Bim'deki ürünler hakkında..


DepresifPolyanna
1-11-10, 08:11
hemşirem
ben de dün bimden alışverişimi yaptım...
ilk defa yurdum biber salçsı ve domates salçası aldım. henğz kullanmadım, bakalım nasıl çıkacak. kullanan var mı:?
Domates salçasından bende memnunum, biber salçasını hiç almadım onu bilmiyorum.

Amonra
1-11-10, 09:11
DepresifPolyanna
Domates salçasından bende memnunum, biber salçasını hiç almadım onu bilmiyorum.

biber salçası da süper ben kullanıyorum
acı olanı gerekten acı

ecrin1001
1-11-10, 09:11
güral porselen günlük 24 parça yemek takımı kızlar realde de 54 liraya inmişti almayı düşünenler vardı öyle okudum orayada bakabilirler...

HuZuNMeLeGi
1-11-10, 09:11
slm kızlar bende geçen cuma günü gelen vakumlu torbaları soracaktım emin olamadım bazılarında plastik kokusu oluo die kullananınız varsa yorumlarınızı alabilirmiyim şimdiden teşekkür ediyorum:KK46: aslında işime yarıcak ama dedigim gibi daha öncelerden alan kullanan varmı markası ne olmalı bilgilendirirmisinizEn Büyük KK

sirine35
1-11-10, 09:11
cuma gunu gelecek olan yemek talimi 24 parca GURAL PORSELENin
ve 45 lira sadece...

DepresifPolyanna
1-11-10, 18:11
sirine35
cuma gunu gelecek olan yemek talimi 24 parca GURAL PORSELENin
ve 45 lira sadece...
Almak isteyenler sabah 8:30 da Bim in kapısında olsun. Ben kaç kere niyetlendim. kasiyer bir saat içinde yeller esti yerinde demişti.

ecrin1001
1-11-10, 20:11
bim kaçta açılıyorki..
ben yazlığa almayı düşünüyorum 2 takım bakalım..

Mev*Can
1-11-10, 20:11
metro marketleri duymuşşunuzdur hani şu toptan satış yapan hipermarket aynı yemek takımı aynı fiyata her zaman bulunuyor orda.hemde desen desen bilginiz olsun.

Josephine
1-11-10, 20:11
ecrin1001
bim kaçta açılıyorki..
ben yazlığa almayı düşünüyorum 2 takım bakalım..
9da açılıyor BİM :)

HuZuNMeLeGi
1-11-10, 21:11
HuZuNMeLeGi
slm kızlar bende geçen cuma günü gelen vakumlu torbaları soracaktım emin olamadım bazılarında plastik kokusu oluo die kullananınız varsa yorumlarınızı alabilirmiyim şimdiden teşekkür ediyorum:KK46: aslında işime yarıcak ama dedigim gibi daha öncelerden alan kullanan varmı markası ne olmalı bilgilendirirmisinizEn Büyük KK
kızlar kimse yokmu cvp verecek:KK71:

hemşirem
1-11-10, 23:11
yorum yapan arkadaşlara teşekkürler, biber salçası da domates salçasıda güzelmiş. domates salçasının teneke olanının kapağı çok kullanışlı...

leyla_81
1-11-10, 23:11
ben tüm ürünlerini alırım yazın karpuzu ok lezzetli olur.güldal yağ sökücü (sprey olanı) piyasanın babasıyım diyenden daha kalitelidir.yoğurdundan çok güzel süte maya oluyor.acı badem kurabiyesi çok lezzetli :) hatta ben dayanamayıp mail atmıştım ürünleriniz çok kaliteli diye sonra teşekkür msj almıştım. :) benim tanıdığım birileri bime bişey üretiyoda onlar demişlerdi kılı kırk yarıyorlar çok titizler diye. valla verdiğim para son kuruşuna kadar helal olsun.hee unutmadan hani şu sakızları var kutuda nanelisi harika bide zenceilli şekerleri var son dönem turşu çıkarmış karışık büyük cam kavanozda çok lezzetliydi ya : )bu kadar

canavar
2-11-10, 06:11
HuZuNMeLeGi
kızlar kimse yokmu cvp verecek:KK71:
Canım koku falan almadım. Ama ben Bimin daha önceki satışların vakumlu almıştım hiç memnun değilim. Ürünler kolay yırtılıyor, telafisi mümkün olmuyor. Uzun müddet durunca hava doluyor içlerine. Ayrıca içinde şeffaf tıpası olanların dikkat etmez isen makinanın içine kaçıyor. Bu sene hepsini vakumludan çıkardım ve kullanmıyorum. Bir kenarda tutuyorum olurda taşınırsam içlerine kıyafetleri doldurup taşırım diye:KK9:

asin25
2-11-10, 07:11
BİM A.Ş. > Aktüel Ürünler

b_i_o
2-11-10, 07:11
önceki gün bim'de gördüğüm olay çok hoşuma gitti... haldır haldır oyun çadırı arıyorduk bizim mahalle sınırlarında 3 tane bim var, ilkine gittik tam kapının önünde bir kadınla çocuğu "hay allah" falan diyorlar... poşetten bal kavanozu düşmüş tabii kırılmış... mağaza müdürüydü herhalde içerdeki çalışanlara seslendi "oradan bir çam balı getirin poşetin altı delikmiş" diye... ne kadın bir şey söylemişti, ne poşetten demişti... uzaktan etiketinden balın çam balı olduğunu gördü, poşetin altına baktığını gördü ve hemen kırılan balın yenisini kadına verdirdi :KK9: :KK9: :KK9:

inci_tanesi
2-11-10, 08:11
Yemek takımının desenleri olur inşaallah.

lalli
2-11-10, 08:11
yemek takımı güzele benziyor anneme söyleyeyim ihtiyacımız vardı:KK34:

Green33
2-11-10, 10:11
ymk takımını bende almayı düşünüordum ama biraz önce 12 kişil ymk takımını ve 37 parça bardak takımını 270 liraya aldım markalı bişi değil günlük kullanırım die aldım kapıya gelen bi satıcıdan iimi yaptım kötümü bilmiorum şimdi bimden kaşık takımını alıcam tabi kapışmazlarsa

inci_tanesi
2-11-10, 11:11
Green33
ymk takımını bende almayı düşünüordum ama biraz önce 12 kişil ymk takımını ve 37 parça bardak takımını 270 liraya aldım markalı bişi değil günlük kullanırım die aldım kapıya gelen bi satıcıdan iimi yaptım kötümü bilmiorum şimdi bimden kaşık takımını alıcam tabi kapışmazlarsa
Canım kapıya gelen satıcılara pek güven olmaz. Paketleri açıp baktın mı? Hepsi sağlamdır ve tamdır umarım.

ecrin1001
2-11-10, 11:11
bu hafta guzel şeyler var gibi...zencefil zerdaçal yemek takımı kabuk tarçın alayım bende..

DepresifPolyanna
2-11-10, 13:11
Çatal kaşık bıçak takımının markası neymiş acaba, resimde güzel görünüyor.

Bay-bayan- çocuk terlikleri de gelecekmiş bu haftaki ürünler iyiymiş.

Green33
2-11-10, 13:11
inci_tanesi
Canım kapıya gelen satıcılara pek güven olmaz. Paketleri açıp baktın mı? Hepsi sağlamdır ve tamdır umarım.
bende böyle düşündüğüm için şimdiye kadar hiçbişi almamıştım ama kadınları alıor görünce bi bakim dedim
hepsini tek tek çıkarıp baktım bir sorun yok ben 270 peşin para verince birde böyle satış yapanalrdan alınca rahatsız olmuştum ama şimdi bikaç yere baktım baya uyguna almışım
bimdende çatal kaşık tkmı alırsam günlük takım ihtiyacım biticek
tekzenin kataloğuna baktımda dün oradadada var böyle bir takım ama onda çay kaşığıda var toplam 36 parça fiyatıda 29,90
acaba bimdenmi alsam tekzendenmi diorum:)

ecrin1001
2-11-10, 13:11
safir markaymış çatal kaşık takımı..

rukiye_38
3-11-10, 07:11
gunaydın kızlarrrrr :KK16:

inci_tanesi
3-11-10, 17:11
Green33
bende böyle düşündüğüm için şimdiye kadar hiçbişi almamıştım ama kadınları alıor görünce bi bakim dedim
hepsini tek tek çıkarıp baktım bir sorun yok ben 270 peşin para verince birde böyle satış yapanalrdan alınca rahatsız olmuştum ama şimdi bikaç yere baktım baya uyguna almışım
bimdende çatal kaşık tkmı alırsam günlük takım ihtiyacım biticek
tekzenin kataloğuna baktımda dün oradadada var böyle bir takım ama onda çay kaşığıda var toplam 36 parça fiyatıda 29,90
acaba bimdenmi alsam tekzendenmi diorum:)
Tekzeninki daha hesaplı. Markası ne acaba?
Ay kızlar cumaya az kaldı. Çok merak ediyorum yemek takımını ya.

Green33
4-11-10, 07:11
inci_tanesi
Tekzeninki daha hesaplı. Markası ne acaba?
Ay kızlar cumaya az kaldı. Çok merak ediyorum yemek takımını ya.
markası yazmıordu canım ben akşam gidip bakmayı düşünüorum

inci_tanesi
4-11-10, 07:11
Green33
markası yazmıordu canım ben akşam gidip bakmayı düşünüorum
Bak da canım ona göre karar verirsin.
Burada bir arkadaş bimdekinin markasını yazmıştı, hatırlayamadım şimdi.
Yarın erken gitmek lazım, kapışılır büyük ihtimalle.

Green33
4-11-10, 08:11
inci_tanesi
Bak da canım ona göre karar verirsin.
Burada bir arkadaş bimdekinin markasını yazmıştı, hatırlayamadım şimdi.
Yarın erken gitmek lazım, kapışılır büyük ihtimalle.
bimdeki safirmiş canım
bende akşam tekzene bakıyım sabah yazarım ii olup olmadığını

hüvik
4-11-10, 08:11
merhaba kızlar...bu tabaklardan bime kaç tane geliyor bilginiz varmı.
benim ev biraz bime uzak kayın valide sen gidene kadar bişey kalmaz çok kalabalık oluyor zaten 2 3 tane bişey geliyordur diyor.
bende almayı çok istiyorum.

inci_tanesi
4-11-10, 08:11
hüvik
merhaba kızlar...bu tabaklardan bime kaç tane geliyor bilginiz varmı.
benim ev biraz bime uzak kayın valide sen gidene kadar bişey kalmaz çok kalabalık oluyor zaten 2 3 tane bişey geliyordur diyor.
bende almayı çok istiyorum.

Canım sayı belli olmuyor ancak bu tür şeyleri gerçekten az getiriyorlar. 4-5 takım kadar. Bimden bime değişir mi bilmem ama 10 u geçmez diye düşünüyorum. Erken çıkma imkanın varsa öyle yap. Kapıda sıraya giriyor millet.

hüvik
4-11-10, 08:11
inci_tanesi

Canım sayı belli olmuyor ancak bu tür şeyleri gerçekten az getiriyorlar. 4-5 takım kadar. Bimden bime değişir mi bilmem ama 10 u geçmez diye düşünüyorum. Erken çıkma imkanın varsa öyle yap. Kapıda sıraya giriyor millet.
sağol canım...dedigin gibi yapayım bari...faciya falan çıkmaz demi arada ezilmeyelim sonra:86::KK52:

hüvik
4-11-10, 09:11
bimdeki mikrofiber cam bezini hiç kullandınızmı.
güzel temizliyorsa alacağımda.

womancop
4-11-10, 09:11
Kızlar ben geçen sene bu zamanlarda yine BİM'den sattılar yemek takımını ben o zaman almıştım ve çok memnunum yine 45 tl idi o da 24 parça günlük kullanıyorum, bu Cuma tekrar satılacak olmasına sevinmiştem aynı modelden varsa bir takım daha alırım 12 kişilik yaparım diye düşündüm ama geçen sene satılan marka Porland Porselendi bu sene Güral getirmişler yinede almayı düşünüyorum geçenlerde 5M migrosta 18 parçasını 55tl ye satıyorlardı çünkü. Birde dikkat ettiyseniz bu aktüel ürünler her sene tekrar tekrar satılıyor yani ürün kategorisi aynı.en çok memnun kaldığım ürünü patates dilimleyicisi,tekrar satılırsa yine alırım evdeki bozulursa falan yedek dursun çok pratik birşey çünkü

womancop
4-11-10, 09:11
hüvik
bimdeki mikrofiber cam bezini hiç kullandınızmı.
güzel temizliyorsa alacağımda.
evet sarı olanı diyorsan onu sevmedim ama renkliler var onu diyorsan çok güzel renkliler çok aldım ben toza, cama, mutfağa o bezleri kullanıyorum

niltt
4-11-10, 09:11
dün de çok güzel nevresimler gördüm lastikli çarşaf ve yastık kılıfları 11,5 tl falandı nasıldır acaba alsam mı
evde bi sürü var ama lastikli çarşaf görünce dayanamıyorum :KK1:

ecrin1001
4-11-10, 09:11
ben güral porselen realde bakmıştım alacaktım modelde beğendim ,yazlık için 54 liraydı tesadüf bim'e geliyormuş 45 lira ordan alacağım,realden fincanlarıda satılıyor onu da ordan alırsam tam takım gibi durur..işime yarar...

hüvik
4-11-10, 10:11
womancop
evet sarı olanı diyorsan onu sevmedim ama renkliler var onu diyorsan çok güzel renkliler çok aldım ben toza, cama, mutfağa o bezleri kullanıyorum
yok canım sarıları demiyorum, renkli olanlar. iki çeşit var biri cam bezi biri temizlik bezi üzerinde yazıyor zaten.
camı güzel silermi diye merak ettim.

mafe
4-11-10, 13:11
hüvik
bimdeki mikrofiber cam bezini hiç kullandınızmı.
güzel temizliyorsa alacağımda.
Ben ve annem memnunuz :KK64:

Mihriban
4-11-10, 13:11
hüvik
yok canım sarıları demiyorum, renkli olanlar. iki çeşit var biri cam bezi biri temizlik bezi üzerinde yazıyor zaten.
camı güzel silermi diye merak ettim.
ben aldım memnun kalmadım kullanamadım canım:KK50:
ama temizlik için olan güzel ondan 4-5 tane var evimde
mutfağımda toz almada kapı silmede falan hep kullanıyorum hatta cam için de kullanıyorum yani temizlik bezini al kullan

hüvik
4-11-10, 16:11
mafe
Ben ve annem memnunuz :KK64:
Mihriban
ben aldım memnun kalmadım kullanamadım canım:KK50:
ama temizlik için olan güzel ondan 4-5 tane var evimde
mutfağımda toz almada kapı silmede falan hep kullanıyorum hatta cam için de kullanıyorum yani temizlik bezini al kullan
sağolun kızlar cvplarınız için...ben viladanın cam bezini almıştım kağıt bibiydi kullanamadım birde birsürü para verdim işe yaramadı.En Büyük KK
şimdi ikinizin yorumu farklı kafam karıştı yinede sağolun:92::101:

inci_tanesi
4-11-10, 19:11
Kızlar çatal kaşık takımı nasıldır acaba ya?
Green33, bakabildin mi canım tekzendeki takıma?

Gamzelim_
4-11-10, 23:11
Merhana hanımlar ..
Yarınki yogunlugu yaşayacak olanlardan bir tanesi benim sanırım büyük ihtimal kasada olurum :)
keşke biraz daha erken gelseydim yarınki ürünler hakkında size ufak tefek bilgiler verirdim..:)

Genel temizlik bezi ve cam bezini hiç tereddüt etmeden kullanabilirsiniz ister hafif nemlendirip kullanın ister camsille ben şahsen magazada tavuk dolabı dış camlar ekmek dolabı vs o bezlerden kullanıyorum çok da temiz oluyor ..
Yaprak sarmanın kötü oldugu konusunda bi kaç yorum okudum lütfen en yakın bim magazasına gidip bir şikayet formu doldurun onlar bu şikayeti dikkate alıp hatta size ulaşıp bu sorunu gidereceklerdir veya firma değişikliğine gidebilirler ..
Memnun kalmadıgınız ürünü tartışmasız iade edebiliyorsunuz fiş daha önceleri yasal zorunluluktu dikkat ederseniz kasaların önündeki plastik fileksilerde yazar fiş ibrazı zorunludur diye fakat o artık magazadan magazaya veya bölgeden bölgeye değişiyor sanırım ve artık neredeyse magaza sorumlusunun insiyatifine kalıyor o yüzden aldıgınız ürünlerin fişini en az bir kaç gün saklayın özellikle cuma günü aldıgınız spot ürünlerin fişini..Ambalajı veya shringi deforme olmuş ürünleri almayın hatta gördüğünüz zaman magaza personelini bu konuda uyarın raftan kaldırsın görmemiş olabilir dikkat etmemiş olabilir ürün bahsedildigi gibi hava kapmış toz kapmış olabilir ..
Bimdeki ürünler bir sürü kalite ve güvenceden geçiyor ve en steril şekillerde süzlere hazırlanıp sunuluyor içinden kıl çıktı tüy çıktı vs bunlar magaza ile degil tamamen firmayla alakalıdır dediğim gibi şikayet formu dolayısıyla bu halledilebilir ..müşteri memnuniyeti bizim için herseyden önemlidir ..ve aklın yolu bim diyerek iyi gceler diliyorum herkese :)

kasiope
5-11-10, 01:11
bimin en çok sevdiğim ve vazgeçemediğim vazgeçemeyeceğim tek ürünü mikrofiber temizlik bezleri. mutfak için ayrı , tuvalet banyo fazyans ve muslukları için ayrı, toz almak için ayrı, cam silmek için ayrı ve koltuk silmek için ayrı ayrı renklerde bir sürüüüüü aldım hatta bidaha bulamam diye korktum stok yaptım. süper bişey arkaaşlar tavsiye ederim. her yer pırıl pırıl muhteşem tam benlik bişey. onu alığımdan beri temizlik yapmak zevkli oldu.

canavar
5-11-10, 06:11
Bakıyorum herkez markette:KK37:

inci_tanesi
5-11-10, 07:11
Az önce geldim kızlar.
Bu ne kalabalıktır ya :KK37:
Kadınlar birbirini ezdi resmen, kavga bile çıktı.
2 kadın yemek takımı için birbirine girdi, kadınlardan birinin kızı diğerine bir vurdu şok oldum :KK53:
3 tane takım vardı, kime yeter. Alamadım tabi.
Çatal-kaşık takımı aldım, hoşuma gitti, iyiye de benziyor.
İnşaallah bir sorun çıkmaz.
Giden arkadaşlara Allah kolaylı versin diyim :)

AzRASILAM
5-11-10, 07:11
inci_tanesi
Az önce geldim kızlar.
Bu ne kalabalıktır ya :KK37:
Kadınlar birbirini ezdi resmen, kavga bile çıktı.
2 kadın yemek takımı için birbirine girdi, kadınlardan birinin kızı diğerine bir vurdu şok oldum :KK53:
3 tane takım vardı, kime yeter. Alamadım tabi.
Çatal-kaşık takımı aldım, hoşuma gitti, iyiye de benziyor.
İnşaallah bir sorun çıkmaz.
Giden arkadaşlara Allah kolaylı versin diyim :)

:KK53::KK53::KK53:
vurmalı kırmalı hemde

inci_tanesi
5-11-10, 07:11
azra_sila

:KK53::KK53::KK53:
vurmalı kırmalı hemde

Aynen öyle :KK1:
Ay aklıma geldikçe gülesim geliyor.
Görevliler ayırmaya çalıştı düşün artık.

ecrin1001
5-11-10, 07:11
bende gittim bizim buradaki boş oluyor 4 kişiydik 3 kişi yemek takımı aldı 2 şer tane ben birtane aldım,zencefil zerdeçal tarçın birde kızıma bebek aldım geldim...yemek takımı 20 tane falan vardı burda çoktu yani bayağı yığmışlardı...
tabakları gelince açtım makinaya attım beklediğimden güzeldi açıkcası porseleni...ve aldığımı eve bıurakıp evdekini yazlığa götürcem bu daha güzel ve yeni:)

Green33
5-11-10, 07:11
inci_tanesi
Kızlar çatal kaşık takımı nasıldır acaba ya?
Green33, bakabildin mi canım tekzendeki takıma?
malesef canım gidemedim akşam biraz esiodu oğlum hasta olur die gitmedim
bimede gitmedim bu sabah vazgeçtim almaktan:)

inci_tanesi
5-11-10, 08:11
Green33
malesef canım gidemedim akşam biraz esiodu oğlum hasta olur die gitmedim
bimede gitmedim bu sabah vazgeçtim almaktan:)
İyi yapmışsın canım. Ben de ihtiyacım olduğu için aldım. Artık bir kaç sene almam :) Ama yemek takımı istiyorum. Gündelik kullandığımız 5-6 tabak var eşimle, onları da kayınvalidem vermişti. Bir takımım olsun istiyorum. Realde varmış sanırım. Bayram geçsin de reale de migrosa da bakayım iyice.