Nerden sorduysam?Piercing yaptıranlar yardım lütfen


benim_dunyam
2-02-10, 12:02
kizlar ben esime soru sordum sordumada pisman olmak uzereyim soyle anlatayim....
esimden allah var ne istediysem alir beni kirmayi uzmeyi istemez ona en son tirnami yaptirabilirmiyim dedim okey dedi bende sonra hep ben istiyorum sen onayliyorsun senin istedigin benden birsey varmi diye sordum durdu durdu dediki istesem yaptirirmisin evet dedim ama bak yaptirmiycaksan sorma dedi soyle dedim bana gogus uclarina piercing taktirmani istiyorum dedi bir an dondum eminmisin dedim sakami yapiyorsun dedim hayir hep dusunuyordum sende sorunca soyledim dedi yaptirmiycan dimi diye sordu bende istiyorsan yaptiririm dedim zaten iki cocugumuz var allah bagislasin insallah baska cocukta dusunmuyoruz emzirme sorunumda yok yani ama korkuyorum nerden sordum diye kiziyorum bazen kendime bazen dusununce gozumun onune getiriyorum hos olur diyorum ama sonra yine korkuyorum neyapcam ben yaa...

Laale
2-02-10, 12:02
benim_dunyam
kizlar ben esime soru sordum sordumada pisman olmak uzereyim soyle anlatayim....
esimden allah var ne istediysem alir beni kirmayi uzmeyi istemez ona en son tirnami yaptirabilirmiyim dedim okey dedi bende sonra hep ben istiyorum sen onayliyorsun senin istedigin benden birsey varmi diye sordum durdu durdu dediki istesem yaptirirmisin evet dedim ama bak yaptirmiycaksan sorma dedi soyle dedim bana gogus uclarina piercing taktirmani istiyorum dedi bir an dondum eminmisin dedim sakami yapiyorsun dedim hayir hep dusunuyordum sende sorunca soyledim dedi yaptirmiycan dimi diye sordu bende istiyorsan yaptiririm dedim zaten iki cocugumuz var allah bagislasin insallah baska cocukta dusunmuyoruz emzirme sorunumda yok yani ama korkuyorum nerden sordum diye kiziyorum bazen kendime bazen dusununce gozumun onune getiriyorum hos olur diyorum ama sonra yine korkuyorum neyapcam ben yaa...
Eşiniz oldukça ilginç bir erkekmiş!!!akannehir
Bir yabancının sizin göğüslerine sadece birer halka uğruna dokunmasını istiyor he?
Valla benim kocam böyle bişiy istese "bu adam beni sevmiyor!!!!" diye çıngar çıkarırdım..:mymeka:

bahar07
2-02-10, 12:02
keınlıkle katılıyorum sana ...nasıl yanı ya zaten hayatta yaptırmam esıdme bunu ıstemez ıtese bende supheye duserım sevgısınden ...bu kadra genıs bır aıle dgeılız kususra bakma .....

benim_dunyam
2-02-10, 12:02
neden boyle diyorsun ben almanyada yasiyorum burda bu isi genelde taylandli kadinlar yapar bir kadin isi icin dokunmasi ben okadarda garipsemiyorum isin bu kismini

reneta80
2-02-10, 12:02
Sağlık açısından da sakıncalı olabilir. Ben olsam yaptırmam ayy içim çekildi.

Laale
2-02-10, 12:02
benim_dunyam
neden boyle diyorsun ben almanyada yasiyorum burda bu isi genelde taylandli kadinlar yapar bir kadin isi icin dokunmasi ben okadarda garipsemiyorum isin bu kismini
Kadın ya da erkek diye düşünmedim ben yapan kişiyi..:sm_confused:
Sonuçta sadece zevk uğruna yabancı biri dokunacak! Kocam vasfını taşıyan adam "aman karımın göğüslerini başkası gördü,elledi ama olsun halka var ne güzel ne güzel diyecek!"opuyorumnanaktan
Ben istemem böyle erkek!:dilcikar:
Benim için olay bu kadar basit! Fikrimizi sordunuz söylediniz..
Madem sizin için garip değil,yaptırın tabii..:lepi:

Asmin
2-02-10, 12:02
eger siz de istiyorsaniz yaptirin gitsin ne olcak yani. alti ustu bi piercing.
sormussunuz adam da soylemis neticede. baska forumlarda eminim bu konu ile ilgili baya bilgi elde edersiniz.
saglik acisindn zarari varmidir biraz arastirin akliniza yatarsa yaptirin yani.

azelya55
2-02-10, 12:02
Tercih tabiki de senin..Ben ne memede, ne göbekte, ne de yüzde hoşlanmadığım için pek sıcak bakmazdım bayanssulusmile

KucukBocuk
2-02-10, 12:02
valla ben de yaptırmazdım... ben bir erkekte görmüştüm göğüste pearcing hiç hoş görünmüyordu...
kadında daha da kötü görünür bence...

redlight71
2-02-10, 12:02
Ya şu KK da ne enteresan konular açılıyorsempatiksalakcinni

why_be
2-02-10, 13:02
akannehir

basulpete
2-02-10, 13:02
ben üniversitede okurken kaşıma yaptırmıştım.işe başlayınca çıkardım. aslına bakarsanız tehlikeli bişey. göğüs ucu weya kaşü kan dolaşımının oldugu bir bölge we iltihap kaptıgı an gerçekten büyük sorunlara sebep olabilir. göbek gibi değil yani..üstelik göğüs ucu oldukça karmaşık bir dokuya sahip.
ben sizin yerinizde olsam eşimi karşıma alır bunu neden istediğini sorardım. bunun geçici bir hewes için isteyip istemediğini anlamaya çalışırdım. eğer geçiciyse we bi süre sonra bundan hoşlanmayacaksa bence hiç bu riske girmeyin derim..bunun risklerini de araştırıp eşinize söyleyin..istediği şeyin bilincinde olmalı..

BuzlarUlkesi
2-02-10, 14:02
off icim bir tuhaf oluyor..ya caniniz yanmayacak mi bunu yaptirirken,bende sahsen böyle sacma birseyi istemedigim birseyi yapmam..bu sac rengi degil ki esim su renk yap dese yapayim..sahsen cok midem bulaniyor o görüntülerden ama sen yapmayi istiyorsan kim ne diyebilirk ki..
esin cok tuhaf birisi

MonaPisa
2-02-10, 14:02
Yani göbek kaş falan olsa anlayacağım da, göğüs çok tehlikeli be arkadaşım, olmadık iş açarsın başına Allah korusun. Ben eşinin isteğini hiç garipsemiyorum, insanların çeşit çeşit fantazisi olabilir, bana göre anormal değil. Hatta başkasının dokunması da sorun olmaz bence, yapan da işini yapacak sonuçta, tecavüz edecek hali yok ama.... göğüs ucu beeeee..... çok tehlikeli...... anam bi de acır ki orası... ayyyy.. içim kalktı...

strawberry35
2-02-10, 14:02
Yıllardır göbeğimde var benim,hiçte pişman olmadım yaptırdığım için,bilakis estetik durduğunu düşünüyorum.
Fakat göğüs dediğiniz zaman bende bir durakladım.
Kendime yaptırımıydım,asla
Ama bu işler kişiye göre değişir.
Herkesin zevki,görsellik anlayışı farklı.
Artı her bölge sağlık açısından aynı riski taşımıyor,bunların hepsini göz önünde bulundurarak kararı kendiniz vermelisiniz.

Sonbahar24
2-02-10, 15:02
eşlerin birbirlerine açık konuşmaları hoşuma gidiyor benim
yani ne isteiğini söylemiş,eğer sencede bi sakınca yoksa yaptırırsın..
ama iyce araştır zararlarını...

bana sorarsan ben yaptırmazdımbilmiyorumkismile

Glorya
2-02-10, 15:02
eşin istiyorsa...sende olumlu bakıyorsan yaptır bence. eşin birinin görmesine bişey demedikten sonra, kime laf düşerki?

PRINCESS-in-LOVE
2-02-10, 15:02
benim_dunyam
kizlar ben esime soru sordum sordumada pisman olmak uzereyim soyle anlatayim....
esimden allah var ne istediysem alir beni kirmayi uzmeyi istemez ona en son tirnami yaptirabilirmiyim dedim okey dedi bende sonra hep ben istiyorum sen onayliyorsun senin istedigin benden birsey varmi diye sordum durdu durdu dediki istesem yaptirirmisin evet dedim ama bak yaptirmiycaksan sorma dedi soyle dedim bana gogus uclarina piercing taktirmani istiyorum dedi bir an dondum eminmisin dedim sakami yapiyorsun dedim hayir hep dusunuyordum sende sorunca soyledim dedi yaptirmiycan dimi diye sordu bende istiyorsan yaptiririm dedim zaten iki cocugumuz var allah bagislasin insallah baska cocukta dusunmuyoruz emzirme sorunumda yok yani ama korkuyorum nerden sordum diye kiziyorum bazen kendime bazen dusununce gozumun onune getiriyorum hos olur diyorum ama sonra yine korkuyorum neyapcam ben yaa...
ayyyyyy nekadar acır allah bilir
ben göbek deliğimi deldirirken az kalsın bayılacaktım ki göğüs ucları çok çok hasas bilmiyorumkismile
emzirirken neler çekiyoruz
ama madem senin için sorun değil o acıyı göze aliyorsun eşin için yaptır tabii
görüntü itibariylende çok güzel bulmuyorum göğüslerde ama zevk meselesi tabii

MonaPisa
2-02-10, 15:02
Ya ben o deldikleri şişleri gördüm de fenalaştım.
Adamlar deşiyo resmen.
Göbek, kaş bi nebze daha katlanılır da göğüs... ayy ayy gene kötü oldummm :roflol:

KalenderMesrepim
2-02-10, 16:02
erkeklere karar tutmuyor tabii ki de ..
ama zevk meselesi..
belki bu yaşlarda erkeklere seksi gelebılırde yaşlanınca ne olacak?

OFFPOFFF
2-02-10, 16:02
MonaPisa
Yani göbek kaş falan olsa anlayacağım da, göğüs çok tehlikeli be arkadaşım, olmadık iş açarsın başına Allah korusun. Ben eşinin isteğini hiç garipsemiyorum, insanların çeşit çeşit fantazisi olabilir, bana göre anormal değil. Hatta başkasının dokunması da sorun olmaz bence, yapan da işini yapacak sonuçta, tecavüz edecek hali yok ama.... göğüs ucu beeeee..... çok tehlikeli...... anam bi de acır ki orası... ayyyy.. içim kalktı...
:roflol::roflol::roflol::roflol:

walla eger sende ıstıyorsan yaptır tabıı..bence ılk once yaptırmayı dusundugun bır yerle gıt konus,bugun taktırdın yarın cıkartmak ıstersen orası delık mı kalır fln yanı veya acır mı veya saglık acısından bır tehlıkesı var mı fln..bence yapacak olan kısılere sorsan daha saglıklı bılgıler alırsın..

Metaphora
2-02-10, 16:02
yapmaa...benimde göbeğimde var ve sevgilim şu olayı duyduğundan beri çıkarmam için uğraşıyorsempatiksalakcinni

hamile bir kadın hamile olduğunu bilmeden 2. aylarına kadar falan piercing takıyormuş,çocuğu down sendromlu doğmuş,bunu ona söyleyende bir doktormuş piercing yüzünden olmadı diye,tabi herkeste olacak diye birşeyde yok.

sizinde olurda bir çocuğunuz daha olursa sorun olabilir emzirirken,süt gelmez yada zehirlenir çocuk falan..yaptırmayın

cidden ne ilginç kocanız varmış...

D.Gezer
2-02-10, 16:02
Cidden ılginçmiş eşiniz..
Ben Almayım..Alanada Mani olmayım :hulya:

Birde hoş duracağını sanmıyorum..

resusitasyon
2-02-10, 16:02
herşeyden geçtim canım yanar yaasempatiksalakcinni

pembehera
2-02-10, 21:02
tarzı nasıl eşinizin?
geleneksel yurdum erkeği görünümündeyse bu isteği beni çok düşündürürdü, paranoyaklık belki ama birinden görüp beğendiğini, hatta cinsel kaynaklı doyumsuzlukları olduğunu bile düşünebilirdim...
bir de üstüme iyilik sağlık derdimCADIARZU
''ben yaptırsaydım'' kendimi eşimin porn starı gibi hissederdim, daha beterinden koru diye yaradana dua ederdim...

gelinciktarlasi
2-02-10, 22:02
Her erkeğin fantezisi olabilir bence eşinin porn starı olmakta zarar yok. Sonuçta cinselliği eşimizle yaşıyoruz. Eğer sizin için de bir problem yoksa taktırabilirsiniz benim düşüncem. Ya da en azından birine taktırır denersiniz çıkabilen şeyler sonuçta.

nalansu09
2-02-10, 22:02
ayyyy acır beee bi tuhaf oldum şimdi...

Paradoks
2-02-10, 22:02
sen de istiyorsan yaptır gitsin..ne olacak ya..valla öyle marjinallikler var ki bu hayatta eşinizin bu isteği masum kalmış bence:eek:

er_ca
2-02-10, 22:02
benim_dunyam
kizlar ben esime soru sordum sordumada pisman olmak uzereyim soyle anlatayim....
esimden allah var ne istediysem alir beni kirmayi uzmeyi istemez ona en son tirnami yaptirabilirmiyim dedim okey dedi bende sonra hep ben istiyorum sen onayliyorsun senin istedigin benden birsey varmi diye sordum durdu durdu dediki istesem yaptirirmisin evet dedim ama bak yaptirmiycaksan sorma dedi soyle dedim bana gogus uclarina piercing taktirmani istiyorum dedi bir an dondum eminmisin dedim sakami yapiyorsun dedim hayir hep dusunuyordum sende sorunca soyledim dedi yaptirmiycan dimi diye sordu bende istiyorsan yaptiririm dedim zaten iki cocugumuz var allah bagislasin insallah baska cocukta dusunmuyoruz emzirme sorunumda yok yani ama korkuyorum nerden sordum diye kiziyorum bazen kendime bazen dusununce gozumun onune getiriyorum hos olur diyorum ama sonra yine korkuyorum neyapcam ben yaa...
sizden duydum ilk defa üşenmedim aradım netten. 4- 6 ayda iyileşirmiş. görüntüler çok ürkütücü..
eşiniz bunu nerede görmüş yada duymuş bunu nereden çıkarmış tek takıldığım nokta bu?

ameliee
2-02-10, 22:02
düşününce bile fena oldum ben akannehir

you_know
2-02-10, 22:02
kasımda vardıda benim ıyyyy göğüs ucumdamı ilk önce eşim taksın düşünürüzkaydirigubbakcemile3

Paradoks
2-02-10, 22:02
you_know
kasımda vardıda benim ıyyyy göğüs ucumdamı ilk önce eşim taksın düşünürüzkaydirigubbakcemile3
hehe bu arkadaş doğru sölemişş..önce eşin taktırır mı bi sor bakalım..pişti olursunuz..kafamçokkarıştı

yazdan
3-02-10, 02:02
ayol okurken iç organlarım yer değiştirdi,tansiyonum inip inip çıktıaklinialirimsmile
hiç içim elvermez böyle şeylere,hemenceceik içim çekilir.
birde eşin kadın yada erkek olsun başkasına sırf zevk amaçlı hadi hastalık olsa Allah korusun amenna...
ben bir kez eşimin ağzını arıyım dedim,belime dövme yaptırıım die sordum??
öle bir aldım ağzımın payını,kaldım oracıkta:hulya:

Larosw
3-02-10, 07:02
bendede göbeğimde vardı bebekten sonra mahvolduğu için çıkardım :))
ama göğüs uclarımı hayatta düşünmem takılır makılır elimde kalır falan iyyyy :))

Borzo
3-02-10, 07:02
Kocamın Her istediğini yapsaydım ooo..

MonaPisa
3-02-10, 07:02
Barzey
Kocamın Her istediğini yapsaydım ooo..
Bence de sempatiksalakcinni :roflol:

essmeralda
3-02-10, 07:02
bir kocanın bunu istemesinin tek sebebi cinsel fantazidir.:1closedeyes:
ve adamın fantazi isteğini karşılayacağım diye gidip de mememe halka taktırmazdım.
ne zannnediyor bu adamlar; öpüp koklarken acımıyor diye delinirken de mi acımayacak sanıyorlar. :kızgın:
hey yarabbim yaa...

MonaPisa
3-02-10, 07:02
Bence deldirme, yalancı küpe tak, aynı işi görür nasılsa.

marjorie_
3-02-10, 08:02
Ben bunda çok garipsenecek bir yan görmüyorum, piercingi yaptıracağınız mekanı iyi seçip bakımını da doğru yaparsanız sorun yaşama ihtimaliniz çok düşük. Ben de bir dönem yaptırmayı düşünüp sonra eşimin istememesi dolayısıyla vazgeçmiş biri olarak epey araştırmıştım bu piercing konusunu. Göğsü geçtim, insanlar daha nerelerine yaptırıyorlar. :jeyyar:
Benim garipsediğim "eşin seni sevmiyor mu, bu ne genişlik, nasıl göğüslerine dokunulmasına izin verir" meselesi. En nihayetinde ülkemizde bayanların çok büyük bir bölümü genital bölgelerine ağda yaptırıyor ve eşleri de bunu gayet doğal karşılıyor. Buradan bu bayanların eşlerinin onları sevmediği sonucu mu çıkıyor şimdi? bilmiyorumkismile
Tabii ki vücudunuzda içinize sinmeyen bir değişiklik yaptırmayın ama bence sizin de aklınıza yatarsa yaptırmamanız için bir sebep yok.

Glorya
3-02-10, 08:02
marjorie_
Ben bunda çok garipsenecek bir yan görmüyorum, piercingi yaptıracağınız mekanı iyi seçip bakımını da doğru yaparsanız sorun yaşama ihtimaliniz çok düşük. Ben de bir dönem yaptırmayı düşünüp sonra eşimin istememesi dolayısıyla vazgeçmiş biri olarak epey araştırmıştım bu piercing konusunu. Göğsü geçtim, insanlar daha nerelerine yaptırıyorlar. :jeyyar:
Benim garipsediğim "eşin seni sevmiyor mu, bu ne genişlik, nasıl göğüslerine dokunulmasına izin verir" meselesi. En nihayetinde ülkemizde bayanların çok büyük bir bölümü genital bölgelerine ağda yaptırıyor ve eşleri de bunu gayet doğal karşılıyor. Buradan bu bayanların eşlerinin onları sevmediği sonucu mu çıkıyor şimdi? bilmiyorumkismile
Tabii ki vücudunuzda içinize sinmeyen bir değişiklik yaptırmayın ama bence sizin de aklınıza yatarsa yaptırmamanız için bir sebep yok.
katılıyorum.zaten konuyu açan arkadaş demiş...bunu çinli bayanlar yapıyor die.. :1closedeyes:

ema1
3-02-10, 08:02
yurtdışında yaşayan bayandan böyle bir istek geleceğiniz sezmiştim

çok para adama neler yaptırıyor neler :roflol:

cemilee
3-02-10, 08:02
ençler arasındaki piercing modası, tehlikeli sonuçlara yol açabiliyor. Uzmanlar, 'Ölümcül olabilir!' diyor. Çağın modası piercing'in zararları saymakla bitmiyor... İşte yaşanan örnek vaka ve piercingin tıbbi zararları...

21 yaşındaki İtalyan Stefania Fraccalvieri, yüzünde günde 20-30 kere, 10 ila 30 saniye kadar süren elektrik şokuna benzer ağrılar hissettiği şikâyetiyle doktora gitti. Doktorlar ilk olarak, 'intihar hastalığı' diye de anılan bir sinir hastalığı olan 'trigeminal nevralji' teşhisi koydu.

Tedavi için şiddetli ağrı kesiciler denendi ancak çözüm çok daha basitti: Genç kadın dilindeki piercing'i çıkardı ve ağrılar iki gün sonra yok oldu.

Dildeki piercing'ler bazen gençlerin hayatına mal olabilecek kadar zararlı olabiliyor. Piercing'in olumsuz etkileri arasında tetanoz, kalp enfeksiyonları, beyin apseleri ve diş çürümeleri yer alıyor.

Stefania'nın örneğinde, genç kadının dilindeki piercing, çenesinden geçen, beyindeki en büyük sinirlerden, trigeminal sinire etki etmiş. Bir başka örnekse, piercing'li bir kadında ikinci bir dili andıran, bir yaranın oluşması.

'Piercing son derece sakat ve tehlikeli'

Piercing'in böyle bir komplikasyona neden olmasına çok nadir rastlandığını söyleyen cerrah Marcelo Ravenna yine de uyarıyor: 'Dil, piercing için özellikle tehlikeli bir yer, çünkü dilde önemli organlara ve yakınındaki önemli sinirlere mikrop taşıyabilecek çok fazla kan damarı bulunuyor.' Bir piercing stüdyosu sahibi olan Jeanne Fritch ise dil piercingi'nin profesyonel kişilere yaptırılması, tıbbi çelikten yapılmış takı kullanılması ve dil iyileşirken ağız temizliğine özen gösterilmesi gerektiğini söylüyor. 21 yaşındaki, Romalı üniversite öğrencisi Fraccalveri'nin tavsiyesiyse, hiç piercing yapmamaları...

İstanbul Cerrahi Hastanesi'nden beyin sinir cerrahisi uzmanı Doç. Dr. Cahide Topsakal, dil piercingi'nin enfeksiyon anlamına geldiğine dikkat çekerek 'son derece tehlikeli, sakat ve yanlış' olarak yorumluyor. Topsakal, piercing'in beyin apsesine ve hatta bazen ameliyat gerektirebilecek sorunlara yol açabileceğini söylüyor ve ekliyor: "Çeneden yukarısıyla çok oynanmamalı, küpeler bile kıkırdağa kadar çıkmamalı."

Princess of Rain
3-02-10, 10:02
ema1
yurtdışında yaşayan bayandan böyle bir istek geleceğiniz sezmiştim

çok para adama neler yaptırıyor neler :roflol:

katiliyorum sana canim

bu piercing midir nedir goguse dile ve kadinlarin bir organinada yapiliyorohaoldumsmilesiz anladiniz onu bunlar cinsellik icin yapiliyor ya azcuk arastirdimdaakannehirnetten

yurtdisinda yasayan bayan ve esi cinsellige doyumsuz galiba ay ben kaciyorum :eek:domates atarsiniz bana simdi:tomato:

oykumruyam
3-02-10, 11:02
ben eşim istiyor diye herşeyi yaptırmazdım
en önemli olan benim kendi isteklerim

flamenko
3-02-10, 11:02
garip bir istek CADIARZU

pembehera
3-02-10, 11:02
konuyu açan arkadaşımızın piercing taktırma fikri pek içine sinmemiş olacak ki durumdan hayıflanır nitelikte bir mesaj yazmış...
içimize sinmediği takdirde eşimizin her dediğini yaparsak, doyumsuz bir canavar yaratırız...
bugün bunu isteyen, yarın %100 farklı birşey daha ister, iyilik diye gördüğümüz tavizlerimiz asla cezasız kalmaz:eek:lmaz:
içine sinerek yaptırana ise zaten diyecek hiçbirşeyim olamaz, sonuçta bana ne? beni rahatsız etmeyecek kimsenin göğüs ucu...
fantezi için kimisi de kesici delici cisimlere başvurabiliyor işte, herkes farklı.

MonaPisa
3-02-10, 12:02
Yavvv fantazi bu işte sınırı yok, isteyen istediğini yaptırır ama istiyorsa yaptırır, yani öyle olmalı, yani ben çok açığım bu tip konularda hiç garipsemedim bu isteği ama göğüs bu yav... ayyy gene içim kalktı bak, ben kaçayım en iyisi bu topikten :roflol:

benim_dunyam
3-02-10, 12:02
herkese tesekkurler zahmet edip yorum yaptigi icin olumlu yada olumsuz ellerinize saglik

xxDerinxx
3-02-10, 12:02
Asla yaptırmazdım...
Ne espirisi var göğüste bi metal parçasının :1shok:
Görünüş açısından çok itici...
Sağlık açısından da pek hijyenik gibi gelmiyor bana...

cemre_SU
3-02-10, 12:02
benim kocamda burnuma taktırmmamı istiyordu ben de taktırdım iki defa yaptırdım düştü .olmadı aaa o istiyo diye kevgire dönecek halim yoktu:dilcikar:göğüs ucunu düşünemiyom bile acırr yaveyvahedigeldismile burnumu deldiriken acıyor yinede sen bilirsinaklinialirimsmile