Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Ocak 2011 de aşılama yaptıracaklar ve sonuç alacaklar


bbeelloovveedd
30-12-10, 15:12
slm kızlar bende tüp bebek tedavisine başladım yeni. 6. günümdeyim yumurta takibindeyiz şimdilik. 2 ay klomenle ovitrelle tedavisi oldum ama işe yaramadı bende daha fazla beklemek istemedim:44: allah hepimizin yüzünü güldürsün amiinnn

ceymi
30-12-10, 15:12
bbeelloovveedd
slm kızlar bende tüp bebek tedavisine başladım yeni. 6. günümdeyim yumurta takibindeyiz şimdilik. 2 ay klomenle ovitrelle tedavisi oldum ama işe yaramadı bende daha fazla beklemek istemedim:44: allah hepimizin yüzünü güldürsün amiinnn
bende düşünüyorum tüp bebek adetten ne kadar önce gidiyorsun? zor bir süreç mi? bana biraz anlatırmısın acaba?

ayyben
30-12-10, 16:12
nazliki82
amın cnm ınsallah sende guzel haberler alırsın.sonucunu bızımlede paylas.bızede umut olursun ınsallah.
çok isterim burda mutlu haber paylaşmayı ama benim sorunlu oldu aşılamam bilmiyorum benden başka böle olan var mıdır ama benim önce yapılamadı bir türlü kanül ileri gitmedi sonra doktor bıraktı su iç sıkış öle yapalım dedi tabi o ara kanama filan oldu canım çok yandı hala kanama devam ediyo hafif hafif olmayacak gibi hissediyorum

aylin25
30-12-10, 22:12
mrb kızlar bu sayfadan devam edeceğiz galiba benim aşılamam da ocak ayına sarkıyor bugün adetimin 6. günü 4. iğnemi yaptım tahminimce 7 ocakta aşılamam yapılacak eşimin sperm sayısında bi problem yoktu ileri hareketlilik biraz düşük sadece ama dr değerleriniz normal dedi adetimin 3. günü beni muayene etti ve kirst yok ve yumurtalarında bi problem yok dedi şimdi sabırsızlıkla bekliyorum bu aşılama işlemi kaç dakika sürüyor acı hissediliyormu zor bi işlemmi çok merak ediyorum ilk kez yaptıracağım:KK43:

aleyna82
30-12-10, 23:12
aylin25
mrb kızlar bu sayfadan devam edeceğiz galiba benim aşılamam da ocak ayına sarkıyor bugün adetimin 6. günü 4. iğnemi yaptım tahminimce 7 ocakta aşılamam yapılacak eşimin sperm sayısında bi problem yoktu ileri hareketlilik biraz düşük sadece ama dr değerleriniz normal dedi adetimin 3. günü beni muayene etti ve kirst yok ve yumurtalarında bi problem yok dedi şimdi sabırsızlıkla bekliyorum bu aşılama işlemi kaç dakika sürüyor acı hissediliyormu zor bi işlemmi çok merak ediyorum ilk kez yaptıracağım:KK43:
meraba canım aşılama öle korkulacak bişey değil doğumhanede yapılıyor 5 dk lık bir operasyon ağrısız sızısız bişe hisetmiyorsun bilee.rahat ol kasma kendini. umarım meleğini kucağınaalırsın .. bol şans :nazar:

bbeelloovveedd
31-12-10, 12:12
ceymi
bende düşünüyorum tüp bebek adetten ne kadar önce gidiyorsun? zor bir süreç mi? bana biraz anlatırmısın acaba?
daha yolun yarısına bile gelmedim ben.adetimin 2. günü muayene olmaya gittim hemen o gün ilacada başladım. 25 aralık cumartesi başladım salı perşembe cuma ve yarında çağırdılar kan ve ultrason için. takip ediyolar yumurtaları. ben ankara dışından geliyorum ankarada yaşasam bu kadar zor olmazdı ama napalım başa gelen çekilir. çok şükür gidebiliyorum ya hiç gidemeseydim. ben iki ay klomenle ovıtrelle kullandım baktım olmuyo ve her ay umutlanıp her seferinde üzülüyorum beklemek istemedim. yeni yıl uğurlu gelir inşallah hepimize.amiiinnn

reyyan1984
31-12-10, 12:12
arkadaşlar bende dün iğneye başladım karından salı günü gideceğiz yumurta olmuş mu diye
2.aşılamam olacak 1.de tutmadı. birde aşılamadan ne kadar sonra test yapıyosunuz yoksa adet gününümü bekliyosunuz ben çatlarım o zmana kadaaar .....dualarınızı bekliyorum inşallah Rabbim hepimize nasip eder bu ay hayırlısıyla:KK49::KK49::KK49::KK49::KK49::KK49::KK49::KK49::KK49::KK49::KK49:

ceylo31
31-12-10, 15:12
ayyben
herkese selam ben de ayın 28inde aşılama yaptırıdım sonuç bekliyorum artık allah hepimize yardım etsin emeklerimizi boşa çıkarmasın :)
slm ayyben, bende 28. de asilama oldum, hadi hayirlisi :) ben hic birsey hissetmiyorum, ilk gün biraz kasiklarim agridi hafif kanamali akinti geldi okadar, sen birsey hissediyormusun?

ayyben
31-12-10, 16:12
ceylo31
slm ayyben, bende 28. de asilama oldum, hadi hayirlisi :) ben hic birsey hissetmiyorum, ilk gün biraz kasiklarim agridi hafif kanamali akinti geldi okadar, sen birsey hissediyormusun?
slm canım benim daha önceki msjımı okudunmu bilmiyorum ama ben ağrılarımı kanamalı olmasına bağlamıştım düne kadar kasıklarımda çok ağrı vardı bugün azaldı hiç olmayacak gibi hissediyorum ben bi de eşimin hareketli sperm sayısının %3 olduğunu görünce iyice ümidim kırıldı zaten hamileliğe dair hiç bir hissim yok allah nasip eder de olursa şaşırırım heralde :)

ceylo31
1-01-11, 12:01
ayyben
slm canım benim daha önceki msjımı okudunmu bilmiyorum ama ben ağrılarımı kanamalı olmasına bağlamıştım düne kadar kasıklarımda çok ağrı vardı bugün azaldı hiç olmayacak gibi hissediyorum ben bi de eşimin hareketli sperm sayısının %3 olduğunu görünce iyice ümidim kırıldı zaten hamileliğe dair hiç bir hissim yok allah nasip eder de olursa şaşırırım heralde :)
evet sayi baya düsük, yükseltemk icin hic birseyler yaptinmi?, bizimkide cok düsüktü, hatta ilk testte hareketli olan 0´di, sonra vitamin ilaci filan aldik, esim sigarayi birakti, simdi 20% yükseldi ama yinede düsük dedi doktorum bana, normal yolla zor cünkü 12 cm yol yürümesi lazim dedi, bu benim simdi ilk asilamam oldu ama hic birsey hissetmiyorum, 14 aralikta´da adetim gelmesi lazim normalinde, artik allah bilir, hakkimizda hayirlisi olsun :)

ayyben
1-01-11, 12:01
ceylo31
evet sayi baya düsük, yükseltemk icin hic birseyler yaptinmi?, bizimkide cok düsüktü, hatta ilk testte hareketli olan 0´di, sonra vitamin ilaci filan aldik, esim sigarayi birakti, simdi 20% yükseldi ama yinede düsük dedi doktorum bana, normal yolla zor cünkü 12 cm yol yürümesi lazim dedi, bu benim simdi ilk asilamam oldu ama hic birsey hissetmiyorum, 14 aralikta´da adetim gelmesi lazim normalinde, artik allah bilir, hakkimizda hayirlisi olsun :)
biz bu zamana kadar spermlerde sorun olduğunun farkında değildik ki ilk yaptırdığımız sayımda sperm hızı %45ti son 2seferde düşük çıkınca biz korktuk şimdi keçi boynuzu kürü yapmaya başladık keçi boynuzunun her türlü mamülünü kullanıyo eşim şimdi :) pekmezi, tozu, meyvesi, kürü :)

ceylo31
1-01-11, 14:01
ayyben
biz bu zamana kadar spermlerde sorun olduğunun farkında değildik ki ilk yaptırdığımız sayımda sperm hızı %45ti son 2seferde düşük çıkınca biz korktuk şimdi keçi boynuzu kürü yapmaya başladık keçi boynuzunun her türlü mamülünü kullanıyo eşim şimdi :) pekmezi, tozu, meyvesi, kürü :)
oh ne güzel, benim esimin inadindan keci boynuzu kürünü yaptiramadim igrenc kokuyor diye, neyseki ilaclarda iyi yaradi, 2 aydir sperm testi yaptirmadik ama, öyle ara ara sayisi düsük olabiliyormus, sizin ilk cocuk denemenizmi? benim bir oglum var 7 yasina girecek masallah, 5 senedir korunmuyorum ama hala olmadi, ama bu sürecte hic´te ilgilenmedim calisacagim diye, ama artik 31 yasindayim, yani birseyler yapmam lazim, beklemekle olmuyor :) tabi taktir allahtan :)

ayyben
1-01-11, 19:01
ceylo31
oh ne güzel, benim esimin inadindan keci boynuzu kürünü yaptiramadim igrenc kokuyor diye, neyseki ilaclarda iyi yaradi, 2 aydir sperm testi yaptirmadik ama, öyle ara ara sayisi düsük olabiliyormus, sizin ilk cocuk denemenizmi? benim bir oglum var 7 yasina girecek masallah, 5 senedir korunmuyorum ama hala olmadi, ama bu sürecte hic´te ilgilenmedim calisacagim diye, ama artik 31 yasindayim, yani birseyler yapmam lazim, beklemekle olmuyor :) tabi taktir allahtan :)
ay ne kadar güzel senin bir oğlun varmış maşallah allah ona sağlık sıhhat versin ben 2 yıla yaklaştı evleneli çocuğumuz yok yani ben senin yerinde olsam hiç dert etmem allahım sağlıklı sıhhatli bi tane nasip etse :KK43:

ceylo31
1-01-11, 22:01
ayyben
ay ne kadar güzel senin bir oğlun varmış maşallah allah ona sağlık sıhhat versin ben 2 yıla yaklaştı evleneli çocuğumuz yok yani ben senin yerinde olsam hiç dert etmem allahım sağlıklı sıhhatli bi tane nasip etse :KK43:
oda olacak allahin izniyle canim, 2 sene cok uzun degil ve siz tedaviye filan baslmissiniz, insallah güzel sonuclar alacaksin , evet sükürler olsunki bir cocugum oldu, 10 senedir evliyim iyiki bir tane oldu diyorum simdi, önceleri hic düsünmüyordum, insan arastirmaya ugrasmaya baslayinca, ne zormus hamile kalmak diyorum... esim ve oglum´da cok istiyor, oglum hep soruyor ne zaman kardesim olacak, ben ranzali yatakta onunla yatarim bir odada diyor :)) baska cocuk olsa ben kendi odami isterim der :))

ayyben
2-01-11, 15:01
ceylo31
oda olacak allahin izniyle canim, 2 sene cok uzun degil ve siz tedaviye filan baslmissiniz, insallah güzel sonuclar alacaksin , evet sükürler olsunki bir cocugum oldu, 10 senedir evliyim iyiki bir tane oldu diyorum simdi, önceleri hic düsünmüyordum, insan arastirmaya ugrasmaya baslayinca, ne zormus hamile kalmak diyorum... esim ve oglum´da cok istiyor, oglum hep soruyor ne zaman kardesim olacak, ben ranzali yatakta onunla yatarim bir odada diyor :)) baska cocuk olsa ben kendi odami isterim der :))
allah gönlünüze göre versin inşallah oğluna bir kız kardeş :) ümitlerimiz boşa çıkmaz inşallah

ayyben
2-01-11, 15:01
edanurlu
arkadaşlar bende dün iğneye başladım karından salı günü gideceğiz yumurta olmuş mu diye
2.aşılamam olacak 1.de tutmadı. birde aşılamadan ne kadar sonra test yapıyosunuz yoksa adet gününümü bekliyosunuz ben çatlarım o zmana kadaaar .....dualarınızı bekliyorum inşallah Rabbim hepimize nasip eder bu ay hayırlısıyla:KK49::KK49::KK49::KK49::KK49::KK49::KK49::KK49::KK49::KK49::KK49:
adet gününü bekleyecez mecburen zaten alıştık beklemeye :) zaten yumurta çatlatma iğnesi yüzünden aşılama sonrası ilk 10 gün gebelik testi pozitif çıkabiliyomuş o yüzden boşu boşuna sevinmemek için adet gününü bekleyecem ben 9-10 güncük bişey kaldı benim için. hepimize allah emek zayiliği vermesin anne olmayı nasip etsin inşallah

ferda10
3-01-11, 17:01
Merhaba arkadaşlar benimde 2. Aşılamam bugün yapıldı.ilkinde bu kadar ağrı olmamıştı ama bugün ağladım ağrıdan nefes bile alamadım,derin nefes alınca bile ağrıyordu.çok kötüydü hala daha ağrıyor.bakalım rabbim burdaki tüm isteyenlere hayırlısıyla en kısa zamanda istediklerini versin :KK3: Içimde biraz umutsuzluk var :KK50: Ilki kötü olunca insanın ümidi kırılıyor.birazda umut var ama az.dua edelim birbirimize.

GULSEMEDIHA
3-01-11, 18:01
Kızlar aşılama fiyatları nedir? Bana söyleyebilir misiniz? Kızkardeşim çok istiyor bende araştırıyorum. İstanbuldayız. Hastane ve fiyatları veren arkadaşlar şimdiden teşekkür ederim...

ayyben
3-01-11, 22:01
ferda10
Merhaba arkadaşlar benimde 2. Aşılamam bugün yapıldı.ilkinde bu kadar ağrı olmamıştı ama bugün ağladım ağrıdan nefes bile alamadım,derin nefes alınca bile ağrıyordu.çok kötüydü hala daha ağrıyor.bakalım rabbim burdaki tüm isteyenlere hayırlısıyla en kısa zamanda istediklerini versin :KK3: Içimde biraz umutsuzluk var :KK50: Ilki kötü olunca insanın ümidi kırılıyor.birazda umut var ama az.dua edelim birbirimize.
inşallah canım allah hepimizin muradını versin rabbim hiç birimizi fazla üzmesin

ayyben
3-01-11, 22:01
GULSEMEDIHA
Kızlar aşılama fiyatları nedir? Bana söyleyebilir misiniz? Kızkardeşim çok istiyor bende araştırıyorum. İstanbuldayız. Hastane ve fiyatları veren arkadaşlar şimdiden teşekkür ederim...
ben özelde yaptırmadım o yüzden ucuza mal oldu 30 tl aşılama ücreti 300tl ilaçlar raporlu tabii, özelde yaptıranlar 1000-1200 tl civarında söylüyo

lorkee
3-01-11, 22:01
ayyben
ben özelde yaptırmadım o yüzden ucuza mal oldu 30 tl aşılama ücreti 300tl ilaçlar raporlu tabii, özelde yaptıranlar 1000-1200 tl civarında söylüyo
ben de raporla ozelde yaptırmayı dusunuyorum acaba ne kadar tutar kı ...

nazliki82
4-01-11, 00:01
lorkee
ben de raporla ozelde yaptırmayı dusunuyorum acaba ne kadar tutar kı ...
merhaba arkadasım bende ozel hastanede yaptırıcam.ıgnelerıme basladım dun.ıkıncı ıgnemı oldum bugun.ben raporla aldım ılacları 130 tl tuttu.fostimon kullanıyorum.2de pregnıl yazmıs.550tlde hastaneye ucret var.680e mal olcak benım herhalde.bende tup bebek merkezınde yaptırıcam.ınsallah hepımızınkı hayırlısıyla tutar.

ferda10
4-01-11, 07:01
GULSEMEDIHA
Kızlar aşılama fiyatları nedir? Bana söyleyebilir misiniz? Kızkardeşim çok istiyor bende araştırıyorum. İstanbuldayız. Hastane ve fiyatları veren arkadaşlar şimdiden teşekkür ederim...
ben de özel hastanede yaptırıdm ssk.lıyım.hastanede önce rapor çıkarıyorsun onlar yapıyor.sonra devlet ilaçların %80 diyorlar ama ancak yarısını ödüyor.yani ilaçlar için 600 falan verdik.hastaneyede 280 verdik.tabi hastaneye gidince arada bi muayene parası alıyorlar öyle.ama ben küçük yerde yaşıyorum bir ilçede.onun için fiyatlar böyle büyük yerde olursa daha ucuz mutlaka bulursunz hadi kolay gelsin

cerenm
4-01-11, 10:01
merhaba
benim de bugun adetimin 7. gunu. 12-13 cm. olmus bir tanesi doktor cok iyi dedi, ama toplamda 4 adet one cıkmıs yumurtam var.
aslında sebepsiz interfilite, her ay bir yumurtam duzenli gelisiyordu, ama bir turlu hamile kalamadım. bu nedenle ilk asilamamı yaptırıyorum. sansımızı arttıralım diye fostimonla igne tedavisi oluyorum.
2 gun sonra tekrar gorunecegim doktora; yumurta 18 cm olunca catlatma yapılacak.
kocam ayın 15i gibi yurtdısında olacagindan dozaji arttıralım dedik, yani max. 10 gun icinde asilamanin yapılması gerek. hep iyi dusunmeye calisiyorum, hayırlısı olacaksa olsun.
rahim filmi cektirmekle hemen hemen ayni sey tahminim. tup ile bu kez sıvı degil sperm yerlestirecek.
o nedenle cok kasılmıyorum dusununce. biraz sıkıcı bir durum ama dogal iliskiye oranla sansimiz daha artıyor.
her ne kadar doktorlar önermese de ben de ikiz gebelik istiyorum, bakalim ne olacak.
hepinize bol sans.

ferda10
4-01-11, 10:01
cerenm
merhaba
benim de bugun adetimin 7. Gunu. 12-13 cm. Olmus bir tanesi doktor cok iyi dedi, ama toplamda 4 adet one cıkmıs yumurtam var.
Aslında sebepsiz interfilite, her ay bir yumurtam duzenli gelisiyordu, ama bir turlu hamile kalamadım. Bu nedenle ilk asilamamı yaptırıyorum. Sansımızı arttıralım diye fostimonla igne tedavisi oluyorum.
2 gun sonra tekrar gorunecegim doktora; yumurta 18 cm olunca catlatma yapılacak.
Kocam ayın 15i gibi yurtdısında olacagindan dozaji arttıralım dedik, yani max. 10 gun icinde asilamanin yapılması gerek. Hep iyi dusunmeye calisiyorum, hayırlısı olacaksa olsun.
Rahim filmi cektirmekle hemen hemen ayni sey tahminim. Tup ile bu kez sıvı degil sperm yerlestirecek.
O nedenle cok kasılmıyorum dusununce. Biraz sıkıcı bir durum ama dogal iliskiye oranla sansimiz daha artıyor.
Her ne kadar doktorlar önermese de ben de ikiz gebelik istiyorum, bakalim ne olacak.
Hepinize bol sans.
bende ikiz çok isterim hatta üçüz.hayırlı sağlıklı olsunda.sanada bol şans

lorkee
4-01-11, 16:01
nazliki82
merhaba arkadasım bende ozel hastanede yaptırıcam.ıgnelerıme basladım dun.ıkıncı ıgnemı oldum bugun.ben raporla aldım ılacları 130 tl tuttu.fostimon kullanıyorum.2de pregnıl yazmıs.550tlde hastaneye ucret var.680e mal olcak benım herhalde.bende tup bebek merkezınde yaptırıcam.ınsallah hepımızınkı hayırlısıyla tutar.
saolasın canım .. pekı sen raporunu nasıl ve nerden aldın yanı sorun varmıydı ..
benım sebepsız ınfertılıte dıye gecıyo esımın degerlrı normal benım de yumurtlama da vs sorun yok cok sukur ama 15 aydır olmadı ...

reyyan1984
4-01-11, 17:01
selam arkadaşlar bende bugün 6.iğnemi oldum gonel f kullanıyorum ücretleri şöyle;
ben özel muayenehanede yaptırıyorum
gonel f 450 2 kutu + çatlatma iğnesi 290 lira (raporlu)
aynı rapora başka eczanede 380 lira demişlerdi hastaneye yakın eczanelerden uzak durun derim yada 1-2 eczaneye sorun
muayene için 100 lira verdim
pazartesi de ALLAH cc bi aksilik vermezse aşılama olacak onun için de 600 lira (sperm yıkama dahil)
geçenlerde de kan vermiştim oda 12 lira
:KK49::KK46::nazar::KK71::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::KK46::KK46::KK49::KK49::KK71::KK71:

nazliki82
4-01-11, 19:01
lorkee
saolasın canım .. pekı sen raporunu nasıl ve nerden aldın yanı sorun varmıydı ..
benım sebepsız ınfertılıte dıye gecıyo esımın degerlrı normal benım de yumurtlama da vs sorun yok cok sukur ama 15 aydır olmadı ...
benım yumurtlama sorunum var cnm.esımde sorun yok.ben dogum evınden aldım raporumu.ben bır kere hamıle kaldım ama dusuk oldu.gecen sene 11 ocakta kurtaj oldum bır daha hamıle kalamadım.bır sene oldu ıste.ben kendım beklemek ıstemedım daha fazla.fostımon kullanıyorum ıgne.20 tane verdı 2de pregnl.130 tl odedım eczaneye.
bugunde 3.ıgnemı oldum.cuma kontorle gıdıcem.benım yumurtalarım gec olusuyor normalde.bakalım ıgneyle nasıl olacak.ınsallah daha cabuk olusur.bende herkes gıbı ıkız ıstıyorum.ınsallah hepımızın gonlune gore verır Rabbım.

ceylo31
4-01-11, 19:01
edanurlu
selam arkadaşlar bende bugün 6.iğnemi oldum gonel f kullanıyorum ücretleri şöyle;
ben özel muayenehanede yaptırıyorum
gonel f 450 2 kutu + çatlatma iğnesi 290 lira (raporlu)
aynı rapora başka eczanede 380 lira demişlerdi hastaneye yakın eczanelerden uzak durun derim yada 1-2 eczaneye sorun
muayene için 100 lira verdim
pazartesi de ALLAH cc bi aksilik vermezse aşılama olacak onun için de 600 lira (sperm yıkama dahil)
geçenlerde de kan vermiştim oda 12 lira
:KK49::KK46::nazar::KK71::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::KK46::KK46::KK49::KK49::KK71::KK71:
ayyy cok pahali ya, ben gercekten bu kadar tutsaydi bende, biraz daha bekleyip tüp bebek´e gecerdim direk.....

reyyan1984
6-01-11, 11:01
Sizi üzenleyin topu patlasın. Sekeyi çamuya düssün. Anneleyi onlayı hep dövsün. Misketleyi kayboysun. Çay baydağını ellesin cıss osun. Disleyi çüyüsün. Şokomelyeyi eyisin. Bayyamda kimse paya veymesin. Annesi ajına bibey dolduysun. Pisikletinin tekeyi patdasın. Hastalansın. Doktoy amca iyne vuysun. Geceleyi öcüley kuvalasın. oyuncak ayısının göjü çıksın. Yeye düssün, uff oysun..

GÜNÜNÜZ VE BU AYINIZ MUTLU OLSUN HEPİMİZİN BEBESİ OYSUUUUUUUUUUUN:nazar::KK46::nazar::KK46::nazar::KK46:emir_bebek::KK71::KK49:

ceylin4306
6-01-11, 13:01
edanurlu
selam arkadaşlar bende bugün 6.iğnemi oldum gonel f kullanıyorum ücretleri şöyle;
ben özel muayenehanede yaptırıyorum
gonel f 450 2 kutu + çatlatma iğnesi 290 lira (raporlu)
aynı rapora başka eczanede 380 lira demişlerdi hastaneye yakın eczanelerden uzak durun derim yada 1-2 eczaneye sorun
muayene için 100 lira verdim
pazartesi de ALLAH cc bi aksilik vermezse aşılama olacak onun için de 600 lira (sperm yıkama dahil)
geçenlerde de kan vermiştim oda 12 lira
:KK49::KK46::nazar::KK71::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::KK46::KK46::KK49::KK49::KK71::KK71:

Bende gonal f kullandım 2 kutu 285 tl +çatlama iğnesi 13,50 tl verdim tabi raporlu fiyatı bu.Yarın yani 7 ocakta 2. aşılamam olacak inşallah.

ilgimdisi
6-01-11, 14:01
ceylin4306
Bende gonal f kullandım 2 kutu 285 tl +çatlama iğnesi 13,50 tl verdim tabi raporlu fiyatı bu.Yarın yani 7 ocakta 2. aşılamam olacak inşallah.

merhaba canımm ... bnde bgn 12.5 ta ılk asılamamı oldum.. 2 kutu serophene kullandım dun gece ovıtrelle catlatma ıgnesı vuruldum.. bgn asıladılarr bebısımıı bnm bır tane yumışim vardı 19 mm Allahım emeklerımızın karsılıgını almayı nasıp etsınn.... ınsallhh senınde sorunsuz gecerr Allahım bızlere tattırır annelığii... ama sımdıden belım ve ayaklarım cok agrıyoo ınsallaahh bebegımın tutunma cabalarıdırr.. razıyım agrılaraa sızce ndn olur bu agrılarr..?
bırde bn 80 tl ıgneye 300 tl hastaneye verdım e tedavıde de 4 kere muayene gttım 30 tl den ıkı kutu da ılac 10 lıra530 tl

ceylin4306
6-01-11, 14:01
ilgimdisi
merhaba canımm ... bnde bgn 12.5 ta ılk asılamamı oldum.. 2 kutu serophene kullandım dun gece ovıtrelle catlatma ıgnesı vuruldum.. bgn asıladılarr bebısımıı bnm bır tane yumışim vardı 19 mm Allahım emeklerımızın karsılıgını almayı nasıp etsınn.... ınsallhh senınde sorunsuz gecerr Allahım bızlere tattırır annelığii... ama sımdıden belım ve ayaklarım cok agrıyoo ınsallaahh bebegımın tutunma cabalarıdırr.. razıyım agrılaraa sızce ndn olur bu agrılarr..?
bırde bn 80 tl ıgneye 300 tl hastaneye verdım e tedavıde de 4 kere muayene gttım 30 tl den ıkı kutu da ılac 10 lıra530 tl
Hayırlı olsun canım inşallah bebeğin sana sımsıkı tutunmuştur.Benim bu ay 2 yumurta oluştu dün biri 17 biri 18 milimdi.Dün gece 11 de çatlatma iğnesini vuruldum.Yarın sabah 11 aşılama olacak. İnşallah emeklerimiz boşa gitmez.ilk aşılamamda klomen kullanmıştım ve çatlatma iğnesi 85 tl vermiştim.Bu sefer iğne kulandığım için rapor çıkarttılar raporla 13.50 tl ye aldım.

reyyan1984
6-01-11, 14:01
ceylin4306
Bende gonal f kullandım 2 kutu 285 tl +çatlama iğnesi 13,50 tl verdim tabi raporlu fiyatı bu.Yarın yani 7 ocakta 2. aşılamam olacak inşallah.
canım ALLAH cc yar ve yardımcın olsun inşallah saat kaçta olacak aşılaman o saatte dua ederim sana ALLAH nasip ederse.... ben de saat 2 de doktora gidecem yumurtaya bakılacak sizde dua edin bence bu ay olacak olacak olacakkkkkkkkkkkk:KK49::KK49::KK46::KK46::nazar::nazar:

ceymi
6-01-11, 15:01
:KK52:
edanurlu
Sizi üzenleyin topu patlasın. Sekeyi çamuya düssün. Anneleyi onlayı hep dövsün. Misketleyi kayboysun. Çay baydağını ellesin cıss osun. Disleyi çüyüsün. Şokomelyeyi eyisin. Bayyamda kimse paya veymesin. Annesi ajına bibey dolduysun. Pisikletinin tekeyi patdasın. Hastalansın. Doktoy amca iyne vuysun. Geceleyi öcüley kuvalasın. oyuncak ayısının göjü çıksın. Yeye düssün, uff oysun..

GÜNÜNÜZ VE BU AYINIZ MUTLU OLSUN HEPİMİZİN BEBESİ OYSUUUUUUUUUUUN:nazar::KK46::nazar::KK46::nazar::KK46:emir_bebek::KK71::KK49:
çok tatlısın canım yaaaaaa:KK52::KK52:

ceymi
6-01-11, 15:01
ilgimdisi
merhaba canımm ... bnde bgn 12.5 ta ılk asılamamı oldum.. 2 kutu serophene kullandım dun gece ovıtrelle catlatma ıgnesı vuruldum.. bgn asıladılarr bebısımıı bnm bır tane yumışim vardı 19 mm Allahım emeklerımızın karsılıgını almayı nasıp etsınn.... ınsallhh senınde sorunsuz gecerr Allahım bızlere tattırır annelığii... ama sımdıden belım ve ayaklarım cok agrıyoo ınsallaahh bebegımın tutunma cabalarıdırr.. razıyım agrılaraa sızce ndn olur bu agrılarr..?
bırde bn 80 tl ıgneye 300 tl hastaneye verdım e tedavıde de 4 kere muayene gttım 30 tl den ıkı kutu da ılac 10 lıra530 tl
inşallah tutunur bebeğin sana canım