Aralık 2011 anneleri


deryam160510
9-06-11, 09:06
nanan
sağol canım.
bana ne içtin ağrı için dd parol dedim gün içinde 3 kere içtim fayda vermedi hiç ddm minoset bide parol veriyoruz ikisininde içeriği aynı yapacak bişey yok dedi eve git uyumaya çalış dedi:KK1:uyuyabilsem zaten ben sana nie gelem gece yarısı değilmi.altından bişey çıkar benim 1 yıl boyunca midem bulandı durupdururken hep bulanıyordu dr gttm bana çalışıyormusun diye sordu evet ddm stresttndr deyip antidepresan verip durdu 1 yıl böyle geçti sonra istanbula geldim eşim böyle olmaz dedi acıbadem sigorta yapıp acıbademe gtrdü midemde 12 parmak bağırsağına kadar yara dolmuş midem dr bile şaşırdı endoskopide az kalsın delincekmiş midenin hali ne böyle nasıl bu 50 yaşna kdr anca olbilck bir yara bu dd çok korkuttu bizi. bulantılarımda ondanmış şimdi bu ağrılarındabakalım altından ne çıkacak hangi hastanede şifam bilsem ona gidecemde
canım hamilelikten de baş ağrıyo,ben ömrümde çekmedim baş ağrısını ama hamile olunca ara sıra bende de oluyo,ani tansiyon düşmesi 14. haftada olur diyo,ben de hafta sonu sürekli uyudum,başım dönüyodu,aklına kötü bişey getirme,stres yapma,hamileliktendir bence,bak benim sol böbreğim ağrıyo ara ara demiştim,şimdi sağ da ağrıyo ara ara,bezen bel,bazen kasıkta hafif hafif ağrılar ouyo,kaslar kasılıyo gevşiyo,karnımız büyüyo,organlar da bu sürece alışıyo,merak etme geçecek

tulayuzun
9-06-11, 09:06
nanan
allah kolaylık versin. bu arada gece acile gittiğimiz hastanede çalışma vardı kaynak yapıyorlardı demirle hastaneye girince sanki biri bize kamera şakası yapıyor gibiydi. benim başım ağrıyor hastanede gürültü dolu. bugunde kapının önünde kaldırım çalışmasımı ne var beton delip duruyorlahamile olan yerde gürültü yasaklansın istiyorummmmm:KK43::21::21::21huzur sessizlik bir hamak ve ben içinde hayl etmesi bile güzel:21::21::21:
bis h.sonu pikniğe gitcez hamağımı götürcem yastıklar falan da bu senenin ilk hamak keyfi olcak benim için kısmet diyim geçen hafta gidilcekti arkadaşım yüzünden iptal oldu bu defa karı koca gitcez kimseyi de beklemicez:KK51::KK51::KK51:

uscu
9-06-11, 09:06
mariposita
dr % 97lik bi ihtimal erkek dedi. daha mümkünü yok dönmez bu sıpacık.%3 nerdeeeeeeeeeee
Canım kesin erkekmiş o zaman:) çok tatlı çok sevindim
bende cumartesi tekrar gidicem cinsiyetini çok merak ediyorum sabredemiyeceğim

nanan
9-06-11, 09:06
Sumak
gunaydııııııın..

nanan cok uzuldum cnım gozlerım doldu bende bu haftanın basından berı bas agırısı cekıyorum dıscıye gıttım dişten degıl kulak burun bogaza gıttım degıl..ama tuttu mu gecmıyor bugun ıyıyım bıraz..
cok zor oluyor ,ınsallah kısa zamanda gecer canım..
sağol sumakcım inşllh sennve tüm rahatsız olanlarn en yakında şifa bulmanız dileğimle. gerçekte bizden başka birbirimizi iyi anlıcak acısıyla acı çekecek biri yoktur heralde hepinizi çok seviyorum sizle paylaşında en başta psikolojik olarak rahatlıyorum . inşllh sende en tez zamanda şifa bulursun:KK70:

nanan
9-06-11, 09:06
tulayuzun
bis h.sonu pikniğe gitcez hamağımı götürcem yastıklar falan da bu senenin ilk hamak keyfi olcak benim için kısmet diyim geçen hafta gidilcekti arkadaşım yüzünden iptal oldu bu defa karı koca gitcez kimseyi de beklemicez:KK51::KK51::KK51:
:nazar::nazar::nazar:çok güzel birgün geçirirsiniz inşllh bebişi salıncağa alıştırmaya başlıyoruz demek:KK1:bolca enerji temiz hava oksijen depolayıp gelecek haftaya çokdaha güzel başlarsın inşll

eceayhan
9-06-11, 09:06
yazılarınızı okudukça kendi hamlelik günlerim aklıma geliyor..nostalji yapıyorum sayenizde aralık anneleri :)

nanan
9-06-11, 09:06
deryam160510
canım hamilelikten de baş ağrıyo,ben ömrümde çekmedim baş ağrısını ama hamile olunca ara sıra bende de oluyo,ani tansiyon düşmesi 14. haftada olur diyo,ben de hafta sonu sürekli uyudum,başım dönüyodu,aklına kötü bişey getirme,stres yapma,hamileliktendir bence,bak benim sol böbreğim ağrıyo ara ara demiştim,şimdi sağ da ağrıyo ara ara,bezen bel,bazen kasıkta hafif hafif ağrılar ouyo,kaslar kasılıyo gevşiyo,karnımız büyüyo,organlar da bu sürece alışıyo,merak etme geçecek
benimde arada sağ sol böbreğim ağrıyor ama ben ayaklarıma dikkat etmiyorum bu aralar ondandır diye birde suöluyum dikkat etmiyorum terlik giymeye o yüzden şikayet edemiyorum :KK59:haklısın bide bebiş iyice yerleşiyor artık maşallah sağlılı olsunlarda arada şikayet etcez arada iyi olacz öle gececek inşllh. sağlığım yerine gelince 3 ay bitti bile diyom ne kaldıki diyom ağrım oluncada ooooo daha çok var daha 3 aycığı bitti.:KK1::KK1:kendi söylediğimle çelişiom

uscu
9-06-11, 09:06
lumos
Kızlar ben çok takip edemiyorum çalıştığım için.DOktor cinsiyeti ne zaman sölüo??benim ki de 12 haftalık fln...Merak ediorum ben de.16 sında doktora gitcem ama..
Bazıları 12 haftalıkken öğreniyor:nazar: (şanslı arkadaşlarımız) bazılarıda 16 hafta da falan öğrenecek inşallah:KK66:

epsilonsigma
9-06-11, 09:06
nanan
slm annecikler kimse beni merak etmedimi çok üzüldüm geçmişi okuyunca:KK59:
2 haftadır süren hafif başağrılarım önceki gün biranda tavan yaptı yumrukla kafama vurup durdum aralıksız. parol içtim ama hiç faydası olmadı.butungun ağlayarak kafama yumrukla vurarak çıldırdım.gecesindede böyle olmucak deyip dayanamadım dr gittim ama ilaç veremieyiz dd hamile olduğunuzdan serum takalım dd 1 saat srr deyince evde çocuklar var ddk siz takın biz avde çıkrrz bitince ddk tamm dendi. tansiyonum 9-5 geldi serumu tkrken öyle hızlı sapladıki eşim bile şaşırdı alışıkkn bu durum birde iğneyi içinde oğnatıp durdu damarımı patlattı kolumu mosmor yaptı beceriksiz becemiyoran yapma ki bana o kdr kolay serum takarlarki hemşireler bile karayolları gb damarlarınız der nettir.bende kalsın ddm nasılsa ağrıya faydası olmucak üstelik tansionum dahada düştü eve geldik sabah kadar ağladım kafama vura vura sabahı ettim sabah biraz iyi gibiydim kızımın gösterisi için beyaz tsort kot etek istemişler onu alayım ddm arabayı yıktmaya vrp lcw grdm ödeme sırasında fenalaştım. koltuğa oturdum ama aklım 3 yaşındaki kızımda bayılırsam onu kaçırırlr diye kendimi nasıl sıktım anlatamam. biraz kendime glp eczaneye geçip tansiyonu ölctrd 7-4 geldi nolacak benim halim bu 3. gün bişey yiyemiom sadece arada meyva yiyom su bile düzgün içemiyorum başım felaket. dün eve nasıl geldiğimi bir ben bir kızım birde allah biliyor eve geldim üstümdekilerle koluğa bir yatmışım kızımda ayak ucuma yatmış uyumus.3 saat sonra uyandım yavrum ne açım dd ne beni uyandırdı çok üzüldüm yemek ısıttım nasıl yiyor açlıktan kıyamam ya allah bizlere sağlık versinki evlatlarımıza iyi bakalım. o yaramaz kızım benim dakka başı ateşime bakıp kolumdaki morluğu elleyip anne dodor ila baptı deyip durdu sakin sakin birde kızıma ağladım o asumluğuna anlayışına yine başım başladı ağrımaya bugun biraz iyiyim çok şükür. anladımki 6 ay boyunca ağrıyıda sızıyıda paşa paşa çekecez çare yok ilaç yok:KK59:
geçmiş olsun canım.bende baş ağrısı yok ama tansiyonum düşük galiba.bende ayakta duramıyorum.başım fena dönüyor.birde bazen mide bulantısıyla beraber baş ağrısı oluyor.birde ben dersanede öğretmenim izinde alamıyorum özel sektör nasıl olsa.sallana sallana ders anlatıyorum.ama 3 haftam kaldı çabucak geçse iyi olacak.

nanan
9-06-11, 09:06
deryam160510
canım hamilelikten de baş ağrıyo,ben ömrümde çekmedim baş ağrısını ama hamile olunca ara sıra bende de oluyo,ani tansiyon düşmesi 14. haftada olur diyo,ben de hafta sonu sürekli uyudum,başım dönüyodu,aklına kötü bişey getirme,stres yapma,hamileliktendir bence,bak benim sol böbreğim ağrıyo ara ara demiştim,şimdi sağ da ağrıyo ara ara,bezen bel,bazen kasıkta hafif hafif ağrılar ouyo,kaslar kasılıyo gevşiyo,karnımız büyüyo,organlar da bu sürece alışıyo,merak etme geçecek
rabbim sanada acil şifa versin canım :KK59:can dediğin ne tatlıymış biyerim ağrıyınca tek acı çeken benim sanıyorum.

epsilonsigma
9-06-11, 09:06
kızlar ben artık kilo alıyorum galiba.bel bölgemin genişlediğini hissediyorum.aslında görenlerde kilo almışsın diyor.eşimde kalçandan kilo aldın diyor.göbişte çıkıyor ama sivri değil geniş çıkıyor.böyle olunca kız olacak galiba diyorum :KK1:

deryam160510
9-06-11, 09:06
uscu
Bazıları 12 haftalıkken öğreniyor:nazar: (şanslı arkadaşlarımız) bazılarıda 16 hafta da falan öğrenecek inşallah:KK66:
yaaa dr. büyük ihtimal kız dedi,bacak arasını görmedi,ben bugün de çok tatlı,küçük bi oğlan çocuğu gördüm,acaba hangisi ya,bu arada saçlarım bozardı ve kıvırcıklaştı,göğüslerim yeşil damarlarla dolu,ara sıra ağrıyo,karnımda siyah çizgi oluştu ve g... bölgede ciddi bi kararma oldu:KK17::KK17::KK17:

nanan
9-06-11, 09:06
:KK71:
epsilonsigma
geçmiş olsun canım.bende baş ağrısı yok ama tansiyonum düşük galiba.bende ayakta duramıyorum.başım fena dönüyor.birde bazen mide bulantısıyla beraber baş ağrısı oluyor.birde ben dersanede öğretmenim izinde alamıyorum özel sektör nasıl olsa.sallana sallana ders anlatıyorum.ama 3 haftam kaldı çabucak geçse iyi olacak.
kıyamam ya hepimizin ortak sorunlarından biri tansiyon birde siz ayaktada kalıyonuz Allah yardımcınız olsun biran önce tatilinizbaşlasın sizde dinlenin bizde rahatlayalım sizinde evde olduğunuzu bilip. ben çok üzülüyorum hele hasta olunca ay çalışanlar napıyor acaba diyorum hep aklımadsınız dua gndryrm hep

deryam160510
9-06-11, 09:06
epsilonsigma
kızlar ben artık kilo alıyorum galiba.bel bölgemin genişlediğini hissediyorum.aslında görenlerde kilo almışsın diyor.eşimde kalçandan kilo aldın diyor.göbişte çıkıyor ama sivri değil geniş çıkıyor.böyle olunca kız olacak galiba diyorum :KK1:
benim 12. haftadan sonra sivri küçük bi göbeğim odu çok şirin duruyodu,şimdi dediğin gibi yayıldı,kocaman oldu,geniş bi göbek gibi duruyo

deryam160510
9-06-11, 09:06
eceayhan
yazılarınızı okudukça kendi hamlelik günlerim aklıma geliyor..nostalji yapıyorum sayenizde aralık anneleri :)
sen doğum yaptın mı canım,yoksa 40. haftada mısın

nanan
9-06-11, 09:06
:KK71::KK71:Ben kadınım...
Küçük bir erkek çocuk annesine sordu:
-Niçin ağlıyorsun?”
-Çünkü ben bir kadınım” ...diye cevapladı annesi...
-Anlamadım!” dedi çocuk. Annesi çocuğu kucaklayıp,
-Ve hiç bir zaman anlamayacaksın!” dedi...

Babasına
-Baba, annem niçin ağlıyor?” diye sordu...
Baba
-Bütün kadınlar sebepsiz ağlayabilen yapıdadır... diye cevapladı...

Küçük oğlan büyüdü, yetişkin adam oldu, hala kadınlarin niçin ağladıklarını keşfedemedi...

Nihayet öldukten sonra cennete gittiğinde Allah’a sordu...
-Allahım...Kadınlar niçin bu kadar kolay ağlayabiliyorlar?”
Allah dedi ki…
-Ben kadınları özel yarattım!… Tüm yaşamın ağırlığını taşıyabilecek kuvvette olmasına rağmen başkalarına teselli verecek kadar yumuşak omuzlar, doğumun acısına olduğu kadar doğurdukları evlatlarının nankörlüğüne dayanabilecek iç kuvvetini verdim...Başkalarının kuvvetinin kalmadığında devam edecek azmi, ailesinin hastalığında yorgunluğa papuç bıraktırmayacak kudreti verdim...Her türlü şart altında ve hatta annelerini çok kötü incitselerde,cocuklarını sevmek duygusallığını verdim...
Bu duygusallık her yaştaki çocuklarının yaralarını sarmalarına, sorunlarını dinleyip paylaşmalarına yardım ediyor...Kocalarına tüm kusurlarıyla sevmek kudretini verdim...Erkeğin kaburgasından onları erkeğin kalbini korumaları için yarattım...Onlara iyi bir eşin asla incitmeyeceğini fakat bazen destek ve kuvvetini deneyecek davranışlarda bulunacağını anlayacak duyarlı bir zeka verdim...

Tek zayıflık olarak kadınlara birer GÖZYAŞI verdim...

Tamamen kendilerinin sahip oldukları, ihtiyaçları olduğunda kullanmak üzere…

nanan
9-06-11, 09:06
İyileştiren Sevgilere İhtiyacı Var İnsanın
İyileştiren sevgilere ihtiyacı var insanın,
Seni tüm zaaflarınla, hatalarınla kab...ul eden,
Tüm korkularınla bilen,
Hesapsızca ve sorgusuz,
Şartsız ve koşulsuz,
Bencilce olmayan,
"Benim" den önce senin olan,
Onaylamasa da kabul eden bir yumuşaklıkta,
Kalbinin içi kadar bir uzaklıkta,
Sonuçta değil süreçte iyi gelen,
İyileştiren sevgilere ihtiyacı var insanın.
Düşüncesi bile gülümseten,
Omuzlarındaki tüm yüklerinden seni azad eden,
Keder değil yaşama sevinci veren,
Tüm yaralarını kendi bile fark etmeden saran,
İyileştiren, iyi gelen sevgilere ihtiyacı var insanın.
Beklentileriyle yormayan, fazla soru sormayan,
Yanında sen gibi sen olduğun,
Tüm yanlış bildiklerini unuttuğun,
Hiçbir hesap yapmadığın, yapamadığın,
İyi gelen, iyileştiren sevgilere ihtiyacı var insanın.
Seni kalıplar içine sıkıştırmayan,
Tüm kayıp taraflarını bakışlarıyla bulduran,
En beceriksiz taraflarını,
Sevimli bir çocuğun yaramazlığı gibi görüp, Seni sevmeye daha da sarılan,
İyileştiren, iyi gelen sevgilere ihtiyacı var insanın

quLyun
9-06-11, 09:06
Dün eşim ve kaynanam dedik ki ormana qidelim oturalım neyse qittik hain sinekler sadece beni ıssırmış 3 tane kocaman ıssırık war :KK43:

nanan
9-06-11, 09:06
herkes öğle mmasını yemeğe gitti galiba benimde canım bişey istiyor ama ne istiyor bilmiyorum off bende yiyebilsem:KK59:

dreamsoldier
9-06-11, 09:06
Tanem
Günaydın ahali :) sabahleyin çok korktum. :84: Aman siz dikkat edin kızlar sabahleyin yürüyüşte köpekler havladı ses çok yakın geliyordu bende koştum kaçtım bayağı koştum tabii bebişimde aklımdaydı bişey olmaz değil mi bebişime ağrım sızım ya da başka belirti yok çok şükür . Sabah sabah pekte iç açıcı olmadı emme :26:
geçmiş olsun canım Allah'ın izniyle bişey olmaz inşallah sen içini ferah tut iyi düşün:nazar:

nanan
9-06-11, 09:06
quLyun
Dün eşim ve kaynanam dedik ki ormana qidelim oturalım neyse qittik hain sinekler sadece beni ıssırmış 3 tane kocaman ıssırık war :KK43:
sineğin ısırdığı yere sarımsağı ikiye bölüp sür derler büyükler mikrobunu öldürsün bide kaşıntısını alsın diye. canım ya sineklerde nerde kana ihtiyacı olna biri var gdr onu ısırır bence orman gb yerlere filan gitmeyin ken filan vardır yada başka böcekler ama dikkat edelim zaten bebişler içten yiyo bide dışardan yedirmeyelim. geçmş olsun canım

dreamsoldier
9-06-11, 09:06
nanan
slm annecikler kimse beni merak etmedimi çok üzüldüm geçmişi okuyunca:KK59:
2 haftadır süren hafif başağrılarım önceki gün biranda tavan yaptı yumrukla kafama vurup durdum aralıksız. parol içtim ama hiç faydası olmadı.butungun ağlayarak kafama yumrukla vurarak çıldırdım.gecesindede böyle olmucak deyip dayanamadım dr gittim ama ilaç veremieyiz dd hamile olduğunuzdan serum takalım dd 1 saat srr deyince evde çocuklar var ddk siz takın biz avde çıkrrz bitince ddk tamm dendi. tansiyonum 9-5 geldi serumu tkrken öyle hızlı sapladıki eşim bile şaşırdı alışıkkn bu durum birde iğneyi içinde oğnatıp durdu damarımı patlattı kolumu mosmor yaptı beceriksiz becemiyoran yapma ki bana o kdr kolay serum takarlarki hemşireler bile karayolları gb damarlarınız der nettir.bende kalsın ddm nasılsa ağrıya faydası olmucak üstelik tansionum dahada düştü eve geldik sabah kadar ağladım kafama vura vura sabahı ettim sabah biraz iyi gibiydim kızımın gösterisi için beyaz tsort kot etek istemişler onu alayım ddm arabayı yıktmaya vrp lcw grdm ödeme sırasında fenalaştım. koltuğa oturdum ama aklım 3 yaşındaki kızımda bayılırsam onu kaçırırlr diye kendimi nasıl sıktım anlatamam. biraz kendime glp eczaneye geçip tansiyonu ölctrd 7-4 geldi nolacak benim halim bu 3. gün bişey yiyemiom sadece arada meyva yiyom su bile düzgün içemiyorum başım felaket. dün eve nasıl geldiğimi bir ben bir kızım birde allah biliyor eve geldim üstümdekilerle koluğa bir yatmışım kızımda ayak ucuma yatmış uyumus.3 saat sonra uyandım yavrum ne açım dd ne beni uyandırdı çok üzüldüm yemek ısıttım nasıl yiyor açlıktan kıyamam ya allah bizlere sağlık versinki evlatlarımıza iyi bakalım. o yaramaz kızım benim dakka başı ateşime bakıp kolumdaki morluğu elleyip anne dodor ila baptı deyip durdu sakin sakin birde kızıma ağladım o asumluğuna anlayışına yine başım başladı ağrımaya bugun biraz iyiyim çok şükür. anladımki 6 ay boyunca ağrıyıda sızıyıda paşa paşa çekecez çare yok ilaç yok:KK59:
canım çok geçmiş olsun çok üzüldüm :KK59:

dreamsoldier
9-06-11, 10:06
gnc24 bebişinin cinsiyetini öğrenmişsin oğluşun olacakmış hayırlı uğurlu olsun :KK46::nazar:

artık biz de öğrenelim yaa :KK52:

nanan
9-06-11, 10:06
neredesinfiruze
canım çok geçmiş olsun çok üzüldüm :KK59:
teşekkürler canım iyiyim şimdi hamd olsun.Rabbim kimseye böyle ağrılar vermesin

quLyun
9-06-11, 10:06
nanan
sineğin ısırdığı yere sarımsağı ikiye bölüp sür derler büyükler mikrobunu öldürsün bide kaşıntısını alsın diye. canım ya sineklerde nerde kana ihtiyacı olna biri var gdr onu ısırır bence orman gb yerlere filan gitmeyin ken filan vardır yada başka böcekler ama dikkat edelim zaten bebişler içten yiyo bide dışardan yedirmeyelim. geçmş olsun canım
Saol cnm ya walla 3 kişinin arasından beni ıssırdı beni daha tatlı buldu qaaliba:KK53::KK53: kaşınınca tatlı oluyoda sona kocaman şişiyo:KK37: