TEST

Cilt lekeleri için kremler ?


cansu75
11-06-09, 07:06
hihoyyytArkadaşlar nette çok aramama rağmen sanırım krem piyasaya yeni çıktığı için pek kullanıcı yok. aranıda kullanan veya çevresinde kullanlar varsa lütfen gelişmeleri yazsınlar. dcl ürünleri çok pahalı tedavim bitince sinoz almayı düşünüyorum

seliss
12-06-09, 14:06
evet arkadaşlar sinoz krem kullanan varmı açıkcası bende merak ediyorum.

cansu75
12-06-09, 19:06
krem çok yeni ya sanırım henüz pek kullanan yok.

EU2
12-06-09, 19:06
tv de reklamını gördüm ve hemen araştırmaya geçtim:1ninca:
ama bulamadım:tomato:
henüz piyasada yok,ama en kısa zamanda geliceğine eminim:1closedeyes:

nermin1986
5-08-10, 13:08
Arkadaşlar sinoz kremi herkese öneriyorum gerçekten çok etkili bir krem.Güneş lekelerimden kurtuldum bu krem sayesinde.Terettüdü olan arkadaşlar bence hiç beklemeden alsın kullansınlar.

ellone
5-08-10, 14:08
Cilt lekeleri için eczaneden Unitone 4 aldım. Eczacı çok etkili bir leke açıcı olduğunu söyledi. Güneş lekeleri için aldım. Set halinde satılıyor. Yıkama jeli, serum ve krem. Kullandıktan sonra sonuçlarını buraya yazarım.

filizistanbul
9-08-10, 08:08
Benimde doğumdan sonra lekelerim kaldı,burnumun üstünde yanaklarımda bıyık bölgemde, bir sürü ilaç kullandım, expigment fade out, uzun süre kullanıyordum hafif açılma oluyordu. sonrasında yine beliriyorlardı. Çaresiz kaldım, ilaçlar fayda etmiyordu, zaten geçmiyordu, insanların yüzüne direkt bakamaz oldum, kompleks yaptım, lanet gibiydi,aynaya baktığımda kendimi tanıyamıyordum, ifadem değişmişti.
Allaha şükür kızlar, yine kadınlar klubünde bir forumda bir eczanede lekeleri yok eden bir kremden bahsediliyordu. Bu seferde bunu deneyeyim dedim, ne olacakki?? Zaten denemediğim bir şey kalmadıki limonlarmı karbonatlarmı sirkelermi suna dumankaya, ahmet maranki tarifleri mi, hepsini denedim. Arap kızını bile denedim.. Sinoptaki O eczaneyi aradım ilacı yaptırdım. Bana nasıl kullanılacağına dair bir yazıyla birlikte minnacık bir kutu içinde , kargoyla gönderdi, 1 gün sonra elimdenydi. 10 gündür kullanıyorum. Deriyi kat kat soydu, kahverengi lekeler, soyulup terketti yüzümü. Sonuç muhteşem, pembe beyaz yumuşacık lekesiz cildime tekrar kavuştum. Geçen cuma eczacıyı aradım teşekkür ettim.. Kullanmaya devam ediyorum eczacı, kesinlikle güneş kremi kullan dedi. Tekrarlar mı dedim, güneşten korunman şart yoksa tekrarlayabilir dedi. Burda reklam yapıyor gibi olmayayım ama, eczanenin adını veriyorum. Yasak mı bilmiyorum, Ama kızlar lekelerden çektiğim çileyi ben bilirim. Arayın konuşun, belkide sizede çare olur. Eğer çare olursa dualarınıza arada bir benide dahil edin :)
Bu arada içinde ne var bilmiyorum, Eczacı kimyasal ve bitkisel karışım dedi, türkiyenin her yerine avrupaya bile gönderiyormuş, XXXXXXXXXXX

kujum
9-08-10, 13:08
ne kadara maal oldu size ilaç filiz hanım

filizistanbul
10-08-10, 07:08
İlacın fiyatı 25 TL. internetten havale yaptım, kargoyu ödemeli yolladı . 5,23 tl de o tuttu. Toplamda 30.23 tl masrafım oldu. Hele dün akşam eşim ya senin lekelerin gitmiş mükemmel görünüyorsun dedi, allah mutluluktan havalara uçtum valla. Normalde yorum bile yapmaz bu konularda :)
İşyerinden bir arkadaşımda bendeki farklılığı görünce, denemek için krem istedi benden. Bugün çok az getirdim o da kullanacak bu akşamdan itibaren, onun izleri 20 yıllık var, oğluna hamileyken çıkmış bir daha da gitmemiş. İnşallah o da kurtulacak.
Bu arada ben eczacıyı aradığım zaman, onunla uzun uzun konuştum, kendiside gayet sabırlı bir şekilde bütün sorularıma cevap verdi. Ve dediki Filiz Hanım siz bu lekeleri geçirmek için çok uğraşmışsınız, ama bana güvenin pırıl pırıl bir cildiniz olacak. Arayın eczacı mustafa beyle konuşun, size detaylı açıklayacaktır. Benden de selam söyleyin.

kujum
10-08-10, 15:08
benım lekem 3 yıllık lazer epilasyondan yandı sonuç verırmı acaba 30 mılyon nekı 100 mılyon verırım yeterkı geçecegını bıleyım
arkadaşınız kullanınca sonucu tekrar burada paylaşır msınız

semaver
11-08-10, 10:08
fılız kac gunde gectı lekelerın

filizistanbul
11-08-10, 11:08
Tabi paylaşırım, ancak haftaya yıllık izinde olucam, bu nedenle bir sonraki hafta yazabilirim.
Ayrıca,
Bendeki hamilelik ve güneş lekeleriydi , ilaç deriyi soyarak lekeyi yok etti diyebilirim. Ama lazer epilasyonda oluşan lekenin niteliği farklımıdır, yoksa aynımıdır, dahamı derindir, ya da dahamı yüzeyseldir inanın bilmiyorum.
Aslında eczacıyla konuşsanız daha iyi olur. Net bilgi alabilirsiniz.

filizistanbul
11-08-10, 11:08
10 gün içinde geçti. Çok silik gölgesi var sadece, o da çok dikkatli ve yakından bakılınca belli oluyor, onuda makyajla kapatıyorum zaten. Eczacıda her gece kullanın 15-20 gün içinde geçer demişti. Benim cildim hassas olduğu için 2 -3 günde bir kullandım, 10 günde geçti allahıma çok şükür. Kullanmayada devam edeceğim.

PELIN55
12-08-10, 14:08
sevgili filiz hanım , doğum lekelerim için tavsiye ettiğiniz kremi eczaneden sipariş ettim.doğrusunu istersen lekelerim konusunda pek te ümitli değildim.ama yüzümde inanılmaz bir değişiklik oldu.iyi ki bize bilgi vermişsiniz.ben de eczacı bey le görüştüm.artan kremi bepantene krem ile karıştırıp cildi canlı tutan bir krem olarak ta kullanabiliyormuşuz.paylaşmak istedim.haberdar ettiğiniz için TEŞEKKÜRLER

PELIN55
12-08-10, 15:08
doğumdan sonra yüzümde dudak üstü ve yanaklarımda lekeler oluştu.şu son sıcaklarla lekeler iyice koyulaştı.koruma faktörlü kremlerde hiç işe yaramıyor.pek çok arkadaşımda aynı dertten muzdarip.avon un vichy nin ürünlerini kullandım ama hiç bir sonuç alamadım.klubümüz üyesi bir arkadaşın tavsiyesi ile bir ürün aldım.cildim inanılmaz bir şekilde yenilendi.lekelerim pırıl pırıl oldu.filiz hanım sayesinde bu ürünle tanıştığım için kendisine de bir teşekkür mesajı yazdım.filiz hanımın verdiği telefondan sinop taki eczaneye ulaştım ve ürününden sipariş ettim.iyi ki etmişim.çok mutluyum...
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

kujum
12-08-10, 19:08
bgun bızde aradık ablamla eczacı beyı ablamın yzunde hamılelık lekelerı var eczacı bey geçecegını soledı yarın ablam hesabına parayatırıp ilacı alacak bende tatıl dönüşü alacagım

kujum
12-08-10, 20:08
ilaçın karışımı neymiş soramadım unuttum ama içlerinde neler var acaba

filizistanbul
13-08-10, 08:08
Sevgili Pelin Çok ama çok mutlu oldum lekelerinin geçtiğini, Küçük yumurcaklar dünyaya geliyor ama maalesef yüzlerimizde de bu hatıraları bırakıyor, onlar için herşeye değer ama tekrar eski cildime kavuşmak beni de inanılmaz mutlu etti.inşallah herkesin bu leke sorunu kökten çözülür, Pırıl pırıl lekesiz ciltlerine yeniden kavuşur, aynalarla tekrardan barışırlar, Ben aynaya baktığmda halen inanamıyorum, hiç geçmeyeceğini sanıyordum. Tekrar Eczacı Mustafa Beyden allah razı olsun..
İalç karışımını bende sordum kimyasal ve bitkisel karşım dedi. Bende çok irdelemedim, ama halen bebeğimi emziriyorum sizce sıkıntı yaratırmı, bebeğime bir zararı dokunur mu dedim, o da kesinlikle haıyr hiç bir şey olmaz, rahatlıkla kullanın dedi. Bende kullanmaya devam ediyorum..

kujum
13-08-10, 15:08
inşallah ablamla bende kurtuluruz

kujum
15-08-10, 20:08
bizim krem pazartesi yada salı elimizde olurmuş arkadaşlar ablam kullansın sonuçları bıldırırırm sizede

TUBAKT
16-08-10, 13:08
ayy bıkac kısı daha kullansın eğer kafama yatasa ben de alırım :KK43: sıkıldm bu sıvılcenın bıraktıgı kızarık ızlerden kahverengıyı gecıren onu haylı haylı ggecırır demı yaa..

PELIN55
17-08-10, 14:08
sevgili arkadaşım, filiz hanımın dediği sinop lu eczacının kreminden bende kullandım.gerçekten 10 gün gibi kısa bir sürede cildim inanılmaz değişti.gün be gün lekelerim açıldı .kremi gece kulanıyorsun.gündüz mutlaka yüksek koruma 50 faktör gibi bir krem kullanıyorsun..

TUBAKT
17-08-10, 14:08
inş daha güzel olurr sizin adınızaa cok sevınıyorum.. buaralar sanırım adet duzensızlıgım ıcın kullandıgım ılaclardan dolayı sıvılcelenme oldu cene veboyun kısımlarımda gecsın lkelere de ecz karısımını dusunurumm vallaha

kujum
17-08-10, 15:08
ablamda aldı ilacı dün gelmiş akşam kullanmış daha 1.ci günü 10 gün sonra yazarım gelişmeleri. yuzunu sıcak buharlı havluyla ısıtıp öle sürüyomuş herhalde sizdemi oyle yapıyorsunuz kızlar

kujum
17-08-10, 15:08
inşallah geçer ablam çok ama çok mutlu olur zemuszemus

TUBAKT
18-08-10, 20:08
hadi inş güzel haberler verirsiniz canım bugun bı tanıdıkla anneme bahsettım eger memnun kalanlar olursa bızde sıparıs edebılırz dedıler ama yıne de tedırgınler guvenmıyorlar :/ yaa ıse yaramazsa dıyee..

kujum
19-08-10, 13:08
ablamın krem eline ulaşdı 3 gündür kullanıyor ama halen bı değişiklik yok sizde kaç gün sonra değişiklık oldugunu farkettınız? ne kadar gun sonra yoyulma ve ten rengınde açılma oluyo

PRAYER_
20-08-10, 10:08
bende de sivilce lekeleri var gecirir mi acaba? carsıya cıktığımda ilk is olarak arayacağım eczacı beyi :)

nerta
20-08-10, 21:08
çokta umutlanmayın derim herkeste etkisi aynı olmuyor bu kremlerin ben maraşta bir eczacıya yaptırdım güneş lekelerim için birkaç kişinin ki geçmişti ha acıldımı evet ama gitmediler yani evet deneyin ama umut bağlamayın inşallah gecirir tabi çok mutlu olurum sizler adına

nermin1986
21-08-10, 22:08
kızlar bende sinoz kremi kullanıyorum.ilk başta bende terettüt etmiştim ama sonuç çok iyi.lekelerim tamamen kaybolmaya başladı.

RESSAMPRENSES
25-08-10, 22:08
merhaba arkadaşlar size tek tavsiyem yüzünüze yazın hiç birşey uygulamayın havalr serinlemeye başlayınca görürsünüz bütün etkiyi çok fazla şeyler kullanmayın deerim çünkü lekelerinizi güneşin yanısıra kulannılan diğer ürünler bu hale getirioor bende çok şeyler denedim ve bu konu üzerine çok araştırdımm bu aralar naturaline leke serumu kullanmaya başlladımm2 hafta oldu açılmaya başladıı öncesinde 1 ay kullandım ama faydasını görmedim niyemi çünkü temmuzda kullanmıştım şuan çok ii gidiyorr her cilt farklıdır bunu unutmayınn bana iyi gelen bir başkasının cildini kötü yapabilir lütfen önce cildinizi tanıyın sonra karar verin güneş kremin yaz kış kullanınn

kujum
2-09-10, 18:09
kremı kullanan varmı arkadaşlar bız aldık kremı ama tatıle gittiğimiz için kullanamadık

zeynepberra
2-09-10, 19:09
iyi akşamlar.yeni üyeyim.ama forumu bir süredir takip ediyorum.filiz hanımın önerdiği kremi ben de aldı.ve 17 gündür kullanıyorum.yüzümdeki lekeler bayağı açıldı.ama cildimde soyulma felan olmadı.

kujum
3-09-10, 16:09
aaa soyulmadan nasıl kayboldu lekeler şaşırtıcı ablamda soyulma başlamışdı

ebr06
5-09-10, 19:09
arkadaşlar benimde yüzümde 7-8 senedir lekeler var yazın dahada artıyo.sonunda çare buldum kahramanmaraş da bir eczacı ilaç yapıp göndedi inanın çokfaydsını gördüm kullanalı 1ay ooldu herkez farkı farkediyo aynaya bakıyuorum kendimi çok ii hissediyorum.Fiyatıda uygun 40.tl gerçekten tavsiye edrim.hakan çoşkun

kujum
8-09-10, 20:09
ablam tatılden donduk bi türlü başlamadı kreme çalışmaya başladı yüzüm soyuluyo iş yerinde zorlanırım dıye sürmuyo kullanan arkadaşlar sonuç nasıl bende bayram sonrası bi izmır seyahatı var ondan sonra kullanmaya başlayacagım

Cilek
8-09-10, 20:09
filiz hn bu krem batık izlerini de geçiriyo mu :)

Cornie
18-09-10, 21:09
arkadaşlar ne oldu?kullananlar iyi sonuç aldınız mı?merakla bekliyorum ben dayanamıyorum artık bu görüntüye lütfen samimi bir şekilde sonuçları paylaşır mısınız lütfen?:Saruboceq:

zeynepberra
19-09-10, 22:09
sinoptan sipariş ettiğim kremi yaklaşık bir aydır kullanıyorum.rengim çok açıldı.bayramda beni gören herkes ne kadar beyazlamışsın,çok güzelleşmişsin gibi olumlu güzel şeyler söylediler.tavsiye ederim

TatLiGaci
19-09-10, 22:09
ben bu kremin içeriğini merak ettim.cilde zararlı bişeyler olabilir mi acaba?eczanede yapılan bişey ama bazen ilaçlarda zararlı olabiliyor..sonuç alınmasına sevindim..eczacı maddelerin açıklamasını yapıyor mu?

metu
20-09-10, 18:09
lekelerim çok koyu değil ama yine de rahatsız oluodum ve kremi sipariş ettim. Kullanmaya başlayalı da 4 gün oldu cildim soyulmaya başladı ve kızardı. Ama zaten kremin özelliği bu işe yarıcak gibi görünüyo. Eczacının da söylediği gibi cildim pırıl pırıl olucak galiba:) İçeriğini bende sordum bitkisel mi kimyasal mı diye ama tam olarak ne dediğini hatırlamıyorum ama hem bitkisel hem kimyasal şeyler war demişti galiba...

suri23
20-09-10, 18:09
bu eczacının hazırladığı kremin içinde neler var birde resmini çekebilirmisin yüzünün ben artık inanmıyorum böyle şeylere çünkü çok dr ve krem denedim....

metu
20-09-10, 18:09
ben daha yeni kullanmaya başladım lekelerimde açılma yok derim soyulmaya başladı şimdiki halini çekiyim 10 15 gün sonra gelişme olursa tekrar çekip koyarım buraya kııyaslama şansımız olur benim lekelrim çok koyu değil o yüzden eğer krem gerçekten işe yarıyorsa bende daha çabuk etki etmesi lazım ama derinin soyulmasının bi zararı olur mu o konuda tedirginim güneşe falan çıkıorz sonuçta...

TatLiGaci
21-09-10, 10:09
suri23
bu eczacının hazırladığı kremin içinde neler var birde resmini çekebilirmisin yüzünün ben artık inanmıyorum böyle şeylere çünkü çok dr ve krem denedim....
evet bi foto görsek iyi olurdu..
metu
ben daha yeni kullanmaya başladım lekelerimde açılma yok derim soyulmaya başladı şimdiki halini çekiyim 10 15 gün sonra gelişme olursa tekrar çekip koyarım buraya kııyaslama şansımız olur benim lekelrim çok koyu değil o yüzden eğer krem gerçekten işe yarıyorsa bende daha çabuk etki etmesi lazım ama derinin soyulmasının bi zararı olur mu o konuda tedirginim güneşe falan çıkıorz sonuçta...
arkadaşım, bu tip kremler kullanılırken yani leke açıcı kremleri demek istiyorum..mutlak ve mutlak en az30-50 faktörlü güneş koruyucuları kullanılmalı, ihmal etme bence,kullan derim..yoksa leke gidereyim derken ,lekeler daha çok yerleşir..

sebnemarc
21-09-10, 12:09
merhaba, bende sinoptaki eczacının yaptığı kremi kullanmayı düşünüyorum. Aradım eczacıyı, ama tereddütümde var. kullana arkadaşları okudum geneli memnun ama yüzümüze uygulayacağımız ıcın emin olamıyorum.DCL kullanıcaktım, yeni bir ürünü piyasaya çıkmış, bıde unitone 4 diye bir krem ismi verdi doktor, ama bu yazılardan sonra bu kremide kullanmayı dusundum emın olamadım.

kujum
21-09-10, 16:09
abşam kullanmaya başladı 3 gün oldu sonuçları yazarım

polyanan
24-09-10, 14:09
kizlar bendede ufak bi gebelik lekesi var cenemle alt dudagimin arasinda.
filiz hanimin yazdigi snoptaki eczanenin numarasini bi kagida not edip cüzdanima atmistim tatil icin türkiyeye geldigimde hemen arayip sparis verdim.kremim hemen geldi.ben daha kullanmaya baslamadim cünkü hamileyim hala doguma az kaldi ama ben kullanmakta kararsizim biraz.
bu kremi kullanan arkadaslar acaba kremi yüzünüzün tamaminami sürdünüz yoksa sadece lekelerin oldugu yeremi:uhm:

kujum
25-09-10, 13:09
ablam tum yzune sürüyo siz eczacıya danışın

TatLiGaci
25-09-10, 21:09
polyanan
kizlar bendede ufak bi gebelik lekesi var cenemle alt dudagimin arasinda.
filiz hanimin yazdigi snoptaki eczanenin numarasini bi kagida not edip cüzdanima atmistim tatil icin türkiyeye geldigimde hemen arayip sparis verdim.kremim hemen geldi.ben daha kullanmaya baslamadim cünkü hamileyim hala doguma az kaldi ama ben kullanmakta kararsizim biraz.
bu kremi kullanan arkadaslar acaba kremi yüzünüzün tamaminami sürdünüz yoksa sadece lekelerin oldugu yeremi:uhm:
bence emzirme dönemin bitene kadar kullanmamalısın sonuçta kimyasal içeriklerde varmış

kujum
27-09-10, 08:09
kızlar dun annemlere gittim ablam kremı kullanıyomuş yuzu bayagı açılmış lekelerde açılma var yıne detayl bılgı verırım