Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

gebeilk var ama çoçuk ultrasonda görünmüyor


buse2005
9-12-09, 23:12

arkadaş bana yardım etdin başınızda yada basakasında böyle birsey duyan yazarmı ben gebeklik tersdi yapdırdım gebeklik çıkdı ama bebeğimi ultrasonda göremiyorlar benide çok korkutuyorlar dış gebelik olur diye lütfen yardım edin şimdiden tşk ederim :1no2:

dlkkcr
10-12-09, 00:12
ben neler çektim var ya.Geç döllenme olmuş ,ultrasonda bebek görülmedi.2 tane doktor dış gebelik dedi,eğer tamam deseydim kürtaja alacaklardı beni sırf para uğruna.Hatta akıllı doktorun biri hamile değilsin dedi.Bir gün kasıklarımda felaket ağrı oldu acile gittim ve kesemiz görüldü

dlkkcr
10-12-09, 00:12
Bu defada bebek görülmüyo dediler,9 haftada görüldü canım oğlum benim.ıyi ki doktora uymamısım

dlkkcr
10-12-09, 00:12
Acele etme biraz bekle ,insallah bebeğini görürsün

buse2005
10-12-09, 00:12
inş bir görsem için rahatlıcak doktoru degişdirmeyi düşünüyorum tşk ederim

buse2005
10-12-09, 00:12
kardes ben en son adet tarihim 26 09 09 olmuşdum birde kesede görünmüyor diyor doktor ne yapacagımı bilmiyorum ilk gebeliyim daha varsa eger

dlkkcr
10-12-09, 00:12
tek doktora bağlı kalma,bir kaç doktorla daha görüş ,en azından fikir edinirsin.Yasadıklarım aklıma geliyorda gülüyorum şimdi.Allah korudu diyorum iyi ki doktora uyupta kürtaj olmamısım.

buse2005
10-12-09, 00:12
evet bende tek doktora bağlı kalmak istemiyorum ama ist dogru duzgun bir hastane ve doktor bilmiyorum ama araşdırıyorum

dlkkcr
10-12-09, 00:12
10 hafltalık gebe olman lazım son adet tarihine göre ama belki geç döllenme olmustur,2 hafta daha bekle ondan sonra kararını verirsin canım.Anlıyorum seni dış gebelik çok kötü bir durum,insallah öyle birsey de yoktur,tüplerde bebek olsaydı,görürlerdi diye düşünüyorum zaten.

duyguby
10-12-09, 12:12
buse2005
kardes ben en son adet tarihim 09 26 09 olmuşdum birde kesede görünmüyor diyor doktor ne yapacagımı bilmiyorum ilk gebeliyim daha varsa eger
son adet tarihini doğru mu yazdın canım.cunki 26eylulde son adet tarihin ise neredeyse 2,5 aylık mı hamilesin?????

DUYGUSUZduygu
10-12-09, 17:12
canim bazen bu olabiliyor! yeni hamileysen ondan dir!

buse2005
11-12-09, 00:12
evet canım en son 29 09 09 olmuşdum ama görünmüyor ne yapacamı bilmiyorum

KıymA
12-12-09, 10:12

ben 5 haftalıkken gitmiştim ilk. Keseyi görmüştü doktor.

Sonra 6,5 haftalıktı galiba birkez daha gittim. bebek görünmüyor dedi. Şok olmuştuk.

9 haftalıkken kesin konuşalım dedi. 9. haftaya kadar ne yediğimizi bildik ne içtiğimizi.

Ama bi gittik, bize bakıyorduu kalbini dinledikkkkk pıt pıt pıt :nazar:

Hamileliğin ilk başları tamamiyle sabır isteyen bi zaman.

Ama bu zaman kadar yani test yaptıktan sonra doktora hiç gitmediysen mutlaka git. Dış gebelik olmadığını söylediğinde için çok rahatlayacak yerimseniben

buse2005
12-12-09, 16:12
bilmiyorum ne yapacam kardes sizin gibi ne yediğimizi ne içtiğimizi birsey anlıyoruz 4 defa gebelik testi yapdırdım var çıkıyor ama hiç birsey görünmüyor bende özele gitmeyi düşünüyorum bu aynın sonuna dogru bakalım istanbulda hastane ve doktor bakıyorum inş düzgün bir yer bulurumda herkese tşk ederim

glupglup
13-12-09, 09:12
Busecim üzülme nolur. Hayırlısı neyse o olsun. Bende 5 haftalıkken kesem görünmüştü. 7 haftalıkken gittiğimde bebeğimi göremedik. Meğerse rahmim ters dönmüş. Alttan muayeneyle bebeğimi ve kalp atışlarını gördük. Belki sende de rahim dönmesi falan olmuş olabilir mi?

nakresn
13-12-09, 09:12
Ben de daha yeni senin gibi bir olay yaşadım.Aceleciliğin sonu çok kötü oluyor.adet olmam gereken gün evde test yaptım silik çıktı 2 gün sonra yine silik çıktı ve kan testinde 640 dı.4. gün özel hastaneye gittim keseyi göremedi dış gebelik mi diye yine kan tsti istedi değer 820 oldu tabi artış normal değil 2 gün sonra tekrar test yap dedi bayramım zehir oldu.meğer hiçbir sorun yokmuş kan testini yaptırdığım yerlerin farklı olması sonuçları etkilemiş.sen kan testi yaptırmadın mı

buse2005
13-12-09, 12:12
yaptırdım hemde 4 defa son yapdıgım 1.707 çıkdı bir hafta oldu pazartesini günüde alttanda kontorul etdi sag yumurtalıkda birşey var ama hareket yok dedi belki dış gebelikdir ama gelişmemişdir dedi ben içimi rahatladacak birsey demiyorlar ya var yada yok deseler içim rahatlıcak bakalım ne olacak 1 2 hafta sonra özel bir doktora gitmeyi düşünüyorum bakalım neyse arkadaslar hepinise tşk ederim

nakresn
13-12-09, 18:12
ben sana şöyle söyliyim arkadaşım.Benim değerim 820 iken daha adeti 5 gün geçmişti belki geç döllenmedir ve benim yaşadığım gibi haftaya daha kese görülecektir

buse2005
14-12-09, 00:12
valla kardes ne yapacagım bilmiyorum artık doktorda dogru düzgün birsey demiyor baska bir hastaneye gitmiyi düşünüyorum sanada tşk ederim paylaşdıgın için

diantus
16-12-09, 13:12
10. haftaya kadar bebek görülür diye bekliyorlar. eğer görünmüyor ve bthcg yükseliyorsa mol gebelik olabilir. bir ihtimal tabi. inşallah değildir. ancak dr lar bunu atlıyor genelde başıma geldi oradan biliyorum..selamlar..

buse2005
16-12-09, 16:12
walla kardes ben dış gebelikden korkuyordum sende mol gebelik olabilir demişsin şimdi aklıma birde mol gebelik takılacak ne yapacam bilmiyorum

diantus
17-12-09, 13:12
buse2005
walla kardes ben dış gebelikden korkuyordum sende mol gebelik olabilir demişsin şimdi aklıma birde mol gebelik takılacak ne yapacam bilmiyorum
ben bir ihtimal olarak söyledim aklınız karışmasın lütfen. dr a hatırlatın o ihtimalide göz önünde bulundursun. bu bekleyişin ne demek olduğunu biliyorum. 10. hafta sonunda herşey belli oluyor. kimi bebekler nadir de olsa 8-9 a kadar gözükmüyormuş. demem o ki kaçıncı haftanız olduğunu bilmiyorum ama 10 hafta sonunda herşey belli olur. nasipse bebeğiniz gözükür değilse Allah hayırlısını versin. bir kayıptan sonra benim şimdi gül yüzlü bir kızım var...

ipekbebek
17-12-09, 14:12
buse2005

arkadaş bana yardım etdin başınızda yada basakasında böyle birsey duyan yazarmı ben gebeklik tersdi yapdırdım gebeklik çıkdı ama bebeğimi ultrasonda göremiyorlar benide çok korkutuyorlar dış gebelik olur diye lütfen yardım edin şimdiden tşk ederim :1no2:
merhaba, bundan 1,5 sene önce benimde başıma böyle bir olay geldi ve hamilelik kesesi vardı ama bebek yoktu maalesef :1no2: sonra kürtaj olmak durumunda kalmıştım. Ama sen acaba kaç haftalıksın 5-6 hafta olmadan bebeği zaten göremiyorlar , en önemlis bu....

buse2005
17-12-09, 18:12
kızlar ben en son 26.09.09 hasta oldum geçende devlet hastanesindeki doktor sordu söyledim bana 3 yada 4 haftalık gebe olabillirsin dedi birde benim abimin nişanı vardı k.maraş gitmişdim eşimde ist çalışıyordu 14.10.09 gitdim bir aydan fazla kaldım sonra ist geldim doktora gitdim bana 3 yada 4 haftalık gebe olabilirsin diyor bu nasıl oluyor anlamadım

diantus
18-12-09, 07:12
siz bu duruma göre 12 haftalık hamile görünüyorsunuz eğer SAT tarihiniz doğru ise en fazla iki haftalık yanılma payı olur ona görede 10 haftalık olabilir 3-4 mümkün değil. eğer dr a eylül yerine ekim demediyseniz...

buse2005
18-12-09, 12:12
son adet tarihim dogru çünkü her ay yazarım ben birde doktor bir defa sormadıki kaç defa sordu aynısını dedim zaten doktorda pek kafam birsey almadı dogru düzgün bir doktor arıyorum bakalım inş bulurum

shadowhearts
18-12-09, 12:12
doktor arıyorsan sana yakınsa eğer ıncirli Ethica Ali Paşa Oskay'ı öneririm benimde doktorum,harika bir insan,muayneler en az 40 dakika sürüyor,her soru ve sorununla ilgileniyor,çok rahat ve insana kendini çok rahat hissettiriyor...benimde bebeğim başta ultrasonda görülmedi,bende dış gebelikte korkmuştum döllenmen geç olmuştur üzülme sakın, hamile olduğumu öğrendikten 9 gün sonra kesesi görüldü, işallah hayırlı haberlerini duyarız

buse2005
18-12-09, 21:12
shadowhearts
doktor arıyorsan sana yakınsa eğer İncirli Ethica Ali Paşa Oskay'ı öneririm benimde doktorum,harika bir insan,muayneler en az 40 dakika sürüyor,her soru ve sorununla ilgileniyor,çok rahat ve insana kendini çok rahat hissettiriyor...benimde bebeğim başta ultrasonda görülmedi,bende dış gebelikte korkmuştum döllenmen geç olmuştur üzülme sakın, hamile olduğumu öğrendikten 9 gün sonra kesesi görüldü, işallah hayırlı haberlerini duyarız

saolsın kardes doktor tavsiyen için tşk ederim zaten doktorda iyi yada kötü bir haber alırsam yazarım ama inş iyi haber alırım senağlama

buse2005
18-12-09, 21:12
diantus
siz bu duruma göre 12 haftalık hamile görünüyorsunuz eğer SAT tarihiniz doğru ise en fazla iki haftalık yanılma payı olur ona görede 10 haftalık olabilir 3-4 mümkün değil. eğer dr a eylül yerine ekim demediyseniz...

yok canım ya kaç defa sordu bende hep aynı seyi soyledim zaten ekimde k.maraş gitmişdim bir ayda fazla kaldım

buse2005
18-12-09, 21:12
ipekbebek
merhaba, bundan 1,5 sene önce benimde başıma böyle bir olay geldi ve hamilelik kesesi vardı ama bebek yoktu maalesef :1no2: sonra kürtaj olmak durumunda kalmıştım. Ama sen acaba kaç haftalıksın 5-6 hafta olmadan bebeği zaten göremiyorlar , en önemlis bu....
kardes benim en son adet tarihim 26.09.09 onda sonra adet olmadım ama iki defa kanama oldu sonra tekrar kandan gebelik testi yapdırdım 212 çıkdı onda sonra ki 606 daha sonra ki 1707 çıkdı bunlar kanam oldukdan sonra yapdırdım birde bende kesede bebekde görünmüyor offfff senağlama

SEVCAN_84
19-12-09, 14:12
buse2005

arkadaş bana yardım etdin başınızda yada basakasında böyle birsey duyan yazarmı ben gebeklik tersdi yapdırdım gebeklik çıkdı ama bebeğimi ultrasonda göremiyorlar benide çok korkutuyorlar dış gebelik olur diye lütfen yardım edin şimdiden tşk ederim :1no2:
canım benim aynısı benimde başıma geldi evde test yaptımpozitif çıktı doktora gittim çocuk yok dış gebelik bu 3 günm sonra gel alalım dediler ben hemen başka doktora gittim yapılan vajinal muayenede kuzum gözüktü doktor bebeğin yerinde merak etme dedi...şimdi uzun ömürlü olsun 2 yaşında kızım var...bence sende hemen başka doktora git...

simlamutlu
19-12-09, 14:12
canım bence beta hcg ölçtür yani kanda hamilelik değeri 48 saat sonra birdaha ölçtür çift katlıyormu dış gebelikde değerler düzenli artmaz ve lekelenme başlar genelde kanama başlar dış gebelikde beta hcg düşük olur az artar mol gebelikde tam tersi çok yüksek olur doktorun bunları yaptırmadımı hiç beta hcg ölçtürmedimi çift katlayıp katlamadığına bakmadımı eğer bunları yapmadıysa bence doktorunu değiştir belkide yeni bir gebelikdir henüz kese görünmemişdir bence işinin ehli bir doktora git

buse2005
19-12-09, 15:12
SEVCAN_84
canım benim aynısı benimde başıma geldi evde test yaptımpozitif çıktı doktora gittim çocuk yok dış gebelik bu 3 günm sonra gel alalım dediler ben hemen başka doktora gittim yapılan vajinal muayenede kuzum gözüktü doktor bebeğin yerinde merak etme dedi...şimdi uzun ömürlü olsun 2 yaşında kızım var...bence sende hemen başka doktora git...
kardes beni devlet hastanesin doktoru şişli betemar gönderdi orda transvaginal usg bakdı altan ve ne keseyi nede bebeği gördü sadece sağ yumurtalıkda birsey var ama hareket etmiyor dedi sonuçlara kendi doktorum bakdı oda birsey anlamadı ve bana üstü bakalı bir sekilde özele gitdedi ve hcg degerlerim

10.11.09 beta 192 ilk

17.11.09 beta 212 ikinci

24.11.09 beta 606 üçüncü

04.12.09 beta 1789 buda sonuncu

buse2005
19-12-09, 15:12
simlamutlu
canım bence beta hcg ölçtür yani kanda hamilelik değeri 48 saat sonra birdaha ölçtür çift katlıyormu dış gebelikde değerler düzenli artmaz ve lekelenme başlar genelde kanama başlar dış gebelikde beta hcg düşük olur az artar mol gebelikde tam tersi çok yüksek olur doktorun bunları yaptırmadımı hiç beta hcg ölçtürmedimi çift katlayıp katlamadığına bakmadımı eğer bunları yapmadıysa bence doktorunu değiştir belkide yeni bir gebelikdir henüz kese görünmemişdir bence işinin ehli bir doktora git
kardes benim beta sonuçlarım şimdi bendeki ne gebelik oluyor ?


10.11.09 beta 192 ilk

17.11.09 beta 212 ikinci

24.11.09 beta 606 üçüncü

04.12.09 beta 1789 buda sonuncu

simlamutlu
19-12-09, 23:12
canım seni üzmek istemem ama sağlıklı bir hamilelik değerleri değil bu dış gebelikde olabilir kimyasal gebelik olsa değer düşerdi banada bu değerler dış gebelik artışlarına benziyor ben dış gebelik geçirdiğim için azdan çokdan anlayabiliyorum benim değerlerimde benzer şekillerde artmışdı peki lekelenme varmı kanama hiç olmadımı bende olmuşdu ama olmadığı durumlarda olabilirmiş.Birde dış gebelik çok kolay teşhis edilebilen birşey değil şak diye bu dış gebelik diyemiyorlar çünkü tüpde görebilmeleri için beta hcg nin daha yükselmesi gerekiyor ama senin bu durumda beklemen risk aslında tüpün patlasa iç kanama yapsa tüpünde tehlikeye girer senin hayatında amacım seni korkutmak değil ama çok rahat bir şekilde beklememen gerekiyor zaman kaybetmemek lazım böyle durumlarda.Ben ameliyat olmamışdım iki doz kemoterapide kullanılan bir ilaçla gebelik ürününü öldürmüşlerdi beta hcg düşmeye başlamışdı benimde bir türlü emin olamamışlardı rahimde kese yok düzensiz artan bir beta hcg en sonunda emin olmak için rahim içine kürtaj yapılıp çıkan şeyleri patolojiye gönderip pataloji sonucundada rahimden çıkanların gebelik ürünü olmadığı anlaşılınca zaten geriye dış gebelikden başka bir olasilik kalmayınca iki doz kemoterapide kullanılan ilacı iğne olarak vurmuşlardı yavaş yavaş düşmüşdü sonlanmışdı hamilelik vucut kanamayla dışarı atıyor sonra zaten

simlamutlu
19-12-09, 23:12
Ama mol gebelik değil kesinlikle aslında mol gebelik dış gebelikdende tehlikeli bir şey mol gebelik olmasın daha iyi bence