TEST

Bu büyüklükte bir kist hap ile küçülür mü?


_sanat_
7-01-10, 17:01
Arkadaşlar bugün doktora gittim 8 cm büyüklüğünde kistim var yumurtalığımın üzerinde.
Doktor 1-2 hafta hapla tedavi edeceğiz belki küçülür dedi.Ama küçülme ihtimali çok azmış yani büyük ihtimal ameliyat dedi
8 cm kisti olup hap ile tedavi olan var mı aranızda sizce işe yarar mı?:uhm:

kızlar bir de yeni sorum olacak doktor ultrasonla kistinize bakarken sıkışık olmanız gerektiğini söylüyor mu?

yabangülüm
8-01-10, 12:01
canım benimki 7 cmdi doğum kontrol hapı geçirdi hemen.hatta 6,5cm ve 3 cmlik kistlerimde oldu onlarıda geçirdi.endişelenme hiç.

elmaninsapiarmutuncekirdegi
8-01-10, 12:01
_sanat_
Arkadaşlar bugün doktora gittim 8 cm büyüklüğünde kistim var yumurtalığımın üzerinde.
Doktor 1-2 hafta hapla tedavi edeceğiz belki küçülür dedi.Ama küçülme ihtimali çok azmış yani büyük ihtimal ameliyat dedi
8 cm kisti olup hap ile tedavi olan var mı aranızda sizce işe yarar mı?:uhm:
eğer ağrı yapmıyosa ve hareketlerini engellemiyosa küçülebilir canım.ama ağrılı ve hareket engelleyici bi durumun varsa patlar

ayse_73
8-01-10, 14:01
benim ilaçtan dolayı 2 kistim oldu biri beş biri 6 hattam bitanesi patladı doğum kontrol verdi ma ben soğan suyunu içtim 15 gün etkisini çok gördüm adetimin 3 günü ultrasonar girdiyimde kist gitmiş her iki yumurtalıyımda yumurtalar olmuşş bne ce sn biran önce soğan suyunu iç etkisi çok var

_sanat_
8-01-10, 14:01
kızlar hiç ağrım yok benim.yani başka bi rahatsızlığımdan dolayı doktora gittim tesadüfen fark edildi adetim de düzenliydi.tahlil yapıldı bu kanser için de bakacaklarmış sonuçlar haftaya bugün çıkacak ona göre doktorum söyleyecek ne yapacağımızı
Ayrıca soğan suyu nasıl oluyor ki öyle bi topic varsa bana linkini gönderir misiz?

yabangülüm
8-01-10, 14:01
http://www.kadinlarkulubu.com/gebel...-tip/224875-sogan-kuru-ibrahim-saracoglu.html

al canım burada var:KK66:

_sanat_
8-01-10, 15:01
teşekkür ederim de ya ters bi etki yaparsa neyse ben okuyayım o topici de anlarım herhalde

_sanat_
8-01-10, 15:01
doktor ayrıca dün bana akıntım ve iltihabım için hap verdi onları kullanıyorum

saziye19
8-01-10, 15:01
gecmıs olsun canım ben bılmıyorum..

_sanat_
8-01-10, 15:01
sağol canım

krizalit.kristalin
8-01-10, 17:01
Soğan kürünü mutlaka uygula, deneyenler mucize gibi bir şey diyor. Tek seferde olmasa da düzenli yaparsan küçüleceğini, ve hâttâ kaybolacağını umuyorum.

Allah şifa versin.

_sanat_
8-01-10, 18:01
adetten 10 gün sonra başlanacakmış galiba öyle yazıyordu onu bekleyeyim bari inşAllah işe yarar

poskolo
8-01-10, 18:01
bnm daha bekarsn neyden olms bu kistyaaa:KK43:

_sanat_
8-01-10, 20:01
bekarım üstelik 17 yaşındayım erken yaşta tanıştık cnm kistimle ne yapalım

krizalit.kristalin
8-01-10, 20:01
_sanat_
bekarım üstelik 17 yaşındayım erken yaşta tanıştık cnm kistimle ne yapalım
Üreme organlarımız nikâhı basınca oluşan bir şey değil ki. Arada olabiliyor bu tip şeyler erken yaşta da.

Geçmiş olsun. Umarım tedavin iyi gider.

ervanur
8-01-10, 20:01
Benimde 6 cm lik kistim vardı. İlk teşhisten 6 ay sonra kontrole gittim kendiliğinden geçmiş. Meğer strestende olabiliyormus. İşyerinde çok stresliydim tamda o sıra bırakmak zorunda kaldım bi kaç ay sonra geçti.

_sanat_
8-01-10, 21:01
inşAllah dediğiniz gibi basit bişeydir.doktorun dedikleri de korkuttu biraz.yumurtalığını alabiliriz bile dedi

ervanur
8-01-10, 21:01
Bu doktorlar neden hasta psikolojisini düşünmeden patavatsızca konuşuyorlar anlamıyorum ki.
Bende ilk öğrenmemde sanki ölüm haberi vermişlerdi :
size kötü bir haberim var ur varmış tedavisi yokmus vs vs..dedim herhalde ölecem yada evlenemeyecem..
Bi kaç hafta krize girmiştim. Sonra başka bi doktora gittim meğer ur değil kistmiş.
Ayrıntılı renkli doppler istedi çektirdik sonra ne söleyecekse gayet uslübünce söledi.
Başka bi doktora daha görünmeni tavsiye ederim. Doktordan doktora çok fark var..

_sanat_
9-01-10, 07:01
bana da dediklerini duysanız apar topar ameliyata alabiliriz dedi yumurtalığını alabiliriz dedi yani dedi de dedi:umursamaz:
ama tabi annem de başka doktora da gidelim diyor gideriz ama burada çok da seçeneğim yok aslında

yabangülüm
10-01-10, 14:01
aman bakma sen onlara dediğin gibi banada aynısını söylediler çok şükür geçti gitti.bide kötü huylu çıkabilir dediği zaman başımdan kaynar sular dökülmüştü sanki.

dejavu_one
10-01-10, 16:01
benim çok küçüktü 2.5 cm di 3 ay doğum kontrol hapı tedavisi verdi ben 2. ayında bu sefer başka doktora gittim geçmişti. Regliyle atılabilen cinsten de olabiliyor. Doğum kontrol hapı ile reglin düzene girince o da regliyle atılabilir böylece kurtulursun yani bende öyle olmuştu.

_sanat_
10-01-10, 18:01
benimki de kötü huylu çıakbilirmiş tahlil sonuçları cuma günü belli olacak
Soğan suyu içiyorum umarım haftaya kadar küçülür ama ben soğan suyunu bırakabilirim kokusuna dayanamıyorum offfffff niye şu kisti küçükken farkedemedimmafoldumben

gelincik204
11-01-10, 08:01
merhaba bende cuma günü aşırı kaşıntı ve akıntıdan dolayı gittim doktora 5 cm lik bir kistimin olduğunu söyledi iyi huylu olanından dedi vücut kendisi yaparmış yada yeme alışkanlıklarından olurmuş akıntım için bir iğne verdi birde fitil akıntım azaldı bayağı 2 günde kist için bilmiyorum ne olacak adetten sonra tekrar bakalım dedi ama ben 2 ay önce gitmiş doktora tertemizdi bu kadar kısa bir sürede olması ve 5 cm azda değil yani çok üzüldüm soğan suyunu hep sölemişlerdi ama yapmadım bugün itibariyle başlıcam bakalım inşallah kendiğinden geçer :KK43:((

ayse_73
11-01-10, 08:01
bemnimde 6 santim kistim vardı sık idarra ilşikde ağı kasık ağrısı oluyordu ben 15 gün soğan suyu içtim adetimin 3 günü gitiyimde kist yoktu ve yeni yumurtalar olmuş soğan suyu çok etkili

gelincik204
11-01-10, 10:01
ayse_73
bemnimde 6 santim kistim vardı sık idarra ilşikde ağı kasık ağrısı oluyordu ben 15 gün soğan suyu içtim adetimin 3 günü gitiyimde kist yoktu ve yeni yumurtalar olmuş soğan suyu çok etkili
ayşecim çok teşekkür ederim canım bende akşam denicem inşallah iyi olur bu arada soğanları soyupmu olacak yoksa soymadanmı????

_sanat_
11-01-10, 15:01
soğanın sadece en dışındaki kahverengi midir sarı mıdır her neyse o kabuk soyuluyor ince olan, soğan 6ya 8e bölünüp,kaynayan suya atılıyor soğanla birlikte de 5 dk daha kaynıyor ve sonra ılık içiliyor
Bana kokusu kötü geldi bu kür bittikten sonra bidaha ömür boyu soğan yemem herhaldekafamçokkarıştı

gelincik204
12-01-10, 08:01
dün arkadaşımla konuştum konuştum mide rahatsızlığı olanlara tavsiye edilmiyormuş soğan suyu
bende problemliyim biraz nası geçicek bilmiyorum moralim çok bozuk kist lafını duyduyça çok mutsuzum :1no2: :1no2:

ayse_73
12-01-10, 09:01
bence dene çok faydası var bide gebe kalmyadı kolaylaştırıyor benimde ilk midem çok bulanmıştı ama mmecburu içtim alışıyorsun sonra öğlen yemekten önce ve akşam yatacağın zaman al miden bulanmaz ama değer mide bulantısına zaten kist büyürse oda mide bulantı ağrı yapıyor kist gitsinde mide bulansın bnece ama sen bilirsin

gelincik204
12-01-10, 09:01
ayse_73
bence dene çok faydası var bide gebe kalmyadı kolaylaştırıyor benimde ilk midem çok bulanmıştı ama mmecburu içtim alışıyorsun sonra öğlen yemekten önce ve akşam yatacağın zaman al miden bulanmaz ama değer mide bulantısına zaten kist büyürse oda mide bulantı ağrı yapıyor kist gitsinde mide bulansın bnece ama sen bilirsin
peki bu kür illaki öğlen yemeğinden öncemi yapılması gerekiyo ben çalışıyorum ve iş yerimde böle bir olanak yok mide bulanması falan değil benim ki gastrit var bendede oyüzden bilmiyorum nası olacak bakalım haftaya adet olucam bitiminde tekrar gel dedi

busem87
12-01-10, 12:01
gelincik204
ayşecim çok teşekkür ederim canım bende akşam denicem inşallah iyi olur bu arada soğanları soyupmu olacak yoksa soymadanmı????

bendede kist var ama türünü ve büyüklüğünü bilmiyorum doktorum söylemedi yapacagım tahlıllerden sonra söyleyecekmiş.ama ben doktorumu değiştirdim şimdi tekrar hastaneye gidip tahlil yaptırcam bakalım ne çıkcam.sogan suyunu denedim ama içemedim içine limon falan sıkıyormusun

_sanat_
12-01-10, 15:01
ben bütün gün okulda olduğum için eve geldiğim zaman içiyorum yani saat 4-5 gibi bi de gece içiyorum 11de falan.
Allah herkese şifa versin en kısa zamanda

gelincik204
13-01-10, 07:01
kelebek97
slm bendede 2.5 cm bı kıst var dogum kontrol hapı kullandım gıtmedı duphaston ısımlı bı ılac kullandım gıtmedı çok sukurkı ıcı su dolu bı kıst onemsız dıor doktorum ama nasıl olustu hala anlamamıyorum hıç bole bısım yoktu bır ay catlatma ıgnesı oldum dıger ay bı kıst cıktı ortaya acaba ıgnedenmı oldum dıorum bu kıst bır an önce gecmesını ıstıyorum cunkı tedavıye baslıcam
kisti vücut kendisi yaparmış yada yeme alışkanlıklarından olurmuş doktorum öle söledi benimki stresten oldu eminim buna çünkü 2 ay öncesinde hiç bişeyim yoktu bu zaman zarfında eşimin işsiz kalması moralimi çok bozdu ve doktora gittiğimde kist var dedi bilmiyorum valla soğan suyunu şuan denemedim ama bazı arkadaşlar iyi geldiğini söylüyolar limon sıkıp içilebilirmiş bilmiyorum artık rabbim hepimize şifa versin tez zamanda inşallah...

elfsunay
15-01-10, 09:01
slm.. öncelikle geçmiş olsun herkese acil şifalar..kızımın 4.5 santim kisti vardı dr balera doğum kontrol hapıverdi kullandık bu arada ben kızıma sirke içirdim günde 2 yemek kaşığı ....tv de bi dr söylemiştisonuç... kızlar bugün gittiğimizde kist yok olmuş çok sevindim....

_sanat_
15-01-10, 16:01
sirkenin faydası oluyorsa sirke içeyim çünkü soğan suyu çok kötü.
Günde 1 defa soğan suyu içtim 5-6 gün kistim 3-4 milim küçülmüş
devam edeceğim hem de sirkeyi deneyeyim ama büyük ihtimal ameliyat olacağım çünkü kistim 7.5 cmmafoldumben

elfsunay
15-01-10, 17:01
_sanat_
sirkenin faydası oluyorsa sirke içeyim çünkü soğan suyu çok kötü.
Günde 1 defa soğan suyu içtim 5-6 gün kistim 3-4 milim küçülmüş
devam edeceğim hem de sirkeyi deneyeyim ama büyük ihtimal ameliyat olacağım çünkü kistim 7.5 cmmafoldumben
canım sanırım senin de iklmi oluyor kistin daha önce olmuşmuydun..ergenlikte oluyomuş galiba tekrar olması çok nadir dedi bize doktor..kızım 14 yaşında sende iç sirkeyi bakalım inşallah seninkistinde kaybolur..allah yardımcımız olsun iyi haberlerin bekliyoruz

zeynep sultan
15-01-10, 22:01
arkadaşımın 7cm di iki haftada 2 santim kalmıştı canım ilaçla şuan temizlenmiştir sanırım
dua et Allah yardımcın olsun

_sanat_
16-01-10, 06:01
elfsunay
canım sanırım senin de iklmi oluyor kistin daha önce olmuşmuydun..ergenlikte oluyomuş galiba tekrar olması çok nadir dedi bize doktor..kızım 14 yaşında sende iç sirkeyi bakalım inşallah seninkistinde kaybolur..allah yardımcımız olsun iyi haberlerin bekliyoruz
evet ilk oluyor ben 17 yaşındayım kızınız daha da küçükmüş inşAllah tekrar olmaz ben de deneyeceğim elma sirkesi mi içmişti kızınız ve bi zamanı var mı yemekten önce sonra falan?

_sanat_
16-01-10, 06:01
zeynep sultan
arkadaşımın 7cm di iki haftada 2 santim kalmıştı canım ilaçla şuan temizlenmiştir sanırım
dua et Allah yardımcın olsun
ne güzel benimki de öyle olur cnm umarım.bana da hap verdi dün doğum kontrol hapı da verdi doğum kontrol hapı eritiyormuş bakalım işte adetimin 2. günü gideceğiz kontrole Allah'ın izniyle o güne kadar erise çok mutlu olacağım yoksa korkuyorum ameliyattanmafoldumben

busem87
16-01-10, 08:01
elfsunay
slm.. öncelikle geçmiş olsun herkese acil şifalar..kızımın 4.5 santim kisti vardı dr balera doğum kontrol hapıverdi kullandık bu arada ben kızıma sirke içirdim günde 2 yemek kaşığı ....tv de bi dr söylemiştisonuç... kızlar bugün gittiğimizde kist yok olmuş çok sevindim....

mrb.bendede kist var ama büyüklüğünü bilmiyorum doktorum söylememişti.günde 2 yemek kaşıgı acmı tokmu içirdiniz.bide kaç ögün içirdiniz bilgi veriseniz sevinirim

busem87
16-01-10, 09:01
_sanat_
ne güzel benimki de öyle olur cnm umarım.bana da hap verdi dün doğum kontrol hapı da verdi doğum kontrol hapı eritiyormuş bakalım işte adetimin 2. günü gideceğiz kontrole Allah'ın izniyle o güne kadar erise çok mutlu olacağım yoksa korkuyorum ameliyattanmafoldumben

inşallah geçer canım ameliyat olmak zorunda kalmazsın.bide bişey sorcam kist sizde tüylenme falan yaptımı?bilgi verirsn sevinirim canım

krizalit.kristalin
16-01-10, 09:01
busem87
inşallah geçer canım ameliyat olmak zorunda kalmazsın.bide bişey sorcam kist sizde tüylenme falan yaptımı?bilgi verirsn sevinirim canım
Kist tüylenme yapmaz ama hormon dengen bozulmuşsa tüylerde artış olur. Belki kist de hormonal anomaliye bağlıdır.

_sanat_
16-01-10, 14:01
bende hormon bozukluğu da varmış cnm yani biraz tüylenme yaptı yüzümde göbeğimde falan.ben de 5 senedir sivilce var yüzümde sırtımda ergenlik geçer diyordum da hormon bozukluğundanmış.bu aralar saçlarım çok fazla dökülüyor işte ama hangini kist yapıyor hangi hormon bozukluğundan bilmiyorum
Ayrıca doktor kisti görünce göbeğime göğüslerime baktı kıllanma var mı diye

busem87
18-01-10, 06:01
_sanat_
bende hormon bozukluğu da varmış cnm yani biraz tüylenme yaptı yüzümde göbeğimde falan.ben de 5 senedir sivilce var yüzümde sırtımda ergenlik geçer diyordum da hormon bozukluğundanmış.bu aralar saçlarım çok fazla dökülüyor işte ama hangini kist yapıyor hangi hormon bozukluğundan bilmiyorum
Ayrıca doktor kisti görünce göbeğime göğüslerime baktı kıllanma var mı diye


anladım canım bendede çok silvilce vardı omuzlarımda yüzümde falan ama yüzümdekiler gitti.sırtımda hala oluyorrr.benimde göbegimde kıllanma vr biraz canım :KK43:nasıl kurtulcaz bundan :KK43:

busem87
18-01-10, 06:01
krizalit.kristalin
Kist tüylenme yapmaz ama hormon dengen bozulmuşsa tüylerde artış olur. Belki kist de hormonal anomaliye bağlıdır.


teşekkürler

_sanat_
18-01-10, 12:01
kistten kurtulursam doktor sivilce için de hap verecekmiş güzel bi cildin olacak dedi ay nerde o günler

ifg1509
18-01-10, 18:01
merhaba kist ameliyati olacagim. guzel seyler duymaya ihtiyacim var. daha once olmus olan varmi aranizda. tesekkurler :))

ifg1509
18-01-10, 18:01
merhaba,
rahim kisti ve bunlarin bulunduklari yere gore hamile kalmayi zorlastirici durumlarla ilgili bilgisi olan var mi? rahmimde kucuk bir kist var fakat bulundugu bolgeye gore cocuk sahibi olmami zorlastiriyor alinmasi gerekiyor. amerikada yasiyorum burda ilacla tedavi yontemini hic duymadim. burda doktorlar bana ameliyat olacaksin diyorlar. turkiyedeki dogum kontrol haplariyya kucultmeleri anlatiyorum. boyle birsey olmayacagini sadece o haplarin adetini duzenlemek icin verildigini soyluyorlar. kafam karisiyor turkiyede kullanilan bir cok yontem burda yok. ornegin yumurta catlatma. yada ben oyle bir doktora rast gelmedim. su an turkiyede tedavi sansim yok. burdaki doktorlara guvenmeliyim. rahmimde bulunan kistten dolayi amaelitat olacagim yakinda. bu kist zararsizmis her 10 kadinda 5 gorunurmus. buda guzel bir haber en azindan. benim icinde bulundugum durumla ildili deneyiminiz ya da gorusunuz olursa lutfen bana yardim edin. iyi seyler duymaya ihtiyacim var. simdiden tesekkurler :)))

_sanat_
19-01-10, 06:01
ifg1509 Allah şifa versin cnm inşAllah ameliyatın iyi geçer
Sana bilgi vermek isterdim de malesef benim de bilgim yok

busem87
19-01-10, 07:01
ifg1509
merhaba,
rahim kisti ve bunlarin bulunduklari yere gore hamile kalmayi zorlastirici durumlarla ilgili bilgisi olan var mi? rahmimde kucuk bir kist var fakat bulundugu bolgeye gore cocuk sahibi olmami zorlastiriyor alinmasi gerekiyor. amerikada yasiyorum burda ilacla tedavi yontemini hic duymadim. burda doktorlar bana ameliyat olacaksin diyorlar. turkiyedeki dogum kontrol haplariyya kucultmeleri anlatiyorum. boyle birsey olmayacagini sadece o haplarin adetini duzenlemek icin verildigini soyluyorlar. kafam karisiyor turkiyede kullanilan bir cok yontem burda yok. ornegin yumurta catlatma. yada ben oyle bir doktora rast gelmedim. su an turkiyede tedavi sansim yok. burdaki doktorlara guvenmeliyim. rahmimde bulunan kistten dolayi amaelitat olacagim yakinda. bu kist zararsizmis her 10 kadinda 5 gorunurmus. buda guzel bir haber en azindan. benim icinde bulundugum durumla ildili deneyiminiz ya da gorusunuz olursa lutfen bana yardim edin. iyi seyler duymaya ihtiyacim var. simdiden tesekkurler :)))
mrb.ALLAH şifa versin canım.bence tek doktorla yetinme birkaç doktora daha git eger diger gittiğin doktorlarda aynı şeyi söylerse o zaman ameliyat ol.bence biraz daha araştır.doktordan doktorada çok fark var canım.bendede kist var.doktorum dogum kontrol hapı verdı eritmek için bakalım kullanmaya başladım sonuç ne olcak.ameliyat olursanda canım inş.güzel geçer sıkma canını.ALLAH yardımcın olsun canım

elfsunay
22-01-10, 14:01
slm. canım günde iki yemek kaşığı,tok karınla
elma sirkesi içirdim,geçmiş olsun.