TEST

kruvaze perde kullananlar...


angel_86
5-02-10, 15:02
arkadaşlar oturma odama kruvaze perde yaptırmak istiyorum.evlerinde kullananlar varsa yardımcı olabılırler mı?kullanımında bı zorluk varmı.mekanızmalı oldugunu bılıyorum yıkarken zor oluyormu?bu konuda tecrubelerınızı paylasırsanız sevınırım canlarım.a.s...

angel_86
5-02-10, 15:02
isteğim perde modeli şu şekilde arkadaşlar.fotografı internetten buldum...
[​IMG]

angel_86
5-02-10, 16:02
bana yardım edicek olan yok mu ??mafoldumben

sannem16
5-02-10, 19:02
arkadaşım yeni evlendi o yaptrmış canım kolay diyor kullanımı için.bende haziranda evlenicem bende yaptırıcam inşallah.salon camlarım yere kadar.ikisinede yaptırmayı düşünüyorum.

angel_86
5-02-10, 19:02
sannem16
arkadaşım yeni evlendi o yaptrmış canım kolay diyor kullanımı için.bende haziranda evlenicem bende yaptırıcam inşallah.salon camlarım yere kadar.ikisinede yaptırmayı düşünüyorum.
sagol cnm.sanada sımdıden mutluluklar dılerım opuyorumnanaktan

angel_86
9-02-10, 19:02
arkadaşlar fikir verseniz bana bu hafta yaptırıcamda...çokk kararsız kaldım.yardımcı olunnn :çok üzgünüm:

cambazz
9-02-10, 20:02
arkadaşım benim salon perdem kruvaze.aynı bu şekilde.mekanizmalı.ben daha yeni evli olduğum için yıkamadım henüz.ama aynısından annemde kullanıyor 2 yıldır kaç kere yıkadık taktık hiçbir zorluğu yok ,sadece takarken zor oluyor biraz bütün olduğu için,tek başına takmak zor olur.ama yine de gözünde büyüttüğün kadar korkulacak birşey değil.ben de ondan bildiğim için yaptırdım.iyiki de yaptırmışım diyorum.benimki bi de kendinden pullu akşam olunca ışıkda öyle güzel görünüyorki,değer valla yaptır yaptırzemuszemus

angel_86
9-02-10, 20:02
cambazz
arkadaşım benim salon perdem kruvaze.aynı bu şekilde.mekanizmalı.ben daha yeni evli olduğum için yıkamadım henüz.ama aynısından annemde kullanıyor 2 yıldır kaç kere yıkadık taktık hiçbir zorluğu yok ,sadece takarken zor oluyor biraz bütün olduğu için,tek başına takmak zor olur.ama yine de gözünde büyüttüğün kadar korkulacak birşey değil.ben de ondan bildiğim için yaptırdım.iyiki de yaptırmışım diyorum.benimki bi de kendinden pullu akşam olunca ışıkda öyle güzel görünüyorki,değer valla yaptır yaptırzemuszemus
cnm benim çok tşk ederim.şimdi daha da ikna oldum.tatlım fotografını ekleme şansın varsa ekleyebılırmısın.a.s.

MasalPrensesi
15-02-10, 08:02
angel bu konuyu actgın çok iyi olmus çünkü bende çok begenıyorum bu perdeleri.benim evımın salon camları yere kadar bu perdeden düşünüyorum.kullanan arkadaslara kendılıgınden pulları olanlar yıkanınca zarar görmuyor mu? bir de bu modeli fransiz güpüründen mi yapıyorlar?

Saruboceq
15-02-10, 08:02
Çok zor ya..Benim salonumda var.ınnaılmaz zor.Kayınvalidemde de var o yıkarken o kadar zorlandı ki şimdi benim gözümde büyüyor yıkamak..
Katlamalı mekanizmalılar daha basit babamlarda olduğu için biliyorum.

şayan
15-02-10, 11:02
Benim yatak odamda var kruvaze ama bu şekilde mekanizmalı değil çok şık ve kullanışlı

MasalPrensesi
15-02-10, 11:02
şayan resmini paylasır mısın bizimle merak ettim.

angel_86
15-02-10, 15:02
arkadaşlar ben perdeyi yaptırdım.bugün montajını yaptılar.benim çok içime sindi.ve mekanızmasında bi zorluk olmadıgını gordum.perdelerde halka yok cırt cırtlı mekanızmaya o sekılde takıyorsun.ve mekanızmada ıpler var onları perdede ayrılmıs olan ufak delıklerden gecırıp ucuna dugum atıyorsun ıste bu kadar.hıc buyutulecek kadar degılmıs.bu arada yarın fotosunuda burada sızlerle paylasırım.herkese tskler...

MasalPrensesi
15-02-10, 15:02
angel güle güle kullan resımlerını beklıyorum

angel_86
15-02-10, 16:02
MasalPrensesi
angel güle güle kullan resımlerını beklıyorum
tsk ederım tatlım.yarın eklıcem resımlerı.a.s.

nurun
16-02-10, 21:02
güle güle kullan tatlım :)

angel_86
12-03-10, 17:03
yaptırmış olduğum perde...

[​IMG]

hunter7
12-03-10, 21:03
çok güzel olmuş canım güle güle kullan..

BenDerin
13-03-10, 07:03
çok şık olmuş canım güle güle kullan.

angel_86
15-03-10, 16:03
tşk ederim canlarım kaydirigubbakcemile3

nurun
16-03-10, 21:03
çok hoş olmuş değişik hava katmış eve güle güle kullan canım

angel_86
17-03-10, 15:03
nurun
çok hoş olmuş değişik hava katmış eve güle güle kullan canım
tşk ederim cnm.a.s.

Sinoplu57
17-03-10, 15:03
angelim cok güzel olmus.. zaten evini cok begenıyordum eminim bunla daha bir güzel olmustur..
inş bende yaptırmak istiyorum ev bitince ama ortasındakı cekmeli (adını bilmiyorum :KK70:) onu nasıl yıkıcaz ki.. camasır makinesine atılmaz heralde.. mutfagıma da katlamalı stor istiyorum ama işte yıkama sorunu kafamı allak bullak etti.

Sinoplu57
17-03-10, 15:03
bu arada gülerek iyi günlerde huzurla kullan canım benim..:)

angel_86
18-03-10, 17:03
Sinoplu57
angelim cok güzel olmus.. zaten evini cok begenıyordum eminim bunla daha bir güzel olmustur..
inş bende yaptırmak istiyorum ev bitince ama ortasındakı cekmeli (adını bilmiyorum :KK70:) onu nasıl yıkıcaz ki.. camasır makinesine atılmaz heralde.. mutfagıma da katlamalı stor istiyorum ama işte yıkama sorunu kafamı allak bullak etti.
tatlım storu sılerek kullanıyorsun nemlı bı bezle.sonra tekrar yerıne takıyorsun.kullanılısı basıt.katlamalı storuda mekanızmasından cıkarıp makınada yıkayabılıyorsun.bazıları takarken zorlandıgını soyluyor bazılarıda kolay oldugunu soyluyor ama ben katlamalı kullanmadıgım ıcın blmıyorum tatlım.ama gorünümü çok şık.zahmetliyse bile değer diye düşünüyorum a.s.

angel_86
18-03-10, 17:03
arkadaslar bu perdenın mekanızmasında sızlerde de makara varmı ıp orayamı dolanıyor.az once bı yerde okuduguma gore ıkı cesıt mekanızma varmıs bırı makaralı bırı makarasız.bendekıde makaralı perdeyı sabıt tutmak gerekıyor cok oynatamıyorum makaraya ıp dolanıyor o zamanda. sızlerınkınıde merak ettım acıkcası.bılgılendırırsenız sevınırım.

cambazz
18-03-10, 18:03
canım benimkinde de makara var ama öyle ip dolanması filan olmuyor,anlamadım ne demek istediğini tam olarak??

angel_86
18-03-10, 18:03
cambazz
canım benimkinde de makara var ama öyle ip dolanması filan olmuyor,anlamadım ne demek istediğini tam olarak??
cnm perdeyı bıraz yukarı kaldırınca yada ındırınce bazen makaranın etrafındakı ıp makaraya dolanıyor.daha sonra perdeyı oynatamıyorum sabıt kalıyor.aldığım perdecıye soyledım gelıp baktı ama perdeyı kaldırırken yukarı dogru korka korka kaldırıyorum.

cambazz
19-03-10, 13:03
angel_86
cnm perdeyı bıraz yukarı kaldırınca yada ındırınce bazen makaranın etrafındakı ıp makaraya dolanıyor.daha sonra perdeyı oynatamıyorum sabıt kalıyor.aldığım perdecıye soyledım gelıp baktı ama perdeyı kaldırırken yukarı dogru korka korka kaldırıyorum.
hımmbilmiyorumkismile ben de olmuyor canım öyle bir sorun,gerçi çok da oynatmıyorum,öyle duruyor ama benim camım seninkine göre bayağı büyük,haliyle makaraların mesafesi de çok fazla ondan olabilir belki.ama çok güzel olmuş seninki de çok yakışmış,pişman olmadın dimi??opuyorumnanaktan

angel_86
19-03-10, 16:03
cambazz
hımmbilmiyorumkismile ben de olmuyor canım öyle bir sorun,gerçi çok da oynatmıyorum,öyle duruyor ama benim camım seninkine göre bayağı büyük,haliyle makaraların mesafesi de çok fazla ondan olabilir belki.ama çok güzel olmuş seninki de çok yakışmış,pişman olmadın dimi??opuyorumnanaktan
yok tatlım pısman olmadım.cok begenerek ve ısteyerek yaptırdım.perdecım duzenlendı onları osekılde bıraktım oynatmıyorum artık.sabıt bı sekılde duruyor.a.s.

tan07
22-03-10, 00:03
canım ben de yeni yaptırdım ama çok memnunum fikir açısından resmi yükleyeyim


[​IMG]

gnydn64
22-03-10, 19:03
kızlar bu modelin adı kruvaze perdemi ?
kusura bakmayın bende acemiyim biraz perde konusunda
bende bu modelden yaptırıyorum salonuma siparişi verdik dikiliyor.
bizim duvar 4.5 metre ortası fransız tülünden bu model olacak yanlarınada 2 renk fon beğendik alttada
stor var toplamda 850 tuttu. taçta %50 indirim vardı orada yaptırıyoruz.
kızlar bu fiyat nasıl sizce bu piyasayı pek bilmediğimden indirimde vardı aldık.
bitince fotosunu koyarım

BaSiYaZMaLiKiZ
22-03-10, 19:03
benim oturma odam da kruvaze perde ..

ama mekanizmalı değil..

ben memnunum ..

ama mekanizmalı olanların kullanımı nasıldır bilemiyorumbilmiyorumkismile

angel_86
22-03-10, 19:03
gnydn64
kızlar bu modelin adı kruvaze perdemi ?
kusura bakmayın bende acemiyim biraz perde konusunda
bende bu modelden yaptırıyorum salonuma siparişi verdik dikiliyor.
bizim duvar 4.5 metre ortası fransız tülünden bu model olacak yanlarınada 2 renk fon beğendik alttada
stor var toplamda 850 tuttu. taçta %50 indirim vardı orada yaptırıyoruz.
kızlar bu fiyat nasıl sizce bu piyasayı pek bilmediğimden indirimde vardı aldık.
bitince fotosunu koyarım
cnm bana göre fiyatı normal.yan fonlarda var diyorsun.ucuz da değil pahalı da değil cnm.bu arada bitince muhakkak fotosunu beklıyorum buraya tatlım.şimdiden güle güle kullan tatlım...

angel_86
22-03-10, 19:03
tan07
canım ben de yeni yaptırdım ama çok memnunum fikir açısından resmi yükleyeyim


[​IMG]
güle güle kullan tatlım çok şık duruyor.mutlu günlerde kullanman dileğiyle...a.s.

tan07
22-03-10, 20:03
teşkkür ederim canım bu arada bnim mekanizmasıyla birli,kte 420 tuttu...

angel_86
23-03-10, 12:03
benim de perdem 3.10 du.stor+mekanızma+tül 340 tuttu.

MasalPrensesi
23-03-10, 15:03
kızlar ıkınzınde perdesi süper olmus benımde camlarım yere kadar sipariş verdım inşallah guzel durur yere kadar camda

angel_86
23-03-10, 16:03
MasalPrensesi
kızlar ıkınzınde perdesi süper olmus benımde camlarım yere kadar sipariş verdım inşallah guzel durur yere kadar camda
bence daha da güzel durur cnm.bu arada fotolarını koymayı unutma :sm_cool:

tan07
24-03-10, 08:03
evet canım benim diğer camım yere kadar onun da resmini yüklim istersen daha güzel duruyo


[​IMG]

MasalPrensesi
24-03-10, 10:03
tan süper olmus benım camımda aynı bu sekılde pekı storların nasıl tek parça mı 3 parça mı

cambazz
24-03-10, 14:03
buda benim perdem kızlar
[​IMG]

buarada dün ilk defa yıkadım makineden çıkarır çıkarmaz astım ütü filan gerektirmedi ve hiç de korkulduğu gibi olmadığını bir kez daha anladım,acayip kolay takıldı çünkü.

angel_86
24-03-10, 15:03
tan ve cambaz perdeleriniz süper duruyor.güle güle kullanın canlarım...

esrant
24-03-10, 16:03
Cambaz perdelerine bayıldım tek kelimeyle süperrrrrrr:)
Kesinlikle ciddi ciddi düşünüyorum ben de.
Ama bir şey sormak istiyorum arkadaşlar:
Bunun altına tül perde yaptırsam,üzerine bu perdeden yaptırsam nasıl olur acaba?
Hani fon perde gibi yani.
Bir de bunun yanlardan o duruşu falan nasıl ayarlanıyor,nasıl takılıyor bu perde?

gnydn64
24-03-10, 20:03
cambaz süper görünüyor güle güle kullan

gnydn64
24-03-10, 21:03
esrant
Cambaz perdelerine bayıldım tek kelimeyle süperrrrrrr:)
Kesinlikle ciddi ciddi düşünüyorum ben de.
Ama bir şey sormak istiyorum arkadaşlar:
Bunun altına tül perde yaptırsam,üzerine bu perdeden yaptırsam nasıl olur acaba?
Hani fon perde gibi yani.
Bir de bunun yanlardan o duruşu falan nasıl ayarlanıyor,nasıl takılıyor bu perde?
canım bence hoş olmaz sen burdakiler gibi yaptır yinede
yanlarınada istersen fon yaptırırsın

gnydn64
24-03-10, 21:03
tan çok güzel olmuş güle güle kullan

cambazz
24-03-10, 21:03
sağolun kızlar hepimiz güle güle kullanalım:eek: esrant bunun yanında tıpkı storlarda olduğu gibi bi makara sistemi var onu çekiyosun perde aşağı inip kalkıyor,çok basit yani.
ama tülün üzerinde bu nasıl olur bilemeyecem,pek aklıma yatmadı gibi sankibilmiyorumkismile

esrant
25-03-10, 07:03
Hımm tamam arkadaşlar teşekkür ederimolumunekankayizsmile

yusufburcu
28-03-10, 23:03
CAMBAZ.TAN VE ANGEL ARKADAŞLARIM PERDELERıNıZE BAYILDIMM CANLARIM ÇOK GÜZELLER GÜLE GÜLE KULLANIN ıNŞAALLAH...kaydirigubbakcemile2