Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Bütün kızlar toplandık, can dostlarımızla paylaştık.


hayatdenizolmasa
30-12-10, 16:12
tr_lelli
spor yapıcaz hareketleri öğretcem bölgesel zayıflıcaz..
SIKILAŞCAZZ
popo yan cansimitleri ve karın zayıflatcaz yüzdeyüz sonuç..
Ispanak çorbası, kereviz çorbası, brokoli çorbası tariflerim var..
Ekmek yok..
Şeker yok..
hamur işi yok..
Form çayı içicez..
Meyve yicezz..
bisküvi, galeta, tavuklu salatalarla ara öğünleri geçiştircez..
Çorbalar koyu olucak koca bir kase içiceksin tok tutcak.
Yağlı yemek yok patates dahi kızartma yok herşey fırında ızgarada..
Gitsin kilolarrrrrrr yallahhh...
tam benim ihtiyacım olan şey zayıflama can simitleri.............
ayrıca canım takılarına baktım sondaki yüzük ne güzelllll

pisipisi
30-12-10, 16:12
Nasılmış o hareketler yaw. Hani yamacına da geldik bacım bi el atıver

hayatdenizolmasa
30-12-10, 16:12
bişey sorucam bacım sen onlar hangi aşamada alıp hanngi aşamaya getiriyosun merak ettim

tr_lelli
30-12-10, 16:12
pisipisi
O tarifleri bir alim ben yaa valla sığamicam gelinliklere yoksam
tek tek verim balım..
......ISPANAK ÇORBASI.....
Ispanak
havuç
soğan
TERBİYESİ İÇİN
yoğurt
un
yumurta sarısı(isteğe bağlı)

soğanı kıyıyoruzz ve hafif kavuruyoruz az yağda.. içine rendelediğimiz havuçları koyup biraz öldürüyoruz sonra su ilave ediyoruz bi güzel blendrdan geçiriyoruzz..
Sonra terbiyeyi çırpıp ekliyoruz.. ince ince kırdığımız bi tabak ıspanağı ilave ediyoruz ıspanak ölünceye kadar biraz fokurdatıyoruz pul biber nane tuz atıp ocaktan alıyoruz..
koyu kıvamlı oluyoo vede ıspanakları blandrdan çekmiyoruz ki içinde parça parça olsun ağıza gelsin ve toktutsun
Bu çorba hazımsızlığa birebir kabızlık sorunu olan günde 3-4 tabak içsin doğruu wc yee
Şiddetle tavsiye ederimm..
.......................................................................................................................................
KEREVİZ ÇORBASI..
kereviz 1 tane..
Soğan
havuç
Limon suyu
yumurta sarısı

Soğanı kıyoyoruz az yağla kavuruyoruz içine havuz rendeliyoruz öldürüyoruz soyup ince ince kıydığımız kerevizleride atıp suyunu ayarlayıp iyice pişiriyoruz..
blandırdan geçiriyoruz sonrasında yumurta sarısı ve limonu çırpıp terbiye yapıyoruz..
.......................................................................................................................................
BROKOLİ ÇORBASI
patates
havuç
soğan
brokoli
soğanlar kavruluyor havuç ve patates rendeleniyor.. kavurmaya devam
suyunu koyup biraz haşlıyoruz sonrasında brokolilerimizi ekliyoruz..
yoğurt ve undan terbiye yapıyoruz blendırdan geçiriyoruz..
Miss gibi bi brokolili sebze çorbası oluyor..
.......................................................................................................................................
sabah akşam form çayı iç canım benim..
sonra yediklerini çıkarmaya yallahhh wc ye
beyaz lahana yemeği (kapuska)
fırında patates cips yerine
patatesleri kızartmalık gibi doğra istersen içine baharat (kekik. bul biber , tatlı kırmzıı biber) at fırına yağlı kağıt döşe üzerine paptesleri diz kızara kadar fırına ver
ben cips kuruyemiş yerine bunu yerdim çokda güzel oluyor çıtır çıtır:KK16:
.......................................................................................................................................

pisipisi
30-12-10, 16:12
tr_lelli
tek tek verim balım..
......ISPANAK ÇORBASI.....
Ispanak
havuç
soğan
TERBİYESİ İÇİN
yoğurt
un
yumurta sarısı(isteğe bağlı)

soğanı kıyıyoruzz ve hafif kavuruyoruz az yağda.. içine rendelediğimiz havuçları koyup biraz öldürüyoruz sonra su ilave ediyoruz bi güzel blendrdan geçiriyoruzz..
Sonra terbiyeyi çırpıp ekliyoruz.. ince ince kırdığımız bi tabak ıspanağı ilave ediyoruz ıspanak ölünceye kadar biraz fokurdatıyoruz pul biber nane tuz atıp ocaktan alıyoruz..
koyu kıvamlı oluyoo vede ıspanakları blandrdan çekmiyoruz ki içinde parça parça olsun ağıza gelsin ve toktutsun
Bu çorba hazımsızlığa birebir kabızlık sorunu olan günde 3-4 tabak içsin doğruu wc yee
Şiddetle tavsiye ederimm..
.......................................................................................................................................
KEREVİZ ÇORBASI..
kereviz 1 tane..
Soğan
havuç
Limon suyu
yumurta sarısı

Soğanı kıyoyoruz az yağla kavuruyoruz içine havuz rendeliyoruz öldürüyoruz soyup ince ince kıydığımız kerevizleride atıp suyunu ayarlayıp iyice pişiriyoruz..
blandırdan geçiriyoruz sonrasında yumurta sarısı ve limonu çırpıp terbiye yapıyoruz..
.......................................................................................................................................
BROKOLİ ÇORBASI
patates
havuç
soğan
brokoli
soğanlar kavruluyor havuç ve patates rendeleniyor.. kavurmaya devam
suyunu koyup biraz haşlıyoruz sonrasında brokolilerimizi ekliyoruz..
yoğurt ve undan terbiye yapıyoruz blendırdan geçiriyoruz..
Miss gibi bi brokolili sebze çorbası oluyor..
.......................................................................................................................................
sabah akşam form çayı iç canım benim..
sonra yediklerini çıkarmaya yallahhh wc ye
beyaz lahana yemeği (kapuska)
fırında patates cips yerine
patatesleri kızartmalık gibi doğra istersen içine baharat (kekik. bul biber , tatlı kırmzıı biber) at fırına yağlı kağıt döşe üzerine paptesleri diz kızara kadar fırına ver
ben cips kuruyemiş yerine bunu yerdim çokda güzel oluyor çıtır çıtır:KK16:
.......................................................................................................................................
süpersin çok saol canım

tr_lelli
30-12-10, 16:12
hytdnze
bişey sorucam bacım sen onlar hangi aşamada alıp hanngi aşamaya getiriyosun merak ettim
canım oğluma hamileyken 50 kiloyla kaldım
73 kiloyla doğuma girdim tam 23 kilo almıştım resimlerimi koysam yuhh derrsiniz..
Muayineye gitmeye utanıyodum kadın kızıyodu hep kendine kilo alıyorsun çocuk 3.450 doğdu.. gerisi bende
Hastanedne çıktım sezeryan birde eve geldim 60la
2 sene 60 gezdim
36 beden ben 42 oldum
2 sene veremedim gitmedi..
sonra hırs yaptım vericem dedim bu arada 3. senemdeyim
hala 60larda
sonra vermey bi kalktım 57 oldum 55 sonra 53..
şimdi 49 (bu aralar kötü ya herşey 49 a düştüm)
normal kilom 52 3 yıldır 52 kiloyum hepde sabitim..
Hareketleride anlatıcam hergün 1 saat yapın farkı görün
yaptım direndim aç kaldım ama alıştım şimdi midem küçüldüğü için yiyemiyorumz aten midem almıyor..
Burda önemli olan mideyi küçültmek
Küçülttümmü olay bitti az bişile doyucaksınız zaten fark ediceksinizz
Kimse inanmıyo benim evli ve çocuğum olduğuna size fizikden bi foto koyam bi ara görersiniz..:KK17:

pisipisi
30-12-10, 16:12
tr_lelli
canım oğluma hamileyken 50 kiloyla kaldım
73 kiloyla doğuma girdim tam 23 kilo almıştım resimlerimi koysam yuhh derrsiniz..
Muayineye gitmeye utanıyodum kadın kızıyodu hep kendine kilo alıyorsun çocuk 3.450 doğdu.. gerisi bende
Hastanedne çıktım sezeryan birde eve geldim 60la
2 sene 60 gezdim
36 beden ben 42 oldum
2 sene veremedim gitmedi..
sonra hırs yaptım vericem dedim bu arada 3. senemdeyim
hala 60larda
sonra vermey bi kalktım 57 oldum 55 sonra 53..
şimdi 49 (bu aralar kötü ya herşey 49 a düştüm)
normal kilom 52 3 yıldır 52 kiloyum hepde sabitim..
Hareketleride anlatıcam hergün 1 saat yapın farkı görün
yaptım direndim aç kaldım ama alıştım şimdi midem küçüldüğü için yiyemiyorumz aten midem almıyor..
Burda önemli olan mideyi küçültmek
Küçülttümmü olay bitti az bişile doyucaksınız zaten fark ediceksinizz
Kimse inanmıyo benim evli ve çocuğum olduğuna size fizikden bi foto koyam bi ara görersiniz..:KK17:
Valla spora da gidiyorum epey faydasını gördüm ama sonra duru benim zayıflama. 2 aydır tık yok. E vakit de daralıyor biran önce göbüşü eritmem lazım

tr_lelli
30-12-10, 16:12
pisipisi
süpersin çok saol canım
rica ederim şimdi hareketlere geçiyoruzz..
.......................................................................................................................................
POPO SIKILAŞTIRMA KALÇA
elleri arkaya bağla hani erkekler ellerini arka beline bağlarya kenetler o şekilde dimdik dur..
Kafan sabit dik
bacaklarını dizlerde kırarak kendine çek hani uygun adım ileri marş modeli varya sen yerinde durucan ve o adımları daha yukarı yapıcan çekebildiğin kadar yukarı dizinden kırarak bir sağ bir sol
50 tane yerinde adımla başla 100-150-200 gün gün çoğalt birden yapma hamlıosun kalçan çok ağrır
....................................................................................................................................... YAN CANSİMİTLERİ YAN YAĞLAR..
Bi sandalye yada düz dolap al önüne ellerini tut ordan dik dur yine
sağ bacağını yana kaldır kaldırabildiğin kadar indir aşşa
her ayağa 20 şer tane yap (yanların ağrıcak yanmayı hissetceksin)
bir sağ bacak 20
sol bacak 20 başla
30-40 çıkar gün gün
.......................................................................................................................................
KARIN YAĞLARI
yatağa uzan dimdik ellerinle yatağın başlığı tut ayaklar birleşip sabit havaya kaldır indir yere değdirme sakın kaldır indir kaldırabildiğin kadar karnın acıcak yabdığını yağların hisedicen azla başla çoğalt sayıyı gün gün mutlaka görcen etkilerini ama hergün yap..

Gitsin kilolarrrrrrrrrrr

pisipisi
30-12-10, 16:12
tr_lelli
rica ederim şimdi hareketlere geçiyoruzz..
.......................................................................................................................................
POPO SIKILAŞTIRMA KALÇA
elleri arkaya bağla hani erkekler ellerini arka beline bağlarya kenetler o şekilde dimdik dur..
Kafan sabit dik
bacaklarını dizlerde kırarak kendine çek hani uygun adım ileri marş modeli varya sen yerinde durucan ve o adımları daha yukarı yapıcan çekebildiğin kadar yukarı dizinden kırarak bir sağ bir sol
50 tane yerinde adımla başla 100-150-200 gün gün çoğalt birden yapma hamlıosun kalçan çok ağrır
....................................................................................................................................... YAN CANSİMİTLERİ YAN YAĞLAR..
Bi sandalye yada düz dolap al önüne ellerini tut ordan dik dur yine
sağ bacağını yana kaldır kaldırabildiğin kadar indir aşşa
her ayağa 20 şer tane yap (yanların ağrıcak yanmayı hissetceksin)
bir sağ bacak 20
sol bacak 20 başla
30-40 çıkar gün gün
.......................................................................................................................................
KARIN YAĞLARI
yatağa uzan dimdik ellerinle yatağın başlığı tut ayaklar birleşip sabit havaya kaldır indir yere değdirme sakın kaldır indir kaldırabildiğin kadar karnın acıcak yabdığını yağların hisedicen azla başla çoğalt sayıyı gün gün mutlaka görcen etkilerini ama hergün yap..

Gitsin kilolarrrrrrrrrrr
Ay hadi inşallah bir de bunları deneyeyim

tr_lelli
30-12-10, 16:12
hytdnze
tam benim ihtiyacım olan şey zayıflama can simitleri.............
ayrıca canım takılarına baktım sondaki yüzük ne güzelllll
dimi canım pantolon giyeriz yandan fışkırı löp löp kat kat hepsi gidicek yan bacak açma hareketi sper o bacak açmayı öne arkayada uygulayın dik durun eller arkadan kenetlenmiş ön tarafa kaldır indir
Arkaya (popo erisin) kaldır indir yapabildiğin kadar acıyana kadar acıdığını hissedersin zaten işte ozaman yağlar yanıyomuşş

tr_lelli
30-12-10, 16:12
pisipisi
Valla spora da gidiyorum epey faydasını gördüm ama sonra duru benim zayıflama. 2 aydır tık yok. E vakit de daralıyor biran önce göbüşü eritmem lazım
spora hiç gitmedim bunuda tv de gördüm ve uyguladım..
Ve hatta oğlumda benle yapıyordu gündüz evde yapıyordum hiç bırakmadan hergün akşam sabah..
yememide kıstım vallahi gitti bende anlayamdım bakın kilolar ilk 1 ayda gitmez beklemeyin ben acıma ölüyodum 1 ay boyunda tık yok gram gitmiyoo 1 aydan sonra bi başladı gitmeye çıkıyom tatıya 57 çıkıom 55 anam dedim gidiyo baya baya sonradan gitmeye başlıyo yemim 1 ayda gitsin gitmezz yılmayın..

Lacivert.
30-12-10, 16:12
selam :79: nasılsınız kızlaaar

tr_lelli
30-12-10, 16:12
Lacivert.
selam :79: nasılsınız kızlaaar
hoşgeldiniz
şükür bugünümüze iyiyizz zayıflıyozz:KK9:

Bir_kadin
30-12-10, 16:12
Merhaba arkadaslar,

Bu topic super olmus bence.. tum sayfalari okudum bize gerekende bu sanirim
guzellik, saglik, spor, moda, yemek, sac, girgir samata, olaylara farkli bakis acilari
herseyi paylasabilecegim bir yer olsun burasi..
Tr telli takilarina bayildim marifletli ciktin masallah
pispisi ve aydasu ceyizleriniz, gelinlikleriniz hakkinda yardimci olacak arkadaslar var
el birligigiyle gelin edicez sizi insallah :)
hytdnz bilgilerini bizden eksik etme ne derdin varsa careside pesinden gelir umarim..
Alacim kaz tuyunden ceket bulamazsan tavsan kürklü patik al enisteye :)
nasil fikir ama :KK53:
hediye paketlerini parcalarcasina acmayi bende cok severim hatta
ailemin ve esimin "yavas yavas" demelerini duyar gibi oluyorum :)
hamile oldugum icin icemeyecegim ben ne sarap ne vodka
aman eksik kalsin su mide bulantilarim gitsinde baska bir sey istemiyorum.. birde pazartesi
sonuclarim guzel ciksin doktordan..
melo seko ve diger arkadaslar paylasima devam :)

hypatia
30-12-10, 20:12
biosciences
aaa ne tesadüff:))))) gitcen mi bugun cidden:)
evet canım gittim..
ah ah şu anda da ağlıyorum :KK43:((((

hypatia
30-12-10, 21:12
ben düzenli spora gidiyorum

ibb'nin spor yerlerini araştırın istanbuldaysanız. sevgilime söz verdim diye zayıflayacaktım ama o sözünü tutmadı ki :KK43:(((((

Punchshe
30-12-10, 21:12
hypatia
ben düzenli spora gidiyorum

ibb'nin spor yerlerini araştırın istanbuldaysanız. sevgilime söz verdim diye zayıflayacaktım ama o sözünü tutmadı ki :KK43:(((((
önce kendine söz ver insan başkasını her daim kandırabilir kendini asla
kendi kendine kız sözünü tutmadığında :))

sonra zayıflayınca sevgilinede baaaak ben sözümü tuttum zayıfladım senin sözüne güvenmem de artık çatlat :))

biiri sözünü tutmadı diye öbürüde sözde cayarmı kız :))

pisipisi
30-12-10, 21:12
Bir_kadin
Merhaba arkadaslar,

Bu topic super olmus bence.. tum sayfalari okudum bize gerekende bu sanirim
guzellik, saglik, spor, moda, yemek, sac, girgir samata, olaylara farkli bakis acilari
herseyi paylasabilecegim bir yer olsun burasi..
Tr telli takilarina bayildim marifletli ciktin masallah
pispisi ve aydasu ceyizleriniz, gelinlikleriniz hakkinda yardimci olacak arkadaslar var
el birligigiyle gelin edicez sizi insallah :)
hytdnz bilgilerini bizden eksik etme ne derdin varsa careside pesinden gelir umarim..
Alacim kaz tuyunden ceket bulamazsan tavsan kürklü patik al enisteye :)
nasil fikir ama :KK53:
hediye paketlerini parcalarcasina acmayi bende cok severim hatta
ailemin ve esimin "yavas yavas" demelerini duyar gibi oluyorum :)
hamile oldugum icin icemeyecegim ben ne sarap ne vodka
aman eksik kalsin su mide bulantilarim gitsinde baska bir sey istemiyorum.. birde pazartesi
sonuclarim guzel ciksin doktordan..
melo seko ve diger arkadaslar paylasima devam :)
Evet gerçekten çok samimi bir topic oldu burası. Sizlerle vakit geçirmekten çok mutluyum arkadaşlar. Canım benim mide bulantıların tez zamanda geçer inşallah. Eeee yeğenimizin böyle küçük süprizlerine katlanacaksın mecburen. İnşallah kolay bir doğum olur ve sağlıklı bir bebiş gelir aramıza. Normal mi düşünüyorsun yoksa sezeryan mi? Ben inşallah bir sorun çıkmazsa ilerde hep normal doğum yapmak istiyorum tabi sağlığım buna izin verirse.

pisipisi
30-12-10, 21:12
hypatia
evet canım gittim..
ah ah şu anda da ağlıyorum :KK43:((((
Neden ağlıyorsun canım? Noldu anlat bakayım

melo_seko
30-12-10, 21:12
kızlar kımse yok mu?

hypatia
30-12-10, 21:12
Punchshe
önce kendine söz ver insan başkasını her daim kandırabilir kendini asla
kendi kendine kız sözünü tutmadığında :))

sonra zayıflayınca sevgilinede baaaak ben sözümü tuttum zayıfladım senin sözüne güvenmem de artık çatlat :))

biiri sözünü tutmadı diye öbürüde sözde cayarmı kız :))
yok canım ben zayıflayacaktım o da bana zayıflarsam diye bir söz vermişti. ama ben zayıfladım fakat o sözünü tutmadı. bunu demek istiyorum :KK43:((((

hypatia
30-12-10, 21:12
pisipisi
Neden ağlıyorsun canım? Noldu anlat bakayım
terk etti. bitti. arkadaşız diyor. dünyanın en iyi insanısın diyor. ama ben buna hiç hazır değilim ki :'((((((

BULUTOLSAM
30-12-10, 21:12
iyi akşamlar kızlar

Punchshe
30-12-10, 22:12
iyi akşamlar :))

zaten deli gibi aşık olsan bile
evlilik çok farklı birşey ya..
ailesi yetiştirilme tarzı herşey önemli aşkından deli olsan bile bıçak kemiğe dayanabilyor
sevgi aşk bazen herşeyin üstesinden gelmiyor
sevdiğiniz kişinin keşke aile yapısını da çözebilsek ooffffffff of

ne diyeyimki şimdi seni ne teselli eder
bildiğim birşey varki
güçlü ol
kapat telefonu o bitti diyorsa sen iki kez bitir
ne arkadaşlığı ya
öyle saçma şey mi olur
elini tuttuğum adam iki gün sonra başka kızla yanıma gelecek veben hala arkadaşız deyip bu duruma seyirci olucam asla.
o bitti dediyse sen iki kez bitir
seviyorsa döner dolaşır gelir
sakın sen kendini hırpalama harap etme
peşinden koşma
koşarsan kaybedersin
koşarsan kazandım zannederken bile kaybedersin
bilir ki
herzaman ne yapsa katlanacaksın
bırak gittiyse gitti
otur ağla dertleş ama sakın konuşup iletişim kurma
önce o dönsün.

Punchshe
30-12-10, 22:12
Akıllı bi yalnızlık aptal bi ilişkiden iyidir. Ya Kralın yanında kraliçe olursun, Yada soytarının yanında maskara. Tercih Senin

NAZ20
31-12-10, 07:12
kızlar meraba tüm gece sancı cektim sabah acile gittim iğne vurdular..şimdi tekrar gidiyorum dahiliye bakacak..umarım bişe cıkmaz:KK43:

hypatia
31-12-10, 07:12
Punchshe
Akıllı bi yalnızlık aptal bi ilişkiden iyidir. Ya Kralın yanında kraliçe olursun, Yada soytarının yanında maskara. Tercih Senin
tercih bana kalsa her şeye değer'i seçerdim ama tercihi o yaptıç işyerinde şiş gözlerle çok salak durumdayım. artık kendimi toplasam ii olacak. böyle olacağı belliydi zaten ama konduramıyorum. o kadar asker yolu beklemişken terk edilmek koyuyor işte.

A_L_A
31-12-10, 07:12
NAZ20
kızlar meraba tüm gece sancı cektim sabah acile gittim iğne vurdular..şimdi tekrar gidiyorum dahiliye bakacak..umarım bişe cıkmaz:KK43:
günaydın canım. iyi haberlerini bekliyoruz. gelir gelmez yaz lütfen...

A_L_A
31-12-10, 07:12
hypatia
tercih bana kalsa her şeye değer'i seçerdim ama tercihi o yaptıç işyerinde şiş gözlerle çok salak durumdayım. artık kendimi toplasam ii olacak. böyle olacağı belliydi zaten ama konduramıyorum. o kadar asker yolu beklemişken terk edilmek koyuyor işte.
ayy kim terketmiş benim arkadaşımı. kıyamama o gözyaşlarına ben. gel :nazar:

aman boşver giderse gitsin. sana da yenil yılda taptaze sıcacık içini ısıtıcak aşk dileriz.
bundan sonra aşkınız için savaşın falan demicem feministler başıma ekşiyo yoksa:KK1:

anlat canım anlatttttttt. dök içinii.
ayy kıyamam ben yaaaa:2:

şeker_şey
31-12-10, 07:12
A_L_A'cım günaydın. :KK3:
dün elektrikler bir kesildii bir daha da gelemedi malesef.. :KK31:
ne kadar çok muhabbetler edilmiş.ben yokken. :KK51:
günaydın diyorum herkese... :KK34:
hayırlı Cumalar.
:KK70:

aydasu
31-12-10, 07:12
Cümleten günaydın :KK3:

Naz, canım geçmış olsun, bızı habersız bırakma emi...

Bir kadın, kuzum...
Ne tatlı bir duygu yasadıgın, Rabbım kazasız belasız kucagına almayı nasıp etsın ınsallah...

hypatia...
Kendini uzme demekten baska bısey gelır mı elımden bılmıyorum arkadasım, anlatmak rahatlamak ıstersen senı dınlerız :KK34:

ALA gunaydın canım...

Şeker sey nasılsın :KK3:

şeker_şey
31-12-10, 07:12
aydasu selam canım,
iyiyim çok şükür.
işteyim napim.
kendime gelmeye çalışıorum.
sabah alarmı duymamışım azcık geç kaldık işe..
:KK53:

BULUTOLSAM
31-12-10, 07:12
anlatıp rahatlamam lazım çok moralim bozuk...
bunaldım... ruh sağlığım yerinde değil artık...
eşimin iş yeri,nde patronun ablası 50 yaşında dengesiz bir kadın var
eşim orada işe başlamadan önce de dengesizliğini duymuştuk zaten..
ona buna asılmalar falan... eşimede teline saçma sapan mesajlar falan attı..
mailine şiir falan gönderdi...işte yazıda birinin kadını olmak istiyorum falan yazıyordu. eşim okumamaış bile mailine ben bakarken gördüm... kadın rahatsız eşimin bişeyi olmadığını biliyorum ama kadına takığım.
dün sabah işe hazırlanırken şeytan dürttü... eşimin telefonuna baktım foto kısmında kadının fotoğrafı var.diyorum ya kadın dengesiz... kesin hadi benide çek diye zorlamıştır eşimi eşimin gel çekeyim demeyeceğinden eminim... kızdığım neden daha sonra silmedi.. benim hassas ollduğumu biliyor...
kızdım.. kavga ettik..nitekimde kadın demiş fotoğrafımı bluetootla göndereyim diye...
akşamda ne var bunda diye yine tartıştık... dışarı çıkıcaktı... arkadaşlarıyla çıkmasına kızmamada bozuluyordu.. dışarı çıktı. saat 12 de geldi...çok moralim bozuk ruhum daralıyor artık.

aydasu
31-12-10, 07:12
şeker_şey
aydasu selam canım,
iyiyim çok şükür.
işteyim napim.
kendime gelmeye çalışıorum.
sabah alarmı duymamışım azcık geç kaldık işe..
:KK53:
Aynı durum bende de var canım...
Bir insan evladı uyanmak için 12 tane alarm kurar mı :KK53:


BULUTOLSAM
anlatıp rahatlamam lazım çok moralim bozuk...
bunaldım... ruh sağlığım yerinde değil artık...
eşimin iş yeri,nde patronun ablası 50 yaşında dengesiz bir kadın var
eşim orada işe başlamadan önce de dengesizliğini duymuştuk zaten..
ona buna asılmalar falan... eşimede teline saçma sapan mesajlar falan attı..
mailine şiir falan gönderdi...işte yazıda birinin kadını olmak istiyorum falan yazıyordu. eşim okumamaış bile mailine ben bakarken gördüm... kadın rahatsız eşimin bişeyi olmadığını biliyorum ama kadına takığım.
dün sabah işe hazırlanırken şeytan dürttü... eşimin telefonuna baktım foto kısmında kadının fotoğrafı var.diyorum ya kadın dengesiz... kesin hadi benide çek diye zorlamıştır eşimi eşimin gel çekeyim demeyeceğinden eminim... kızdığım neden daha sonra silmedi.. benim hassas ollduğumu biliyor...
kızdım.. kavga ettik..nitekimde kadın demiş fotoğrafımı bluetootla göndereyim diye...
akşamda ne var bunda diye yine tartıştık... dışarı çıkıcaktı... arkadaşlarıyla çıkmasına kızmamada bozuluyordu.. dışarı çıktı. saat 12 de geldi...çok moralim bozuk ruhum daralıyor artık.

Merhaba bulutolsam...
Eşiniz kac yasında?
Haklısınız can sıkıcı bır durum fakat anladıgım kadarı ıle esınıze guvenınız tam...
Var cıdden boyle catlak kadınlar...
Lise de bır hocamız vardı, resım oğretmenıydı 50ye yakındı...
Kapıdan ıcerı gırer saclarını belıne kadar egılerek one arkaya savurur, erkeklere bakarak NASILIM GUZELMIYIM BUGUN derdı :KK37:
Onlar da gaz vermek ıcın alkıs, kıyamet...
Kadın kendını o sekılde mutlu ederdı...
Belkı resmı sılmeyı unutmustur ısten gucten arkadasım...

Sız soyleyınce bırden o catlak kadın canlandı gozumde...

A_L_A
31-12-10, 07:12
BULUTOLSAM
anlatıp rahatlamam lazım çok moralim bozuk...
bunaldım... ruh sağlığım yerinde değil artık...
eşimin iş yeri,nde patronun ablası 50 yaşında dengesiz bir kadın var
eşim orada işe başlamadan önce de dengesizliğini duymuştuk zaten..
ona buna asılmalar falan... eşimede teline saçma sapan mesajlar falan attı..
mailine şiir falan gönderdi...işte yazıda birinin kadını olmak istiyorum falan yazıyordu. eşim okumamaış bile mailine ben bakarken gördüm... kadın rahatsız eşimin bişeyi olmadığını biliyorum ama kadına takığım.
dün sabah işe hazırlanırken şeytan dürttü... eşimin telefonuna baktım foto kısmında kadının fotoğrafı var.diyorum ya kadın dengesiz... kesin hadi benide çek diye zorlamıştır eşimi eşimin gel çekeyim demeyeceğinden eminim... kızdığım neden daha sonra silmedi.. benim hassas ollduğumu biliyor...
kızdım.. kavga ettik..nitekimde kadın demiş fotoğrafımı bluetootla göndereyim diye...
akşamda ne var bunda diye yine tartıştık... dışarı çıkıcaktı... arkadaşlarıyla çıkmasına kızmamada bozuluyordu.. dışarı çıktı. saat 12 de geldi...çok moralim bozuk ruhum daralıyor artık.
gene feministleri toplıcam başıma ama hep derim
KADININ EN BÜYÜK DÜŞMANI GENE BİR KADIN.
kadınlar dengesiz, erkekler düşüncesiz.
Ne iğrenç, ne saçma sapan bir dünya olduk çıktık biz.

Hadi kadın gönderdi bluetooth la, eşin niye silmedi? silmedi çünkü önemsemedi.
e be adam, tmm sen önemsemiyorsun da eşinin bu konudaki hassasiyetini biliyorsun, bari sırf onun için dikkatli ol biraz dimi...?
ama yok nerde onlarda o ince düşünce.
bir de üstüne dışarı mı çıktı?
valla ben çıkmıcak diceksin diye bekledim... işte bir düşüncesizlik örneği daha...

offfff offf.
üzülme arkadaşım.
tabii ki 50 yaşındaki kadının kendince bazı kompeksleri vardır, kadın konusunda rahat ol, ferah tut içini.
eşine geince. e bugün alır herhalde gönlünü diye düşünmekteyim...

BULUTOLSAM
31-12-10, 07:12
aydasu
Aynı durum bende de var canım...
Bir insan evladı uyanmak için 12 tane alarm kurar mı :KK53:




Merhaba bulutolsam...
Eşiniz kac yasında?
Haklısınız can sıkıcı bır durum fakat anladıgım kadarı ıle esınıze guvenınız tam...
Var cıdden boyle catlak kadınlar...
Lise de bır hocamız vardı, resım oğretmenıydı 50ye yakındı...
Kapıdan ıcerı gırer saclarını belıne kadar egılerek one arkaya savurur, erkeklere bakarak NASILIM GUZELMIYIM BUGUN derdı :KK37:
Onlar da gaz vermek ıcın alkıs, kıyamet...
Kadın kendını o sekılde mutlu ederdı...
Belkı resmı sılmeyı unutmustur ısten gucten arkadasım...

Sız soyleyınce bırden o catlak kadın canlandı gozumde...
%100 elbette kimseye güvenmediğim gibi eşimede güvenmiyorum..
ama 50 yaşındaki bi kadınada yakın olmayacağından eminim..
eşim 30 yaşında...
kadının dengesizliği dillere destan zaten dediğim gibi daha eşim orada işe başlamadan önce duymuştuk.
bi çok erkek çalışma arkadaşına böyle davranıyormuş..