ilk öpüşme anılarınız


sophronie
19-09-09, 05:09
ilk öpüşmemizi burdan romantik romantik anlatalım =) hiç öpüşmemiş olanları aydınlatıp tavsiye verelim :)

White Mocha
19-09-09, 09:09
ehuheuheu :)))) bunun tavsiyesi miii olur :p çok güldüm :))) düşünmeden zamana bırakın kendinizi diim ozaman :p

EU3
19-09-09, 11:09
Haha bak vlla o ani hic unutamiorum ztn, o an cok degerlidir bnm gozumde herzmn...

Bizim 1 senelik bi iliskimiz vardi onu belirtiyim oncelikle.
Birlikte sarilmis tv seyrediorduk Ortam karanlikti fln :) Sonra bu birden benim tuttu kendisine dogru cevirdi ben sasirmistim:) Gozlerime bakti ve dudagima ilk dfe bi opucuk kondurmustu... ben cok heycanlanmistim ama hic bsy olmamis gbi gulumsedim ve tv bakmaya devam ettim...

Aradan bi kac dakika sonra yine cevirdi beni kendine optu dudagimdan ama busferki oyle kucuk bi opucuk deildi :p :)

Meger bu ilk beni bikere opmus tepkimi olcmek icn bende bsy demeyince uzun uzun opmus:) sonra itiraf ettmisti bna planci sevgilim bnm:)

Gülsüm Sultan
19-09-09, 18:09
Cok seker yahu!! Bununda tavsiyesi olurmu?:roflol:

burcu_01
19-09-09, 21:09
Biz de daha çok yeniydik :eek:.. bi kafede buluştuk.. :eek: eve bırakıodu beni.. ahh ahh o yolu hiç unutamam. :eek:. her neyse biz sarmaş dolaş yürüoruz.. eğildi dudağimdan öptü..:eek: çok kısa sürdü ama hiç beklemiodum ben... bu arada eğildi dudağimdan öptü diorum adam 1 86 ben 1 60 haliyle ayakteyken öpüşmesi zor oluyo eğilmek zorunda kalıyo adam kaydirigubbakcemile3

burcu_01
19-09-09, 21:09
ayy kızlar anlatmadan duramıcam kaydirigubbakcemile3.. ben daha öncesinde nişanlıydım 3 sene sürdü sonrasında ayrıldık falan ama onla ilk öpüşmemiz komediydi yaa ben resmen azgın karılar gibi davrandım aklıma geldikçe gülüyorum :icecream:..bana ilk teklif ettiği gün öptüm adamı hem de daha cevap bile vermeden.. burcu ben sana aşiğim benimle var mısın yok musun dedi.. baktım baktım zaman ver bana dedim.. düşünmem lazım dedim.. sonra nasıl oldu anlamadım dudaklarına yapişmişim çocuğun Şeniz.. geri çekti kendini biz napiyoruz dedi ayyy kendimden utandım yaaa rolleri değiştirdik resmen adam ilanı aşk ediyo ben ne derdindeyim delikafadulden

On41
19-09-09, 21:09
ne güzel bi topic olmuş bu böyle :eek:Hayatımda ki ilk öpüşmem; bayramın ilk günüydü..annemin sarmalarından,baklavalarından bi kaba koyup buluşmaya gitmiştim.arabayla sahile gittik. gezdik dolaştık,mamalarımızı yedik. sonra yağmur bastırdı aynı bugün kü gibi.arabaya geçtik..biraz oturduk.kafa kafaya verip yağmuru izliyoduk.sonra o bana doğru döndü,bende ne var diye döndüm. buruncuklarımız değdi birbirine :kedi: sonra .... o günü hiç unutmam.ama çok utanmıştım.

On41
19-09-09, 22:09
burcu_01
ayy kızlar anlatmadan duramıcam kaydirigubbakcemile3.. ben daha öncesinde nişanlıydım 3 sene sürdü sonrasında ayrıldık falan ama onla ilk öpüşmemiz komediydi yaa ben resmen azgın karılar gibi davrandım aklıma geldikçe gülüyorum :icecream:..bana ilk teklif ettiği gün öptüm adamı hem de daha cevap bile vermeden.. burcu ben sana aşiğim benimle var mısın yok musun dedi.. baktım baktım zaman ver bana dedim.. düşünmem lazım dedim.. sonra nasıl oldu anlamadım dudaklarına yapişmişim çocuğun Şeniz.. geri çekti kendini biz napiyoruz dedi ayyy kendimden utandım yaaa rolleri değiştirdik resmen adam ilanı aşk ediyo ben ne derdindeyim delikafadulden

delikafadulden hehe canım senin de maşallahın varmış . ex nişanlın çekingenmiş biraz herhalde.. benim arkadaşım ilk öpüşmesinde geğirmiş kafamçokkarıştı çocuk naptı sonra bilmem böğğ

burcu_01
19-09-09, 22:09
on41

delikafadulden hehe canım senin de maşallahın varmış . ex nişanlın çekingenmiş biraz herhalde.. benim arkadaşım ilk öpüşmesinde geğirmiş kafamçokkarıştı çocuk naptı sonra bilmem böğğ
kız hiç sorma aklıma geldikçe utanırım kendimden ne ayip ya daha evet demeden adamın üstüne atlıcakmışım nerdeyse kendimi şiddetle kınıyorum valla şuan kaydirigubbakcemile3 arkadasın da süpermiş haa benım de bi arkadasım öpüştükten sonra kusmuş heyecandan delikafadulden çocuğun çok ağrina gitmiş bu kadar mı iğrencim mideni mi bulandırdım diye kız heyecandan kusmuş halbuki ne kadar gülmüştük anlatınca yaaa kaydirigubbakcemile3

eylul166
19-09-09, 22:09
ay benimki lisedeyken çıktığım bir çocukla cereyan etmişti kaydirigubbakcemile3 arefe günü okul yarım gündü bizde arkadaşlarla çıktık ,bir arkadaşın eve gittik ama 6-7 kişiyiz ,hepimizinde sevgilisi var yanında ,bir oyun vardır bilirsiniz ,kalem çevrilir masada ,ucu kime gelirse gerçek mi cesaret mi diye sorulur ,erkek arkadaşım cesaret demişti ve hain gaddar çocuk o zaman eylülü öp demişti ,veeeee dudağıma küçük bir buse konuverdi :kedi: devamı ise oyun bittikten sonra geldi ama iğrençti ,o küçük buse ne kadar romantikse ateşli öpüşme bir o kadar iticiydi ,o anda soğudum çocuktan ve aynen mekandan ayrıldım :eek: daha sonra çok yalvardı ama dönmedim :umursamaz:
yıllar sonra otobüste gördüm ...ve sanki günah işlemiş gibi kendimden utandım akannehir

BER
19-09-09, 22:09
eşimle nişanlıykene bize çaya gelmişlerdi ailesiyle birlikte o gün bozuktu biraz aramız oda arkadaşlarıla kavga etmiş molralide bozuktu nasıl oldu anlamadım biz ayrı odadaydık yalnızdık yani oyy oyy kıyamam benim aşkımın canınımı sıkmışlar dedim ve öptüm çok kısaydı sonra hoşuna gitmiş olcakki o devam ettirdi uzun uzun......iyikide öpmüşüm morali düzelmişti o gün ama hala benimle dalga geçiyo ilk sen öptün bende nasıl yapsamda öpsem diye planlar yapıyodum sen öptün plana gerek kalmadı demişti hoşunada gitmişti
tavsiyem kızlar ilk siz öpmeyin dalga konusu oluyozemuszemus

eylul166
19-09-09, 22:09
ay eşimle ilk öpüşmem ise 2. buluşmamızda olmuştu ,4 yıl çıktık eşimle ..arabada üstüme atılmıştı ,reddedememiştim ..hala söyler daha ilk buluşmada öptüm seni ,tepkini ölçtüm ,ne kadar hafifmişsin der.kaydirigubbakcemile3.o zaman niye evlendin ..zemuszemus

burcu_01
19-09-09, 22:09
ERENbebek
eşimle nişanlıykene bize çaya gelmişlerdi ailesiyle birlikte o gün bozuktu biraz aramız oda arkadaşlarıla kavga etmiş molralide bozuktu nasıl oldu anlamadım biz ayrı odadaydık yalnızdık yani oyy oyy kıyamam benim aşkımın canınımı sıkmışlar dedim ve öptüm çok kısaydı sonra hoşuna gitmiş olcakki o devam ettirdi uzun uzun......iyikide öpmüşüm morali düzelmişti o gün ama hala benimle dalga geçiyo ilk sen öptün bende nasıl yapsamda öpsem diye planlar yapıyodum sen öptün plana gerek kalmadı demişti hoşunada gitmişti
tavsiyem kızlar ilk siz öpmeyin dalga konusu oluyozemuszemus
ayyyy eski nişanlımı ilk ben öpmüştüm yaa daha yapar mıyım hiç bacımmm hem de nasıl dalga konusu oluyo en çok da ben kendimle dalga geçiodum yaa aklıma geldikçe hala kendime gülerim kaydirigubbakcemile3

burcu_01
19-09-09, 22:09
eylül166
ay eşimle ilk öpüşmem ise 2. buluşmamızda olmuştu ,4 yıl çıktık eşimle ..arabada üstüme atılmıştı ,reddedememiştim ..hala söyler daha ilk buluşmada öptüm seni ,tepkini ölçtüm ,ne kadar hafifmişsin der.kaydirigubbakcemile3.o zaman niye evlendin ..zemuszemus
benim sevgilim de 2. buluşmada öptü beni mafoldumben daha kaçarı göçeri yok alacak beni mecbur...

BER
19-09-09, 22:09
burcu_01
ayyyy eski nişanlımı ilk ben öpmüştüm yaa daha yapar mıyım hiç bacımmm hem de nasıl dalga konusu oluyo en çok da ben kendimle dalga geçiodum yaa aklıma geldikçe hala kendime gülerim kaydirigubbakcemile3
bencede yapma canım çok utanıyo insan azmış konumuna düşüyosun ama allahtan evlendik yanee:lepi::lepi::lepi:

Yuse
19-09-09, 22:09
Konu Tavsiyeler bölümüne taşınmıştır .... Deeeermişim!!! :roflol:lülülülülülü

White Mocha
19-09-09, 23:09
Kızlar yhaa çok şekersiniz valla :kedi: Hem çok romantik hem de çok komikk :)))
Bu arada bazılarınızın arkadaşları geğirmiş kusmus heyecandan falan :KK70:DD
insanlık hali olabilir tabi dee allahtan hiç başıma gelmedii, gelmezde umarım :))

minel aşk
19-09-09, 23:09
eylül166
ay benimki lisedeyken çıktığım bir çocukla cereyan etmişti kaydirigubbakcemile3 arefe günü okul yarım gündü bizde arkadaşlarla çıktık ,bir arkadaşın eve gittik ama 6-7 kişiyiz ,hepimizinde sevgilisi var yanında ,bir oyun vardır bilirsiniz ,kalem çevrilir masada ,ucu kime gelirse gerçek mi cesaret mi diye sorulur ,erkek arkadaşım cesaret demişti ve hain gaddar çocuk o zaman eylülü öp demişti ,veeeee dudağıma küçük bir buse konuverdi :kedi: devamı ise oyun bittikten sonra geldi ama iğrençti ,o küçük buse ne kadar romantikse ateşli öpüşme bir o kadar iticiydi ,o anda soğudum çocuktan ve aynen mekandan ayrıldım :eek: daha sonra çok yalvardı ama dönmedim :umursamaz:
yıllar sonra otobüste gördüm ...ve sanki günah işlemiş gibi kendimden utandım akannehir
demek seninki bir faciayla sonuçlandı desene
seni kendine baglamaya çalışırken uzaklaştırmışkaydirigubbakcemile3
bu topik hem komik hem romantik olmuş yaaŞeniz

busraa_ygt
19-09-09, 23:09
ahh kızlarr ahh ne siz sorun ne ben söliyimm

o zaman 1 yıl olmuştu ilişkimiz o zamana kadar hep kısa öpücükler yanaktan öper gibi okulda kızlarla konuşurduk nasıl oluyo diyekaydirigubbakcemile3 yok ben beceremem edemem bilmem ne .Neyse yılbaşıydı arkadaşlarımızla beraber yeni yılı kutlıcaktık o akşam bende ilk defa alkollü anlamında bişiler içmiştim oda 1 bardak bile etmez e benim neyime aşkım hala anlatıyo bi gözün bana bi gözün tavana bakıyodu diyekaydirigubbakcemile3.O sıra işte ilk uzun öpüşmemiz oldu:asigim:pek hatırlayamamakla beraber o an pek bişide hissedemedim baç dönmesi yüzündenkaydirigubbakcemile3ayy ne rezilmişim yaa o eşşekte hala benle dalga geçip durur:mymeka:

hotcouture
19-09-09, 23:09
ben ilk gunuyduu eve brakmştı beni :KK70: kapının onunde birden kendine çekmişti .D yanı öle uzun uzun bakısıp nerden baslasam da oldu birinde ama ilkde öle olmadı iyiki olmamş ilk herzaman guzeldr :KK70:

sophronie
20-09-09, 08:09
ayy kızlar iyiki açmışım ya bu topiği. çok hoşsunuz valla bayram bayram güldürdünüz beni :)))

ama tavsiye istiyorum ben. şöyle yapın böyle yapın gibisinden. boş çuval gibi salmıyım kendimi :KK70:

burcu_01
20-09-09, 09:09
kızz bunun tavsiyesi mi olurr kaydirigubbakcemile3 o anın akısına bırak kendini ilk sen öpme yeter

busraa_ygt
20-09-09, 09:09
bende senin gibi çok takardım kafaya kızlara sorar ederdim ama milletin anlatmasıyla olmuyo o an zaten elinde olmadan sende yapıyosun bişilerkaydirigubbakcemile3 kendini kasmada ama hemen gevşemede en iyisi o güzel anın tadını çıkar ilk öpüşme her zaman çok farklıdırsositososito

Princess
20-09-09, 13:09
ben ilk öpüşmemi değil de sevdiğim adamla ilk öpüşmemi anlatayım :) zira öncesi yalan:)

şehirlerarası yoldaydık,
o araba kullanıyordu.
kemerini tak dedim, taktı.
sen de tak dedi, gerek yok dedim.
aynadan yolu kontrol ettim, arkayı.
ön serbestti zaten.
dudağına yapıştım.
fazla uzun tutmadım bi kaç saniyelik bir şeydi.sonrasında trafikte değilken öpüştük.
(not: bunu evde denemeyiniz, kesinlikle tavsiye değildir:) aksine çok tehlikelidir:)


öpüşme tavsiyesi istemişsin ya,
valla birinin bu görevi yapıp sizi aydınlatması gerekiyor.
şimdi bikaç çeşit öpüşebilirsin,
dilini daha ağırlıklı kullanırsın, dudakların sabit kalır.
dudaklarını kullanırsın. dil araç olur.
ikisini birden kullanırsın. benim tercihim budur..opuyorumnanaktan

ben bile utandım bu konuda ay.. anlatamıcam galiba.

busraa_ygt
20-09-09, 13:09
Princess
ben ilk öpüşmemi değil de sevdiğim adamla ilk öpüşmemi anlatayım :) zira öncesi yalan:)

şehirlerarası yoldaydık,
o araba kullanıyordu.
kemerini tak dedim, taktı.
sen de tak dedi, gerek yok dedim.
aynadan yolu kontrol ettim, arkayı.
ön serbestti zaten.
dudağına yapıştım.
fazla uzun tutmadım bi kaç saniyelik bir şeydi.sonrasında trafikte değilken öpüştük.
(not: bunu evde denemeyiniz, kesinlikle tavsiye değildir:) aksine çok tehlikelidir:)


öpüşme tavsiyesi istemişsin ya,
valla birinin bu görevi yapıp sizi aydınlatması gerekiyor.
şimdi bikaç çeşit öpüşebilirsin,
dilini daha ağırlıklı kullanırsın, dudakların sabit kalır.
dudaklarını kullanırsın. dil araç olur.
ikisini birden kullanırsın. benim tercihim budur..opuyorumnanaktan

ben bile utandım bu konuda ay.. anlatamıcam galiba.
o dil olayını hiç beceremedim beceremiyomdafisfisfis

Princess
20-09-09, 13:09
dudakları dille desteklemek gerek bence. böylece dile de çok görev düşmüyor.
yani adamın alt dudağını emiyorsanız bi yandan dilinizle de destekleyeceksiniz. o da sizin üst dudağınızı emiyor ve dilini kullanıyor olacak.
böylece de dilleriniz de birbirine değiyor olacak.


EU2
20-09-09, 14:09
:kedi:

ay bizimki hiç masum degildi yaaaa :eek:lmaz:

benimki bekar evinde yaşıyordu arkadaslarıyla beni bir gun zorla oraya cagırdı hiç gitmesdim o gun gidecegim tuttu :umursamaz:

sonracıma oturduk azcıkta sohbet muabbet felem sora bu yanıma yanıma yaklaşıo içimden diyom keşke gelmesedim :kedi:

sonracıma elini dizime koydu bi elide omzumda akannehir

bayılcaktım nerdeyse daha cok yeniyiz korkuyom zaten kotu bişi edcek die akannehir

neysem soracıma bu yaklaşıo ben kıyın kıyın kaçıom kaydirigubbakcemile3

sora tuttu bi yapıştı bu bana akannehir

hem opuşuom hemde nası yabsamda benden vazgecemese diye plan yapıom hani ilk opuşme cok etkiliymiş ya kaydirigubbakcemile3

ay sora baktın bunun eller benim memişte akannehir

:mymeka:

içimden didimki yandın kısım ustune cullansa nasıl kurtulcan film kareleri saniyelik gecti gozlerimin onunden :teselli: :eek:

sora kaçtım hemen tabi hatta bana korkuyomusun benden demişti yaaaaa cok utanmıştım yooo nie korkuyumki demiştim naniknanik

oysa uc bucuk atıyom diyom ben ne yaptım adam şeimi elledi delikafadulden

neysebi gun kapıma sarhoş dayanıp bizimkilere ben kızınızı istiyom naraları atınca anladımki adam beni seviyo :eek:

ondan sorasındada hiç kaçmadım açıldıkca acıldım mubarek kabak çiçeği gibi delikafadulden

EU3
20-09-09, 14:09
ilk öpüşmemin bir anısımı ? :) bende kalan tek anısı var aman Allahım kendimi O... gibi hissetmiştim...
ama benim vereceğim tek bir tavsiye var ..
eşiniz olacağından şüpheli olduğunuz kişi yada kişilerle öpüşmeyin...kadınların dudakları gizem doludur...o dudakların bir kıymeti vardır ve onu hak eden almalıdır...

Gunicen
20-09-09, 14:09
Bizimki Çok Kötü Bi Kavganın Sonucundaydı :kızgın:

Benim Kıskançlık Krizim Tutmuştu Sen Dedim Naptığını Sanıyosun Milletimi Röntlüyosun :1rolleyes:

Kendini Savunurken Tabi Benim Kanımda Efelik Var Ben Hiddetleniyorum :roflol:

Sonra Bu Beni Tuttu Bi Çekti Ben Ahanda Böle Oldum akannehir

Elleri Boynumla Yanaklarım Arası Bi Yerde Kaçamıyorumda :roflol:

Ogün Çok Utanmıştım Getti Namıs Diye Diye Geçmişti Tümgünüm :1closedeyes:

Ama Sonra Anladımki Essahtan Kaybetmemek İçin Son Kozunu Kullanırmış Meğer :jeyyar:

busraa_ygt
20-09-09, 14:09
kraliche
:kedi:

ay bizimki hiç masum degildi yaaaa :eek:lmaz:

benimki bekar evinde yaşıyordu arkadaslarıyla beni bir gun zorla oraya cagırdı hiç gitmesdim o gun gidecegim tuttu :umursamaz:

sonracıma oturduk azcıkta sohbet muabbet felem sora bu yanıma yanıma yaklaşıo içimden diyom keşke gelmesedim :kedi:

sonracıma elini dizime koydu bi elide omzumda akannehir

bayılcaktım nerdeyse daha cok yeniyiz korkuyom zaten kotu bişi edcek die akannehir

neysem soracıma bu yaklaşıo ben kıyın kıyın kaçıom kaydirigubbakcemile3

sora tuttu bi yapıştı bu bana akannehir

hem opuşuom hemde nası yabsamda benden vazgecemese diye plan yapıom hani ilk opuşme cok etkiliymiş ya kaydirigubbakcemile3

ay sora baktın bunun eller benim memişte akannehir

:mymeka:

içimden didimki yandın kısım ustune cullansa nasıl kurtulcan film kareleri saniyelik gecti gozlerimin onunden :teselli: :eek:

sora kaçtım hemen tabi hatta bana korkuyomusun benden demişti yaaaaa cok utanmıştım yooo nie korkuyumki demiştim naniknanik

oysa uc bucuk atıyom diyom ben ne yaptım adam şeimi elledi delikafadulden

neysebi gun kapıma sarhoş dayanıp bizimkilere ben kızınızı istiyom naraları atınca anladımki adam beni seviyo :eek:

ondan sorasındada hiç kaçmadım açıldıkca acıldım mubarek kabak çiçeği gibi delikafadulden
süper yaa kaydirigubbakcemile3 film kareleri gözümün önünden geçtikaydirigubbakcemile3

EU2
20-09-09, 14:09
busraa_ygt
süper yaa kaydirigubbakcemile3 film kareleri gözümün önünden geçtikaydirigubbakcemile3
:roflol: :roflol: :roflol:

EcinniliBarones
20-09-09, 14:09
doğaçlama yapın şekerim .
kimene benim öpüşme stilimden :hulya:

sophronie
20-09-09, 14:09
ahahah ay çok eğlendim bu başlıkta :KK70: iyiki açmışım iyiki. süpersiniz kızlar :)

busraa_ygt
20-09-09, 14:09
sophronie
ahahah ay çok eğlendim bu başlıkta :KK70: iyiki açmışım iyiki. süpersiniz kızlar :)
aynn canım yaa bende dert yanardım insanın ilk öpücüğü romantik olur benim sarhoş kafayla demekki herkezin romantik değilmişkaydirigubbakcemile3

EU2
20-09-09, 14:09
bak seni güldürmüşüzde eğlendirmişizde elimizde bir toplarımız ve elmalarımız eksik anccak bukdar şaklabanlık yapabiliyoruz.. Neyse şimdi karar verdinmi nasıl öpüşcen hangi tarzda öpüşüceksin kafanda bir şekilde belirledinmi bakalım??

Asmin
20-09-09, 14:09
kraliche
:kedi:

ay bizimki hiç masum degildi yaaaa :eek:lmaz:

benimki bekar evinde yaşıyordu arkadaslarıyla beni bir gun zorla oraya cagırdı hiç gitmesdim o gun gidecegim tuttu :umursamaz:

sonracıma oturduk azcıkta sohbet muabbet felem sora bu yanıma yanıma yaklaşıo içimden diyom keşke gelmesedim :kedi:

sonracıma elini dizime koydu bi elide omzumda akannehir

bayılcaktım nerdeyse daha cok yeniyiz korkuyom zaten kotu bişi edcek die akannehir

neysem soracıma bu yaklaşıo ben kıyın kıyın kaçıom kaydirigubbakcemile3

sora tuttu bi yapıştı bu bana akannehir

hem opuşuom hemde nası yabsamda benden vazgecemese diye plan yapıom hani ilk opuşme cok etkiliymiş ya kaydirigubbakcemile3

ay sora baktın bunun eller benim memişte akannehir

:mymeka:

içimden didimki yandın kısım ustune cullansa nasıl kurtulcan film kareleri saniyelik gecti gozlerimin onunden :teselli: :eek:

sora kaçtım hemen tabi hatta bana korkuyomusun benden demişti yaaaaa cok utanmıştım yooo nie korkuyumki demiştim naniknanik

oysa uc bucuk atıyom diyom ben ne yaptım adam şeimi elledi delikafadulden

neysebi gun kapıma sarhoş dayanıp bizimkilere ben kızınızı istiyom naraları atınca anladımki adam beni seviyo :eek:

ondan sorasındada hiç kaçmadım açıldıkca acıldım mubarek kabak çiçeği gibi delikafadulden
abooo senin herif de harbiden korkutmus seni
adi ustunde opusme nan bu ellerinin oranda buranda ne isi var
valla korkmakta haklisin kizim akannehir

sophronie
20-09-09, 15:09
Belinay_merve
bak seni güldürmüşüzde eğlendirmişizde elimizde bir toplarımız ve elmalarımız eksik anccak bukdar şaklabanlık yapabiliyoruz.. Neyse şimdi karar verdinmi nasıl öpüşcen hangi tarzda öpüşüceksin kafanda bir şekilde belirledinmi bakalım??
şekilci olmamak en iyisi galiba. doğaçlama bişiler yaparım :KK70:

EU2
20-09-09, 15:09
sophronie
şekilci olmamak en iyisi galiba. doğaçlama bişiler yaparım :KK70:
hadi bakalım sende anlatırsın bizde senin güldüğün gibi güleriz biraz sayende tatlım...

AhuiFelek
20-09-09, 15:09
Sevgili degildik daha birkac hafta olmustu tanisali birbirimizi tanimaya calisiyorduk.
Bulustugumuz günlerden birgün arabada elimi tuttu ve 'Biz ne zaman...' dedi ve sustu Çok üzgünüm çoook

Günlerdir ondan bekledigim soruyu duyamadim ve sordum

Eee biz ne zaman... diye karsilik verdim :umursamaz:

O da yaklasti tam öpecekti ki cekildim :umursamaz:

Ne adam söyleyebildi ne de ben öpüsemedik bile yaa :umursamaz:
Birkac ay sonrada ayrildik zaten tamamen...

derman
20-09-09, 15:09
çok alemsiniz hepinizde :)

bayan1903
20-09-09, 15:09
valla kızlar bizimki çok romantik olmuştu onu söyleyebilirim yanee =))))

prenses006
20-09-09, 17:09
17 yaşımdaydım yaz aşkımdı,alanyadaydık 20 gün kalmıştık ama bitürlü tanışamamıştık şahısla,sürekli bakışırdık,şanssızlık o ki en son gece tanışma fırsatımız oldu çünkü 20 gün boyunca annemle babam durumu çakmışlar ve atmaca gibi başımdalardı kaydirigubbakcemile3 en son gün biz gidecekken babam eşyaları arabaya yerleştiriyodu fırsat bu fırsat yanına gittim :jeyyar: sarılırken birden dudaklarıma yapıştı akannehir daha önce hiç öpüşmemiştim ama onun maşallahı vardı şaşırıp kalmıştım hiçbişi becerememiştim :roflol: adı öpüşmek deildi çünkü sadece o öpmüştü ben bişi bilmediğim için öle durmuştum :roflol: hey gidiiii günleeerr :1rolleyes:

EU3
20-09-09, 17:09
Vavv ilk öpüşmemizi hatırlıyorumdaa hala unutamıyorum ey gidi günlerrr:roflol::)şimdi eşümm oldu kendisiiiopuyorumnanaktan

EU2
20-09-09, 20:09
Asmin
abooo senin herif de harbiden korkutmus seni
adi ustunde opusme nan bu ellerinin oranda buranda ne isi var
valla korkmakta haklisin kizim akannehir
:kedi: :kedi: :kedi: :roflol:

ChoqSeqeR
20-09-09, 21:09
ilk öpüşme mi o kadar mamsumdu ki bir daha o tadı bulamadım desem yeridir çok saftım ya hiç bişey bilmiyordum ve çok seviyorum o da beni incitmekten o kadar çok korkuyordu ki ikimiz de heyecanlıydık kalplerimiz pır pır atıyordu ilk çok kısa sürdü zaten ben hiçbirşey anlamadım heyecandan daha sonra 4 yıl boyunca öpüşmelerimiz oldu ve ayrıldık bu tadı bir daha bulamam sanırım

neyse; ben hiç öpüşmemişken hep şunu düşünürdüm acaba beni öptüğünde daha önceden biliyormuş gibi mi yapmalıyım yoksa deneyimsizliğimi belli mi edeyim diye ama anladım ki içinden ne geliyorsa onu yapmalı ve doğal olmalı

KIMBERLY
19-01-10, 21:01
biz tanışalı 8 ay olmuştu.. resmen sevgılı gibiydik... hatta elımı bıle tutmuştu yolda yürürken ama resmi olarak bi şey yoktu :KK70: yai sevgılımıydık adı yoktu. neyse bı gece benım panık atak tuttu :KK70: bunu aradım nerdesın dıe hemen bulştuk zaten dışardaymış oda.benı görunce çocuk şok oldu o halde neyın var canım falan filan..neyse sonra onun yanında kendıme geldım aradan 1 saat geçti hala onunlaydım.sarılmştı bana o an göz göze geldık dedıkı bana "öpim mi?" ben tabı kaldım ne dıceğimi bilemıyorum .. sevdığim insan sonçta.. kısık bı sesle bilmem öp demeye kalmdn ööptü benı bnde tıkk yok ama :KK70: daha önce hiç öpüşmedım kmseyle.sonra bu kendını çektı bana baktı gülümsedı tekrar öptü dedım kızım ayıp olmasın snde bişeyler yap :KK70: bende başladım öpmeye.öyle öpüşmüştük bıraz uzun süreli olmuştu.sonra dedım napıoruz bız ?bız neyız ki ?oda dedıkı sence artık sevgılı değilmiyiz deyınce :KK70:sımıskı sarılmştık ... çok güzldı ya:KK70: o gece eve geldım ama böle salak gibi bişe oldum .. durup durup gülüyorum o an aklıma gelıyo.gece uyuyamamıştm .sürekli dudaklarımı tutuyodum ... aşkım benım ya:KK70: ALLAH BOZMAZ ıNŞAALLAH

shekerkizcandy
19-01-10, 21:01
ExpireUserII
:kedi:

ay bizimki hiç masum degildi yaaaa :eek:lmaz:

benimki bekar evinde yaşıyordu arkadaslarıyla beni bir gun zorla oraya cagırdı hiç gitmesdim o gun gidecegim tuttu :umursamaz:

sonracıma oturduk azcıkta sohbet muabbet felem sora bu yanıma yanıma yaklaşıo içimden diyom keşke gelmesedim :kedi:

sonracıma elini dizime koydu bi elide omzumda akannehir

bayılcaktım nerdeyse daha cok yeniyiz korkuyom zaten kotu bişi edcek die akannehir

neysem soracıma bu yaklaşıo ben kıyın kıyın kaçıom kaydirigubbakcemile3

sora tuttu bi yapıştı bu bana akannehir

hem opuşuom hemde nası yabsamda benden vazgecemese diye plan yapıom hani ilk opuşme cok etkiliymiş ya kaydirigubbakcemile3

ay sora baktın bunun eller benim memişte akannehir

:mymeka:

içimden didimki yandın kısım ustune cullansa nasıl kurtulcan film kareleri saniyelik gecti gozlerimin onunden :teselli: :eek:

sora kaçtım hemen tabi hatta bana korkuyomusun benden demişti yaaaaa cok utanmıştım yooo nie korkuyumki demiştim naniknanik

oysa uc bucuk atıyom diyom ben ne yaptım adam şeimi elledi delikafadulden

neysebi gun kapıma sarhoş dayanıp bizimkilere ben kızınızı istiyom naraları atınca anladımki adam beni seviyo :eek:

ondan sorasındada hiç kaçmadım açıldıkca acıldım mubarek kabak çiçeği gibi delikafadulden
Çok güldüm ya.Allah iyiliğini versin emi:roflol:

On41
19-01-10, 22:01
yanağını öpmeye yeltenirken,hain planının kurbanı oldum.. kafasını bi çevirdi,:1ninca: ,dudağından öptüm :bbo: ben kendimi çekip,o abanınca abuk sabuk bişiler oldu işte.. hiç beğenmedim :dilcikar:insan ilk öpücüğü romantik bişiler düşünerek planlar.. ama nerdeeee.. bende güzel bi anı değil

babykuzum
19-01-10, 22:01
bende 13(yaz aşkımdı ozmn arada ayrıldık falan ama şuanda 6 yıldır beraberiz) yaşında şimdi hala devam eden aşkımla öpüştüm.hamile kalcam die günlerce ağlamıştım kaydirigubbakcemile3

minik06
19-01-10, 22:01
babykuzum
bende 13(yaz aşkımdı ozmn arada ayrıldık falan ama şuanda 6 yıldır beraberiz) yaşında şimdi hala devam eden aşkımla öpüştüm.hamile kalcam die günlerce ağlamıştım kaydirigubbakcemile3
allahh iyiliğini versin yaaaakaydirigubbakcemile3