Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Erken Hamilelik Belirtileri Üzerine Paylaşım Alanı


yarenhande
1-02-11, 13:02
ays80
kızlar benim bel ağrım geçti de kasıklarımdaki ağrı hala devam ediyo, bi de vajinaya :KK17: (şu şeye başka isim bulsak, ayıp geliyo öyle demesi) sancı giriyo arada bi :44: hiç akıntım yok ama bişey akıyomuş gibi oluyo, gidip bakıyom, yok bişey.. şaştım kaldım ben artık
"kuş" desek:) ......:))

elifinci
1-02-11, 13:02
bıdık diyelim kıslarrr:KK64::KK64::KK64::KK64::KK64::KK64::KK64::KK64:

ays80
1-02-11, 13:02
yarenhande
"kuş" desek:) ......:))
diyelim, diyelim.. tamam bundan sonra kuş (vajina :KK17:)
hıh şimdi daha rahat.. benim kuşumun ağzında bi sancı, bi yanma, bi kıpırtı var... ayyhh kuşuma noluyodur bileliniz var mı

Ceronika
1-02-11, 13:02
elifinci
bıdık diyelim kıslarrr:KK64::KK64::KK64::KK64::KK64::KK64::KK64::KK64:
yarenhande
"kuş" desek:) ......:))
Ayyyy... Çok yaşayın emi kızlar... :KK1::KK1:

ays80
1-02-11, 13:02
kizil_mavi
Bu facebook açılımı çok iyi oldu kızlar :))) Topikten kaçanı facede yakalarlar :)))
sahiden çok iyi oldu yaa, yakalarız hemide ne güzel :KK1:
sağolasın hande, sabahtan canım sıkkındı şu face olayıyla canlandım valla :KK70:

elifinci
1-02-11, 13:02
bebiş die die ne hallere girdik walla, bebişim olursa anlatcam bunları ona:KK49:

melsss
1-02-11, 13:02
BEKLENEN ADET TARİHİ (BAT)

*GULSE84 31.01.2011:nazar:
*Seyhas 01.02.2011:nazar:
*tweety25 03.02.2011:nazar:
*nazlı123 04/02/2011:nazar:
*hemşire84 05.02.2011:nazar:
*CALIKUSU_439 10.02.2011:nazar:
*elifinci 13.02.2011:nazar:
*baharis 15.02.2011:nazar:
*es2006 18.02.2011:nazar:
*yamukprenses 26.02.2011:nazar:
*drymstf 26.02.2011:nazar:
*kizil_mavi 26.02.2011:nazar:
*ceronika 03.02.2011:nazar:

GÜNÜ GEÇENLER

*MİNAR 13.01.2011:KK46:
*ybaby 05.01.2011:KK46:
*kara_ 15.01.2011:KK46:
*brownim 18.01.2011:KK46:
*sean 25.01.2011:KK46:
*gunes_16 26.01.2011:KK46:
*melsss 27.01.2011:KK46:
*yarenhande 27.01.2011:KK46:
* niserdarhan 29.01.2011:KK46:

Anne İsim Hamilelik Haftası Cinsiyet Bebiş İsim

*Haticesu- 32 -kız- belli değil :KK49:
*tuubaayaz:KK49:
*nejla_nemus:KK49:
*mariecurie :KK49:
*sensen80 :KK49:
*
*
*
*

Ceronika
1-02-11, 13:02
ays80
diyelim, diyelim.. tamam bundan sonra kuş (vajina :KK17:)
hıh şimdi daha rahat.. benim kuşumun ağzında bi sancı, bi yanma, bi kıpırtı var... ayyhh kuşuma noluyodur bileliniz var mı
:KK9::KK9: Kızlar... Çatlayacağım gülmekten ya... :KK9::KK9:
Başka isim bulalım. Onu genelde erkekler kullanıyor. :KK9::KK9:

ays80
1-02-11, 13:02
elifinci
bıdık diyelim kıslarrr:KK64::KK64::KK64::KK64::KK64::KK64::KK64::KK64:
ayy o da iyi fikir.. aklıma geldi yumurtalıklara mı bıdık desek.. ne desiniz :KK1::KK1::KK1:

melsss
1-02-11, 13:02
melsss
BEKLENEN ADET TARİHİ (BAT)

*GULSE84 31.01.2011:nazar:
*Seyhas 01.02.2011:nazar:
*tweety25 03.02.2011:nazar:
*nazlı123 04/02/2011:nazar:
*hemşire84 05.02.2011:nazar:
*CALIKUSU_439 10.02.2011:nazar:
*elifinci 13.02.2011:nazar:
*baharis 15.02.2011:nazar:
*es2006 18.02.2011:nazar:
*yamukprenses 26.02.2011:nazar:
*drymstf 26.02.2011:nazar:
*kizil_mavi 26.02.2011:nazar:
*ceronika 03.02.2011:nazar:

GÜNÜ GEÇENLER

*MİNAR 13.01.2011:KK46:
*ybaby 05.01.2011:KK46:
*kara_ 15.01.2011:KK46:
*brownim 18.01.2011:KK46:
*sean 25.01.2011:KK46:
*gunes_16 26.01.2011:KK46:
*melsss 27.01.2011:KK46:
*yarenhande 27.01.2011:KK46:
* niserdarhan 29.01.2011:KK46:

Anne İsim Hamilelik Haftası Cinsiyet Bebiş İsim

*Haticesu- 32 -kız- belli değil :KK49:
*tuubaayaz:KK49:
*nejla_nemus:KK49:
*mariecurie :KK49:
*sensen80 :KK49:
*
*
*
*
kızlar var mı eksik yada durumunda değişiklik olanlar düzenleyelim baştan..

civciv89
1-02-11, 13:02
adet tarihim:))) 08.02.2011 hayırlısıııııııııııııııı:86:

deryam160510
1-02-11, 13:02
Ceronika
:KK9::KK9: Kızlar... Çatlayacağım gülmekten ya... :KK9::KK9:
Başka isim bulalım. Onu genelde erkekler kullanıyor. :KK9::KK9:
kuş yuvası olsun, kuşlarımız olsun inş.

elifinci
1-02-11, 13:02
evet yaa kuş erkeklerin , herkes aklına geleni yazsın liste yuapalım

bıdık diyorum liste başlasın hadi

1) kuş
2) bıdık

herkes bunları başa yazıp sonra kendininkini yazsın kıslar
:KK66::KK66::KK66::KK66::KK66::KK66::KK66::KK66::KK66::KK62::84:

deryam160510
1-02-11, 13:02
drymstf
kuş yuvası olsun, kuşlarımız olsun inş.
kızlar görevden yeni geldim adım derya

rabaseb
1-02-11, 13:02
en erken nasıl anlarız yaaa .. :KK43:( her ay bi işkence

mariecurie
1-02-11, 13:02
drymstf
kuş yuvası olsun, kuşlarımız olsun inş.
:KK60::KK60::KK60: kuş yuvası esprili oldu

ays80
1-02-11, 13:02
Ceronika
:KK9::KK9: Kızlar... Çatlayacağım gülmekten ya... :KK9::KK9:
Başka isim bulalım. Onu genelde erkekler kullanıyor. :KK9::KK9:
sahiden doğru söylüyosun... olmadı o :KK59: BIDIK yumurtalıklar olsun dedim ama.. ayyy bilemedim şimdi.. hadii hadi karar verin... ben uyarım size..
valla ben de hamileysem anlatıcam bunları bebişime :KK9::KK9::KK9:

kizil_mavi
1-02-11, 13:02
Hoşgeldin Deryacım face varmısın sende ?

melsss
1-02-11, 13:02
BEKLENEN ADET TARİHİ (BAT)

*GULSE84 31.01.2011:nazar:
*Seyhas 01.02.2011:nazar:
*tweety25 03.02.2011:nazar:
*nazlı123 04/02/2011:nazar:
*hemşire84 05.02.2011:nazar:
*CALIKUSU_439 10.02.2011:nazar:
*elifinci 13.02.2011:nazar:
*baharis 15.02.2011:nazar:
*es2006 18.02.2011:nazar:
*yamukprenses 26.02.2011:nazar:
*drymstf 26.02.2011:nazar:
*kizil_mavi 26.02.2011:nazar:
*ceronika 03.02.2011:nazar:
*civciv89 08.02.2011:nazar:
*ays80 08.02.2011:nazar:
GÜNÜ GEÇENLER

*MİNAR 13.01.2011:KK46:
*ybaby 05.01.2011:KK46:
*kara_ 15.01.2011:KK46:
*brownim 18.01.2011:KK46:
*sean 25.01.2011:KK46:
*gunes_16 26.01.2011:KK46:
*melsss 27.01.2011:KK46:
*yarenhande 27.01.2011:KK46:
* niserdarhan 29.01.2011:KK46:
*_CandaS_ 31.01.2011:KK46:
Anne İsim Hamilelik Haftası Cinsiyet Bebiş İsim

*Haticesu- 32 -kız- belli değil :KK49:
*tuubaayaz:KK49:
*nejla_nemus:KK49:
*mariecurie:KK49:
*sensen80 :KK49:
*
*
*
*

deryam160510
1-02-11, 13:02
ays80
sahiden doğru söylüyosun... olmadı o :KK59: BIDIK yumurtalıklar olsun dedim ama.. ayyy bilemedim şimdi.. hadii hadi karar verin... ben uyarım size..
valla ben de hamileysem anlatıcam bunları bebişime :KK9::KK9::KK9:
kuş yuvası iyi işte yumurta ( yumurtalıklar) çatlayınca minik kuşlarımız gelecek inş.

Ceronika
1-02-11, 13:02
rabaseb
en erken nasıl anlarız yaaa .. :KK43:( her ay bi işkence
En erken günümüz geçince anlarız. O da kan testiyle. O yüzden kendimize işkence etmekten vaz geçelim tatlım. Akışına bırakalım herşeyi. :21:
O gelecek ama sen bu kadar stresliyken nasıl gelsin. :KK20:
Dikkatimizi başka yöne çekmek lazım aslında. Da, nasıl yapacağız onu... :44::44:

kizil_mavi
1-02-11, 13:02
Fatoşcum (es2006) sen yokmusun facede ?

elifinci
1-02-11, 13:02
1) kuş
2) bıdık
3) kuş yuvası ( bunuda tuttum )


var mı artıran tey tey teyyy:KK64::KK66::KK64::KK66::KK64::KK66::KK52::KK52::KK52::KK52::KK52:

yarenhande
1-02-11, 13:02
elifinci
bebiş die die ne hallere girdik walla, bebişim olursa anlatcam bunları ona:KK49:
harbiden yaa.. şaklabanlık yapıyoruz kafamız dağılsın diye resmen..ne güzel oldu eğlendik walla..

elifinci
1-02-11, 13:02
melsss şikerim sen yaptın mı test filan baya geçmiş senin

ays80
1-02-11, 13:02
melsss
kızlar var mı eksik yada durumunda değişiklik olanlar düzenleyelim baştan..
ays80 BAT 8 şubat.. (9 ay görüşmeyiz inşallah kırmızılarla)

deryam160510
1-02-11, 13:02
kizil_mavi
Hoşgeldin Deryacım face varmısın sende ?
face kullanmıyorum canım,benim adımı kulanan bi sapık var,arkadaşlarımı ekleyip benim yerime onlarla konuşuyo falan,biraz özel mesele, şimdi evliyim,8 ay oldu,face e buaşmıyorum,aile huzurumu bozmamak için

ays80
1-02-11, 13:02
civciv89
adet tarihim:))) 08.02.2011 hayırlısıııııııııııııııı:86:
seninle aynı günü bekliyoz arkadaşım.. ahdi hayırlısı inşallah:KK46:

Ceronika
1-02-11, 13:02
drymstf
kızlar görevden yeni geldim adım derya
Hoşgeldin Deryacım. Face yok mu senin? Seni de ekleyelim...:KK34:

melsss
1-02-11, 13:02
elifinci
melsss şikerim sen yaptın mı test filan baya geçmiş senin
yapmadım canım sabır taşı olma yolunda ilerliyorum böylesi daha güzelmiş 10 gün olsun bi o zamana kadar gelmezse kırmızılar yaparım :KK66:

yarenhande
1-02-11, 13:02
benim kuş yuvasının ağzındaki yanma ve batma bugün itibari ile azaldı kızlar.. ama midem çok fena..rahmimim olduğu yer oturup kalkerken eğilirken acıyo ağrıyo gibi bişi.. içi gergin hissediyorum.. göğüs altı bölgemle kuş yuvasının arasında bir savaş var ama ne oluo bilemiyorum.. bu arada göbek değilim sertleşti ve arkası kaşınıo???? belimin yanları ağrıyor.. kuş yuvama dokununca azıyor.. göğüslerim i biraz daha füze diye uzaya yollayacağım zaten az kaldı:) yanları halen dolu.. uçlar belirgin ve büyük.. dokunduğum an acıyorlar.. son durumum bu kızlar.. :18::18:

yarenhande
1-02-11, 13:02
melsss
yapmadım canım sabır taşı olma yolunda ilerliyorum böylesi daha güzelmiş 10 gün olsun bi o zamana kadar gelmezse kırmızılar yaparım :KK66:
kaç gün oldu şekerim???

kizil_mavi
1-02-11, 13:02
drymstf
face kullanmıyorum canım,benim adımı kulanan bi sapık var,arkadaşlarımı ekleyip benim yerime onlarla konuşuyo falan,biraz özel mesele, şimdi evliyim,8 ay oldu,face e buaşmıyorum,aile huzurumu bozmamak için
Anladım canım boşver en iyisini yapıyosun aile huzurun bozulmasın tabiki.

ays80
1-02-11, 13:02
drymstf
kızlar görevden yeni geldim adım derya
hoşgeldin derya.. bugünkü gelişmeden haber vereyim face de birbirimizi ekledik. sende soyadını ya da msnini yaz ekleyelim..
bence de kuş yuvası olabilir..

_CandaS_
1-02-11, 13:02
ays80
kızlar benim bel ağrım geçti de kasıklarımdaki ağrı hala devam ediyo, bi de vajinaya :KK17: (şu şeye başka isim bulsak, ayıp geliyo öyle demesi) sancı giriyo arada bi :44: hiç akıntım yok ama bişey akıyomuş gibi oluyo, gidip bakıyom, yok bişey.. şaştım kaldım ben artık

elifinci
1) kuş
2) bıdık
3) kuş yuvası ( bunuda tuttum )


var mı artıran tey tey teyyy:KK64::KK66::KK64::KK66::KK64::KK66::KK52::KK52::KK52::KK52::KK52:


benimde şımarık diyesim geldi valla :))

elifinci
1-02-11, 13:02
yarenhande
kaç gün oldu şekerim???
evet evet kaç gün oldu şikerrr:KK9::KK9::KK9::KK9::KK9: