Çocuğu 1.Sınıfa giden Velilerin paylaşım alanı :)))


yasemin81
28-09-09, 19:09
merhaba arkadaşlar sızlerde ek kıtaplar aldınızmı öğretmenımız ek kıtap aldırdı bize

filizim
28-09-09, 20:09
Biz ek kitap aldık zambak yayınlarının 30 liraya.Kızım okuldan bıktı bile:KK43:neden bilmiyorum 9-15 sistemi berbat aslında bende hemen bıktım bu sene nasıl geçicek bilmiyorum hya off:KK43:((

karabiber01
28-09-09, 21:09
incili kolye
çok güzel bir uygulama.Avrupa ile aramızdaki fark burda işte.Bizde çocukların yaptığı tek şey ders.Okula başladıkları gibi derse boğuyorlar çocuklarımızı birde son yıllarda performans derleri veriyorlarki bunu anne babaların yaptığını öğretmenlerde biliyor yani çocukların pek yapamayacağı şeyler.Ama müfredat böyleymiş.Burda çocuklar ve öğetmenler müfredata bağlı ve onu uygulayıp zamanını yetiştirmek zorunda yani çocukların ne öğrendiği ne kadar öğrendiği pek önemli değil.Sizde olduğu gibi bedensel ve ruhsal gelişimin iyileştirilmesi için hiçbirşey yapılmıyor.Çocukların tek yaptığı resim derslerinde kağıttan çiçek yapmak :)) Bunlar devlet okulları için geçerli birde türkiyede özel okullar var maddi durumu iyi olanlar çocuklarını oraya gönderiyor tabiki özel okullar devlet okullarından çokdaha iyi şartlar sunuyor.Çocuklarımız tüm yıl çok yoruluyorlar yaz tatili süresi ancak yeterli oluyor aslında sizdeki uygulama bizdede olsa eğitim çok daha zevkli ve kolay olurdu diye düşünüyorum.Bence siz oldukça şanslısınız.
Bende 2 yıl kadar polonyadaa kaldımm ve kızımı orda anasınıfı ve 1 e yollamak zorunda kaldımm ,ordaa çocukları havuz dersinee götürüyorlarr ,haftada 2 saat de tenise gidiyorlardı spor dersine bilee okulda değildee çocuklar içinn olann spor salonlarınaa gidiyorlardııı
Tatilleridee çok boll çocuklar aradaa dinlenme fırsatıı bulabiliyorlardııı
Amaa sonraa burayaa yanii türkiyeyee döndüğümüzdee kızımm çokk bunaldııı 1 buçukk ay boyuncaa göz yaşıı döktüüü sırayaa girmeyii bilmiyordu çünküüü orda sadecee giyinmee odasınaa bırakıpp öğretmeniii çocuklarıı toplayıpp sınıfınaa bırakıyorduu
Bahçede genelliklee parklarıı vardırrr öğretmenlerii başlarındaa parktaa oynatırlarr ve sıraylaa binmeyii öğretirlerr canımm
Bizimm burdaa okullardaa parkk olsaaa çoktann hurdasıı çıkardıı bileee bırakk sıraylaa binmeyiii
Eğitimm yönündenn oralarıı çokk özlüyorum

karabiber01
28-09-09, 21:09
sbnmcsm
benim oğlum alıştı ya zaten çokda problem yaratmadı dün servise bindi gitti geldi bizzde gittik tabii
eşim arabaya bindi ağladı ama anlataamam 8 yıllık evliyim ilkdefa gördüm ya
okadar çocugun içinde ne yapacakmış oğlu açıkırsaymış çişi gelirseymiş yaaa dedim bi dur da ben düşünüyim şimdiye kadar hiç duymamıştım bu lafları anasınıfınada gitti üstelik


kızlar ben naptım biliyomusunuz belki aranızda yapan vardır günlük tutuyoruz oğlumla bana gelirgelmez ne yaptı ne etti anlatıyo şimdilik ben yazıyorum ögrednince o yazıcak inşallah iyi oluyo hem hatıra hemde arada bişeyler yumurtluyo yoksa anlatacak gibi deil ama böyle ne var ne yok anlatıyo
deneyin çok iyi oluyo
Ay harikaa yapmışsınn aslındaa bendee yapmakk istemiştimm ilerdee okumasıı içinn

aslındaa geçç değilll başlasamm iyi olacakkk

terlik
28-09-09, 21:09
karabiber01
Bende 2 yıl kadar polonyadaa kaldımm ve kızımı orda anasınıfı ve 1 e yollamak zorunda kaldımm ,ordaa çocukları havuz dersinee götürüyorlarr ,haftada 2 saat de tenise gidiyorlardı spor dersine bilee okulda değildee çocuklar içinn olann spor salonlarınaa gidiyorlardııı
Tatilleridee çok boll çocuklar aradaa dinlenme fırsatıı bulabiliyorlardııı
Amaa sonraa burayaa yanii türkiyeyee döndüğümüzdee kızımm çokk bunaldııı 1 buçukk ay boyuncaa göz yaşıı döktüüü sırayaa girmeyii bilmiyordu çünküüü orda sadecee giyinmee odasınaa bırakıpp öğretmeniii çocuklarıı toplayıpp sınıfınaa bırakıyorduu
Bahçede genelliklee parklarıı vardırrr öğretmenlerii başlarındaa parktaa oynatırlarr ve sıraylaa binmeyii öğretirlerr canımm
Bizimm burdaa okullardaa parkk olsaaa çoktann hurdasıı çıkardıı bileee bırakk sıraylaa binmeyiii
Eğitimm yönündenn oralarıı çokk özlüyorum
Maalesef Türkiye 'de eğitimde hâlâ eksiklikler var ne güzel bir sistemmiş sizdeki, amcam ve çocuklarıda Almanya'dalar onlarda öyle anlatıyorlar. Oranın şartları çok daha güzel, insana verilen değer önemli çünkü... inanırmısınız geçen yıl oğlum anasınıfında yarı dönemde salıncak ve kay kay bahçeye yapıldı da oynadılar. O da sınırlı saatlerle... neden böyle bir sistem anlayamadım gitti. Çocuk = Oyun bence ... şart ... Başarılar dilerim çocuklarımıza... :Saruboceq::nazar:gamyoncuiremsu

terlik
28-09-09, 22:09
yasemin81
merhaba arkadaşlar sızlerde ek kıtaplar aldınızmı öğretmenımız ek kıtap aldırdı bize
Bizde ek kitap alınmıyor... daha sonra öğretmenimiz isterse bilmem... opuyorumnanaktan

filizim
Biz ek kitap aldık zambak yayınlarının 30 liraya.Kızım okuldan bıktı bile:KK43:neden bilmiyorum 9-15 sistemi berbat aslında bende hemen bıktım bu sene nasıl geçicek bilmiyorum hya off:KK43:((
Çocuğunuzun yanında sıkıldığınızı asla ifade etmeyin sonra o da sıkılırsa kötü olur. Şimdi daha çok başındasınız o sebepledir. Dersler çoğalıp ödevler vs artınca anlamayacaksınız bile... opuyorumnanaktan


kızlar ben naptım biliyomusunuz belki aranızda yapan vardır günlük tutuyoruz oğlumla bana gelirgelmez ne yaptı ne etti anlatıyo şimdilik ben yazıyorum ögrednince o yazıcak inşallah iyi oluyo hem hatıra hemde arada bişeyler yumurtluyo yoksa anlatacak gibi deil ama böyle ne var ne yok anlatıyo
deneyin çok iyi oluyo[/QUOTE]

Ben oğluma hamileyken başlamıştım günlük tutmaya doğunca devam etmiştim şimdilerde yazmıyoruz sizin yazınızdan sonra tekrar kaldığımız yerden başlamak istiyorum... Başarılar dilerim canım... opuyorumnanaktan

terlik
28-09-09, 22:09
[​IMG]

dermanz
29-09-09, 07:09
herkese merhaba bizdende ek kitap istenmedi ödevlere hemen başladık dünkızım rahatsızlandı okula gidemedi maalesef bugün e sesine geçecekler biz hızlı gidiyoruz galiba

ecrenim
29-09-09, 08:09
Tüm 1.sınıf annelerine hayırlı olsun diyorum , yerimsenibenbenim kuzumda 1.sınıfa başladı , ve herkesin yazısını okudum anladım ki tüm anneler benim gibi , çocuklardan daha heyecanlı :)) insan inanamıyor yaa ,ne çabuk büyüdüler de okula başladılar , okul evimize çok yakın o yuzden bu sabah kendim gideceğim ben annecim sen gelme dedi bende balkondan baktııımmm kaldııımmmm :)):gitme: öğretmenimiz çok iyi bir öğretmen ve ödev verme konusunda meşhur , hafta sonu için 9 sayfa ödev verdiydi , dün akşamda 4 sayfa verdi . kızım biraz sıkılıyor ödev yaparken ama onu elimden geldiğince sıkmamaya ve desteklemeye çalışıyorum . Bizde okul kitaplarının yanında ek eğitim seti satın aldık Topses markalı , öğretmenimiz bunu tercih ettiğini söyledi :)) hııııı sahiii ben bu arada sınıf temsilcisi ve sınıf annesi oldum :) işim çooook çoookkk anlıcanız :pmafoldumben

karabiber01
29-09-09, 12:09
Sınıff annesi bizde de seçmeyee çalıştılarr amaa benn cesarett edemedimm çünküü koşturamamm okadarrr 2kızımm varr 2sininn dersiylee ancakk uğraşabilirm birde ev temizlikk kocaa derkennnn

EstetikEditor
29-09-09, 12:09
Biz de kaynak kitap kullanıcaz. piyasada 40 TL toptan olursa bize 25-28 TL arasındaymış. Öğretmeni konuşup alacak.

bu arada dün toplantı yapıldı. Senelik 200TL, etüt için ayda 65TL istendi. Bunun ışında sınıfa perde yaptırıp projeksiyon cihazı alıcaz tüm veliler olarak.

Veli temsilcisi de seçildi çalışmayan annelerden. 2 de yardımcı.

nazlı:)
29-09-09, 12:09
mrhaba benim kızmda başladı 1. sınıfa şu andada arkadaşını çöçağırmış okuldan gelirken bende vardım ama hangi arada çağırdıysa okuldan hemen geldi hazırlanmaya başladı arkadaşım gelicek diye o kadar emin komşunun kızı ama şuandan itibaren izin vermemeyi düşünüyorum sürekli konuşuyolar öğretmen nasıl başediyo anlamıyorum valla ben iki tanesiyle başedemiyorum şuan

miralife
29-09-09, 13:09
biz dün e harfini yazamaya başladık ve okul normalde 6 ya kadarken 5 te çıkıyorlar sıkılmasınlar diye 2 sayfalık el çalışmasından sonra 2 sayfa e yazmayı öğreniyorlar bugün ise nasipse büyük e ve birleşik büyük e ve küçük e yi yazacaklar. matemetikten 10 olacak işikilde en fazla toplama ve çıkarma ayrıca 20 ye kadar ileri ve geri sayma yapıolarlar ...şimdilik iyiyiz bakalım ilerde nasıl olacağız.cumartesi günü bütün velilierin gelmesi için toplantımız var dolap parası ve aidatlar ayrıca sınıf annesi seçimleri yapılacak hadi bakalım hayırlısı...
tüm evlatlarımıza allah zihin açıklığı versin inşallah!hepsini koccaman öpüyorum ...

incili kolye
29-09-09, 16:09
merhaba arkadaşlar;Bizde derslere çok hızlı başladık bugün tam 8 sayfa ödevimiz vardı.Sıkıldı yoruldu ama yinede oyunlar icat ederek arada spor yaparak derslerimizi şimdi bitirdik.Öğretmenimiz okulun ilk gününden başladı bizde ödeve hafta arası 8 sayfa verirse hafta sonu ne verecek bilmiyorum bizimkilerde e ve l harfini bitirdiler.Birleştirmeyi öğreneceklermiş yarın.Bizde 28 tl ye ek kitap (A1) seti aldık.Sınıfa pek çok şey yapılacak bu nedenle 225 tl.toplandı.Akıllı tahta da almayı düşünüyoruz.Masalarımıza örtü sandalyelerimize minder penceremize stor ve sınıfa bilgisayar projeksiyon ve fotokopi makinaları alınacak dolaplar yapılacak çocuklarımız o ağır çantaları taşımayacak en çok buna seviniyorum.İnşallah herşey yavrularımız için iyi olur bu arada kızımda sınıf birincisi şu an.Öğretmenimiz kızımı çok başarılı bulduğunu söyledi çok ama çok gururlandım allah bütün evlatlarımıza başarılar versin.Dersler giderek çoğalacakmış öğretmenimiz çok hırslı tek bir saniyemiz yok boşa harcayacak diyor.Bundan çok memnunum ben açıkçası ama 9-15 uygulaması çok yorucu ödevler çok olunca çocuğa oyun oynamaya zaman kalmıyor.

ttthülya
29-09-09, 16:09
kızlar biz daha çizgi çalışması yapıyoruz
siz harflere falan geçmişsiniz
biz neden böyle geri kaldık acaba

sınıf mevcudu 18 kişi o yönden çok ferah bir sınıf
kızım öğretmenini çok seviyor

ozlem71
29-09-09, 18:09
Bizde güzel yazı defterine degişik çizgiler yapıyoruz yani harflere geçmediler. türkçe hariç kitaplar çantalarında agır oluyor acıyorum kıyamıyorum ya küçücükler.

yasemin81
29-09-09, 18:09
bizde cizgi calışması yapıyoruz henuz harflere gecmedik bugün matamtik yapmışlar ama her akşam ödev var

dimple2
29-09-09, 21:09
biz yarın e harfine geçcez
ödevlerimiz bir sayfa fazla sıkılmamaları için
kaynak kitap olarak topses yayınlarını aldık 30 tl ye
bu gün yarım gündü öğretmen toplantısı vardı heralde haftasonu da veli toplantısı vardır

öğretmeni oğluma bu gün yıldız vermiş ve öpmüş başarılı olduğu için
bakalım inşallah başarılı olurlar

sbnmcsm
30-09-09, 04:09
ödev felan yok dedim 6 sayfa geldi ögretmenimiz diyoki sıkmayın sıkıldıgı yerde bıraksın tekrar başlayın oldugu kadar

terlik
30-09-09, 06:09
Günaydın Arkadaşlar,
Bizde de daha çizgi çalışmaları yapıyorlar. Harflere daha geçmediler, oğlum her geldiğinde bugünde daha harf yazmadık
diyor.
Ben sınıf temsilcisiyim ve sınıfın her türlü ihtiyacını bitirdim çok şükür. Öğretmenimiz yazıcı istedi , velilerden para topladım yazıcıyı aldım. Güneşlik istedi , pazartesi onuda taktırdım. Biz stor istemedik , öğretmenimizde istemedi storu çünkü hava girmiyormuş o zaman hemde sağlıklı değil dendi alerjisi olanlara ve astımı olanlara , güneşliğin daha sağlıklı olduğu söylendi istendiğinde çıkarıp yıkanabilen bir ürün olması dolayısıyla...
Ayrıca kumaşıda çok güzel perdeci otellere kullanılanı tavsiye etti kadifemsi gibi o kadar yumuşak ve güzel ki, renkte öyle... 2 sınıf aynı yerden aynı renk yaptırdık...
Dosya istemişti öğretmenimiz 30 adet aynı renkte onları da bir veli uyguna buldu o getirtti...
İşte böyle şekerler...
opuyorumnanaktan

_vanilla_
30-09-09, 07:09
Oh terliikcim halletmişsiniz siz işleri ne güzel...
Bende yardımıcıyım ama her an bırakabilirim, 2 çocuk ikiside okula gidiyor, eşimin işler yoğun evin tüm giderlerine bakıyorum, birde ev işleri,
Bizdede bugün e harfine başlıyacaklar, benim kızımda soruyor hergün ne zaman okumayı öğrenicem, yan sınıfta arkadaşı var, onlar öğrenmiş felan diyor.. Neyseki bugün başlıyacaklar...

_vanilla_
30-09-09, 07:09
Bizdede sınıfa alınacaklar listesi şöyle,
başta laptop, prajeksiyon, perde, yazıcı ve masa örtüleri...
Bizde ek olarak eryıldız yayınları alındı, 30 tl verdik...

kutlu1
30-09-09, 07:09
Arkadaşlar herkese merhaba, benide aranıza kabul ederseniz çok sevinirim, bu paylaşımı yeni gördüm. Çok güzel bir paylaşım yeri olmuş. Benimde kızım bu sene 1.sınıfa başladı, sizlerle bilgi alışverişinde bulunmak beni çok mutlu eder.
Bizim sınıf 37 kişi, öğretmenimiz orta yaşlarda bayan bir öğretmen, kızım öğretmenini ve okulunu çok seviyor. ınşallah hep böyle devam eder.
Biz bu hafta başı e harfini öğrendik, dün akşamda büyük E den iki sayfa yazdık. Matematikte de 1 sayısını öğrenmişler.
Bugün yeni bir ses öğreneceğiz dedi herhalde l harfini öğrenecekler.
Allah herkesin çocuğuna zihin açıklığı versin inşallah çok başarılı olurlar. yerimseniben

terlik
30-09-09, 07:09
cigdem83
Oh terliikcim halletmişsiniz siz işleri ne güzel...
Bende yardımıcıyım ama her an bırakabilirim, 2 çocuk ikiside okula gidiyor, eşimin işler yoğun evin tüm giderlerine bakıyorum, birde ev işleri,
Bizdede bugün e harfine başlıyacaklar, benim kızımda soruyor hergün ne zaman okumayı öğrenicem, yan sınıfta arkadaşı var, onlar öğrenmiş felan diyor.. Neyseki bugün başlıyacaklar...
Senin işin zor be anam 2 çocukla sınıf anneliği zordur ben tek çocukla inan evde olamıyorum araştır uygunu bul vs vs... birde veli bayanlardan biri görsen nasıl despot birşeyyy pahallı almışsınız yazıcıyı diyor (biz velilerle konuşmuştuk, tonerli alınırsa kartuş parası sık sık vermeyiz diye bu tip almamızı istediler) velilerin tümü sağolsunlar senin arkandayız ne gerekiyorsa alabilirsiniz dediler. Bende kriterlerimize uyanı aldım anlayacağın sivrilen birtane çıktııı... akannehir Ne yapalım onada he he diyeceğiz... yerimseniben

terlik
30-09-09, 07:09
kutlu1
Arkadaşlar herkese merhaba, benide aranıza kabul ederseniz çok sevinirim, bu paylaşımı yeni gördüm. Çok güzel bir paylaşım yeri olmuş. Benimde kızım bu sene 1.sınıfa başladı, sizlerle bilgi alışverişinde bulunmak beni çok mutlu eder.
Bizim sınıf 37 kişi, öğretmenimiz orta yaşlarda bayan bir öğretmen, kızım öğretmenini ve okulunu çok seviyor. ınşallah hep böyle devam eder.
Biz bu hafta başı e harfini öğrendik, dün akşamda büyük E den iki sayfa yazdık. Matematikte de 1 sayısını öğrenmişler.
Bugün yeni bir ses öğreneceğiz dedi herhalde l harfini öğrenecekler.
Allah herkesin çocuğuna zihin açıklığı versin inşallah çok başarılı olurlar. yerimseniben
Tabiiki kabul ederiz hoşgeldin canım... Allah çocuklarımıza zihin açıklığı versin inşallah... :Saruboceq:kaydirigubbakcemile2:nazar:

[​IMG]