2011 Ağustos-Eylül Aylarında Tüp Bebekle Anne Olacaklar


nerkar
29-12-10, 15:12
merhaba arkadaşlar bende tüp bebekle hamile kaldım
henüz bebişin kalp atışını duymadım o yüzden pek inanamıyorum
inşallah herşey yolunda gider

yeteeeeer
29-12-10, 15:12
nerkar
merhaba arkadaşlar bende tüp bebekle hamile kaldım
henüz bebişin kalp atışını duymadım o yüzden pek inanamıyorum
inşallah herşey yolunda gider
inşşşşşşşşş duyarsın canım

figero
29-12-10, 22:12
iyi geceler kızlar yarın inşallah herşey çok güzel olur zeynepcim geçmiş olsun canım inşallah bulantılar devam etmez herzaman seninle ben hala çok yorgunum ve çok uykum geliyor netar hayırlı olsun canım :79::79::79:

herzaman_seninle
29-12-10, 23:12
slm kızlaar,fena halim var malesef kanamam başladı bugün bütün morelim 0:KK14:
akşam saat 9 gibi olanlar oldu bana kahverengimsi pembemsi kırmızımsı şeyler geldi durdu 5 6 damla hemen dr a gittim muayene etti kesem görüldü içinde bebişimde görüldü ama hafif hafif pembemsiler devam ediyo devamlı yatak istirahati bol sıvı dedi,tarın tekrar gidicem muayeneye içim içimi yiyio kanda gebeliğe tekrar baktıracam düşme varmı diye ama morelim sıfır bebişimin iyi olması için biraz morelli olmaya çalışıyorum ama çok üzücü bi durum...:84::84::84:

zeynepela
30-12-10, 05:12
herzaman_seninle
slm kızlaar,fena halim var malesef kanamam başladı bugün bütün morelim 0:KK14:
akşam saat 9 gibi olanlar oldu bana kahverengimsi pembemsi kırmızımsı şeyler geldi durdu 5 6 damla hemen dr a gittim muayene etti kesem görüldü içinde bebişimde görüldü ama hafif hafif pembemsiler devam ediyo devamlı yatak istirahati bol sıvı dedi,tarın tekrar gidicem muayeneye içim içimi yiyio kanda gebeliğe tekrar baktıracam düşme varmı diye ama morelim sıfır bebişimin iyi olması için biraz morelli olmaya çalışıyorum ama çok üzücü bi durum...:84::84::84:
sakın morelini bozzma bebeğini ve kalp atışını görmüaşsün daha ne olsun eğer bişey aolsa bebeğin senienle olmazdı bolca dinlenn herşey çok güzel olucak inşallah

Ayse_URL
30-12-10, 06:12
herzaman_seninle
slm kızlaar,fena halim var malesef kanamam başladı bugün bütün morelim 0:KK14:
akşam saat 9 gibi olanlar oldu bana kahverengimsi pembemsi kırmızımsı şeyler geldi durdu 5 6 damla hemen dr a gittim muayene etti kesem görüldü içinde bebişimde görüldü ama hafif hafif pembemsiler devam ediyo devamlı yatak istirahati bol sıvı dedi,tarın tekrar gidicem muayeneye içim içimi yiyio kanda gebeliğe tekrar baktıracam düşme varmı diye ama morelim sıfır bebişimin iyi olması için biraz morelli olmaya çalışıyorum ama çok üzücü bi durum...:84::84::84:
Noluuursun lütfen hiçbişey olmayacak o bebek senin kollarına gelecek lütfen inan, lütfen canım.

yeteeeeer
30-12-10, 06:12
günaydın kızlar nasılsınız

yeteeeeer
30-12-10, 06:12
herzaman_seninle
slm kızlaar,fena halim var malesef kanamam başladı bugün bütün morelim 0:KK14:
akşam saat 9 gibi olanlar oldu bana kahverengimsi pembemsi kırmızımsı şeyler geldi durdu 5 6 damla hemen dr a gittim muayene etti kesem görüldü içinde bebişimde görüldü ama hafif hafif pembemsiler devam ediyo devamlı yatak istirahati bol sıvı dedi,tarın tekrar gidicem muayeneye içim içimi yiyio kanda gebeliğe tekrar baktıracam düşme varmı diye ama morelim sıfır bebişimin iyi olması için biraz morelli olmaya çalışıyorum ama çok üzücü bi durum...:84::84::84:
canı geçmiş olsun
ama gebelikte böyle durumlarla kartşılaşıyor
HİÇ BİR ŞEY OLMAZ ALLAHIN İZNİ İLE
rahat ol bu gün tekrar gitiğindede görürsün
sen dr söyledikjlerini yap yeterrr
birde kendini üzme

bebişin kötü tekilenir

yeteeeeer
30-12-10, 06:12
figero
iyi geceler kızlar yarın inşallah herşey çok güzel olur zeynepcim geçmiş olsun canım inşallah bulantılar devam etmez herzaman seninle ben hala çok yorgunum ve çok uykum geliyor netar hayırlı olsun canım :79::79::79:
inşşşşşşşşşşşş bu günümüz dünümüzden daha güzel olsun

figero
30-12-10, 08:12
yeteeeeer
günaydın kızlar nasılsınız
günaydın canım ben iyiyim canım ya sen nasılsın bugün keseyi görmeye gitmiştim kese göründü dr şimdilik tek görünüyor dedi bakalım hayırlısı olsun allah sağlıklı sıhatlisini nasip etsin inşallah rabbim 2011 de isteyen herkese nasip etsin :79::79::79:

figero
30-12-10, 08:12
herzaman_seninle
slm kızlaar,fena halim var malesef kanamam başladı bugün bütün morelim 0:KK14:
akşam saat 9 gibi olanlar oldu bana kahverengimsi pembemsi kırmızımsı şeyler geldi durdu 5 6 damla hemen dr a gittim muayene etti kesem görüldü içinde bebişimde görüldü ama hafif hafif pembemsiler devam ediyo devamlı yatak istirahati bol sıvı dedi,tarın tekrar gidicem muayeneye içim içimi yiyio kanda gebeliğe tekrar baktıracam düşme varmı diye ama morelim sıfır bebişimin iyi olması için biraz morelli olmaya çalışıyorum ama çok üzücü bi durum...:84::84::84:
günaydın canım kese ve bebek görünüyorsa sorun olmaz stres yapma demek kolay ama yapmamak lazım en az 3 ltre su iç sadece wc için yataktan kalk ayrıca jeli uyguladığında 10dk mutlaka yürü birde hepimiz dua edelim inşallah bebişin hep seninle olacak merak etme:KK34::KK34::KK34:

herzaman_seninle
30-12-10, 12:12
kızlaar slm hepinize öncelikle hepinizeda teşekkür ederim iyi dilekleriniz için akşamdan beri hafif hafif pembemsiler devam etti içim içimi yiyo tabi eşime tekrardan dr a gitmemiz gerektiğini söyledim çünkü kuşkuyla bekleyemezdim...ve dr a muayeneye gittiğimizde dr kalp atışlarını gördü kızlaar ve canım yavrumun kalp atışlarını bende gördüm duymak için erken ama görülüyo dedi dr.ptesi tekrar gel o zaman duyarız için rahat olsun dedi..şimdilik böyle kızlar bebişimin mücadelesini gördüm içim rahatladı inş pembemsilerimde kesilirde sorunsuz yolumuza devam ederiz...hepinizi öpüyorum byyy dinlenmeye geçmem gerek...hee boyuda bu arada 0.359cm dr haftaya göre iyi dedi....
:KK49:

SuziDilara
30-12-10, 12:12
judith_mc
geldim kızlar..idrar testi doğruymuş..kan testimi de yaptırdım.hamileyimmm.bu topiğe yazacağımı hiç tahmin edemezdim..Allahım bugünleri de gördüm ya..şükürler olsun...

gözün aydın judiiii
Allah tamamına erdirsin :KK3:



:KK49: :KK49: :KK49: :KK49: :KK49: :KK49: :KK49: :KK49:


:13: :KK16: :81:


:KK64::KK64::KK64::KK64::KK64::KK64::KK64::KK64::KK64:

SuziDilara
30-12-10, 12:12
nerkar
merhaba arkadaşlar bende tüp bebekle hamile kaldım
henüz bebişin kalp atışını duymadım o yüzden pek inanamıyorum
inşallah herşey yolunda gider
:KK3: hoşgeldinnnn gözün aydın
benim son adetim 19 kasım :79: seninki daha yeni galiba



herzaman_seninle
kızlaar slm hepinize öncelikle hepinizeda teşekkür ederim iyi dilekleriniz için akşamdan beri hafif hafif pembemsiler devam etti içim içimi yiyo tabi eşime tekrardan dr a gitmemiz gerektiğini söyledim çünkü kuşkuyla bekleyemezdim...ve dr a muayeneye gittiğimizde dr kalp atışlarını gördü kızlaar ve canım yavrumun kalp atışlarını bende gördüm duymak için erken ama görülüyo dedi dr.ptesi tekrar gel o zaman duyarız için rahat olsun dedi..şimdilik böyle kızlar bebişimin mücadelesini gördüm içim rahatladı inş pembemsilerimde kesilirde sorunsuz yolumuza devam ederiz...hepinizi öpüyorum byyy dinlenmeye geçmem gerek...hee boyuda bu arada 0.359cm dr haftaya göre iyi dedi....
:KK49:
geçmiş olsun canım :96: çok dikkat et kendine
yorulma ayakta dinlen hemen yiyeceklerine dikkat et


bu haftalar gelişmeye çok dikkat
günlük ; yumurta süt bakliyat et balık yeşillik meyva mutlaka listende olsun

bizim aramızda 1 gün vardı sen fazla acelecisin galiba :KK9: kalp atışı için Druma 2 hafta sonra gidicem
ben bugün gittim ve Dr keseye baktı ikiz konmuştu da tek tutmuş hayırlısı böyleymiş :KK49:


ulrasoundda 1.7 mm göründü :21:

elma çekirdeği gibi çok iyi göründü , en tepeye yerleşmiş :KK16:
düşük riski görünmüyo ama yine de temkinli olmak gerek :81:

yeteeeeer
30-12-10, 14:12
çiçeği burnıunda anne adyaları nasıllarmış bakalım

zeynepela
30-12-10, 14:12
herzaman_seninle
kızlaar slm hepinize öncelikle hepinizeda teşekkür ederim iyi dilekleriniz için akşamdan beri hafif hafif pembemsiler devam etti içim içimi yiyo tabi eşime tekrardan dr a gitmemiz gerektiğini söyledim çünkü kuşkuyla bekleyemezdim...ve dr a muayeneye gittiğimizde dr kalp atışlarını gördü kızlaar ve canım yavrumun kalp atışlarını bende gördüm duymak için erken ama görülüyo dedi dr.ptesi tekrar gel o zaman duyarız için rahat olsun dedi..şimdilik böyle kızlar bebişimin mücadelesini gördüm içim rahatladı inş pembemsilerimde kesilirde sorunsuz yolumuza devam ederiz...hepinizi öpüyorum byyy dinlenmeye geçmem gerek...hee boyuda bu arada 0.359cm dr haftaya göre iyi dedi....
:KK49:
canım sen rahat ol bak ne güzel sen dinlen bebeğine hiç bişey olmayacak allhın izniyle...

kızlar bebişimin kalbi pıtpı atıyor maaşallah :nazar::nazar::nazar::nazar:

zeynepela
30-12-10, 14:12
nerkar
merhaba arkadaşlar bende tüp bebekle hamile kaldım
henüz bebişin kalp atışını duymadım o yüzden pek inanamıyorum
inşallah herşey yolunda gider
hoşgelsin canım bilgilerini yaz listeye ekleyeyim seni de

gelincik238
30-12-10, 14:12
merhaba kızlar Rabbime binlerce defa şükürler olsun bende hamileyim benide listenize ekleyebilirsiniz.. pazartesi öğrendim ama emin olmak için dün tekrardan test yaptırdık ve değerim katlanmış doktorum iyi olduğu söyledi... hala inanamasamda bende hamileyim.. 15 ocakta kalp atışlarını dinlemek için gidecez inşallah..

figero
30-12-10, 14:12
gelincik238
merhaba kızlar Rabbime binlerce defa şükürler olsun bende hamileyim benide listenize ekleyebilirsiniz.. pazartesi öğrendim ama emin olmak için dün tekrardan test yaptırdık ve değerim katlanmış doktorum iyi olduğu söyledi... hala inanamasamda bende hamileyim.. 15 ocakta kalp atışlarını dinlemek için gidecez inşallah..
gözün aydın canım hoş geldin aramıza allah hepimize sağlıklı sıhatli bir şekilde kucağımıza allmayı nasip etsin:79::79::79::nazar::nazar::nazar:

figero
30-12-10, 14:12
zeynepela
canım sen rahat ol bak ne güzel sen dinlen bebeğine hiç bişey olmayacak allhın izniyle...

kızlar bebişimin kalbi pıtpı atıyor maaşallah :nazar::nazar::nazar::nazar:
gözün aydın canım bizde keseyi gördük şimdilik tek kese grünüyor hayırlısı olsun inşallah:79::79::79::nazar::nazar::nazar:

figero
30-12-10, 15:12
yeteeeeer
çiçeği burnıunda anne adyaları nasıllarmış bakalım
biz iyiyiz kuzu ya sen:79::79::nazar:

yeteeeeer
30-12-10, 15:12
figero
biz iyiyiz kuzu ya sen:79::79::nazar:
eh işte fena değil
daha güzel günlerimizde olur
inşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

figero
30-12-10, 15:12
yeteeeeer
eh işte fena değil
daha güzel günlerimizde olur
inşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
inşallah canım inşaaaaallah

gelincik238
30-12-10, 15:12
figero
gözün aydın canım hoş geldin aramıza allah hepimize sağlıklı sıhatli bir şekilde kucağımıza allmayı nasip etsin:79::79::79::nazar::nazar::nazar:
sağol figero amin inşallah canım. sende keseyi görmüşün kaç haftalıkken görülebiliyor kese doktorum bana 15 ocakta gel kalp atışlarına bakalım dedi..keseyi görelim felan diye herhangi birşey demedi.

herzaman_seninle
30-12-10, 15:12
zeynep cnm hadi hayırlısı olsun cnm duydunuzmu pıt pıtları biz gördük ptesi duymaya gideceğim inş cnm sein bebişin boyu ne kadar?...kanamam kesildi gibi ama karın ağrım var anlamadım neden...
figero tatlım seninde kesen hayırlı olsun cnm...
ayrıca aramıza katılan yeni arkadaşlar bebişleriniz hayırlı olsun...
:KK49::KK49::KK49:

yeteeeeer
30-12-10, 15:12
figero
inşallah canım inşaaaaallah
İNŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ EN BÜYÜK TEMMENİMİZ BU
gelincik238
sağol figero amin inşallah canım. sende keseyi görmüşün kaç haftalıkken görülebiliyor kese doktorum bana 15 ocakta gel kalp atışlarına bakalım dedi..keseyi görelim felan diye herhangi birşey demedi.
CANIMBAZI MERKEZLER KESE VE KALP ATIŞI İÇİN AYNI ANDA ÇAĞIRIYORLARFONT]

gelincik238
30-12-10, 15:12
sağol yetercim bende baktım herkes keseyi görmeye gidiyor bizde öyle bişey yok.. meraklandım işte sağol cevabın için.

gelincik238
30-12-10, 15:12
herzaman_seninle
zeynep cnm hadi hayırlısı olsun cnm duydunuzmu pıt pıtları biz gördük ptesi duymaya gideceğim inş cnm sein bebişin boyu ne kadar?...kanamam kesildi gibi ama karın ağrım var anlamadım neden...
figero tatlım seninde kesen hayırlı olsun cnm...
ayrıca aramıza katılan yeni arkadaşlar bebişleriniz hayırlı olsun...
:KK49::KK49::KK49:
sağol canım inşallah hepimizinki hayırlı olur...benimde kaç gündür karın ağrım devam ediyor kese oluşurken olurmuş böyle ağrılar...

nerkar
30-12-10, 16:12
SuziDilara
:KK3: hoşgeldinnnn gözün aydın
benim son adetim 19 kasım :79: seninki daha yeni galiba




merhaba suzi benimde son adet 19 kasım inşallah hayırlısıyla
bebişleri kucağımıza alırız benim ilk tüp bebek denememdi senin kaçıncı :nazar:

nerkar
30-12-10, 16:12
zeynepela
hoşgelsin canım bilgilerini yaz listeye ekleyeyim seni de
hoşbulduk zeynep ben 28 yaşındayım sat 19 kasım tahmini doğum tarihi 26 ağustos

figero
30-12-10, 16:12
gelincik238
sağol figero amin inşallah canım. sende keseyi görmüşün kaç haftalıkken görülebiliyor kese doktorum bana 15 ocakta gel kalp atışlarına bakalım dedi..keseyi görelim felan diye herhangi birşey demedi.
canım 5 haftalik hamileyim benim merkezde ki drum 10 ocakta git demişti burda ki drum bugün kese için çağırmıştı:79::79::nazar:

herzaman_seninle
30-12-10, 17:12
zeynepcim cnm müsait olduğunda bi ara listemizi tazelersen iyi olus cnm müsait olduğunda ama lütfen dinlenme sürenden çalıp yapim deme minişimiz rahatsız olmasın..bu arada senin bi sorunun yok dimi çalışıyosun ya inş yoktur cnm sorunsuz geçer Allahın izni ile inş hepimizinki...
:KK49:

zeynepela
30-12-10, 18:12
herzaman_seninle
zeynep cnm hadi hayırlısı olsun cnm duydunuzmu pıt pıtları biz gördük ptesi duymaya gideceğim inş cnm sein bebişin boyu ne kadar?...kanamam kesildi gibi ama karın ağrım var anlamadım neden...
figero tatlım seninde kesen hayırlı olsun cnm...
ayrıca aramıza katılan yeni arkadaşlar bebişleriniz hayırlı olsun...
:KK49::KK49::KK49:
canım kanamanın kesilmesine sevindim
gelincik238
sağol yetercim bende baktım herkes keseyi görmeye gidiyor bizde öyle bişey yok.. meraklandım işte sağol cevabın için.
canım acele etme en erken 5 haftalıkken kese görünür sen de bilgilerini yazarsan seni eklerim canım
:nazar:|***KK Nick***|***YAŞ***|***SAT***|***Tahmini D.T.***|***Hamiş kaldığı kilo***| ***Güncel notları***| :nazar:|minasofia |*|* |* |*|haftaya kalp atışı için dr gidecek| :nazar:|herzaman_seninle |22 |18 kasım |24 ağustos |75 | kalp atışı var| :nazar:|suzi_dilara|37 |19 kasım |25 ağustos |57 | haftaya kese görecek| :nazar:|nerkar|37 |19 kasım |25 ağustos |57 | haftaya kese görecek| :nazar:|zeynepela |27 |21 kasım |27 ağustos |72 |kalp atışı var| :nazar:|figero| 32|24 kasım |30 ağustos | 61|kese göründü | :nazar:|melek16500| 32|24 kasım |30 ağustos | ?|haftaya kese görecek | :nazar:|gelincik238| ?|?|?| ?|haftaya kese görecek | :nazar:|

herzaman_seninle
30-12-10, 19:12
oh ohh ne güzel listemiz kalabalıklaşıyo hepimizin hamişliği hayırlı olsun kızlar...
:KK49:

gozdemmmmmm
30-12-10, 19:12
Beni de kabul eder misiniz????? Haziranda yaptığım tüp bebek denemesi pozitifti ancak 11 haftalıkken kaybettim..Bu ay donmuş tedavisi için gün sayarken normal yolla hamile olduğumu öğrendimm...az önce doktordan geldim Bebişimi gördüm çok şükür..:nazar::nazar::nazar:Kalp atışıda görüldü...:nazar::nazar::nazar:Az lekelenmem ve kaybım var die doktor ağızdan progeteron, coraspirin, folik asit, balık hapı verdi... :KK19:Beni de listeye alırsanız sevinirim..13 Kası satım, 32 yaşındayım. 56 kiloyum...

yeteeeeer
30-12-10, 19:12
gozdemmmmmm
beni de kabul eder misiniz????? Haziranda yaptığım tüp bebek denemesi pozitifti ancak 11 haftalıkken kaybettim..bu ay donmuş tedavisi için gün sayarken normal yolla hamile olduğumu öğrendimm...az önce doktordan geldim bebişimi gördüm çok şükür..:nazar::nazar::nazar:kalp atışıda görüldü...:nazar::nazar::nazar:az lekelenmem ve kaybım var die doktor ağızdan progeteron, coraspirin, folik asit, balık hapı verdi... :KK19:beni de listeye alırsanız sevinirim..13 kası satım, 32 yaşındayım. 56 kiloyum...
canım ne demek bemide aranıza almırısınız
hpş geldin
sağlıcakla kucakla meleğini
inşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
arkadaşlar eklerler listeye

gelincik238
30-12-10, 21:12
zeynepela benim bilgileri yazıyorum. 28 yaşındayım- sat 1 aralık - tahmini doğum tarihi 7 eylül.

herzaman_seninle
30-12-10, 21:12
gozdemmmmmm
Beni de kabul eder misiniz????? Haziranda yaptığım tüp bebek denemesi pozitifti ancak 11 haftalıkken kaybettim..Bu ay donmuş tedavisi için gün sayarken normal yolla hamile olduğumu öğrendimm...az önce doktordan geldim Bebişimi gördüm çok şükür..:nazar::nazar::nazar:Kalp atışıda görüldü...:nazar::nazar::nazar:Az lekelenmem ve kaybım var die doktor ağızdan progeteron, coraspirin, folik asit, balık hapı verdi... :KK19:Beni de listeye alırsanız sevinirim..13 Kası satım, 32 yaşındayım. 56 kiloyum...
ohhhh listeye bi hamiş daha h.g cnm topiğimize Allahım bekleyen herkeslere nasip etsin inş...cnm balık hapı niçin verdi dr acaba?bide ilk bebişini ne sorundan dolayı kaybettin cnm geçmiş olsun...
:KK49:

yeteeeeer
31-12-10, 06:12
günaydınnnnnnnnnnnnnnnn
hayrlı cumalarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

zeynepela
31-12-10, 08:12
gozdemmmmmm
Beni de kabul eder misiniz????? Haziranda yaptığım tüp bebek denemesi pozitifti ancak 11 haftalıkken kaybettim..Bu ay donmuş tedavisi için gün sayarken normal yolla hamile olduğumu öğrendimm...az önce doktordan geldim Bebişimi gördüm çok şükür..:nazar::nazar::nazar:Kalp atışıda görüldü...:nazar::nazar::nazar:Az lekelenmem ve kaybım var die doktor ağızdan progeteron, coraspirin, folik asit, balık hapı verdi... :KK19:Beni de listeye alırsanız sevinirim..13 Kası satım, 32 yaşındayım. 56 kiloyum...
canım hoşgeldin ben de 16 haftalık kaybettim ilk bebeğimi rabbim bu kez kucağımıza almayı nasip etsin inşallah

zeynepela
31-12-10, 08:12
:nazar:|***KK Nick***|***YAŞ***|***SAT***|***Tahmini D.T.***|***Hamiş kaldığı kilo***| ***Güncel notları***| :nazar:|minasofia |*|* |* |*|haftaya kalp atışı için dr gidecek| :nazar:|gozdemmmm |32 |13 kasım |19 ağustos |56| kalp atışı var| :nazar:|herzaman_seninle |22 |18 kasım |24 ağustos |75 | kalp atışı var| :nazar:|suzi_dilara|37 |19 kasım |25 ağustos |57 | haftaya kese görecek| :nazar:|nerkar|37 |19 kasım |25 ağustos |57 | haftaya kese görecek| :nazar:|zeynepela |27 |21 kasım |27 ağustos |72 |kalp atışı var| :nazar:|figero| 32|24 kasım |30 ağustos | 61|kese göründü | :nazar:|melek16500| 32|24 kasım |30 ağustos | ?|haftaya kese görecek | :nazar:|gelincik238| 28|1 aralık|7 eylül| ?|haftaya kese görecek | :nazar:|

zeynepela
31-12-10, 08:12
sevgili hamişler rabbim bu güzel günde dualarımızı kabul etsin inşallah. Bebeklerimiz sağlıcakla büyüsün, tüm organları sağlıkla gelişsin, annelerine üzmeden annelerinin kollarına gelsin inşallah. rabbim hepimize güzel huzurlu ve sağlıklı hamilelik nasip etsin. rabbim hepimizi korusun. aminn..
topiğimiz boş kalmasın kızlar hadi başlasın sohbetler. benim mide bulantım var sabah öğürerek kalktım

figero
31-12-10, 09:12
zeynepela
sevgili hamişler rabbim bu güzel günde dualarımızı kabul etsin inşallah. Bebeklerimiz sağlıcakla büyüsün, tüm organları sağlıkla gelişsin, annelerine üzmeden annelerinin kollarına gelsin inşallah. rabbim hepimize güzel huzurlu ve sağlıklı hamilelik nasip etsin. rabbim hepimizi korusun. aminn..
topiğimiz boş kalmasın kızlar hadi başlasın sohbetler. benim mide bulantım var sabah öğürerek kalktım
amin canım inşallah rabbim dualarımızı kabul etsin bulantı için sürekli yanında tuzlu kraker bulundur inşallah sürekli olmaz:nazar:::KK71::KK71::KK71::KK71:

figero
31-12-10, 09:12
Günaydın kızlar bir yıl daha bitti acısı ile tatlısı ile yepyeni bir yıla başlıyoruz 2011 tüm dünya için sağlıklı mutlu ve huzur dolu bir yıl olsun inşallah ayrıca tüm isteyenlere rabbim sağlıklı sıhatli bebişler versin kimsenin kucağı boş kalmasın hepinize mutlu yıllar yüzümüzdeki gülümseme hiçbir zaman eksilmesin:KK16::KK16::KK16::KK16::KK71::KK71::KK71::KK71::KK71::KK71:

herzaman_seninle
31-12-10, 10:12
slm kızlarrr herkese hayırlı cumalar....
kanamam bitti gibi ama ara ara nokta şeklinde kahverengimsiler geliyo oda kesilir inş merkezimdevam ederse jelle birlikte iğnede vurul dedi ama kesildi yani çok olmadığı için vurulmadım acaba vurulsamıydım ki??
zeynepcim inş mide bulantın uzun sürmez inş kraker ye bulantın başlayınca...
ayrıca minada yarın gelecekti sanırım bakalım onda ne gelişmeler var...
:KK49::KK49:

yeteeeeer
31-12-10, 13:12
ARKADAŞLAR YENİ YIL SAĞLIK HUZUR GETİRİSN
BİRDE SİZLERE SAĞLICAKLA :KK46::KK46::KK46::KK46:GETİRSİN BİZLEREDE :KK49::KK49::KK49::KK49::KK49:GETİRİSN

zeynepela
31-12-10, 13:12
herzaman_seninle çok sevindim kanamanı bitmesine çok çok mutlu oldum rabbim hiçbirimize bir daha yaşatmasın

zeynepela
31-12-10, 13:12
zeynepela
:nazar:|***KK Nick***|***YAŞ***|***SAT***|***Tahmini D.T.***|***Hamiş kaldığı kilo***| ***Güncel notları***| :nazar:|minasofia |*|* |* |*|haftaya kalp atışı için dr gidecek| :nazar:|gozdemmmm |32 |13 kasım |19 ağustos |56| kalp atışı var| :nazar:|herzaman_seninle |22 |18 kasım |24 ağustos |75 | kalp atışı var| :nazar:|suzi_dilara|37 |19 kasım |25 ağustos |57 | haftaya kese görecek| :nazar:|nerkar|28 |19 kasım |25 ağustos |85 | haftaya kese görecek| :nazar:|zeynepela |27 |21 kasım |27 ağustos |72 |kalp atışı var| :nazar:|figero| 32|24 kasım |30 ağustos | 61|kese göründü | :nazar:|melek16500| 32|24 kasım |30 ağustos | ?|haftaya kese görecek | :nazar:|gelincik238| 28|1 aralık|7 eylül| ?|haftaya kese görecek | :nazar:|
işte listemizzz

gelincik238
31-12-10, 14:12
herzaman_seninle
slm kızlarrr herkese hayırlı cumalar....
kanamam bitti gibi ama ara ara nokta şeklinde kahverengimsiler geliyo oda kesilir inş merkezimdevam ederse jelle birlikte iğnede vurul dedi ama kesildi yani çok olmadığı için vurulmadım acaba vurulsamıydım ki??
zeynepcim inş mide bulantın uzun sürmez inş kraker ye bulantın başlayınca...
ayrıca minada yarın gelecekti sanırım bakalım onda ne gelişmeler var...
:KK49::KK49:
çok sevindim canım kanamanın durmasına.. benim testen önce açık pembe gibi bi akıntım olmuştu doktor iğneye başlattı şimdi jelle birlikte kullanıyorum. aslında bugün bitiyor ama ben devam etmeyi düşünüyorum iğne daha etkili gibime geliyor.

gelincik238
31-12-10, 14:12
zeynepcim ben dün sat ve tahmini doğum tarihini yanlış yazmışım aklım nerdeyse artık.. :kk77: düzeltebilirmisin... sat 29 kasım tahmini doğum 5 eylül. kilomda 61 bu arada.