2011 KPSS Eğitim Bilimlerine hazırlananlar


dove
15-12-10, 19:12
laylaylom20
fizik mezunuyum.atamanın çok az olduğu bir bölüm ama en azından şansımı denemek istiyorum. :KK34:
olsun bu sene daha çok atama olacakmış, belki şans sana da güler. neden olmasın :KK34:

laylaylom20
15-12-10, 19:12
dove
olsun bu sene daha çok atama olacakmış, belki şans sana da güler. neden olmasın :KK34:
umarım canım...
senin ilk girişin mi? ben daha doğru düzgün konu anlatımlı kitap bile almadım.hangi yayınevini tavsiye edersin?

AskInihan
16-12-10, 07:12
banu86
bugün bendede bi umutsuzluk var geçen yıl baya çok çalışan birisi atanamamış bugün duydum gitmiş polis olmuş:KK43: kız piyasadaki tüm kitapları çözmüş nerdeyse..bunu duyunca moralim bozuldu acaba bendemi öyle olurum hissine kapıldım:KK43:
Benim de var öyle bir arkadaşım, o kadar çalıştı ki aslında iyi de bir puanı vardı,1 puanla atanamadı.Sözleşmeli de almayacaklarmış bölümünden.Çok üzüldüm ve çok da korktum.Umarım biz öyle olmayız.

AskInihan
16-12-10, 07:12
dove
valla hiç görmedim ben de ya...
arkadaşlarla ortak ihtiyacın konu anlatımlı setini aldık. genel yetenek genel kültür ve eğitim bilimlerini. 70 tl ye. çok fazla ayrıntılı ya. ben çalışmıycam onları. tarihe bi baktım en ince ayrıntısına kadar. çalışmam ben o kadar, kafam iyice karışır...
Sen hangi kaynaktan çalışıyosun dove.Benim elimde ihtiyaçın yenisi var. Bir de Yargı veya yediiklim alayım diyorum.

dove
16-12-10, 09:12
fstklkurabye
Sen hangi kaynaktan çalışıyosun dove.Benim elimde ihtiyaçın yenisi var. Bir de Yargı veya yediiklim alayım diyorum.
ben eğitimi ihtiyacın 2009 modüler setiyle çalışıyorum şimdilik.
yeni kavramlar vs. çıkıyomuş da, arkadaşlar aldı işte, eğitim daha ellerine geçmedi, geçince onlara göz atıcam, bakalım neyde ne kadar değişiklik var diye.

konu anlatımını tek yayından çalışıcam çünkü diğer türlü konuların sırası bile farklı olunca benim skinnerler piagetler freudlar birbirine giriyor.

yediiklim, pegem, dinamik (bunu da çok tavsiye ettiler) yargı nın soru bankası, deneme, yaprak test, ne bulursam artık onlara yüklenicem.
dün pegemden gelişim çözdüm. bilmediğim görmediğim kavramlar var ihtiyaçtan farklı olarak. onları da araştırıcam bakalım...

genel yetenek genel kültürü çok çalışmıycam. türkçeden sadece test çözüyorum, türkçeden iyiyimdir.
tarih coğrafyayı da Kpss ortaöğretime girerken temelini hallettim. ıslahatları, kongreleri falan tekrar ederim. coğrafyadan da ezberlerin üstünden geçmem lazım ki unutmayayım. test çözüp yanlışımın çok çıktığı yerlere bakıcam işte.

matematikle anayasayı ne siz sorun ne ben söyleyeyim :KK1:

dove
16-12-10, 09:12
laylaylom20
umarım canım...
senin ilk girişin mi? ben daha doğru düzgün konu anlatımlı kitap bile almadım.hangi yayınevini tavsiye edersin?
evet ilk girişim...
ben de konu anlatımlı yayınları çok incelemedim. ama ihtiyacınki iyi geldi bana. konuların içinde verdiği örneklerle kafanda oturmasını sağlıyor o konunun. soruları çok basit bence. özellikle konu anlatımından sonra verdiği sorular kpss mantığında değil. neredeyse yanlışım çıkmıyor, ama başka kaynaklardan çözünce bi sürü yanlış :KK30:

yine de konu anlatımı bana iyi geldi. şu anda öğrenme psikolojisi çalışıyorum. eğlenceli gidiyor.

PAPAYATAKARA
16-12-10, 13:12
dove
ben eğitimi ihtiyacın 2009 modüler setiyle çalışıyorum şimdilik.
yeni kavramlar vs. çıkıyomuş da, arkadaşlar aldı işte, eğitim daha ellerine geçmedi, geçince onlara göz atıcam, bakalım neyde ne kadar değişiklik var diye.

konu anlatımını tek yayından çalışıcam çünkü diğer türlü konuların sırası bile farklı olunca benim skinnerler piagetler freudlar birbirine giriyor.

yediiklim, pegem, dinamik (bunu da çok tavsiye ettiler) yargı nın soru bankası, deneme, yaprak test, ne bulursam artık onlara yüklenicem.
dün pegemden gelişim çözdüm. bilmediğim görmediğim kavramlar var ihtiyaçtan farklı olarak. onları da araştırıcam bakalım...

genel yetenek genel kültürü çok çalışmıycam. türkçeden sadece test çözüyorum, türkçeden iyiyimdir.
tarih coğrafyayı da Kpss ortaöğretime girerken temelini hallettim. ıslahatları, kongreleri falan tekrar ederim. coğrafyadan da ezberlerin üstünden geçmem lazım ki unutmayayım. test çözüp yanlışımın çok çıktığı yerlere bakıcam işte.

matematikle anayasayı ne siz sorun ne ben söyleyeyim :KK1:
Canım eski yayından çalııyormuşsun, bende de 2009 ihtiyaç eğitim var ama yeterli değil.
Yediiklim yayınlarının "2011 Eğitim bilimlerinde yeni yaklaşımlar" diye kitabı var,
6 lira gibi bişey ücreti, her konu yok, sadece en yeni çıkan bilgiler var, mutlaka almanı tavsiye ederim.
2009'un kitabı ile geri kalırsın canım, zaten bu sene soru biçimi de değişiyor, kitaplarda görmeye alışkın olmadığımız yepyeni soru tarzlerı ile karşılaşıcağız, en azından bilgi eksiğimiz olmazsa; her tarz soruyu yapabilmemiz kolaylaşır.

AskInihan
16-12-10, 19:12
Kaç gündür çevremden duyuyorum ihtiyaç mı aman çok basit filan diye canım sıkıldı çünkü ben yeni almıştım. Evet soruları basit ama konuyu güzel ve anlaşılır anlatıyor bence. Bir arkadaşım da dedi önemli olan anlamak, hangisinden anlıyorsan ondan çalış diye,mantıklı geldi. Tabi ki dğerlerine de bakmalıyız ama boşuna da gitmemiş değil mi param. Sen de böyle diyince rahatladım :)

dove
16-12-10, 20:12
papatya_2004
Canım eski yayından çalııyormuşsun, bende de 2009 ihtiyaç eğitim var ama yeterli değil.
Yediiklim yayınlarının "2011 Eğitim bilimlerinde yeni yaklaşımlar" diye kitabı var,
6 lira gibi bişey ücreti, her konu yok, sadece en yeni çıkan bilgiler var, mutlaka almanı tavsiye ederim.
2009'un kitabı ile geri kalırsın canım, zaten bu sene soru biçimi de değişiyor, kitaplarda görmeye alışkın olmadığımız yepyeni soru tarzlerı ile karşılaşıcağız, en azından bilgi eksiğimiz olmazsa; her tarz soruyu yapabilmemiz kolaylaşır.
o kitabı biliyorum kesinlikle alıcam sağol iyi ki aklıma getirdin :KK34:
arkadaşlarımla ortak 2011 baskısını aldık. haftaya getiricekler konyadan. o yüzden 2009 dan çalışıyorum şu anda.
evet biraz eksik bilgiler var illaki. ama ben diğer kaynaklarda farklı şeylerle karşılaştığımda hemen onları araştırmaya çalışıyorum.
şöyle konuları bi anahatlarıyla çalışayım, detaylara inicem ilerleyen günlerde. bilgi taşması olur benim beynim çok yüklenirsem :KK1:

dove
16-12-10, 20:12
SORUM VARRRRR! :18:

Piaget'in bilişsel gelişim kuramına göre aşağıdaki ifadelerden hangisi doğrudur?

A) Bireyin bilişsel gelişim düzeyi, depoladığı bilgi miktarına bağlıdır.
B) Bireyin bilişsel gelişim düzeyini belirleyen en önemli etmen genetik donanımdır.
C) Çocuk çevresiyle etkileşerek kendi bilişsel gelişimini kendisi oluşturur.
D) Bilişsel gelişim düzeyi, hızlı düşünebilme düzeyine göre biçimlenmektedir.
E) Bilişsel gelişimi etkileyen en önemli etmen doğum öncesi döneme ilişkin olanlardır.

banu86
16-12-10, 21:12
laylaylom20
fizik mezunuyum.atamanın çok az olduğu bir bölüm ama en azından şansımı denemek istiyorum. :KK34:
ah benim meslektaşım hoşgeldin aramıza:)

banu86
16-12-10, 21:12
fstklkurabye
Kaç gündür çevremden duyuyorum ihtiyaç mı aman çok basit filan diye canım sıkıldı çünkü ben yeni almıştım. Evet soruları basit ama konuyu güzel ve anlaşılır anlatıyor bence. Bir arkadaşım da dedi önemli olan anlamak, hangisinden anlıyorsan ondan çalış diye,mantıklı geldi. Tabi ki dğerlerine de bakmalıyız ama boşuna da gitmemiş değil mi param. Sen de böyle diyince rahatladım :)
ya bende ihtiyaç aldığıma pişman oldum dershane yargı yada ihtiyacı tercih etmemizi istedi ben ihtiyaç aldım ama gk gy te çook eksik tarıihte çok yüzeysel yargıdan çalışan arkadaşım daha çok şey biliyor alacaklara tavsiye etmiyorum ama eğitimi iyi şimdilik.

banu86
16-12-10, 21:12
dove
SORUM VARRRRR! :18:

Piaget'in bilişsel gelişim kuramına göre aşağıdaki ifadelerden hangisi doğrudur?

A) Bireyin bilişsel gelişim düzeyi, depoladığı bilgi miktarına bağlıdır.
B) Bireyin bilişsel gelişim düzeyini belirleyen en önemli etmen genetik donanımdır.
C) Çocuk çevresiyle etkileşerek kendi bilişsel gelişimini kendisi oluşturur.
D) Bilişsel gelişim düzeyi, hızlı düşünebilme düzeyine göre biçimlenmektedir.
E) Bilişsel gelişimi etkileyen en önemli etmen doğum öncesi döneme ilişkin olanlardır.
cevap b mi acaba.?

dove
16-12-10, 21:12
banu86
cevap b mi acaba.?
ben de öyle dedim. ama....
C diyor cevap. belki doğrudur ama ben hemen elemiştim onu.
Pegemin yaprak testlerinden..

dove
16-12-10, 21:12
Vygotsky değil mi sosyal çevrenin önemini vurgulayan?

banu86
16-12-10, 21:12
dove
ben de öyle dedim. ama....
C diyor cevap. belki doğrudur ama ben hemen elemiştim onu.
Pegemin yaprak testlerinden..
piagetin en önemli fikri olgunlaşma ve o da tamamen kaltımsal nasıl olur anlamadım ah bu pegem:KK14:

dove
16-12-10, 21:12
banu86
piagetin en önemli fikri olgunlaşma ve o da tamamen kaltımsal nasıl olur anlamadım ah bu pegem:KK14:
pegeme küsecem o olacak :/
olmaz ki böyle yaa.... emin olamıyorum soru doğru mu yanlış mı!

burcu_01
16-12-10, 21:12
sosyal çevrenin önemini vurgulayan vykotsky. cevapta proBlem olaBilir..

darkangelhale
17-12-10, 19:12
Cevap C şıkkıdır bence;çünkü birey uyarıcıları algılar;anlamlandırır ve yorar. ilgi,algı,bellek,düşünme kavrama.bir bakıma kendi belirler.

zeynepcer
17-12-10, 21:12
dove
SORUM VARRRRR! :18:

Piaget'in bilişsel gelişim kuramına göre aşağıdaki ifadelerden hangisi doğrudur?

A) Bireyin bilişsel gelişim düzeyi, depoladığı bilgi miktarına bağlıdır.
B) Bireyin bilişsel gelişim düzeyini belirleyen en önemli etmen genetik donanımdır.
C) Çocuk çevresiyle etkileşerek kendi bilişsel gelişimini kendisi oluşturur.
D) Bilişsel gelişim düzeyi, hızlı düşünebilme düzeyine göre biçimlenmektedir.
E) Bilişsel gelişimi etkileyen en önemli etmen doğum öncesi döneme ilişkin olanlardır.
bence cevap c
piaget öğrenmeyi bireyin çevreyle uyumu olarak tanımlar
ne kadar çok çevresiyle etkileşimde olursa bilişsel gelişimi o düzeyde artar

yukiik
17-12-10, 23:12
gk gy için ihtiyaç konu anlatımlı mod. seti alanınız var mı nasıl bende almayı düşünüyorumda

ihtiyaç genelde çok ayrıntılı anlatmaz ama ben ayrıntılı olsun istiyorum

sizce gkgy için yargı mod. setmi yoksa ihtiyaç mod setmi alayım :KK43:(

banu86
18-12-10, 09:12
yukiik
gk gy için ihtiyaç konu anlatımlı mod. seti alanınız var mı nasıl bende almayı düşünüyorumda

ihtiyaç genelde çok ayrıntılı anlatmaz ama ben ayrıntılı olsun istiyorum

sizce gkgy için yargı mod. setmi yoksa ihtiyaç mod setmi alayım :KK43:(
yargı al ihtiyaç aldım pişmanım eksik çoğu şey yargıdan

banu86
18-12-10, 09:12
neslivicdan
bence cevap c
piaget öğrenmeyi bireyin çevreyle uyumu olarak tanımlar
ne kadar çok çevresiyle etkileşimde olursa bilişsel gelişimi o düzeyde artar
c doğru ama b yanlış mı o da doğru deilmi:44:

zeynepcer
18-12-10, 12:12
banu86
c doğru ama b yanlış mı o da doğru deilmi:44:
evet b şıkkı da doğru ama piaget e göre sorduğu için c diyebiliriz

böyle güçlü çeldiriciler veriyorlar ama hangi kuramcıya göre sorduğuna dikkat:KK34:

zeynepcer
18-12-10, 12:12
bende de geçen senenin gk gy ihtiyaç seti var
kaynımdan kaldı
2011 ne alsam bilemiyorum ihtiyaç yargı yediklim yada uzman kariyer
ihtiyaç aynımı acaba öyleyse para vermeyim diyorum