Hem Eşi Hem İşi Olan Bayanlar Haydi Buyrun..


Tanem
22-09-10, 14:09
NNURDAN
hee okudum şeker gerekeni yaptım:))
Gelmedi ama :KK43:

NNURDAN
22-09-10, 14:09
nan saat daa 6 nere gidionuz be???

COTURNIX
22-09-10, 14:09
anam 50 sayfa yazmışsınız
özet geçin bakem

ben geldim eğitimden kafam kazan oldu

BenUgurBocugu
22-09-10, 14:09
PasakliMinikTanrica
böcük akşam 10 sabah 10 bedavan var dimekk
beni hiç çekinmeden arayabilirsin kuzucum biz 12 den 1 den önce yatmıyoruz
ben hafta içi evle uğraşırken erken yatmaya fırsatım olmuyo [/COLOR][/B]
tmm cnm ararımolumunekankayizsmile
Brck
ben bilmem beyim biliraklinialirimsmile
sor beyıne o zmnaklinialirimsmile

NNURDAN
22-09-10, 14:09
COTURNIX
anam 50 sayfa yazmışsınız
özet geçin bakem

ben geldim eğitimden kafam kazan oldu
ahh kuzummmm eğittiler mi seniiikaydirigubbakcemile5

bal63
22-09-10, 14:09
he nan temizlik yapmıyom pazar

ne eğitimi conturcumm??

COTURNIX
22-09-10, 14:09
işle ilgili be canım ithalat ihracat
neler konuştunuz bakem

NNURDAN
22-09-10, 14:09
ereğli kızım foton yokmu senin hiç ???
ilk foto açılmii zati?

guz_1
22-09-10, 14:09
iyi aksamalr kızlar. işler okadar yogunkı pek gıremıyorum. yarın sgk nın cumada kdv nın son gunu. delıler gbım calısıyoruz.

umarım hepınız ıyısınızdır.
bızım yatımızda hersey degısık suan belırsılık hakımç belkıde kusadasına tasınabılırız esım oraya ıs gorusmesıne cagırdılar olursa gıdecegız. 1 ayy sadece esım gıdecek deneme suresınden sonra ev tasıcaz felan . bende ordan ıs bakarım artıkın. uff bu belırsızlık oldurecek benı . izmiri bırakıp kusadasına gıtmekte zor ama ekmek parası kaydirigubbakcemile3

NNURDAN
22-09-10, 14:09
ereğli eşinle ne kaa benzionuz nan akrabamısınız yoksam?

bal63
22-09-10, 14:09
nuro sizin çisille noldu nan fotolarınız??

PasakliMinikTanrica
22-09-10, 14:09
kısçeler neler yazdınız öle iki dk beee
bizim müdürlerden birinin doğum günü vardı onun odasında toplandık
iyi ki doğdun dedik :KK1:

isolde
22-09-10, 14:09
kızçelerim menüler bellimi??
napıonuz??

bal63
22-09-10, 14:09
güz hayırlısı cnmuzak değil be değişiklik olur size
arada bizde tatile geliriz geçinir gideriz :))

NNURDAN
22-09-10, 14:09
bal63
nuro sizin çisille noldu nan fotolarınız??
ne bilem beaaa
usb kablosu kıçına kaçmış cisilin çıkarınca atıcak buraya fotoları:roflol:

Brck
22-09-10, 14:09
ereğliyi ben göremiyom

Brck
22-09-10, 14:09
oha daha mıçmamışmı o günden bugüne çisil:)
eşim 9 gibi gelirim dedi üfff yaaa
bende evde biber kavuram domatesli ohh

Tanem
22-09-10, 14:09
foto eklenmiyor siteye ya albüm yapamadım:KK43:

NNURDAN
22-09-10, 14:09
PasakliMinikTanrica
kısçeler neler yazdınız öle iki dk beee
bizim müdürlerden birinin doğum günü vardı onun odasında toplandık
iyi ki doğdun dedik :KK1:
hmmm
iyiki doğdun derken içten mi söyledin bakem:)))

PasakliMinikTanrica
22-09-10, 14:09
ereğli nereye foto ekledin kısçe göremedim ben ama :bbo:

Brck
22-09-10, 14:09
hala adet olmadım kızlar şu saate kadar

NNURDAN
22-09-10, 14:09
Brck
oha daha mıçmamışmı o günden bugüne çisil:)
eşim 9 gibi gelirim dedi üfff yaaa
bende evde biber kavuram domatesli ohh
herkes senin kadar hızlı mı kısss:roflol:

yok ya kablosu ne etçez bilmem..bilmiyorumkismile

MBLUE
22-09-10, 14:09
NNURDAN
anaaa sen çiçeği burnundasın kııı:))
allah mesut etsin canikom...
sağol nurdancım teşekkürler cümlemiz mesut olalım herkes mutlu olsun inşallah:

NNURDAN
22-09-10, 14:09
PasakliMinikTanrica
ereğli nereye foto ekledin kısçe göremedim ben ama :bbo:
face e face e
ama kocasınınkinden baktım kendi profilinde bi halt yok:))

isolde
22-09-10, 14:09
kız nurdan sen kayseridemi yaşıon??

bal63
22-09-10, 14:09
NNURDAN
ne bilem beaaa
usb kablosu kıçına kaçmış cisilin çıkarınca atıcak buraya fotoları:roflol:
Brck
oha daha mıçmamışmı o günden bugüne çisil:)
eşim 9 gibi gelirim dedi üfff yaaa
bende evde biber kavuram domatesli ohh

hahahahahahahahahahah nekadnnnnnn komiksiniz nannn
nuro sen telefonunla çekeydin ya cisil kaç aydır diyo ztn kablom yok dieee


eregli
foto eklenmiyor siteye ya albüm yapamadım:KK43:
eklesene beni bende görem gül yüzünü :)

Brck
22-09-10, 14:09
nurdan valla kız cisil gibi değilem günde 3-4 maşallah bana :)

NNURDAN
22-09-10, 14:09
MBLUE
sağol nurdancım teşekkürler cümlemiz mesut olalım herkes mutlu olsun inşallah:
aminnn
aminnn
cümlemizi inşallah....
ben yeni evliyken annemlere gitmiştim 1 aylık evliydim hemen hemen
bi komşu gördü kıısss alıştın mı evliliğe hiç değişmemişsin demişti
bende estetik olmadım evlendim demiştim:)))

bal63
22-09-10, 14:09
anaaa face temi :KK43:((
nuro nan benimde var faceim senide görüyom hem arada :)

PasakliMinikTanrica
22-09-10, 14:09
nurdaaaan evet içten söledim doğum günü olan müdür iyi bi adam :KK1:

isolde
22-09-10, 14:09
ooğğluummm cvp versenize beaa yemekler bellimi??

Brck
22-09-10, 14:09
kiki nurdan bi alemsn hee:)
komşuda alemmiş bir ayda nasıl bi değişim beklio:)

bal63
22-09-10, 15:09
NNURDAN
aminnn
aminnn
cümlemizi inşallah....
ben yeni evliyken annemlere gitmiştim 1 aylık evliydim hemen hemen
bi komşu gördü kıısss alıştın mı evliliğe hiç değişmemişsin demişti
bende estetik olmadım evlendim demiştim:)))
hahahaha nan o manada dememiş
hala erkek gibi garusun onu demiştir :))
hemende laf sokmuş nan komşuyo hahaha güzel cevap ama :))

Brck
22-09-10, 15:09
isolde
ooğğluummm cvp versenize beaa yemekler bellimi??
domatesli biber kavurması :roflol:

isolde
22-09-10, 15:09
domatesli biber kavurmasımı
kaydirigubbakcemile3

bal63
22-09-10, 15:09
isolde yemek yapmıyom anam :))
ya salata ya patates haşlama :))
meyve vss

NNURDAN
22-09-10, 15:09
bal63
hahahahahahahahahahah nekadnnnnnn komiksiniz nannn
nuro sen telefonunla çekeydin ya cisil kaç aydır diyo ztn kablom yok dieee




eklesene beni bende görem gül yüzünü :)
benimki dandik nan bi bok olmaz benim telden makinayı unuttum evde beyaaa.:2:

MBLUE
22-09-10, 15:09
isolde
kızçelerim menüler bellimi??
napıonuz??
benim belli cnm akşama kayınvaldemler yemeğe gelcek köyden geliyolar):)

menüm şöyle
hazır çorba (tembel işinden yada )tarhana çorbası
semizotu
tavulu patates kavurması yada tavası diyebılırz
fırın makarna
salata
sende neler var

Tanem
22-09-10, 15:09
Brckcim,Balcığım mesaj atamıyorum 600 saniye diyor Nurdanda ekliyseniz beni eklerseniz çok sevinirim. oraya albüm yapayım sonra silerim anaaa bende mg leştim:KK70:

Brck
22-09-10, 15:09
efet kendi başıma yicem kı başka bişi yapmam umarım eşim aç gelmezkaydirigubbakcemile3

NNURDAN
22-09-10, 15:09
bal63
hahahaha nan o manada dememiş
hala erkek gibi garusun onu demiştir :))
hemende laf sokmuş nan komşuyo hahaha güzel cevap ama :))
heee napam kız değişemiom
öyle çıtı pıtı olamıyom napiim.
bide yakın bi komşu sorduydu kız alışabildin mi die
sabaha kadar sevişioz demiştim ne gülmüştü:)))aklinialirimsmile

Brck
22-09-10, 15:09
ereğli adın ne ki

NNURDAN
22-09-10, 15:09
isolde
kız nurdan sen kayseridemi yaşıon??
heee gayseriliyem:)

nan biricik ben hep yalnız yiyom nan
sen de bi kere yalnız ye:))

PasakliMinikTanrica
22-09-10, 15:09
NNURDAN
aminnn
aminnn
cümlemizi inşallah....
ben yeni evliyken annemlere gitmiştim 1 aylık evliydim hemen hemen
bi komşu gördü kıısss alıştın mı evliliğe hiç değişmemişsin demişti
bende estetik olmadım evlendim demiştim:)))
ehihihihih bunu bi kere bende yaptım :roflol: :roflol:

Brck
22-09-10, 15:09
yalnız bırakmasın Allah kimseyi.
ben hiç yanlız yemek yiyemem he

bal63
22-09-10, 15:09
yuhh nurdann naan lafa bakk
azgın garuuu

Brck
22-09-10, 15:09
işyerinde başka firmadaki adamlar bana asılıyo mu napıyolar sapıklar
diolarki evlendin hiç değişmedin hala aynısın
dahada güzelleştin
uyuz oluyom he
hmen kaçıyom yanlarından

MBLUE
22-09-10, 15:09
herşeye rağmen evlilik güzel eşlerimziin kıymetini bilelim kızlar onlarsız çok ylnız oluruz rabbim hepimizin mutluğuna mutluluk huzuurna huzr katsın inşşallhh hep uuymlu evliliklerimiz olsun
amin.

PasakliMinikTanrica
22-09-10, 15:09
isoldeeeem benim menü de belli spordan eve geçince salata yapıp yiiicem gari :lepi:
o kadan tepindikten sonra yimek yenir mi :KK1:

bal63
22-09-10, 15:09
amin mblueee

oooooooooo biricik noluyo nann heriflere çemkirsene