açık küllü kumral ve süper açıcı küllüü sarı karışımı


delfin
6-05-10, 16:05
kızlar benim saçlarımın dipleri açık kumral tepeden dör parmak kadar sonrası sarı ve gölgeler de var. bana boya aldığım yerden şöyle bi tavsiyede bulundular. dipleri açık küllü kumralla boya 30 dakika sonra yıka. sonra açık küllü kumral ile süper açıcı küllü sarıyı karıştırıp komple boya. dipler biraz daha koyu uçlar açık olur dediler. bende diplerim 4 parmak koyu uçlar açık olsun istiyordum zaten. sizce mantıklımı bu şekilde boyamak. yoksa ikisini karıştırıp komplemi boyasam tek seferde.

Tarcinli_Kurabiye
6-05-10, 17:05
delfin
kızlar benim saçlarımın dipleri açık kumral tepeden dör parmak kadar sonrası sarı ve gölgeler de var. bana boya aldığım yerden şöyle bi tavsiyede bulundular. dipleri açık küllü kumralla boya 30 dakika sonra yıka. sonra açık küllü kumral ile süper açıcı küllü sarıyı karıştırıp komple boya. dipler biraz daha koyu uçlar açık olur dediler. bende diplerim 4 parmak koyu uçlar açık olsun istiyordum zaten. sizce mantıklımı bu şekilde boyamak. yoksa ikisini karıştırıp komplemi boyasam tek seferde.
aslında bana mantıklı geldi. benim de kendi saç rengim açık kumral ve saç rengimi kendim platin yapabiliyorum..çok yıprandı gerçi ama:1ninca: açılması kolay oluyor. söyledikleri mantıklı geldi bana canım

sunset
6-05-10, 17:05
Tarcinli_Kurabiye
aslında bana mantıklı geldi. benim de kendi saç rengim açık kumral ve saç rengimi kendim platin yapabiliyorum..çok yıprandı gerçi ama:1ninca: açılması kolay oluyor. söyledikleri mantıklı geldi bana canım
canım saç rengini kendin nasıl platin yapıyorsun:uhm:

Tarcinli_Kurabiye
6-05-10, 17:05
sunset
canım saç rengini kendin nasıl platin yapıyorsun:uhm:
koleston 12.1 çok açık küllü sarı canım..bildiğin platin sarı bebek sarısı gibi bir renk çıkarıyor. ama dediğim gibi kendi saç rengim açık olduğundan açılması zor olmuyor. küllü olduğundan dolayı da turunculuk bırakmıyor.bir arkadaşım daha var kullanan o da memnun.. Gerçi ben bi süre sonra saçımın rengini değiştirmeyi düşünüyorum.

osge01
6-05-10, 18:05
röfleli saçı da 12,1 le boyasak nasıl olur acaba çok mu yıpranır??

Tarcinli_Kurabiye
6-05-10, 18:05
osge01
röfleli saçı da 12,1 le boyasak nasıl olur acaba çok mu yıpranır??
valla canım röfle zaten tek başına mahvediyor saçı .. Ben 2 ayda bir boyamaktan cansızlaştı saçlarım..kırıklarım çoğaldı ve yıprandı..şimdi nasıl canlandıracağımı düşünüyorum kara kara :KK43: sonuçta koleston 12.1 her ne kadar normal boya gibi sanılsa da açıcı özelliği var onunda.. Sırf bu yüzden karamel-kahve tonlarına çevireceğim.
Sarı saçın havası başka ama çok yıpratıyor saçı:sinifsinif:

sunset
7-05-10, 14:05
Tarcinli_Kurabiye
koleston 12.1 çok açık küllü sarı canım..bildiğin platin sarı bebek sarısı gibi bir renk çıkarıyor. ama dediğim gibi kendi saç rengim açık olduğundan açılması zor olmuyor. küllü olduğundan dolayı da turunculuk bırakmıyor.bir arkadaşım daha var kullanan o da memnun.. Gerçi ben bi süre sonra saçımın rengini değiştirmeyi düşünüyorum.
anladım canım bende sarıya boyayacağım.küllü kumral ve küllü açık kumral karıştırdım ve iki defa saçımı bu renklere boyadım.şimdi bende koleston 12.1 boyayacağım.inş güzel olur.akannehir

sangs
8-05-10, 09:05
sunset
anladım canım bende sarıya boyayacağım.küllü kumral ve küllü açık kumral karıştırdım ve iki defa saçımı bu renklere boyadım.şimdi bende koleston 12.1 boyayacağım.inş güzel olur.akannehir
cnm kullu kumralla kullu acık kumralı karstrnca nasıl oldu zemının ne renktı

DISHY
8-05-10, 10:05
sunset
anladım canım bende sarıya boyayacağım.küllü kumral ve küllü açık kumral karıştırdım ve iki defa saçımı bu renklere boyadım.şimdi bende koleston 12.1 boyayacağım.inş güzel olur.akannehir
bende o renkleri karıştırmayı düşünüyorum nasıl bi renk elde ettin , resim koyabilirmisin?

sunset
8-05-10, 12:05
sangs
cnm kullu kumralla kullu acık kumralı karstrnca nasıl oldu zemının ne renktı
kumral oldu.zeminde boya yoktu ama uç kısımlarımda kızıllar vardı onları koleston yoğun açıcı uygulamıştım.yani bayağı işlem gördü saçlarım.doğal saç rengim koyu kumraldı.tüm saçım kumral oldu..

sunset
8-05-10, 12:05
DISHY
bende o renkleri karıştırmayı düşünüyorum nasıl bi renk elde ettin , resim koyabilirmisin?
ok canım resim koymaya çalışacağım mesaj sayım yetersiz olabilir.:kahve:

delfin
8-05-10, 12:05
bende salı günü boyamayı düşünüyorum sonucu yazarım kızlar.

sunset
8-05-10, 12:05
Yüklenmiş Dosyalar (5.7 KB (Kilobyte))
Görüntü0130.jpg (5.7 KB (Kilobyte))
Yüklenmiş Dosyalar (10.9 KB (Kilobyte))
Görüntü0192.jpg (10.9 KB (Kilobyte))
Yüklenmiş Dosyalar (12.9 KB (Kilobyte))
Görüntü0193.jpg (12.9 KB (Kilobyte))
Yüklenmiş Dosyalar (11.7 KB (Kilobyte))
Görüntü0194.jpg (11.7 KB (Kilobyte))
Yüklenmiş Dosyalar (14.1 KB (Kilobyte))
Görüntü0195.jpg (14.1 KB (Kilobyte))
inşallah resimler görünür.:jeyyar:

sunset
8-05-10, 12:05
oooffff ya resimler açılmıyor.:kızgın:başka neredn resim yükleye bilirim:uhm:

DISHY
8-05-10, 18:05
altta gelişmiş cevap kısmı var oraya bas eklentiler yazan yere tıkla resimleri yükleyebilirsin burdan...

sunset
9-05-10, 11:05
DISHY
altta gelişmiş cevap kısmı var oraya bas eklentiler yazan yere tıkla resimleri yükleyebilirsin burdan...
[
  • B]canım bende eklentilerden ekledim resimler açılmıyor msj sayım galiba yetersiz.başka nasıl ekleyebilirim[/B]:uhm:

DISHY
9-05-10, 18:05
sanırım kendi profiline ekleyebilirsin , başka bi yöntem varsa bilen arkadaşlar yardımcı olurlar sanırım...