Eyvah kaynanam geliyor!!!


Larosw
28-08-09, 18:08
Sinir oluyorum! Sırf bu yüzden eşimi boşayabilirim!

Evlendik düğün yaptık düğünüme gelen kaynanam kayınpederim sadece köşede oturdular..
sıfırdan ev dizdik bi iğne bile alıp katkıda bulunmadılar.
yeri geldi ben annemden istedim baya sıkıştığımız zamanlar oldu ama onlar aramadılar bile!
eşim çok çekti ama yine onların umrunda değildik!
kızım doğdu yanına gelip torunlarını görmekten geçtim 1 çift çorap alıp bile yollamadılar!!
arayıp torununu bile sormadı şu güne kadar her hafta biz arıyoruz!
daha neler neler...
ama eşimin diğer kardeş ve çocuklarına maddi manevi gayet güzel yardım edip onlarla oluyorlar..
eşimin ailesi tamam diyemiyorum.
bu yaşananları kulak arkası edemiyorum.. telefonda falan canım cicim le tatlı dille çok güzel susturuyorlar insanı.. gözümden uzak olsun yeter dedim onlar adana ben ankaradayım.. şimdi borç harç bitti çok şükür rahata kavuştukya aramayada başladılar.. bunu eşim görmüyor ya! anne babada olsa bi yere kadar!
dün telefonda konuştu uçak paralarınızı yolluyim gelin biz gelemedik.dedi! çıldırdım halada kendimi yiyorum!!
gelen insan bulur buluşturur her yolla gelir. ama benim salak eşim gelmeleri için özel uçak biletlerine kadar alcakmış! kafayı yicem.. birde onlar gelirse ne yaparım akşama kadar 2 sevmediğim koca insanlarla..
ki eşim tee gece geliyor..
kızlar uzun yazdım özür diliyorum ama sizden ricam siz olsaydınız ne yapardınız?
eşimi kırmamak adına bi bahane bulup onların gelmesini engellemek istiyorum.
o kadar kin doluyumki gelemelerine asla göz yumamam gerekirse basar giderim o kadar hani..
lütfen bana akıl verin ne diyim ne yapayımda gelmesinler..?
:nazar:

chess
28-08-09, 18:08
nerden gelcekler ki uçakla
kaç gün kalcaklar
demin avatarın farklımıydı, o daha güzeldi, konu dışı ama kaydirigubbakcemile3

decemBer
28-08-09, 18:08
ben babannemi kesmeyi düşünüyorum. siz de kayınvalidenizle kayınpederinizi kesebilirsiniz.
aklıma başka bişi gelmedi :nazar:

irem naz
28-08-09, 18:08
suç senin eşinde onlarda değilki ,o davet etmiş ,gelin biletinizi ben alırım demiş...

lilalove
28-08-09, 18:08
eşinizle kötü olmayın boşyere. gelir giderler. şimdi pürüzlük yaparsanız acısı uzun zaman gitmez.

okypete
28-08-09, 18:08
iyide size bir hakaretleri terbiyesizlikleri varmı. tek şey size yardım etmemeleri ve hediye yollamamalarımı.. bunlar tamam hata. ama bu kadar nefret edecek bir şey göremedim ben. hatta onlar gelince evi terkedecek kadar.

Zehir
28-08-09, 18:08
bosa anacim bosa akli basina gelsinn

töbe yarabbi

Saruboceq
28-08-09, 18:08
oğullarının evi elbetteki gelecekler..
merak ettim;eşiniz annenize bu tavırla yaklaşsa arada ne olursa olsun mazeretini kabul edermiydiniz:?
ve kızının evine sokmak istememesini..

lilalove
28-08-09, 18:08
yah benim eşimin eşime yardım etmesini bırak ne kadar biriktirdiyse hepsini alıyolar ama ben yine de evime gelmesinler diyemem demem yani :eek:lmaz:

ozebus_41
28-08-09, 18:08
Kazan mubarek olsun arkadasım...

Ne sıkıntı yapıyorsun Allahaskına... Olması gerektıgı kadar ılgılenırsın,bebişin var zaten geri kalan zamanında yanlarında bıraz oturur 2 kelam edersın.Bu kadar sıkma kendını öle ya da böle gelecekler nereye kadar eve almayacaksın... Eşinin aılesı... Baktın hakkatten sorun cıkarıyolar huzurunu kacırıyorlar,bundan sonrada eşinde sende ona göre mesafenızı alırsınız...

Kendını şimdiden sartlama bence...

sweetgul
28-08-09, 18:08
anne babsi gelicekler elbet ..zaten tememli gelmiyorlar iyilik sende kalsin ...zarari olmaz ..faydasi olamsa bile ....

yakaib
28-08-09, 19:08
okypete
iyide size bir hakaretleri terbiyesizlikleri varmı. tek şey size yardım etmemeleri ve hediye yollamamalarımı.. bunlar tamam hata. ama bu kadar nefret edecek bir şey göremedim ben. hatta onlar gelince evi terkedecek kadar.
her harfine katılıyorum..onlarda anne baba aynı senin annen baban gibi...tamam ilgisiz davranmış olabilirler ama eşin nasıl sırtını dönsün ki onlara,annesi babası ya dahası varmı

yiğitimmm
28-08-09, 19:08
Nasıl bir geleceğe doğru gidiyoruz anlamıyorum ki ::
Yarın bizim çocuklarımız bizi belkide mahallelerinden bile geçirmeyecekler:
Biz de evlenirken hiç kimseden yardım almadık ,herşeyi eşimle kendim yaptım ama hiç aklımdan bu nedenle onlara kin duymak gelmedi..
Onlar eşinin anne babası ,beğensende beğenmesende gelcekler ,kalcaklar, belki yaşlandıklarında sen bakacaksın onlara,
Lütfen yaşlı insanlara biraz daha saygı duyalım,gençliğin verdiği heyecanla her yaptıklarını olay yapmayalım, sabretmesini bilelim..
Anne sonuçta buya doğur büyüt, yetiştir, ondan sonra evlensin eee " anne artık bize gelme, karımı sinir ediyosun "olurmu böyle şeyy,
Kusura bakma canım yaşadığın başka şeyler varsa bilmiyorum ben sadece yazdıklarını kin duymak için yeterli göremedim ondan............
Bekle bakalım hemen ön yargılı olma gelsinler bi gör bakalım ,belki herşey daha güzel olacak

Larosw
28-08-09, 19:08
hediyeleri umrumda değil maddi açıdan çok zor günler geçirdik hacize kadar.
ve o sıralarda yardımlarından ziyade aramadılar ne yaptınız diye!
aradık bakmadılar.. şidmi rayına oturduk çok güzel konuşuyorlar..
kızım oldu onca erkek torundan sonra kız ne şimdi demiş.
eşimde ''ANNEM KIZ ÇOCUK SEVMEZ ''demişti..
hamileyken eşime özellikle sorarlardı ''eminmisin kızmı doktor eminmi vs..''
aynı zamanlarda doğan erkek yiğenine yapmadığı bırakılmadı maddi amnevi..
kızıma bi çorap alınmAdı benim ağrıma giden bu!
anlatmak istediğim o yoksa Allah muhtaç etmesin kimseye..

bu yorumum beni haksız gören arkadaşlara halamı haksızım sizce?

birsam
28-08-09, 19:08
elif_06
Sinir oluyorum! Sırf bu yüzden eşimi boşayabilirim!

Evlendik düğün yaptık düğünüme gelen kaynanam kayınpederim sadece köşede oturdular..
sıfırdan ev dizdik bi iğne bile alıp katkıda bulunmadılar.
yeri geldi ben annemden istedim baya sıkıştığımız zamanlar oldu ama onlar aramadılar bile!
eşim çok çekti ama yine onların umrunda değildik!
kızım doğdu yanına gelip torunlarını görmekten geçtim 1 çift çorap alıp bile yollamadılar!!
arayıp torununu bile sormadı şu güne kadar her hafta biz arıyoruz!
daha neler neler...
ama eşimin diğer kardeş ve çocuklarına maddi manevi gayet güzel yardım edip onlarla oluyorlar..
eşimin ailesi tamam diyemiyorum.
bu yaşananları kulak arkası edemiyorum.. telefonda falan canım cicim le tatlı dille çok güzel susturuyorlar insanı.. gözümden uzak olsun yeter dedim onlar adana ben ankaradayım.. şimdi borç harç bitti çok şükür rahata kavuştukya aramayada başladılar.. bunu eşim görmüyor ya! anne babada olsa bi yere kadar!
dün telefonda konuştu uçak paralarınızı yolluyim gelin biz gelemedik.dedi! çıldırdım halada kendimi yiyorum!!
gelen insan bulur buluşturur her yolla gelir. ama benim salak eşim gelmeleri için özel uçak biletlerine kadar alcakmış! kafayı yicem.. birde onlar gelirse ne yaparım akşama kadar 2 sevmediğim koca insanlarla..
ki eşim tee gece geliyor..
kızlar uzun yazdım özür diliyorum ama sizden ricam siz olsaydınız ne yapardınız?
eşimi kırmamak adına bi bahane bulup onların gelmesini engellemek istiyorum.
o kadar kin doluyumki gelemelerine asla göz yumamam gerekirse basar giderim o kadar hani..
lütfen bana akıl verin ne diyim ne yapayımda gelmesinler..?
:nazar:
bir kere ne olursa olsun eşinizin ailesi geliyo diye basıp gidemezsiniz.çok ayıp bence.eşinizin de uçak biletinizi alırım demesi de çok büyük hata.annesi babası alır dicek olanlar için de diyorum ki madem annesi babası oğullarının borcu varken nerdelermiş.
ben sizin yeriniz de olsam sabrederdim sonuçta ne kadar kalacaklar ki en fazla 1 hafta.burda kayınvalidesi kayın pederi ile inanılmaz sorunlar yaşayıp bir arada kalan kişiler de var

EU2
28-08-09, 19:08
her ne olursa olsun zaten bu şekilde cogu ailelerde kardeşler içinde dışlanmış bir çocuk olur anne baba ne kadar dışlasalarda cocuk onları atamıyor işte anası babası sonucta ...
yani empati yapsak bir mesela benim oglum ne ugraşlarla onu buyutup bakacam ve gun gelip evlencek ...
ve bana '' evime gelme karım istemiyor '' diyecek yada bunun oyle oldugunu hissetirecek :eek:lmaz:
çok kotu bir duygu bence ...
unutmaki gun olur devran doner sıra sana gelir ...
boyle dusunmemelisin ...

Larosw
28-08-09, 19:08
chess
nerden gelcekler ki uçakla
kaç gün kalcaklar
demin avatarın farklımıydı, o daha güzeldi, konu dışı ama kaydirigubbakcemile3


avatarım hep aynı cnm değiştirmedim

EU2
28-08-09, 19:08
elif_06
hediyeleri umrumda değil maddi açıdan çok zor günler geçirdik hacize kadar.
ve o sıralarda yardımlarından ziyade aramadılar ne yaptınız diye!
aradık bakmadılar.. şidmi rayına oturduk çok güzel konuşuyorlar..
kızım oldu onca erkek torundan sonra kız ne şimdi demiş.
eşimde ''ANNEM KIZ ÇOCUK SEVMEZ ''demişti..
hamileyken eşime özellikle sorarlardı ''eminmisin kızmı doktor eminmi vs..''
aynı zamanlarda doğan erkek yiğenine yapmadığı bırakılmadı maddi amnevi..
kızıma bi çorap alınmAdı benim ağrıma giden bu!
anlatmak istediğim o yoksa Allah muhtaç etmesin kimseye..

bu yorumum beni haksız gören arkadaşlara halamı haksızım sizce?
bence gordugun bazı şeyleri gomemezlikten gelmelisin sonucta yaşlı belkide cahil insanlar ...
onlar buyukken buyukluklerini bilmedilerse sen kucukken buyuklugunu goster ...
gec git takma kafanada bence bu kadar ...
kimler neler yaşıyor kaynana tarafı ile ama eşlerinin hatrına katlanıp gecip gidiyorlar ...

Larosw
28-08-09, 19:08
birsam
bir kere ne olursa olsun eşinizin ailesi geliyo diye basıp gidemezsiniz.çok ayıp bence.eşinizin de uçak biletinizi alırım demesi de çok büyük hata.annesi babası alır dicek olanlar için de diyorum ki madem annesi babası oğullarının borcu varken nerdelermiş.
ben sizin yeriniz de olsam sabrederdim sonuçta ne kadar kalacaklar ki en fazla 1 hafta.burda kayınvalidesi kayın pederi ile inanılmaz sorunlar yaşayıp bir arada kalan kişiler de var
kendi evlerini yeni gelinlerine verdiklerinden dolayı (daha eski bi eve geçtiler ve memnun değillermiş) 1-2 ay kalırlar hemde az burda rahat ederler dedi sayın eşim.. ben hiçbişey demedim

birsam
28-08-09, 19:08
elif_06
kendi evlerini yeni gelinlerine verdiklerinden dolayı (daha eski bi eve geçtiler ve memnun değillermiş) 1-2 ay kalırlar hemde az burda rahat ederler dedi sayın eşim.. ben hiçbişey demedim
demek memnun değillermiş.buu evi verirken düşünselermiş keşke.eşin de az değil bu ara da yani

Larosw
28-08-09, 19:08
birsam
demek memnun değillermiş.buu evi verirken düşünselermiş keşke.eşin de az değil bu ara da yani


biz evsiz kaldık eşyaları depo gibi yere bırakıp annemlere geçtik..durumumu düzeltene kadar aldığımız eşyaların halini görmelisiniz nemden kirden pastan mahvolmuşlar en az 5-6 milyarlık eşyalar telef oldu
o kadar maddi sorunlar çektik. ve dilerdimki yarım ağızda olsa gelin yanımızda kalın demeleri..
bize 1 odalarını açmadılar ama yeni gelinine evi tapusuyla verince sinirlerime hakim olamıyorum..
eşimde ayrı vaka ya..

Larosw
28-08-09, 19:08
ozebus_41
Kazan mubarek olsun arkadasım...

Ne sıkıntı yapıyorsun Allahaskına... Olması gerektıgı kadar ılgılenırsın,bebişin var zaten geri kalan zamanında yanlarında bıraz oturur 2 kelam edersın.Bu kadar sıkma kendını öle ya da böle gelecekler nereye kadar eve almayacaksın... Eşinin aılesı... Baktın hakkatten sorun cıkarıyolar huzurunu kacırıyorlar,bundan sonrada eşinde sende ona göre mesafenızı alırsınız...

Kendını şimdiden sartlama bence...

haklısın fakat dişte kalmadı bende sıkcak..
ki şurda daha 2 yıllık evliyiz. haksızlığa uğradığımı ve dışlandığımı hissetmemde çok ağrıma giden şeylerden..


eşim benden önce evlenmiş onlara neler yapılmış a.dan z.ye
demekki 2.kadını o kadar ciddiye almıyorlar gidenden sonra..
ki gidende demiyim gönderilen diyim,çok haketmiş gönderilmeyi çok haltlar işlemiş..
kaynanamın yanına gittiğimizde bana o kadının ismiyle hitap etmeleride çok üzmüştü..
aklıma geldikçe kabullenemiyorum işte. benneyaptımki

birsam
28-08-09, 19:08
elif_06
biz evsiz kaldık eşyaları depo gibi yere bırakıp annemlere geçtik..durumumu düzeltene kadar aldığımız eşyaların halini görmelisiniz nemden kirden pastan mahvolmuşlar en az 5-6 milyarlık eşyalar telef oldu
o kadar maddi sorunlar çektik. ve dilerdimki yarım ağızda olsa gelin yanımızda kalın demeleri..
bize 1 odalarını açmadılar ama yeni gelinine evi tapusuyla verince sinirlerime hakim olamıyorum..
eşimde ayrı vaka ya..
siz o kadar zor durumdayken size yanların da bile kalmayı teklif dahi etmezken yeni gelinlerine evi tupusuylamı verdiler yuh yanikötükedihüso

ozebus_41
28-08-09, 19:08
elif_06
haklısın fakat dişte kalmadı bende sıkcak..
ki şurda daha 2 yıllık evliyiz. haksızlığa uğradığımı ve dışlandığımı hissetmemde çok ağrıma giden şeylerden..


eşim benden önce evlenmiş onlara neler yapılmış a.dan z.ye
demekki 2.kadını o kadar ciddiye almıyorlar gidenden sonra..
ki gidende demiyim gönderilen diyim,çok haketmiş gönderilmeyi çok haltlar işlemiş..
kaynanamın yanına gittiğimizde bana o kadının ismiyle hitap etmeleride çok üzmüştü..
aklıma geldikçe kabullenemiyorum işte. benneyaptımki
canım ya haklısın tabıkı ama dırek gelmeyın dıyemezsın kı... eşinle ters düşersın haklıyken haksız duruma düşmeye neden olursun...Bırak gelsınler suan gelme dıyemezsın ama baktın gözle görulur hıssedılır derecede huzursuzluk tatsızlık var artık ona göre tavır alırsınız

ikrar
28-08-09, 19:08
haklı oldugunuz noktalar mutlaka var
gelsınler gıtsınler
bu yuzden eşinizle aranızın bozulmasına ızın vermeyın