ÇOK PRATİK KREM ŞANTİLİ KURABİYE(resimli)


nex
3-03-11, 16:03
arkadaşlar gerçekten çok pratik ve içinde malzemede yok denecek kadar az:)
ılınınca pudra şekerine bulayın sıcakken dağılıyor!!!!

kk yeni olduğum için(tatlılar) bölümüne açmıştım goknur85 arkadaşımın önerisiyle şimdi burayada yazıyorum:)



1. bir poşet krem şanti(bir kutudan iki tane çıkıyor ya onun bir poşeti sadece)

2. 1 su bardagı sıvı yağ

3. 3 bardak un

4. üzeri için pudra şekeri

1.1 poşet krem şanti 1bardak yağ ile çırpılır

2.daha sonra içine 3 bardak un eklenir

3.175-200 derece fırnda 20 dakika pişirilir(üzeri çatlayınca pişmiş oluyor zaten

4.sıcakken sakın ellemeyin hemen dagılır ılınınca pudra şekerine bulanır

5.servise hazıııııııııııııııır

6.kızlar tadı koskanın un kurabiyelerine benziyor agızda dagılıyor

7.süper bir tat...

berceste_
3-03-11, 16:03
sğol arkadaşım bu tarifi ben devamlı yaparım hızlı ve güzel bir tariftir tavsiye ederim:KK3:

samyeli34
5-03-11, 10:03
bırazdan deneyecegım ..
teşekkur ederım

cadoloz_x
5-03-11, 11:03
dun denedım cok begendım cok guzel oldu ama hamuru cok degısık oldu sekıl olması zor oldu normal hamur gıbı degıldı toparlanmıyodu ama pısınce cok guzel oldu :))

samyeli34
5-03-11, 14:03
evet yaptım ve cok begendım enfes oldu..
sadece bana gore bırazda tatlı oldu..
hamuru yumaşak kıvamda tepsıye koyarken nazık olmaya calıştım.)
daha once nasıl duymamı, gormemışım okumamışım.)
bu kadar kolay ve lezız bır tarıf ılgınc..
kım bulmuş bu tarıf acep..)
tarıfı yazan arkadaşım yenıden teşekkur ederım sagolasın..

goknur85
6-03-11, 09:03
ben teşekkürü etmiştim ama bir kez daha bu topikte ediyim :)kızlar gerçekten enfes bir tadı oluyor.Geçen gün vardı yaptım tarifi herkes hazır zannetti kurabiyeyi.tırtıl yaptım bide.tarifini duyunca şok oldular :)teşekkür ederim arkadaşım tekrar.

su.ay
6-03-11, 11:03
ooo çok güzel görünüyor. hemen kaydettim. deneyeceğim en kısa sürede:))

white1903
6-03-11, 12:03
mutlaka deneyeceğim çok pratik ve lezettli görünüyor.
teşekkürler

bisi
6-03-11, 19:03
cok guzel gorunuyo canım ellerıne saglık bende gecen gun antep fıstıklı pudıng den kurabıye yaptm oylede tavsıye ederım guzel oluyo:KK9:

rukiyesahin
6-03-11, 19:03
çok değişik bi tarif mutlaka deneyeceğim.yalnız bir sorum olacaktı.kabartma tozu malzeme listesinde yok.acaba kabarıyomu?

gurbetci_66
7-03-11, 10:03
paylasimin icin tesekkürler:KK34: dün denedim fakat yaparken biraz tedirgindim nasil olur güzel olurmu diye ama sonuc mükemmmel oldu:KK56:

sevdm
7-03-11, 14:03
Denedim süper oldu tskler.:nazar:

nex
8-03-11, 12:03
goknur85
ben teşekkürü etmiştim ama bir kez daha bu topikte ediyim :)kızlar gerçekten enfes bir tadı oluyor.Geçen gün vardı yaptım tarifi herkes hazır zannetti kurabiyeyi.tırtıl yaptım bide.tarifini duyunca şok oldular :)teşekkür ederim arkadaşım tekrar.
goknurcum saol canım:KK71:
bak senin için buraya da taşıdım:KK1:
kakaolu krem şantiylede dene o da çok farklı oluyor:KK56:

nex
8-03-11, 12:03
kakaoluda güzel oluyor kızlar
çok tatlı sevmeyenler için

nex
8-03-11, 12:03
rukiyesahin
çok değişik bi tarif mutlaka deneyeceğim.yalnız bir sorum olacaktı.kabartma tozu malzeme listesinde yok.acaba kabarıyomu?
kabartma tozu kullanılmıyor canım

arkadaşlar beğenmenize sevindim hepinize afiyet olsuuuuuuuuuuuun:KK56::KK71:

goknur85
8-03-11, 17:03
nex
goknurcum saol canım:KK71:
bak senin için buraya da taşıdım:KK1:
kakaolu krem şantiylede dene o da çok farklı oluyor:KK56:
yok canım yapmıyım kakaolusunuda.Yapmıcam artık bu kurabiyeni:))Ay yaptığım günden beri bu 5.yapışım.Bıktım wallahi:KK70:Eşim hergün söylüyor kurabiye bitti hanım.Akşam gelir gelmez soruyor yaptınmı hanım benm kurabiyeden die.Bide rejim yapıyor güya.Koca tepsiyi nerdeyse kendisi bitiriyor.Nerden yaptıydım diyorum şimdide:)şaka bir yana eminin onun tadıda çok güzeldir.Bağımlısı olduk yani.Çok sağol canım.Başka güzel tariflerin varsa dört gözle bekliyoruz ben ve eşim :):KK1::KK1:

fatmanehir
8-03-11, 22:03
tarif için teşekkürler.gerçekten güzel oldu.çok pratikmiş

AnneyimBen
9-03-11, 06:03
cuma mısafırlerım var onlara yapıcam ınsallah guzel olur becerebılırım

rukiyesahin
9-03-11, 11:03
nex
kabartma tozu kullanılmıyor canım

arkadaşlar beğenmenize sevindim hepinize afiyet olsuuuuuuuuuuuun:KK56::KK71:
bende yaptım.gerçekten çok güzel oldu.favorim oldu bu kurabiye.mutlaka kakaolusunuda yapıcam.çok teşekkürler canım.

seda
9-03-11, 12:03
gerçekten pratik ve lezzetli bir tarifmiş çok teşekkürler :KK19:

sevdm
10-03-11, 13:03
Bende yaptim yiyen bayildi:):KK56:

nex
10-03-11, 16:03
goknur85
yok canım yapmıyım kakaolusunuda.Yapmıcam artık bu kurabiyeni:))Ay yaptığım günden beri bu 5.yapışım.Bıktım wallahi:KK70:Eşim hergün söylüyor kurabiye bitti hanım.Akşam gelir gelmez soruyor yaptınmı hanım benm kurabiyeden die.Bide rejim yapıyor güya.Koca tepsiyi nerdeyse kendisi bitiriyor.Nerden yaptıydım diyorum şimdide:)şaka bir yana eminin onun tadıda çok güzeldir.Bağımlısı olduk yani.Çok sağol canım.Başka güzel tariflerin varsa dört gözle bekliyoruz ben ve eşim :):KK1::KK1:
:KK1:afiyet olsun canııııııım sende sağol:KK69:
evet aynen benim eşimde bittimi benim kurabiyeler diyor:KK1:

tatlılar bölümünde fincan kek tarifim var çok pratik oda çok güzel oluyor baktınmı bilmiyorum
bazı arkadaşlar hamur oldu diyor ama benim ilk yapışımdan itibaren hiç öyle bişey olmadı(tencereye fincanların yarısını geçmeyecek kadar su koyunca asla sorun olmuyor) onunda bağımlısı olacağından eminim:KK56:daha dün yine misafirlerime yaptım bayıldılar tarif alıp gittiler suda piştiğini duyan inanamıyor denemeni şiddetle öneririm canımcım

nex
10-03-11, 16:03
AnneyimBen
cuma mısafırlerım var onlara yapıcam ınsallah guzel olur becerebılırım
neden beceremeyesin eminim çok güzel olacağından
bak göreceksin hepsi tarifini isteyecek:KK66:

kays
10-03-11, 17:03
tarif çok kolay, çok güzel inşallah sonuç da güzel olur. Yani eminim güzeldir de benim yaptığım güzel olacak mı bakalım=) attım şimdi fırına bekliyorum:KK68:

kays
13-03-11, 17:03
ya çok güzel olduuuu :KK9: ve ben ilk defa kurabiye yaptım, çok başarılı=) nerdeyse yarısını da ben yedim. yarın yine yapıp arkadaşıma götürüyorum. çok teşekkürler tarif için :KK19: