Nisan Ayında Aşılama Yaptıracak Olanların Yeri


sinem25
29-04-10, 15:04
godes
Hıım anladım canım. O zaman sana kolay gelsin valla. Yoksa hamilemisinnnnn
kız allahmı solettı 16 aşılama oldum suan gıtsem bellı olur ama dr um cumartesı dedı yarın degıl obur gun bellı olcak tabı regl olmassam ama kızlar bişe dıyımmı ben sancı az vurur ikincisinde kesin olurdum bu sureklı oldu ve bişe yok bakalım ne zxaman patlak vercek yada cumartesıye dayanacakmı:Saruboceq:

iklim
29-04-10, 15:04
sinem25
sölemesi ayıp bende kabızlık demıyımde normalde bagırsaklarımm iyi çalısır zorlanmamm ama bu son zamanlarda bıraz kabızlık dıyım öyle yani neden bılmıyorum ama internette okudum hamılelık belırtısıymıs kabızlık duydunuzmu
hımm ayrı demekki ikimizinki ay ben fenayım misil yutmuş gibiyim :kedi:
ay hadi inşallah evet duymuştum kabızlık bir belirti

godes
29-04-10, 15:04
sinem25
kız allahmı solettı 16 aşılama oldum suan gıtsem bellı olur ama dr um cumartesı dedı yarın degıl obur gun bellı olcak tabı regl olmassam ama kızlar bişe dıyımmı ben sancı az vurur ikincisinde kesin olurdum bu sureklı oldu ve bişe yok bakalım ne zxaman patlak vercek yada cumartesıye dayanacakmı:Saruboceq:
16 aşılamamı oldun ????

godes
29-04-10, 15:04
hee 16 nisan şimdi anladım 12 olmuş belki belli olabilir ama sen gende cmt bekle. Doktorun öyle dediyse. Benim doktorumda 14 gün sonra test yap dedi.

sinem25
29-04-10, 15:04
godes
İnşallaaaahhh bu güzel haberi verirsinde bizde mutlu oluruz sevinçini paylaşırız.
sana bı ornek canım balkon sılıyo tabı morara morara dedmkı calış çalış sana bu bı egzersiz iyi gelir dedm annemede diyorum yaşınız kaç bu yaşta pes etmıssnz dedim bana hiçbişe diyemedı ee haklıyım:dance:

godes
29-04-10, 15:04
sinem25
sana bı ornek canım balkon sılıyo tabı morara morara dedmkı calış çalış sana bu bı egzersiz iyi gelir dedm annemede diyorum yaşınız kaç bu yaşta pes etmıssnz dedim bana hiçbişe diyemedı ee haklıyım:dance:
süperrrrrrrrrrrrrrrrrr yaşasın gelinlerrrrrrrrrrrrrrrrrrr tabi ya arada söylemek lazımki çok tepeye çıkmasınlar :)

sinem25
29-04-10, 15:04
godes
hee 16 nisan şimdi anladım 12 olmuş belki belli olabilir ama sen gende cmt bekle. Doktorun öyle dediyse. Benim doktorumda 14 gün sonra test yap dedi.
bedne cumartesi hamileyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim diye yazabilcemmi ayy şakası bile gözümü kamştırdı offfff:CüvCüv:

iklim
29-04-10, 15:04
sinem25
kız allahmı solettı 16 aşılama oldum suan gıtsem bellı olur ama dr um cumartesı dedı yarın degıl obur gun bellı olcak tabı regl olmassam ama kızlar bişe dıyımmı ben sancı az vurur ikincisinde kesin olurdum bu sureklı oldu ve bişe yok bakalım ne zxaman patlak vercek yada cumartesıye dayanacakmı:Saruboceq:
canım bişi diyimmi bence sen hamilesin kaydirigubbakcemile3:Saruboceq:

godes
29-04-10, 15:04
sinem25
bedne cumartesi hamileyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim diye yazabilcemmi ayy şakası bile gözümü kamştırdı offfff:CüvCüv:
İnşallah yaaaaaaaaaaaaa erkenden yaptırda tesi hemen öğrenelim sonuçu. Valla ben bile heecan yaptım senin adına. Aramızdan biri hamile kalsın ya.

sinem25
29-04-10, 15:04
godes
süperrrrrrrrrrrrrrrrrr yaşasın gelinlerrrrrrrrrrrrrrrrrrr tabi ya arada söylemek lazımki çok tepeye çıkmasınlar :)
kız ne sorunlu aileler var ben bira zyada fazla fenayımda ortalık duruldu kuzenim 8 yıllık evli gün görmedi ben pasif bırı olsam onları onrıda yasardım kötükedihüso

godes
29-04-10, 15:04
Erken yaptır derken cumartesi sabahı erken anlamında yazdım. ışçi bayramı birde umarım mitiglerin yapıldığı yerde oturmuyorsundur.

godes
29-04-10, 15:04
sinem25
kız ne sorunlu aileler var ben bira zyada fazla fenayımda ortalık duruldu kuzenim 8 yıllık evli gün görmedi ben pasif bırı olsam onları onrıda yasardım kötükedihüso
Kesinlikle kaynanasından tokat yiyenleri biliyorum ben o yüzden sinirleniyorum. Buna izin verdikleri içinde gelinlere çok kızıyorum.

sinem25
29-04-10, 15:04
godes
İnşallah yaaaaaaaaaaaaa erkenden yaptırda tesi hemen öğrenelim sonuçu. Valla ben bile heecan yaptım senin adına. Aramızdan biri hamile kalsın ya.
valla yaa bakıyomda aramızda yok allahtan diger topnglerde varda kendimi rahatlatıyom ilk aşılamada ikiz bile varmıs bu arada bende sagda ve solda yumurta vardı yoksa ikizmi ayy kız maşallah diyin ne:nazar:olur:nazar::nazar::nazar:

godes
29-04-10, 15:04
sinem25
valla yaa bakıyomda aramızda yok allahtan diger topnglerde varda kendimi rahatlatıyom ilk aşılamada ikiz bile varmıs bu arada bende sagda ve solda yumurta vardı yoksa ikizmi ayy kız maşallah diyin ne:nazar:olur:nazar::nazar::nazar:
maşallaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh:nazar:

sinem25
29-04-10, 15:04
godes
Kesinlikle kaynanasından tokat yiyenleri biliyorum ben o yüzden sinirleniyorum. Buna izin verdikleri içinde gelinlere çok kızıyorum.
kız napsınlar kocalarının korkularından susuyolar bı kadını rezilde vezirde eden kocasıdır:mymeka:

godes
29-04-10, 15:04
sinem25
kız napsınlar kocalarının korkularından susuyolar bı kadını rezilde vezirde eden kocasıdır:mymeka:
Öylede ne bilim. Allah kimsenin başına ne öyle kaynana nede karısını savunmayan koca vermesin.

sinem25
29-04-10, 15:04
hıı oda benım koca benı hayatta savunmaz kız kardesi bana yanında bagırsın agzını acmaz tabi öle bişe olamaz ama ben acsam kıyamet kopar tabi korkusundan ama bolemıydı ılk gunler allah bana toz kondrumuyodu ama valide ben dulum kızlarım yetimler tek oglansın dedı dedı tabı ben alaah gozum dondu dururmuyum kocayı ben yonttum şimdiki durum valide kocaya benı kotuler duyarım kocamda yanıma gelınde derm bırak desin gelip sana bıse mı diyorm o desın dursun annem fena kadın ıdare etcez kızlarına gelınce sevyenı koru bos ver bak kızları ıcınde bızı kırıyo dedı napalım der aman bende allaha havale verdm

godes
29-04-10, 15:04
sinem25
hıı oda benım koca benı hayatta savunmaz kız kardesi bana yanında bagırsın agzını acmaz tabi öle bişe olamaz ama ben acsam kıyamet kopar tabi korkusundan ama bolemıydı ılk gunler allah bana toz kondrumuyodu ama valide ben dulum kızlarım yetimler tek oglansın dedı dedı tabı ben alaah gozum dondu dururmuyum kocayı ben yonttum şimdiki durum valide kocaya benı kotuler duyarım kocamda yanıma gelınde derm bırak desin gelip sana bıse mı diyorm o desın dursun annem fena kadın ıdare etcez kızlarına gelınce sevyenı koru bos ver bak kızları ıcınde bızı kırıyo dedı napalım der aman bende allaha havale verdm
En iyisi allaha havale etmek gerçekten ve muhattap olmamak. Herşey karşılıklı gerektiği kadar ilgi ve alaka yeter o zaman.

godes
29-04-10, 15:04
Ben kaçıyorum bugünlük çalışmak yeter. Evime gideyim. ılerleyen saatlede görüşmek üzere.

sinem25
29-04-10, 15:04
godescım sende kendinden bahsetmek istermisin yanılmıyosam çalısıyosun

ozlenen2010
29-04-10, 15:04
selam ben geldim..iğne olanlar nasıl gidiyo varmı fiziksel bir değişiklik.. benim kasıklarım ağrıyor ve çok fazla halsizlik var.en son yaptırdığım aşılamanın üstünden 3 yıl geçti unutmuşum belirtileri şimdiden hamile moduna girdm sanırım.kaydirigubbakcemile3

sinem25
29-04-10, 15:04
ok canım kocam aradı geliyomus bende cıkım ozaman bys

iklim
29-04-10, 16:04
ozlenen2010
selam ben geldim..iğne olanlar nasıl gidiyo varmı fiziksel bir değişiklik.. benim kasıklarım ağrıyor ve çok fazla halsizlik var.en son yaptırdığım aşılamanın üstünden 3 yıl geçti unutmuşum belirtileri şimdiden hamile moduna girdm sanırım.kaydirigubbakcemile3
selam hg cnm
valla benim som kutum cumaya son inş belirti derken iğneler fena yaptı beni midem bulanıyo halsizlik falan var ama midem şiş ve fena :kedi:
sende varmı değişiklik ay eşim geldi nete geçince cevaplıcam öptüm cnm

ozlenen2010
29-04-10, 16:04
iklim
selam hg cnm
valla benim som kutum cumaya son inş belirti derken iğneler fena yaptı beni midem bulanıyo halsizlik falan var ama midem şiş ve fena :kedi:
sende varmı değişiklik ay eşim geldi nete geçince cevaplıcam öptüm cnm
yumurtalar büyüdükçe mideye bağırsaklara baskı yapıyor , canım sen hangi ilacı kullanıyosun kaç milim yapıyosun??

iklim
29-04-10, 16:04
ozlenen2010
yumurtalar büyüdükçe mideye bağırsaklara baskı yapıyor , canım sen hangi ilacı kullanıyosun kaç milim yapıyosun??
canım benim menogon 75lik bugün 14.iğnemi vurunucam