TEST

2010 Mart Anneleri Paylaşım Alanı


beknur
18-11-09, 14:11
kuju'cum hadi gözün aydın herşey normal çıkmış ne güzelll

hasret0587
18-11-09, 14:11
kuju o nasıl bi keyifçiymiş be öle kaç saat uyudu öyle biz hiç zorlanmamıştık uyurken bile hareket halindeydi, eğer görünmezse bi yeri falan hafiften bir iki kere öksür hemen kıpırdıyo junior larımız:sm_cool:

polenss
18-11-09, 15:11
Arkadaşlar merhaba
Eskiyi şöyle bir okudum.. Rahatsız arkadaşlara Allah şifa versin.. Bebişlerini görmüş arkadaşlarada sağlıkla bebişlerini kucağına almayı nasip etsin. Ben birşeyi merak ediyorum. şeker yüklemesi her anneye yapılırmı ? Doktorum bana hiç bahsetmedi.. Hangi haftalarda yapılmalı.. Dr. sormalımıyım..? Ne diyorsun..?

dimplehawk
18-11-09, 15:11
kujucum çok sevindim herşeyin yolunda olmasına
gözün aydın :lepi:

hadi dinlen bakalım a.s.

dimplehawk
18-11-09, 15:11
kujucum çok sevindim herşeyin yolunda olmasına
gözün aydın :lepi:

hadi dinlen bakalım a.s.

eftandise
18-11-09, 15:11
ya sorun var internette kızlar

mutlucum kusura bakma cevap yazamadan çıkmışsın
:gitme:

handeozf
18-11-09, 15:11
kujucumm canım benimmm gözün aydınnnn masallah melegineee :nazar:
560 gr olmus masallah topaç olcak oglumuzzz kaydirigubbakcemile3
bu seker yuklemesi 6.ayda yapılmıomuydu yaaa cunku bana o zaman yapılacak :bbo:

SnowWhiteQueen
18-11-09, 16:11
kuju gözün aydın...maşallah bebeğine:)
şeker her anneye yapılıyor 24. ve 28. haftalar arasında......

pinar54
18-11-09, 16:11
kızlar merhaba cumadan beri girmiyorum siteye biriktirdiim işler vardı onlara verdim kendimi.geçmişede bakmadım 4günlük sayfam birikmiş:eek:lmaz:inş tüm hamişlerimiz iidir.kuju cnmm seninde gözün aydın bebekinede maşallah:))

kuju_25
18-11-09, 17:11
canlarım hepinize ayrı ayrı çoook teşekkür ederim böyle güzel haberler alalım inşallah herzaman hepimiz:1hug:
sitede sorun var yada benim pc de çok zor giriyorum msjı yazıyorum gitmiyor yine var bi gariplik sizde kendinize iyi bakın öpüyorummopuyorumnanaktan

kussebfilal
18-11-09, 18:11
herkese merhaba hasta olanlara allah acil şifalar versin.
Bebişlerini görenlerinde iyi haber alanlarında gözü aydın.
Bugün sağlık ocağındaydım çok yoğundu domuz gribi aşısı gelmiş yaptırırmısın dediler hayır dedim.kızımada düşünmüyorum okula veya kreşe gitseydi düşünürdüm dedim tetanozumu oldum geldim.herkese iyi geceler.

asinaz24
18-11-09, 20:11
nabersiniz kızlar,ya akşamalrı kimsecikler olmuyor fazla ya,keşke olsalarda anlatsak bişiler,biz kışın kütüphaneye geçiyoruz küçük tv de burada eşim bazen şekerleme yapıyor ben de dokunmuyorum ona hem tv izliyorum hem de nete giriyorum iyi oluyor

beko
19-11-09, 06:11
kızlar günaydın..............güzel bir gün geçirelim inşalah....biz minnoşumla kalktık sekerimizi ölçtük kahvaltımızı yaptık diyetimizden dolayı..nasıl uykum var ama diyetisyen bişeyler yiyincce 45 dak yatma dedi reflüyü tetikliyormuş,bakınalım dedik ama kimseciklrer yokkkk:gitme:

polenss
Arkadaşlar merhaba
Eskiyi şöyle bir okudum.. Rahatsız arkadaşlara Allah şifa versin.. Bebişlerini görmüş arkadaşlarada sağlıkla bebişlerini kucağına almayı nasip etsin. Ben birşeyi merak ediyorum. şeker yüklemesi her anneye yapılırmı ? Doktorum bana hiç bahsetmedi.. Hangi haftalarda yapılmalı.. Dr. sormalımıyım..? Ne diyorsun..?
tatlım seker yüklemesi 24 ila 28 haftalar arası her anneye yapılır.ancak ailesinde 1. derece yakınlarında seker riski olanlarda veya bu haftalardan önce idrar tahlilinde glukoz çıkan rutin bir kan tahlilinde açlık veya tokluk degerleri veya kandaki h1ac degeri (ki üç aylık kan sekerinin ortalamasını verir) %5,5 in üzerinde olanlarda daha önce bakılır ...rutinde 50 ve 100 gr lık seker yüklemeleriyle yapılır...

asinaz24
hadi geçmiş olsun,göüznüz aydın tatlım,maşşallah heyifçi bebişine:nazar:
kussebfilal
herkese merhaba hasta olanlara allah acil şifalar versin.
Bebişlerini görenlerinde iyi haber alanlarında gözü aydın.
Bugün sağlık ocağındaydım çok yoğundu domuz gribi aşısı gelmiş yaptırırmısın dediler hayır dedim.kızımada düşünmüyorum okula veya kreşe gitseydi düşünürdüm dedim tetanozumu oldum geldim.herkese iyi geceler.
tatlım saglık ocagındaki ası heralde su adjuvanlı olan..yoksa hamileler için olan mı gelmişki??

kujucum maasalah meleginr... gözün aydın... bende cts ayrıntılıya giricem alah kısmet ederse...

hardtimes
19-11-09, 06:11
günaydınnnnnnnnnnnnn..........

dimplehawk
19-11-09, 06:11
Günaydın fıstıklarr .. a.s.

Ya insanın evladı meğer ne kıymetli oluyormuş :asigim:
Akşam eşimin geçmeyen öksürüğü ile ilgili netten araştırma yapıyorduk.. Sonra..
Genelde akşamları çok hareketli olan oğlumuzun dün sabahtan akşama kadar hiç hareket etmediğini fark ettik, biz de nasıl endişelendik hemen, devamlı okşadık, hareket etmesini sağlayacak şeyler yaptık ama yok yokkk mafoldumben
En sonunda zavallı evladım uyuyordu herhalde ve uyandırdık onu :)) hareket etti şükürler olsun
Eşime diyorum seninle birşeyler araştırıyorduk kaldı öyle
Oğlumuz hareket etti ya gerisi önemli değil dedi :asigim: kii bir zamanlar çocuk konusunda pek hevesli görmediğim eşimdi bunu söyleyen kaydirigubbakcemile3

bosna
19-11-09, 06:11
Günaydınnn,

Geçmişi okuyamadım, herkes iyidir umarım.

Ben dün gelemedim işe, nezle, boğaz ağrısı, halsizlik derken, sabah yataktan çıkamadım. Halsizliğim bugün de devam ediyor ama daha iyiyim. Şu işe gelmek olmasa ne kolay bir hayatım olacak diye düşünmeden edemiyorum bazen :)

simenay
19-11-09, 07:11
Günaydın herkese, hasta olanlara acil şifalar diliyorum, bir an evvel iyileşsinler, bende dahil tabi :)) Bebeğini görenler olmuş, gözünüzyadın arkadaşlar, hastalığım ve işlerimin yoğunluğu mahvetti beni yaa, hiç enerjim kalmadı, bacaklarıma çok kramp giriyor benim, sizlere de oluyor mu, birde size bir sorum daha var, sütü ne zaman içiyorsunuz gün içinde mi, sabah mı, akşam mı, bende kansızlık çıktı ya, acaba yanlış zaman da mı içiyorum sütü de o etkiliyor kanımın düşmesini diye düşünmeye başladım..

selkie
19-11-09, 07:11
kızlar günaydın umarım herkes iyidir..bende düne kıyasla bu gün daha iyi gibiyim...kolay kolay gribe yakalanmama.yakalandımmıda kolay atlatamıyorum yaaa.ne sinir bozucu

ynur
19-11-09, 07:11
bosna
Günaydınnn,

Geçmişi okuyamadım, herkes iyidir umarım.

Ben dün gelemedim işe, nezle, boğaz ağrısı, halsizlik derken, sabah yataktan çıkamadım. Halsizliğim bugün de devam ediyor ama daha iyiyim. Şu işe gelmek olmasa ne kolay bir hayatım olacak diye düşünmeden edemiyorum bazen :)
günaydın herkeslere bosnacım sana ve hasta olan tüm arkadaşlarıma geçmiş olsun zemuszemus canım bu işe gelme işi benide çok geriyor ne kadar çok yoğun olmasamda kalkıp buraya gelmek duba gibi dolanmak hiç hoşuma gitmiyor heryerim ağrıyor oturmaktan :sinifsinif: iznini ne zaman almayı düşünüyorsun canım? ben izin hakkım başlar başlamaz alıyım diyorum ama daha sonrası bebişime az zamanım kalıcak yarın bigün karlarda başlıcak napcaz yaaaaaa

ynur
19-11-09, 07:11
selkie
kızlar günaydın umarım herkes iyidir..bende düne kıyasla bu gün daha iyi gibiyim...kolay kolay gribe yakalanmama.yakalandımmıda kolay atlatamıyorum yaaa.ne sinir bozucu
geçmiş olsun canım acil şifalar :KK46:

simenay
19-11-09, 07:11
selkie
kızlar günaydın umarım herkes iyidir..bende düne kıyasla bu gün daha iyi gibiyim...kolay kolay gribe yakalanmama.yakalandımmıda kolay atlatamıyorum yaaa.ne sinir bozucu
Selkie cim çok geçmiş olsun, biraz geçmişi okumaya çalıştım, tansiyonun düşüyormuş, aman sakın haa, limon suyu içme, iyice düşer tansiyonun, tuzlu ayran iç tansiyonun düştüğünde, hapşırıp öksürükende kendini sıkma sakın serbest bırak, benimde karnım ağrıyor öyle durumlarda, sanki bebek içerde zıplıyormuş gibi oluyor :))

hardtimes
19-11-09, 07:11
simenay
Günaydın herkese, hasta olanlara acil şifalar diliyorum, bir an evvel iyileşsinler, bende dahil tabi :)) Bebeğini görenler olmuş, gözünüzyadın arkadaşlar, hastalığım ve işlerimin yoğunluğu mahvetti beni yaa, hiç enerjim kalmadı, bacaklarıma çok kramp giriyor benim, sizlere de oluyor mu, birde size bir sorum daha var, sütü ne zaman içiyorsunuz gün içinde mi, sabah mı, akşam mı, bende kansızlık çıktı ya, acaba yanlış zaman da mı içiyorum sütü de o etkiliyor kanımın düşmesini diye düşünmeye başladım..
canım ben akşam yatarken içiyorum sütümü baze gece acıkıp kalkarsamda arada bir bi bardak daha takviye yapıyorum ... kaydirigubbakcemile3

selkie kızlar günaydın umarım herkes iyidir..bende düne kıyasla bu gün daha iyi gibiyim...kolay kolay gribe yakalanmama.yakalandımmıda kolay atlatamıyorum yaaa.ne sinir bozucu
canım inşalalh çaucak geçer gider ve bi daha bulmaz seni en azından bebeişlerimizi biraz büyütene akdar bulmasın :):Saruboceq:

bosna Günaydınnn,

Geçmişi okuyamadım, herkes iyidir umarım.

Ben dün gelemedim işe, nezle, boğaz ağrısı, halsizlik derken, sabah yataktan çıkamadım. Halsizliğim bugün de devam ediyor ama daha iyiyim. Şu işe gelmek olmasa ne kolay bir hayatım olacak diye düşünmeden edemiyorum bazen :)
bende gelip burada oturmaktan yana çok dertliyim son aylarda daha çok zorlanmaktan ve izni zamanında almaktan korkuyorum ben son iki haftaya kadar çalışıp kalan zamanı bebeğimle geçirmek isityoum ama böyle olursa hem abonelerin yaşattığı stres hemde oturma sıkıntısı sanırım biiz biraz zorlayacak :KK43: mevlam herkese kolaylık versin ne diyim :KK43::KK43: :Saruboceq:kafamçokkarıştı

dimplehawk Günaydın fıstıklarr ..

Ya insanın evladı meğer ne kıymetli oluyormuş
Akşam eşimin geçmeyen öksürüğü ile ilgili netten araştırma yapıyorduk.. Sonra..
Genelde akşamları çok hareketli olan oğlumuzun dün sabahtan akşama kadar hiç hareket etmediğini fark ettik, biz de nasıl endişelendik hemen, devamlı okşadık, hareket etmesini sağlayacak şeyler yaptık ama yok yokkk
En sonunda zavallı evladım uyuyordu herhalde ve uyandırdık onu :)) hareket etti şükürler olsun
Eşime diyorum seninle birşeyler araştırıyorduk kaldı öyle
Oğlumuz hareket etti ya gerisi önemli değil dedi kii bir zamanlar çocuk konusunda pek hevesli görmediğim eşimdi bunu söyleyen
kız evlat gibisi varmı kıs geçenlerde bi arkadaşın eşinin de dediği gibi insanlar birbirine mevlam evlat acısı vermesin diye dua edermiş bu kadar hissetikten sonra mevlam hiç birimizden alamsın aldıkalrınada ömür boyu sabır versin .. ama akşam hareketlenince nasılda gldü dimi yüzünüz :):):) kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3

selkie
19-11-09, 07:11
ynur
geçmiş olsun canım acil şifalar :KK46:
simenay
Selkie cim çok geçmiş olsun, biraz geçmişi okumaya çalıştım, tansiyonun düşüyormuş, aman sakın haa, limon suyu içme, iyice düşer tansiyonun, tuzlu ayran iç tansiyonun düştüğünde, hapşırıp öksürükende kendini sıkma sakın serbest bırak, benimde karnım ağrıyor öyle durumlarda, sanki bebek içerde zıplıyormuş gibi oluyor :))

kızlar teşekkürederim...

simenayığım limon suyunu kestim..tuzlu ayran falan içiyorum bende...bol bol mandalina ıhlamur ,,idare etmeye çalışıyorum...

hardtimes
19-11-09, 07:11
ynur
günaydın herkeslere bosnacım sana ve hasta olan tüm arkadaşlarıma geçmiş olsun zemuszemus canım bu işe gelme işi benide çok geriyor ne kadar çok yoğun olmasamda kalkıp buraya gelmek duba gibi dolanmak hiç hoşuma gitmiyor heryerim ağrıyor oturmaktan :sinifsinif: iznini ne zaman almayı düşünüyorsun canım? ben izin hakkım başlar başlamaz alıyım diyorum ama daha sonrası bebişime az zamanım kalıcak yarın bigün karlarda başlıcak napcaz yaaaaaa
canım aynı konuya değinmişiz evet birde senin dediin gibi kar var ankarada dikakt et ne olur buzlanma çok fenadır orda mevlam korusun ankaralı mart anenlerini.

bu arada dila dan hiç haber varmı ? bilen duyan var mı ?

selkie
19-11-09, 07:11
SEYYALTANER
canım ben akşam yatarken içiyorum sütümü baze gece acıkıp kalkarsamda arada bir bi bardak daha takviye yapıyorum ... kaydirigubbakcemile3



canım inşalalh çaucak geçer gider ve bi daha bulmaz seni en azından bebeişlerimizi biraz büyütene akdar bulmasın :):Saruboceq:



bende gelip burada oturmaktan yana çok dertliyim son aylarda daha çok zorlanmaktan ve izni zamanında almaktan korkuyorum ben son iki haftaya kadar çalışıp kalan zamanı bebeğimle geçirmek isityoum ama böyle olursa hem abonelerin yaşattığı stres hemde oturma sıkıntısı sanırım biiz biraz zorlayacak :KK43: mevlam herkese kolaylık versin ne diyim :KK43::KK43: :Saruboceq:kafamçokkarıştı



kız evlat gibisi varmı kıs geçenlerde bi arkadaşın eşinin de dediği gibi insanlar birbirine mevlam evlat acısı vermesin diye dua edermiş bu kadar hissetikten sonra mevlam hiç birimizden alamsın aldıkalrınada ömür boyu sabır versin .. ama akşam hareketlenince nasılda gldü dimi yüzünüz :):):) kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3

çanım sağol ya,inşallah bir daha hasta olmam...hiç birimiz olmayız...!!!

dimplehawk
19-11-09, 07:11
bosna, simenay, selkie geçmiş olsun arkadaşlar a.s.

ben sütümü sabahları içiyorum, ama içilen vaktin kansızlığa etki edeceğini pek düşünmüyorum açıkçası :sm_confused:
SEYYALTANER
kız evlat gibisi varmı kıs geçenlerde bi arkadaşın eşinin de dediği gibi insanlar birbirine mevlam evlat acısı vermesin diye dua edermiş bu kadar hissetikten sonra mevlam hiç birimizden alamsın aldıkalrınada ömür boyu sabır versin .. ama akşam hareketlenince nasılda gldü dimi yüzünüz :):):) kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3
hem de nasıllll :lepi:
evet Rabbim kimseye vermesin evlat acısı, çok zordur anlayabiliyorum şimdiden :çok üzgünüm:

pancuben
19-11-09, 07:11
Günaydın anne ve anne adayları
Bu haftanın başından beri sizleri fırsatım oldukça takip ettim.Sinemaycım öncelikle çok ama çok geçmiş olsun sana kansızlık çıkmış dikkat et kendine kuru siyah üzüm ye kan yapıcı özelliği vardır pekmez ye ...Kansızlık çıkması normal ama bunu sütle alakası yok cnm benim.Ben geceleri içiyorum miğdemi rahatlatıyor.İşten ayrılmanda şimdi iyi ne güzel Allah nasip ederse sağlığımızda iyi olursa 7 aya kadar bende çalışmak istiyorum şuan masa başında olduğum için yormuyorum kendimi.

Selkie geçmiş olsun sanada canım aman fazla grip olmadan atlatırsın umarım.Bosnacım sanada geçmiş olsun işlerde yoğunsa dikkat et yorma kendini.

Dila hastaneden çıkmış evde dinlieniyor diye okudum inşallah en kısa zamanda kendini toparlar.

Bende kan hapını 2 günden beri içmiyorum ve miğdem çok rahat ama şunu söyleyeyim.İlaçları aynı anda almayın 10 dk arayla alın yoksa miğdeniz de yanma sorunu yaşarsınız.Meleğimle biz bu aralar iyiyiz hareketlerini duydukça rahatlıyorum ve bu beni mutlu ediyor.....
Bebek odası almaktan şimdilik vazgeçtim ve beşik alacacağım şimdilik yatak odamızda uyur 6 aydan sonra alma kararı aldık hem benim hemde bebeğimiz için çok iyi olucak bu....Pzrt gününü sabırsızlıkla bekliyorum meleğimi görmek için ....Doktora giden tüm anne adaylarının haberlerini okuyunca sıra bana da gelecek dedim ve 2-3 gün sonra Allah nasip ederse görücem..

selkie
19-11-09, 07:11
dimplehawk
bosna, simenay, selkie geçmiş olsun arkadaşlar a.s.

ben sütümü sabahları içiyorum, ama içilen vaktin kansızlığa etki edeceğini pek düşünmüyorum açıkçası :sm_confused:

hem de nasıllll :lepi:
evet Rabbim kimseye vermesin evlat acısı, çok zordur anlayabiliyorum şimdiden :çok üzgünüm:
pancuben
Günaydın anne ve anne adayları
Bu haftanın başından beri sizleri fırsatım oldukça takip ettim.Sinemaycım öncelikle çok ama çok geçmiş olsun sana kansızlık çıkmış dikkat et kendine kuru siyah üzüm ye kan yapıcı özelliği vardır pekmez ye ...Kansızlık çıkması normal ama bunu sütle alakası yok cnm benim.Ben geceleri içiyorum miğdemi rahatlatıyor.İşten ayrılmanda şimdi iyi ne güzel Allah nasip ederse sağlığımızda iyi olursa 7 aya kadar bende çalışmak istiyorum şuan masa başında olduğum için yormuyorum kendimi.

Selkie geçmiş olsun sanada canım aman fazla grip olmadan atlatırsın umarım.Bosnacım sanada geçmiş olsun işlerde yoğunsa dikkat et yorma kendini.

Dila hastaneden çıkmış evde dinlieniyor diye okudum inşallah en kısa zamanda kendini toparlar.

Bende kan hapını 2 günden beri içmiyorum ve miğdem çok rahat ama şunu söyleyeyim.İlaçları aynı anda almayın 10 dk arayla alın yoksa miğdeniz de yanma sorunu yaşarsınız.Meleğimle biz bu aralar iyiyiz hareketlerini duydukça rahatlıyorum ve bu beni mutlu ediyor.....
Bebek odası almaktan şimdilik vazgeçtim ve beşik alacacağım şimdilik yatak odamızda uyur 6 aydan sonra alma kararı aldık hem benim hemde bebeğimiz için çok iyi olucak bu....Pzrt gününü sabırsızlıkla bekliyorum meleğimi görmek için ....Doktora giden tüm anne adaylarının haberlerini okuyunca sıra bana da gelecek dedim ve 2-3 gün sonra Allah nasip ederse görücem..
sağolun kızlar bende ilaçları sabah kan ilaçı ve mağnesyumu alıyorum akşam yine mağnesyum ve kalsiyum alıyorum..3 günde bir de balık yağı alıyorum...ama bazen unuttuğum oluyor içmeyi.

simenay
19-11-09, 07:11
selkie
kızlar teşekkürederim...

simenayığım limon suyunu kestim..tuzlu ayran falan içiyorum bende...bol bol mandalina ıhlamur ,,idare etmeye çalışıyorum...
Selkie, ben karışım yapıp kaynattım içtim çok iyi geldi bana, yazıyorum bak burdan isteyen herkes alsın;

Kabuk tarçın, kök zencefil, kuşburnu, tane karabiber, karanfil, kekik, nane, ıhlamur, elma kabuğu, mandalina portakal, limon bunların hepsini suyla kaynatın hem çok hoş tadı var hemde boğazı yumuşatıyor, benim burun akıntım 2 günde kesildi, ben bu karışımdan günde 4-5 bardak içtim.. sizde kendinize göre ayarlayıp içebilirsiniz, çok sıcak içmeyin ılıtıp içeceksiniz, terletir sizi, terle beraber toksinleri atarsınız..

SEYYALTANER
canım aynı konuya değinmişiz evet birde senin dediin gibi kar var ankarada dikakt et ne olur buzlanma çok fenadır orda mevlam korusun ankaralı mart anenlerini.

bu arada dila dan hiç haber varmı ? bilen duyan var mı ?
Seyyalcim, Ankaranın karı buzu çok fena gerçekten, bende korkuyorum düşmekten..
Dila evde yatıyor arkadaşlar, kanaması azalmış, beni merak etmesinler dedi, iyiyim ben diyor, selamı var hepinize..

ynur
19-11-09, 07:11
simenay
Günaydın herkese, hasta olanlara acil şifalar diliyorum, bir an evvel iyileşsinler, bende dahil tabi :)) Bebeğini görenler olmuş, gözünüzyadın arkadaşlar, hastalığım ve işlerimin yoğunluğu mahvetti beni yaa, hiç enerjim kalmadı, bacaklarıma çok kramp giriyor benim, sizlere de oluyor mu, birde size bir sorum daha var, sütü ne zaman içiyorsunuz gün içinde mi, sabah mı, akşam mı, bende kansızlık çıktı ya, acaba yanlış zaman da mı içiyorum sütü de o etkiliyor kanımın düşmesini diye düşünmeye başladım..
canım sütün pek alakası yok bence kanla.. bol pekmez, çekirdekli siyah üzüm, kırmızı et dut kurusu bol marul salatası filan tüketmeye çalış canım bende yıllardır var hatta bi keresinde üç aylık kanın kalmış demişlerdi :roflol: ama şuan yapılan kan testlerinde hiç kansızlık çıkmadı :)) bu seferde tiroidlerin çalışmıyor dendi şuan ilaçla idare ediyoruz bakalım dediğim gibi canım sütün kansızlıkla pek alakası yok ben gece yatmadan önce içiyorum :KK46:

fty
19-11-09, 07:11
gunaydin guzel anne adaylari......
hala hastaliklari devam eden arkadaslar insallah en kisa zaman icinde duzelirsiniz......

bebisleriyle randevusu olan arkadaslar ne mutlu findiklarinizi gormussunuz......

kizlar dun aksam bizimkisi annesine sov yapti. esim gec geldi dun o yokken karnimda kendimi koltukta geriye dogru uzatirken bir aci hissettim. sonra elimi karnimda gezdirirken bir sertik ve disariya buyuk bir cikinti fark ettim tam gobek deligimin yaninda. anladim ki bizim findik kurdu icimde akrobasi yapiyor. sonra icimde kaydirak varmiscasina kaydi durdu. sagdan sola, asagidan yukariya. bi de essek sipasi bana hissettirmek icin elinden geleni yapiyor. :))) masallah findik kurduma.

ynur
19-11-09, 07:11
SEYYALTANER
canım aynı konuya değinmişiz evet birde senin dediin gibi kar var ankarada dikakt et ne olur buzlanma çok fenadır orda mevlam korusun ankaralı mart anenlerini.

bu arada dila dan hiç haber varmı ? bilen duyan var mı ?
tek korkum bu canım bi buz olunca onbeş gün kalkmıyor yerden :KK43: ocağa kadar olmaz galiba bende daha şimdiden yan çizmeye şikayetlere başladım yürürken filan nefesim tıkanıyor duba gibi yuvarlanıp gelicem artık işe :roflol: ben galiba izin hakkımız dolar dolmaz kaçıcam hayırlısı bakalım :)

simenay
19-11-09, 07:11
dimplehawk
bosna, simenay, selkie geçmiş olsun arkadaşlar a.s.

ben sütümü sabahları içiyorum, ama içilen vaktin kansızlığa etki edeceğini pek düşünmüyorum açıkçası :sm_confused:

hem de nasıllll :lepi:
evet Rabbim kimseye vermesin evlat acısı, çok zordur anlayabiliyorum şimdiden :çok üzgünüm:
pancuben
Günaydın anne ve anne adayları
Bu haftanın başından beri sizleri fırsatım oldukça takip ettim.Sinemaycım öncelikle çok ama çok geçmiş olsun sana kansızlık çıkmış dikkat et kendine kuru siyah üzüm ye kan yapıcı özelliği vardır pekmez ye ...Kansızlık çıkması normal ama bunu sütle alakası yok cnm benim.Ben geceleri içiyorum miğdemi rahatlatıyor.İşten ayrılmanda şimdi iyi ne güzel Allah nasip ederse sağlığımızda iyi olursa 7 aya kadar bende çalışmak istiyorum şuan masa başında olduğum için yormuyorum kendimi.

Selkie geçmiş olsun sanada canım aman fazla grip olmadan atlatırsın umarım.Bosnacım sanada geçmiş olsun işlerde yoğunsa dikkat et yorma kendini.

Dila hastaneden çıkmış evde dinlieniyor diye okudum inşallah en kısa zamanda kendini toparlar.

Bende kan hapını 2 günden beri içmiyorum ve miğdem çok rahat ama şunu söyleyeyim.İlaçları aynı anda almayın 10 dk arayla alın yoksa miğdeniz de yanma sorunu yaşarsınız.Meleğimle biz bu aralar iyiyiz hareketlerini duydukça rahatlıyorum ve bu beni mutlu ediyor.....
Bebek odası almaktan şimdilik vazgeçtim ve beşik alacacağım şimdilik yatak odamızda uyur 6 aydan sonra alma kararı aldık hem benim hemde bebeğimiz için çok iyi olucak bu....Pzrt gününü sabırsızlıkla bekliyorum meleğimi görmek için ....Doktora giden tüm anne adaylarının haberlerini okuyunca sıra bana da gelecek dedim ve 2-3 gün sonra Allah nasip ederse görücem..
ynur
canım sütün pek alakası yok bence kanla.. bol pekmez, çekirdekli siyah üzüm, kırmızı et dut kurusu bol marul salatası filan tüketmeye çalış canım bende yıllardır var hatta bi keresinde üç aylık kanın kalmış demişlerdi :roflol: ama şuan yapılan kan testlerinde hiç kansızlık çıkmadı :)) bu seferde tiroidlerin çalışmıyor dendi şuan ilaçla idare ediyoruz bakalım dediğim gibi canım sütün kansızlıkla pek alakası yok ben gece yatmadan önce içiyorum :KK46:
Kızlar, ben sabah aç karnına kan ilacı içiyorum, arkasından süt içiyorum, bundan dolayı sordum etkiliyor olabilir diye, çünkü pekmezi bile sütle içmeyiz birbirinin emilimini etkiliyor diye, ben sütü gece içemiyorum gaz yapıyor, bunun dışında pekmezi litre litre içiyorum nerdeyse, kuru üzüm ve dut kurusu, kayısı erik incir kurusu, çok yerim hiç ihmal etmem ama anlamadım gitti nasıl düşmüş kanım diye, gerçi çok düşük değilmiş 10 çıktı test sonucuna göre, vejetaryenim et yemiyorum, hayvansal proteinleri alamadığım için olabilir, bitkisel proteinler de yeterli olmuyor sanırım..

dimplehawk
19-11-09, 07:11
Maşaallah fty cim
benim bebişimde yapıyor çok onu, kafasını ayaklarını dayıyor karnıma, semsert oluyor kaydirigubbakcemile3 pek tatlı..

selkie
19-11-09, 07:11
simenay
Selkie, ben karışım yapıp kaynattım içtim çok iyi geldi bana, yazıyorum bak burdan isteyen herkes alsın;

Kabuk tarçın, kök zencefil, kuşburnu, tane karabiber, karanfil, kekik, nane, ıhlamur, elma kabuğu, mandalina portakal, limon bunların hepsini suyla kaynatın hem çok hoş tadı var hemde boğazı yumuşatıyor, benim burun akıntım 2 günde kesildi, ben bu karışımdan günde 4-5 bardak içtim.. sizde kendinize göre ayarlayıp içebilirsiniz, çok sıcak içmeyin ılıtıp içeceksiniz, terletir sizi, terle beraber toksinleri atarsınız..



Seyyalcim, Ankaranın karı buzu çok fena gerçekten, bende korkuyorum düşmekten..
Dila evde yatıyor arkadaşlar, kanaması azalmış, beni merak etmesinler dedi, iyiyim ben diyor, selamı var hepinize..
çanım sağol aldım tarifi,,,deneyeçeğim..

birde şu karamplar mağnesyum eksikliğinden oluyor..dr ne söyle sana ilave mağnesyum yazsın..ban dr bu karmplar için mağnesyum dşasporal şase verdi,,,günde 2 tane içiyorum..çok iyi geliyor...
kansızlık içinde tahinle pekmez öneririm..hem lezzetlide oluyor...:)) ayrıa bol brokoli ve kırmızı et tüket...ıspanaktan daha çok demir varmış içinde...

dimplehawk
19-11-09, 08:11
simenaycım kan şurubuyla sütü pek yakın içme bana kalırsa
ayrıca da hamilelikte et çokkk önemli
bir yakınımız gebelikte yeteri kadar et, yumurta tüketmediği için şimdi bebişinde çok sıkıntı çekiyorlar
yemeğe çalış mutlaka

simenay
19-11-09, 08:11
fty
gunaydin guzel anne adaylari......
hala hastaliklari devam eden arkadaslar insallah en kisa zaman icinde duzelirsiniz......

bebisleriyle randevusu olan arkadaslar ne mutlu findiklarinizi gormussunuz......

kizlar dun aksam bizimkisi annesine sov yapti. esim gec geldi dun o yokken karnimda kendimi koltukta geriye dogru uzatirken bir aci hissettim. sonra elimi karnimda gezdirirken bir sertik ve disariya buyuk bir cikinti fark ettim tam gobek deligimin yaninda. anladim ki bizim findik kurdu icimde akrobasi yapiyor. sonra icimde kaydirak varmiscasina kaydi durdu. sagdan sola, asagidan yukariya. bi de essek sipasi bana hissettirmek icin elinden geleni yapiyor. :))) masallah findik kurduma.
Günaydın canım, maşallah senin kuzuya, ne güzel şov yapmış, benimki bu aralar hiç hareket etmiyor, sanırım oda hasta oldu yada ben hasta olduğum için hissedemiyorum..

selkie
19-11-09, 08:11
simenay
Kızlar, ben sabah aç karnına kan ilacı içiyorum, arkasından süt içiyorum, bundan dolayı sordum etkiliyor olabilir diye, çünkü pekmezi bile sütle içmeyiz birbirinin emilimini etkiliyor diye, ben sütü gece içemiyorum gaz yapıyor, bunun dışında pekmezi litre litre içiyorum nerdeyse, kuru üzüm ve dut kurusu, kayısı erik incir kurusu, çok yerim hiç ihmal etmem ama anlamadım gitti nasıl düşmüş kanım diye, gerçi çok düşük değilmiş 10 çıktı test sonucuna göre, vejetaryenim et yemiyorum, hayvansal proteinleri alamadığım için olabilir, bitkisel proteinler de yeterli olmuyor sanırım..
,

aaa sakın yapma..kan ilaçından sonra sütü sakın içme..kan ilaçının hiç bir faydası olöuyor..kalsiyum demirin emilimini azaltıyor...en az 1 saat arayla iç:.benim dr bana kan ilaçını portakalla birlikte almamı söyledi,,çünkü c vitamini demirin emilimini daha iyi sağlıyormuş...hem bağırsaklarda bozulmuyormuş o zaman...et yemiyorsan o yapabilir.. doğru...

simenay
19-11-09, 08:11
Çok fena bir durum ama ne yapayım çok tiksiniyorum ben etten, yiyemiyorum işte... Kendimi bildim bileli yemem eti, önümüz de kurban bayramı, biraz zorlayım kendimi bakalım, umarım işe yarar, et hariç diğer dediklerinizi bol bol yiyorum zaten, sanırım etin yerini tutmuyorlar..

hardtimes
19-11-09, 08:11
simenay
Kızlar, ben sabah aç karnına kan ilacı içiyorum, arkasından süt içiyorum, bundan dolayı sordum etkiliyor olabilir diye, çünkü pekmezi bile sütle içmeyiz birbirinin emilimini etkiliyor diye, ben sütü gece içemiyorum gaz yapıyor, bunun dışında pekmezi litre litre içiyorum nerdeyse, kuru üzüm ve dut kurusu, kayısı erik incir kurusu, çok yerim hiç ihmal etmem ama anlamadım gitti nasıl düşmüş kanım diye, gerçi çok düşük değilmiş 10 çıktı test sonucuna göre, vejetaryenim et yemiyorum, hayvansal proteinleri alamadığım için olabilir, bitkisel proteinler de yeterli olmuyor sanırım..
canım ben önceden yatmadan önce vitamin ialcımı arkasından da sütümü içerdim doktorum çok kızdı ialcın bi etkisi kalmaz diye sende ilacı içtikten sonra bir ik isaat zaman geçir öyle iç sütünü ki ikisininde etkisinden mahrum olma :) mesela portakal suuyuyla iç çok iyi gelir diye duymuştum... ama kendinede iyi bakıyormuşsun yani maşşalh dedim ben bu saydıkalrının hç birni yemem :):): akannehirü

selkie
19-11-09, 08:11
simenay
Çok fena bir durum ama ne yapayım çok tiksiniyorum ben etten, yiyemiyorum işte... Kendimi bildim bileli yemem eti, önümüz de kurban bayramı, biraz zorlayım kendimi bakalım, umarım işe yarar, et hariç diğer dediklerinizi bol bol yiyorum zaten, sanırım etin yerini tutmuyorlar..
en azından bol baharatlı köfte şeklinde yapıp veya yemeklerin içine azar azar katarak yemeye çalışsan oda olur zamanla alışırsın..gerçi benim ablamda vejeteryan oda yiyemedi hiç eti,,dr ona başka bir ialç vermişti..olmadı dr ile konuş ama etin yerini tutmuyor hiç bişey ablamın yüzünün rengi falan çok soluktu...ızgara şeklinde falan daha rahat tüketirsin...

simenay
19-11-09, 08:11
selkie
en azından bol baharatlı köfte şeklinde yapıp veya yemeklerin içine azar azar katarak yemeye çalışsan oda olur zamanla alışırsın..gerçi benim ablamda vejeteryan oda yiyemedi hiç eti,,dr ona başka bir ialç vermişti..olmadı dr ile konuş ama etin yerini tutmuyor hiç bişey ablamın yüzünün rengi falan çok soluktu...ızgara şeklinde falan daha rahat tüketirsin...
Evet aynen, benim yüzümün rengi de soluk, bebeğim için zorlayacam kendimi, bu yaştan sonra et yiyecem ne yapayım, sağlık herşeyden önce gelir, sonra bebeğim sağlıksız olur falan, Allah korusun, vicdan azabı çekerim...

Herkese teşekkür ederim cevaplarınız ve önerileriniz için.. Sizlere buradan sağlıklı haberlerimi verecem inşallah..

bosna
19-11-09, 08:11
ynur
günaydın herkeslere bosnacım sana ve hasta olan tüm arkadaşlarıma geçmiş olsun zemuszemus canım bu işe gelme işi benide çok geriyor ne kadar çok yoğun olmasamda kalkıp buraya gelmek duba gibi dolanmak hiç hoşuma gitmiyor heryerim ağrıyor oturmaktan :sinifsinif: iznini ne zaman almayı düşünüyorsun canım? ben izin hakkım başlar başlamaz alıyım diyorum ama daha sonrası bebişime az zamanım kalıcak yarın bigün karlarda başlıcak napcaz yaaaaaa
Ynurcum teşekkürler canım.
Ben de seninle aynı duyguları paylaşıyorum.
İznimi 37. haftada almayı düşünüyordum hep ama ya biraz erken doğarsa diye düşünmeye başladım son günlerde. Belki 35. haftada çıkarım, bir araştıracağım olabiliyor mu diye... Yine de daha çok var :)

SEYYALTANER
bende gelip burada oturmaktan yana çok dertliyim son aylarda daha çok zorlanmaktan ve izni zamanında almaktan korkuyorum ben son iki haftaya kadar çalışıp kalan zamanı bebeğimle geçirmek isityoum ama böyle olursa hem abonelerin yaşattığı stres hemde oturma sıkıntısı sanırım biiz biraz zorlayacak :KK43: mevlam herkese kolaylık versin ne diyim :KK43::KK43: :Saruboceq:kafamçokkarıştı
Seyyalcim son aylarda zorlanmak kaçınılmaz görünüyor. Son 2-3 hafta kala çıkmayı ben de çok düşündüm ama şu iş stresini biraz üstümüzden atıp dinlenmek de lazım. Nasıl olacak bilmiyorum şimdilik...

dimplehawk
bosna, simenay, selkie geçmiş olsun arkadaşlar a.s.

QUOTE]

Sağol Dimplecım, daha iyiyim çok şükür...

fty
gunaydin guzel anne adaylari......
hala hastaliklari devam eden arkadaslar insallah en kisa zaman icinde duzelirsiniz......

bebisleriyle randevusu olan arkadaslar ne mutlu findiklarinizi gormussunuz......

kizlar dun aksam bizimkisi annesine sov yapti. esim gec geldi dun o yokken karnimda kendimi koltukta geriye dogru uzatirken bir aci hissettim. sonra elimi karnimda gezdirirken bir sertik ve disariya buyuk bir cikinti fark ettim tam gobek deligimin yaninda. anladim ki bizim findik kurdu icimde akrobasi yapiyor. sonra icimde kaydirak varmiscasina kaydi durdu. sagdan sola, asagidan yukariya. bi de essek sipasi bana hissettirmek icin elinden geleni yapiyor. :))) masallah findik kurduma.
FTY'cim ne güzel anlatmışsın, okurken gülmekten alamadım kendini.
Maaşallah bebeğine...
Bizde de oluyor aynı şeyler, bazen karnımın bir tarafına toplanıyor bıdık, o taraf daha sert ve şiş oluyor, sonra diğer tarafa doğru kayıyor, içimde balık yüzer gibi... Çok güldürüyor beni...
Allah hepsini nazardan korusun...

simenay
Kızlar, ben sabah aç karnına kan ilacı içiyorum, arkasından süt içiyorum, bundan dolayı sordum etkiliyor olabilir diye, çünkü pekmezi bile sütle içmeyiz birbirinin emilimini etkiliyor diye, ben sütü gece içemiyorum gaz yapıyor, bunun dışında pekmezi litre litre içiyorum nerdeyse, kuru üzüm ve dut kurusu, kayısı erik incir kurusu, çok yerim hiç ihmal etmem ama anlamadım gitti nasıl düşmüş kanım diye, gerçi çok düşük değilmiş 10 çıktı test sonucuna göre, vejetaryenim et yemiyorum, hayvansal proteinleri alamadığım için olabilir, bitkisel proteinler de yeterli olmuyor sanırım..
Simenaycım, kan hapı ile süt ürünleri alımı arasında en az iki saat olmalı diye biliyorum canım, sütü öğlene doğru içsen sorun olmaz sanırım...

eftandise
19-11-09, 08:11
Günaydın herkese

Hasta olan annecikler iyileşin bir an önce inşallah... buyrunnnnnnnnn

Fty maşallah bebikine ben daha o denli hareket hissedemiyorum :KK46:

Dimple uyandırmışsınız kuzuyu :) öksürük için ılık sütün içine yarım çay kaşığı kara biber ve bir tatlı kaşığı bal dene bakalım bana bir doktor söylemişti bunu çok iyi geliyor
kaydirigubbakcemile5

pancuben
19-11-09, 08:11
simenay
Çok fena bir durum ama ne yapayım çok tiksiniyorum ben etten, yiyemiyorum işte... Kendimi bildim bileli yemem eti, önümüz de kurban bayramı, biraz zorlayım kendimi bakalım, umarım işe yarar, et hariç diğer dediklerinizi bol bol yiyorum zaten, sanırım etin yerini tutmuyorlar..
Etten alamadığın(Ette bulunan folik asit) besini kurubakla yada yeşilliklerden alablirsin bu arada kan değerin 10 çıkmış hemoglobin değerin 7-8 olduğun zaman kork canım ama Ferritin düzeyine bir baktır .Demir ,demir bağlama testlerinde düşükse ozaman kork kansızlıktan bu hemoglobin 10 olması senin sağlıksız olduğunuda göstermez bu yüzden de kendini üzme canım benim.İlaçların hiç birinide aç karnına alma hep tok karnına al canım miğdeni mahvedersin.Sütünü sabah ve öğlen:nazar: iç ozaman gece içemiyorsan...

ynur
19-11-09, 08:11
arkadaşlar ben sütle ilacın aynı aralıkta içilmiyeceğini yeni öğreniyorum valla :tomato:

bosna
19-11-09, 08:11
ynur
arkadaşlar ben sütle ilacın aynı aralıkta içilmiyeceğini yeni öğreniyorum valla :tomato:
Canım bildiğim kadarıyla sadece demir hapları için geçerli bu durum.
Kalsiyum, demir emilimini azaltıyormuş çünkü.

ynur
19-11-09, 08:11
bosnacım sanırım 32. haftadan sonra alabiliyoruz izinleri dün bi yazı okudum anne adayının doğumdan bir-birbuçuk ay öncesi tamamen rahatlayıp dinlenmesi gerekiyormuş kafam iyice karıştı benim bu konuda

dimplehawk
19-11-09, 08:11
hijyenim
Günaydın herkese

Hasta olan annecikler iyileşin bir an önce inşallah... buyrunnnnnnnnn

Fty maşallah bebikine ben daha o denli hareket hissedemiyorum :KK46:

Dimple uyandırmışsınız kuzuyu :) öksürük için ılık sütün içine yarım çay kaşığı kara biber ve bir tatlı kaşığı bal dene bakalım bana bir doktor söylemişti bunu çok iyi geliyor
kaydirigubbakcemile5
Gereksiz bi telaşa kapıldık napalım kaydirigubbakcemile3 affetsin bizi :kedi:
Hımm tarif biraz kötü gibi görünüyor :)) ama içecek mecbur, çok sağol akşam bi deneyelim :1hug:

simenay
19-11-09, 08:11
pancuben
Etten alamadığın(Ette bulunan folik asit) besini kurubakla yada yeşilliklerden alablirsin bu arada kan değerin 10 çıkmış hemoglobin değerin 7-8 olduğun zaman kork canım ama Ferritin düzeyine bir baktır .Demir ,demir bağlama testlerinde düşükse ozaman kork kansızlıktan bu hemoglobin 10 olması senin sağlıksız olduğunuda göstermez bu yüzden de kendini üzme canım benim.İlaçların hiç birinide aç karnına alma hep tok karnına al canım miğdeni mahvedersin.Sütünü sabah ve öğlen:nazar: iç ozaman gece içemiyorsan...
Teşekkür ederim Pancubenim, et yemenin dışında herşeyi yapıyorum, bol yeşillik ve kuru bakliyat yerim hep, şimdi kan sonuucma baktım tekrar, evet hemoglobin dışındakilerde düşük çıkmış ama çok düşük değil, alt değerlerin biraz altında, nerede yanlış yapıyorum diye kendimi sorguluyorum günlerdir, kafayı yiyecem, aşağıya ilaçlarımı nasıl aldığımı ve neler yediğimi sırasıyla yazıyorum kararı sizler verin, bende mi bir yanlışlık var;

Sabah 7 de uyanıyorum, kan ilacımı portakal veya mandalina eşliğinde içiyorum.
Sonra kahvaltı yapıyorum,pekmez içip 07:45 gibi evden çıkıyorum.
Saat 8:30 da şirketteyim, bişeyler daha atıştırıyorum, 2-3 bardak su içiyorum, ceviz yiyorum, kuru üzüm v.s. ile bareber.. vitamin hapını içiyorum.
Saat 9:30-11:00 arası 3 bardak süt içiyorum.
Saat 12:00 da öğle yemeği yiyorum, mutlaka yoğurt veya ayran eşliğinde.. Omega-3 hapı içiyorum..
Saat 14:00-15:00 arası bolca meyve yiyorum..
Saat 15:00 dan sonra iş çıkış saatim 18:00 a kadar arada atıştırmalarım oluyor, bitki çayı falan içiyorum..
Saat 19:00-20:00 arası akşam yemeği, yine yoğurt ve salata eşliğinde mutlaka.. kan hapını içiyorum. Aradan 1 saat falan geçince meyve yiyorum yine..
Yatmadan evvel yine pekmez içiyorum, gün içinde en az 2 litre su içiyorum, öğle ve akşam yemeklerinde mutlaka sebze ve kuru bakliyat oluyor..
Bunların dışında sadece et yemiyordum, şimdi nerde yanlış yaptığımı biri bana söylesin..