Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Kavitasyon yaptıran var mı?


cerenantalya
14-04-10, 09:04
Bende şimdilik bi değişme yok.ama daha benim 3. seansım bitti.sonuçları sabırsızlıkla bekliyorum.benim gittiğim yerde diyet fiyatı yok.

aydo
14-04-10, 11:04
aslında olması gerekmiyormu ceren i ilk seansda bile şu kadar incelme diyorlarya bana biraz tuhaf geliyor ..

abellsel
14-04-10, 11:04
Yasemin,
Ölçümlerini merak ile bekliyoruz . Bilgi verirsen seviniriz. Umarım güzel haberlerle gelirsin...

yasemintokus
14-04-10, 12:04
Kızlar 5. seansım bugündü ama işim çıktı cumartesiye aldırdım.Bendeki durum hala şişkinlik şeklinde incelme hissetmiyorum en azından pantolonlar hala sımsıkı bollaşma yok.Güvenmek ve inanmak istiyorum uygulamayı yapan olacak diyor normal diyor.8.seans komanchide cevap yazmıyor beklicez artık çare yok.ayrıca ben birini daha götürdüm eximia ya onda da ödem var tuzu kes demişler ama ben tuzda yemiyorum.Şimdilik uygulama sonucu umutsuz önümüzde 10 seans var umarım beklediğim sonucu alırım.

aydo
14-04-10, 13:04
arkadaşlar birşey sorabilirmiyim ...eximia kavitasyon aletlerinde son teknolojimi piyasada birkaç cihaz ve uygulama varda

cerenantalya
14-04-10, 15:04
aydo
aslında olması gerekmiyormu ceren i ilk seansda bile şu kadar incelme diyorlarya bana biraz tuhaf geliyor ..
ölçülerim ilk seansta alınmıştı.5 seansta bi daha alınacakmış.ben şuanda çok fazla bi değişiklik hissetmiyorum.ama sonunda olumlu sonuçlar alacaksın diyorlar.sabırsızlıkla sonuçları bekliyorum..

yasemintokus
15-04-10, 03:04
cerenantalya
ölçülerim ilk seansta alınmıştı.5 seansta bi daha alınacakmış.ben şuanda çok fazla bi değişiklik hissetmiyorum.ama sonunda olumlu sonuçlar alacaksın diyorlar.sabırsızlıkla sonuçları bekliyorum..
Sende benim gibsin ve sanada aynı şeyler söylenmiş.Bu kadar eminler demekki olacak bişeyler deyip beklemeye devam o zaman.Bu arada benim gittiğim cihaz italyan malıymış.Cumartesiyi iple çekiyorum...

proton808
16-04-10, 05:04
Sende benim gibsin ve sanada aynı şeyler söylenmiş.Bu kadar eminler demekki olacak bişeyler deyip beklemeye devam o zaman.Bu arada benim gittiğim cihaz italyan malıymış.Cumartesiyi iple çekiyorum...
Moralinizi bozmak istemiyorum ama şişkinlik mişkinlik deyip eveliyip gevelemezler inşallah,
Bende söyledikleri gibi olacak diye bekleyip durdum oldu bişeyler olmasına ama,
Hani ilk seansta 2,5 cm eksilen vardı,
Hani vaadleri,ilk baştaki söyledikleri
Ben 8 seans sonu 6 cm verdim ama bu 6 cm benim çabalarımın ve verdiğim 7 kilonun sıkı diyetin ve sporun sonucuydu.
7 kiloyla zaten 6 cm(göbek) incelir insan kavitasyon yaptırmadan değil mi?
Para tuzağı işte,en azında benim için kimseyi zan altında bırakmak istemem,
Sadece benim gibi hüsrana uğramayın diyemafoldumben

AYLION
16-04-10, 10:04
Merhaba
Kavitasyon hakkında yeterince bilgi sahibi olduğuma ikna olduktan sonra karar verdim ve gereken görüşmeleri yaptım. Bugün 5 seanslık kavitasyon+radyo frekans+lenf drenaj seanslarıma başlıyorum. Bir seans toplam 1,5 saat sürecek ve arka arkaya 3 uygulama da yapılacak. Doktorum Şale Kutsal Yılmaz. Seans sonrası gelişmeler hakkında sizlere bilgi vereceğim. Ben uygulama yaptırıp geri dönüşte bulunmayanlara çok kızıyordum umarım kendimde aynı hataya düşmem :)

yasemintokus
16-04-10, 11:04
proton808
Moralinizi bozmak istemiyorum ama şişkinlik mişkinlik deyip eveliyip gevelemezler inşallah,
Bende söyledikleri gibi olacak diye bekleyip durdum oldu bişeyler olmasına ama,
Hani ilk seansta 2,5 cm eksilen vardı,
Hani vaadleri,ilk baştaki söyledikleri
Ben 8 seans sonu 6 cm verdim ama bu 6 cm benim çabalarımın ve verdiğim 7 kilonun sıkı diyetin ve sporun sonucuydu.
7 kiloyla zaten 6 cm(göbek) incelir insan kavitasyon yaptırmadan değil mi?
Para tuzağı işte,en azında benim için kimseyi zan altında bırakmak istemem,
Sadece benim gibi hüsrana uğramayın diyemafoldumben
Üzülerek söylüyorum sanırım haklısın.2 beden incelme olucak dendi inanmak istiyorum ama kalbim buda yalan diyor.:KK43:(

ordu
16-04-10, 11:04
AZRA_İST
canımcm ist neresi tam olarak ismini yazarmısın 10 kür derken 10 seans değilmi?? tşkler arkadaşım
evet 10 seans bi tedavi olacak şu an bazı işlerimin yoğunluğu sebebi ile başlayamadım ,, yer olarakta tuzla

AYLION
16-04-10, 12:04
Merhabalar
Seanslar hakkında bilgi vereceğimi söylemiştim ancak bugünkü seansım Salı gününe ertelendi. Ayrıca Diş Teli kullandığım için Radyo Frekans a giremeyeceğimi öğrendim. Kavitasyon şayet gerekirse Mezoterapi (selülitler için) ile desteklenecek. Salı günü -herhangi bir aksilik olmazsa- ilk seans sonrasında size bilgi vermeye devam edicem.

cerenantalya
16-04-10, 14:04
Ben bugün 4.seansa gidiyorum kızlar.her gittiğim seansta kilom tartılıyor.her seans 300-500 gr.farkediyor kilomda.çok iyi sonuçlar alınacağını söylüyorlar sonunda.

TRTHD
16-04-10, 14:04
AYLION
Merhabalar
Seanslar hakkında bilgi vereceğimi söylemiştim ancak bugünkü seansım Salı gününe ertelendi. Ayrıca Diş Teli kullandığım için Radyo Frekans a giremeyeceğimi öğrendim. Kavitasyon şayet gerekirse Mezoterapi (selülitler için) ile desteklenecek. Salı günü -herhangi bir aksilik olmazsa- ilk seans sonrasında size bilgi vermeye devam edicem.
nolur sizde uğramamazlık etmeyin

ya kızlar bişi sorcam, ben ne zmn bi güzellik salonuna doktora vs gitsem mutlaka ahpab olurum hemen diğer müşterilerle çok geveze olduğum için, sonuç nasıl vs diye sorarım, kay açdır gidiyormuş nolmuş

siz hiç gittiğiniz yerlerde bekleme esansında fln başka müşterilere kulak misafiri olmuyormusunuz, yada merak edip sormuyormusunuz sonuçlar nasıl diye karşılaştırmıyormusunuz kendinizle fln, ay ne bilim ben çok araştırmacı bi insanım valla

yasemintokus
17-04-10, 09:04
Bende aynen öyleyimdir.Yakaladığım zaman soruyorum ama gittiğim yerde sıfırdan başlayan benden başka yok herkes yeni yeni duyuyor ve kanıtlanmış bişey henüz yakalayamadım.Ben bugün regl olduğum için haftaya kaldı 5.seansım.Şişkinlik birazda reglden di sanırım.Aslında uygulamayı yapan sormuştu şişkinim deyince bana göre daha 1hafta vardı .bugün aradığımda erken olması normal dedi metabolizma hızlanıyor dedi.İçim rahatladı açıkçası haftaya kuş gibi olurum inş.

cerenantalya
17-04-10, 14:04
yasemintokus
Bende aynen öyleyimdir.Yakaladığım zaman soruyorum ama gittiğim yerde sıfırdan başlayan benden başka yok herkes yeni yeni duyuyor ve kanıtlanmış bişey henüz yakalayamadım.Ben bugün regl olduğum için haftaya kaldı 5.seansım.Şişkinlik birazda reglden di sanırım.Aslında uygulamayı yapan sormuştu şişkinim deyince bana göre daha 1hafta vardı .bugün aradığımda erken olması normal dedi metabolizma hızlanıyor dedi.İçim rahatladı açıkçası haftaya kuş gibi olurum inş.
Benimde bugün 4.seansım bitti.pazartesi 5.seansa gideceğim.ama bende hiçbi incelme olmadı şimdiye kadar ilk senasta bile.sonuç olumlu olacak diyorlar bana.1 beden incelme olur dediler.sizde incelme oldu mu?

fical
17-04-10, 16:04
benim araştırmalarım sonucu bu işlemler,doktordan doktora,kullandıkları cihazdan cihaza,uyguladıkları yöntemlerde dail olmak üzere kişiden kişiye değişiyor etkileri.arkadaşlar yanlış anlamayın ama bir atasözü vardır.ucuz etin yahnisi olur diye.biz hem ucuz olsun istiyoruz hemde sonuç alalım istiyoruz sanırım ikisi bir yerde olmuyor...çoğu arkadaş sonuç alıyor yada çoğu alamıyor.baştan aşağı bu forumun bütün sayfalarını okudum ve araştırmalarım sonucu bu düşünce kanaatine hem fikir aldım..

aydo
19-04-10, 08:04
ben bugün uygulamaya gideceğim arkadaşlar...eximia kavitasyon ...3 litre su içmeye başladım ayrıca bence sıkı bir diyetede başlamış bulunuyorum yağsız bir diyet ..3 gün boyunca bu diyeti uygulayacağım..kilom 63 boyum 1.62 bakalım ne kadar incelme olacak ...bende bacak basen sorunlu 3. derec selülit ...selülite ne kadar etki eder bilmiyorum ama gidiş amacım bu ..dedikleri kadar varmı buğün göreceğiz..yarın yazarım sonuçları...

proton808
20-04-10, 05:04
benim araştırmalarım sonucu bu işlemler,doktordan doktora,kullandıkları cihazdan cihaza,uyguladıkları yöntemlerde dail olmak üzere kişiden kişiye değişiyor etkileri.arkadaşlar yanlış anlamayın ama bir atasözü vardır.ucuz etin yahnisi olur diye.biz hem ucuz olsun istiyoruz hemde sonuç alalım istiyoruz sanırım ikisi bir yerde olmuyor...çoğu arkadaş sonuç alıyor yada çoğu alamıyor.baştan aşağı bu forumun bütün sayfalarını okudum ve araştırmalarım sonucu bu düşünce kanaatine hem fikir aldım..
Benim gittiğim cihaz en pahalısı ve son modeliydi,çok az bir sonuç aldım.
İşyerinden oldukça kilolu bir arkadaşım daha ilkel bir kavitasyon cihazıyla işlem görüyor(gidip gördüm)
bel kavisinin yavaş yavaş oluştuğunu söyledi.
Açıkçası çok üzüldüm ve kafam karıştı,ama kavitasyondan sonra lenf drenaj diye bir işlem var,benim tavsiyem o işlemi yapıyorlar mı bir öğrenin,o işlem sonucu çok değiştiriyor.Sonuçta ses dalgalarıyla patlattıkları yağ hücrelerinin lenf yoluyla atılması gerekli,ya koşup terlenmesi,ya da lenf drenaja girilmesi gerekli diye biliyorum.Çok su içilmesi de ondan patlatılan yağ hücrelerinin suyla atılması

aydo
20-04-10, 07:04
arkadaşlar ben dün uygulamaya gittim...kalçadan 1.5 cm.bacaktan 1cm incelme olduğunu söylediler...fakat görüştüğüm başka bir merkezde diyetisyen bana göstermişti nerdeyse ilk uygulamada 3cm incelmeler vardı...yaa ben eximiadan sanki memnun kalmıyacakmışım gibi geliyor ..proton seninde dediğin gibi sonrası çok önemli galiba ban ne yürüyüş yap dedilerben kendim sordum yürüyeyimmi diye..kavitasyondan sonra zaten aynı makinanın içinde olan vakumu yaptılar sanırım bu lenf drenajda olmuyor çünkü çokta etkili olacağını düşünmüyorum...bir uygulama daha yaptıracağım olmazsa başka merkeze geçerim diye düşünüyorum..

albes
20-04-10, 09:04
Herkeze Merhaba;
Kavitasyonla ilgili araştırma yapıyorum.Tüm yazıları okudum.
Levent bölgesinde bir yer arıyorum.Saka'dan bahsedilmiş ,Sakanın yeri evime de çok yakın ama orada BIOCELL diye bir uygulama gördüm.Sculpture da da fiyatlar çok yüksek:KK43:
Bana bu bölge de önerebileceğiniz bir yer var mı?

AYLION
20-04-10, 11:04
Merhabalar,
Bugün kavitasyonda ilk seansıma girdim. Yaklaşık 1 saat sürdü, ardından da 35 dakikalık lenf drenaj uygulaması yapıldı. ılk seans sonrası işe dönmem gerektiği için henüz ölçüm yapmadım. Yarın ölçüm değerlerini de bildiririm.
Şimdilik yorum yapmak zor. Zaten görüştüğüm hemen herkes en az 3 seans uygulama yapılması gerektiğini, mucize gerçekleştirmediklerini, benim de yağsız beslenmeye dikkat ederek ve çok sıvı tüketerek uygulamayı desteklemem gerektiğini söylediler. Her seans sonrası bilgi vermeye devam edicem merak etmeyin.

AYLION
21-04-10, 07:04
Merhabalar,
Kavitasyon da ilk seans sonrası ölçüm sonuçları "0" cm değişim :))) hiç bir değişiklik yok. Yorum yapmak için çok erken olduğunu düşünüyorum.

aydo
21-04-10, 11:04
Aylıon senin girdiğin makina eximia mı?

TRTHD
21-04-10, 11:04
AYLION
Merhabalar,
Kavitasyon da ilk seans sonrası ölçüm sonuçları "0" cm değişim :))) hiç bir değişiklik yok. Yorum yapmak için çok erken olduğunu düşünüyorum.
:)) tbrk ederim, ilerleyen seanslarda olur işlh, peki hiç sıkılaşma fln hissetmedinizmi, yani sarkan biyerde toparlanma vs gibi şeyler, ya valla lipo yaptıracam en sonunda haa

siyamarz
21-04-10, 15:04
Okuduklarımdan kafam karıştı. Kavitasyonla radyo frekans aynı şey mi acaba?

crew08
21-04-10, 21:04
cerenantalya
Ben bugün 4.seansa gidiyorum kızlar.her gittiğim seansta kilom tartılıyor.her seans 300-500 gr.farkediyor kilomda.çok iyi sonuçlar alınacağını söylüyorlar sonunda.
antalyada hangi merkeze gidiyorsunuz? seans / paket fiyatlarını özelden yazarsanız çok sevinirim. göbek bölgesi için istiyorum ben de ancak sağlam neticelere ihtiyacım var !!!!!!!!ACİL YARDIM LÜTFEN!!!!!!!!!!!!

cerenantalya
22-04-10, 06:04
crew08
antalyada hangi merkeze gidiyorsunuz? seans / paket fiyatlarını özelden yazarsanız çok sevinirim. göbek bölgesi için istiyorum ben de ancak sağlam neticelere ihtiyacım var !!!!!!!!ACİL YARDIM LÜTFEN!!!!!!!!!!!![/QUOTEgöbek

göbek bölgesi 10 seans 750,00 tl akumer.benim4.seans bitti ama bende bi şiskinlik var.incelme hissetmiyorum.ama sonuçler olumlu olacak diyorlar sabırsızlıkla sonuçları bekliyorum

crew08
22-04-10, 21:04
peki ciltte bir değişiklik var mı? daha sıkı / daha sert vb

rengarenkrengarenk
23-04-10, 16:04
yaw kızlar bişey sormak istiyorum,bugün ani bi kararla kavitasyona basladım ama 2. seansa sanırım gitmicem çünkü bu cihaz sıkılaştırıyo ve en fazla 2-3 kilo verdiriyo ok güzel ama ben 2yıl önce haftada 3 gün yağ parçalayıcı masaj yaptırarak 3 kilo vermeme ragmen incecik olmuştum.yani masajla hem vücudum rahatladı hem zayıfladım.kavitasyon ise bölgesel çalışıyo.bugün seansta kollarıma sırtıma bacaklarımın ön kısmına dokunmadılar bile....tabi benim aklım başıma ödemeyi yaparken geldi. sizce ne yapmalıyım

rengarenkrengarenk
23-04-10, 16:04
ayrıca kavitasyon seansı 250tl masaj seansı 70tl yaw haksızmıyım bi karar vermem gerekiyo yardımcı olurmusunuz

Mariposa05
24-04-10, 07:04
merhaba
kavitasyon ve eximia aynı şeylermidir acaba?

rengarenkrengarenk
24-04-10, 16:04
Mariposa05
merhaba
kavitasyon ve eximia aynı şeylermidir acaba?
evet cnm eximia, kavitasyon yapılan cihazın markası diye biliyorum... her markanın titreşim gücü farklıymış.aslında ne kadar farklı olabilir ki birbirine yakın güçlerdedir bence...

Mariposa05
26-04-10, 10:04
rengarenkrengarenk
evet cnm eximia, kavitasyon yapılan cihazın markası diye biliyorum... her markanın titreşim gücü farklıymış.aslında ne kadar farklı olabilir ki birbirine yakın güçlerdedir bence...
hm şimdi anladm teşekkür ederim. Peki bu yöntemle incelmenin herhangi bir zararı var mıdır? ben sadece basen bölgemden 2-3 cm incelmek istiyorum.biraz da selülitlerimden kurtulup popomu yukarı kaldırmak istiyorum. Geçen sene starvac yaptırdım memnun kaldım. bu defa gittiğim güzellik merkezi eximia die bir alet geliyor diye bu yöntemi önerdi. sanırım eximia inceltmede starvac ise daha çok selülit ve şekillenmede etkili oluyor. Kafam karıştı bu nedenle.bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim

AYLION
26-04-10, 15:04
aydo
Aylıon senin girdiğin makina eximia mı?

Sorunuzu henüz gördüm, gecikmeli de olsa cevap: Kavitasyon Cihazı, Makinanın adı Lipoderm LipoX, Güney Kore malıymış.

AYLION
26-04-10, 15:04
Merhabalar, İlk seansın ardından -ki bugün 7. gün ve 2. seansım yarın- gözlemleyebildiğim tek şey yumuşaklık hissi. Basen bölgesinde bir yumuşama var. Sıkılaştırmada kavitasyonun tek başına yeterli olduğunu zannetmiyorum. Şayet yeterli olsaydı doktorum "sarkma olursa mezoterapi yaparız" demezdi diye düşünüyorum. Anladığım kadarı ile kavitasyon, Radyo Frekans ile desteklenirse çok daha hızlı ve güzel sonuç veriyor.