TEST

Evi böcek sardı, ağlıyorum.


meliss81
8-11-10, 08:11
Günaydın kızlar ben yeni evli sayılırım bii süre önce kabuklu ceviz ve fındık almıştık mutfakta masamın altında poşette duruyordu ben tabi tecrübesiz olduğumdan aklıma böcekleneceği gelmedi dün akşam poşeti alıp cevizleri kırmak istedim ancak bir batım ki bütün poşeti beyaz kepek büyüklüğünde böcekler sarmış ceviz fındık beyaz o böceklerin içinde görünmüyor etrafı incelemeye başladım bütün mutfağı sarmış meğerse ama küçük ve beyaz olduklarından zor görünüyor akşam bi şeyler yaptım temziledim olmadı şimdi eşim işe gitti arkasında etrafı inceledim bütün holde kapılarda banyoda varlar dikkatli inceleyince görünüyormuş oturdum ağlıyorum ne olur yardım edin bunlar nedir bilen var mı ne yapsam bilemiyorum

matahari_
8-11-10, 08:11
Bunun için mi ağlıyorsun?

Tamam zor bir durum ama acilen bir böcek ilaçlama firmasıyla anlaşmaktan başka çaren yok gibi.

Herkes nefret eder iğrenir böcekten, ben de görmeye bile dayanamam ama bunun için de ağlama lütfen.

izmirlizuzu
8-11-10, 08:11
amaaaannn tek derdin bu olsun canım... benim evimi hamam böceği bastı kocaman kapkara ve iğrençleeerr.. başta çok üzüldüm ama evi düzenli olarak ilaçlatınca bitti gittiiiiii... sende şimdi evini güzelce temzile o bahsettiğin kurtçuklar okadar önemli değil ilaçlama yapmana bile gerek yok temzile kabınnı kacağını çamaşırsularıyla yıka bak bi daha çıkıyormu yeni evlilerin başına gelir böyle şeyler üzme kendini büyütecek bişey değil...

kahvekokusu
8-11-10, 08:11
tam olarak bilemiyorum ama sanırım kurtlanmış..
evin her tarafını özellikle mutfağınızı güzelce elektrik süpürgesi ile süpürürseniz hiçbir şey kalmayacağını düşünüyorum..
sıkmayın canınızı lütfen:KK39:

MonaPisa
8-11-10, 09:11
Yeni evliyken benim evimi de aynı o boyutta kelebekler sarmıştı, kabus gibiydi, bi de uçtuklarını düşün :) Benim de kuru börülceden yayılmıştı öyle her yere. Bak ne yap biliyo musun her yeri elektrik süpürgesiyle ince ince süpür. O süpürgenin poşetini at ama, sonra da dök bi kovaya çamaşır suyunu ve suyu, kapıları, yerleri güzelce sil, ben bu şekilde kurtulmuştum. Bi kaç gün sürdü ama sonra yok oldular.

askimveben
8-11-10, 09:11
Oturup aglayacana bi an evvel temizlemeye basla :KK53:
Süpürgeyle heryeri süpür daha sonra heryeri ilacli suyla sil
Bunu belki birkac gün yapman gerekir böceklerden kurtulana kadar

gulisk
8-11-10, 09:11
süpürmekle falan başa çıkamayacağını düşünüyorsan ilaçlama şirketlerinden acil yardım al mazallah böcükler kapı dışına komşularına kadar ulaşırlar

meliss81
8-11-10, 09:11
Kızlar öyle zor bir durum ki iş yerinden zor izin aldım uzun saatler çalışıyorum misafirim gelecek bir kaç gün sonra buzdolabının üzerinde banyoda heryerde minik minik dolular öylede zor görünüyorlar ki beyaz toz tanesi kadarlar dikkatli inceleyince hareket ettikleri farkediliyor bütün tabaklarıma tencerelerime ulaştılarsa kirli çamaşırlarımın içlerine kadar ben nasıl başederim tekbaşıma eşime karşıda çok utandım anneme söylesem çok üzülecek tek başıma çaresizim evde

s3nna
8-11-10, 10:11
canım bence annene söyle
üzülmez acemilik olur böyle şeylerr
annen yardımcı olur sana

kurdelam
8-11-10, 12:11
meliss81 öncelikle sakin ol.sadece evi süpürmekle bence geçmez tam bilmiyorum ama yumurtaları tekrar üreyip heryeri temizledin sandığın evinde gene ürerler.her yeri süpürtükten sonra ya bulaşık makinesinde yada kaynamış suda bütün mutfak eşyalarını kapını kacağını sen nerelere sıçramış daha iyi bilirsin hepsini yıka.heryerini çamaşır duyu ile sil belki faydası olur.gene ürerlerse mecbur ilaçlatacaksınız.geçmiş olsun..

deryaderya
8-11-10, 12:11
Buna mı ağlıyorsun:))) tek derdin bu olsun.O böcekler havasızlıktan oluyor. bir kutu ilaç al marketten akşamyatmadan sık mutfağa. Sabahta havalandır tamam arkadaşımyaaa..:)

meliss81
8-11-10, 13:11
herkese çok teşekkürler cevap yazdığınız için ama ağlamamak elde değil çünkü mutfağı sarmış dolaplara baktım heryerde var birde en kötüsü gözle görmek çok üç o kadar miniklerki toz tanesi gibi nokta kadarlar ve beyazlar sabahtan beri siliyorum heryeri o kadar yoruldum ki sanki evde heryerde varmış gibi öyle üzüldüm ki yepyeni eşyalarım herşeyime ediğimize içtiğimize bulaşacaklar

eceezgi
8-11-10, 14:11
Ağlama ltf allah baska dert vermesın bunun caresı yok değil bak kızlar birsürü şey önermıs en kotusu cagırısın bı ılac fırması olur bıter

er_ca
8-11-10, 16:11
canım öncelikle sakin ol. elektirik süpürgesiyle heryeri süpür. sonra halılarını kaldır çamaşır susuyla bolca sil.
gerekirse ilaçlama yaptır.

kahveci
8-11-10, 17:11
evinizde rutubet varsa ondan da olur.her yeri temizleyip evi ve tüm eşyaları havalandırabilirsiniz.

TuRuNCu
8-11-10, 18:11
Merhaba.
Bende yeni evli sayılırım.Evliliğimin ilk aylarında tüm bakliyatlarımım böceklenmişti sıcak ve nemden.
O zaman o kadar iğrenip ağlamıştm ki.
Evde ne var ne yok hepsini çöpe basmıştım.Deli gibide temizlik yapmıştım tabi.
Aylar sonra baktım yine bakliyatlarımda aynı böcekler.Yine bi sinir ve öfkeyle herşeyi çöpe bastım.
Daha sonra sordum soruşturdum ki,bu böceklenme olayı sıcak ve nemli memleketlerde çok fazla oluyormuş.Bu yaz bakliyatları buzdolabına kaldırdım.Ufak tefek böceklenmeler yine olsada artık ilk zamanlarda ki gibi bir tepki vermiyorum.
Velhasılı kelam.Cevizin kurtlanmış olması senin suçun değil.Herkesin başına gelebilir böyle bir olay.Eğer gerçekten temizlemekle başa çıkamıyorsan bi ilaçlama firmasını ara evi ilaçlasınlar.Sonrada güzel bi temizlik yaparsın olur biter.

eMu
8-11-10, 19:11
Bizimde apartmandan kaynaklı böcekler çıkıyor bazen öldürüyorum bazen atıyorum ama bu kadar korkmana gerek yok.Böcek tabletleri var onlardan koy her yere temizle ilaç sık.Heralde çok da büyük şeyler değil

elele
8-11-10, 23:11
bilindik markaların güçlü ilaçlarından al marketlerde var..mutfakta her şeyin ağzını kapat dolaba kaldır ortada yiyecek bulunmasın ..o ilacı heryere sık dolapların içine ve tabak çanak vs... bi kere sudan geçir ya da yıka..tablet yok dolap altlarına ve en son olarak bi ilaç var detan mı bilmiyorum betona yerlere dolap altına sıkıyor ama yerleri/ gün silmeyeceksin o sıkılan şeyince tabak gibi kalıyor ya yerde onu gelip yiyorla ve rahmetli oluyorlar..inan etkili olacak..açık havada balkoba sıkmıştı yıkamadım balkonu hafta açık havada ölmüş hamama böceği...kolay gelsin..

Figolitaaa
8-11-10, 23:11
elma kurdu ilacı var tavsiye ederim tüm haşereleri anında yok ediyor....çok büyük yapı marketlerde vs satılıyor

Brownim
9-11-10, 05:11
Eczanelerden temin edeceğin haşere ilaçları var
küçük kutuda 5 tl falan,onu alıyorsun belli ölçüleri var
sulandırıyorsun ve cam sil kutusu vb. bır kutu yardımıyla
tüm eve sıkıyorsun duvarlar dolap içleri heryer aklına neresi geliyorsa
ilaçladıktan sonra evde kalmıyorsun ve bütün böcekler yok oluyor
etkiside bayağı uzun sürüyor.yerinde olsam bunu yapardım
üzülmene,ağlamana zaman kaybetmene gerek yok
Biran önce bunları yap,yapamam dersen ilaçlama firmasını çağır
okadar rahatlıycaksın ki birdaha böcek görmeyeceksin.

Ben herzaman ilaçlarım evi,böcek olmasa dahi
karsılasmak istemıyorum çünkü aşırı tiksiniyorum

nurceyda
10-11-10, 06:11
Arkadaşlar bu küçük beyaz böceklerden benim evimdede var .bunlardan kurtulmak sandığınız kadar kolay değil arkadaşın moralini bozmak istemiyorum ama.kafayı yiycem artık oturup dakikalarca düşünüyorum nasıl bir çözüm üretebilirim diye aklıma hiç birşey gelmiyor. evi 2 defa ilaçlattım bir kerede ben ilaçladım biraz azalır gibi oluyorlar sonra tekrar çıkıyorlar,fotograf makinasının için,bazanın içine,makyaj bavulumun içine,aklınıza gelmeyecek heryerde var, ilacın ulaşamadığı yerler oluyor.çamaşırları dolaplardan boşaltıyorum ilaçlıyorum,bol çamaşır suyu ile siliyorum,havalandırıyorum ama onlar çizgi gibi görünen mobilyaların küçücük bir yerine saklanıp daha sonra çıkıyorlar.havasız rutubetli yerleri seviyorlar.eczaneden zinon diye bir ilaç aldım burda bi arkadaş kullanıp sonuç almış. maske kullandım ama az daha zehirleniyordum çok etkili.bütün eşyaları yorganları halıları yıkayıp başka bir eve taşıyıp,evi yenden defalarca ilaçlarsamibelki gider diye düşünüyorum oda çok zor evde bebeğimde var. bu böceklerden çok huylandığım halde,heralde bunlarla yaşamayı öğrenmem gerek diye düşünmeye bile başladım çaresizlikten,ama başkalarının evine geçer diye üzülüyorum bu sefer. anneme bile gidemiyorum.adak bile adadım kurtukmak için.. bana bi çözüm bulan olabilirmi acaba ???

Brownim
10-11-10, 09:11
ay bende korktum sımdı

MonaPisa
10-11-10, 11:11
Allah Allah, nasıl bi şeymiş ki bu böyle o kadar küçük ve beyaz, merak ettim şimdi.

meliss81
10-11-10, 11:11
Arkadaşım ende en yakın zamanda kurtulursun inşaallah inan çok üzüldüm insan başında olunca daha iyi anlıyor kaç gündür düzenim öyle bozuldu ki anlatamam dün akşam ilaçlama firması geldi evimize ilaçlandı biz annemlerde kaldık sabah işe gitmeden önce evi gidip havalandırdık ilça kokusu hala geçmemişti inanılmaz ağırdı yepyeni güzelim evime şöyle bir baktım biter mi bitmez mi eşyaya yazık yıkan yıkan cana yazık temizle yıka çamaşır suyu o bu. Kafama takmayım diyorum olmuyor geçecek yada alışacaksın diyorum yok olmuyor kızlar birde ben titizlik konusunda çok takıntılıyım herşeyim temiz pak olacak çok hassasım en sonunda o kadar pipiriklenirsem başıma geleceği belliydi. Evde açılmış açılmamış ne kadar yiyecek bakliyat kahve tuz şeker puding vs herşeyi attı eşim huylanıp rahatsız olmanı istemiyorum için rahat etsin Allah affetsin atalım dedi maddi manevi üzüntü oldu neyse firmadan gelen görevli bu toz piresi dedi o da şöyleki benim mutfak aram çok kısa sürede kirlenen bir yer sürekli çerçöp ne varsa atılıyordu ben o civarda yeni olduğum için bilmiyordum yan apartmanda yine evi o boşluğa bakan bir teyze iki kez detaylı temizletti bir dahakine hatta konuşup bende temizleteyim sırayla yapalım diyecektim yine bir süre önce apartmanın çatısında güvercin beslendiğini farkettim

mirka
10-11-10, 11:11
meliss81
Arkadaşım ende en yakın zamanda kurtulursun inşaallah inan çok üzüldüm insan başında olunca daha iyi anlıyor kaç gündür düzenim öyle bozuldu ki anlatamam dün akşam ilaçlama firması geldi evimize ilaçlandı biz annemlerde kaldık sabah işe gitmeden önce evi gidip havalandırdık ilça kokusu hala geçmemişti inanılmaz ağırdı yepyeni güzelim evime şöyle bir baktım biter mi bitmez mi eşyaya yazık yıkan yıkan cana yazık temizle yıka çamaşır suyu o bu. Kafama takmayım diyorum olmuyor geçecek yada alışacaksın diyorum yok olmuyor kızlar birde ben titizlik konusunda çok takıntılıyım herşeyim temiz pak olacak çok hassasım en sonunda o kadar pipiriklenirsem başıma geleceği belliydi. Evde açılmış açılmamış ne kadar yiyecek bakliyat kahve tuz şeker puding vs herşeyi attı eşim huylanıp rahatsız olmanı istemiyorum için rahat etsin Allah affetsin atalım dedi maddi manevi üzüntü oldu neyse firmadan gelen görevli bu toz piresi dedi o da şöyleki benim mutfak aram çok kısa sürede kirlenen bir yer sürekli çerçöp ne varsa atılıyordu ben o civarda yeni olduğum için bilmiyordum yan apartmanda yine evi o boşluğa bakan bir teyze iki kez detaylı temizletti bir dahakine hatta konuşup bende temizleteyim sırayla yapalım diyecektim yine bir süre önce apartmanın çatısında güvercin beslendiğini farkettim

çok geçmiş olsun canım.bunun kökten çözümü olmalı.o güvercinlerde nedeni olabilirmiymiş.kaldırsınlar onu ordan

hytdnze
10-11-10, 12:11
cevizden fındıktan öyle böcek olmaz canım benim bildiğim apartman komşularına bi sor onlardada varmıymış zirai ilaç satan yerlerde kokusuz insan sağlığına da zararı olmayan ilaçlar var güçlü onlardan al ankaradaymışsın ulus hali civarında bulabilirsin ayda bir yada duruma göre ilaçla her tür haşereye karşı ilaç var üzülme bence senin hatan değil ama aklında bulunsun bu tarz şeyleri evin kombili ve güneş görmüyorsa poşette bırakma nacizane tavsiyem

nurceyda
10-11-10, 13:11
meliscim tşk ederim inş. sende en yakın zamanda kurtulursun bu böcüklerden.mutfağımda yok diyordum,biraz önce baktım marakna poşetinin üstünde dolaşıyor bitane,hemen bütün bakliyatları attım ALLAH af etsin.kimse anlamıyor beni ne olcak giderler takma diyorlar.beni anlayan biri çıktığı için inan üzüntüm birazda olsa hafifledi.benimde düzenim bozuldu.hangi firmaya ilaçlattın sen.işe yaramaz bir sürü firma var adam geldi ben böyle böcek görmedim hayatımda dedi.ilaçlattım adam gitti baktım böcekler gezinti halinde,hamam böceğide kötüdür ama hiç olmazsa bavulun içine giremez.ben böyle insanı yıpratan böcek görmedim. 15 ilaçlama firmasıyla görüşmüşümdür.hepsi biz ilaçlasak gider diyor ama artık hiç birine güvenmiyorum.bayrama kadar hava iyi olacakmış,bütün kıyafetleri yıkayıp poşete koyup komşunun balkonuna koymayı düşünüyorum sonra kendim ilaçlayıp annemlere gitmeyi düşünüyorum.sonuç alırmıyım bilmiyorum.bebeğim var onla temizlik çok zor oluyor. bu kadar temizlik yapacağım yeniden görürsem bütüm çabalarım yine boşa gider ddiye canım temizlik yapmak bile istemiyor artık.

meliss81
13-11-10, 11:11
Merhaba arkadaşlar nasılsınız? Ben bugün biraz daha iyiyim işlerimin bir çoğunu yavaş yavaş annemle yapmaya başladım ama orası burası derken bütün ev karıştı ilaçlanıncada içim rahat etmedi komple temziliğe girdik yeni yıkana halılarımı bile tekrar yıkamaya yollayacağım bütün dolaplar indi hem makinayı dolduruyoruz sığmayanları elde yıkıyoruz baya iş çıktı yani ama başına benim gibi gelen arkadaşı çok iyi anlıyorum geçen oturdum bir saat ağladım elde değil ilaç yapan firmanın söyledikleride beni çok etkildei abarttılar mı diye düşünüyorum ama sanki bütün evimde heryerde varmış gibi hissediyorum elimde olsa yıkanan yıkanmayan herşeyi deterjanlarla yıkayacağım annemde kızdı herşey gelir geçer toparlanır kendini üzme diye ama aklımdan çıkaramıyorum tekrar başıma gelir mi korkusu sürekli içimde aslında beni huzursuz eden tam nedenin belli olmaması kimi diyorki bitki bakliyat yapar bunu cevizden taze fındıktan olmuştur kimi diyor apartman çatısında kuş besleniyorsa ondan gelen piredir ki benim mutfak boşluğuma kuş pisliği çok geliyordu camı uzun süre açmadım açmayıda düşünmüyorum ama mutfak burası hava almayacak mı hiç şimdi çatının o araya bakan kısmını kapatmışlar ama çare olur mu eminde değilim hiç başına gelen başka bilen var mı kızlar

meliss81
13-11-10, 11:11
İnsan hiç bir şey yapmak istemiyor nurceyda senin birde bebeğin varmış Allah yardımcın olsun peki senin kendi evin mi ben kiracıyım beğendim sevdiğim evimden soğudum taşınmayı bile düşündüm yani apartmanda bir birlik yok eğer çatıdan kaynaklıysa herkesin bir araya gelip bu duruma izin vermemesi lazım ama ben çalışıyorum kimseyi fazla tanımıyorum ev sahibi olan apartmanda onca insanda apartmanı boşlamış durumda of yani ne yapacağım açıkçası sıkıntılıyım en iyisi artık sitelerde düzenli yerlerde yaşamak galiba

nurceyda
13-11-10, 19:11
melis bende kaçgündür çamaşır yıkıyorum. yıkadığım çamaşırları poşetlere koyup böcek olmadığını düşündüğüm dolabın üstüne koydum.heryer karma karışık.bende yorganları yıkamak istiyorum ama evi bir kere daha ilaçlayıp ondan sonra yıkamam lazım ilaç katlanmış çamaşırlara bide yorganların içine tam nufüs etmiyor.hava yağmurluyken bir ton çamaşır yıkadım kuruttum evde. onlar yenden böcek olmuş,yıkamam gereken bbir sürü çamaşır var.koyabileceğim kapalı bir balkonum falan olsa yorgan yastık kıyafet herşeyi toplayıp güzelce dolapları ilaçlasam belki kurtulurum diye düşünüyorum ,ama öyle koyabileceğim biryer yok. ne yapacam şaşırdım kaldım. bi fikri olan varmı arkadaşlar.bazanın altında hurcun içinde kışlıklar vardı,içiinde eşimin şişme montu vardı, onun üstünde bir sürü bu beyaz böceklerden gördüm hemde büyüklerdi diğer böceklerden susam tanesi kadar vardı bunlar anneleri babaları heralde. meliscim temizlik yaptıktan sonra bu böceklerden görebilirsin üzülme bide kendin ilaçlarsın inş.kurtulursun.senin sadece mutfakta sanırım.meliscim benimkendi evim.bende taşınmayı düşündüm ama çözüm değil benim için çünkü bu cöcekler makyaj çantasına içine biile girmişler eşyalarımıda atmam lazım.eşimin hiç umrunda değil iki üç böcek hayatını mahvetti diyor.ben salonda yatıyorum orda yok.eşim böcekli yorganlarda yatıyor valla.sende çalışıyorsun.senin işinde zor.bayramda annemlere gidecem kara kara düşünüyorum onlara geçerse diye çocuğun bezi falan yeni alıp götürecem.bu böceklerden kurtulmak çok istiyorum ama kurtulsam bu seferde ya bida böcek olursa diye kafama takarım.hayatım mahvoldu anlıycanız.meliscim senin böcekler bence kuşlardan değildir. bakliyattan bir arkadaşında mutfğı böcklnmiş bulgurdan ,ilaçlamış bide temizlemiş kurtulmuş.sende kurtulursun bence merak etme.

mehtap51
13-11-10, 20:11
nurceyda ve melis sizlere çok üzüldüm.küçükte olsa böcek tiksindirici.benimde eski evimde hemde mutfakta böcek vardı.mutfağı her gün çamaşır suyuyla temizlerdim.oğlumda bebekti.o kadar yorucu olurdu ki o temizlik.kafayı yiyecektim ya.tabaklara mı değdi, yiyeceklere mi değdi o böcek diye çok malzeme attım.diye yanlız mutfağım havalandırmaya bakıyordu.kendimiz kaç kere ilaçladık olmadı.sonradan o böceklerin havalandırmadan geldiği anlaşıldı.apartman her ay düzenli bir şekilde belli süre ilaçlandı da kurtulduk.bence sizin böcekler yiyecekten değildir.apartmandandır.çünkü yiyeceklerin böcekleri o kadar odaları sarmaz gibi geliyor.güvercinde böcek yapar.o bir çözüm bulun.allah yardımcınız olsun.

meliss81
13-11-10, 20:11
Nurceyda çok teşekkür ederim dileklerin için sende çaresini bulursun inşaallah peki senin neden oluştu sordun mu ilaçlattığın yere ne dediler? Ben büyük görmedim hepsi kum tanesi kadarlardı bi ara yazın siyah çörek otu gibi minik böcekler vardı evde fazla değildi peçete ile tutup atıyordum yazın cam kapı açık dışardan geliyor sanıyordum acaba bunların büyük halimiydi şimdi aklıma geliyor senin nasıllar canım ne diyor firmalar

meliss81
13-11-10, 20:11
mehtap sağol canım sen kurtulmuşsun ne güzel inşaallah bizde kurtuluruz benim aprtmanım biraz ilgisiz hiç daha apartman toplantısı bile olmadı birşeyle ilgilenildiğini görmedim bu eğer o aradan ve kuşlardan gelen pislikten kaynaklıysa herkesin evinde vardır minik minik belkide görmedn yaşıyor herkes bi iki komşuya sordum yok galiba dediler ama bilemiyorum valla ama öyle olsun olmasın herkesin ortak yaşam alanı burası evlerimizin odaları mutfakları o araya bakıyor birinin durumla ilgilenmesi lazım orası leş gibi çöp oluyor ben daha önce annemlerin aprtmanında böyle birşey görmedim bütün komşular herşeyle ilgilenilirdi apartmana bakılırdı temizlenirdi ben buraya taşındım ilk kez böyle ilgisizlik gördüm

nurceyda
14-11-10, 05:11
mehtap ,benim ev havalandırma boşluğuna bakmıyor.mutfağı temizlemesi baya uğraştırıcı kap kacak ,ama evin her yerinde olunca çok zor beyaz yorganda falan anlaşılmadığı için sürekli tedirginim acaba nerde var şuan üzerimde geziyormudur evin sadece bir odasını kullanıyorum çok zorlanıyorum.benim düşüncem bu böcekler bazanın altındaki eşyaları havalandırmadığım için bide evde rutubet var,ondan oldu diye düşünüyorum.

nurceyda
14-11-10, 05:11
melis cim, benim ilaçlattığım firmadan hiç memnun kalmadım,ilaçlayan kişi böceğin ismini bilmiyor ,ilk defa gördüm böyle böcek dedi,rutubetten olabilir dedi.benim araştırmalarıma göre,havasızlık,rutubet,beklemiş bakliyat yada ceviz.sen diğer komşularınada sor ,eğer kuşlardansa onlardada olması lazım.birlik olmayan apartmanda yaşamak çok zor seni iyi anlıyorum canım.herşeyde bi hayır vardır derler ya ben bu böceklerdede bi hayır olduğunu düşünüyorum.ben başıma bi sıkıntı geldiğinde çok şikayetci olurum hiç sabredemem,Allaha tevekkülde etmeyide beceremiyorum.bebeğim rahatsız bunu çok kafama taktım harab ettim kendimi, Allah başka dert vermesin diyorlardı içimden çok sinirleniyordum. daha büyük dert ne olsun diye düşünüyordum.bu böcekler çıktı başıma bebeğin rahatsızlığını unuttum.bu böcekleride ALLAHA tevekkül ediyorum.ondan yardım istiyorum. böcekler geçmedi ama ALLAH içime bi ferahlık verdi.inş. sende ferahlarsın.

nurceyda
14-11-10, 06:11
arkadaşlar evi ilaçlıyacam .ilaçlamadan önce yorganları falan yıkamam lazım ama bebkle şuanda yıkayamayacağım ,yorganları kıyafetleri bi hurca koyup çatıya çıkarsam,yorganları kıyafetleride,evdeki böceklerden kurtulunca yıkayıp içeri alsam acaba olurmu diye düşünüyorum.bana akıl verin.yardımcı olursanız sevinirim.

marti25.28
14-11-10, 06:11
Allah yardımcınız olsun bu konudakı hassasıyınızı anlayamayan ınsanlar olabılıyor aılelerımızde.bende bocek konusunda cok takıntılıyım.bu sehırde 3 yılım 4. evım.basa cıkamayınca tasındım.hatta 8,5 aylık hamıleyken tasıdım evımı.sızınkı akar yada daha dogrusu mıke denılen bır bocek.daha once burda konu acılmıstı ve o zaman netten arastırmıstım.bır cesıt mıte ve bırcok ılac fırması bılmıyor. internette arastırınca baırcok kımsenın bılmedıgı bır ad okumustum ama unuttum.alerjı yaptıkları ıcın cocuklarda onemlı tabı.sıcagı ve rutubetı sevıyorlarmıs,.burda bır konu acılmıstı onu bulmaya calısın sanırım sızınkıde ondan.

meliss81
14-11-10, 07:11
nurceyda bence şöyle yap tüm yıkanacak kıyafet yorgan tarzı eşyalarını ilaçla aralarına naftalin falan koy poşetle dediğin gibi evden çıkar daha sonra alanı ilaçla

meliss81
14-11-10, 07:11
Allah yaşadığımız kötü gördüğümüz her olayın sonunda hayırlar nasip etsin hepimize katılıyorum sana benimde gereksiz yere şikayetçi olduğum şeyler oldu hemde herşey aslında yolunda giderken evim tertemizken çalışıyorum hiçbirşeye yetişemiyorum bıktım diye söylendiğim çok oldu sende bebişin için isyan etmişsin sanırım ah canım dertsiz insan mı var hep dua etmek şükür etmek lazım aslında

nurceyda
14-11-10, 08:11
melis cim fikrin için teşekkür ederim.inş. dediğin gibi yapıcam.

nurceyda
14-11-10, 08:11
ben netten çok araştırdım bu sitede açılan bütün konularıda okudum.bu siteden bi arkadaş eczaneden zinon diye bi ilaçla çaresini bulmuş.bende aldım ama bebeğim olduğu için ilaçlayamıyorum yıkanacak çok şeyde olduğu için arınamıyorum böceklerden.baya etkili tarım ilacı,firmadan gelen ilaçlardan daha etkili.ilaç firmalarınada sordum mite değil dedi akarda değil onlar gözle görülemezlermiş.dediğin çok doğru evinde böcek olmayan kimse anlamıyor anneniz bile.martı senin evinde hangi böcekten vardı?

meliss81
14-11-10, 09:11
keşke sitede bu durumdan anlayan biri olsa ve bize anlatsa değil mi

meliss81
14-11-10, 09:11
evet aynı şeyi banada söylediler akarlar gözle görülemez dediler bunlar zorda olsa gözle görülüyor

nurceyda
14-11-10, 17:11
aslında bu böceklerden anlayan kişiler var.konu açmışlar ama çok eski, böceklerden kurtuldum yazmış arkadaş ama ayrıntıya pek girmemiş,iyice anlatsaymış bizde istifade ederdik.

nurceyda
14-11-10, 17:11
melis sen temizliğini bitirdinmi?ilaçlama işe yaradımı? bebekle iş olmuyor ya akşama kadar bi yemek yapabildim,bide bakliyat çekmecelerini temizliyebildim o kadar.bebeği annemlere bırakıp öyle yapacam işlerimi artık.

labellevie
14-11-10, 17:11
Bizim evde hep bulunur fındık, ceviz falan ama kabuklu. Ben hiç görmedim öyle böceklendiğini.
Bütün evi süpür, sil, tabaklarını bardaklarını yıkamadan kullanma. Çamaşırlarını da biraz yüksek ısıda yıka. Birşey olmaz arada ilaçla.

nurceyda
14-11-10, 18:11
uzun süre duran, ne olursa olsun bozulabilir.bide mutfak ısınıyor yemekti,fırındı,nem oluyor.

meliss81
14-11-10, 23:11
mutfak temizliği bitti canım ama evin diğer yerleri altüst oldu inan ellerim acıdı bulaşık yıkamaktan hem makinayı doldurduk hem elde anca bitti şimdi annemlerdeyiz yine bu saatte anca geldik yarım saat önce bıraktım geldim. açıkçası cevizden olduğunu düşünüyorduk ama bilemiyorum başka sebep ne olabilir diye çünkü cevizlerin içide simsiyah olmuştu yani bilen olsa bu böceğin ne olduğunu biri aydınlatsa ona göre hareket edilirdi şu an evde rastlamadım ilaçlandıktan sonra inşaallah karşıma çıkmaz bir daha çünkü bunca emekten sonra benim için çok büyük üzüntü olur nurceydacım peki sen çarşafta organda çok mu görüyorsun büyükler mi seninkiler benimki kadar minik olsa orda zor farkedersin

nurceyda
15-11-10, 08:11
melis cim mutfağı bitirmene çok sevindim.benim böcekler de çok küçük sadece koyu renlerin üzerinde fark ediliyor yürümezse,toz sanıyorum.renkleri beyaz.nokta kadar.yorganlarım beyaz olduğu için üzerinde çok mu var anlayamıyrom.gardolapta kıyafetlerde var şuanda.mutfakta bida görmedim.benimki bakliyattan değil.bazanınaltında rutubetten ve havasızlıktan,bazam bozuk kaldırıp havalndıramadım.senin rutubetten,yada havasızlıktan olsa,yataklarında bazanın altındada olurdu.

nurceyda
15-11-10, 18:11
Arkadaşlar hepinizin kurban bayramı mubarek olsun.hepbirlikte nice bayramlara.