Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Çok sinirliyim


ays_s
6-12-09, 09:12
Arkadaşlar sinirlendiği zaman kendine hakim olamayıp ağzına gelen lafı sayıp,tonlarca kişiyi üzüp kıran insanlardanım,ne yapmam gerekiyor,yada siz öyle durumlarda neler yapıyorsunuz:KK43:((

goncaekim
6-12-09, 11:12
inan hiç bişey yapılmıyor tatlım öyle zamanlarda.ağzına geleni söylüyorsun vurup kırıyorsun ancak ondan sonra rahatlıyorsun.rahatlayamıyorsun aslında çünkü pişman oluyorsun üzülüyorsun bu defada.psikolog bana sinirlendiğimde başka bir odaya geçmemi yada içimden yavaş yavaş sayı saymamı söyledi ama ben hiç yapamadım.o sinirle nasıl oturup sayayım.yada eşime kızıyorum mesela, onunla kavga etmek isterken deli gibi nasıl kalkıp başka odaya gideyim.yani ben hiç yapamadım ama istersen sen bi dene.
şu an antidepresan kullanıyorum beş aydır.ve artık eskisi gibi şiddetli sinirlenmiyorum. çok daha az oluyor ve çok çabuk geçiyor.neredeyse kimseyi kırmıyorum artık.ama ilacında yan etkileri biraz ağır oluyor canım maalesef.

dejavu_one
6-12-09, 18:12
Bende aynen çok sinirliyim. Arada azalıyor hatta yok oluyor ama bazen çılgın gibi oluyorum. Küçücük birşeyde alev alıyorum inanılmaz bir şekilde eşimi hırpalıyorum, elime o an ne varsa yada yakınımda fırlatıyorum, kapıları çarpıyorum. Ve ortada ele avuca sığacak birşeyde yok. Bir bahane bulunuyor işte o an yada zaten tetikte bekleyip onu büyütebiliyorum. Eşime ağza alınmayacak kelimeler edebiliyorum. Başkası olsa belki on kere kapı önüne koyardı ama eşin çok anlayışlı. Ben herşeyi yaptıktan sonra odama kapanıyorum beni yalnız bırakıyor. Sonra sakinleşip ve fazlaca da pişman olup geliyorum özür diliyorum. Bir ara ağlama nöbetlerim vardı ne vefes almam güçleşiyordu. Şimdilerde daha iyiyim. Doktora gitmedim çünkü ilaç yazacak biliyorum ve kullanmak istemiyorum. Herşey insanın kendisinde bitiyor. Ayrıca ilaçların yan etkisi de baya fazla. Birşeyi yapmadan çnce düşünme zamanı bırakmak gerekiyor, belkide birşeylerle oyalanmak yada size doktorun dediği gibi sayı saymak ve zam geçirip o anlık öfkeyi sindirmek ama olmuyor işte.. Umarım bir daha olmaz çünkü yine biz pişman oluyor ve utanıyoruz..

cin_burcin
6-12-09, 21:12
ben sinirlenince konuşmuyorum ama sinirlendiğim an karşımdakine şiddet uyguluyorum o an gözüm hiç bişeyi görmüyo sonra o andan sonra gayet sakinleşiyorum bazen hiç bişey olmamış gibi bile hissedebiliyorum

renan20
7-12-09, 20:12
bnde çook sinirliyim...küçücük şeylerde sinirlenip bağırıyorum...:KK43: çevremdeki kşileri kırıyorum üzüyorum bulunduğum ortamı değiştiriyorum genellikle...

darebear99
7-12-09, 21:12
Cnm son aylarda oyle zorluklar, uzuntuler yasadim ki artik sinirlerim alinmis gibi oldum..sana sinirlerine hakim olamayacagin zaman tek basina kalarak ,derin derin nefes almani oneririm..opuyorumnanaktan

aycank
9-12-09, 10:12
ya kızlar banada yardım edin okuduklarıomda kendimi gördüm hatta ben daha fazlasını yapıyorum eşim delirdiğimi düşünmeye başlıyo o durumda.bukadar basit bi şeye ne kadar büyük tepkiler veriyosun dedikçe dahada sinirleniyorum komşular duyacak sus dedikçe dahada bağırıyorum öfkeme hakim olamıyorum bi gün geçince pişman oluyorum haklıyken haksıız duruma düşüyorum ne yapacağımı bilm,yorum daha önce doktora gittim insidon verdi ama dediğiniz gibi yan etkileri çok.bi dua olsa onu okuduğumda sakinleşsem.hep dua ediyorum düzelmem için ama olmuyo bi türlü eşim kadar olgun sakin anlayışlı sabırlı olamıyorum heran patlama hazır bomba gibiyim eşimi çok kırıyorum bi yolu yokmu bundan kurtulmanın

pijema
9-12-09, 14:12
Herkes gibi bende bu dertten yakınıorum yalnız değilmişim demek bende sinirlendiğim zaman ağır konusuorum halbuki normalde biri ile konusurken gayet güzel anlaşıoruz çok fazla arkadasım vardır aile çevremdede herkes tarafından oldukça sevilen biriyim ama bazen öyle oluyorki nasıl bana bunu derler die deliriorum resmen eskiden susardım sinirlenince ama baş ağrısı yaptı emar çektirdim depresan falan kullandım sonra bıraktım resmen uyusuorum ilaç içince Allah yardımcımız olsun :sinifsinif:

menna
12-12-09, 00:12
bende çok sinirli bir insanımsaman alevi gibi ortalığı ayağa kaldırırım eşim sakin ve mantıklıdır onun gibi olabilsem oğlumada bazen sabırsız davranabiliyorum

On41
12-12-09, 00:12
ays_s
Arkadaşlar sinirlendiği zaman kendine hakim olamayıp ağzına gelen lafı sayıp,tonlarca kişiyi üzüp kıran insanlardanım,ne yapmam gerekiyor,yada siz öyle durumlarda neler yapıyorsunuz:KK43:((
aynı ben ..:a015:

johnnybravo
12-12-09, 08:12
nefesim kesilene kadar son ses çığlık atıyorum gözlerim dönüyo resmen bişeleri dağıtmadanda geçmiyo kimse umrumda olmuyo karşımdaki kırılıyomu kırılmıyomu o esnada umrumda olmuyo en son hemşireye acıtcakmı diye sormuştum hiç olmadım bilemicem demişti ve 24 saat uyutmuşlardı ne yapmam gerektiğini bende bilmiyorum ama son ses nefes kesilene kadar çığlık atınca geçiyo benim sinirim

ays_s
12-12-09, 09:12
Arkadaşlar ne kadar çokmuşuz aynı dertten muzdarip,ben buraya yazdıktan sonra bunu baya bir araştırdım,bir kaç yöntem denedim işe yaradı gerçekten.Örneğin bir tartışma anında tartışmayı bırakıp başka yere gitmek.daha dün kardeşimle kötü bir kavga yaptık sudan bir sebeple ama o an kendime hakim olmam gerektiğini hatırlattım sürekli,sonra diğer odaya geçtim ve onun da siniri geçene kadar bekledim.Sonra ikimizde yatışınca ne kadar saçma sapan bir şey için kavga ettiğimizi anladık:-)Tartışıyorsanız o an bunu bırakmak çok önemliymiş,şu an erkek arkadasım askerde olduğu içinde çok gerginim hala en küçük şeye kızabiliyorum ama sürekli kendimi telkin etmeye çalışıyorum cidden işe yarıyor.[

ays_s
12-12-09, 09:12
aycank bir dua olsada sakinleşsem demişsin ya ben onuda araştırdım,Sekine duası çok işe yarıyormuş,bir sürü yazı okudum bu duayla ilgili gerçekten okuduktan sonra rahatladığını hissediyorsun tabi inanmak lazım önce,google yazdığın zaman sekine duası diye çıkıyor zaten hemen.Allah yardımcınız olsun...

aycank
12-12-09, 11:12
valla kızlar inş söledikleriniz işe yarar sürekli dua ediyorum değişmem için yarın bigün çocuğum olursa bu sinirle onada zarar verecem diye korkuyorum belki de çocuğumuz olmadığı için bukadar zor günler geçiriyorum çünki son 2 senedir daha çok sinirli oldum duayı okuyacam canım çok sağol

hey__kel
27-01-10, 16:01
ayy bide siz beni görün çıldırıyorum resmen gözlerimi ayırıyorum bas bas bağırıyorum ağır laflar söylüyorum ama sinirim uzun müddeten sonra geçtğinde pişman oluyorum dediklerime bunu için sevgilimle 2 defa yrılıp geri barışmıştık...........

melekkk__
27-01-10, 17:01
ya ben de tam tersi var :s


ben de sinirlensem de susuyorum içime atıyorum tek bir cümleyle kızdıgım kişiye laf sokuyorum sonra susup içimden söluyorrum ağzıma geleni...ama karşmdaki duymuo tabi içimden sölüyorum o sözlerin hepsini....

keşke ben de sizin gibi olsam da içime atmadan kırsam ya cunku böyle de ben kırılıyorum içimde birikiyor herşey...

violetto
28-01-10, 09:01
ben de benzer durumlar yasıyorum.
ofke kontrolu ıcın psıkologum ofke kaza gıbı degıldır, gelıyorum der, ofkelenecegını hıssedersın der.
ofkenın geldıgını hıssettıgın an (ama kesınlıkle tam tartısmanın doruk noktasında degıl, ılk basında ofkelenmeye basladıgına yakın) bır bahaneyle ortamdan uzaklas ve derın derın nefes al demıstı(bu arada ıcınızden sayı da sayabılırsınız).
bır de bana usb' de gevseme egzersızlerı verdı.duzenlı yapmadım ben, tekrar baslasam ıyı olacak aslında..
ben yapabılıyor muyum? tam olarak degıl.
ama cok ıse yarar bır yontem, denedıgım zaman hep basarıya ulasıyorum..

Nimett07
28-01-10, 10:01
Benim bazen sinirlenmemin sebebi oluyor ama bazen otururken çok sinirleniyorum.eşim yanımda otururken onu ısırıyorum sonra üzülüyorum canını yaktığım içn ama kendime hakim olamiyorum,yazık o da bişey demiyor :KK43:.Bazen de kendi kafama çok hızlı şekilde vurup saçlarımı yoluyorum.Akşamlar yatağa girdiğimde eşim uyuyor ben saatlerce ağlıyorum.Ben deliriyorum galiba:KK43:(

vaveyla_esk
28-01-10, 11:01
arkadaşlar sağ burun deliğinizi baş parmağınızla kapayıp diğer parmaklar yukarı gelecek şekilde nefes alın sol burundan..

KarKralicesi
5-02-10, 11:02


son 2 aydır sinirlerim üst safhada :çok üzgünüm::çok üzgünüm:

çevremden cok kendimi yiyip bitiriyorum...
kafam kazan gibi... bir nebze bir şeye yer yok :mymeka:


allahım yardım et bana mafoldumbenmafoldumben


ewp
5-02-10, 11:02
bendeeeeeeeemirmirmirmir varımm nışanlımı yiyip bitiriyyoeum hep üzüyorum kendimden nefret ediyorum

cordelio
9-02-10, 18:02
keşke mesajları okuyup geçenlerden olsaydım ama malesef aynı durumdayım.çevremde çok az kişi var,kardeşim de yok.benim sinir bozukluğu sanırım biraz baba tarafından genetik, biraz da yalnızlıktan dolayı.saçma konulara kızıp başımı ağrıtıyorum.yakınımdakileri azarlıyorum.kendimi kaybedip annemi çok hırpaladım.nişanlıyım ona da agresif davrandığım oldu.nikaha az kaldı, inanın diğer kızlar gibi sevinçle bekleyemiyorum.babam 10 gün sonra eve dönersin dedi.bu yüzden evlenmekten korkuyorum.

seryus
10-02-10, 19:02
haklısın canım insan kendine hakim olamıyor bende çok sinirliyim ama benim bunu dışarıya vurma gibi bir şansım yok bende bunu içime atıp kendime zarar veriyorm yani içimde fırtınalar estiriyorum

Sinoplu57
12-02-10, 18:02
bende eften püften şeylere sinirlenenn biriyim.. kendımı kaybediyorum agzıma ne gelirse soyluyorum kufur etmiyorum tbi.. hakaret vs.. insanların kalplerını kırıyorum.. kahrımıda nişanlı cekiyor..ama sinirlencek o kdr cok sey var ki, zaten sinirli biriydim daha beter oldum.. lakin son zamanlarda Allaha dua ediyorum benden bu asabiyetımı alsın diye.. cok sukur sakınım şu zamanlar.. öfke baldıgında gidip abdest almak gerek.. oturuyorsak kalkmamız acık bi yerde nefes almak lazım.. kırılacak kalbı dusunup engel olmak lazım kendımıze.. ben cozumu böyle buldum.. bu dunya gecici ne kendımı yıpratmaya degiyor ne de kalp kırmaya.

Sinoplu57
12-02-10, 18:02
ya herkes nişanlısını hırpalıyor bende öyle yapıyorum ya.. haketmıyor cocuk ya.. aglamak istiyorumm

altey
20-12-10, 15:12
vaveyla_esk
arkadaşlar sağ burun deliğinizi baş parmağınızla kapayıp diğer parmaklar yukarı gelecek şekilde nefes alın sol burundan..
deneyip işe yaradığını gören varmı bende çok zor durumdayım...

altey
20-12-10, 16:12
cordelio
keşke mesajları okuyup geçenlerden olsaydım ama malesef aynı durumdayım.çevremde çok az kişi var,kardeşim de yok.benim sinir bozukluğu sanırım biraz baba tarafından genetik, biraz da yalnızlıktan dolayı.saçma konulara kızıp başımı ağrıtıyorum.yakınımdakileri azarlıyorum.kendimi kaybedip annemi çok hırpaladım.nişanlıyım ona da agresif davrandığım oldu.nikaha az kaldı, inanın diğer kızlar gibi sevinçle bekleyemiyorum.babam 10 gün sonra eve dönersin dedi.bu yüzden evlenmekten korkuyorum.
evet sana katılıorum benimkide babadan genetik babamda çok sinirliydi anne anneme çok çektirid yukarda allah var ama çokta ii baktığı günler oldu yürüyemio die ona tekerlekli sandalye yaptırdı.bende kayınvalidem ve onun annesi ile beraber oturuorum bir tanede bebeğim var eşimin işleri bozuldu birazda akraba kazığı yedik hakkımız olamyan çok para ödedik ondanda sinirliyim heralde doğum yaptım daha sinirli oldum şimdide evdeki kayınvalidem ve annesine sert davranıorum hemen sinirleniorum söleniorum hatta kinci bir kişilik yapısı aldım çok fena ya allah yardımcım olsun....

cetger
20-12-10, 18:12
valla ben de oyleyım hatta az once sınırlendım yıne ve kufur ettım bu da cok kotu cunku bır bayanda cok basıt duruyor bunu bılmeme ragmen tutamıyorum kendımı ısın kotusu pısmanlık duymak bır yana ılgınc bır rahatlama ve uyusukluk halı oluyor nolcak boyle bılmıyorum sanırım yukleyıp kendımı baskalarından cıkaramadıgımı yakınlarımdan cıkarıyorum..off..

ohcanimadeysin
20-12-10, 20:12
kızlar sizin yerinizde kendimi düşündümde.çok zor bir durum olmaı..ben bile bazen çocuğuma bağırdığımda çok kötü hissediyorum,ama delirtiyor,tutuyorum tutuyorum kendimi.kızım yapma demedimmi sana diye bağırınca bile mahvoluyorum..
böyle aşırı sinirli olsam nolurum acaba..:KK50:
Allah ayrdımcınzı olsun

GuL1990
7-01-11, 14:01
bende cok sinirliyim. Kendime hakim olamiyorum. erkek arkadasimla konusurken telefnda küfür ettim sinirden ve benimle 3 gün kkonusmadi! ilk baslarda el bile kaldirdim ona hepsini yuttu ama cok üzülüyodu. sonra oda sinirli olmaya basladi. ben cok abarttim ama oda geri vurdu susuyum diye.:KK43:(((
ben onu cok seviyorum evlenmek bile istiyorum ama o diyo hep aynisin hic degismedin sinirlerine hakim olmayi ögrenemedin diyo. oda inat edio :KK43: ama ben cok pisman oluyorum daha sonra elimi kaldirdigim icin. ama el kaldirmayi yapmiyorum artik. küfür basladi simdide:KK43:( off ölmek istiyorum bazen bu sinirim yüzünden! cok agliyorum sonra cook pisman oluyorum.:KK43: pskologa mi gitsem??

tr_lelli
8-01-11, 15:01
Antidepresanlar biraz yatıştırıyo tavsiye ederim..
En azından dinginleştiriyo.. sakinleştiriyo..
Rahat uyku sağlıyoo Gün boyu sabah alındığında rahat gün geçirmenizi sağlıyo vurdumduymaz bi hal alıyorsunuz..
Önce kontol ve bünyenize göre ilaç almanız lazım tabiki..
Ben 20mglık kullanıyorum.

fairytalies
9-01-11, 00:01
ays_s
Arkadaşlar sinirlendiği zaman kendine hakim olamayıp ağzına gelen lafı sayıp,tonlarca kişiyi üzüp kıran insanlardanım,ne yapmam gerekiyor,yada siz öyle durumlarda neler yapıyorsunuz:KK43:((

içinden sinirin geçene kadar say :))))))

tomb_raider
12-01-11, 21:01
Yaa bendede var bu tür sorunlar.Ben de denedim ortamdan uzaklaşmayı veya sakin olmayı.Ama bu seferde tepkisiz leşmekten korkmaya başladım ve ben sakin oldukça insanların daha dikkatsiz olduklarını hissetmeye başladım.Siz böyle tezata düşmüyomusunuz,düştüğünüzde napıyosunuz?

cherry_jam
19-01-11, 15:01
ays_s
Arkadaşlar sinirlendiği zaman kendine hakim olamayıp ağzına gelen lafı sayıp,tonlarca kişiyi üzüp kıran insanlardanım,ne yapmam gerekiyor,yada siz öyle durumlarda neler yapıyorsunuz:KK43:((
ben de aynı durumdayımmmm:KK25:
öfkemi kontrol edemiyorummmmmm Allahımmm yardım ettt :26:
ve sürekli, insanlara (özellikle aileme) bağırıp çağırdıktan sonra gün boyu pişmanlık çekiyorummm..:KK14:
çünkü, onlar bunu hiç haketmiyo.. :KK58:

Hercaii
11-02-11, 20:02
Herkes sinirlidir aslında.. Kimse ben sinirli değilim diyemez.
Diyenler sadece kendine sinirlendiğinde hakim olmasını bilen bireylerdir.
İtiraf etmek gerekirse bende sinirli biriyim.
Şöyle bi kanıya vardım.
Güne güzel başlayın.. bugün ne olursa olsun sinirlenmiceğiniz için kendinize söz verin.
İnanınki güzel başlayan gününüz güzelde bitecektir .)

kzmrl
14-02-11, 10:02
bende malum dönemlerde aşırı sinirli oluyorum. eskiden elime geçeni atıp kırma gibi bi huyum vardı. gerçekten elime geçen şeyi duvara fırlatıp paramparaça olduğunu görmek, duvarda patlarken çıkardığı ses beni inanılmaz rahatlatıyordu. sanki içimdeki sinirde patlayıp gidiyordu. ama çokta kötü bir huy olduğu için kendimi farklı şeylere yönlendirmeye çalıştım. sinirliyken dışarı çıkıp uzun uzun yürümenin de beni çok rahatlattığını farkettim. bu arada kaldırımları topuklarımla döverken kendi kendime yüksek sesle söylenme huyumda böylece gelişti :KK1: bazen 2-4 km kadar yürüyorum farkında olmadan hiç bir yorgunlukta hissetmiyorum.