İzmir- Ekadom Hüseyin Ceyberi ve hastaları


arnavut45
12-10-10, 13:10
haber ver bana pembedanacık:))) çatlarım yoksam::::::eyvahedigeldismile

pembedana
12-10-10, 20:10
kızlar verdim kanımı, 5 tane test yaptırdı hüseyin bey, arnavut dediğin gibi österojen progesteron falan... yarın çıkar sonuçlar sanırım, umarım bi problemde olmaz... bunlarda okeylenirse, gelsin minik bebeğim....opuyorumnanaktan

oglak75
12-10-10, 21:10
had, hayırlısı biz kulvarda son hız gidiyoruz ama biz çok heyecan yaptık yaaa sanki ilk kez bebek yapıyoruz öyle kastımki kendimi sen rahat ol canım benden sana tavsiye

arnavut45
13-10-10, 07:10
ne diyor recep ivedik 2 de :))))

salalım,salalım içimizdeki kötülükleri salalım:)kafamçokkarıştı

pembedana
13-10-10, 09:10
arnavut45
ne diyor recep ivedik 2 de :))))

salalım,salalım içimizdeki kötülükleri salalım:)kafamçokkarıştı
:lepi::roflol::lepi::roflol::roflol::lepi::roflol::roflol::roflol::roflol:

pembedana
15-10-10, 09:10
ya hüseyin bey aradı mı dün acaba??? şarjım yoktu kapandı telefonum öğleden sonra....
Bugün 13:00 a kadar müsaade ona... ya arasın çabuk, bişiii mi var acaba?

suzaman
15-10-10, 11:10
slm kızlar ;
bende salı günü ekadoma gittim ve yumurtlamadığım için tedaviye başlıcaz adetimin 3. günü gidicem acaba o zaman ilaç vericekler şimdi vermediler bilginiz varmı

Ronya
15-10-10, 12:10
pembedana
ya hüseyin bey aradı mı dün acaba??? şarjım yoktu kapandı telefonum öğleden sonra....
Bugün 13:00 a kadar müsaade ona... ya arasın çabuk, bişiii mi var acaba?
canım hayırdır bir habermi bekliyon CADIARZU

pembedana
15-10-10, 19:10
suzaman
slm kızlar ;
bende salı günü ekadoma gittim ve yumurtlamadığım için tedaviye başlıcaz adetimin 3. günü gidicem acaba o zaman ilaç vericekler şimdi vermediler bilginiz varmı
canım arnavut ve ronya yumurtlama takibinde bulundu, onlar sana söylesinler... tez zamanda bebeişin olur umarım, topiğimiz ve ekodom hastalarımız bu konuda çok şanslı...
sende bizi yalnız bırakma, beraber hamiş haberini kutlayalım burda...opuyorumnanaktan

pembedana
15-10-10, 19:10
ronya
canım hayırdır bir habermi bekliyon CADIARZU
ewet canım ya...hormon testlerim vardı salı günü yapıldı hüseyin beyde... dün aramışlar tabii şarjım bitti benim.

kızlar hiçbişeyim yokmuş, herşey yolundaymış, sıra bebek yapmakta artık!!!!!!!:hooray::nazar:

oglak75
15-10-10, 20:10
pembedana
ewet canım ya...hormon testlerim vardı salı günü yapıldı hüseyin beyde... dün aramışlar tabii şarjım bitti benim.

kızlar hiçbişeyim yokmuş, herşey yolundaymış, sıra bebek yapmakta artık!!!!!!!:hooray::nazar:
hadi gözünaydın canım kolay gelsin diyelim artık

pembedana
15-10-10, 20:10
oglak75
hadi gözünaydın canım kolay gelsin diyelim artık
sağol şekerim yaa.... wallahi yüzdük yüzdük kuyruğune geldik artık... çalışmak lazım şimdiii:lepi:

suzaman
16-10-10, 06:10
pembedana
sağol şekerim yaa.... wallahi yüzdük yüzdük kuyruğune geldik artık... çalışmak lazım şimdiii:lepi:

hadi hayırlısı ben de meryem suresini okumaya karar verdim Rabbim inşakllah bizede bu duyguyu tattırır

arnavut45
16-10-10, 08:10
suzaman
slm kızlar ;
bende salı günü ekadoma gittim ve yumurtlamadığım için tedaviye başlıcaz adetimin 3. günü gidicem acaba o zaman ilaç vericekler şimdi vermediler bilginiz varmı
adetinin 3,günü hormonlarına bakılacak ona göre yumurta geliştirici ve adet düzenleyici verecektir muhtemelen.sonraki aylarda hep yumurta takibine gideceksin 3-5 günde bir.tam gelişmiş yumurtayı görene kadar.
önce adet düzenleyici tarzda ilaçlar verebilir şaşırma.koruma özelliği yok o ilaçların sadece adet düzenliyor.duphaston,cyclo tarzı ilaçlar bunlar.bende, önce seni düzeltelim sonra yumurtalara bakıcaz demişti.eski msjlarımı olursan detaylı bilgi var orada yaşadıklarımla ilgili.
saraçoğlunun soğan suyu kürüne başla bence.sen çareyi onla buldum:)))) hüseyin bey bile şaşırmıştı o kadar uğraşıp beceremeyip 3 ay sonra hocam ben hamileyim dediğimde:))))
yüce rabbim hepimizin yardımcısı olsun:))))))opuyorumnanaktan

suzaman
16-10-10, 13:10
arnavut45
adetinin 3,günü hormonlarına bakılacak ona göre yumurta geliştirici ve adet düzenleyici verecektir muhtemelen.sonraki aylarda hep yumurta takibine gideceksin 3-5 günde bir.tam gelişmiş yumurtayı görene kadar.
önce adet düzenleyici tarzda ilaçlar verebilir şaşırma.koruma özelliği yok o ilaçların sadece adet düzenliyor.duphaston,cyclo tarzı ilaçlar bunlar.bende, önce seni düzeltelim sonra yumurtalara bakıcaz demişti.eski msjlarımı olursan detaylı bilgi var orada yaşadıklarımla ilgili.
saraçoğlunun soğan suyu kürüne başla bence.sen çareyi onla buldum:)))) hüseyin bey bile şaşırmıştı o kadar uğraşıp beceremeyip 3 ay sonra hocam ben hamileyim dediğimde:))))
yüce rabbim hepimizin yardımcısı olsun:))))))opuyorumnanaktan

çok sağol sayende biraz daha moralim düzeldi bu süreç bana uzun ve sancılı geliyordu inşallah soğan kürü de işe yarar Rabbim hayırlı zamanda hayırlı evlat verir isteyen herkese

Ronya
16-10-10, 17:10
suzaman
slm kızlar ;
bende salı günü ekadoma gittim ve yumurtlamadığım için tedaviye başlıcaz adetimin 3. günü gidicem acaba o zaman ilaç vericekler şimdi vermediler bilginiz varmı
canım doktorun kim bilmiyorum ama emin ellerdesin
gönlün rahat olsun hele birde hüseyin beyin hastasıysan süperrr
ben çok seviyorum ekadomu ve hüseyin beyi
süper bir doktor iyiki onu tanıdım diyorum

pembedana
18-10-10, 21:10
ronyacım, sen neler yapıyorsun??? yeni gelişmelerden haberdar et bizi... kocişine başladınız mı tedaviye???

Ronya
19-10-10, 07:10
pembedana
ronyacım, sen neler yapıyorsun??? yeni gelişmelerden haberdar et bizi... kocişine başladınız mı tedaviye???
canım sevgili necmettin çıkılı hocamız eşime antibiyotik tedavisi verdi ve kasımın 5.de tekrar test vercez.duruma göre varikosel ameliyatı olup olmayacağı belli olacak.
canım eşimin durumu düzelir düzelmez hemen hüseyin beye gidip tedaviye başlıcam
biliyorsun malesef bende yumurtlamıyom bende pko var
valla ne verimsiz çıktık sempatiksalakcinni

suzaman
19-10-10, 09:10
ronya
canım sevgili necmettin çıkılı hocamız eşime antibiyotik tedavisi verdi ve kasımın 5.de tekrar test vercez.duruma göre varikosel ameliyatı olup olmayacağı belli olacak.
canım eşimin durumu düzelir düzelmez hemen hüseyin beye gidip tedaviye başlıcam
biliyorsun malesef bende yumurtlamıyom bende pko var
valla ne verimsiz çıktık sempatiksalakcinni

kızlar slm dün ekadoma ahmet beye gittim adetimin 14. günüydü bir yumurtalığım 10 mm olmuş normalde 18 mm olması gerekirken bakalım şimdi perş. günüde gidivcem ondan sonra adetliylkn gidip klomen kullanıcam hayırlısı rabbim inşallah

pembedana
19-10-10, 09:10
ronya
canım sevgili necmettin çıkılı hocamız eşime antibiyotik tedavisi verdi ve kasımın 5.de tekrar test vercez.duruma göre varikosel ameliyatı olup olmayacağı belli olacak.
canım eşimin durumu düzelir düzelmez hemen hüseyin beye gidip tedaviye başlıcam
biliyorsun malesef bende yumurtlamıyom bende pko var
valla ne verimsiz çıktık sempatiksalakcinni
canım sen iki tane yumurtlamış kadınsız yaaa..... senden korkumuz yok bizim, kocanı hallet sen yeter :roflol::roflol::roflol:
5 kasım hepimize başlangıç olacak sanırım, benimde sigortamın süresi doluyor, hami,leliği kapsıyor 5inden sonrasında :lepi::lepi::lepi:

pembedana
19-10-10, 09:10
suzaman
kızlar slm dün ekadoma ahmet beye gittim adetimin 14. günüydü bir yumurtalığım 10 mm olmuş normalde 18 mm olması gerekirken bakalım şimdi perş. günüde gidivcem ondan sonra adetliylkn gidip klomen kullanıcam hayırlısı rabbim inşallah
klomen bebeği olucak yaniii...hayırlısı olsun şekerim, ilk ay olmasa bile üzülme 2. ay garanti :lepi::lepi:

Ronya
19-10-10, 21:10
pembedana
canım sen iki tane yumurtlamış kadınsız yaaa..... senden korkumuz yok bizim, kocanı hallet sen yeter :roflol::roflol::roflol:
5 kasım hepimize başlangıç olacak sanırım, benimde sigortamın süresi doluyor, hami,leliği kapsıyor 5inden sonrasında :lepi::lepi::lepi:
inşallah pembecim ya
kızlar bakın diyomki inşallah hepimiz gebiş oluruz
sonrda hüseyin beye aynı güne randevu alalım
hatta hüseyin beye diyebiliriz kk da sizin reklamınızı yapan
süper topiğiz biz diye sempatiksalakcinni
zaten ben bir ara demiştim kkda meşhursunuz diye
şaşırdı adamcağız nerde falan dedi dedim kadınlar kulübü hüseyin bey :roflol: :roflol:

pembedana
19-10-10, 21:10
ronya
inşallah pembecim ya
kızlar bakın diyomki inşallah hepimiz gebiş oluruz
sonrda hüseyin beye aynı güne randevu alalım
hatta hüseyin beye diyebiliriz kk da sizin reklamınızı yapan
süper topiğiz biz diye sempatiksalakcinni
zaten ben bir ara demiştim kkda meşhursunuz diye
şaşırdı adamcağız nerde falan dedi dedim kadınlar kulübü hüseyin bey :roflol: :roflol:
harika bi fikir, ben yakınım her zaman uyarım tabiiiikiideee. bende ilk gittiğimde söliycem kk 'yı... bi ara söledim ama karıştı gitti laf.:asigim::nazar:

suzaman
20-10-10, 08:10
pembedana
klomen bebeği olucak yaniii...hayırlısı olsun şekerim, ilk ay olmasa bile üzülme 2. ay garanti :lepi::lepi:

ayyy İnşallah arkadaşım ama tabii herşeyin hayırlısı dilerim isteyen herkesin bebeği olur sağlıkla sıhhatla:KK46:

arnavut45
20-10-10, 08:10
ooo hüseyin bey biliyor zaten kk yı:))))
biz bugün gidiyoruz nasipse 5:30 da randevumuz

Ronya
20-10-10, 08:10
arnavut45
ooo hüseyin bey biliyor zaten kk yı:))))
biz bugün gidiyoruz nasipse 5:30 da randevumuz
güzelce bebişini gör inşallah :)

suzaman
20-10-10, 09:10
arnavut45
ooo hüseyin bey biliyor zaten kk yı:))))
biz bugün gidiyoruz nasipse 5:30 da randevumuz
canım inşallah bizde aynı duyguları yaşarız inşallah:KK46:

oglak75
20-10-10, 10:10
arnavut45
ooo hüseyin bey biliyor zaten kk yı:))))
biz bugün gidiyoruz nasipse 5:30 da randevumuz
senin bebeğin kaç haftalık oldu canım bir ticker yapsana kendine bir de cinsiyeti ne

arnavut45
20-10-10, 11:10
oglak75
senin bebeğin kaç haftalık oldu canım bir ticker yapsana kendine bir de cinsiyeti ne
bugün itibariyle 32+6 günlük bir erkek geliyor allah nasip ederse:)))
ben kk kullanma özürlüyüm:))) ticker falan ne ki?????bilmiyorumkismile

arnavut45
20-10-10, 11:10
ronya
güzelce bebişini gör inşallah :)
tşklerrrrrr:))))

pembedana
20-10-10, 13:10
arnavut45
ooo hüseyin bey biliyor zaten kk yı:))))
biz bugün gidiyoruz nasipse 5:30 da randevumuz
canım benim yaa....dünürleri geldi kardeşimin ben gelecektim bugün ama yemeğe çıkıcaz hepberaber. ilk defa olmasa ekerdimde :KK1: neyse bi dahakine artık... nasıl olsa sen 15 günde bir geliosun buraya:CüvCüv:
hadi bakalım doğumgününüzü öğrenine geriye sayalım artık... şafak sayar gibi:lepi:

Ronya
20-10-10, 13:10
pemboşşşş napıyon canımmm

pembedana
20-10-10, 13:10
ronya
pemboşşşş napıyon canımmm
sabahtan beri annemdeyim canım, misafir telaşı var kaydirigubbakcemile3
sıkıldım nete giremeyince bağımlılık yapmış... fırsattan istifade 5 dakika göz atıyorum topiklere:roflol::roflol:

tben
20-10-10, 13:10
slm kızlar klomen ve iğne deneyimimiz olmadı bu ay sanırım döllenmedi regl oldum boshayallersmile
hayırlısı bakalım inşşş

Ronya
20-10-10, 13:10
pembedana
sabahtan beri annemdeyim canım, misafir telaşı var kaydirigubbakcemile3
sıkıldım nete giremeyince bağımlılık yapmış... fırsattan istifade 5 dakika göz atıyorum topiklere:roflol::roflol:
kolay gelsin size canım
valla kk bağımlılık yapıyor sempatiksalakcinni

busecan35
slm kızlar klomen ve iğne deneyimimiz olmadı bu ay sanırım döllenmedi regl oldum boshayallersmile
hayırlısı bakalım inşşş
canım inşallah önümüzdeki ay size hepimize uğurlu gelir

tben
20-10-10, 13:10
ronya
kolay gelsin size canım
valla kk bağımlılık yapıyor sempatiksalakcinni



canım inşallah önümüzdeki ay size hepimize uğurlu gelir
sağol cnm inşşşşş opuyorumnanaktan

pembedana
20-10-10, 20:10
busecan35
sağol cnm inşşşşş opuyorumnanaktan
üzülmek yok, ümitsizliğe kapılmak hiç yok.... hepimiz umut doluyuz, ya olacak ya olacak :lepi:

arnavut45
21-10-10, 07:10
dün beyefendi bize sırtını döndü yüzünü göremedik malesef:KK43:(((

ama kilo yerinde maşallahh 2304 gr olmuşuz,boyumuzda yaklaşık 47 cm:))))

annemle kardeşimde girdi ultrasona.ama yüzünü göremedik dediğim gibi

kasım 8-9 gibi kontrolümüz var yine.muhtemel doğum tarihimiz değişmedi şimdilik 9 aralık.hatta önden gidiyor hocam erken doğmaz değilmi dedim.yok biz normal zamanını beklemeye gayret edicez dedi.

çok kalabalıktı dün.hatta ilk defa bu kadar kalabalık gördüm.kongreye gidicekti bugün için.o yüzden sanırsam

Ronya
21-10-10, 08:10
arnavut45
dün beyefendi bize sırtını döndü yüzünü göremedik malesef:KK43:(((

ama kilo yerinde maşallahh 2304 gr olmuşuz,boyumuzda yaklaşık 47 cm:))))

annemle kardeşimde girdi ultrasona.ama yüzünü göremedik dediğim gibi

kasım 8-9 gibi kontrolümüz var yine.muhtemel doğum tarihimiz değişmedi şimdilik 9 aralık.hatta önden gidiyor hocam erken doğmaz değilmi dedim.yok biz normal zamanını beklemeye gayret edicez dedi.

çok kalabalıktı dün.hatta ilk defa bu kadar kalabalık gördüm.kongreye gidicekti bugün için.o yüzden sanırsam
maşallah oğluşuna
annesine nazmı yaptı :umursamaz:

arnavut45
21-10-10, 15:10
ronya
maşallah oğluşuna
annesine nazmı yaptı :umursamaz:
bu güne kadar bize naz yapmadı ama sanırsam ananesine ve teyzesine naz yaptı:)))

Ronya
21-10-10, 16:10
arnavut45
bu güne kadar bize naz yapmadı ama sanırsam ananesine ve teyzesine naz yaptı:)))
olabilir :uhm:

nacis3535
21-10-10, 19:10
arkadaşlar selam bende hüseyin beyin hastasıyım suan 5 aylık hamıleyım cok sukur huseyın bey sagolsun cok ugrastı benımle sonunda hamıle kalmamı sagladı cok sukur benımlede cok ılgılendı cok ıyı bır doktor gercektende bende tavsıye uzerıne gıtmıstım ıyıkı gıtmısım hem ıyı hemde cok sakın bır doktor banada aşılama yaptı ilk aşılamada tuttu arkadaşlar allah herkeze nasip etsin inşallah .....

pembedana
21-10-10, 20:10
nacis3535
arkadaşlar selam bende hüseyin beyin hastasıyım suan 5 aylık hamıleyım cok sukur huseyın bey sagolsun cok ugrastı benımle sonunda hamıle kalmamı sagladı cok sukur benımlede cok ılgılendı cok ıyı bır doktor gercektende bende tavsıye uzerıne gıtmıstım ıyıkı gıtmısım hem ıyı hemde cok sakın bır doktor banada aşılama yaptı ilk aşılamada tuttu arkadaşlar allah herkeze nasip etsin inşallah .....
ne mutlu sana 5 ayı tamamlamışsın :asigim:
doktorumuzdan herkes memnun ... özelliklede sakinliği ve pozitif enerjisi bize iyi gelen... umarım bizde en kısa zamanda hamiş kalırızda hamiş sohbetleri çoğalır topiğimizde...opuyorumnanaktan

Ronya
22-10-10, 06:10
nacis3535
arkadaşlar selam bende hüseyin beyin hastasıyım suan 5 aylık hamıleyım cok sukur huseyın bey sagolsun cok ugrastı benımle sonunda hamıle kalmamı sagladı cok sukur benımlede cok ılgılendı cok ıyı bır doktor gercektende bende tavsıye uzerıne gıtmıstım ıyıkı gıtmısım hem ıyı hemde cok sakın bır doktor banada aşılama yaptı ilk aşılamada tuttu arkadaşlar allah herkeze nasip etsin inşallah .....
hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebişin
canım aşılamanın maliyeti ne kadar tuttu ekadomda
birde sendemi eşindemi problem vardı neden aşılama yapma gereği duyuldu

tben
22-10-10, 11:10
nacis3535
arkadaşlar selam bende hüseyin beyin hastasıyım suan 5 aylık hamıleyım cok sukur huseyın bey sagolsun cok ugrastı benımle sonunda hamıle kalmamı sagladı cok sukur benımlede cok ılgılendı cok ıyı bır doktor gercektende bende tavsıye uzerıne gıtmıstım ıyıkı gıtmısım hem ıyı hemde cok sakın bır doktor banada aşılama yaptı ilk aşılamada tuttu arkadaşlar allah herkeze nasip etsin inşallah .....
aynen ronya gibi bende merak ettim geçen gittiiğimde hüseyin beye sorcaktım unuttum anlatırsan detaylı seviniriz cnm opuyorumnanaktan

pembedana
22-10-10, 14:10
ya aşılama yapıyor muymuş Hüseyin Bey? Ay ne güzel vallahi.... aklinialirimsmile

arnavut45
25-10-10, 07:10
ne oooo
kimsenin sesi çıkmıyor kaç gündür????
herkes çalışma peşindemi yoksakaydirigubbakcemile

tben
25-10-10, 07:10
arnavut45
ne oooo
kimsenin sesi çıkmıyor kaç gündür????
herkes çalışma peşindemi yoksakaydirigubbakcemile
kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3
ne yapalım çalış çalış çalış ama gelmiyo kaydirigubbakcemile3

pembedana
25-10-10, 08:10
arnavut45
ne oooo
kimsenin sesi çıkmıyor kaç gündür????
herkes çalışma peşindemi yoksakaydirigubbakcemile
vallahi sormaaa:nazar: bi iş buldum ben, çocuk mu kariyer mi tartışması var bizde... 1 seneyi geçti ewdeyim sıkıldım artıkk... ama hamiş olursamda masada uyutmazlar beni :sinifsinif: kocişte çalışma diyoooooo.... öle 2 gündür yiyoruz birbirimizi kaydirigubbakcemile2

arnavut45
25-10-10, 10:10
pembedana
vallahi sormaaa:nazar: bi iş buldum ben, çocuk mu kariyer mi tartışması var bizde... 1 seneyi geçti ewdeyim sıkıldım artıkk... ama hamiş olursamda masada uyutmazlar beni :sinifsinif: kocişte çalışma diyoooooo.... öle 2 gündür yiyoruz birbirimizi kaydirigubbakcemile2
aa benim saf arkadaşım:))) kocan çalışma diyorsa ne halt yemeye savaşıyonki adamla:)) ne güzel işte..kır totonu otur aşağıya:)))

hem bi kaç ay sonra hamile kalırsan çalıştığın yerede ayıp olur yüzüstü kalırlar...alsanaalsanasmile