Uçuk nasıl geçer?...


pinar_86
15-07-09, 07:07
merhaba kızlar ..
benim kendi uçuğum üzerinde test edip onayladığım bir yöntemi paylaşıcağımkaydirigubbakcemile3
uçuğun çıkıcağını anşladığınız an bir parça pamuğa aseton dökün ve bunu uçuğunuz üzerinde 3-5 dk. tutun ilk başta biraz yakıcak ama uçuğun çıkmasını kesinlikle engelliyor.yalnız çıkan uçuk için artık çok geç bunuda belirtiyim.kaşınmaya başladığı ana asetonu sürün.uçuksuz günler:lepi:

iLk
15-07-09, 07:07
Evet, ben de duydum bunu ama denemek nasip olmadı...

pinar_86
15-07-09, 07:07
ben bizzat deneyip öyle yazdım sizlere:))

iLk
15-07-09, 07:07
Saol Canım a.s.

Egem
15-07-09, 07:07
çıkacaksa ne yaparsan yap çıkıyor
benim bir kremim vardı adını şimdi unuttm.çıkacağını hissettim sürdüm çıkmadı,başka yerde hissetti sürdüm çıkmadı en son brnumun içinde çıktı

pinar_86
15-07-09, 08:07
bende aynı senin gibi düşünüyordum bir sürü krem kullandım hiç birindn hayda görmedim şimdiye kadr.bende birinden duydum bbu asetonu.ilk başta biraz çekindim yapmaya daha beter olmsından korktm ama iiiyiki denemişim.bende belirli dönmlerde uçuk çıkar özellikle çok özendiğim bir yere gidiceksem falan:asigim::))kaşınmaya başladğı an aseton sürüyorum ve çıkmasını engelliyor gerçktn ben 2 senedr yapıorum bunu ve asetonu sürdüğüm zamn hiç çıkmadı:sm_cool:.ama dediğim gibi eğer uçuk çıktıysa yapıcak birşey yok ...

pembepatron
9-01-10, 21:01
aaaaa.ne kadar ilginçmiş süper çok teşekkürler

assolist
18-01-10, 13:01
Bir krem buldum.Eğer uçuğun çıkmaya başladığı anda sürerseniz, çıkmadan geçiyor..
Tavsiye ederim..

Malice
18-01-10, 13:01
hayatımda bi kere uçuğum çıktı aman tanrım resmen haftalarca geçmedi yaa ne illet bişeymiş o, bi de eczaneden kremini aldım ilk günden itibaren sürmeye başladım ama nafile, çok bela bişeyy ohhff. eğer tekrar ederse denemek isterim ama aseton cilde zararlı değil mi, özellikle uçuğu yapan bi virüs çeşidi olduğu için kötü yapmasın?

EU3
18-01-10, 18:01
kızlar benimde bir önerim var uçuk çıkacağı zaman hisediyorsun hemen çamaşır
suyuna parmağınızı değdirin çıkan yere sörün bir kaç kere tekrarlayabilirsiniz
bunu gazetede okudum yılardır bununla idare ediyorum
çıkmıyor geç kalırsanızda sürün hafif atlatıyosun çamaşır suyu virüsü zehirliyormuş
asetonuda deniyeceğim herkese geçmişolsun...

esmer güzeli
22-01-10, 14:01
Egem
çıkacaksa ne yaparsan yap çıkıyor
benim bir kremim vardı adını şimdi unuttm.çıkacağını hissettim sürdüm çıkmadı,başka yerde hissetti sürdüm çıkmadı en son brnumun içinde çıktı
:1rolleyes::1rolleyes::1rolleyes::1rolleyes: ilahi egem bi alemsinnnvereliniortakvereliniortakvereliniortak

esmer güzeli
22-01-10, 15:01
heval66
kızlar benimde bir önerim var uçuk çıkacağı zaman hisediyorsun hemen çamaşır
suyuna parmağınızı değdirin çıkan yere sörün bir kaç kere tekrarlayabilirsiniz
bunu gazetede okudum yılardır bununla idare ediyorum
çıkmıyor geç kalırsanızda sürün hafif atlatıyosun çamaşır suyu virüsü zehirliyormuş
asetonuda deniyeceğim herkese geçmişolsun...
vereliniortakevet arkadaşım doğru soyluyorsunnnnn bende okumuştumm çamaşır suyunuuuvereliniortak
herkese uçuksuz günler:1rolleyes:

ASYAM30
22-01-10, 15:01
heval66
kızlar benimde bir önerim var uçuk çıkacağı zaman hisediyorsun hemen çamaşır
suyuna parmağınızı değdirin çıkan yere sörün bir kaç kere tekrarlayabilirsiniz
bunu gazetede okudum yılardır bununla idare ediyorum
çıkmıyor geç kalırsanızda sürün hafif atlatıyosun çamaşır suyu virüsü zehirliyormuş
asetonuda deniyeceğim herkese geçmişolsun...
slm hevall cok enterasan ilk defa duydum yillardan beri ucuk derdi icindeyim ne yaparsam yapiyim heryerden patliyor geberisice ,inan biktim birde dudaklarim zaten silikon gibi iyice sisip zenci kizlarin dudaklari gibi oluyor umarim camasir suyu iyi gelir eger iyi olursa seni alnindan öperim sevincten heralde cok tskkkkkkkkkkkkkkolumunekankayizsmile

ASYAM30
22-01-10, 15:01
pinar_86
ben bizzat deneyip öyle yazdım sizlere:))
slm pinar bizzat deneyipte yazdigin icin ayrica tsk ederim...benim ucugum öyle acayipki anlatamam mesala biriyle öpüsücem kadinda ucuk yada yara var dudaginda tiksindigim anda yada korktugum icin aksama bende cikiyor mesala ucuktan laf acildi ertesi gün cikar bende birde süpürge makinasini bosaltirken mikrop mu ne kapiyor hemen cikiyor,,daha ne diyim korkunc rüya görsem cikiyor artik biktimm doktora gidip test yaptirdim kanim temiz cikti sinir sey yaaaaaaaaaaaaaaakötükedihüso simdi ben bunlari yazdimya ucuk cikar hihhhhhh offffffffffffffffffffffffff

mimozam
26-01-10, 20:01
kızlar uçuğum çıkıyor ama korkuyorum aseton süremey:KK43:((((((

suzanna200
26-01-10, 21:01
arkadsım ben sana kati bır tiyo vereyım saçma sapan seylerle zehırleme kendını bıldığimiz limonu al bır küçük parçayı kes uçuğuna sür sık sık görceksın bak uçuğun kısa zamanda geçıcek ben öyle yapıyorum tesekkur edeceksın bana .bazısına rujlarda uçuk yapar meselaben surdumde uçuk oluyor onun içın rujda kullanmam kalem çekerım yıllardır dudağıma sevgıler sana

mimozam
27-01-10, 11:01
canım teşekkürler tam bende limon düşünüyordum daha mantıklı geliyor banada öldürür limon sonuçta.haklısın onu denicem şimdi.tşk ederim cnm.

giigi
11-03-10, 20:03
5 gndür ucuğumla gezmeek zorunda kalıorum asivirali kullanıodum ama hiç bi faydasını göremiorum artık ucuk ceneme kadar yayıldııı çok sinirim bozuluoo:s

PAPATYA2726
11-03-10, 20:03
vectavir kullanın en etkilisi..

giigi
12-03-10, 11:03
teramisin kullandım o da dudağıma iyice yapıştı we temizleyemiyorum temzlerkende yarayıda kanatıoo:S off napcağımı şasırdım.

çiçeksel
13-03-10, 23:03
Ben de sarımsak sürülür diye duymuştum antibiyotik etkisinden dolayı ama denemedim hiç.

cindan
22-03-10, 20:03
zovirak die bişi var çok etkili kesinlikle!

lilyum21
22-03-10, 20:03
zovirax en iyi yöntem
biraz pahalı 22 tl sanırım ama iyi bi ilaç

selwin
26-03-10, 12:03
şu an asetona değdirdiğim kulak çöpünü uçuğuma değdiriyorum.bir elim yazıyo, diğeri çubuğu tutuyor. bakalım ne olacak a.s

selwin
26-03-10, 12:03
ayrıca zoviraxı çok kullandım ben de hiç bi işe yaramadı .asetonu deneyelim bakalım ne olcak?