Eşimin Nöbet Poğaçaları (Pastane Poğaçası)


Yusum
31-10-10, 11:10
bugün ben de deneyeceğim. :lepi:
inşallah güzel olur da komşuların tatlı, poğaça doldurarak getirdikleri tabaklarını ben de güzel bir poğaça ile doldurarak iade ederim :KK9:

aysen_34
31-10-10, 12:10
Yusum
bugün ben de deneyeceğim. :lepi:
inşallah güzel olur da komşuların tatlı, poğaça doldurarak getirdikleri tabaklarını ben de güzel bir poğaça ile doldurarak iade ederim :KK9:
bende bugün yaptım yine eşime götürmesi için bi tepsi pişiyo diğeri pişti :)
afiyet olsun şimdiden canım sizede :KK16:

çikolataprenses
2-11-10, 13:11
selam aysencim bende burda gördükten sonra sürekli yapıyorum çok lezzetli çok teşekkür ederim tarif için. ama ben yaşmayayla yapıyorum bide şekerini 1 tatlı kaşığı daha fazla atıyorum :)
fakat akşam yapıyorum sabaha bayatlıyolar. bunun olmaması için ne yapmam gerekiyo? mayadanmı kaynaklanıyo acaba?

kibela24
2-11-10, 16:11
canım bend eyaptım cok guzel oldu ama fırında bıraz fazla kalınca hemen sertleşıyor ona dıkkat etmek

gerek mısafırlerımde begendı bır posette buzluga attım

Tesekkürler

aysen_34
3-11-10, 13:11
çikolataprenses
selam aysencim bende burda gördükten sonra sürekli yapıyorum çok lezzetli çok teşekkür ederim tarif için. ama ben yaşmayayla yapıyorum bide şekerini 1 tatlı kaşığı daha fazla atıyorum :)
fakat akşam yapıyorum sabaha bayatlıyolar. bunun olmaması için ne yapmam gerekiyo? mayadanmı kaynaklanıyo acaba?
canım yaş mayayla denemedim ben
bende öğle yapıyorum diğer gün akşama kadar taze oluyo hatta ben üstündne bi gün geçince daha çok seviyorum
mikrodalgan varsa onda ısıtabilirsen yeni pişmiş gibi oluyo :13:
şekeride zaten damağa göre değişir bend ebazen fazla bazen eksik koyuyorum:KK34:

aysen_34
3-11-10, 13:11
kibela24
canım bend eyaptım cok guzel oldu ama fırında bıraz fazla kalınca hemen sertleşıyor ona dıkkat etmek

gerek mısafırlerımde begendı bır posette buzluga attım

Tesekkürler
afiyet olsun canım fazla pişirmemek gerek :KK34:

çikolataprenses
3-11-10, 14:11
aysen_34
canım yaş mayayla denemedim ben
bende öğle yapıyorum diğer gün akşama kadar taze oluyo hatta ben üstündne bi gün geçince daha çok seviyorum
mikrodalgan varsa onda ısıtabilirsen yeni pişmiş gibi oluyo :13:
şekeride zaten damağa göre değişir bend ebazen fazla bazen eksik koyuyorum:KK34:
teşekkür ederim ilgilendiğin için:KK16:

aysen_34
5-11-10, 08:11
çikolataprenses
teşekkür ederim ilgilendiğin için:KK16:
rica ederim canım ne demek seve seve :KK54:

zeynep01
24-11-10, 08:11
ellerine sağlık...eminim çok lezzetlidirler

aysen_34
27-11-10, 17:11
zeynep01
ellerine sağlık...eminim çok lezzetlidirler
sağol canımcım
dene gerçekten müptelası olunuyo :KK74:

KelebekAfyon
27-11-10, 18:11
mrh canım bende yaptım tarifini ve mükemmmel oldu.bir tepsisini normal bir tepsisini peynirli yaptım.tarif için teşekkürler .
[​IMG]
[​IMG]

huzurum
27-11-10, 18:11
ellerine sağlık arkadaşım..
bayılırım böyle puf puf poğaçalara :KK56: yapan herkes beğenmiş ve bende deniycem inş.salıya düşünüyorum bakalım inş.
yalnız o mayadan yok ki evde.yaş mayadan yapsam aynısı olur mu tadı açısından yani?yaptıktan sonra yorum yazarım..beğeneceğimizi tahmin ediyorum..eşimde bayılır zaten hamur işlerine.. :KK53:

elifutku
28-11-10, 08:11
ben denedim çokkkk güzel oldu tarif için teşşekkürler:KK1:

aymut
28-11-10, 21:11
canm yaa eline sağlık çok güzel görünüyordu denedim harika oldu

Beren
28-11-10, 21:11
ya bende yapmak istyrm ama alabilceği kadr un ne demek ben ölçüsüz yapamıoyrumki yardım etseniz bana bir ölçü verseniz şu kadar un deseniz olurmu yaa:KK43:

Su-Perisi
28-11-10, 21:11
ayy keşke bende fotosunu koysaydım...
2 gün önce yapmıştım
misafirlerim geldiğinde devamlı bunu yapıyorum.
vazgeçilmez poğaçam oldu

mirror1981
28-11-10, 22:11
güzel görünüyorlar ilk fırsat yapacagım işallah.

Beren
30-11-10, 22:11
kızlarr cevap verin ya ne kdr un koycam kaç su bardagıııı

Kanarya
1-12-10, 16:12
en kisa zamanda deniyecegim,aslinda bugün yapacaktim ama uykusuz oldugum icin canim ne yemek nede yapmak istedi.yorumlara bakilirsa güzel oluyor tarifiniz icin tskler,yapip yorumumu yazarim

aysen_34
2-12-10, 13:12
KelebekAfyon
mrh canım bende yaptım tarifini ve mükemmmel oldu.bir tepsisini normal bir tepsisini peynirli yaptım.tarif için teşekkürler .
[​IMG]
[​IMG]


afiyet olsun canım enfes gözüküyo :nazar:

aysen_34
2-12-10, 13:12
huzurum
ellerine sağlık arkadaşım..
bayılırım böyle puf puf poğaçalara :KK56: yapan herkes beğenmiş ve bende deniycem inş.salıya düşünüyorum bakalım inş.
yalnız o mayadan yok ki evde.yaş mayadan yapsam aynısı olur mu tadı açısından yani?yaptıktan sonra yorum yazarım..beğeneceğimizi tahmin ediyorum..eşimde bayılır zaten hamur işlerine.. :KK53:
canımcım yaş mayayla yapmadım bilemiyorum nasıl olur
baya olmuş yazalı yapmışsındır gerçi :KK1:

aysen_34
2-12-10, 13:12
elifutku
ben denedim çokkkk güzel oldu tarif için teşşekkürler:KK1:
afiyet olsun :KK34:

aysen_34
2-12-10, 13:12
aymut
canm yaa eline sağlık çok güzel görünüyordu denedim harika oldu
sağolasın tatlım
afiyet bal şeker olsun :KK56:

aysen_34
2-12-10, 13:12
beren91
ya bende yapmak istyrm ama alabilceği kadr un ne demek ben ölçüsüz yapamıoyrumki yardım etseniz bana bir ölçü verseniz şu kadar un deseniz olurmu yaa:KK43:
canımcım yavaş yavaş unu ekliyceksin ve hamur elini yapışmayınca ve yumuşak olduğunda daha fazla un koymuycaksın
hiç ölçüyle koymadım unu bu yüzden sana miktar veremiyorum
bir dahaki yapmamda senin için ölçücem inşlhh :KK34:

aysen_34
2-12-10, 13:12
Su-Perisi
ayy keşke bende fotosunu koysaydım...
2 gün önce yapmıştım
misafirlerim geldiğinde devamlı bunu yapıyorum.
vazgeçilmez poğaçam oldu
afiyet olsun canım
bir dahakine eklersin :KK34: