Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Dış Gebelik Belirtileri,Tedavi Yöntemleri


tırtıl kelebek
25-03-09, 10:03
Civciv81
tırtılcım ve kibelecim size komik bişi soracağım.
ben hala neden böle oldu diye düşünüyorum arada :KK43:
sizde benim gibi cok hareketsiz insanlarmısınız?
yani acaba hareketsizlikten mi diye arada aklıma geliyor.
birde ben sigara kullanıyorum, siz kullanıyormuydunuz?
(söz: güzel haberi alınca bırakıcam)
yok canım hareketlıyımdır ama çokta atom karınca gıbı degılımdır
sıgara kullanmıyorum ama sıgara tuplerde dejenere yapıyor onu bılıyorum
doktor bana sebep arama dogustanda tupte darlıkta olabılr dedı ılla sebep ıstıyorsan al sebep :) dedı
hatta o ay eweı bastan asagı temızlıyordum hergun 1 saat yuruyordum
kendını suclama olacagı vardı oldu %1 ınsanın basına gelıyor bızde bu pastadan payımızı aldık hem bak tupte çok asırı deforme yoksa tup kendını yenılıyormus moralını ıyı tut bak kibeleye bebısını beklıyor ınsalalh bızde buradan yazacagız haberlerımızı

tırtıl kelebek
25-03-09, 10:03
hacer0100
slm arkadaslar 6 haftalık hamıleyım ve dıs gebelık suphesı var bendede cok uzgunum hıc kanamm falan olmaı agrım var ama gaz cıkınca oda gecıyo cok uzuluyorummmm ...
gecmıs olsun ıdararın varken bıle agrı yapardı bana
2 damal bıle cıkınca agrım gecerdı ılk zamanlar hayırlısı olsun ınsallah degıldır
hersey bız ınsanlar ıcın sınav rabbımın ımtıhanı...
ben oyle degerlendırıyorum hayırlısı dıye dua et yasın kaç ?

Civciv81
25-03-09, 19:03
tırtıl kelebek
yok canım hareketlıyımdır ama çokta atom karınca gıbı degılımdır
sıgara kullanmıyorum ama sıgara tuplerde dejenere yapıyor onu bılıyorum
doktor bana sebep arama dogustanda tupte darlıkta olabılr dedı ılla sebep ıstıyorsan al sebep :) dedı
hatta o ay eweı bastan asagı temızlıyordum hergun 1 saat yuruyordum
kendını suclama olacagı vardı oldu %1 ınsanın basına gelıyor bızde bu pastadan payımızı aldık hem bak tupte çok asırı deforme yoksa tup kendını yenılıyormus moralını ıyı tut bak kibeleye bebısını beklıyor ınsalalh bızde buradan yazacagız haberlerımızı
:) içim rahatladı sayende.
ben o koşuşturmacada akıl edemedim doktora sormayı neden diye :)

benkibele
26-03-09, 05:03
arzumsun
kızlar benimde 10.gün değerim 11, 12. gün değerim 25, 14. gün değerim 87, 18. gün değerim 140, 1 hafta sonraki değerim de 508. bu sonuçlara göre doktorum dış gebelikten şüpheleniyor. çünkü ultrasonda da keseleri göremedi. sizler ne düşünüyorsunuz? kafam çok karışık... cumartesi gününe bir tahlil daha istedi ve muayeneye çağırdı.
casnim bence doktorun biraz sacmalamis. birincisi kese 1500 den once gorunmez. ikincisi de degerlerini sen anlayabilecegin sekilde yazmissin ama bizim icin karisik olmus. simdi dollenme oldu. dollenmeden sonra yani adetten
4 gun once 11
2 gun once 25
gununde 87
4 gun sonra 140
7 gun sonra 508 ise bence gayet guzel artmis. sadece gunu ile 4 gun sonra arasi pek katlamamis ama sonrasi guzel.

daha 2 gun once bir arkadasin da degerleri duzensizdi meger ikizmis.

keseyi daha bu kadar minnacik degerlerde gormeye calisti ise pes.

ve eger sonuc dis gebelik cikmazsa bence sen o doktoru degistir.

benkibele
26-03-09, 05:03
Civciv81 cim bana var ya Speedy Gonzales derler. asiri hareketli ve hizliyimdir. yani alakasi yok:)

lalsuu
26-03-09, 08:03
Kibele gebelik uzmanımız dogru söylüyor:nazar:gebelik kesesinin görülmesi için deger 1500 üstü olmalı..benımde gittigim dr betahcg sonuçlarım için keseyi görene kadar tam anlamıyla gebelık var diyemeyiz demişti..ama beta hcgde önemli olan düzenli yükselmesi bir noktada kalmaması...

ceren16
26-03-09, 10:03
merhaba arkadaşlar ben 2 sene önce benim tahlil sonuclarım böyle yavaş gidiyordu sonra dış gebelikmiş 1 hafta sonra kendikendine düştü 1 aysonra yine adetim gecikti ama güya korunuyordum ama hamileymişim ve cok güzel bir kızım oldu

iremhazal
26-03-09, 11:03
hepinizin yazdıklarını okudum.sizler sayesinde birazda olsa moral buluyorum.ben 5 haftalık iken gittiğimde ikiz kese gördük.Kalbini duymaya gitiğimizde değerler yavaş arttığını ama kese falan olmadığını gördük.kürtaj oldum.Ertesi gün değerimin hala arttığını gördük.Bende şu anda dışgebelik tedavi ve takibindeyim.iki gün önce dr iğne vurdu hastanede kaldım.kendi kendine düşmek üzere dedi beklemedeyiz.Acil durum olursa amelyata alacaklar.Hafif karın ağrılarım oluyor.ya düşmezse yada erimezse diye korkuyorum.bu kaç ay sürer bilgisi olan var mı ??

tırtıl kelebek
26-03-09, 13:03
iremhazal
hepinizin yazdıklarını okudum.sizler sayesinde birazda olsa moral buluyorum.ben 5 haftalık iken gittiğimde ikiz kese gördük.Kalbini duymaya gitiğimizde değerler yavaş arttığını ama kese falan olmadığını gördük.kürtaj oldum.Ertesi gün değerimin hala arttığını gördük.Bende şu anda dışgebelik tedavi ve takibindeyim.iki gün önce dr iğne vurdu hastanede kaldım.kendi kendine düşmek üzere dedi beklemedeyiz.Acil durum olursa amelyata alacaklar.Hafif karın ağrılarım oluyor.ya düşmezse yada erimezse diye korkuyorum.bu kaç ay sürer bilgisi olan var mı ??
iğneyı vurduktan sonra doktorlar 6 hafta ıyılesme suresı dıyorlar benım 5 haftada ıylesmıstı sen bır 6 haftayı gözden çıkart
gecmiş olsun

ceren16
26-03-09, 14:03
canım hic korkma kesinlikle düşer hic hissetmiyorsun bile

iremhazal
26-03-09, 15:03
allah hepimizin yardımcısı olsun.Sanırım yazın anca çalışmalara başlarım tekrar.:Saruboceq:

benkibele
26-03-09, 16:03
iremhazal
hepinizin yazdıklarını okudum.sizler sayesinde birazda olsa moral buluyorum.ben 5 haftalık iken gittiğimde ikiz kese gördük.Kalbini duymaya gitiğimizde değerler yavaş arttığını ama kese falan olmadığını gördük.kürtaj oldum.Ertesi gün değerimin hala arttığını gördük.Bende şu anda dışgebelik tedavi ve takibindeyim.iki gün önce dr iğne vurdu hastanede kaldım.kendi kendine düşmek üzere dedi beklemedeyiz.Acil durum olursa amelyata alacaklar.Hafif karın ağrılarım oluyor.ya düşmezse yada erimezse diye korkuyorum.bu kaç ay sürer bilgisi olan var mı ??
canim sen kotunun kotusunu yasamissin. benim direkt alindigi icin tup ve bebek, doktor da duvarlarimi kazimadi, ameliyattan sonra kendi kendine regl oldum hemen, sonra da 25 gun sonra regl oldum. sonra normale dondu. ilk tremeseter oldugum icin ameliyat oldgum halde sadece 1 ay koruma verdi.

benkibele
26-03-09, 16:03
iremhazal
allah hepimizin yardımcısı olsun.Sanırım yazın anca çalışmalara başlarım tekrar.:Saruboceq:
bence sen yaza hamile kalirsin.:)1 ay korun sadece. kimisine 6 ay demis doktor oha dedim yani. ben 3 ay sonra hamile kaldim demek ki gerek yok.

iremhazal
27-03-09, 10:03
kibele
canim sen kotunun kotusunu yasamissin. benim direkt alindigi icin tup ve bebek, doktor da duvarlarimi kazimadi, ameliyattan sonra kendi kendine regl oldum hemen, sonra da 25 gun sonra regl oldum. sonra normale dondu. ilk tremeseter oldugum icin ameliyat oldgum halde sadece 1 ay koruma verdi.
Benim dış gebelik olduğundan emin olmak için kutaj yaptılar.Çünkü ben yırtılma olmadan hemen ilaç tedavisi olsun istedim.Tabi herşeyi sizin tecrübeleriniz sayesinde değerlendirerek karar verdim.Şimdi tekrar kan verdim geldim insallah değerler düşer.Bu arada hala çok az kanamam var.kürtaj olalı 7 gün oldu.Dr. normal diyor ama korkuyor insan genede.

iremhazal
27-03-09, 10:03
kibele
bence sen yaza hamile kalirsin.:)1 ay korun sadece. kimisine 6 ay demis doktor oha dedim yani. ben 3 ay sonra hamile kaldim demek ki gerek yok.
Ozamanda hiç korkular bitmiycek gibi.Valla çok zormuş bu işler.Ama okuduklarım kadarıyla bilir kişiler ikincisi daha zor desede ben hep daha kolay olduğunu gördüm.Bu okadar enteresanki kapalı bir kutu gibi herşey allahın hikmeti.Benim tüplerde tam olarak birşey bile göremediler sadece olabilir diyorlar.Herşey allahtan yaşıycaz görcez artık.

iremhazal
27-03-09, 13:03
ya arkadaşlar test sonucumu aldım.İki gün önce iğne vurulmuştum ama hcg değerim yavaşta olsa hala artıyor.Böyle olan varmıydı artık korkmaya başlıyorum senağlama

Civciv81
27-03-09, 20:03
ya güzeliim sana önce kürtaj yapıp sonramı iğne yaptılar anlamadım ben?
bu bana biraz saçma gibi geldi?

ben dış gebelik geçirdiğimde iğne yaptılar ama kürtaj olmadım.
gerçi bende gebelik ürünü çok küçüktü zaten.
iğneden 1 hafta sonra yaptırmıştım kan testini
yarı yarıya düşmüştü.
2 gün sonra diye sana doktormu dedi, senmi meraktan yaptırdın?

iremhazal
27-03-09, 21:03
Civciv81
ya güzeliim sana önce kürtaj yapıp sonramı iğne yaptılar anlamadım ben?
bu bana biraz saçma gibi geldi?

ben dış gebelik geçirdiğimde iğne yaptılar ama kürtaj olmadım.
gerçi bende gebelik ürünü çok küçüktü zaten.
iğneden 1 hafta sonra yaptırmıştım kan testini
yarı yarıya düşmüştü.
2 gün sonra diye sana doktormu dedi, senmi meraktan yaptırdın?
dış gebelik olduğundan tam emin olamadılar keseye benzer metaryel gördüler.ve rahim gebelik için tam anlamıyla hazırlanmış.Dr. dış gebelikte böyle b,rşey görmedik dediler:1shok:.Ama hcg çok yavaş ilerliyordu.O yüzden önce kürtaj yapıp patalojiye gönderdiler sonuç olumsuz olunca dış gebelik kesinleşti.Zaten kürtajdan sonrada değerim atıyordu.Ozaman iğne vurdular.Doktor ölçmemi istedi ama artması beni çok rahatsız ediyor.Ayrıca tüplerdede göremediler birşey.Valla kafam karman çorman

benkibele
29-03-09, 03:03
canim deger 1500 un altinda ise ne tuplerde ne rahimde gorunur. benim deger 781 iken bakildi hicbirsey gorunmedi. 4 gun sonra deger 6000 e cikti. guzl katladi yani. ben aci duymasam kadin hersey normal diyecekti. ama ne zaman vajinal ultrason cihazini o agriyan tarafima cevirdi ben aciyor diye bagirdim kadin daha dikkatli inceledi ve kanalin arka tarafinda saklanmis gordu. yani cok zor gorulebilecek bir yerdeydi.

seninki de oyle olmus olabilir.

dis gebelik diye arttir. bazi yazilar hatirlaiyorum degerim halen artiyor vs diye. gne etkisini gostermemistir belki. ama dusecek. canim ne olursa olsun tupun alinsa da alinmasa da herseyin hayirlisi. benim tek tupum yok ilk basta uzulmustum ama simdi iyiki de boyle olmus diyorum. o tupte dollenme oldugunda belki ayni sorunu gene yasayacaktim ama simdi hamile kalirsam bir daha (2. cocugum icin) saglikli olan tupumle kalmaktan baska sansim yok. tekrar dis gebelik gecirme sansim normal bir insanla ayni. ama tupu olan insanda %25.

hani hayirlisi de. insallah degerin bir an once sifirlanir ve regl olursun. bir de rahmini kazittirmamani tavsiye ederim kurtaj vs olursa. kendi kendine yikilsin duvarlarin. o zaman iyulseme sureci daha kisa oluyor. doktor kazirsa rahimde hasar daha buyuk oluyor. daha gec iyilesiyor ve genelde daha uzun korunma veriyorlar.

iremhazal
29-03-09, 17:03
kibele
canim deger 1500 un altinda ise ne tuplerde ne rahimde gorunur. benim deger 781 iken bakildi hicbirsey gorunmedi. 4 gun sonra deger 6000 e cikti. guzl katladi yani. ben aci duymasam kadin hersey normal diyecekti. ama ne zaman vajinal ultrason cihazini o agriyan tarafima cevirdi ben aciyor diye bagirdim kadin daha dikkatli inceledi ve kanalin arka tarafinda saklanmis gordu. yani cok zor gorulebilecek bir yerdeydi.

seninki de oyle olmus olabilir.

dis gebelik diye arttir. bazi yazilar hatirlaiyorum degerim halen artiyor vs diye. gne etkisini gostermemistir belki. ama dusecek. canim ne olursa olsun tupun alinsa da alinmasa da herseyin hayirlisi. benim tek tupum yok ilk basta uzulmustum ama simdi iyiki de boyle olmus diyorum. o tupte dollenme oldugunda belki ayni sorunu gene yasayacaktim ama simdi hamile kalirsam bir daha (2. cocugum icin) saglikli olan tupumle kalmaktan baska sansim yok. tekrar dis gebelik gecirme sansim normal bir insanla ayni. ama tupu olan insanda %25.

hani hayirlisi de. insallah degerin bir an once sifirlanir ve regl olursun. bir de rahmini kazittirmamani tavsiye ederim kurtaj vs olursa. kendi kendine yikilsin duvarlarin. o zaman iyulseme sureci daha kisa oluyor. doktor kazirsa rahimde hasar daha buyuk oluyor. daha gec iyilesiyor ve genelde daha uzun korunma veriyorlar.
teşekkür ederim paylaşımların için.her şeyin hayırlısı olur inşallah hepimiz için.

mrcn
29-03-09, 18:03
arkadaşlar merhaba ben siteye yeni üye oldum. herkes birbirinin derdiyle ilgileniyor çok güzel paylaşımlar var burada.
benim soruma da cevap verirseniz sevinirim.benim en son adet tarihim 14 şubat.geçen salı doktora gittim. kan testimde hcg 210 çıktı.dr vajinal ultrasonda birşey göremedi.dış gebelik veya da erken bir gebelik olabilir 1 hafta sonra gel dedi. ben o kadar bekleyemedim.dün tekrar başka bi hastaneye gittim.ultrasonda uzman bi adamı tavsiye etmişlerdi. o adam ultrason çekti.kese daha yeni oluşmaya başlamış.tam olarak bişey belli değil dedi.sağ yumurtalığında kiste benzeyen bişey var. normal bir gebelik olma şansı az. olumsuz herşeye hazır ol dedi. moralim çok baozuldu tabii.kan testi yaptırdım. 1036 çıktı. kadın doğum dr na gösterdim. değerin 1500 olmadan görünmez dedi. sağ tarafta kis varmış dedim. hamilelikte zaten kist oluşabilir. hormon salgılar normaldir .seninki erken hamilelik. 2 gün sonra gel dedi. şu anda ağrım yok.ama dün öksürünce sağ tarafımdan bi ağrı saplandı.1 snde geçti.bi daha da ağrı olmadı. ayrıca hiç lekelenme falan yok.sizce benim hamileliğim normal mi yarın dr a gitsem mi beklemek çok zor

Civciv81
29-03-09, 18:03
mrcn
arkadaşlar merhaba ben siteye yeni üye oldum. herkes birbirinin derdiyle ilgileniyor çok güzel paylaşımlar var burada.
benim soruma da cevap verirseniz sevinirim.benim en son adet tarihim 14 şubat.geçen salı doktora gittim. kan testimde hcg 210 çıktı.dr vajinal ultrasonda birşey göremedi.dış gebelik veya da erken bir gebelik olabilir 1 hafta sonra gel dedi. ben o kadar bekleyemedim.dün tekrar başka bi hastaneye gittim.ultrasonda uzman bi adamı tavsiye etmişlerdi. o adam ultrason çekti.kese daha yeni oluşmaya başlamış.tam olarak bişey belli değil dedi.sağ yumurtalığında kiste benzeyen bişey var. normal bir gebelik olma şansı az. olumsuz herşeye hazır ol dedi. moralim çok baozuldu tabii.kan testi yaptırdım. 1036 çıktı. kadın doğum dr na gösterdim. değerin 1500 olmadan görünmez dedi. sağ tarafta kis varmış dedim. hamilelikte zaten kist oluşabilir. hormon salgılar normaldir .seninki erken hamilelik. 2 gün sonra gel dedi. şu anda ağrım yok.ama dün öksürünce sağ tarafımdan bi ağrı saplandı.1 snde geçti.bi daha da ağrı olmadı. ayrıca hiç lekelenme falan yok.sizce benim hamileliğim normal mi yarın dr a gitsem mi beklemek çok zor

merhaba canım,
sana henüz geçmiş olsun demiyorum, umarım herşey yolunda gider ve bebişini alırsın hayırlısı ile kucağına.
210 ile 1036 arasında kaç gün var.
normal gebelikte artış 2günde 2 ye katlaması gerekiyor.
ama kist varsa onu bilemicem.
birde mol gebelik diye birşey var ama ben detayını bilmiyorum.
belki doktor bundan şüphelenmiştir.
bu arada herşey olacağına varıyor, eğer başına kötü şeyler gelirse de çok üzülme.
önemli olan senin sağlığın çünkü.
moralini yüksek tutmak çok önemli.
hem bak son gittiğin dr daha olumlu konuşmuş.
kanaman olmamasıda çok güzel.
dış gebelik olsa ağrında olurdu çok.

kendine ii bak.

benkibele
30-03-09, 01:03
mrcn
arkadaşlar merhaba ben siteye yeni üye oldum. herkes birbirinin derdiyle ilgileniyor çok güzel paylaşımlar var burada.
benim soruma da cevap verirseniz sevinirim.benim en son adet tarihim 14 şubat.geçen salı doktora gittim. kan testimde hcg 210 çıktı.dr vajinal ultrasonda birşey göremedi.dış gebelik veya da erken bir gebelik olabilir 1 hafta sonra gel dedi. ben o kadar bekleyemedim.dün tekrar başka bi hastaneye gittim.ultrasonda uzman bi adamı tavsiye etmişlerdi. o adam ultrason çekti.kese daha yeni oluşmaya başlamış.tam olarak bişey belli değil dedi.sağ yumurtalığında kiste benzeyen bişey var. normal bir gebelik olma şansı az. olumsuz herşeye hazır ol dedi. moralim çok baozuldu tabii.kan testi yaptırdım. 1036 çıktı. kadın doğum dr na gösterdim. değerin 1500 olmadan görünmez dedi. sağ tarafta kis varmış dedim. hamilelikte zaten kist oluşabilir. hormon salgılar normaldir .seninki erken hamilelik. 2 gün sonra gel dedi. şu anda ağrım yok.ama dün öksürünce sağ tarafımdan bi ağrı saplandı.1 snde geçti.bi daha da ağrı olmadı. ayrıca hiç lekelenme falan yok.sizce benim hamileliğim normal mi yarın dr a gitsem mi beklemek çok zor
canim madde 1: kendi basina isler yapma.
Madde 2: ultrason cektirsen bile ultrason doktorun bhcg seviyesini bilmeden yaptigi her yorum yanlis olur.
madde 3: kistle hamile olan cok arkadas var. bunlar hatta gebelikle gidebiliyor bile.
madde 4: nasil normal gebelik sansi az demis ki neye dayanarak?

canim kese 1500 olmadan gorunmez. burada hata yapmissin. doktorunun da degistir en bastan seni bu sekilde korkutmamali idi gerizekali adam. bir kere hicbir kese 210 ken gorunmez. asla asla asla.

son adet tarihine gore evet degerinin yukselmesi gerekebilir ama bisey soylemeden once mutlaka degerinin katlayip katlamadigina bakmali idi. ki anladigim kadari ile 4 gunde degerin 200lerden 100lere cikmis. cok guzel katlamis. muhtemelen gec dollenme olmus 2 hafta. yani sen yumurtladim sandigin zamandan 2 hafta sonra yumurtlamissin. skt yi dikkate alma bundan sonra. kesen gorundukten sonra sana bir tarih verirler. o tarihte dogum yaparsin. bebegin her zaman 2 hafta geriden gelir skt ye gore canini sikma. senin bebegin 2 hafta sonra baslamis dollenmeye tabi ki 2 hafta geriden gelecek.

yani bence emin ol hicccccccccc sorun olmayacak.

pazartesi keseyi gorursun. 1.5 hafta sonra da kalp atisini gorursun. burada yaz tamam mi?

iremhazal
2-04-09, 22:04
arkadaşlar benim değerler çok yavaş düşmeye başladı.Ama çok fazla akıntım oluyor arasıra kahve rengi ve açık sulu denecek gibi kanamam oluyor.Böyle olmuşmuydu size ? birde dr. tüpler açıkmı diye film çektirmeye gerek yok dedi.Zaten kapalı olsa sperm geçmezdi dedi.Acaba çektirmelimiyim yoksa bir kaç ay şansamı bırakayım:uhm: birde ilaç tedavisi gören arkadaşlar kaç ay korundunuz

firstNimbus
2-04-09, 22:04
arkadaşlar bende 18 şubatta dış gebelik yüzünden ameliyat oldum ve sol tüpüm alındı.ve daha adet olmadım.sizler ne kadar zaman sonra adet oldunuz acabaCADIARZU

Civciv81
3-04-09, 10:04
lansor17
arkadaşlar bende 18 şubatta dış gebelik yüzünden ameliyat oldum ve sol tüpüm alındı.ve daha adet olmadım.sizler ne kadar zaman sonra adet oldunuz acabaCADIARZU
gecmiş olsun canım cok.
benim tüpüm alınmamıştı ve dr bana dış gebelikten sonra 2 ay d.kontrol hapı vermişti
o yüzden hemen adet olmuştum ilacım bitince.
istersen sen benzer topiclerde kibele arkadaşımın yazılarını takip et, çünkü onunda tüpü alınmıştı. Allah nazardan saklasın şimdi hamiş:)))

darısı bizlerin başına...

Civciv81
3-04-09, 10:04
iremhazal
arkadaşlar benim değerler çok yavaş düşmeye başladı.Ama çok fazla akıntım oluyor arasıra kahve rengi ve açık sulu denecek gibi kanamam oluyor.Böyle olmuşmuydu size ? birde dr. tüpler açıkmı diye film çektirmeye gerek yok dedi.Zaten kapalı olsa sperm geçmezdi dedi.Acaba çektirmelimiyim yoksa bir kaç ay şansamı bırakayım:uhm: birde ilaç tedavisi gören arkadaşlar kaç ay korundunuz
ben 2 ay korundum canım.
acele etme istersen 2-3 ay kendi haline bırak, hem sen kürtajda gördün, rahim toparlansın bence.

tırtıl kelebek
3-04-09, 14:04
iremhazal
arkadaşlar benim değerler çok yavaş düşmeye başladı.Ama çok fazla akıntım oluyor arasıra kahve rengi ve açık sulu denecek gibi kanamam oluyor.Böyle olmuşmuydu size ? birde dr. tüpler açıkmı diye film çektirmeye gerek yok dedi.Zaten kapalı olsa sperm geçmezdi dedi.Acaba çektirmelimiyim yoksa bir kaç ay şansamı bırakayım:uhm: birde ilaç tedavisi gören arkadaşlar kaç ay korundunuz
iremciğim ; tüplerinkendisini tekrar yenileyebilmesi için 3 ay geçmesi lazım iacın etkısı gıder 3 adet bekleyecesin sonra krunmeyı bırak dedı doktorum bana.
vederahım aynen dogum gıbı oldu kendısını toplayabılmeı bır zaman alıyor ve vucudun demır eksıklıg falan bunlrın yerıne gelmesı lazım mesala benm 38-39 gun kanamam (lohusa gibı yanı doktor oyle demıstı )geldı ıgnenın vuuldugu gunden berı sayıyorum sonra bana 3 ay demır ılacı verdıler kanamalar çok yıpratıyo

ozlemm54
3-04-09, 14:04
sud
Dış gebelik geçiren ben varım hemde çok yeni. Tecrubelerimi paylaşabilirim.
slm dış gebelikte idrar testi pozitif , negatifmi çıkar.adet gecikmesi olumufisfisfis

iremhazal
3-04-09, 16:04
evet özlem dış gebelikte test pozitif çıkar benim daha adetim gecikmeden gebe olduğumu öğrendim.Zaten dış gebelikte teorikte genede hamilesin fakat bebek yanlışyerde gelişiyor.Benim en başından hafifte olsa sağ kasığımda hep ağrım vardı.Orda hep hissettim onu gece yatarken bile.Ve adet olmadım.hatta progeston 24 olmuştu yani normal hamile birinin değerleri gibi yükselmişti sadece hcg yavaş ilerliyor , dr kese göremiyor.Genede kanama yada yırtılma olmazsa evde kendi başımıza bu teşhisi koymak çok zor.Dr bile koyamıyor anca kan değerlerin takip edilmeli.umarın öyle bir problemin yoktur.Olumlu düşün ne kadar düşünürsen okadar başına geliyor.

iremhazal
3-04-09, 16:04
civciv ve tırtıl bugun dr la görüştüm ve bana hcg çok yavaş geriliyor amelyat olabilir dedi.Değerlerim cuma 3030 pazartesi 2500 çarşamba 2400 sizdede böyle yavaş ilerlemeler olmuşmuydu ? dr bir haftada belirgin bir düşüş olmalı diyor.

tırtıl kelebek
3-04-09, 17:04
canım bendede yavas dusmeler oldu (basladım -1199)-1000-700-500-350-70-59-42- 3 e kadar dustu yavas dusuyor onemlı olan dusmesı amelıyat gerekmez 6 hafta sonunda dusmesı onemlı 5 ın altına dusmesı onelı egılıp dogrulma anı hareketler sakın yapma 6 hafta sonunda ıyı olur senın daha kac hafta oldu ılk gunlerde 199 9 da kaldı 1 hafta sonra dustu zamana ıhtıyacı var bekle sabırlı ol her dr soylemıo yorma kendını patlama olabılır dıkkatlı davran

iremhazal
3-04-09, 17:04
tırtıl kelebek
canım bendede yavas dusmeler oldu (basladım -1199)-1000-700-500-350-70-59-42- 3 e kadar dustu yavas dusuyor onemlı olan dusmesı amelıyat gerekmez 6 hafta sonunda dusmesı onemlı 5 ın altına dusmesı onelı egılıp dogrulma anı hareketler sakın yapma 6 hafta sonunda ıyı olur senın daha kac hafta oldu ılk gunlerde 199 9 da kaldı 1 hafta sonra dustu zamana ıhtıyacı var bekle sabırlı ol her dr soylemıo yorma kendını patlama olabılır dıkkatlı davran
iğne olalı 8 gün oldu normalmidir senağlama

Chileck
3-04-09, 18:04
Baştan sona bütün yazılanları tektek okudum herkes bir kadın için ağır şeyler yaşamış gerçekten kadın olmak bazen çok çok çok zor olabiliyor ben geçen yaz tatildeyken ufak bir kanamam oldu (daha sonra adının lekelenme olduğunu öğrendim).28 günlük periyotlarla regl olduğum için korktum ve ertesi sabah Bodrumda özel bir hastaneye gittim. Hemen tahlil yapıldı doktorum sağ tarafımda bir kist olduğunu söyledi bhcg değerim 48 çıktı lekelenmem olduğu için dr. gebelik var fakat sağlıklı olmayabilir 48 saat sonra bir test daha yapıcaz ona göre sonuca varabilriiz dedi . 48 saat sonraki testte bhcg değerim 51 çıktı. dış gebelik şüphesi olabileceğini söylediği gbi soluğu istanbulda aldık ertesi gün yaşadığım yerdeki çok bilinen bir özel hastanede muayene oldum adetime 10 gün vardı bir hcg daha yapıldı değer 49 a düşmüştü. iç kanamanın başladığını acil laparoskopi yapılmasını söyledi ve ben ertesi sabah 9da masaya yattım ve alındı sol tüpümün %100 açık olduğunu sağ tüpümde %80 açık olduğunu hiç hasar olmadığını ameliyatın çok güzel geçtiğini 1 ay korunacağımızı daha sonra sorun olmayacağını hamile kalabileceğimi eşim ve bende hiçbir sorun olmadığını söyledi. veee aradan 7-8 ay geçtikten sonra şubat ayında kimyasal gebelik geçirdim. her biri ayrı bir yıkım biz kadınlar için. onuda atlattım şimdi gene umutluyum. umudumuda kaybetmek istemiyorum ama bugün işyerime gelen bir doktorun söylediği yıktı beni "15 günlük dış gebelik ilaçla tedavi edilebiliyor.Laparoskopi sonunda antibiyotik tedavisi yapıldımı" madem tedavi edilebiliyordu yemin etmiş bir doktor benim psikolojimi düşünmeden para kazanabilmek için o masaya nasıl yatırdı beniameliyat arkasından hiçbir tedavi neden uygulamadı. 10milyara yakın ödeme yaptım biliyormusunuz ? şimdi düşünürken yazarken gözyaşlarımı tutamıyorum. ve her akşam Allahıma dua ediyorum sağlıklı hayırlı bir evlada kavuşabilmek için. Şimdi çok iyi bir doktor buldum daha doğrusu iyiliğini faydasını gören çok olmuş önümüzdeki hafta gidicem umarım kalıcı bir hasar yoktur. o kadar üzülüyorum ki her gece rüyamda bebeğim kucağımda acaba sadece rüyalarımdamı sevebilicem diye düşünmeden duramıyorum. Sokaklarda dolaşan yüzü gözü kir içinde olan çocukları bile düşünmeden kucaklayacak kadar seviyorum öpüyorum kucaklıyorum acaba kendi bebeğime kavuşacağım gün ne zaman gelecek diye bekliyorum bekliyorum:KK43:( uzun oldu ama kusura bakmayın:KK43:(

iremhazal
3-04-09, 19:04
anneolmakistiyoruuuum
Baştan sona bütün yazılanları tektek okudum herkes bir kadın için ağır şeyler yaşamış gerçekten kadın olmak bazen çok çok çok zor.....:KK43:(
Canım çok çok geçmiş olsun.Sanırım kanama başladığı için amelyat etmişler ama değerlerinde çok düşükmüş.Benim 3000 di kafamçokkarıştı.Genede kendini şanslı bil,sonuçta tüplerinde problem olsaydı ikincisinde kimyasal gebelik değil dış gebelik geçirirdin tekrar.Zaten bu tarz problem yaşayanlar sonrakine daha kolay hamile kalıyor.Ama ben tüplerim ne alemde onu bile bilmiyorum CADIARZU.Ve çok yavaş iyileşiyorum.onca ay hiçbirşey yapmadan korunmak çok sıkıcı hemde çokk
:çok üzgünüm:

tırtıl kelebek
4-04-09, 14:04
offf çk zor yasadıklarıızı buraan paylasıyoruz amabılıyormusun ılk gıttıgımr ozel hastane bana aynısıı yaptı KURTAJ GIBI OLCAK ZATEN NE OLDUGU BELLI DEGIL 24 SAAT YATACAKSIN DIŞ GEBELIKSE KUTAJ GIBI OLACAK DEYIP DIREKT BENIM OUME FATURAYI KOYDULAR ALLAHTAN BEN NETTEN OKUMUSTUM ZATEN DIS GEBELIK OLABILIRDIYEREK GITTIM. ilala tdavı falan dedım laf karısrdı sonra DEDI BURASI OZEL PARANIZ YETMEZSE DOGUMEWINE GIDIN DEDI ben daha onceden unıversıye hastanesıne gıtmiştım 4 ay enf vardı dr gıttım sadece unıversıte hastanesındekı hocadan fayda gordum verdıgı ıla bıttı adet gordum sonra hamıle kaldım. yıne o hastaneye gıttık ve dedı ıç kanam baslasa sende çok kotubır agrı olur dayanamazsın zaten 2 saat ıçınde amelıyat etmek lazım ölürsun demıstı
sanyoru senın doktor amelıyat paası ıçın yalan soylemıs olabılır.
bu arada "anneolmakistiyoruuuum "
arkadasım bız dıger tupumuzun ne oldugunu bılmıyorz ve senın dıs gebelık gecırme ıhtımalın %1 bıımse tup olduu için %25
bzim için ney ıyı neyn kotu oldugunu bılemeyız demi?
bende ruyamda bebek sevıyorum dun o ozel hastaneye gıttım arkadasım dogum yapı aklıma aglayarak kolıdordbekledıgım o asagılık doktorun onume koydugu fatua ve yasadıklarım geldı sonra akadasımın odasına gırdım sanısı var aglyor içimden dedm kı sancı ewet zor ama arkasında elıbos degıl kucagına alcak buyutecek bebegını
bende sancı cektım ama kucagım dolmadı bostu.içim acıdı aglayarak geldım ewıme onu kıskanmadım ama mutlu olmasını ısterdım ben dogum sancısı cekecek olsa sanırım sukur ederım bebegım olmusta dogacak dıye tabı arkadadasmda daha agır bırsey yasamadıı en agır yasadıgı dogum
onu yadırgamıyorum ben orda kendıme agladım
senı okadar ıyı anlıyoum kı kımyasal gebelıkten sonakı hamıle kalanar normal oluyo kafana takma bebek olurasa bize burdan yaz