5 Günde 5 Kilo Diyeti Deneyimlerimiz


sude_naz20
4-04-10, 10:04
qiz3mm
kzlar bu diyeti 1 ay yapmayı düşünüyorum. kmler yapar bnmle ..?bilmiyorumkismile
ben ben ben kaydirigubbakcemile5

chatlaxx
4-04-10, 10:04
ozlemilker
pirinç lapası canım ya 1 çay bardağı pirinci 3-4 çay bardağı su ile haşlıyorsun çok az tuz ile ve üzerine 1-2 kaşık yoğurt ekleyip yiyorsun yani ben öyle yaptım ilk denemede 2 günde 2 daha sonrakinde ise 2 günde 1 kilo verdim... sadece 3 öğün var bunda ama inan hiç açlık hissetmiyorsun ..bol su iç ve yavaş yavaş ye....
anladim cnm cok sagol opuyorumnanaktan
yani bütün gün yiyoruz demi??
ozlemilker
pirinci seviyorsan rahat yaparsın canım...
evet cnm seviyorum sorun olmaz valla
haftaya bu diyete ara vericem sonra persembe baslicam, bunu yaparim o aarada kaydirigubbakcemile2
cicibici
chatlaxx sabah tartildim dijitalde 68.4 ciktim cnm yaa..600 gr bile benim icin cok degerli bi zahmet deistirirsen sewinirim...simdiden tskler..
hayir cnm ne zahmeti, düzelttim opuyorumnanaktan
zazez
kızlar yarın bnde başlıorum inş.
şuan 68 kiloyum
hedefim 60
ama şu 1 haftada 2.5 k versem yeter
benide ekleyin listeye
ekledim cnm opuyorumnanaktan
zazez
ama biri sebze gününde neyle başlarsan gün boyu onu yemen gerekir demiş
bi yanlışlık olmasın
tüm sebzeler serbest deniodu en başlarda
öle olsaydı et gününde de sadece tek tip et yenmeliydi
sabah salam sosis bile yenebilir yazıodu
ben mi yanlış hatırlıorum
hayir cnm sabah ne ile kahvalti yaptiysan bütün gün ona devam ediyosun
tüm sebzeler serbest, yani hangi sebzeyi istiyosan seciyosun
ama kahvaltida diyelimki 4 cesit sebze yediysen bütün gün o 4 cesit sebzeyi yemeye devam ediyosun kaydirigubbakcemile5
diyetin mantigi tek tip beslenme
sadece sebze gününde degil
diger günlerde kahvaltida ne yediyse bütün gün o besini yiyosun opuyorumnanaktan

zorlusvdali
4-04-10, 10:04
slm arkadaşlar ben bu diyeti bu hafta yaptım ama elimde olmayan bağzı neenlerden dolayı sporuma pek dikkat edemedim(misafirler geldi,annem ameliyat oldu ,şehir dışına çıktım):kedi: o yüzden pek veremedim şu anda 60.100 olmuşum yanı sadece3kg gitmiş bendenmafoldumben ama düzenli olarak yapabilseydim kesin başarırdım.Bugünden itibarende elma diyetibaşladım hadi hayırlısı bakalımm bunu bari inşallah başarabilirimguclubacismile

zazez
4-04-10, 10:04
peki o zaman meyve de aynı tip
yumurta gününde ful yumurta yemek lasım

ama yumurta gününde süt yoğurt olur yazmışsınız en başta
meyve gününde çeşit çeşit meyva yediğini yazan arkadaşlar olmuş
bence bi yerlerde hata var
sabah hangi 4 çeşit sebzeyi yiyebilirsin ki?
tüm günde domates salatalıkla durulmaz
yani öğlen hiç yağsız taze fasulye yenemezmi?
şahsen ben tüm gün boyunca domates salatalıkla durmam
zamanında öle bilinçsizce yaptğm günler olmştu ve 2 şişe serum yemek zorunda kalmştım

sude_naz20
4-04-10, 11:04
haftaya tartıda 63 rakamını görsem ahhhhhhh başka ne isterim ki boshayallersmile
en son lisedeyken o kilodaydm çünkü özledim :eek:
hele 58 olursam 13-14 yaşımdaki kiloma döneceğim
şuan 22 yaşında iş güç sahibi bi bayanım ennn büyük hayalim 58 olmak
kızlarr Allahtan dilerim ki herkes hayalindeki kilosuna dönsün :Saruboceq:

chatlaxx
4-04-10, 11:04
zorlusvdali
slm arkadaşlar ben bu diyeti bu hafta yaptım ama elimde olmayan bağzı neenlerden dolayı sporuma pek dikkat edemedim(misafirler geldi,annem ameliyat oldu ,şehir dışına çıktım):kedi: o yüzden pek veremedim şu anda 60.100 olmuşum yanı sadece3kg gitmiş bendenmafoldumben ama düzenli olarak yapabilseydim kesin başarırdım.Bugünden itibarende elma diyetibaşladım hadi hayırlısı bakalımm bunu bari inşallah başarabilirimguclubacismile
cnm cok gecmis olsun annene
olsun 3 kiloda gayet iyi kaydirigubbakcemile5 yanliz listede senin kilon 56 yaziyo bi ynalislik olmus heralde:/
zazez
peki o zaman meyve de aynı tip
yumurta gününde ful yumurta yemek lasım

ama yumurta gününde süt yoğurt olur yazmışsınız en başta
meyve gününde çeşit çeşit meyva yediğini yazan arkadaşlar olmuş
bence bi yerlerde hata var
sabah hangi 4 çeşit sebzeyi yiyebilirsin ki?
tüm günde domates salatalıkla durulmaz
yani öğlen hiç yağsız taze fasulye yenemezmi?
şahsen ben tüm gün boyunca domates salatalıkla durmam
zamanında öle bilinçsizce yaptğm günler olmştu ve 2 şişe serum yemek zorunda kalmştım
cnm konu sahibesi yani diyeti veren arkadasimiz kirk kez tekrarladi
sabah ne yediyseniz bütün gün ona devam diye
sebze gününde yagsiz taze fasulyeyle baslarsin o zaman kahvaltiya ondan sonra tüm gün ayni seyi yersin
evet yumurta gününde tüm gün yumurta, ama yumurta yiyemeyenler icin yogurtta yenebilir yaziyo
meyve günündede biz 5 cesit meyve sectik ve tüm gün o 5 cesit meyveyi yedik
bi yanlislik fln yok ben bu topigi en basindan beri takip ediyorum, inan bana konu sahibesi cogu kez tekrarladi bunu ve zamaninda 20 kilo civarinda vermis bu diyetle kaydirigubbakcemile5

chatlaxx
4-04-10, 11:04
sude_naz20
haftaya tartıda 63 rakamını görsem ahhhhhhh başka ne isterim ki boshayallersmile
en son lisedeyken o kilodaydm çünkü özledim :eek:
hele 58 olursam 13-14 yaşımdaki kiloma döneceğim
şuan 22 yaşında iş güç sahibi bi bayanım ennn büyük hayalim 58 olmak
kızlarr Allahtan dilerim ki herkes hayalindeki kilosuna dönsün :Saruboceq:
insss cnmm insss :Saruboceq:
ben inaniyorum verirsin sen kaydirigubbakcemile5 olumunekankayizsmile

meyvenull
4-04-10, 11:04
qiz3mm
kzlar bu diyeti 1 ay yapmayı düşünüyorum. kmler yapar bnmle ..?bilmiyorumkismile
bende yapıcm ama 1 ay die kendime sınır koyamıcyorm canım ama 9 kilom gidene kadar devam zemuszemus

meyvenull
4-04-10, 11:04
bilmiyorumkismile kızlar yaaa ben bu gün biparca su böreği yedim cok canım istedi tatil günm dedim yedim ohaoldumsmile kilo olmaz inş pişman oldum yedikten sonra ama yedim bi kere mirmirmirmir

cicibici
4-04-10, 11:04
kizlar kilo cizelgesi yapamiyorum,yardimci olurmusunuz bende istiombilmiyorumkismile

chatlaxx
4-04-10, 11:04
meyvenull
bilmiyorumkismile kızlar yaaa ben bu gün biparca su böreği yedim cok canım istedi tatil günm dedim yedim ohaoldumsmile kilo olmaz inş pişman oldum yedikten sonra ama yedim bi kere mirmirmirmir
bende dün börek yedim kaydirigubbakcemile3 bisey olmaz bi parcadan bence
zaten diyete devam etcezya veririz inskaydirigubbakcemile5

meyvenull
4-04-10, 11:04
chatlaxx
bende dün börek yedim kaydirigubbakcemile3 bisey olmaz bi parcadan bence
zaten diyete devam etcezya veririz inskaydirigubbakcemile5
nasıl mutlu ettin beni olumunekankayizsmile vicdanım rahatladı yerimseniben evet zaten yarın patates yicez sositososito

zazez
4-04-10, 11:04
cicibici
kizlar kilo cizelgesi yapamiyorum,yardimci olurmusunuz bende istiombilmiyorumkismile
canım bu linkte detaylı anlatılıo
http://www.kadinlarkulubu.com/diyet-gruplari/32323-kilo-cizelgesi-nasil-yapilir.html

nuraksoy
4-04-10, 11:04
chatlaxx
kilo verenleri tebrik ederim arkadaslar :hooray:
sena52 ve nuraksoy ekledim sizi listeye opuyorumnanaktan
öpüldün takaydirigubbakcemile5tlım

chatlaxx
4-04-10, 11:04
meyvenull
nasıl mutlu ettin beni olumunekankayizsmile vicdanım rahatladı yerimseniben evet zaten yarın patates yicez sositososito
evet ya zaten bütün ömrümüz boyunca kendimizi kisitlayamayizki
rahat ol olumunekankayizsmile

nuraksoy
4-04-10, 11:04
qiz3mm
kzlar bu diyeti 1 ay yapmayı düşünüyorum. kmler yapar bnmle ..?bilmiyorumkismile
ben yapacağım tatlım kararlıyım
5 günde 3 verdim daha ne isterim

bsra_a
4-04-10, 11:04
bir şey sorucm bn hani demişsin ya 70 kilodan 43 kiloya düştüm diye bu ne kadar bi sürede oldu? bu diyeti ne kadar uyguladın?

ilbatum
4-04-10, 11:04
zazez
peki o zaman meyve de aynı tip
yumurta gününde ful yumurta yemek lasım

ama yumurta gününde süt yoğurt olur yazmışsınız en başta
meyve gününde çeşit çeşit meyva yediğini yazan arkadaşlar olmuş
bence bi yerlerde hata var
sabah hangi 4 çeşit sebzeyi yiyebilirsin ki?
tüm günde domates salatalıkla durulmaz
yani öğlen hiç yağsız taze fasulye yenemezmi?
şahsen ben tüm gün boyunca domates salatalıkla durmam
zamanında öle bilinçsizce yaptğm günler olmştu ve 2 şişe serum yemek zorunda kalmştım[/QU

canım örneğin ben sebze gününde sabah fırında domates ve biber közledim yedim.. okulda aralarda 1 havuç ve salatalık yedim , eve gelince salatalık yedim, akşam yemeği için yine domates ve biber közledim acıkınca yine salatalık yedim... meyve gününde hangi meyveleri seçtiysen öyle devam et ama muz gibi yüksek kalorili meyveleri tercih etme, et günümde ise ben tavuğu tecih ettim haşlamayı sabah ve öğeln yedin, akşamda fırına hiçbir şey eklemeden koydum ve yedim... yemek yapmaktan ziyede haşlayıp ya da fırınlyıp ye....

ilbatum
4-04-10, 11:04
chatlaxx canım lapayı sadece 3 öğün yiyebilirsin....

sude_naz20
4-04-10, 11:04
meyvenull
bilmiyorumkismile kızlar yaaa ben bu gün biparca su böreği yedim cok canım istedi tatil günm dedim yedim ohaoldumsmile kilo olmaz inş pişman oldum yedikten sonra ama yedim bi kere mirmirmirmir
o kadar da kasma canım ya hatta tebrik ederim bi parçada durmayı başarmışsın kaydirigubbakcemile5
serbest günlerde de aşırı kasmaya gerek yok bence ben de makarna yedim puding yedim yarın yine patatesten devam ediyorum diyetime
zaten haftalar geçtikçe serbest günlerimiz de istesek de çok şey yiyemeyeceğiz çünkü midemiz küçülecek :lepi:

chatlaxx
4-04-10, 11:04
bsra_a
bir şey sorucm bn hani demişsin ya 70 kilodan 43 kiloya düştüm diye bu ne kadar bi sürede oldu? bu diyeti ne kadar uyguladın?
2-3 ay yapmis cnm incilideniz bu diyeti

ilbatum
4-04-10, 11:04
meyvenull
bilmiyorumkismile kızlar yaaa ben bu gün biparca su böreği yedim cok canım istedi tatil günm dedim yedim ohaoldumsmile kilo olmaz inş pişman oldum yedikten sonra ama yedim bi kere mirmirmirmir
canım bak eğer canın börek istiyorsa evde kendin yapabilirsin... hatta tüm yufkayı kullnabilirsin ... yufkayı 4'e böl içine az peynir bol maydonoz koy hatta çörekotu ve kırmızı pul biber yada dereotuda olabilir içine hiç yağ sürme ... sigara böreği gibi ama genişçe sar üzerine yumurta sür ve fırınla afiyet olsun... hem az kalorili hemde yağsız sadece peynirin yağı o da az koyarsan zaten sorun olmaz...

chatlaxx
4-04-10, 11:04
sude_naz20
o kadar da kasma canım ya hatta tebrik ederim bi parçada durmayı başarmışsın kaydirigubbakcemile5
serbest günlerde de aşırı kasmaya gerek yok bence ben de makarna yedim puding yedim yarın yine patatesten devam ediyorum diyetime
zaten haftalar geçtikçe serbest günlerimiz de istesek de çok şey yiyemeyeceğiz çünkü midemiz küçülecek :lepi:
aynen :lepi: insanin yiyesi gelmiyo
ama abartip cok yeyincede tekrar cok yemeye alisiyo sempatiksalakcinni

ilbatum
4-04-10, 11:04
istediğimiz şeyleri abartmadan yersek çok sorun olmaz zaten... yok tatl günüm diye düşünürsek yanıırız kızlar yani ben böyle düşünüyorum....

zorlusvdali
4-04-10, 12:04
chatlaxx
cnm cok gecmis olsun annene
olsun 3 kiloda gayet iyi kaydirigubbakcemile5 yanliz listede senin kilon 56 yaziyo bi ynalislik olmus heralde...

aaa neden öle yazıyo cnm yaa ama inşallah o kadar oalbilirim daha ne isterim ki vallah:hooray:

meyvenull
4-04-10, 12:04
sude_naz20
o kadar da kasma canım ya hatta tebrik ederim bi parçada durmayı başarmışsın kaydirigubbakcemile5
serbest günlerde de aşırı kasmaya gerek yok bence ben de makarna yedim puding yedim yarın yine patatesten devam ediyorum diyetime
zaten haftalar geçtikçe serbest günlerimiz de istesek de çok şey yiyemeyeceğiz çünkü midemiz küçülecek :lepi:
benm midem küçülmüyo bilmiyorumkismile

chatlaxx
4-04-10, 12:04
ozlemilker cnm su lapa diyetinde bi cay bardagi pirinc demissinya sadece bi cay bardagi pirincimi 3 ögün yiyoruz??

chatlaxx
4-04-10, 12:04
zorlusvdali
aaa neden öle yazıyo cnm yaa ama inşallah o kadar oalbilirim daha ne isterim ki vallah:hooray:
bilmiyorum valla kaydirigubbakcemile3
kac kilo ile baslamistin cnm
ay olursun ins kaydirigubbakcemile5 hepberaber istedigimiz kiloya ulasiriz ins :dance:

chatlaxx
4-04-10, 12:04
meyvenull
benm midem küçülmüyo bilmiyorumkismile
benimki kücülüyo valla, yiyemiyorum cok fazla

cicibici
4-04-10, 12:04
ohhh benimde artik bi cizelgem warr.saka bir yana motivasyonu arttirio sanki,tskler zazez cim link icinopuyorumnanaktan

sude_naz20
4-04-10, 12:04
meyvenull
benm midem küçülmüyo bilmiyorumkismile
insan midesi canım az yedikçe az yemeye alışır çok yedikçe genişler daha çok yersin kasları bu şekilde çalışır yani ilerleyen zamanlarda hak vericeksin bak tatlım olumunekankayizsmile

sude_naz20
4-04-10, 12:04
kilo çizelgesini başardım bu arada güzel oldu sırnaşık şey

moonshine76
4-04-10, 12:04
bir gün gelmedim KK ya oku oku bitiremedim masallah topik 10 numara gidiyor :eek:

moonshine76
4-04-10, 12:04
dün dügündeydim et pilav salata vardi ve bir dilimde bol kaymakli pasta :kedi:
tartida 500gram fazla ciktim düne göre ama peklikte var

cicibici
4-04-10, 12:04
yesil cayi tatlandiriciyla ictigimizde zayiflatici etkisi yok oluyormus kizlar,bende yeni ögrendimakannehir

diyetimin 1 gunu patates-yesilcay-su esliginde super geciorkaydirigubbakcemile2

ilbatum
4-04-10, 12:04
chatlaxx
ozlemilker cnm su lapa diyetinde bi cay bardagi pirinc demissinya sadece bi cay bardagi pirincimi 3 ögün yiyoruz??
ayy canım ölürüz öyle yok her öğün için yeniden yapıyorsun:))) zaten soğuyunca kötü oluyor bence...

ilbatum
4-04-10, 12:04
ben bitkisel hiçbir çayı içemiyorum nedense artık havalar ısındıya soğuk şeyler canım çekiyor:))) kışın çok içtim ya canım çekmiyor ayy birde bazı sevdiğim yiyeceklere karşı böyle olsam keşke...

chatlaxx
4-04-10, 12:04
kizlarr daha yeni kahvalti yaptim
ya vallahi canim artik kahvalti yapmak bile istemiyo ne hikmetse kaydirigubbakcemile3
patates yedim cok az bisey simdi cokkkk fazla yemisim gibi bi his var kaydirigubbakcemile3
ayyyy hakkaten midem kücülüyo galiba :sm_cool:
ozlemilker
ayy canım ölürüz öyle yok her öğün için yeniden yapıyorsun:))) zaten soğuyunca kötü oluyor bence...
ha iyiymis o zaman:KK70::KK70: bende diyorum nasil olcak öyle:KK70:

chatlaxx
4-04-10, 12:04
kizlar bu arada yesil cayi cok fazla beklettigin zaman cok acimsi bi tad oluyo
ben bi dk suyun icinde ya bekletiyorum ya bekletmiyorum, seker ihtiyacida duymuyorum
ama 3 dk bekleyince cok aci oluyo icemiyorum
bence sizde öyle deneyin

meyvenull
4-04-10, 12:04
chatlaxx
kizlarr daha yeni kahvalti yaptim
ya vallahi canim artik kahvalti yapmak bile istemiyo ne hikmetse kaydirigubbakcemile3
patates yedim cok az bisey simdi cokkkk fazla yemisim gibi bi his var kaydirigubbakcemile3
ayyyy hakkaten midem kücülüyo galiba
keske bende öyle olabilsem oofff neden benm midem küçülmüyo sinir oluyorum kendime 17 yasındaykende bi diyet yapmıstım ozamnda 59 kiloydum yine cok zor küçülmüştü ama sonrasında hep midem bulandı bişi yiyemedm yine kesin öyle olucak zayıflayınca hep mide bulantısı cekicem nys ki bu defa yaz olucak ve güsel meyveler yiyebilicem boshayallersmile

nisan annesi
4-04-10, 12:04
incilideniz
a.s.sudenazım eger eti tatsız tuzsuz yiyemiyorsan baharat ve biraz tuz ekleyerek yemeye calıssanbilmiyorumkismile hani coook guzel verdin:hooray: bozmamak icin..bilmiyorumkismile benim yedigim hindi fümelerde baya tuzluydu belkide tuzsuz olsalar onu da yiyemezdim:kedi:
sude_naz20
kilo çizelgesini başardım bu arada güzel oldu sırnaşık şey
ben yapamadım hala hata veriyor:KK43:(((( format hatası uygun değil gibi bişiyler söyledi

qiz3mm
4-04-10, 12:04
kızlar yaza süper olcazz gbi geliyooo .... :lepi:

sude_naz20
4-04-10, 12:04
qiz3mm
kızlar yaza süper olcazz gbi geliyooo .... :lepi:
inşallah canımmmm kaydirigubbakcemile2

geçen yaz gittiğimiz tatil köyünde çok mutsuzdum hep fazlalıklarımı o sıcakta örtmeye çalışıyordum ama bu yaz aynı yere gidip geçen yaz çıkaramadığım tadını çıkarmak istiyorummmmm :sm_cool:

meyvenull
4-04-10, 12:04
qiz3mm
kızlar yaza süper olcazz gbi geliyooo .... :lepi:
evet yazın cıtır olcaz zemuszemus sevgilim bana zayıflamıssın bile dedi :lepi: zafer bizim olucak kaydirigubbakcemile3

chatlaxx
4-04-10, 12:04
meyvenull
keske bende öyle olabilsem oofff neden benm midem küçülmüyo sinir oluyorum kendime 17 yasındaykende bi diyet yapmıstım ozamnda 59 kiloydum yine cok zor küçülmüştü ama sonrasında hep midem bulandı bişi yiyemedm yine kesin öyle olucak zayıflayınca hep mide bulantısı cekicem nys ki bu defa yaz olucak ve güsel meyveler yiyebilicem boshayallersmile
olursun cnm kaydirigubbakcemile2 bünyen alisir zamanla

Princess of Rain
4-04-10, 13:04
kizlar ne kadar sure yapmamiz lazim bu diyeti bende haftaya baslamak istiyorum.

yardimci olursaniz sevinirim.ne kadar surede kac kilo veriliyor acilen kilo vermem lazim

incilideniz
4-04-10, 13:04
sena52
coook tskler incilideniz abla süper bir diyet tam bana uygun limit yok
a.s.tsk degmez senacım. hepimizin sorunu aynı. yaglardan kurtulmakkaydirigubbakcemile2 verdiğin kilolar icin seni kutluyorumopuyorumnanaktan:nazar:

nuraksoy
merhaba kızlar 2 gündür giremedim valla alışkanlık yapmış delirdimm
kızlarrr aylardr veremediğimm 3 kilo yu beş günde yok ettim
aslında 4 kilo gibi ama tartıya güvenemiyorumm
72 den 69 a düştüm
salı başlamıştım dün bitti hemde günleri değiştirmeme rağmen bu kadar gitti
hç diyetin dışına çıkmadımm
teşekkür ederim incili denizzzzzzz
a.s. tsk degmez canım. inşallah birbirimize destek olup bu kilolardan kurtuluruz. seni de kutluyorumopuyorumnanaktan:nazar:


qiz3mm
kzlar bu diyeti 1 ay yapmayı düşünüyorum. kmler yapar bnmle ..?bilmiyorumkismile
a.s. ahhhh ne bir ayı herhalde en az 3 ay yapmam gerekıyor.. ben hep buradayım yaniturkbayragi



zazez
ama biri sebze gününde neyle başlarsan gün boyu onu yemen gerekir demiş
bi yanlışlık olmasın
tüm sebzeler serbest deniodu en başlarda
öle olsaydı et gününde de sadece tek tip et yenmeliydi
sabah salam sosis bile yenebilir yazıodu
ben mi yanlış hatırlıorum
a.s.tatlım tüm sebzeler yag ilavesiz serbest.. ama sabah ne ile baslıyorsak aynı ile devam etmezsek 5 kilo verilmiyor.. eger sabah taze yesil fasulye den biraz, biraz domates salatalık yersen tum gun taze fasulye domates salatalık ile devam etmen gerekiyor...
salam sosis serbest degıl. ben eger bunlardan hoslanıyorsanız hindi füme tam size göre demistim.. yani ben ne sabah nede diğer ögünlerde et tavuk yıyemıyorum.. ama hindi füme yiyebiliyorum.. tadı salam, jambon gibi. bunu anlatmak ıstemiştim. bide bu fumelerin %99 yagsız olanını kullanıyorum..


meyvenull
keske bende öyle olabilsem oofff neden benm midem küçülmüyo sinir oluyorum kendime 17 yasındaykende bi diyet yapmıstım ozamnda 59 kiloydum yine cok zor küçülmüştü ama sonrasında hep midem bulandı bişi yiyemedm yine kesin öyle olucak zayıflayınca hep mide bulantısı cekicem nys ki bu defa yaz olucak ve güsel meyveler yiyebilicem boshayallersmile
a.s.herkesin bünyesi farklı tatlım. zamanla senin de miden disipline olur.. zamanla kücülür. bide bu istegine yogunlasıp her yediğinden bir kasık eksiltirsen kesin olur...:teytey:

incilideniz
4-04-10, 13:04
chatlaxx
kizlar bu arada yesil cayi cok fazla beklettigin zaman cok acimsi bi tad oluyo
ben bi dk suyun icinde ya bekletiyorum ya bekletmiyorum, seker ihtiyacida duymuyorum
ama 3 dk bekleyince cok aci oluyo icemiyorum
bence sizde öyle deneyin
a.s.yesil cayı bi dk suyun icinde bekletip cıkardıktan sonre bide mürüdüm eriği veya yaban mersini cayınıda ıcınde 1 dk bekletiyorum. böyle cok super oluyor. ben de böyle icebiliyorum. yada limonlu:içelim:

incilideniz
4-04-10, 13:04
Princess of Rain
kizlar ne kadar sure yapmamiz lazim bu diyeti bende haftaya baslamak istiyorum.

yardimci olursaniz sevinirim.ne kadar surede kac kilo veriliyor acilen kilo vermem lazim
a.s.tatlım metobolizmana ve kilonu sabitlemene baglı.. bilmiyorumkismile yani ideal kilona geldin fakat bırakınca 1 kg aldığını fark ettin alarmkafamçokkarıştı tekrar denemek lazım taaki kilo oturuna kadar. fakat ben verdikten sonra zaten midem kücülmüş ve iştahım kontrol altında olmustu 8 yıl kilo almadım. ama vermem gereken cok kilo vardı ve 2-3 ay gibi bir süre yapmıstım. bu ikinci kez denemem..kaydirigubbakcemile2

chatlaxx
4-04-10, 13:04
incilideniz
a.s.yesil cayı bi dk suyun icinde bekletip cıkardıktan sonre bide mürüdüm eriği veya yaban mersini cayınıda ıcınde 1 dk bekletiyorum. böyle cok super oluyor. ben de böyle icebiliyorum. yada limonlu:içelim:
benim yesil cayim limonlu :içelim:
aklima geldi hemen gidip bitane iciyim kaydirigubbakcemile2