TEST

En İyi Vakıf Üniversitesi???


Orodrethica
2-08-10, 17:08
Kızlar selam tekrardan..

Bi konuda daha fikirlerinizi almak istiyorum, sizce en iyi vakıf üniversiteleri ülkemizde hangileri? ve ne yönden? sizin fikirleriniz benim için çok önemli kendi okulunuz da olabilir bir tanıdığınızın da ama burslu bir vakıf yazmayı düşünüyor kardeşim, sizce hangisi olur? ilk bahçeşehir dedik ama onun da deniz kenarı olmaıs manzarası etkilemiş kardeşimi bence asıl önemli olan eğitim şartları kadrosu, ee tabi kampüs de önemli ama diğerleri daha önemli:)

cevaplarınızıııı bekliyorum:)opuyorumnanaktan

HuzunApla
2-08-10, 17:08
bölümünü yazarsan daha iyi olur. koç sabancı yeditepe ilk aklıma gelenler. yalnız burslu yazma konusunu tekrar düşünmelisiniz. bazı vakıf ünileri başarısız olunca bursu kesiyor ya da okul uzayınca burs vermiyor vb. kurallar var. iyice bir araştırın. ayrıca maddi durumu o kadar iyi insanların arasında okumak da kolay değil. hem arkadaş çevresi onlardan oluşacak hem de kuzenim burslu okuyor dediğine göre yemek yemek için bile çok para gidiyormuş.
çok kaliteli devlet üniversiteleri var. bizim bölümdeki birçok hoca özel üniversiteye ders vermeye gidiyor. sanmayın ki iyi hocalar sadece özel üniversitelerde...

Orodrethica
2-08-10, 18:08
HuzunApla
bölümünü yazarsan daha iyi olur. koç sabancı yeditepe ilk aklıma gelenler. yalnız burslu yazma konusunu tekrar düşünmelisiniz. bazı vakıf ünileri başarısız olunca bursu kesiyor ya da okul uzayınca burs vermiyor vb. kurallar var. iyice bir araştırın. ayrıca maddi durumu o kadar iyi insanların arasında okumak da kolay değil. hem arkadaş çevresi onlardan oluşacak hem de kuzenim burslu okuyor dediğine göre yemek yemek için bile çok para gidiyormuş.
çok kaliteli devlet üniversiteleri var. bizim bölümdeki birçok hoca özel üniversiteye ders vermeye gidiyor. sanmayın ki iyi hocalar sadece özel üniversitelerde...
iletişim fakultesi gazetecilik istiyor. Yok burs kaybetme ihtimali yok öss burslarında, bu seneye mi has bilmiyorum ama nereye gittiysek hepsi aynı şeyi söyledi başta bahçeşehir ve bilgi olmak üzere:) o dediğiniz bildiğim kadarıyla sene içindeki başarısı sonucu kazandığı başarı bursunda oluyor:) devlette de çok iyi hocalar var tabii ki onu inkar eden asla olmadı..zaten tercihlerinde başta devletler var ama oldu ki olmadı iyi vakıfları bilmek istiyorum.çevre konusunda da kardeşim öyle çok kompleksli değildir onu çok fazla etkileyeceğini sanmıyorum:)

cayvekahve
2-08-10, 18:08
koç ve sabancı en iyisidir tabi tuzlu bıraz cnım senelik 27.500 milyar .bnde bahcesehiri cok istiordumm halada istiyorum bahcesehrde cok iyi bir ünidir

Orodrethica
2-08-10, 19:08
greenebru
koç ve sabancı en iyisidir tabi tuzlu bıraz cnım senelik 27.500 milyar .bnde bahcesehiri cok istiordumm halada istiyorum bahcesehrde cok iyi bir ünidir
Bilgi nasıldır peki canım? bir bilgin var mı?

vanilla
2-08-10, 19:08
sabancı ve koç başı çekiyor 8okuyanlardsa mezunlarda çok memnun) benimde etrcihim aynı zamanda
sonra bilgi geliyor
bahçeşehir ve yeditepe hiç hiç iyi değil okuyanlarda aynı görüşte
yeditepe mezununu özellikle adamdan saymıyorlar
baba parasıyla okumuş şımarak zümre diye bakılıyor...
öğrenci tipide bu şekilde maalesef

Orodrethica
2-08-10, 21:08
ssenaa
sabancı ve koç başı çekiyor 8okuyanlardsa mezunlarda çok memnun) benimde etrcihim aynı zamanda
sonra bilgi geliyor
bahçeşehir ve yeditepe hiç hiç iyi değil okuyanlarda aynı görüşte
yeditepe mezununu özellikle adamdan saymıyorlar
baba parasıyla okumuş şımarak zümre diye bakılıyor...
öğrenci tipide bu şekilde maalesef
Evet bilgi koç ve sabancı iyi diyorlar bahçeşehirde şaşırdım ama tabi doğrudur konumu falan çok iyi ama akademik başarısını bilemem.sağol canımm aydınlattığın için:)

simonedebeauvoir
3-08-10, 08:08
iletişim istiyorsa galatasaray'ı da düşünsün derim. onun da boğaz manzarası var =)
onun dışında ille özel istiyorsa bahçeşehir'den ziyade bilgi desin derim ben. iletişim fakültesi olarak bilgi bahçeşehir'den biraz daha ilerde sanırım.
koç biraz ticarethane gibi geliyor bana. sabancı da çok şehir dışı.

ya galatasaray ya bilgi bence.

HuzunApla
3-08-10, 10:08
evet sözellerde ben de bilgiyi duyuyorum hep.
burs konusunu gerçekten araştırın çünkü bu durumda olan tanıdıklarım var. össyle %100 burslu olarak tercih yapıp girdiler. ama okul uzatınca uzattıkları dönemin parasını mezun olunca ödüyorlar mesela. yine ortalaması belirli bir değerin altında kalınca bursu geri çeken üniler de var. hepsinin uygulaması farklı bence iyice bir araştırın.

mozarellaaa
3-08-10, 13:08
bilgi üniversitesine arkadaşım gidiyor memnun...
koç üniversiteside gerek imkanlar gerek iş imkanları bakımından çok iyi

mozarellaaa
3-08-10, 15:08
koç üniversitesinde şöyle bi durum var mezunlarına iş bulmak için çeşitli imkanlar sağlıyor yada koçun şirketlerinden birinde çalışabiliyorsunuz...yani iş bulmanıza yardım ediyorlar ama herkese iş bulduklarını sanmıyorum

Orodrethica
3-08-10, 17:08
Koçta gerçekten iş olanakları çok geniş ama aynı şey bilgi için de geçerli bugün öğrendik:)

Hemen öğrendiklerimi aktarayımm:

Bugün bilgi santral kampüsteydik öncelikle şunu söyleyeyim ki gerçekten çok güzel bir kampüs yapmışlar yeşillikler içinde starbucks cafesinden tutun mağazasına, so cafesinden tutun kütüphanesine kadar:) sadece eyüpte olması bizim için biraz zorlayıcı olacak..biraz uzak çünkü biz tarabyada oturuoyurz:)

neyyse sonra danışmanlardan biriyle görüştük hatta bizzat hocalardan biriyle görüşrük öss burslarının kesinlikle gitmediğini, ancak okul başarısından kazandığı burs olursa onun başarısıyla paralel olarak düşüp düşmediğini söylediler.ayrıca belli bir ortalamanın üstünde olunca yan dal ya da ana dal olarak minor ya da major yapabiliyor o da çok güzell bir şey gerçekten.

sonra koça gittik, oranın da kampüsü çoook güzel muhteşem ama o kadar şatafatlı ki üniversite samimiyeti yerine kendinizi müze turu yapıyor gibi hissediyorsunuz:KK70: tabi bu benim kendi kişisel düşüncem kardeşim de aynı fikirde.

ama kardeşim hala bahçeşehirin o harika konumunun büyüsünde..aynı zamanda bilgide ilgilendiği dal olan müzikte çift dal yapabilme imkanı varken mekana çok takılma diyoruz bilgi onun için en iyisi tabi ama kalbi bahçeşehire gidiyor..bakalım neler olacakk:)

HuzunApla
3-08-10, 18:08
o zaman bilgiye gitsin. beşiktaş sahiline de haftasonu gezmeye gitsin. manzara için okul mu seçilir ayol. yalnız bahçeşehir in manzarası da güzel haa zamanında ne çok içki içtik o bahçeşehirin önündeki sahildekaydirigubbakcemile3

Orodrethica
3-08-10, 20:08
HuzunApla
o zaman bilgiye gitsin. beşiktaş sahiline de haftasonu gezmeye gitsin. manzara için okul mu seçilir ayol. yalnız bahçeşehir in manzarası da güzel haa zamanında ne çok içki içtik o bahçeşehirin önündeki sahildekaydirigubbakcemile3
güzel ne kelime muhteşem hele terasından bir fena yani etkilenmemek elde değil:eek: bu tercih dönemi gerçekten bitirdi tüm aileyi hatta aileyi geçti komşular falan geliyor ne yaptınız diye hayırlısıyla atlatalım da..:)

hhdd
3-08-10, 21:08
üniversite tabii ki önemlidir ancak gazetecilikte çok daha başka şeyler önemlidir..

ayrıca bilgi üniversitesi bir çok açıdan kesinlikle bahçeşehirden üstündür diye rahatlıkla söyleyebilirim.
istanbul dışı düşünmüyorsunuz herhalde o yüzden bence galatasarayda iletişim fakültesinde basın yayın tercih edebilir.. tabii ki kardeşinize kalmış zor meslek
zor zanaat..
hayırlısı olsun efendim.

Orodrethica
3-08-10, 22:08
hhdd
üniversite tabii ki önemlidir ancak gazetecilikte çok daha başka şeyler önemlidir..

ayrıca bilgi üniversitesi bir çok açıdan kesinlikle bahçeşehirden üstündür diye rahatlıkla söyleyebilirim.
istanbul dışı düşünmüyorsunuz herhalde o yüzden bence galatasarayda iletişim fakültesinde basın yayın tercih edebilir.. tabii ki kardeşinize kalmış zor meslek
zor zanaat..
hayırlısı olsun efendim.
Evet galatasaray da tercihlerimiz arasında:) ama olmazsa da bilgi gelirse gs gelmiş kadar seviniriz çünkü sizin ve birçok kişinin dediği gibi iletişim için en doğru yerlerden birine gidecek.:) hayırlısı olsun evet yerimseniben

GnotiSeavton
6-08-10, 12:08
Vakıf üniversiteleri hakkında sağlam bilgi verebilirim ama bu sorun çok genelleme olmuş...

Şöyle ki, hiçbir üniversite için her bölümüyle tekellemeli olarak "iyidir" diyemeyiz.

Yani bu senin dediğin soru, fakülte ve bölümlere göre değişir canım...

Eğer genellemeyi biraz daraltırsan, yardımcı olabilirim... :KK66:

cayvekahve
6-08-10, 16:08
kızlar istanbul aydın unısı iyimi sizce

Orodrethica
6-08-10, 19:08
alangova
Vakıf üniversiteleri hakkında sağlam bilgi verebilirim ama bu sorun çok genelleme olmuş...

Şöyle ki, hiçbir üniversite için her bölümüyle tekellemeli olarak "iyidir" diyemeyiz.

Yani bu senin dediğin soru, fakülte ve bölümlere göre değişir canım...

Eğer genellemeyi biraz daraltırsan, yardımcı olabilirim... :KK66:
O zaman iletişim fakultesinde hangi vakıf üni iyidir canım sence?? :)hihoyyyt

north82
6-08-10, 20:08
koç, sabancı, bilkent:nazar:
sabancının en iyi özelliği mesleğinizi sonradan seçiyorsunuz, sınav günündeki modunuza bağlı değil yani seçiminiza.s

GnotiSeavton
6-08-10, 21:08
Evet en iyi vakıf üniversiteleri (genellemelerde) North'un saydıkları...

Fakat iletişim fakültesi bunların hiç birinde yok.

İletişim fak. için Ankara'da Başkent üni.yi , İstanbulda ise , Bahçeşehir ve İstanbul Bilgi üni.'yi ve ist. ticaret üni.yi önerebilirim.

Bol şanslar...

_1907_
6-08-10, 23:08
en az 2 yıl kalmadam burslar kesilmiyor sanırım artık
bizim okula tanıtım için gelen bütün üniversiteler aynı seyi soylemişti

zebbra
8-08-10, 13:08
greenebru
kızlar istanbul aydın unısı iyimi sizce

Canım orası üniversite bile denemeyecek kadar kötü bir okul. Lütfen bir kaç iyi üniversitenin tanıtım günlerine git sonrada ist. aydın ünisine. O zaman aradaki farkı görüp ne demek istediğimi daha iyi anlarsın.

samanyolu
8-08-10, 13:08
Benim oğlum da İstanbul Ticaret Üniversitesinde burslu okuyor.Çok memnun okulundan...Tavsiye ederim....

zebbra
8-08-10, 13:08
Arkadaşların dediği gibi koç sabancı en iyi üniversiteler. Ama gerçekçi olmak gerekirse en çok paranın da harcandığı yerler. Dersaneye giderken bi arkadaş koç üniversitesinden gelmişti. Burslu olduğunu öğrendiğimde ee niye kaydını dondurdun dedim. Burslu olmak bi işe yaramıyor orda yediğin içtiğinle başka bir okulda paralı okursun demişti. Ama tabiki eğitim kalitesinin tartışılmayacak kadar yüksek olduğunu hep söylerdi.
Bende özel ünide burslu okuyorum. Şu da bir gerçek özel ünide insanın cebine daha çok harçlık koymak gerekiyor. Mesela devlet üniversitesinde bi arkadaş 2 milyona yemek yiyip 1 milyona okul çıkışı arkadaşlarıyla çay keyfi yapıyorsa özel ünide 10 milyona yemek yiyip 5 milyona çay molası veriyorsun.
Gelgelelim hangi okulun daha iyi olduğuna. Bir arkadaşın da dediği gibi bu okulun bütün bölümleri güzel diyemezsin. Ama iletişim fakültesi dersen ben bilgi ile kadir has ı tavsiye ederim. Özellikle iletişim fakülteleriyle nam salmış ve iletişim fakültelerinin derslerine büyük üstadların girdiği okullardır. Bunun yanısıra bahçeşehir üniversitesini hiç tavsiye etmem. Bende bahçeşehiri çok düşündüm ama giden arkadaşların hemen hemen hepsinin pişman olduğunu görünce vazgeçtim.Görüntü var ses yok okullardan biridir.
Ben kadir has üni. iletişim fakültesinde okuyorum. Çok da memnunum. Niye kadir has? Bir okulun kalitesi reklamıyla yada manzarasıyla anlaşılmaz. Kaliteli üniversiteler yabancı dile verdiği önemle anlaşılır. Çünkü yabancı dil şu an olmazsa olmazdır meslek sahibi olma konusunda ve artık ne yazıkki 1 yabancı dilde işverenlere yetmez durumda. Bizim okul bunun bilincinde ve en az 2 yabancı dili şart koşuyor( belki bu başka okullarda da vardır bilmiyorum). Bir de okulun geniş bir burs olanağı var. Şöyle ki bursuz giren bir öğrenci çok kolay %100 burs alabiliyor. Onun yanısıra eğitim kalitesi yüksek ve oldukça disiplinli bir okul diyebilirim. Kariyer merkezleri var ve bunun sayesinde iş bulma konusunda kolaylık yaşıyorsun.
Öğrencilere gelince özel üniversitelerde 3 tip öğrenci var. Birincisi zengin olanlar ama belli etmeyenle, ikincisi zengin olmayan ama öyle görünme derdinde olanlar, üçüncüsü okumak için gelen normal insanlar. Kadir hasta ve bilgide ikinci tip çok azdır. Bunu okula bir kez girdiğinizdede farkedersiniz.
Yani canım ben bu yollardan geçtim araştırdım ettim. Ben kadir hasla bilgi arasında çok kalmıştım ama kadirhasa yerleştirildim. Bahçeşehir üniversitesi hakkında bugüne kadar hiç iyi bir şey duymadım desem yeridir. Maltepe, yeditepe, aydın,okan vs. bunları saymıyorum bile. Ama dediğim gibi eğer koç veya sabancı da okutacak gücüm var diyorsanız tabi ki önde olan onlar. Ve şunuda söyleyeyim çok doğru bir karar almışsınız özel üni. konusunda. Eğer iletişim fakültesinden herhangi bir bölüm istiyorsa kesinlikle vakıf üniversitesinde okumalı diyorum. Bol şans diliyorum..

cayvekahve
8-08-10, 15:08
zebbra
Canım orası üniversite bile denemeyecek kadar kötü bir okul. Lütfen bir kaç iyi üniversitenin tanıtım günlerine git sonrada ist. aydın ünisine. O zaman aradaki farkı görüp ne demek istediğimi daha iyi anlarsın.
cnm malesef gecen sene girdim ve hazırlık okudum cok kötüydü lisansi iyi diolar ama forumlarda sözluklerde hep dandk dandk yazılmş inan cok moralimi bozdu floryada oturdgm içn orayı sectm yakın die ya kültürü ya orayı secicektim aydını yazdm kötümü yaptım:gitme::gitme:

cayvekahve
8-08-10, 15:08
zebbra
Arkadaşların dediği gibi koç sabancı en iyi üniversiteler. Ama gerçekçi olmak gerekirse en çok paranın da harcandığı yerler. Dersaneye giderken bi arkadaş koç üniversitesinden gelmişti. Burslu olduğunu öğrendiğimde ee niye kaydını dondurdun dedim. Burslu olmak bi işe yaramıyor orda yediğin içtiğinle başka bir okulda paralı okursun demişti. Ama tabiki eğitim kalitesinin tartışılmayacak kadar yüksek olduğunu hep söylerdi.
Bende özel ünide burslu okuyorum. Şu da bir gerçek özel ünide insanın cebine daha çok harçlık koymak gerekiyor. Mesela devlet üniversitesinde bi arkadaş 2 milyona yemek yiyip 1 milyona okul çıkışı arkadaşlarıyla çay keyfi yapıyorsa özel ünide 10 milyona yemek yiyip 5 milyona çay molası veriyorsun.
Gelgelelim hangi okulun daha iyi olduğuna. Bir arkadaşın da dediği gibi bu okulun bütün bölümleri güzel diyemezsin. Ama iletişim fakültesi dersen ben bilgi ile kadir has ı tavsiye ederim. Özellikle iletişim fakülteleriyle nam salmış ve iletişim fakültelerinin derslerine büyük üstadların girdiği okullardır. Bunun yanısıra bahçeşehir üniversitesini hiç tavsiye etmem. Bende bahçeşehiri çok düşündüm ama giden arkadaşların hemen hemen hepsinin pişman olduğunu görünce vazgeçtim.Görüntü var ses yok okullardan biridir.
Ben kadir has üni. iletişim fakültesinde okuyorum. Çok da memnunum. Niye kadir has? Bir okulun kalitesi reklamıyla yada manzarasıyla anlaşılmaz. Kaliteli üniversiteler yabancı dile verdiği önemle anlaşılır. Çünkü yabancı dil şu an olmazsa olmazdır meslek sahibi olma konusunda ve artık ne yazıkki 1 yabancı dilde işverenlere yetmez durumda. Bizim okul bunun bilincinde ve en az 2 yabancı dili şart koşuyor( belki bu başka okullarda da vardır bilmiyorum). Bir de okulun geniş bir burs olanağı var. Şöyle ki bursuz giren bir öğrenci çok kolay %100 burs alabiliyor. Onun yanısıra eğitim kalitesi yüksek ve oldukça disiplinli bir okul diyebilirim. Kariyer merkezleri var ve bunun sayesinde iş bulma konusunda kolaylık yaşıyorsun.
Öğrencilere gelince özel üniversitelerde 3 tip öğrenci var. Birincisi zengin olanlar ama belli etmeyenle, ikincisi zengin olmayan ama öyle görünme derdinde olanlar, üçüncüsü okumak için gelen normal insanlar. Kadir hasta ve bilgide ikinci tip çok azdır. Bunu okula bir kez girdiğinizdede farkedersiniz.
Yani canım ben bu yollardan geçtim araştırdım ettim. Ben kadir hasla bilgi arasında çok kalmıştım ama kadirhasa yerleştirildim. Bahçeşehir üniversitesi hakkında bugüne kadar hiç iyi bir şey duymadım desem yeridir. Maltepe, yeditepe, aydın,okan vs. bunları saymıyorum bile. Ama dediğim gibi eğer koç veya sabancı da okutacak gücüm var diyorsanız tabi ki önde olan onlar. Ve şunuda söyleyeyim çok doğru bir karar almışsınız özel üni. konusunda. Eğer iletişim fakültesinden herhangi bir bölüm istiyorsa kesinlikle vakıf üniversitesinde okumalı diyorum. Bol şans diliyorum..
cnm sasrdım okuyyunca ben bahcesehırı hep iyi bi uni olarak biliodum sen benden daha bılgılısın yeditepeyide öle kaydirigubbakcemile5.kadır has cok uzakta kalıo bana ama iyi bir üni die hep okuyorum cok sanslısın benm okulumda hazırlık kötü ve öle 2dil sartıda yok en azndan benm bölümüm içn

Orodrethica
8-08-10, 16:08
zebbra çokk teşekkür ederim çokk önemli bilgilerr ay burası da olmasa ben napardımm:)

Evet Kadir Has'ı biliyorum iyi bir üniversite olduğunu da duydum..Bizimkinin ilk 4 tercihi hep bilgi..yani bu seneki kılavuz paniğini biliyorsunuz kimse nereye yereşeceğini bilmiyor yani 15 tercih yaptık ama 15.ye bile girebilir gerçekten soru işaretleriyle dolu kafalar.Ama öyle çok ekstrem bir durum olmazsa bilgiye yerleşecek inşallah...

zebbra
8-08-10, 18:08
greenebru
cnm malesef gecen sene girdim ve hazırlık okudum cok kötüydü lisansi iyi diolar ama forumlarda sözluklerde hep dandk dandk yazılmş inan cok moralimi bozdu floryada oturdgm içn orayı sectm yakın die ya kültürü ya orayı secicektim aydını yazdm kötümü yaptım:gitme::gitme:
Canım çok üzüldüm orada okuduğunu bilseydim seni kıracak bi tarzda yazmazdım ama senin farkettiğin üzere de durum bu ne yazıkki. Ben üniye yerleştirilmeden önce tek tek hemen hemen bütün özel üniversitelerin tanıtım günlerine katıldım. Aydın üniversitesi gerçekten bambaşka bir dünyaydı. İnsanlara yapılan muamelede öyle. Şöyleki benim burslu kazanma şansımda olmayabilirdi yani %50 bursluda olabilirdim kesin bir şey yoktu bu yüzden üniversitelerden fiyat aldık hatta çoğu üniversite bize bi fiyat çizelgesi gibi bişi çıkardı. ve aydın üniversitesine girdik.. Bi hoca vardı onunla konuştuk fiyat sorduk siz tercih yapın fiyatı hallederiz dedi. Eğitimini sorduk kızınız girsin görecektir eğitimini. Hazırlık sorduk bize ingilizcenin çok gerekli olmadığını bu yüzden hazırlığın şartolmadığını söyledi. Biz ağzımız açık çıktık okuldan bu mudur diye. Yani ben 2 yıl dersaneye gittim dersaneye bile kaydolurken daha çok ilgilendiler bizle.
Bundan 2 yıl önce de benim bi arkadaşım orda 1 yıl okudu ve bıraktı eğitimini beğenmediği için.
Keşke kültürü tercih etseymişsin diyorum kültür çok çok daha iyi bir üniversitedir.
Eğer başka bir üniversiteye geçmeyi düşünmüyorsan bu kadar kafaya takma.
Ama bir de artık nerden mezun olduğundan çok nasıl mezun olduğun önemli iş dünyasında. Sen gene de okulunun sana verdiği imkanları kullanmayı çalış ve ingilizceni geliştirmeye bak. Bölümünü bilmiyorum ama bölümünle ilgili kendini geliştir kitaplar oku. Türkiyenin en iyi üniversitesinden mezun olmuşsun bir tutam ingilizce ve bir diplomayla ne anlamı var? Yani senin içindede olmadıktan sonra hiç bir harika okul o bilgileri senin içine bir çiple yerleştirmiyor. Gene her şey senin elinde.

zebbra
8-08-10, 18:08
Orodrethica
zebbra çokk teşekkür ederim çokk önemli bilgilerr ay burası da olmasa ben napardımm:)

Evet Kadir Has'ı biliyorum iyi bir üniversite olduğunu da duydum..Bizimkinin ilk 4 tercihi hep bilgi..yani bu seneki kılavuz paniğini biliyorsunuz kimse nereye yereşeceğini bilmiyor yani 15 tercih yaptık ama 15.ye bile girebilir gerçekten soru işaretleriyle dolu kafalar.Ama öyle çok ekstrem bir durum olmazsa bilgiye yerleşecek inşallah...
Canım önemli değil ne demek. Hayırlısı olsun onun için.

cayvekahve
8-08-10, 21:08
zebbra
Canım çok üzüldüm orada okuduğunu bilseydim seni kıracak bi tarzda yazmazdım ama senin farkettiğin üzere de durum bu ne yazıkki. Ben üniye yerleştirilmeden önce tek tek hemen hemen bütün özel üniversitelerin tanıtım günlerine katıldım. Aydın üniversitesi gerçekten bambaşka bir dünyaydı. İnsanlara yapılan muamelede öyle. Şöyleki benim burslu kazanma şansımda olmayabilirdi yani %50 bursluda olabilirdim kesin bir şey yoktu bu yüzden üniversitelerden fiyat aldık hatta çoğu üniversite bize bi fiyat çizelgesi gibi bişi çıkardı. ve aydın üniversitesine girdik.. Bi hoca vardı onunla konuştuk fiyat sorduk siz tercih yapın fiyatı hallederiz dedi. Eğitimini sorduk kızınız girsin görecektir eğitimini. Hazırlık sorduk bize ingilizcenin çok gerekli olmadığını bu yüzden hazırlığın şartolmadığını söyledi. Biz ağzımız açık çıktık okuldan bu mudur diye. Yani ben 2 yıl dersaneye gittim dersaneye bile kaydolurken daha çok ilgilendiler bizle.
Bundan 2 yıl önce de benim bi arkadaşım orda 1 yıl okudu ve bıraktı eğitimini beğenmediği için.
Keşke kültürü tercih etseymişsin diyorum kültür çok çok daha iyi bir üniversitedir.
Eğer başka bir üniversiteye geçmeyi düşünmüyorsan bu kadar kafaya takma.
Ama bir de artık nerden mezun olduğundan çok nasıl mezun olduğun önemli iş dünyasında. Sen gene de okulunun sana verdiği imkanları kullanmayı çalış ve ingilizceni geliştirmeye bak. Bölümünü bilmiyorum ama bölümünle ilgili kendini geliştir kitaplar oku. Türkiyenin en iyi üniversitesinden mezun olmuşsun bir tutam ingilizce ve bir diplomayla ne anlamı var? Yani senin içindede olmadıktan sonra hiç bir harika okul o bilgileri senin içine bir çiple yerleştirmiyor. Gene her şey senin elinde.

cnm cok paracı bi okul paranı ver git gel:gitme: bende öle yapıcam elimden geleni yapıp calışıcam bölümümde pskoloji inşallah lisans egitimi iyidir ikinci dönem degiştirmeyi düşünüodum kültüre al birini vur ötekine diolar ortada kaldım hayrlısı olur insallah olumunekankayizsmile yüksek lisansımı daha kaliteli bi yerde yaparım dıyorum bakalımopuyorumnanaktan

zebbra
8-08-10, 23:08
cnm cok paracı bi okul paranı ver git gel:gitme: bende öle yapıcam elimden geleni yapıp calışıcam bölümümde pskoloji inşallah lisans egitimi iyidir ikinci dönem degiştirmeyi düşünüodum kültüre al birini vur ötekine diolar ortada kaldım hayrlısı olur insallah olumunekankayizsmile yüksek lisansımı daha kaliteli bi yerde yaparım dıyorum bakalımopuyorumnanaktan


Canım bölümün çok iyimiş. Gerçekten herşey bizim elimizde. Umarım istediğin gibi olur herşey.olumunekankayizsmile

HuzunApla
9-08-10, 14:08
aydın üni yi beğenmemişsiniz de güzide ülkemizin güzide bir eğitim kurumu var newport amerikan üni. mi ne adı. bunun kadar kolpa üni görmedim ben. tabela üniversitesi sempatiksalakcinni

ilk yıl mecburen özel yurtta kalmıştım. orda genelde özel üniden kızlar vardı. bir tanesiyle tanıştım bilgisayar mühendisliği okuyorum dedi ama bariz salak tipi var. oha dedim içimden. sonra hangi üni dedim newport amerikan dedi. içimden o ne lan dediydim de kıza hıııı dediydim. gençken kibarmışım şimdi olsa orayı bitirince ne olcan kız derdimakannehir

Orodrethica
9-08-10, 16:08
HuzunApla
aydın üni yi beğenmemişsiniz de güzide ülkemizin güzide bir eğitim kurumu var newport amerikan üni. mi ne adı. bunun kadar kolpa üni görmedim ben. tabela üniversitesi sempatiksalakcinni

ilk yıl mecburen özel yurtta kalmıştım. orda genelde özel üniden kızlar vardı. bir tanesiyle tanıştım bilgisayar mühendisliği okuyorum dedi ama bariz salak tipi var. oha dedim içimden. sonra hangi üni dedim newport amerikan dedi. içimden o ne lan dediydim de kıza hıııı dediydim. gençken kibarmışım şimdi olsa orayı bitirince ne olcan kız derdimakannehir
Ben de ilk defa duydum..ben Girne Amerikan'ı duydum kıbrısta fisfisfis

GnotiSeavton
9-08-10, 16:08
Newport sınavsız alan, diplomasını dandirik bir kağıt olarak veren, Türkiye'de geçersiz olan ve bununla birlikte diploması Amerika'da bile kabul görmeyen bir kurumdur...

Üfürükten teyyare yani kısaca...

HuzunApla
10-08-10, 13:08
evet öyle acayip kolpa bi yer. oraya verecekleri parayla çocuklarına bakkal dükkanı açsa aileler daha iyi bir yatırım.

bittersweets
10-08-10, 16:08
bahçeşehir üniversitesi ve istanbul bilgi üniversitesinin daha iyi olduğunu düşünüyorum iletişim fakültesi olarak.öncelikle ikisini araştırmanızı tavsiye ederim.

HuzunApla
14-08-10, 10:08
Orodrethica kardeşin nereyi kazandı? inşallah istediği yer olmuştur.

Orodrethica
14-08-10, 12:08
HuzunApla
Orodrethica kardeşin nereyi kazandı? inşallah istediği yer olmuştur.
Evet istediği yer oldu:) bilgi medya iletişim sistemlerini kazandıı:teytey: 2. tercihine girdi zaten mutluyuzz umutluyuzz:lepi:

HuzunApla
15-08-10, 09:08
evet diğer konuda gördüm. artık bilgili bir kardeşin oldu:p tebrikleralkisalkisalkis hihoyyyt
insanın istediği yeri kazanması çok güzel bir duygu yaa ben de 1. tercihime gitmiştim. tatildeydik internet cafede çığırmıştım zıplamıştım falan gençlik işte...:roflol:

GazozGofret
1-05-11, 18:05
kızlar beykent ve maltepe nasıl :26: tam burslu girince derslerde düşüş falan olunca burslar kesiliyor mu ? bilen var mı?

Nessy
2-05-11, 22:05
KoYu_MaVi
kızlar beykent ve maltepe nasıl :26: tam burslu girince derslerde düşüş falan olunca burslar kesiliyor mu ? bilen var mı?

Bölümüne göre değişir ama şahsen gitmezdim..Bilkent,Koç,Sabancı,Bilgi malum bunlar vakıf denince önde gelenler..
Yine okuluna göre değişir ama bizde 2.00'ın oltına düşerse ortalama,o zaman kesiliyordu.

GazozGofret
3-05-11, 18:05
tiffany

Bölümüne göre değişir ama şahsen gitmezdim..Bilkent,Koç,Sabancı,Bilgi malum bunlar vakıf denince önde gelenler..
Yine okuluna göre değişir ama bizde 2.00'ın oltına düşerse ortalama,o zaman kesiliyordu.
hmmm ben psikoloji istiyodum da .. siz hangi üniversitedeydiniz?

Nessy
3-05-11, 18:05
KoYu_MaVi
hmmm ben psikoloji istiyodum da .. siz hangi üniversitedeydiniz?

İstanbul Aydın'dayım..Zaten kılavuza bakarsanız genelinde buranın puanları düşüktür..Çok yeni ve oturmamış bir düzeni var.
Psikoloji'de Bilgi Üniversitesi'nin iyi olduğunu okumuştum.
Sözlük sitelerinde aratırsanız bayağı bilgiye ulaşırsınız.

GazozGofret
3-05-11, 19:05
tiffany

İstanbul Aydın'dayım..Zaten kılavuza bakarsanız genelinde buranın puanları düşüktür..Çok yeni ve oturmamış bir düzeni var.
Psikoloji'de Bilgi Üniversitesi'nin iyi olduğunu okumuştum.
Sözlük sitelerinde aratırsanız bayağı bilgiye ulaşırsınız.
teşekkür ederim :KK16:

Nessy
3-05-11, 19:05
KoYu_MaVi
teşekkür ederim :KK16:
Ne demek umarım pişmanlık yaşamazsınız tercihinizden.:KK16:

nur85
8-05-11, 15:05
Bence benimde mezun olduğum üniversitem fatih üniversitesii çok iyi bir vakıf üniversitesidir. Hem eğitim hemde kampüsü bana göre çok güzeldi şehir merkezine uzak ama yinede güzeldi (hadımköyde)...Çok kaliteli öğretim görevlileri vardıı ben ingiliz dili ve edebiyatı mezunuyuM.fiyatıda bölümden bölüme değişmekle beraber çok aşırı değildii diğerlerine nazaran

Harmonyy
8-05-11, 17:05
KoYu_MaVi
kızlar beykent ve maltepe nasıl :26: tam burslu girince derslerde düşüş falan olunca burslar kesiliyor mu ? bilen var mı?
canım beykentteyim ben tam burslu...
çok çok kaliteli ve (özellikle de hocaları açısından) güzel bir okul ...
sakın tam bursluyum dezavantajım olur mu diye düşünme benim de öyle kaygılarım oldu ama inan ki brsun kesildiği falan yok sen ders çalışırsan hiçbişi olmaz... hazırlıkk da çok iyidir mesela... bizim hocalarımız hep amerikalı ingiliz kanadalı vs. di ve ingilizceyi aksan olarak duyup konuşma avantajı oluyo.. senin tam burslu olup olmamanla ilgienmiyorlar zaten merak etme.. kimse ki tam burslu diye sormuyor.. maltepeyle kıyaslasak tabii ki beykent mesela benim bölümüm uluslarası ilişkiler tam burslu kontenjanı vakoflarda tam burslu olarak en yükseklerin arasındaydı beykent.. bir akadaşım var msela maltepeden hiç memnun değil....

GazozGofret
8-05-11, 18:05
Harmonyy
canım beykentteyim ben tam burslu...
çok çok kaliteli ve (özellikle de hocaları açısından) güzel bir okul ...
sakın tam bursluyum dezavantajım olur mu diye düşünme benim de öyle kaygılarım oldu ama inan ki brsun kesildiği falan yok sen ders çalışırsan hiçbişi olmaz... hazırlıkk da çok iyidir mesela... bizim hocalarımız hep amerikalı ingiliz kanadalı vs. di ve ingilizceyi aksan olarak duyup konuşma avantajı oluyo.. senin tam burslu olup olmamanla ilgienmiyorlar zaten merak etme.. kimse ki tam burslu diye sormuyor.. maltepeyle kıyaslasak tabii ki beykent mesela benim bölümüm uluslarası ilişkiler tam burslu kontenjanı vakoflarda tam burslu olarak en yükseklerin arasındaydı beykent.. bir akadaşım var msela maltepeden hiç memnun değil....
cevabın için teşekkürler canım :KK16:
ben seneye gireceğim sınava ilk hedefim beykent v.s değil ama istediğim yer olmazsa beykent ve maltepe de psikoloji,uluslararası ilişkiler gibi meslekler düşünüyorum.. :KK74: beykent daha ağır basıyor benim için :92: bir de hep şunu duyuyorum özel üni.lerle ilgili tam burslu gitsen bile çok masraflıymış yeme içme v.s ne kadar doğru bilemiyorum :KK55: kafamda bi soru işareti daha var oda barınma olanakları :KK51: tam burslu olunca yurt masrafı da ödenmiyor sanırım:26:

esmatwilight
9-05-11, 12:05
beykent maltepe yeditepe aydın kültür ışık doğuş okan vs. teyyare üniversiteleri tercih etmemeniz şiddetle tavsiye olunur :) Geniş bir çevresi olan ve her okul hakkında geniş araştırmaları olan hemen hemen her okulda arkadaşı olan biri olarak söylüyorum..

Koç,Sabancı,İstanbul Bilgi,Kadir Has,Fatih,Bahçeşehir gerçekten özellikle ilk ikisi birbirinden kaliteli üniversiteler...:KK19::KK19::KK19::KK19:

Kültür Beykent ve Aydın üniversitelerinin eğitimi olsun ortamı olsun insanları olsun berbattır üniversite değil varoş mekanı diyebilirsiniz... Elit insanlar zenginliğini kullanmayan alçakgönüllü insanlar malesef ki yok denecek kadar az... Tüm işe yaramaz arkadaşlarım bu üniversitelere yerleştiler..Bu okullarda eğitim hariç her haltın döndüğüne şahidim ve uzak durun demeliyim...Beykent Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümünde okuyan bir arkadaşım var eğitim denen bir şey yokmuş malesef ingilizce için azeri bir hoca girmiş derse aklım olsa yazmazdım demişti. Aydın a zaten üniversite demeye 1000 sahit ister Kültür deseniz yukarıda bir arkadaşa demişler al birini vur ötekine...:KK34:

Yukarıda bir arkadaş ;Yeditepe mevzununu adamdan saymıyorlar demiş gerçekten çok haklı:KK34:


Ben şahsen Bahçeşehir ya da Kadir Has düşünmekteyim kaliteleri tartışılmaz :KK19::KK19: