Dişlerimi yaptırdım estetik lamine kaplama


Sevginingucu
7-05-10, 12:05
forumdan bir kaç arkadaşım ısrarla resimlerimi koymamı istediler özel mesajdanda bana ulaşanlar oldu vallaha ben çok memnunum dişlerimin şu anki görüntüsünden önceki dişlerimde çarpıklıklar çok fazlaydı gülerken bile ağzımı kapatarak gülüyordum allaha şükür şu anda son derece iyi kendime güvenim geldi en başta artık gülerken ağzıma kapatmıyorum :)))) opuyorumnanaktan öncesi sonrası resimlerime koydum

[​IMG]

resimlerim silinmiş arkadaşlar dişlerimin ilk hali duruyor ama yaptırdıktan sonraki halim silinmiş.. disestetik.com sitesine koymuşlar ben ordan alamadım biri alıp konuya tekrardan eklerse resimleri sevinirim...

şüko
7-05-10, 12:05
süper olmuş dişleriniz ...ne kadar fark ettiriyor dişler gerçekten...
ben de laminate yaptırdım çok ama çok memnunum....bazıları da porselen olmak zorunda kaldı...

Sevginingucu
7-05-10, 12:05
şüko
süper olmuş dişleriniz ...ne kadar fark ettiriyor dişler gerçekten...
ben de laminate yaptırdım çok ama çok memnunum....bazıları da porselen olmak zorunda kaldı...
Çok teşekkür ederim canım ben sadece üst dişlerimi yaptırdım laminate bende inanılmaz memnunum şükürler olsun çok korkuyordum istediğim gibi olmuyacak diye ama istediğimden çok daha güzel oldular

nevaM0707
7-05-10, 12:05
çok güzel olmuş geçmiş olsun
kaç günde yaptırdın? birde yapım aşamasında işe falan gitmek sorun olurmu acaba en son sorumda ne kadara yaptırdın çok saol şimdiden en kısa sürede bende yaptırcammmm

AssOrtik
7-05-10, 12:05
güle güle kullanın ck güzel olmus

Sevginingucu
7-05-10, 12:05
wusten_blume
çok güzel olmuş geçmiş olsun
kaç günde yaptırdın? birde yapım aşamasında işe falan gitmek sorun olurmu acaba en son sorumda ne kadara yaptırdın çok saol şimdiden en kısa sürede bende yaptırcammmm
benim 1 hafta 10 gün kadar sürdü canım işe gitmemde hiç sorun olmadı ama doktor çok önemli tabiki burda fiyat olarakta değişiyor yapılacak olan işleme göre ben üst dişlerimi yaptırdım

Sevginingucu
7-05-10, 12:05
AssOrtik
güle güle kullanın ck güzel olmus
çok teşekkür ederim canım :) beni çok mutlu ediyor bunu duymak sağol

adilemir
7-05-10, 12:05
nasıl yaptıla ya..çok begendım..

adilemir
7-05-10, 12:05
Sevginingucu
benim 1 hafta 10 gün kadar sürdü canım işe gitmemde hiç sorun olmadı ama doktor çok önemli tabiki burda fiyat olarakta değişiyor yapılacak olan işleme göre ben üst dişlerimi yaptırdım
once dişlerını kuçulttu mu..sonra mı kapladı...çok gusel yapmıs..pahalı bır ışlem mi..

nevaM0707
7-05-10, 13:05
aşama aşama anlatırmısın çok merak ediyorum ben

Sevginingucu
7-05-10, 13:05
adilemir
once dişlerını kuçulttu mu..sonra mı kapladı...çok gusel yapmıs..pahalı bır ışlem mi..

Evet öncelikle dişlerimi küçülttü daha sonra geçiçi bir diş kalıbı yerleştirdi yerleştirdiği kalıpta dişlerimin işlem gördüğünü kimse anlamadı bile daha sonra 1 hafta kadar dişlerimin hazırlanmasını bekledim dişlerim yine aynı yerde labaratuarda zeynep hanım hazırladı. Bu arada doktorum cem erdoğan daha sonra beni 7 inci 8 gun cagırdılar. Dişleriniz hazır diye gittim diş rengini hazırlığını herşeyini yaptılar. Bilmiyorum ki daha ne anlatabilirim sorularınız olursa sorabilirsiniz.

bu arada kesinlikle ağrı sızı hiç bir şey hissetmedim ağrınız sızınız kesinlikle olmuyor bana güvenin sonrasında mutlu dişler kaydirigubbakcemile2

sema_s
7-05-10, 14:05
canım gayet güzel olmuş bende bekliyorum bakalım benimde nasıl olucak sanırım bu çarşamba biter benimkisi de..doktorun ne dedi sana sert cisimleri ısırabiliomusun mesela rahatlıkla tost vb şeyler yenebilirmi bu dişlerle ve bi soru daha senin laminaların arkasında çıkıntı var mı yoksa komplemi kaplandı

Sevginingucu
7-05-10, 14:05
sema_s
canım gayet güzel olmuş bende bekliyorum bakalım benimde nasıl olucak sanırım bu çarşamba biter benimkisi de..doktorun ne dedi sana sert cisimleri ısırabiliomusun mesela rahatlıkla tost vb şeyler yenebilirmi bu dişlerle ve bi soru daha senin laminaların arkasında çıkıntı var mı yoksa komplemi kaplandı
Çok teşekkür ederim canım sağol inşallah seninkilerde çok güzel olur yok çıkıntı yok komple oldu vallaha yanlış bir bilgi vermek istemiyorum ama ben elma ısırabılıyorum rahatlıla ıyıyorum yanı hiç bir sorun yok dün dürüm yedim mesela ama zannetmiyorum ole bisey olsun ya tabı ceviz fındık kırmadıkça zaten bunu ben kendi gerçek dişlerimde de yapmıyordum kı onun dısında her şey çok doğal zaten küçültmede çok az yapıldı ustune kaplandı... gayet sağlıklı şu anda

YildizlarVeGece
7-05-10, 20:05
Ben resmi goremedim.cokta merak ettim.

ThankfulNovember
7-05-10, 20:05
yeni resmini ben de göremiyorum konu da yeni silmediniz inşallah benim merak ettiğim konu maliyeti..Ne kadar tuttu toplamda

kardelen44
7-05-10, 20:05
yeni resmi göremedim.
maliyeti nedir???

Sevginingucu
7-05-10, 22:05
kardelen44
yeni resmi göremedim.
maliyeti nedir???
yeni resmi koydum canım bı problem oldu sanırım

ThankfulNovember
9-05-10, 13:05
Çok güzel olmuş gerçekten.Benim dişlerim de çook sorunlu off:KK43: şekilleir bozuk arka dişlerim çürüdü çektirmem lazım yerie yeni diş yaptırıcam filan fıstık 10bin lirayı bulur sanırım...

YASERYASERYASER
10-05-10, 10:05
çok güzel olmuş güle güle kullan kendi dişlerimi gördüm sandım bi an yapılmış hali çok benziyo benimkine ben bugün bide ortodontiste gittim tel taktırmak için ama gerek olmadığını söyledi kararsız kaldım bende yaptırıp yaptırmamak konusunda

poldi
10-05-10, 10:05
Güzel olmuş, bende bu yöntemi araştırıyorum. Benim dişlerimde renk değişikliği var, birazda eğik büğükler. Fiyat olarak ne kadara yaptırdınız peki?

sema_s
10-05-10, 10:05
Sevginingucu
Çok teşekkür ederim canım sağol inşallah seninkilerde çok güzel olur yok çıkıntı yok komple oldu vallaha yanlış bir bilgi vermek istemiyorum ama ben elma ısırabılıyorum rahatlıla ıyıyorum yanı hiç bir sorun yok dün dürüm yedim mesela ama zannetmiyorum ole bisey olsun ya tabı ceviz fındık kırmadıkça zaten bunu ben kendi gerçek dişlerimde de yapmıyordum kı onun dısında her şey çok doğal zaten küçültmede çok az yapıldı ustune kaplandı... gayet sağlıklı şu anda
çok sevindim canım benimde içim rahat etti evet doktorumda bana öyle dedi fındık kırmak sakıncalı ki kaldıkı bunu dogal dişlerle yapmakta ..bu yöntem en dogal ve en saglıklı yöntemlerdenmiş ve birçok ünlünün dişleri bu yöntemle görsellik kazandırılmış bakalım darısı başımıza artık:KK66:

sema_s
10-05-10, 10:05
buarada diş reng seçimininde ben çok beyaz olsun istedim senin diş rengin A1 dediklerinden mi çok soru sordum farkındayım:KK66:

Sevginingucu
10-05-10, 11:05
sema_s
buarada diş reng seçimininde ben çok beyaz olsun istedim senin diş rengin A1 dediklerinden mi çok soru sordum farkındayım:KK66:
sorabilirsin tabi semacım ne demek aşk olsun yok A1 değil zaten o kadar beyaz olsun istemedim çünki doğal durmuyor ben doğal olsun istedim ağzımdaki tüm dişleri yaptırmadığım için alt dişlere beyazlatma yaptırdım alt dişlerle üst dişlerin rengini aynı yaptık en doğal duranı ne ise o şekilde olsun istedim vallaha şimdi kimse yapılı olduğunu dahi anlamıyorum millet eski dişlerin nasıldi ki diye soruyorlar :)

f.arana
10-05-10, 12:05
cnm çok güzel olmuş güle güle kullan:))

Sevginingucu
10-05-10, 17:05
f.arana
cnm çok güzel olmuş güle güle kullan:))
teşşkür ederim bitanem :) sağol