folik asit kilo aldırırmı?


nacize
29-12-09, 16:12
78 kilo hamile kaldım daha 2 ay dolmadı bile 80 e vurdu tartı yemem aşırı değil hatta tatlıyı çok severdm şimdi soğudum biraz...
folik asit kullanıyorum kilo yaparmı bilen varmı...yada kullanan
bazı hamileler hiç kullanmıyor vitamin felan doktorları vermiyormuşş
ben her gün süt yoğur peynir tuketirim kullanmasammı acaba?
:1hug:

YAMAN
29-12-09, 16:12
Cnm bence aldırıyo
benım fecı ıŞtahımı aÇmıŞtı
yemek yıyodum tıka basa 2 saate varmadan aÇlıktan Ölecek gıbı oluyodum
belkı bÜnye meselesıdır ama benım Çok ıŞtahımı aÇtı

smyrnl
29-12-09, 17:12
nacize
78 kilo hamile kaldım daha 2 ay dolmadı bile 80 e vurdu tartı yemem aşırı değil hatta tatlıyı çok severdm şimdi soğudum biraz...
folik asit kullanıyorum kilo yaparmı bilen varmı...yada kullanan
bazı hamileler hiç kullanmıyor vitamin felan doktorları vermiyormuşş
ben her gün süt yoğur peynir tuketirim kullanmasammı acaba?
:1hug:
kesinlikle kilo aldırıyo

EU3
29-12-09, 17:12
kizlar folik asit hapini gunde birtanemi aliyorsunuz?
yani nasil aliyorsunuz 2-3 ??

esra83
29-12-09, 17:12
bence folikasit klo aldırmıo arkadaşlar yada bünyeye bağlı ben yaklaşık 9 aydır folikasit içiorum ve hiç kilo almadım..hatta şu an 3 aylık hamileyim kilo bile verdim..

AdaEge
29-12-09, 17:12
Evet folik,asid,folibol,elevit ,balık yağları kilo aldırır..Kilo almayanlar genelde kusması,bulantısı çok olanlar...

farbetter
29-12-09, 17:12
bende kullandım gebeliğin ilk 3 ayında 4 kilo aldım.gerçi boğazımı tutamadım ama iştah açıyor olabilir

AdaEge
29-12-09, 17:12
Ben 1200 mg alıyorum günde..Yani 3 tane..ıkiz benimkiler..Sadece 1 kilo aldım..Bulantım kusmam yok öyle pek..Sadece sabah bulantım oluyor arada sırada o kadar..ilk 3 ayı doldurunca bırakacağım.......

sevdes
29-12-09, 19:12
doktorum folbıol verdı 2 aydır onu kullanıyorum kılo almadım kendı cabamlada sporumu yaparak yedıklerıme dıkkat ederek kılo verdım sonucta kılo yapsaydı veremezdım cunku kolay alan bır yapım var bence uzman bırısıne sor ama aldırmıyor,hatta solgar ınkini alıcam yarın içinde kalsıyum da var daha ıyı olur dıye dusunuyorum
ama diğer kan hapları elevıt gıbı onlar aldırırmıs
folık asıtın sanmıyorum kılo yapacağına o zaman ıspanak yeşil yapraklı sebzelerde kılo yapardı ki kalori değerleri 1 porsiyonu bile 1 çıkolatadan az

yeniannecik
30-12-09, 15:12
Ben Folik Asit,elevit ve demir hapı kullandım.Elevit ve demir hapını halen içiyorum.31 haftalık hamileyim ve 8 kg aldım sadece.Bence bünye ve ne kadar yediğinizle alakalı.Ben abartmadan herşeyden yemeye çalışıyorum.Aşırı oburluğum yok

yeldacinar35
30-12-09, 17:12
ben ilk üç ayımda folbiol kullandım ve 4 kilo verdim folik asit bulantıları arttırıyor diye biliyoruym bende

pembepatron
30-12-09, 17:12
iştah açıyor

nacize
30-12-09, 21:12
sağolun kızlarr ya sabah kahfaltım bulantıdan dolayı sadece zeytin peynir.....sık acıkıyom ama hamur işi felan yok...
ama şu var ki ben hamile değilkende çok çabuk kilo alırdım hipotroidim var,
şmdi ne olacak 25 kilo alırım herhalde...sancım var adet sancısı gibi o yuzden çok iş yapamıyorum....
saat 11 çorba içiyorum......
çok düzensiz yemek yerdim övleyn kahfaltı felan şimdi mecbur yemeye çalışıyom....
daha 2 ay olmadı karnım belli oluyoooo..... :kedi:

yarın ultrasonda bebeğimin kalp atışlarına bakılacak dua edin..

AdaEge
30-12-09, 21:12
nacize
sağolun kızlarr ya sabah kahfaltım bulantıdan dolayı sadece zeytin peynir.....sık acıkıyom ama hamur işi felan yok...
ama şu var ki ben hamile değilkende çok çabuk kilo alırdım hipotroidim var,
şmdi ne olacak 25 kilo alırım herhalde...sancım var adet sancısı gibi o yuzden çok iş yapamıyorum....
saat 11 çorba içiyorum......
çok düzensiz yemek yerdim övleyn kahfaltı felan şimdi mecbur yemeye çalışıyom....
daha 2 ay olmadı karnım belli oluyoooo..... :kedi:

yarın ultrasonda bebeğimin kalp atışlarına bakılacak dua edin..
3 haftada bir tiroid hormonlarına baktırman gerekiyor..Buna göre ilacın ayarlanır..İhmal etme......

TopukluAyakkabi
31-12-09, 09:12
bence aldırıyor..ağustostan beri kullanıyorum ve şiştikçe şiştim.. acayip iştahım açıldı.bende bu soruyu kendime soruyordum.. demekki tek yaşayan ben değilmişim.

butterfly
1-01-10, 08:01
kizlar hamileligin ozellikle 2 ayinda folik asit cok onemli diye biliyorum. ilac yerine dogal yoldan alsaniz. en cok brokoli, ispanak, marul, sakatatlar, mecimek fasulyede cokmus. benimde hamileligim 3,5 haftasinda

SAHRA_01
1-01-10, 11:01
Benim her zaman normal kilom 45 ile 48 arasındaydı evlendim en fazla 50 olabildim.

Ama eylülde folic acid e başladım iki ayda şiştikçe şiştim hatta eşim hep dalga geçiyodu bu ne böyle anan gibi olacan deyip duruyordu.

bende dikkat etmiştim gerçekten şişmişim.

Ama şuan 5 haftalık sağlıklı bir hamilelik sürecindeyim folic acid de doktorum günde 3 defa al dedi şuan kullanıyorum ama sanırım daha da kilo alıcam...

beren34
1-01-10, 19:01
bence çok kilo yapıyor ama zaten folik asit ilk üç ay içilir benim doktorum öyle yaptı yani 3 aydan sonra vitamin vermiyorum anneler çok kilo aldıı için ben vitamin vermiyorum dedi iyikide öyle yapmış zaten normalde çok iştah açılıyor adeta doymuyorum birde vitamin içsek amma şişeriz ama zaten folik asit içimi ilk üç ayda gelişen sinir sistemi için içiliyor sonra içmesekte olur bebek ilk 3 ayda gelişiyorya

sevdes
1-01-10, 19:01
beren34
bence çok kilo yapıyor ama zaten folik asit ilk üç ay içilir benim doktorum öyle yaptı yani 3 aydan sonra vitamin vermiyorum anneler çok kilo aldıı için ben vitamin vermiyorum dedi iyikide öyle yapmış zaten normalde çok iştah açılıyor adeta doymuyorum birde vitamin içsek amma şişeriz ama zaten folik asit içimi ilk üç ayda gelişen sinir sistemi için içiliyor sonra içmesekte olur bebek ilk 3 ayda gelişiyorya
canım yani demek istediğin hamılelığın ılk 3 ayından sonrakı alımlarda kılo mu yapıyor bunu mu demek ıstedın ama zaten ılk 3 ay folık asıt kullanılıyor yanılıyor muyum acaba acıkcası bende kılo yapmadı ben de cok takıntılıyım kılo konusuna ama aldırmazmıs

beren34
1-01-10, 20:01
hep kilo yapıyor canım ama zaten ilk üç aydan sonra doktorlar kesiyor ama ben gebelikte önce kulanıyodum şiştim baya yani folik asit kesinlikle kilo yapıyor ilk üç ayda yapıyor.

DUYGUSUZduygu
1-01-10, 22:01
hayir canim! kilo aldiracagini sanmiyorum! bende aldirmadi!

sevdes
3-01-10, 10:01
kızlar bu kılo aldırma dıyorsunuz ne zaman etkısını gosterıyor hemen kullanır kullanmaz mı yoksa aradan zaman gecınce mı sımdı benı de ikileme soktunuz son 1 aydır dıkkat edıyorum sporumu yapıyorum ,kılo vermem gerekırken tartıda arada fazla cıkıyorum 2 aydır kullanıyorum offf tam bı ıskence oluyor aldırıyor mu aldırmıyor mu

adilemir
4-01-10, 06:01
hıç duymamıstım.ben oğlumda kullanmıstım...şimdi 2. gelıyor ondada kullanıyorum...aldırmaz dıye duşunuyorum..

eylulsemra
4-01-10, 08:01
ben3.5aydır hamıleyım. planlı bır hamılelık oldugu ıcın hamılelıkten 3 ay once kullanmaya basladım folıcasıdı.folıc plus kullanıyorum gunde 3 tane.yanı 6.5 ay kullandım ve 2hafta once 3ayı doldurdugum ıcın bıraktım.6.5 ayda 7kılo almısım, son ıkı haftadır aynı kılomdayım.ılk cocuguma hamıleykende sadece ılk 3 ay kullanmıstım ve ılk uc ayda 7 kılo toplamda 26kılo almıstım.bakalım budefakı hamılelıgımın toplamında kac kılo alıcam.ılk hamılelıgımde 26 kılonun 24 unu ılk 1yılda vermıstım.kılo verılıyo kafanıza takmayın ama bu vıtamın bebegınızın sınır sıstemı ıcın cok onemlı sakın sısmanlıyorum dıye ıcmemezlık yapmayın.acısını bır omur cocugunuzla cekmek zorunda kalıyosunuz.ablam ozel hastanede kontrol oldugu halde dr.folık asıt kullandırmamıstı ve yıgenım suanda epılepsı yastası zeka yasında 2yıl gerılıgı var.lutfen ılk 3ay ay hatta planlı bır hamılelık yapmak ıstıyosanız oncekı 3 ayda folıc asıt ıcın.

sevdes
5-01-10, 09:01
kızlar bende planladığımızdan beri yanı 2 aydır kullanıyorum şişlik ve sanki kılomda da artış yaşadım yemediğme rağmen sporumla da ,az once doktoruma gıttım bu aykı yumurtlama zamanını belırleyım dıye sordum folbıol kılo yapıyor mu o da bıraz aldırabılır dedı,20 gun kullandıyan yeter dedı,2 ay oldu dedım bırakabılırsın dedı,yedıklerımızden doğal olarak alamazmıyım sonucta herşeyın doğalı annelerımız bizleri folık asıtle demırle ıcerek mı dogurdu,bızlerde de allah korusun bı sorun olmadı bu zamana kadar
dolayısıyla herşeyın doğalı arkadaslar çok gerekirse takvıye alırsın ama sonucta onlar da kimyasal ilaç yanı ,benım gorusum ben bıraktım folık asıtı,zaten hergun fındık cevız badem yoğurt süt peynır mercımek ,yeşil yapraklı tüketıyorum bence yeterlı