adetten hemen sonra hamile kalinirsa dogacak cocuk erkek olur


momof2
30-01-10, 00:01
Cok ilginc, kardesimin son sati 1 ekim 7 ekim de korunmasiz tek iliski, ardindan korunmuslar. ve bugun %99.9 erkek demis doktor .. adet dongusu 27 gun, 6 gun suruyor ortalama. Hadisin dedigi gibi. Nerde kaldi y kromozomu tasiyan sperm bir gun yasar..?

flamingo2754
2-02-10, 11:02
adetten önceki son 2 hafta içinde hamile kaldıığımı tahmin ediyorum.sizce erkek mi kız mı

asil0508
2-02-10, 11:02
ben bu konuyu hiç anlamadım adetten hemen sonra yumurtlama baslamıyor ben 16.gün yumurtladım test kullandıgım için cok eminim suanda hamileyim yani o gün hamile kalmısımdır tıbben çünkü 8.günden beri test yapıyordum baska sekli mümkün değil

mimoza
2-02-10, 17:02
canım bazen çift yumurta oluşuyo.ilk oluşanı adetle atarken ikinci adetin bitiminde çatlıyo.eğer adetin bitiminde olursa ilk ilişki tam yumurtlama zamanı olduğu için erkek bebek olabiliyo.yanlış yazmadıysam...okuduğum yerlerde bu şekil yazıyodu

mimoza
2-02-10, 17:02
hatta bazı kadınların yumurtası erken oluşup erken çatlıyabiliyomuş..oda adet bitimine denk gelebiliyomuş

meryem64
4-02-10, 18:02
momof2
takipteyim :hulya::CüvCüv:
slm kizlar bugun doktordayim ve kesin olmasada bebegim erkek bidahaki kontrolde kesin olur dedi ama suan erkek gozukuyor dedi doktorum...daha once yazmistim yumurtlama takibi yaparak ve tek iliskide hamile kalmistimm iyi aksamlar

suara
6-02-10, 12:02
adet bıtımınden sonrakı ılk hafta hamıle kaldım ve oğlum olucak allah nasıp ederse,hiç haberım yoktu ama bu sekılde olucagından kızım olsun çok ıstemştım çin :kedi: takvimine göre hamıle kalayım diye düşünmüştüm ama nasıp yıne oğlum olması imiş,

aybuke07
6-02-10, 21:02
meryem64
bende sabirsizlikla ogrenecegim gunu bekliyorumm ogrendigimde mutlaka yazicam ama daha erken bi arkadasimda hamile ona doktoru erkek demis 12. haftasinda suan oda yumurtlama oldugu gunu doktora gitmisti doktor ona bugun yumurtlama gunun iliskide bulunabilirsin demis ve suan oglu olucakk bakalim hayirlisi saglikli olsunda benim daha 10.haftam 12.haftamda doktora gidicem belki biseyler soylerr
yumurtlama olduğu gün doktora gitmiş demişsin, yumurtalayacağı günü nereden bilmiş, o gün özellikle mi doktora gitmiş,yumurtlama günüm mü diye? ben oğlum olsun diye doktora yumurtlama günümü takip ettirsem, doktor bi git başımdan yaa bir sürü işim var senin yumurtlamanla mı uğraşcam derse?? ya da bana gülerseee, aptal durumuna düşmek istemem yaaaa..

asil0508
ben bu konuyu hiç anlamadım adetten hemen sonra yumurtlama baslamıyor ben 16.gün yumurtladım test kullandıgım için cok eminim suanda hamileyim yani o gün hamile kalmısımdır tıbben çünkü 8.günden beri test yapıyordum baska sekli mümkün değil
o kullandığın test nasıl bişey? biraz açar mısın?

mimoza
canım bazen çift yumurta oluşuyo.ilk oluşanı adetle atarken ikinci adetin bitiminde çatlıyo.eğer adetin bitiminde olursa ilk ilişki tam yumurtlama zamanı olduğu için erkek bebek olabiliyo.yanlış yazmadıysam...okuduğum yerlerde bu şekil yazıyodu

maşallah doktor gibisin haa, sen oğlanı tutturmaya kararlısınkaydirigubbakcemile3
meryem64
slm kizlar bugun doktordayim ve kesin olmasada bebegim erkek bidahaki kontrolde kesin olur dedi ama suan erkek gozukuyor dedi doktorum...daha once yazmistim yumurtlama takibi yaparak ve tek iliskide hamile kalmistimm iyi aksamlar
tebrik ederim, oğlun olmasını istiyordun sanırım, darısı başımaopuyorumnanaktan

aybuke07
6-02-10, 21:02
bu arada ben de hamile kalmadan önce cinsiyet farketmediği için cinsiyeti tutturmayı değil, bebeği tutturmayı araştırmıştımkaydirigubbakcemile3 bu nedenle yaptığım araştırmalar sonucu, adetten sonra 11-14. günlerde yapılan ilişkide bebek olma ihtimali yüksek olduğunu öğrenmiştim

ve ben 11. gün çalışmaya başlamıştım.kızım oldu. Dünya güzeli bir görseniz.. darısıb tüm isteyenlerin başına..

2. bebeğimin de cinsiyeti farketmez,, kız da olabilir erkek te, ama farklılık olsun diye erkek istiyprum, yoksa 1. si erkek olsaydı 2. sini kız isterdim.

nasip Allah neyi uygun görürse.

ESTALRA
15-02-10, 23:02
ay aman saglikli olsunda cinsiyeti farketmez opuyorumnanaktan

benimde 7 subat adetimin ilk günüü 14 subat iliskiye girdik..allahim kismet etsin bu aya insllah banada sizler gibi hamile kalmayihihoyyyt

nisandakar
16-02-10, 00:02
merhaba hanımlar. bizde 2. bebeği düşünüyoruz. çok tatlı bir kızımız var, 2.sini de Allah izin verirse erkek bebek istiyoruz ama önce bir araştırma yapayım dedim. bir hastanenin sitesini buldum. orada ki dr beye mesaj atıyorsunuz son 3 aylık adet tarihlerinizi yazıyorsunuz dr da size hem sizin hem de eşinizin yapması gereknleri anlatıyor. biz henüz denemdik çünkü önce sigarayı bırakmam ve folic asit kullanmaya başlamam gerekiyor.

SeSi
16-02-10, 06:02
canım hangi hastane bu ?

11Agust
16-02-10, 08:02
ozel dogum hukmeni diyosun sanirimm oda sayaclara gore hesap ediyorr :))

nisandakar
16-02-10, 10:02
SeSi
canım hangi hastane bu ?
şimdi buraya yazsam modlar siler. özelinden yazmaya çalıştım ama yeni üye olduğum için 50 msjı doldurmam gerekiyormuş.

ama saat 22.00dan sonra buraya gelirsen bir şekilde sana adres vereceğim olur mu?

nisandakar
16-02-10, 10:02
&ebru&
ozel dogum hukmeni diyosun sanirimm oda sayaclara gore hesap ediyorr :))
evet ama sayaca göre değil. son 3 adet tarihini söylüyorsun ama adetlerin düzenli ise.

ya bu şey erkek istiyorsan tam yumurtlama gününde tek ilişki ama öncesinde ve sonrasında korunarak ilişkiye giriyorsun. yumurtlama gününden 1 hafta içinde eşinle ilişkiye girmeyeceksin yani erkekte o 1 hafta içinde cinsel perhiz uygulayacak
bir de erkeğin uygulaması gerekn bir diyet var o sitede yazıyor.
vücut ısısını ölçerek ya da kadın doğum uzmanına gidip yumurtlama gününü tespit ederek yumurtlama gününde tek ve derin ilişki erkek bebek olma olsasılığını artırıyormuş.

derindeniz09
17-02-10, 09:02
nisandakar
merhaba hanımlar. bizde 2. bebeği düşünüyoruz. çok tatlı bir kızımız var, 2.sini de Allah izin verirse erkek bebek istiyoruz ama önce bir araştırma yapayım dedim. bir hastanenin sitesini buldum. orada ki dr beye mesaj atıyorsunuz son 3 aylık adet tarihlerinizi yazıyorsunuz dr da size hem sizin hem de eşinizin yapması gereknleri anlatıyor. biz henüz denemdik çünkü önce sigarayı bırakmam ve folic asit kullanmaya başlamam gerekiyor.
bilmiyorumkismile

schatzi
17-02-10, 11:02
Neden hep erkek bebek üzerine bu dular?

ozlem80
17-02-10, 11:02
yaa bir de kizlar her sey guzel hosta ben cok kiz bebek isteyen biri olarak bu gun olayini ciddiye almak istememe ragmen asilamada ve ozelikle tup bebekte dogan bebeklerin hic de oyle erkek agirlikli olmadigini kiz erkek esit oranda oldugunu goruyorum. dusunun tup bebekte baba adayi 4 gun iliskiye girmemis, spermler topalniyor yumurtanin yanina birakiliyor bir tupun icinde oyle olsa hep "y" ler gidip once dollemez mi ve genelde bebekler erkek olmaz mi??? sistemin pek de dogru olmadigi burdan belli degil mi? Allah herkese gonlundekini oncelikle saglikli evlatlar versin Insallah.

sesomu
17-02-10, 16:02
SCHATZİ
Neden hep erkek bebek üzerine bu dular?
ozlem80
yaa bir de kizlar her sey guzel hosta ben cok kiz bebek isteyen biri olarak bu gun olayini ciddiye almak istememe ragmen asilamada ve ozelikle tup bebekte dogan bebeklerin hic de oyle erkek agirlikli olmadigini kiz erkek esit oranda oldugunu goruyorum. dusunun tup bebekte baba adayi 4 gun iliskiye girmemis, spermler topalniyor yumurtanin yanina birakiliyor bir tupun icinde oyle olsa hep "y" ler gidip once dollemez mi ve genelde bebekler erkek olmaz mi??? sistemin pek de dogru olmadigi burdan belli degil mi? Allah herkese gonlundekini oncelikle saglikli evlatlar versin Insallah.
evet arkadaşlar,
ben de kızım olmasını çok istiyorum..
okadar çok okudum,sordum,duydum ki,anladım ki dua edip hayal kurmaktan öte yapılacak pek bişey de yok gibi....
yani sık ilşkiyle hamile kalıp kızı olan da var oğlu olan da...
tek ilşkiyle kızı olan da var...
anlamadım gitti...
sizin anladığınız bişey varsa bana da anlatın nolur..
napmayı düşünüyosunuz siz?
ben akışına bıraktım valla,sadece dua ediyorum...:KK70:

ozlem80
18-02-10, 10:02
sesomu ben birkez hamile kalmistim zar zor, o zaman 14.gunu yumurtluyordum 13.gun ve 15.gun iliski olmustu, bebegimi kaybettikten sonra yapilan genetik testte bir kiz bebegi oldugu anlasildi. basima gelenden de anlasilcagi uzere oncelikle saglikli ve hayirlisini istemeliyiz tabiiki her anne adayi once bunu ister ama kiz istiyorum diye derken surekli saglikla eger hayirlisiyla demeliyiz. benim inandigim eger duamizi kabul ederse Rabbim zaten gonlumuzden geceni verecektir Insallah. o yuzden bence en yapilmasi gereken seyi zaten yapiyorsun sen:)
bir de benim ornegimden de gorecegin uzere, sadece 2 iliskiyle ve bir gun oncesi yumurtlamanin hatta yumurtlama catladiktan sonra da iliski oldu, kiz olabiliyormus.
sana tavsiyem yumurtlamadan uc gun once ve bir gun once iliskiye girmen, gunlerden suphen varsa da tutar boyle gunler, bir de yumurtlama gunu denk gelirse yine de dene derim ben.
doktorum bana erkek sansini arttirma durumu yok sadece yumurtlamadan uc gun oncesindeki iliskide spermler eger yasarsa kiz sansini arttirma sansi bazen oluyor dedi. ama her erkegin spermi de illa uc gun yasar diye bir sey yok diye de ekledi. yani y ler hizli gider efsanesi cok da dogru degil ama xlerin daha uzun yasabildigi dogru diyor.
herkesin gonlundeki hayirlisiysa olsun Insallah, benim de:)

cemredeniz
18-02-10, 14:02
bızde reglımın bıttıgını gunun ertesı gunu ılıskıye gırmıstık oglum oldu..
ama o zaman boyle bısey oldugunu bılmıyordum :)))

esmen
22-02-10, 14:02
cemredeniz
bızde reglımın bıttıgını gunun ertesı gunu ılıskıye gırmıstık oglum oldu..
ama o zaman boyle bısey oldugunu bılmıyordum :)))
Aynen benimde öyle oldu.25 haftalık hamileyim.Bebeğim erkek.

qwert
27-02-10, 07:02
benimde regl bitiminden hemen sonra ilişki oldu şu an hamileyim bakalım ne olacak
2 senedir uğraşıyorum hamile kalmak için yumurtlrmr günlerini takip ettim ama bu ay yumurtlrma
günümü falan takmadım ve oldu bakalım ne olacak

darksoulriver
27-02-10, 11:02
Benim de dayım ve yengem bu şekilde niyetlendiler ve erkek çocukları oldu. Hem isteyerek hem de bu şekilde dua ettikleri için Muhammed ismini koydular bebeklerine.

mimoza
27-02-10, 20:02
ya arkadaşlar nasıl oluyo bu iş.......yum geç olursada aynısımı oluyo.adett en sonra ilk üç gün olsa 7+3 10 gün
yum günü 14 15 olan bi kadın nasıl olurda gebe kalırda oğlu olur..inanın çok şaşırıyorum...
hani erkek sperminin ömrü çok az..
bu yolla kızı olan duydum...ama oğlu olan daha çok galiba

esmen
28-02-10, 08:02
Benim adetim 3 gün sürer.yani senin deyiminle 3+1 Olacak gibi değil:Zaten bende olmaz deyip korunmamıştım

mimoza
28-02-10, 20:02
üstüne görmüş olmayasın...
ama allah bilir tabiki...benim en az 8 gün sürer..siklusumda 28 29..
seninki kaç..

esmen
1-03-10, 12:03
mimoza
üstüne görmüş olmayasın...
ama allah bilir tabiki...benim en az 8 gün sürer..siklusumda 28 29..
seninki kaç..
Benim 3 gün sürer adetim.28günde bir .Hep düzenlidir.Korunmadığım zamanla hamilelik haftamda tutuyor.1 kere korunmadım zaten.Kesin eminim.

Juliette
6-03-10, 16:03
esmen
Aynen benimde öyle oldu.25 haftalık hamileyim.Bebeğim erkek.
bisey dicem sadece regl bitiminden sonra iliskiye girdiniz ve bir daha o ay hep korundunuzmu acaba ? belki o gun hamile kalmadiniz da diger gunlerde kaldiniz.. :CüvCüv:

Juliette
6-03-10, 16:03
bu arada ben reglinin baslangic gununden sonra 14. gun hamile kaldim nerden biliyorum korundum cunku kizim olucak kismetse
ayni sekilde ablam da 14. gun kalmis cunku esi sehir disindaydi onun da oglu oldu..
ben bu gun hesabina inanmiyorum sahsen ama 2. bebegimde ben de denerim
sadece duaya inaniyorum cunku cevremde gordum onu yapip da oglu olanlari
sonucta allah in dedigi ve istedigi olur saglikli olsun yeter

momof2
6-03-10, 16:03
Yabanci sitelerde arastirirken ilginc birsey buldum. Yumurtlamadan 5 gun ve ya daha once yapilmis korunmasiz tek iliski erkek sansini yuksek oranda arttirirmis. Bu da ortalama olarak, adet sonrasina denk geliyor. Ve peygamber efendimiz sav. bunu yuzyillarca oncesinden haber vermis. Bence denemeye deger. Ben yapacagim zaman bu yontemi deneyecegim. Yine bir yabanci sitede, bununla ilgili bir konu acmislar.Regliden sonraki gun korunmayip hamile kalanlarin cinsiyeti sorulmus. sadece 6 kisi cevap yazmis ama yazanlarin hicbirinin kizi olmamis.

ay_82
6-03-10, 17:03
herşey Allahtan tabide bu erkeğin kromozomlarıyla alakalı bişey bilindiği gibi artık ne denk gelirse kadında sadece x kromozomu var zaten erkeğin y kromozomuyla denk gelirse erkek x le denk gelirse kız ...elde olan bişey değilki ...

girl85
6-03-10, 20:03
kafam karıştı bişi anlamdım benakannehir

esmen
6-03-10, 22:03
Juliette
bisey dicem sadece regl bitiminden sonra iliskiye girdiniz ve bir daha o ay hep korundunuzmu acaba ? belki o gun hamile kalmadiniz da diger gunlerde kaldiniz.. :CüvCüv:
Kesin eminim.1 kere korunmadım.

mimoza
13-03-10, 12:03
kuzenim bu dönemde hamile kalmış..bakalım cinsiyeti belli olunca yazarım....

esmerkz29
13-03-10, 15:03
momof2
Yabanci sitelerde arastirirken ilginc birsey buldum. Yumurtlamadan 5 gun ve ya daha once yapilmis korunmasiz tek iliski erkek sansini yuksek oranda arttirirmis. Bu da ortalama olarak, adet sonrasina denk geliyor. Ve peygamber efendimiz sav. bunu yuzyillarca oncesinden haber vermis. Bence denemeye deger. Ben yapacagim zaman bu yontemi deneyecegim. Yine bir yabanci sitede, bununla ilgili bir konu acmislar.Regliden sonraki gun korunmayip hamile kalanlarin cinsiyeti sorulmus. sadece 6 kisi cevap yazmis ama yazanlarin hicbirinin kizi olmamis.
canım benımde kardeşim aynen o şekilde olmuşitemızlendikten sonra 3. gün ilişki olmuş ve yeni öğrendiler cinsiyetini erkekmış.ama benımde ilk kızım tahmınen adet bitimi oldu ama kız.

momof2
13-03-10, 19:03
esmerkz29
canım benımde kardeşim aynen o şekilde olmuşitemızlendikten sonra 3. gün ilişki olmuş ve yeni öğrendiler cinsiyetini erkekmış.ama benımde ilk kızım tahmınen adet bitimi oldu ama kız.

Canim zaten tup bebek haric hicbir yontem yuzde yuz sonuc vermiyor. normalde yuzde 50 iken bazilari 60 -70-80 artiriyor. Ama bu adet sonrasi tek iliskiyle hamile kalanlarin erkek orani ciddi yuksek.

melisdeniz
14-03-10, 11:03
bikere cinsiyeti babanının genii yanii spermii belirliyormuş...kız veya erkegi..
aklinialirimsmile

katrem
14-03-10, 11:03
ben de tam yumurtlama günümde ve ondan 1 gün sonra ilişkiye girdim
benim bebiş de erkek

karabiber01
14-03-10, 12:03
Arkadaşlar anladığım kadarıylaa artıkk
Yumurtlama zamnında ve 1 gün sonra hamile kalırsann veeeeeeeeee adetten sonra 2 gün içerisinde kalınırsa erkekk oluyoooo
Adetten sonraa sık ilişkii olmıcakk yani reglle kadar birdee

karabiber01
14-03-10, 12:03
benim kızlar 2 side reglle kadar sık ilişkiyle oldu

mimoza
29-03-10, 18:03
.............................................

insaallah
1-04-10, 16:04
herşeyi yaradanın elindedir. En iyisini o bilir. bende oğlan olmasını çok istiyorum. bi tane kızım var.Bende yöntemleri araştırıyorum. geçen ayy çalışmalar boşa çıktı. adetten hemen sonra deniyecem. kısmetse olur..:eek:

cansu60
1-04-10, 17:04
kizlar ben yeni uye oldum kiz erkek farketmez ama insan 1 kizi birde oglusu olsun ister,kimi adetten hemen sonra hamile kalinirsa kiz diyo kimide tam tersini soyluyo anlayamadim aslini ben valla.kimi adetten hemn sonra iliski olmus bebek kiz olmus kimininde tam tersi erkek olmus

dusunmemlazim
2-04-10, 10:04
o hadislerin yaninda kaynaklari da yazsaydi cok daha iyi olurdu.
bilemiyorum, sahsi yorumum sadece, biliyorsunuz peygamber sav in erkek evlatlari yasamadi uzun sure. kizlari vardi ve kevser suresiyle allah onu mujdeledi.
allahin elcisi, kizlara da erkeklere de esit deger vermiyor muydu, kizlar ve erkekler allah katinda allahin kullaridir, esittir. direkt uydurma demek istemiyorum, demiyorum da ama hadis sanki biraz daha aciklanmali, ne demek istedigi ve kaynak verilmeliydi.
kiz erkek hic onemli degil, saglikli olsun bebeklerimiz insaallah

can0677
27-04-10, 12:04
hayırlıca ve saglıklıca erkek olur inşallah...isteyen herkesin....Rabbim gönlümüze göre versin

Azimet
28-04-10, 14:04
benimde bir kızım var.İkincisine bunu denicem.Allah erkek çocuğuda hayırlısı ile tatmayı nasip ederse bakalım..Gerçekten yapıpta olan arkadaşlar varsa merak ediyorum...

mimoza
28-04-10, 14:04
bence en son denenecek yöntemlerden biri.....azimet bence yumurtlama gününü bul...

ayse16
28-04-10, 21:04
evet benimde regl den sora olmuştu bebeğim Allah'ın izniyle erkek olacak, doğumumada az kaldı bekliyoruz hayırlısıyla

can0677
28-04-10, 22:04
ayşe cim adetten sonra hergün mü beraber oldunuz eşinle...ne mutlu Allah bize de tattırı o duyguyu inşallahh..