indirimler & kampanyalar


BeyazBulut
19-07-09, 19:07
özellikle artılmış su ve doğal özler olan ıslak mendili süper

simzu
4-08-09, 10:08
ne zamandır yok oldu bu topic kriz bu topiğide vurdu galiba:) bilmiorum bulunduğunuz yerde pehlivanoğlu varmı ama prima 72li 19 milyon haberiniz ola

simzu
4-08-09, 10:08
-----

beg
16-08-09, 13:08
kızlar ceylan bebe de de %70 indirim var haberiniz olaaa

dandini28
4-09-09, 20:09
pendikli arkadaşlar fsm markette hani alt geçitin ordaki,prima ikiz paket 10 ytl.cumartesi ve pazar sadece kaçırmayın derim

symslow
6-09-09, 21:09
kızlar shicco da yüzde 40 idrim var haberiniz olsun

eflatun20
9-09-09, 10:09
kızlar carrefourda 2*48 4 numara ve 2*54lü 3 numara molfix+2 adet 70li ıslak mendil hediyeli 23,90 bana çok ucuz geldi gerçi biz molfix kullanmıyoruz o yüzden fiyatlarını da pek bilmiyorum ama çok ucuz geldi dayanamadım 4 numarasından aldım biz prima kullanıyoruz o da 80li 3 numara 21,90 şu yeni çıkan aloe kremli olanlardan ayrıca omomatik baby 3 kg konsantre 17 küsür yumoş baby 4lt de 6 küsür lekeleri çıkartamayınca bir de omomatiği kullanayım dedim ihtiyacı olanlara duyurulur

dandini28
11-09-09, 15:09
-migros club kartınız varsa bebek kokusu sitesine girip reklam izlediğinizde primadan 3tl indirim aptamillerde %15 indirim kazanılıyor.
-migrosta 23 eylüle kadar huggies mega paket 18.95

dandini28
11-09-09, 15:09
tansaşlarda 23 eylüle kadar heo baby ürünlerinden 10 tl alışveriş yapana 1,5 tl indirim

nisan84
12-09-09, 15:09
bursalı arkadaşlar
temin özhan marketin broşürleri geldi
molfix bez 14,90 papia peçete hediyeli
huggıes bezde 17,95 olmuş (70'adet )onun fiyatını bilmediğim için indirimli bilmiyorum ama söyleyeyim dedim

nestle76
13-09-09, 19:09
kızlar 70 lik huggies bez ler diasa larda 16.90 tl...epey ucuzkaçırmayın...

BeyazBulut
14-09-09, 11:09
nestle76
kızlar 70 lik huggies bez ler diasa larda 16.90 tl...epey ucuzkaçırmayın...
ciddimisin daha dün 23 lira ödedim :KK43:(

dandini28
19-09-09, 13:09
kilerde kazanç kartla huggies ikiz paket 10,90 pazartesi son, mega paket 19.90 25 eylül son. yine kilerde hipp oganik yulaflı 3 ytl,hipp pirinçli de 3 ytl.pendik fsmde dalin ıslak mendil 3 ytl.baby star ikiz paket 12 ytl

nestle76
19-09-09, 14:09
migros ta huggies 72 li paket 18.90 tl bilginize...

_DURU_24
19-09-09, 18:09
Mothercare'de sezon sonu ÜrÜnlerde fıyatlar Çok dÜŞÜk...10 tl-20 tl arası...kızıma hem sezon sonu 1,5 yaŞ ıÇın hemde Şımdı sezonluk bır dÜnya sey aldım.... KaÇırmayın...

esther
19-09-09, 20:09
C&A mağazalarında çok güzel, kaliteli ve uygun fiyata bebek giysileri var. ama sadece ankara ve istanbulda sanırım bu mağaza. bi de alamanyada

ceyo16
19-09-09, 21:09
pregant
C&A mağazalarında çok güzel, kaliteli ve uygun fiyata bebek giysileri var. ama sadece ankara ve istanbulda sanırım bu mağaza. bi de alamanyada
Bir de Bursa da:-)
Belki başka şehirlerde de vardır.

esther
19-09-09, 21:09
vardır belki canım. çok güzel şeyler var baktın mı?

acemi
21-09-09, 07:09
Arkadaşlar carrefourda prima dev eko max paket 4 numara 94 lü 29.90 tl plus kartı olana % 10 indirim var yani 26.90 tl.Birde johnson babay ikili ıslak mendil paketi 4.40 tl(içinde 64 lü iki paket var.)

ceyo16
21-09-09, 17:09
pregant
vardır belki canım. çok güzel şeyler var baktın mı?
Ben her gidişimde çok beğeniyorum ama daha oradan birşey almak fırsat olmadı.Fiyatları da uygun üstelik.

nestle76
21-09-09, 19:09
kızlar real da hipp 300 gr devam maması-200 gr. organik yulaflı kaşık maması- önlük=8.90 tl...süper ucuz...son kullanma tarihleri yaklaşmış...kampanya yapmışlar...ama daha 3 ay var son kullanma tarihlerinin dolmasına...biz zaten haftada 1 kutu mama içiyoruz...o yüzden 3 paket aldım ama keşke daha alsaydım diyorum..çünkü sadece devam maması 16 tl yaklaşık başka marketlerde...belki yarın tekrar giderim...

nestle76
30-09-09, 14:09
kızlar bim de 52 li maxi boy huggies 14.50 tl...bir de konu dışı ama çok şık kravat+kol düğmesi takımlar var... 7.50 tl...güzel renk ve desenlerde var içlerinde...

symslow
30-09-09, 22:09
ben de geçen hafta alanya metrodan 52li huggies bez 1190 aldım 3 tane alınca bu fiyata tekli alımlarda yanılmıyorsam 12.90dı bir de konu dışı ama yarın migrosta 50 tl üzeri alışverişte tavuğun kilosu 1 lira aslında konu dışı da sayılmaz çünkü bez ve ıslak mendil alırsın 50 lira tavuğu alırsın bebişe çorba yaparsın olur biter konuyu illa bizim bebişlere getirdim ya

dandini28
1-10-09, 08:10
kilerde kazanç kartla hippin pirinç maması ve yulaf maması 3 ytl.
tansaşta evy baby ikiz paket 12,75.bebelac 250 gr 3,75.

BeyazBulut
6-10-09, 12:10
..............................................

Lazanya
6-10-09, 19:10
tanıdık eczane varsa Promil gold mama da kampanya var 6 tane alıyorsunuz 1 tane bedava veriyorlar yani 7 kutuyu 125 tl ye alıyorsunuz.

nestle76
6-10-09, 20:10
carrefourda 900 gr X 2 aptamil 2 akıllı kutu= 69.00 tl...ben aldım...300 gr ları 20-22 tl arası..bunun 300 gr ı 11.50 tl ye geliyor yani...yarı yarıya....

denizlerprensi
6-10-09, 20:10
istanbulda olanlara ülkerin satış mağazasına gidin derim ..mamalar büsküviler.,kavonoz veyveler hepsi çok ucuz dışarıya göre,bebe büsküvisinide çok beğendim,fabrikası topkapıda

BeyazBulut
9-10-09, 11:10
kızlar real in broşürü geçti elime bu ayın 22 sine kadar süper indirimler var
huggies ikiz bebek bezi 13,89
dalin 3 lü ıslak mendil 8,99
hero baby kaşık mamaları 125gr 2.59 ve bir alana bir hediye
sadece bunlar değil biçok şeyde indirim var sadece bebek ürünleri değil bilginize
mesela pınar süt 6 adet 5,79
sana 4lü paket 2,69
calconit bulaşık derterjanı 84lü yanında 2 adet cilit bang heidyeli 27,89
orkit ultrahijyenik ped 6lı 60 adet 8,49

dandini28
11-10-09, 15:10
kilerde huggıes ikiz 11,90.pendik fsm markette molfix ıslak havlu 3ytl,

dandini28
12-10-09, 09:10
arkadaşlar 16 ekim cuma günü bim markete bebek uyku tulumu,battaniye,uyku seti gibi birçok bebek ürünü gelecekmiş.uygun fiyatlarda üstelik.uyku tulumu 11,50tu hatırladığım.yararlanın derim.

dandini28
13-10-09, 13:10
dialarda prima mega paket 20,95,aptamil 1-2-3 200gr tanesi 10tl. A101de can bebe 10,50-ŞOK markette de can bebe 10,50

derinzlm
16-10-09, 20:10
dandini28
arkadaşlar 16 ekim cuma günü bim markete bebek uyku tulumu,battaniye,uyku seti gibi birçok bebek ürünü gelecekmiş.uygun fiyatlarda üstelik.uyku tulumu 11,50tu hatırladığım.yararlanın derim.
Çok teşekkürler canım sayende mahallenin yeni anneleri bim i kuruttuk bugün :))kaydirigubbakcemile

symslow
16-10-09, 21:10
aynen özlemcim battaniye ve tulum hiç fena değil ama güle güle giysin kuzucuklar

derinzlm
16-10-09, 22:10
symslow
aynen özlemcim battaniye ve tulum hiç fena değil ama güle güle giysin kuzucuklar
Uyku tulumu ve uyku setini altım ben annemde battaniye aldı ama vermedi bana :KK43:( bana geldikçe örter çocuklar diyor :))) gerçi uyku setinide o aldı ii oldu yanii :))) ha birde çerçeve aldık vindi puuulu :)))

EU3
18-10-09, 17:10
bende gittim ama bulamadım bizim uyku tulumumuz var ama büyük oılandan alacaktım
saat 4 te gittim bitmiş çok üzüldüm

migroslarda molfix mega paket 2 adet ıslak mendile 23 tl
içindede 74 aadet var ben aldımçok uygun geldi

denizlerprensi
18-10-09, 20:10
uyku tulumunu bende aldım gerçekten çok yumuşak kullanışlı.. bi tane kalmıştı zaten ..battaniye falan bulamadım ..resimde uyku setleride güzel görünüyo ama bişi kalmamıştı..

asiye1985
19-10-09, 04:10
bende tulum aldım kızlar bir tane kalmıştı sarı renk daha yıkayıp deneyemedik.battaniye ve uyku seti kalmamıştı görmedim.

sunseet
19-10-09, 18:10
bizde bim den uyku tulumunu aldık 18 aylık olmasına rağmen iyi oldu
uyku seti ve çerçevedende aldım hepsi çok güzel...

pinar54
19-10-09, 18:10
maltepe carrefour-armağan oyuncakta-playschool ilk arabam ve yaramaz toplar indirimde 49tl ye aldım
nette fiyatları 70-80tl arası değişio.

esther
20-10-09, 17:10
e-bebekte de playschool ürünlerinde güzel indirim var.

melek81
22-10-09, 14:10
yıne cok faydalı bır topıc supper

dandini28
23-10-09, 06:10
kipada bebek festivali başlıyor.23 ekim-5 kasım arasında,kaydirigubbakcemile2

bebedor,nuby,drbrowns ürünleri %30 indirimli
dalin %30 indirimli
evy baby jumbo 17,50
johnsons bed time %25 indirimli
johnsons ikili ıslak havlu 4,29
anne bakım ve emzirme ürünleri %30 indirimli
hipp %30 indirimli
hero baby %20 indirimli
lansinoh %30 indirimli
bebek kıyafetleri %30 indirimli
19-25 numara arası bebek ayakkabısı 14,90
hacı şakir granül matik,2kilosu 11,90
ayrıca;
kipadan 20tllik prima alan 4 kişiye çekilişle çilek odası
50tllik aptamil alana arzum bebe ateşölçer anında hediye
10tlilik molfix alan 34 kişiye chicco puset ve oto koltuğu
22 ekim-22 kasım arası huggıes jumbo paket alan 30 kişiye 1 yıllık bebek bezi

ayrıca kipada bebk festivali boyunca bol bol bebek için numune ürün de oluyor.daha önce anne-bebek festivaline ittiydim çünkü

dandini28
23-10-09, 06:10
yazmayı unutmuşum,

aptamil 2-3 35,90 yanında 250gr kaşık maması hediyeli
aptamil junıor 10,90-ki heryerde 12 en az) yanında milupa organik kavanoz mama hediyeli

dalin ürünlerinden 10tllik alışveriş yapana arzum bebbe sterilizatör,buharlı pişirici veya nemlendirici(kaç kişiye olduu yazmıyor)

BeyazBulut
23-10-09, 11:10
süpersin dandini paylaştığın için sağol

smhsmh
24-10-09, 18:10
kipadan bizde yeni doğan bez aldık prima 19.90 dı
fakat çoğu şey kalmamış

nestle76
24-10-09, 18:10
kızlar kipa kampanyasında çok ahım şahım birşey yok...dün gittim...hipp ürünleri gerçekten ucuz..ve tekstil...onun dışında bezler, ıslak mendiller filan bana cazip gelmedi...yalnız oğlana mont, 2 pantolon, şapka filan aldım...epey ucuzdu...pantolonlar çok şık...13.90 tl..mont eski parka modellerinden acayip cici durdu oğlanda 25 tl...şapka da 3.90 mı neydi..o kulakları kapatan tas modellerden...hipp in de organik kavanoz mamalarından aldım..bir de aptamil 3/900 gr. huggies mendil hediyeli 35 tl...mendile 3 tl saysan 32 ye geliyor ki bu da ucuz fiyat...

asiye1985
24-10-09, 20:10
bizde bu akşam carfura gittik molfix bebek bezinde indirim var kızlar 120 lik 34.90 falan fiyatı.
birde activex sıvı sabun yanında yedek şişesiyle beraber 4.5 civarı fiyatı.

derinzlm
24-10-09, 21:10
Joker maxi toys da Playskool oyuncaklar % 30 indirimli bir hayli farkediyor fiyatlar Clipso 50'li kova aldık 52 den 35 e düşmüş fiyatı .

dandini28
25-10-09, 09:10
kipa kurtköy mağazasında 31 ekim cumartesi günü 6-12 ay bebek emekleme yarışması yapılacakmış.molfixten 10 tl ve üzeri alışveriş fişi gösterip,form doldurup katılıyormuşuz.
Katılan tüm bebeklere molfix ıslak havlu,
1.bebeğe chicco happy snack mama sandalyesi
2.bebeğe aktivite masası
3.bebeğe molfixten sürpriz hediyeler varmış.