TEST

Seramik tencere ve tava almak isteyenler buraya :))


gnnrkcy
2-03-11, 08:03

Eki Görüntüle 149412

Eki Görüntüle 149413

Eki Görüntüle 149414

Eki Görüntüle 149415

Eki Görüntüle 149416

Eki Görüntüle 149417

Eki Görüntüle 149418

Eki Görüntüle 149419

Eki Görüntüle 149420

Eki Görüntüle 149421
Arkadaşlar uzun bir süredir bu tencereleri araştırıyorum. Çünkü biliyorumki teflonlar kanserojen madde içeriyor ve şuan için tek alternatifi seramik tava ve tencereler. Bu ürünler de yapıştırmaz özelliğe sahip olup tamamen doğal hammeddelerden ürtetilmişler. İç kaplamaları seramik ve camdan. Çizilme problemi olsa bile sağlığa zararlı madde içermediğinden kullanmaya devam edebiliyorsunuz. En çok beğendiğim modelleri buraya koyuyorum. Sizlerin de görüş ve önerilerinizi, kullananlar varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.

missberry
2-03-11, 16:03
Canım benim topiğimde de yazmıştım ama buraya da yazıyım modelde eklemişin.. Öncelikle benim favarim ilk baştaki greenpan'ın beyazları.. Benim aldığımda sadece siyahları vardı şimdi alacak olsam kesin onları alırdım. Yani model olarak onu öneriyorum sana.. Ama henüz kullanmadığım için greenpan iyidir kötüdür diyemicem :KK1: Sana burda önerebiliceğim bildiğim tek marka moneta.. Ablamdan biliyorum çok para vermişti zamanında ama çok memnun.. Haa birde essenso essenin kendi ürettiği ürünler ve essede sorun yaşanan ürünlerin çoğunun onlar olduğunu duymuştum. Ne kadar doğru bilemem ama ben seramik yada teflonda almaya cesaret edemezdim herhalde.. Karar senin tatlım..

gnnrkcy
2-03-11, 18:03
missberry
Canım benim topiğimde de yazmıştım ama buraya da yazıyım modelde eklemişin.. Öncelikle benim favarim ilk baştaki greenpan'ın beyazları.. Benim aldığımda sadece siyahları vardı şimdi alacak olsam kesin onları alırdım. Yani model olarak onu öneriyorum sana.. Ama henüz kullanmadığım için greenpan iyidir kötüdür diyemicem :KK1: Sana burda önerebiliceğim bildiğim tek marka moneta.. Ablamdan biliyorum çok para vermişti zamanında ama çok memnun.. Haa birde essenso essenin kendi ürettiği ürünler ve essede sorun yaşanan ürünlerin çoğunun onlar olduğunu duymuştum. Ne kadar doğru bilemem ama ben seramik yada teflonda almaya cesaret edemezdim herhalde.. Karar senin tatlım..
Aaa ben essensonun böyle sorunlu olduğunu bilmiyordum söylemen çok iyi oldu. Ben de burda en çok Monetaya sonra Korkmazın tavalarına güveniyorum. En sondakiler Korkmazın ürünleri yakından gördüm çok güzeldi. Bilgilendirdiğin için teşekkürler :))):nazar:

sirkencubin
4-03-11, 07:03
Ben de tavamı döküm almıştım hatta çeyizim için aldığım ilk şey tava olmuştu =))) 5 aydır kullanıyorum ama pişirme yüzeyinin bir kaç yerinde nokta kadar kalkmalar oldu. Kullanırken tıpkı teflon tava kullanıyormuş gibi özen göstermiştim. (metal kaşık kullanmadım dikkatli yıkadım vs) Esse den almıştım; tavsiye etmem.

gnnrkcy
4-03-11, 07:03
sirkencubin
Ben de tavamı döküm almıştım hatta çeyizim için aldığım ilk şey tava olmuştu =))) 5 aydır kullanıyorum ama pişirme yüzeyinin bir kaç yerinde nokta kadar kalkmalar oldu. Kullanırken tıpkı teflon tava kullanıyormuş gibi özen göstermiştim. (metal kaşık kullanmadım dikkatli yıkadım vs) Esse den almıştım; tavsiye etmem.
Teşekkürler canım paylaşımımın için fakat döküm tencereler çok hassasmış özenle bakım yapılması gerekiyormuş diye okumuştum.Hatta yüzeyi yağlanıyormuş paslanma vb sorun olmaması için. Döküm tencerede et yemekleri güveçte pişmişl lezzeti veriyormuş. Seramik ise teflon gibi yapıştırmaz yüzey ve kanserojen olmadığı için çok dikkatimi çekiyor.

tugbaogretmen
6-04-11, 16:04
canım karar werebildin mi hangi marka alacağına? bende buaralar araştırmadayım, ama karar weremiyorum bi türlü :KK25:

carpediem01
6-04-11, 21:04
ben de anneme seramik tencere takımı almak istiyorum ama çatlama yapıyor diye duydum. kafam çok karıştı. çelik tencere seti mi, seramik tencere setimi alsam bilemedim. eternitynin seramik tencere setini düşünüyorum ben de.:44:

gnnrkcy
7-04-11, 05:04
tugbaogretmen
canım karar werebildin mi hangi marka alacağına? bende buaralar araştırmadayım, ama karar weremiyorum bi türlü :KK25:
Canım karar verebildim Tencere olarak Moneta alacağım. Para durumunu ayaralayabilirsem bir tane orta boy tavasından da alırım. Tavalarda dediğim gibi Korkmazınkiler de çok hoşuma gitti. Monetanın piyasada olmayan çok daha profesyonel ürünleri markafoniye, trendyola, limangoya, evim.nete falan geliyor. Bu kampanyaları bekleyeceğim.

gnnrkcy
7-04-11, 05:04
carpediem01
ben de anneme seramik tencere takımı almak istiyorum ama çatlama yapıyor diye duydum. kafam çok karıştı. çelik tencere seti mi, seramik tencere setimi alsam bilemedim. eternitynin seramik tencere setini düşünüyorum ben de.:44:
Canım bence set olarak alma hangi tencerelere ihtiyacı olduğunu tespit edip karar ver. Mesela bir çelik tencere bir yapıştırmaz tencere ve tavaya ihtiyacı varsa böyle ayrı ayrı alman mantıklı olabilir. Seramik tencerelerin kullanım koşulları teflonlarla aynı. Teflon tencere ve tavalarında buzdolabına konulmaması, konulsa bile direk ocakta ısıtılmaması gerekiyor. Bunlar kullanım ömrünü uzatıyor.

carpediem01
7-04-11, 21:04
gnnrkcy
Canım bence set olarak alma hangi tencerelere ihtiyacı olduğunu tespit edip karar ver. Mesela bir çelik tencere bir yapıştırmaz tencere ve tavaya ihtiyacı varsa böyle ayrı ayrı alman mantıklı olabilir. Seramik tencerelerin kullanım koşulları teflonlarla aynı. Teflon tencere ve tavalarında buzdolabına konulmaması, konulsa bile direk ocakta ısıtılmaması gerekiyor. Bunlar kullanım ömrünü uzatıyor.
canım set almayı düşünüyorum çünkü daha hesaplı oluyor. zaten set dediğim 3 tencere 1 tava. seramik çizilme yapmıyorsa kesinlikle seramik düşünüyorum sağlık yönünden. annemin çelik tencereleri ve teflon tencereleri var zaten. bize çok fazla misafir gelip gittiği için tencereler yeterli gelmiyor artık :)) sen seramik tencere kullandın mı?

tugbaogretmen
11-04-11, 16:04
carpediem01
canım set almayı düşünüyorum çünkü daha hesaplı oluyor. zaten set dediğim 3 tencere 1 tava. seramik çizilme yapmıyorsa kesinlikle seramik düşünüyorum sağlık yönünden. annemin çelik tencereleri ve teflon tencereleri var zaten. bize çok fazla misafir gelip gittiği için tencereler yeterli gelmiyor artık :)) sen seramik tencere kullandın mı?

kayınvalidem kullanıyor, ilk onda gördüm bende. eminönünden bi mağazadan almış, uzun zamandır kullanıyo ne bi çizik ne de çatlama yok, çok güzeller, hem de temizliği çok kolay canım, annenin işine yarayacağına eminim :KK34: ama bence de set almak yerine ihtiyacın olan boylar da tencere tava almak daha iyi gibi...

tugbaogretmen
11-04-11, 16:04
gnnrkcy
Canım karar verebildim Tencere olarak Moneta alacağım. Para durumunu ayaralayabilirsem bir tane orta boy tavasından da alırım. Tavalarda dediğim gibi Korkmazınkiler de çok hoşuma gitti. Monetanın piyasada olmayan çok daha profesyonel ürünleri markafoniye, trendyola, limangoya, evim.nete falan geliyor. Bu kampanyaları bekleyeceğim.

seramik tencere&tava için ayrıca bi bütçe lazım zaten, baya pahalılar :26: greenpan istiyodum ben ama moneta ve korkmaz a da bi bakayım, teşekkr ederim canım :KK34:

carpediem01
12-04-11, 17:04
tugbaogretmen

kayınvalidem kullanıyor, ilk onda gördüm bende. eminönünden bi mağazadan almış, uzun zamandır kullanıyo ne bi çizik ne de çatlama yok, çok güzeller, hem de temizliği çok kolay canım, annenin işine yarayacağına eminim :KK34: ama bence de set almak yerine ihtiyacın olan boylar da tencere tava almak daha iyi gibi...
çok teşekkür ederim canım yardımın için. kullanan (veya yakını kullanmış olan) birinin yorum yapmasını istiyordum daha çok. çünkü en iyi kullanan biliyor...
bu ay alıcam inşallah. annem kullanınca ben de size haber veririm. :KK61:

ednh
16-04-11, 09:04
kızlarr bende seramik tencere istiyordum özellikle greenpanı çok istiyordum ve dün fındıkzade de ki esse mağazasına tesadüfen rastladım. inanın çokkk ucuz üst kat defolu ürünler ama inanın hiç birşeyi yok. orda ki çalışanlara sorarsanız ısrar ederseniz. hiç açılmamış kutusunda olansetleri bile çıkarıyorlar. ,

ben kyoto serisi 26 cm tencere tava ve ızgara tavası aldım 145 tl yee :KK66::KK66:

normalde hepsi 430 a falan geliyor almaya niyeti olan arkadaşlar varsa tavsiye ederimm :KK16:

carpediem01
16-04-11, 10:04
ben eternitynin 3 tencere+1 tavasını 200 tl'ye alıcam. acaba eternity kalitesiz mi? yani arada bayağı fiyat farkı var???? kafam karıştı yine.... :97: :kk77:

ednh
16-04-11, 20:04
canım arada şöyle bi fark var greenpan lar benim aldıklarım mesela cam ve seramik karışık alaşım.
diğerleri tamamen seramik alaşım bilidğim kadarıyla ama kalite konusunda eternity de çok iyi diye düşünüyorum ben bu kadr ucuza almasaydım eternity almayı düşünüyordum:KK16:

gulenbebek85
26-04-11, 07:04
arkadaşlar evimnette bianca seramik tava ve tencereler var. ne dersiniz? kaliteli bi marka mı bianca italya menşeiliymiş

gnnrkcy
26-04-11, 08:04
gulenbebek85
arkadaşlar evimnette bianca seramik tava ve tencereler var. ne dersiniz? kaliteli bi marka mı bianca italya menşeiliymiş
kalitelidir muhakkak ama ben Monetayı en iyisi diye biliyorum ve kampanyaya girmesini bekliyorum. Mağazalarda satılmayan ürünlerini getiriyorlar ve mükemmel gerçekten. İnşallah bulabilirim.

gulenbebek85
27-04-11, 07:04
bianca kullanan ya da hakkında bilgisi olan bi arkadaşımız yok mu?

cokemell
9-05-11, 09:05
ben pensofal aldim seramik kaplamali indiksiyon ocak uyumlu memnunum

ebru634
9-05-11, 17:05
tekzenin internetteki sitesinde bu tencere takımını buldum 130 tl,fiyatı çok uygun 9 parçalı,bilgisi olan var mı acaba güvenilir mi,ben rengini sevmedim ama fiyatı diğerlerine göre çok uygun kararsız kaldım


Eki Görüntüle 192074

ebru634
12-05-11, 18:05
cem firmasının tavalarını nasıldır bilemiyorum ama migrosta 5-18 mayıs tarihlerinde cem vanilya tencere 24 cm ve cem vanilya tava 26 cm olanında indirim var,24 cm tencere 49.90 26 cm tava 29.90 tl,dış yüzeyinin kırmızı olması bana çok cazip geliyor,dayanamayıp alabilirim :-))) benim seramikler zaten parça parça oldu,wok tava almak istiyorum seramik,bakalım biyerde indirime girerse alacağım

juligu
28-05-11, 10:05
Kızlar karacada seramik tencere seti çıkarmış bence tüm markalarda olucak biraz beklemek lazım,yada karacanınki alınırmı?Kalitelidir diye düşünmek istiyorum fiyatı uygun çünkü:kk77:

carpediem01
28-05-11, 21:05
juligu
Kızlar karacada seramik tencere seti çıkarmış bence tüm markalarda olucak biraz beklemek lazım,yada karacanınki alınırmı?Kalitelidir diye düşünmek istiyorum fiyatı uygun çünkü:kk77:
canım karaca çin malı üretim diye biliyorum ben. o nedenle uzak duruyorum. ucuz derken ne kadarmış ki fiyatı? ben eternitynin 3 tencere 1 tava setini 150 tl'ye aldım

juligu
29-05-11, 14:05
Araştırmak lazım tabi olabilir.Benim gördüğüm 3 tencere 1 tava seti 250 TL idi.Hayırlı olsun canım güle güle kullan eternıty nerde satılır bi bakayım bari bende,sağolasın.

tweety1314
1-06-11, 12:06
kızlar cemin seramik tenceresi ne kadar güvenilir? ben yemek takımlarım ve çelik tencere takımlarımı karacadan aldım karacanın eternity güvenilirse eternity alırım sizce hangisi daha iyi?

pelinctk
2-06-11, 09:06
Jumbo'nun yeni Ceramica serisi çıktı müthiş kaliteli bi ürün,gidip bakmanızı tavsiye ederim ben dün aldım denedim gerçekten başarılı olmuş içiniz rahat kullanabilirsiniz zaten 1947den beri kalitesi ve güvenilirliği tartışılmaz bir marka..

MATMAZEL87
2-06-11, 16:06
cok ciciler ya:KK55::KK55::KK55:

carpediem01
4-06-11, 14:06
jumbo güzeldir tabii ama fiyatları da çok hoşşş=)) kaça aldın canım sen?

pelinctk
6-06-11, 12:06
fiyatlarını da soliim tavalar 105,135,155 diye gidiyo basık olan tencere 225 derin olan 245 wok olanda 175..istediğin kombinasyonu yapıyosun set halinde değiller..wok'tan çok memnunum basık tencereside superr bayağı piyasa araştırması yaptımm en iyisi gerçekten..

phonex7
6-06-11, 13:06
yaa jumbo yinede pahalı gibi geldi bana,
seramikte en iyisi denen moneta bile bu fiyatlardan daha uygun..

kızlar ne diyosunuz
seramikte hem kaliteli hem uygun
ne nerden alınabilir??

phonex7
6-06-11, 13:06
yaa jumbo yinede pahalı gibi geldi bana,
seramikte en iyisi denen moneta bile bu fiyatlardan daha uygun..

kızlar ne diyosunuz
seramikte hem kaliteli hem uygun
ne nerden alınabilir??

angelanil
6-06-11, 13:06
kızlar bende kararsız kaldm su an cemin vanilya serisini mi alsam yoksa tefalden teflonların istediğim boyutundan set mi yapsam wok tavalarıyla birlkte bilemedm
ama o vanilya serisinin renkleri de çok güzel yaa kararsızım yine her zamnki gibi:KK31::KK31::KK31:

carpediem01
6-06-11, 19:06
jumbonunkiler çok çok pahalı bence... evet kaliteli ürün ama o paranın hepsi kaliteye gitmiyor. reklam giderleri de biz tüketicilerin cebinden çıkıyor... o kadarı benim bütçemi haydi haydi aşar yani...

phonex7
7-06-11, 09:06
yaa ben cem'e güvenemiyorum seramikte..

sanırım korkmaz'dan bi wok ve bi normal tava,
bide greenpan yada moneta'dan 2 tane tencere alıcam..

pelinctk
7-06-11, 12:06
Ben almadan araştırdığımda ceminkiler çin malı,monetanın özellikleriyle de jumbonunkileri karşılaştırdığımda jumbonunkiler daha üstün magnetik ocaklara da uygun çelik tabana sahipmiş oda kusursuz bir pişirme sağlıyomuş ciddende öyle çok memnunum kalitesiz mal alıp 2gün sonra pişman olmak istemiyorum

angeloflove
7-06-11, 15:06
kullananlar pek bı yorum yapmamıs ama bızde seramık tencere vardı hıc memnun deıldık sureklı yapısıyor kullanımı zor. kullanan bırılerı yorum yaparsa daha ıı olacak. tavanın bırı bır markada 400 bır markada 40 tl ıse bence hammedede cıddı farklılık vardır. bunu da goz ardı etmemek lazım.

andora1
16-06-11, 11:06
Arkadaşlar,yazışmaları okurken biraz üzüldüm çokta sıkıldım.Bu konu benim(iki çocuğum var)çocuklarım olduğundan beri üzerinde hassasiyetle duruduğum bir konu bu nedenle baya bir araştırma yaptığımı söylemeliyim.Öncelikle bu beyaz gördüğümüz ürünlerde iki çeşit var birincisi aslında bildiğimiz teflon'un pigmentleri ile oynanarak elde edilen beyaz kaplamalar ki bunlar teflondan daha dayanıksız ve özellikle çin malı olanlar süper sağlıksız.Bu ürünlere zaten doğru dürüst bir garantide veremiyorlar. Cemin vanilyası eternity ve greenpan ürünleri bu sınıfa giriyor. İkinci grup ki bence en sağlıklısı bu gerçek manada petro türevi içermeyen malzemeden üretilen ceramica. Bu ürünü zaten patent sahibi olan italyan moneta üretiyor.Esse mağazaları ve bir çok züccaciyecide görebilirsiniz.Bir de burada Jumbo'nun ürünlerini öven arkadaşlar var aslında seçtikleri ürün doğru ama Jumbo da zaten ürünü Monetaya ürettiyor.Yani sonuçta onların ürünü de Moneta ama çok pahalı gelebilir. Limango vs yerlerde satılan Moneta ürünlerini de piyasadan ucuza almış olmuyorsunuz.Ben yıllardır müşterisi olduğum Zeno (bağdat caddesi üzerindedir)dan bu Monetaları internet vb yerlerden çok daha uygun fiyatlara alıyorum.Kullandığım ürünlerden inanılmaz memnunum ve hepinize tavsiye ederim.Benim kullandığım serinin adı Moneta ceramica1 serisi bu arada.
Hepinize sevgiler ışıklı günler dilerim...

phonex7
18-06-11, 09:06
andora1
Arkadaşlar,yazışmaları okurken biraz üzüldüm çokta sıkıldım.Bu konu benim(iki çocuğum var)çocuklarım olduğundan beri üzerinde hassasiyetle duruduğum bir konu bu nedenle baya bir araştırma yaptığımı söylemeliyim.Öncelikle bu beyaz gördüğümüz ürünlerde iki çeşit var birincisi aslında bildiğimiz teflon'un pigmentleri ile oynanarak elde edilen beyaz kaplamalar ki bunlar teflondan daha dayanıksız ve özellikle çin malı olanlar süper sağlıksız.Bu ürünlere zaten doğru dürüst bir garantide veremiyorlar. Cemin vanilyası eternity ve greenpan ürünleri bu sınıfa giriyor. İkinci grup ki bence en sağlıklısı bu gerçek manada petro türevi içermeyen malzemeden üretilen ceramica. Bu ürünü zaten patent sahibi olan italyan moneta üretiyor.Esse mağazaları ve bir çok züccaciyecide görebilirsiniz.Bir de burada Jumbo'nun ürünlerini öven arkadaşlar var aslında seçtikleri ürün doğru ama Jumbo da zaten ürünü Monetaya ürettiyor.Yani sonuçta onların ürünü de Moneta ama çok pahalı gelebilir. Limango vs yerlerde satılan Moneta ürünlerini de piyasadan ucuza almış olmuyorsunuz.Ben yıllardır müşterisi olduğum Zeno (bağdat caddesi üzerindedir)dan bu Monetaları internet vb yerlerden çok daha uygun fiyatlara alıyorum.Kullandığım ürünlerden inanılmaz memnunum ve hepinize tavsiye ederim.Benim kullandığım serinin adı Moneta ceramica1 serisi bu arada.
Hepinize sevgiler ışıklı günler dilerim...
çok sağolasın andora1 :KK61:
aydınlatıcı oldu bu açıklamalar..

Secilburgaz
21-06-11, 20:06
ESSE Bedava verse almam. Mallalrı çok dandik ve gittiğinizde garantili ürünleri bile saygısızca geri almayız diyorlar. Özellikle seramik tavaları greenpan marka dış boyası iki günde soyuluyor. Ki ben elde yıkarım. Çok saygısızlar ve çok dandik ürünleri var. ESSE mi kapıma bi daha asla sokmam. Allah bildiği gibi yapsın onları. Bir yağdanlık aldım. Bir baktım pazarda her yerde var. Eşimde dalga geçiyor , bak senin esseden aldıkların heryerde varmış. Bilseydin ta oralara gitmezdin değilmi diyerekten. Ucuz çin malları filan almak istiyorsanız doğru adres ESSE:) ESSE= Enayi Soyma Sanayii Endüstri Ltd. Şti.:)) Hergune1esse.com Esse ürünleri %50ye varan indirimle Müşteyiye saygısızlık ise % 100:)

phonex7
22-06-11, 07:06
Secilburgaz
ESSE Bedava verse almam. Mallalrı çok dandik ve gittiğinizde garantili ürünleri bile saygısızca geri almayız diyorlar. Özellikle seramik tavaları greenpan marka dış boyası iki günde soyuluyor. Ki ben elde yıkarım. Çok saygısızlar ve çok dandik ürünleri var. ESSE mi kapıma bi daha asla sokmam. Allah bildiği gibi yapsın onları. Bir yağdanlık aldım. Bir baktım pazarda her yerde var. Eşimde dalga geçiyor , bak senin esseden aldıkların heryerde varmış. Bilseydin ta oralara gitmezdin değilmi diyerekten. Ucuz çin malları filan almak istiyorsanız doğru adres ESSE:) ESSE= Enayi Soyma Sanayii Endüstri Ltd. Şti.:)) Hergune1esse.com Esse ürünleri %50ye varan indirimle Müşteyiye saygısızlık ise % 100:)
kız az yavaş kapattırcan siteyi :KK33: :KK61:

glyztrk
13-07-11, 20:07
arkadaşlar merhaba.ben de bir süredir tava ve tencerede teflon esaretinden kurtulmak istiyordum ve nihayet tam konsantre ile konuya kafa yormaya başladığımda o kadar da kolay olmayacağını anladım.andora1 'e teşekkür ediyorum beni gerçekten çok aydınlattı ancak ben bernardo mağazasında ballarını diye bir marka gördüm hammaddesi keravis ve serinin adı Salento Keravis WhiteStone.andora1 bu markadan hiç bahsetmemiş.3 tencere 1 tava 330 tl şu an ki kampanya fiyatı.eşim de şu ara bu tencereleri almaya çok açık bu fırsatı kaçırmak istemiyorum.özellikle andora1 yardımcı olursanız çok sevinirim.teşekkürler....

ekicioglu
18-07-11, 17:07
arkadaşlar bu moneta marka ürünler nerede satılıyor acaba? istanbul avrupa için, fala zamanım olmadığı için gezerek bulmak çok zor..lütfen yardım edin...:KK43:

Rabbit11
20-07-11, 05:07
Merhaba,
Ben de bir süredir evdeki teflonlardan kurtulmak üzere, yerine ne alınabilir diye araştırma içerisindeydim. Yaptığım araştırmalar sonucunda tüm alternatifler içerisinden seramik ürünlerin en iyisi olacağına karar verdim (hem sağlıklı oluşu hem de kullanım kolaylığı açısından). Sonrasında da hangi marka seramik tencere tava alınması gerektiği konusunda uzun araştırmalar yaptım ve en kalitelisinin moneta olduğu bilgisini edindim. 3.aşamada ise monetayı uygun fiyata nereden alırım konusuydu ki bunun için de tüm moneta bayilerini tek tek aradım diyebilirim. en iyi fiyatı, andora1 kullanıcısının da belirttiği gibi zeno-bağdat caddesi mağazasından aldım. Diğer mağazalardan aldığım fiyata göre oldukça uygun fiyata aldım. Zenoda iki seri satılıyordu, 01 ve deluxe serileri. Bunlar seramik kaplama açısından aynı özelliklere sahip. Ancak deluxe serisinin özelliği, kulpları silikon olduğu için fırına da koyabiliyorsunuz. Ocakta başlayıp fırında devam eden yemekler için ideal. Bir diğer özelliği de daha estetik oluşu, ki beni cezbeden de bu oldu.
Sonuç olarak tencere tavaları aldım ve kullanmaya başladım. Asıl güzelliği kullanmaya başlayınca anlıyorsunuz. Kendiniz denemeden anlamanız zor ama denerseniz göreceksiniz, neredeyse sıfır yağ kullanarak istediğinizi pişirebilirsiniz, kesinlikle hiçbir şekilde yapışmıyor. yapışmama performansı olarak teflondan 20 kat daha iyi diye düşünebilirsiniz. aynı şey temizlenmesi konusunda da geçerli. normalde kazınması ya da suda bekletilerek temizlenmesini gerektirecek durumlarda, bu ürünleri peçeteyle silerek bile temizleyebiliyorsunuz. Kullanırsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız.
Seramik ürünler için de teflon ürünlerde olduğu gibi tahta veya benzeri kaşıkla kullanılması gerekiyor, yoksa çizilebiliyor. Ancak çizilse de teflonda olduğu gibi zararlı maddeler açığa çıkarmıyor. Bir diğer dikkat edilmesi gereken konu da, yemek yaparken alışkın olduğumuz, kaşığın üzerinde kalanları tencerenin içine yollamak için tencerenin kenarına vurarak yaptığımız hareketten kesinlikle vazgeçmeniz gerekiyor. çünkü böyle yaparak, kenarındaki seramik kaplamaya zarar vermiş oluyorsunuz. ayrıca bulaşık makinesine atılabiliyor olmasına rağmen, ben elde yıkamayı tercih ediyorum (ki yıkaması gerçekten çok kolay), bu şekilde yapışmazlık özelliğinin daha uzun ömürlü olacağı söyleniyor.

deniz_lalesi
20-07-11, 12:07
teflonlarımdan sonra yenileme zamanı gelince; bende monetanın bir serisinden aldım.. seramikte en iyisidir..pişirmesindeki rahatlığı kadar, yıkamasıda çok kolay oluyor. ayrıca seramikten ayrı, silit markasınıda tavsiye ederim(yine yapışmaz tencere tavalardan oluşuyor.silergan diye bir malzemeymiş iç kaplaması).biraz ağır oluyor ama, mükemmel ve ömürlük bi ürün..şimdilik tavasından aldım,tecrübeyle sabit:KK34:

ekicioglu
24-07-11, 06:07
Rabbit11
Merhaba,
Ben de bir süredir evdeki teflonlardan kurtulmak üzere, yerine ne alınabilir diye araştırma içerisindeydim. Yaptığım araştırmalar sonucunda tüm alternatifler içerisinden seramik ürünlerin en iyisi olacağına karar verdim (hem sağlıklı oluşu hem de kullanım kolaylığı açısından). Sonrasında da hangi marka seramik tencere tava alınması gerektiği konusunda uzun araştırmalar yaptım ve en kalitelisinin moneta olduğu bilgisini edindim. 3.aşamada ise monetayı uygun fiyata nereden alırım konusuydu ki bunun için de tüm moneta bayilerini tek tek aradım diyebilirim. en iyi fiyatı, andora1 kullanıcısının da belirttiği gibi zeno-bağdat caddesi mağazasından aldım. Diğer mağazalardan aldığım fiyata göre oldukça uygun fiyata aldım. Zenoda iki seri satılıyordu, 01 ve deluxe serileri. Bunlar seramik kaplama açısından aynı özelliklere sahip. Ancak deluxe serisinin özelliği, kulpları silikon olduğu için fırına da koyabiliyorsunuz. Ocakta başlayıp fırında devam eden yemekler için ideal. Bir diğer özelliği de daha estetik oluşu, ki beni cezbeden de bu oldu.
Sonuç olarak tencere tavaları aldım ve kullanmaya başladım. Asıl güzelliği kullanmaya başlayınca anlıyorsunuz. Kendiniz denemeden anlamanız zor ama denerseniz göreceksiniz, neredeyse sıfır yağ kullanarak istediğinizi pişirebilirsiniz, kesinlikle hiçbir şekilde yapışmıyor. yapışmama performansı olarak teflondan 20 kat daha iyi diye düşünebilirsiniz. aynı şey temizlenmesi konusunda da geçerli. normalde kazınması ya da suda bekletilerek temizlenmesini gerektirecek durumlarda, bu ürünleri peçeteyle silerek bile temizleyebiliyorsunuz. Kullanırsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız.
Seramik ürünler için de teflon ürünlerde olduğu gibi tahta veya benzeri kaşıkla kullanılması gerekiyor, yoksa çizilebiliyor. Ancak çizilse de teflonda olduğu gibi zararlı maddeler açığa çıkarmıyor. Bir diğer dikkat edilmesi gereken konu da, yemek yaparken alışkın olduğumuz, kaşığın üzerinde kalanları tencerenin içine yollamak için tencerenin kenarına vurarak yaptığımız hareketten kesinlikle vazgeçmeniz gerekiyor. çünkü böyle yaparak, kenarındaki seramik kaplamaya zarar vermiş oluyorsunuz. ayrıca bulaşık makinesine atılabiliyor olmasına rağmen, ben elde yıkamayı tercih ediyorum (ki yıkaması gerçekten çok kolay), bu şekilde yapışmazlık özelliğinin daha uzun ömürlü olacağı söyleniyor.
çok teşekkür ederimm, çok yardımcı oldun canımm sağol :)

anatolian star
25-07-11, 20:07
Bence bir de Cem Bialetti markasına bakın. Burada vanilya serisi adı altında satılan seri yurtdışında aeternum adı altında satılıyor. Ki Bialetti çok iyi bir İtalyan markasıdır. Ben çok memnunum.

asude38
2-08-11, 20:08
hisarın kampanya broşürüne baktıysanız sayfa 40da seramik tencere seti var. hisar seramik tencerelere ilk defa giriyo ama kalitesini ispat etmiş bi marka neticede.. fiyat nakitte biraz daha iner ama yinede yüksekmiki

glyztrk
3-08-11, 19:08
merhaba arkadaşlar.bende sonunda moneta 2tencere 2 tava aldım.henüz kullanmadım ,yarın eve getirecekler.aslında hisar alacaktım ama bana seramik tencereleri hangi firmaya yaptırdıklarını söyleyemediler.öğrenip sizi ararız dediler ama aramadılarda.bende moneta aldım.burada fiyatlar söylenmiyo heralde kimse yazmamıştı ama ben bilgi olması için yine yazacağım.hisar 4 tencere 1 tava 440 tl idi.moneta ankara ankamall decorium mağazasında 2 tencere 2 tava 490 tl ye aldım.umarım kazıklanmamışımdır.herkese sevgiler ve hayırlı ramazanlar........

gnnrkcy
4-08-11, 09:08
glyztrk
merhaba arkadaşlar.bende sonunda moneta 2tencere 2 tava aldım.henüz kullanmadım ,yarın eve getirecekler.aslında hisar alacaktım ama bana seramik tencereleri hangi firmaya yaptırdıklarını söyleyemediler.öğrenip sizi ararız dediler ama aramadılarda.bende moneta aldım.burada fiyatlar söylenmiyo heralde kimse yazmamıştı ama ben bilgi olması için yine yazacağım.hisar 4 tencere 1 tava 440 tl idi.moneta ankara ankamall decorium mağazasında 2 tencere 2 tava 490 tl ye aldım.umarım kazıklanmamışımdır.herkese sevgiler ve hayırlı ramazanlar........
Canım kazıklanmamışsın galiba ben de sormuştum oraya. İki serisi vardı biri daha iyiydi ve biraz daha pahalıydı. Ben henüz almadım. Taksitli mi aldın canım ?