TEST

KARA LİSTEDEKİ şampuan markalarınız


ESRANIL
12-12-09, 21:12
kızlar hepimiz birçok marka şampuan denedik kullandık.bazılarından memnun kaldık bazılarından illallah edip çöpe attık.diğer arkadaslara da yardımcı olmak amacıyla kara listemizi yapalım.herkes kendine iyi gelmeyen,saçlarını mahveden,döken vb. ,memnun kalmadığı şampuanları paylaşsın kaydirigubbakcemile5

ESRANIL
12-12-09, 21:12
ilk olarak ben başlayım :
loreal elseve : çok dökülme yaptı bende.

ilaydahey
12-12-09, 21:12
evet elseve çok döküyo saçları
tamam yumuşak yapıyo ama deymez
gliss oiv olanı
elidor
avon natural

mmeerrwee
12-12-09, 21:12
Bıoxsın saÇ dÖkÜlmesı ıÇın aldım saÇımı bır ÇıtıŞtırdı aÇayım dıye olan varan saÇım gıttı 5. Kullanımda kendısı ÇÖpteydı

ESRANIL
12-12-09, 21:12
evet elseve yumusak yapıyo ama dökülmeleri görünce yumusaklığı hiç önemsemiyosun.mervecim bioxin kullanırken benmde saclarım hep birbirne dolaşıyordu sac kremi kullanmadan açamıyordum ... (tabi bitkisel şampuanlar genellikle boyalı saclarda böyle yapıyo)

xgelincikx
12-12-09, 21:12
bencede elseve birde blendax:eek:lmaz:

sensizmiasla
12-12-09, 23:12
blendax

sensizmiasla
12-12-09, 23:12
dove ben kuaförüm şimdiye kadar 9 yıldır 1 tane müşterim ii dememiştir...

BaiLeyS
13-12-09, 00:12
elseve den ben de memnun kalmadım ayrıca kremi saçımı kesinlikle yumuşatmadı
blendax, dove , elidor bence iyi şampuanlar değil

metallium
13-12-09, 11:12
head&sholders kepeksiz saçımda kepek yapmıştı güya kepeği önleyecek

Bammbik
13-12-09, 11:12
Dove, pantane ve elidor :umursamaz: kepek yaptı

Head&shoulders' ı buldum rahatladım zemuszemus

demothy
13-12-09, 11:12
Elidor(!) bende resmen kellik yapmıştı,kokusu için midir nedir içine katıyorlarsa artık.
Bir de Dove(!) saç diplerimde kabuk kabuk yaralar çıkarmıştı kaydirigubbakcemile ..
Clear'dan vazgeçmem cidden 4 yıldır Çok şükür bir sorun yok saçlarımda o kadar boyatmama rağmen..

bayan1903
13-12-09, 11:12
ipek iğrenç ötesi
elidor bir numara :lepi:

herbaryum
13-12-09, 11:12
avonun tüm şampuanları berbat...........

sea sea
13-12-09, 11:12
elseve ve dove...

melisdeniz
13-12-09, 11:12
hacışakir elidor,

BaiLeyS
13-12-09, 12:12
ay evet hacışakir de çok kötüüüü

melisdeniz
13-12-09, 12:12
evett:))

oslem_tubisss
13-12-09, 12:12
kesinlikle dove iğrenç bir şampuan :eek:lmaz:

HayyaL
13-12-09, 15:12
Pantene ve hacı şakir...
:dilcikar:

simorgh
14-12-09, 16:12
restorex:eek:lmaz:

kitty_n
14-12-09, 20:12
kerastase bana hiç yaramadı.hem de hiçbir serisi.özellikle kullanmayı bıraktıktan sonra daha beter oldu.

gokcen_
14-12-09, 20:12
elidorun kına özlü şampuan ve saç kremini kullanıyordum yazın, saçım keçe gibi oldu şekil veremez oldum saçıma. kullanıp memnun olan bir arkadaşıma verdim en sonunda.

babyface123
15-12-09, 09:12
dove cok kotu.. pantenınde kokusu fılan hosuma gıtmıyo en ıı clear ve elıdor bnce

oOopitipiti
15-12-09, 09:12
clear berbat

fgd
15-12-09, 09:12
Pantene i 1 kere kendi şampuanım bittiği için kullanmıştım.2ay saçımdaki kepekleri arındırmakla uğraştım hiç abartmıyorum.En iyisi bence schwazkoph şuan onu kullanıyorum çok memnunum

kuzum
15-12-09, 10:12
Ben Elseve arı sütünü kullanıyorum memnunum amabenneyaptımki

Dadlu_Caduu
15-12-09, 18:12
elidor saç şeklimi bozmuştu :eek:lmaz:
yalnız bn blendax'tan memnunum:kedi:

CeYLo
15-12-09, 20:12
pantene ve otacı:eek:lmaz:

sofia55
15-12-09, 20:12
ESRANIL
ilk olarak ben başlayım :
loreal elseve : çok dökülme yaptı bende.
aynen:KK43:

sofia55
15-12-09, 20:12
sensizmiasla
dove ben kuaförüm şimdiye kadar 9 yıldır 1 tane müşterim ii dememiştir...
ben dove kullanıyorum ozellıkle kremınden memnunum dokulmesı zaten vardı dove a gectıgım zamanlarda.annamadım bu yuzden acaba dove unda etkısı oldumu kı?

olgu35
15-12-09, 20:12
head&shoulders ve pantene kaydirigubbakcemile

rejoice ve elidor en memnun kaldığım şampuanlaropuyorumnanaktan

dove saç kremide harika :KK66:)

mnla
15-12-09, 20:12
nivea straight and easy liss... ha yikamisim ha yikamamisim... saclarima kar yagmis misali:gitme:

berrin.y
15-12-09, 22:12
dove berbat saçlarımı felaket döktü yaaaa

ESRANIL
15-12-09, 22:12
çogunlkla dove dan kimse memnun değil anladıgm kadaryla

HARZEM
15-12-09, 23:12
clear............hayatımda bunun kadar berbat bir şampuan kullanmadım diyebilirim dove bile bundan güzeldir herhalde.....
saçınızı yıkıyosunuz ama daha kurularken saçtaki yağlanmayı farkediyosunuz .....
eğerki clear kullanıyosanız günlük saç yıkamanız lazım yazın zaten hergün yıkanıyosunuz ama kış olunca 2 güne çıkıyor sağolsun bu şampuan sayesinde günlük yıkamaya devam ediyorum saçlarımı...........
bitsede kurtulsam bide eşim gitmiş kiloluk olandan almış bereket düştü mübareğe

ESRANIL
15-12-09, 23:12
sırnaşık şeysırnaşık şeysırnaşık şey yıka yıka bitmek bilmez o sampuan :))

sevcan87
15-12-09, 23:12
kesinlikle dove ve elseve berbat saçı felekat döküo ve karmakarışık oluyo ben 2 senedir glis kullanıorum sarı olanı uzun saclar için olanı cok ii geldi şimdi glis in boyalı saclarına dönücem belki aramızda kullanan varmı :/

lostsun
15-12-09, 23:12
bende elidor ve blendaxtan hiç memnun kalmadım.

Pesimist5
16-12-09, 13:12
head&shoulders ve elidor

pinpino
16-12-09, 15:12
HARZEM
clear............hayatımda bunun kadar berbat bir şampuan kullanmadım diyebilirim dove bile bundan güzeldir herhalde.....
saçınızı yıkıyosunuz ama daha kurularken saçtaki yağlanmayı farkediyosunuz .....
eğerki clear kullanıyosanız günlük saç yıkamanız lazım yazın zaten hergün yıkanıyosunuz ama kış olunca 2 güne çıkıyor sağolsun bu şampuan sayesinde günlük yıkamaya devam ediyorum saçlarımı...........
bitsede kurtulsam bide eşim gitmiş kiloluk olandan almış bereket düştü mübareğe
:roflol::roflol::roflol: sen çok yaşa e mi,gülmekten öldürdün beni.inşallah hemen biter de kurtulursun.gerçekten de kötü çıkan şampuanlar nedense bir türlü bitmek bilmezler kafamçokkarıştı

BaiLeyS
16-12-09, 17:12
sevcan87
kesinlikle dove ve elseve berbat saçı felekat döküo ve karmakarışık oluyo ben 2 senedir glis kullanıorum sarı olanı uzun saclar için olanı cok ii geldi şimdi glis in boyalı saclarına dönücem belki aramızda kullanan varmı :/
gliss in sarı olanı özellikle yaz aylarında çok iyi geliyor saçlara ama kışın yağlandırabilir
boyalı saçlar için olanının kremini kullanıyorum ve memnunum şampuanını bilemiciiim

ela.
16-12-09, 17:12
bitkisel şampuanlar da beş para etmez boşuna o kadar para dökmeyin.saçlarınız mı dökülüyor gidin test yaptırın nedeni çıksın ortaya.

BaiLeyS
16-12-09, 17:12
valla ben uzun süredir defne şampuanı kullanıyorum gayet bitkisel ve gayette memnunum üzerine tanımam genellemeyelim yani hepsini :KK66:

aliye86
17-12-09, 10:12
loreal elseve

2yengec
18-12-09, 08:12
elidor.saçı arındırmıyo.arındırmadığı içinde yeniden kirlenmesi çok çabuk oluyo.

chablisss
21-12-09, 14:12
kesinlikle pantene kokusuna vurulup almıştım ama keçe gibi yaptı saçlarımı düğüm düğüm oldu

aysima64
21-12-09, 22:12
dermokillllllllll lilden gelen kepek :KK43:

nameless_
21-12-09, 22:12
eLidoorr ne kadar duruLarsan duruLa sac yapış yapış kaLıo resmen :bbo:

leyla mecnun
21-12-09, 22:12
ÖYLE ÇOK SIK ŞAMPUAN DEĞıŞTıRMEM AMA DAHA ÖNCE RECOJS KULLANMIŞTIM BERBAT ÖTESıYDı HEP KEPEK YAPMIŞTI..:kızgın: