Bütün kızlar toplandık, can dostlarımızla paylaştık.


Punchshe
30-12-10, 13:12
pisipisi
Ne çorbası yapion bakim. Bak taaa buralardan mis gibi koktu o çorba bana şimdi
misler gibi taze sebzelerden sebze çorbası yapıyorum bacılar hepinizi içmeye beklerim :))
şifa niyetine :2:

pisipisi
30-12-10, 13:12
Punchshe
misler gibi taze sebzelerden sebze çorbası yapıyorum bacılar hepinizi içmeye beklerim :))
şifa niyetine :2:
Ellerine sağlık

A_L_A
30-12-10, 13:12
Punchshe
misler gibi taze sebzelerden sebze çorbası yapıyorum bacılar hepinizi içmeye beklerim :))
şifa niyetine :2:
ellerine sağlık canım.
afiyet olsun

A_L_A
30-12-10, 13:12
kızlar bir de ricam var sizden.
diğer konudaki o elbise resimlerini silebilirmisiniz?
hem konunun ciddiyeti dağılmış
hem de tr_lelli özelden msj attı bana fazlasıyla kırılmış.
zaten psikolojik olarak zor günler geçiriyor.

hadi canlarım benim...

pisipisi
30-12-10, 13:12
A_L_A
kızlar bir de ricam var sizden.
diğer konudaki o elbise resimlerini silebilirmisiniz?
hem konunun ciddiyeti dağılmış
hem de tr_lelli özelden msj attı bana fazlasıyla kırılmış.
zaten psikolojik olarak zor günler geçiriyor.

hadi canlarım benim...
Ben de alıntı yapmıştım sileyim bari ama nasıl siliniyor ki?

A_L_A
30-12-10, 13:12
off ne biliim
moderatöre de yazdım ilgilenicek ama :KK43:

pisipisi
30-12-10, 14:12
Biz de mesaj atalım mı yoksa sen konu sahibi olarak atınca yeterli olur mu acaba

A_L_A
30-12-10, 14:12
pisipisi
Biz de mesaj atalım mı yoksa sen konu sahibi olarak atınca yeterli olur mu acaba
ilgilenicem dedi canım

bir_kadın niye yok bugün ya :KK43:

pisipisi
30-12-10, 14:12
A_L_A
ilgilenicem dedi canım

bir_kadın niye yok bugün ya :KK43:
Ay evet yaa ben de diyorum biri eksik. Umarım iyidir.

melo_seko
30-12-10, 14:12
Punchshe
misler gibi taze sebzelerden sebze çorbası yapıyorum bacılar hepinizi içmeye beklerim :))
şifa niyetine :2:
ayy ellerıne saglık ben gelırım cagrırsan boğazım sısmıs hasta oluyorum tam bana gore..

hayatdenizolmasa
30-12-10, 14:12
A_L_A
kızlar bir de ricam var sizden.
diğer konudaki o elbise resimlerini silebilirmisiniz?
hem konunun ciddiyeti dağılmış
hem de tr_lelli özelden msj attı bana fazlasıyla kırılmış.
zaten psikolojik olarak zor günler geçiriyor.

hadi canlarım benim...
[/QUO

resimlerin altına birsürü de yorum yazmıştık gır gır olsun diye
çam devirdik galiba kızlar

NAZ20
30-12-10, 14:12
Kızlar tekrar meraba..

Ben bugün baklava yapmayı düşünüyorum..sanki emek harcarsam daha güzel olur gibi geldi :)
Heves ettim işte inş yapabilirim :KK55:

A_L_A
30-12-10, 14:12
hytdnze
A_L_A
kızlar bir de ricam var sizden.
diğer konudaki o elbise resimlerini silebilirmisiniz?
hem konunun ciddiyeti dağılmış
hem de tr_lelli özelden msj attı bana fazlasıyla kırılmış.
zaten psikolojik olarak zor günler geçiriyor.

hadi canlarım benim...
[/QUO

resimlerin altına birsürü de yorum yazmıştık gır gır olsun diye
çam devirdik galiba kızlar
valla kırılmış.
kimsenin kötü niyeti olmadığını ben açıkladım zaten kendisine.
yapabilecek bişey yok tabi..
:KK43:

hayatdenizolmasa
30-12-10, 14:12
NAZ20
Kızlar tekrar meraba..

Ben bugün baklava yapmayı düşünüyorum..sanki emek harcarsam daha güzel olur gibi geldi :)
Heves ettim işte inş yapabilirim :KK55:
yaparsın tabi yapanlardan neyin eksik
başlamak bitirmenin yarısı demezlermi
bende içli köfte yapcam ama tembellik başa bela
bi ayaklanıp mutfağa gitsem neler yapcamda:KK50::KK50::KK50::KK50:

pisipisi
30-12-10, 14:12
İnsanlar zor dönemler geçirirken bazen bizim hiç ummadığımız şeylerden incinebilirler, anlayışlı olmak lazım. Umarım onun da hayatında herşey yoluna girer

Punchshe
30-12-10, 14:12
A_L_A
hytdnze
valla kırılmış.
kimsenin kötü niyeti olmadığını ben açıkladım zaten kendisine.
yapabilecek bişey yok tabi..
:KK43:
malesef kaldıramıyorum üstelik hiçbirşeyide silemiyoruz
düzenleme yok..
belki bir moderatör falan silebilir

melo_seko
30-12-10, 14:12
ya sızz bugun benı unutmussunuz ask olsn sızeee hiç bırınız cvp yazmıyo bana..:KK60::KK59::KK59::KK58::KK58:

hayatdenizolmasa
30-12-10, 14:12
A_L_A
hytdnze
valla kırılmış.
kimsenin kötü niyeti olmadığını ben açıkladım zaten kendisine.
yapabilecek bişey yok tabi..
:KK43:
o kadra ciddi yanıt verdik yardım edemedik bari biraz rahatlasın diye düşünmüştük (hepinizin adına konuştum galiba ama niyetimiz aynıydı diye düşünüyorum)iyice gerildi

hayatdenizolmasa
30-12-10, 14:12
melo_seko
ya sızz bugun benı unutmussunuz ask olsn sızeee hiç bırınız cvp yazmıyo bana..:KK60::KK59::KK59::KK58::KK58:
neden aşkolsun bugün de hepimiz kırılganız galiba

hayatdenizolmasa
30-12-10, 14:12
pisipisi
İnsanlar zor dönemler geçirirken bazen bizim hiç ummadığımız şeylerden incinebilirler, anlayışlı olmak lazım. Umarım onun da hayatında herşey yoluna girer
umarız hepimiz bunun için günlerce yorum yapmadıkmı zaten
o resimler falanda onu kırmak yada dalga geçmek için konmadı
yada altına yazdığımız yorumlar

melo_seko
30-12-10, 14:12
hytdnze
neden aşkolsun bugün de hepimiz kırılganız galiba
yok canım ynlıs anlama takıldm sadece kırılgan degılım yoksa..

Punchshe
30-12-10, 14:12
yani gerçekten kötü br niyetimiz yoktu tamamen işi espiriye vurduk sadece yüzü biraz gülsün istedik yani gerçek amacımız arkadaşımızı tabki kocasının yanına göndermek aman giyin kuşan git demek değildi o kararını zaten vermişti
biz üzerine espri yaptık
ama tabiki düşünemedik işte o şuanda durumu yaşadığı için kaldıramadı ben çıkçası kendi adıma çok üzüldüm keşke bukadar üstelemeseydim..
ama ne bileyim kendiside katılınca uzattıkta uzattık :KK43::KK43:

neyse ben bir süre susma kararı aldım
bazen farkında olmadan kırıveriyorum çünkü

hayatdenizolmasa
30-12-10, 14:12
melo_seko
yok canım ynlıs anlama takıldm sadece kırılgan degılım yoksa..
yok canım yanlış falan anlamadım

hayatdenizolmasa
30-12-10, 15:12
Punchshe
yani gerçekten kötü br niyetimiz yoktu tamamen işi espiriye vurduk sadece yüzü biraz gülsün istedik yani gerçek amacımız arkadaşımızı tabki kocasının yanına göndermek aman giyin kuşan git demek değildi o kararını zaten vermişti
biz üzerine espri yaptık
ama tabiki düşünemedik işte o şuanda durumu yaşadığı için kaldıramadı ben çıkçası kendi adıma çok üzüldüm keşke bukadar üstelemeseydim..
ama ne bileyim kendiside katılınca uzattıkta uzattık :KK43::KK43:

neyse ben bir süre susma kararı aldım
bazen farkında olmadan kırıveriyorum çünkü
niye kırıveresin canım kasıtlı yapılmış bişey yokki bir sürü şey konuşuldu karşılıklı ve resimler konuldu
tabi çok hassas bi dönemden geçiyo tr lelli oda bize eşlik edince bu durumu unuttuk galiba hepimiz üzgünüz niyrtimiz kırmak incitmek değildi:KK17::KK17::KK17:

A_L_A
30-12-10, 15:12
ben hiç birinizin en ufak bir kötü niyeti olduğuna inanmıyorum.
her birinize ayrı ayrı kefilim.
şu anda yaşadığı durumdan, içinden çıkamadıı git-gellerden dolayı yaşıyor bu duygu girdabını,
o da düşündüğü zaman anlayacaktır hiç birimizin kötü bir amacının olmadığını