TEST

7. haftada kalp atışı görülmedi, lütfen yardım...


sedase
12-08-10, 17:08
arkadaşlar çok kötüyüm :KK43: az önce doktordan geldik. bugün tam 6. hafta bitti, 7 haftalık gebeyim.vajinal ultrasonla bakıldı embriyo 9,6 mm olmuş, kese çok düzgün, kanama yok ama kalp atışı da yok! :KK43: dr hemen alalım dedi:KK43: başka bir doktora gittim o da kalp atışını göremedi. gelişmiş ama ya dün ya bugün kalbi durmuş dedi. bir hafta daha beklesem, belki olur mu ki ümidindeyim. beş yılın ardından mucize gibi gelmişti bu bebek. şimdi ne yapmalıyım. böyle bir şey yaşayan, sonra da kalbinin attığını gören var mı? çok kötüyüm.

sedase
13-08-10, 04:08
arkdaşlar lütfen bir şey yazın.

_sena_
13-08-10, 04:08
canım benimde 8. haftada duyuldu kalp atışları
bebeğim 1 hafta geriden geliyordu
bence hemen aldırma bir hafta daha bekle 8.haftaya kadar duyulmayabilir
doktor duyulmazsa hemen alalım demişti bana ama çok şükür 8. haftada duyuldu
moralini bozma
inşallah bi sorun yoktur
:Saruboceq:

Ronya
13-08-10, 05:08
canım benimde bebeğimin kalp atışı geç duyulmuştu
istersen bir hafta daha bekleyin tabi tıbbi olarak senin sağlığına bir sakıncası yoksa
Rabbim yatdımcın olsun

sedase
14-08-10, 06:08
iyi ki varsınız arkadaşlar, çok teşekkür ederim. dün tekrar ultrasona girdim. bir günde 9,6 mm'den 11,8 mm'e çıkmış embriyo. kalbi atmadan büyüyor...çaresiz çarşambayı bekleyeceğiz.üç gündür hayat zindan...

ay_dolu
14-08-10, 06:08
sedase
iyi ki varsınız arkadaşlar, çok teşekkür ederim. dün tekrar ultrasona girdim. bir günde 9,6 mm'den 11,8 mm'e çıkmış embriyo. kalbi atmadan büyüyor...çaresiz çarşambayı bekleyeceğiz.üç gündür hayat zindan...
canım büyüyo olması bende umut yarattı. çünkü kalbi atmayan bebek büyümez mantık olarak. hem şunuda söleyim sana benim kuzenimin eşinede 8. haftada kalbi durmuş hemen alalım dediler.ama babannem az durun kızım beklemekte fayda var dedi. 2 hafta beklediler ve 10. haftada kalbi duyuldu. şimdi 4 yaşında bir tosunopuyorumnanaktan kuzenim çok kızmıştı doktora. ben bekle derim yada bir doktora daha görün. rabbim hayırlısını versin inşallah.

deryaevren
14-08-10, 10:08
sedase
iyi ki varsınız arkadaşlar, çok teşekkür ederim. dün tekrar ultrasona girdim. bir günde 9,6 mm'den 11,8 mm'e çıkmış embriyo. kalbi atmadan büyüyor...çaresiz çarşambayı bekleyeceğiz.üç gündür hayat zindan...
bekle arkadaşım 3 gün daha benimkalp atışını görmüştük ama sesini 16.haftada duyabildik çok geç oldu ama rabbim herşeyin hayırlısı bişi olmaz merak etme

sedase
14-08-10, 13:08
anneannem de bana bekle diyor. onun dediğine göre kız bebeklerin kalbi geç atarmış. bilmiyorum ki... psikolojik olabilir ama sanki göğüslerim ve karnım yumuşadı. hamile kaldım kalalı sertti oysa. 5. haftadan beri saat başı acıkıyordum, kalbi atmıyor dediklerinden beri açlık hissi duymuyorum ,eşim üzüntüden diyor. allah büyük, o ne derse o olacak da,işte 5 yıl beklenen bir bebekti, bir aydır vrlığını biliyordum,iyice alışmıştım. ama allah beterinden saklasın. ve ben tırnak kadar bir embriyoya bu kadar yanıyorsam, rabbim kimseye evlat acısı göstermesin. üç gündür durmadan ağlıyorum. hiçbir şeyin tadı yok. kürtaj yapacaklarını düşündükçe de hem korkuyorum hem bebeğimi içimden söküp çöpe atacaklar diye ağlıyorum. iyi ki varsınız arkadaşlar, içimde ufacık da olsa bir umut varsa inanın sizin sayenizde. allah sizden razı olsun.

ozlemd61
15-08-10, 11:08
sevgili sedase bende hamile olduğum bir hafta önce öğrendim fakat ilk kez yarın doktora gidicem kontrol için 6.hafta dayım .şimdi yazılanları okuyunca bende hem biraz ürktüm hemde bilgilendim. senin için doktoruma danışacağım.

bicket
15-08-10, 13:08
arkadaşım banada aynısını sölemişti doktor 5. haftada kalp atışı duyulmuyor 1 hafta bekleyelim sonra alırız dıe o hafta nasıl geçti inan bilmiyorum çok zordu doktora gittiğimde kalp atışı duyuldu bide bana rahatladın mı şimdi demez mi işte bu yüzden bu doktoru kınıyorum zaten umutla beklediğimiz birşey böyle yaparak neden kafamızı karıştırıyolar ki neyse şimdi bebişim 13 haftaya geldi herşey normal darısı senin başına inşaallah

sedase
15-08-10, 14:08
ozlemd61
sevgili sedase bende hamile olduğum bir hafta önce öğrendim fakat ilk kez yarın doktora gidicem kontrol için 6.hafta dayım .şimdi yazılanları okuyunca bende hem biraz ürktüm hemde bilgilendim. senin için doktoruma danışacağım.
caını sıkma, her şey olacağına varıyor. şimdilik olumsuz içerikli bu yazıları okumamaya çalış, rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. doktoruna danışırsan ve benimle paylaşırsan da sevinirim. olumlu düşüin. ben yıkıldım, evet. 5 yıl bekledik, ne tedaviler gördük, kendi geldi.şimdi de dua ediyorum sadece ramazan, mübarek gün. allah hayırlısını versin diye.umarım sen yarın hayırlı haberle dönersin.

sedase
15-08-10, 14:08
bicket
arkadaşım banada aynısını sölemişti doktor 5. haftada kalp atışı duyulmuyor 1 hafta bekleyelim sonra alırız dıe o hafta nasıl geçti inan bilmiyorum çok zordu doktora gittiğimde kalp atışı duyuldu bide bana rahatladın mı şimdi demez mi işte bu yüzden bu doktoru kınıyorum zaten umutla beklediğimiz birşey böyle yaparak neden kafamızı karıştırıyolar ki neyse şimdi bebişim 13 haftaya geldi herşey normal darısı senin başına inşaallah
ah bicket, bunları okudukça umutlanıyorum. benim 6+6'da duyulmadı gerçi ama, yine de içimde bir şey umutlandırıyor beni. benim ilk gittiğim dr. da kalbi atmıyor; yarın aç gel hemen alalım dedi. ikincisi de bu çarşambaya randevu verdi.inan zaman geçmiyor. bir şey yiyomuyorum, eşim zorluyor, bebek için ye diye. o hâlâ içinde ve yaşıyor olabilir, onu düşün düşün diyor.allahım bebeğini sağlıkla kucaklamanı nasip etsin. inşallah sağlıkla al kucağına.

polyanan
15-08-10, 14:08
canim arkadasim morelini yüksek tut bebegin icin iyi beslen belki yasiyordur bebegin kalbi duran bi bebekte buyumeye devam etmez.gec döllenmeden dolayi böyle olmus olabilir.
benim begiminde 7+5te duyulmustu. insallah seninkide duyulur.
allahim bu evladi kucagina almayi sana nasib etsin insallah su ramazan günlerinin yüzü suyu hürmetine.zemuszemus

sedase
15-08-10, 14:08
polyanan
canim arkadasim morelini yüksek tut bebegin icin iyi beslen belki yasiyordur bebegin kalbi duran bi bebekte buyumeye devam etmez.gec döllenmeden dolayi böyle olmus olabilir.
benim begiminde 7+5te duyulmustu. insallah seninkide duyulur.
allahim bu evladi kucagina almayi sana nasib etsin insallah su ramazan günlerinin yüzü suyu hürmetine.zemuszemus
amin canım.inşallah. iyi ki varsınız ya, biraz olsun iyi hissediyorum. allah sana ve evladına uzun ömürler versin.

polyanan
15-08-10, 14:08
sedase
amin canım.inşallah. iyi ki varsınız ya, biraz olsun iyi hissediyorum. allah sana ve evladına uzun ömürler versin.
canim benim amin cümlemize insallah.
sen icini ferah tut.olumunekankayizsmile

canan027
15-08-10, 14:08
sedase
arkadaşlar çok kötüyüm :KK43: az önce doktordan geldik. bugün tam 6. hafta bitti, 7 haftalık gebeyim.vajinal ultrasonla bakıldı embriyo 9,6 mm olmuş, kese çok düzgün, kanama yok ama kalp atışı da yok! :KK43: dr hemen alalım dedi:KK43: başka bir doktora gittim o da kalp atışını göremedi. gelişmiş ama ya dün ya bugün kalbi durmuş dedi. bir hafta daha beklesem, belki olur mu ki ümidindeyim. beş yılın ardından mucize gibi gelmişti bu bebek. şimdi ne yapmalıyım. böyle bir şey yaşayan, sonra da kalbinin attığını gören var mı? çok kötüyüm.
benimde 6.haftada dra gittiğimde vajinal ultrasonda kalp atışları yoktu dr 3 gün bekle gel alalım dedi ben 3 gün sonra başka dra gittim biraz bekliyelim dedi 10 gün sonra tekrar gel dedi 8. haftada kalp atışlarını duyduk bence biraz bekle çok zor biliyorum yaşadıklarının aynısını bende yaşadım inşallah benim gibi geç döllenmedir bide kan tahlili yapıldımı sana kanda beta hcg bebek sağlıklıysa yükseliyo ama bir problem varsa düşüşe geçiyo dilerim tez zamanda bebeğinin kalp atışlarını duyarsın

sedase
15-08-10, 14:08
canan027
benimde 6.haftada dra gittiğimde vajinal ultrasonda kalp atışları yoktu dr 3 gün bekle gel alalım dedi ben 3 gün sonra başka dra gittim biraz bekliyelim dedi 10 gün sonra tekrar gel dedi 8. haftada kalp atışlarını duyduk bence biraz bekle çok zor biliyorum yaşadıklarının aynısını bende yaşadım inşallah benim gibi geç döllenmedir bide kan tahlili yapıldımı sana kanda beta hcg bebek sağlıklıysa yükseliyo ama bir problem varsa düşüşe geçiyo dilerim tez zamanda bebeğinin kalp atışlarını duyarsın
cuma günü tahlil yapıldı da sonuçlar dr gittikten sonra çıktı. hcg düzeyi >1000.0 yazıyori 1000'den büyük ama kaç belli değil. prolaktinim de 21 çıkmış normal sınırlar içinde. progesteron da 9.5 onun normal değeri yazmıyor yanında. yarın özelde tekrar hcg mi yaptırsam acaba.
bu arada, ne çok kişi yaşamış aynı derdi. bu dr.lar azıcık insaflı olamaz mı! pat diye almak...rabbim sana ve bebeğine sağlık versin.dualarınızda bizi de eksik etmeyin.

apple23
15-08-10, 18:08
canım seni çok iyi anlıyorum ben tüp bebek tedavisiyle ikizlerime hamile kaldım. 6, haftada hiçbirinin kalp atışı yoktu doktor 2 hafta sonra gelin dedi cehennem gibi geçen 2 haftanın ardından kalp atışlarını duyduk. inşallah senin bebeğinde annesini üzmez. dualarım seninle.

sedase
15-08-10, 18:08
amin canım, inşallah sen de ikizlerine sağlıkla kavuşursun. sizlerin de yazdıklarına bakarak kanama falan olmadığı sürece(ki şu an yok) 8. haftanın sonuna dek bekleyeceğim. ama beklemek cehennem gibi... allah kimseye yaşatmasın!

sehrayin
15-08-10, 18:08
hayırlı güzel haberlerini bekliyoruz
lütfen duyduk kalp atışlarını de
çok üzüldüm ama yorumları okudukca senin bebeğimin kalp atışını duyduk diye yazını bekledim
ben bile umutluyum sende umutlu ol dua et
bu mübarek ramazanda rabbim duanı geri çevirmesin inşallah

sedase
15-08-10, 20:08
sağ ol arkadaşım, allah gönlünün muradını versin,bebeğine sağlıkla kavuş inşallah!hayırlı dualarınız bana güç veriyor. çarşambayı bekliyoruz, sabah 9'da randevumuz var. zaman geçmek bilmiyor. 7 hafta 5 günlük olacak. inşallah güzel haberlerle gelirim. tek korkum artık göğüslerimin ve karnımın gergin olmaması ve hiç acıkmamam. umarım sadece üzüntüdendir. kalbi atmıyor dedikleri günün akşamından beri böyle.

sehrayin
15-08-10, 22:08
benimde göğüslerim gergin değildi,adet belirtisi sandım ilk zaman göğüslerim şiştiğinde
ama hamileymişim,sonrasındada öyle şişliğim olmadı 2. ayımdan sonra şişti gerildi
sen yinede 1 doktorla sınırlı kalma,en azından farklı 2 doktora git
dualarımız seninle

brn1987
16-08-10, 06:08
canım öncelikle geçmiş olsun benim bebeğiminde kalp atışını duyamamıştık ama doktorum alalım falan demedi bazı doktorlar ne kadar insafsız oluyor 5 sene özlemle beklenen mucizeni elinden almak bence kalbinin sesini bu hafta içinde duyacaksın hamilelere malum olur çünkü allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin babannenin dediğini bizin büyüklerimişzde der kız ağır olurmuş erkek hemen canlanırmış yada kız etten erkek kemikten derler yani kızın hareketleri kalp atışları geç başlayabilir benimde kızım olaccak aynı şeyleri yaşadım sabırlı oıl yemene içmene dikkat et çünkü o senle besleniyor bak nasıl hızla büyüyor kalbi atmassa büyürmü sadece sesini duyamıyorsunuzdur onu duyduğunuzdada size hediye vermek için sessiz kalıyor olabilir yani ben elma çekirdeğimin öyle yaptığını düşünerek avutmuştum kendimi

sedase
17-08-10, 08:08
gönlü güzel arkadaşlarım, sağ olun. yarın sabah 9'da bakılacak. zaman geçmiyor... beni gerçekten anladığınızı biliyorum, bu bile rahatlatıyor beni innın. allah gönlünüze göre versin.

glnk
17-08-10, 08:08
biz de kalp atışlarını 8.haftada duyduk.benim ilk gebeliğim boş gebelikti.onda kese de düzgün değildi.içini ferah tut yarın eminim göreceksin.hayırlı haberlerle gelirsin inşallah.

kayradorugum
17-08-10, 10:08
canım inş duyulur kalp atışı bizimde 7+2 de duyulmuştu geç döllenme olabilir iyiki dr güvenip aldırmamışsın bu drlar çok insafsız sen 5 yıl neler çekmişsin kimsenin umrunda değil....
yarın güzel haberlerini beklicez canım...

begonvil07
17-08-10, 15:08
yazilanlari okuyunca cok etkilendim ve sanki yarin guzel haberlerle geleceksin
diye dusunuyorum insallah canim allahim yavrunu sana bagislasin
benimde zorlu tedavilerden sonra mucize bir bebegim oldu dogdu da sukur
su an 9 aylik seninde insallah kollarinda olur mucizen.....
moralde cok onemli derdi doktorum biliyorum cok zor ama olabildiginin
en iyisi en pozitifi olmaya calis bebegin hissediyordur......
yarini sabirsizlikla bekliyoruz hepimiz kutlama bile yaparizzzzzz merak etmeeeee

polyanan
18-08-10, 09:08
yarini sabirsizlikla bekliyorum bende arkadasim iyi haberlerle gel insallaaaahzemuszemus

esradeniz
18-08-10, 10:08
çok merak ettim son durum nedir
inşallah beklediğin gibi bir haber almışsındır

yamyam
18-08-10, 11:08
Merhaba


İnşallah güzel haberlerle dönersiniz...bizleride sevindirirsiniz

Benim geçen seneki hamileliğimde 8.hafta başında bebeğin kalp atışı yoktu ve gebelik kesesi bozulmuştu..
bebeğimi aldırdım ama o anki duygularımı anlatamam
Aynı yazılanlar gibi dedim ki " Rabbim bana verdiğin şu minnacık damla için bu kadar ağlıyorsam ya evladını kaybedenler ne yapar nasıl acı çeker...sabır ver onlara Rabbim" dedim

İnşallah inşallah inşallah mutlu haberlerle gelirsiniz...bende dört gözle bekliyorum...

sehrayin
18-08-10, 12:08
sabah 9da gidecektin
haberlerini bekliyoruz

mimix
18-08-10, 13:08
bende cok merak ediyorum, hayirli güzel haberlerle gel insallah

foransys
18-08-10, 13:08
ya bende merak ettim iyidir inşallah

sedase
18-08-10, 22:08
arkadaşlar, sabahtan beri evde internet yoktu, şimdi nasıl olduysa geldi.
değişen bir şey yok gibi... kese sağlam, embriyo yerinde, kanama yok, kalbi atmıyor. sarhoş gibiyim. şimdiye dek hep gününde çıkıyordu, şu an 7 hafta 5 günlük ama ultrasonda 7 hafta 2 günlük çıktı. dr. kesede bozulma yok, istersen pazartesiye dek bekleyelim dedi. ama hiiiiç umudunun olmadığını da ekledi inşallah bizi yanıltır dedi. elimi kaldıracak halim yok, içimde bebeğim, hâlâ içimde ama kalbi atmıyor.elimden gelse de onun o 11,9 mm'lik bedenini hep taşısam....ne diyeceğimi, ne düşüneceğimi bilmiyorum ve beni bir tek siz anlıyorsunuz. herkes tutturmuş daha gençsiniz, yine olur... belki haklılar ama şu an bana batıyor. içimde yüreciği atamayan bebeğiyle gezen benim, ya atarsa umuduyla yaşayan,ultrasonda yıkılan benim. herkes doğal bir olay diyor da yaşamayan o hissi anlamıyor...hele ki şu belirsizlik...allahım sizlerden razı olsun destek olduğunuz için. herkes o daha insan taslağı ne olacak ki dedi bugün. o insan taslağı dedikleri, yaşasa benim yavrum olacak... anlamıyorlar. geçen hafta bugün dünyanın hakimi gibiydim, trilyon bağışlasalar gözümde değildi,kraliçeydim, dünyanın en güzel kadınıydım... öyle mutlu hissediyordum kendimi...şimdi boşluk içindeyim...canımın içinde bir can var mı yok mu bilmiyorum. kimse umut verici değil... belki yine bebeğim olur, belki... ama şu an hayattan soğudum inanın. çok abartıyorsun dediler bugün bana, eltim, kaynım... ne ki daha dediler. rabbim ne olduğunu kimseye öğretmesin, düşmanım bile yaşamasın bu acıyı. allahım,isteyene aratmasın, buldurup yitirtmesin. tekrar tekrar teşekkür ederim, iyi ki varsınız yoksa şu an daha beter olabilirdim.

Jade__
18-08-10, 22:08
Seni anlıyorum benimde ilk bebeğimde olmuştu.6 haftalık alamadı dr.kalp atışını 8.haftaya kadar bekledik ama olmadı.Ardından 2 ay sonra tekrar hamile kaldım ve şimdi 2 yaşında dünyalar güzeli bir kızım var.Umarım seninki hayata tutunur ama şunu unutma tutunamasa da onu veren Allah tekrar verir.Her ne sonuç olursa bilki o hayırlıdır.

sedase
18-08-10, 22:08
evet, inancım tam. hayır da şer de allahtan ve neyin şer neyin hayır olduğunu da tek o biliyor. sadece şu an içim yanıyor.sanki bu acı hiç geçmeyecek gibi... allah sana ve bebeğine uzun ömür versin.beni şu an bu belirsizlik mahvediyor. elimde değil, dr. umut yok da dese bekledikçe umutlanıyorum.umutlandıkça acım büyüyor... rabbim hayırlısını versin.

sehrayin
18-08-10, 22:08
çok üzüldüm şimdi yaaa
ama umutsuzluğa kapılma bence,doktorununda dediği gibi pazartesiye kadar bekle,bekleyelim,dua edelim bol bol
hayırlısıyla olsun inşallah
bende hamileliğimin başında çok kötü günler geçirdim,kanamam çok geldi hastaneye gittik doktor umutlanma dedi daha gençsin dedi sonra bi baktı bebek orda,kalp atışlarını göremedi ama keseyi gördü
düşmemiş dedi
2 gece hastanede kaldım ama neler çektiğimi anlatamam,odaya temizlikci kadın geliyordu o bile ya nolur ağlama gençsin yine olur diyodu
ne sinir bozucu bir laf
kimse kötü niyetle tabiki söylemiyor ama işte o an onların dedikleri gençsiniz yine olur lafı sen umutlanma düşecek bebeğin bunu unut gibi geliyor
sen kimseyi duyma,rabbine kendini duyurmaya çalış
he birde şunu unutma sağlıksız bebek gelişim bozukluğu gösterir yada düşmek istermiş
rabbim sağlıksız bir bebekde vermesin o da çok zor
bizler bakarız bizim için sorun olmaz ama onlarda büyüyüp oynamak isteyecek,okumak evlenmek isteyecek
onları düşünerek bencil olmayalım
hayırlısını isteyelim
Allah yardımcın olsun gerçekten ben çok üzüldüm,iki gündür girip önce sen yazdınmı diye bakıyorum

Jade__
18-08-10, 22:08
Amin canım inş.Seni gerçekten anlıyabiliyorum ama dediğim gibi şunu düşün eğerki gelişimi gerçekten durduysa zaten sağlıklı bir bebek olamayacağı için.Dikkatini dağıtmaya çalış kendine bir meşgale bul bence.Dr.lar tabiki belirli standartlara göre tahminlerde bulunuyorlar ama o tahminlerin tutmadığı çok vakalarda var.

Jade__
18-08-10, 22:08
Ayrıca bende çok ağlamıştım o zaman kaynım bana ne varki bu kadar ağlayacak yine yaparsınız gibi basit bir cümle kurmuştu.O yüzden takma insanların tavırlarını.Kimse yaşamadan anlayamıyor.

glnk
19-08-10, 06:08
sedase
arkadaşlar, sabahtan beri evde internet yoktu, şimdi nasıl olduysa geldi.
değişen bir şey yok gibi... kese sağlam, embriyo yerinde, kanama yok, kalbi atmıyor. sarhoş gibiyim. şimdiye dek hep gününde çıkıyordu, şu an 7 hafta 5 günlük ama ultrasonda 7 hafta 2 günlük çıktı. dr. kesede bozulma yok, istersen pazartesiye dek bekleyelim dedi. ama hiiiiç umudunun olmadığını da ekledi inşallah bizi yanıltır dedi. elimi kaldıracak halim yok, içimde bebeğim, hâlâ içimde ama kalbi atmıyor.elimden gelse de onun o 11,9 mm'lik bedenini hep taşısam....ne diyeceğimi, ne düşüneceğimi bilmiyorum ve beni bir tek siz anlıyorsunuz. herkes tutturmuş daha gençsiniz, yine olur... belki haklılar ama şu an bana batıyor. içimde yüreciği atamayan bebeğiyle gezen benim, ya atarsa umuduyla yaşayan,ultrasonda yıkılan benim. herkes doğal bir olay diyor da yaşamayan o hissi anlamıyor...hele ki şu belirsizlik...allahım sizlerden razı olsun destek olduğunuz için. herkes o daha insan taslağı ne olacak ki dedi bugün. o insan taslağı dedikleri, yaşasa benim yavrum olacak... anlamıyorlar. geçen hafta bugün dünyanın hakimi gibiydim, trilyon bağışlasalar gözümde değildi,kraliçeydim, dünyanın en güzel kadınıydım... öyle mutlu hissediyordum kendimi...şimdi boşluk içindeyim...canımın içinde bir can var mı yok mu bilmiyorum. kimse umut verici değil... belki yine bebeğim olur, belki... ama şu an hayattan soğudum inanın. çok abartıyorsun dediler bugün bana, eltim, kaynım... ne ki daha dediler. rabbim ne olduğunu kimseye öğretmesin, düşmanım bile yaşamasın bu acıyı. allahım,isteyene aratmasın, buldurup yitirtmesin. tekrar tekrar teşekkür ederim, iyi ki varsınız yoksa şu an daha beter olabilirdim.

okurken gözlerim doldu kendi yaşadıklarım geldi aklıma.ilki boş gebelikti yıkılmıştım.ikincisinde herşey yolunda gidiyodu 20.haftada sorun çıktı ve 21.haftada gebeliğim sonlandırıldı.düşün artık eli ayağı herşeyi olmuş bikaç hafta sonra doğsa yaşayacak belki ona rağmen bana olsun yine olur gençsiniz dediler.sanki pazardan domates almışız çürük çıkmış yine alırsınız der gibi.öye diyenleri boğmak istiyodum.herkes bi şekilde teselli etmeye çalışıyo tabi.zaman geçtikçe acına daha da bi alışıyosun.allah daha beterini yaşatmasın diyecek başka bişey yok.ama inşallah bebişin doktoru yanıltır da pazartesi kalp atışını duyarsın.dualarımız seninle.

yamyam
19-08-10, 07:08
Hayatta çoğu şeyi yaşamadan tecrübe edemeyiz...
Zaten bu yüzden yaşamadan anlamayız....Başkalarının anlatımında kalır ...
Ne zaman onu yaşarsın...işte o zaman anlarsın yaşanmışlıkların önemini...

Bende anlıyorum ..hem de insanın o minnacık su damlasına nasıl da bağlanıp kaldığını...tüm dünyaya haykırmak istediğini...
Boğazında düğümlenip kalan buruk bir sevinç..ya da üzüntü senin ki...

İnan bana geçecek...
Eğer bebeğinin kalbi atmıyorsa..ve kaybedersen bilki hayır bundadır...
Ve Ahirette şefaatçimiz olacaktır inşallah ölen bebeklerimiz...cenin dahi olsa
Herşey ALLAH c.c.'tan unutma..

Ben ömrümde olsa başıma geleceğini düşünmemiştim..:Güle oynaya gittiğim hastanede,sıra beklerken eşimle şakalaşırken içimdeki bebeğin aslında kalbi atmadığını ve o gün kürtaj olacağımı hiç düşünmemiştim...

İlk bir ay dışardan iyi görünmeme rağmen kolay atlatamadım..
Yani kişilerin başına gelmediği , aynı duygusallığı yaşamadıkları ve bedeninden bir parça ayrılmadığı için anlamalarını bekleme....Bu annelik işte...Başkası zaten beklenemez..

Şimdi bundan sonrası için hayır dile....ve şöyle düşün eğer bebeğin yaşarsa hayır vardır..
Yok eğer kalbi atmıyorsa bunda da bir hayır vardır de...

Rabbim inşallah daha nice evlatlar nasip edecektir cümlemize

polyanan
19-08-10, 08:08
sedacim cok üzüldüm canim.söyleyecek kelime bile bulamiyorum.umudumuz pazartesiye kaldi.inanki senin icin okadar cok dua ediyorumki.:Saruboceq:

kayradorugum
19-08-10, 09:08
ben senin yaşadıklarını yaşamadım ama
her ay doktora giderken içimde bi korku olurdu
ya kötü bişey olursa ya kalbi durursa ya onu kaybedersem
inanki bunu başına gelmeyen bilemez
sadece hamile olduğunu öğrendiği günden itibaren
o küçücük yavruya kendini sıkı sıkı bağlayan anlar
anne olmak başka bişey
sen dışardan söylenenlere kulak asma
bebişin senin mutlu olmanı istiyor
çünkü sen mutlu olunca oda mutlu olacak
moralini yüksek tutmaya çalış
yoğunluğunu başka yerlere ver
inşallah geç döllenmedir ve kalbi atar
bunu canı gönülden istiyorum
allahım bu mübarek günde inş yüzünü güldürür
inş evladını kucağına almayı nasip eder canım..

aydnkl
19-08-10, 10:08
sedacım canım bnde hamılelıgım boyunca dustu dusecek dıye cok sorunlar yasıyorum bende cok gec duydum kalp atısını benım ablamda hamılelıgınde 10 haftada gormus kalp atısını bence cokta negatıf olma butun yazdıklarını okudum yasamayan cocuk buyurmu hıc kan dolasımı oluyor demekkıı hucreler cogalıyor bence sabırlı ol 10 haftadan oncede aldırım deme beklee sana bı zararı olmazsaa beklemenın suan ıcın sen kendınıde dusuneceksın vede ıstah kaybının olmasıda dogal 12. haftaya kadar agzına bısey koyamazsın hamılelık devam edersekı ınsallahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh normal korkma cocuk senden beslenıyr zaten alcagını alıyor. ama sen bebısınle konusmaya basla öle negatıf dusunmee sakınnn senın moralın onuda etkılıyor..

oslm82
19-08-10, 14:08
Sakın moralini bozma sen.bebek gelişiyor. Benimki 9 haftalıkken duyulmuştu. üzme kendini .hayırlısıyla o minicik kalbinin atısını pazartesi duyacaksın. üzülme ama. Herseyin bası moral

begonvil07
19-08-10, 19:08
doktorlar herseyin en kotusunu soylerler bence de oyle birsey
benim doktor da hafif bir akintim olsa hih bu akintilar soyle olur boyle
olur sonra dusuk yaparsin, erkenden alalim bebek gelisimini tamamlamis
karninda kalirsa iyi olmaz (dediginde de 38+2 falan) velhasil
beklemek belirsizlik kotu ama bu umut yok anlaminda degil
doktorlarin bizi en kotusune alistirmalari icin bence

sedase
20-08-10, 18:08
arkadaşlar bitti...
sabah hafiften kahverengi lekelenme başladı. sekizde hastanedeydik. dr. ultrasonla baktı yine, kese hâlâ sapasağlamdı ama embriyo 11,9 mm'di en son, bugün 10 mm çıktı. değişik açılardan baktı, sonra kan tahlilleri, apar topar hastane yatışım yapıldı, serum için damar açıldı...tir tir titreyerek, hüngür hüngür ağlaya ağlaya yattım kürtaj masasına. ayılırken de "o daha çok küçük, ölmesin, ne olur ölmesin" diye sayıklamışım, hemşirelerden biri gözleri dolu dolu, elimi tutup saçımı okşadı, o öyle yapınca iyice kötü oldum.yazarken ne kolay da yaşarken öyle zordu ki...bebeğim yok artık...aslında iki haftadır bedenimde onu ölü bedenini taşımışım hep umutla...embriyo ölünce suyun içinde önce şişermiş, onu büyüme sanmışım, dr. umut yok dedikçe onu düşman bellemişim.kese çok sağlam olduğundan, bozulmadığından düşük gerçekleşmemiş.rapora ertelenmiş düşük yazıldı.bebeğim patolojiye yollandı, sonuçların geleceği tarihi hatırlamıyorum, kafam yerinde değildi,hastaneyi arar öğrenirim. şu an bomboşum arkadaşlar...içim bomboş...daha sabah, ölü de olsa benimleydi bebeğim...şimdi yok.arkadaşlarım hepinize dua ediyorum, siz beni yalnız bırakmadınız hiç, allah sizden razı olsun. siz de benim için dua edin ne olur.daha fazla yazamayacağım.çok halsizim, eve yeni geldim.

apple23
20-08-10, 19:08
canım inan yazdıklarımı okurken içim acıdı allah sabır versin inşallah bu zor günleri kolay atlatırsın.

kayradorugum
20-08-10, 19:08
sedase
arkadaşlar bitti...
sabah hafiften kahverengi lekelenme başladı. sekizde hastanedeydik. dr. ultrasonla baktı yine, kese hâlâ sapasağlamdı ama embriyo 11,9 mm'di en son, bugün 10 mm çıktı. değişik açılardan baktı, sonra kan tahlilleri, apar topar hastane yatışım yapıldı, serum için damar açıldı...tir tir titreyerek, hüngür hüngür ağlaya ağlaya yattım kürtaj masasına. ayılırken de "o daha çok küçük, ölmesin, ne olur ölmesin" diye sayıklamışım, hemşirelerden biri gözleri dolu dolu, elimi tutup saçımı okşadı, o öyle yapınca iyice kötü oldum.yazarken ne kolay da yaşarken öyle zordu ki...bebeğim yok artık...aslında iki haftadır bedenimde onu ölü bedenini taşımışım hep umutla...embriyo ölünce suyun içinde önce şişermiş, onu büyüme sanmışım, dr. umut yok dedikçe onu düşman bellemişim.kese çok sağlam olduğundan, bozulmadığından düşük gerçekleşmemiş.rapora ertelenmiş düşük yazıldı.bebeğim patolojiye yollandı, sonuçların geleceği tarihi hatırlamıyorum, kafam yerinde değildi,hastaneyi arar öğrenirim. şu an bomboşum arkadaşlar...içim bomboş...daha sabah, ölü de olsa benimleydi bebeğim...şimdi yok.arkadaşlarım hepinize dua ediyorum, siz beni yalnız bırakmadınız hiç, allah sizden razı olsun. siz de benim için dua edin ne olur.daha fazla yazamayacağım.çok halsizim, eve yeni geldim.
canım çok üzüldüm ne desem boş allahım acını hafifletsin inş şu mübarek günde inş tez zamanda yine hamile kalmayı sağ salim kucağına almayı nasip etsin bi daha evlat acısını yaşatmasın AMİN...

begonvil07
20-08-10, 20:08
sedase
arkadaşlar bitti...
sabah hafiften kahverengi lekelenme başladı. sekizde hastanedeydik. dr. ultrasonla baktı yine, kese hâlâ sapasağlamdı ama embriyo 11,9 mm'di en son, bugün 10 mm çıktı. değişik açılardan baktı, sonra kan tahlilleri, apar topar hastane yatışım yapıldı, serum için damar açıldı...tir tir titreyerek, hüngür hüngür ağlaya ağlaya yattım kürtaj masasına. ayılırken de "o daha çok küçük, ölmesin, ne olur ölmesin" diye sayıklamışım, hemşirelerden biri gözleri dolu dolu, elimi tutup saçımı okşadı, o öyle yapınca iyice kötü oldum.yazarken ne kolay da yaşarken öyle zordu ki...bebeğim yok artık...aslında iki haftadır bedenimde onu ölü bedenini taşımışım hep umutla...embriyo ölünce suyun içinde önce şişermiş, onu büyüme sanmışım, dr. umut yok dedikçe onu düşman bellemişim.kese çok sağlam olduğundan, bozulmadığından düşük gerçekleşmemiş.rapora ertelenmiş düşük yazıldı.bebeğim patolojiye yollandı, sonuçların geleceği tarihi hatırlamıyorum, kafam yerinde değildi,hastaneyi arar öğrenirim. şu an bomboşum arkadaşlar...içim bomboş...daha sabah, ölü de olsa benimleydi bebeğim...şimdi yok.arkadaşlarım hepinize dua ediyorum, siz beni yalnız bırakmadınız hiç, allah sizden razı olsun. siz de benim için dua edin ne olur.daha fazla yazamayacağım.çok halsizim, eve yeni geldim.
yazdiklarini hergun takip ettim iyi haberlerini bekledim ama yazdiklarini da
aglayarak okudum cok uzuldum cok ama cok zor gunler
yasiyorsun allahim yardimcin olsun....:Saruboceq: