TEST

dondurucuda kek,poğaça,hamurişi..


moonna
4-04-11, 09:04
merhaba arkadaşlar.yeni bir eve taşındım ve önümüzdeki birkaç haftada çok sayıda misafir bekliyorum.benim sorum dondurucuda pişmiş kek,poğaça,kurabiye ..vs saklasam,nasıl saklamalıyım ve çıkarınca aynı tazeliğinde oluyormu?kış için sebze vs koyuyorum ama hamur işi hiç denemedim.tecrübelerinizi paylaşırmısınız lütfen:KK71:

cerebrum77
4-04-11, 09:04
Kekler, poğaçalar, kurabiyeler, börekler, dondurucuda saklanmak için en uygun pişmiş yiyecekler.

Her zaman yapmayı planladığım ama bugüne kadar tam olarak başaramadığım durum.

Yani ara ara yapıp atarım dondurucuya ama komple bu şekilde misafir ağırlamak hakkaten çok rahat; kan ter içinde kalmadan.:KK49:

moonna
4-04-11, 09:04
cerebrum77
Kekler, poğaçalar, kurabiyeler, börekler, dondurucuda saklanmak için en uygun pişmiş yiyecekler.

Her zaman yapmayı planladığım ama bugüne kadar tam olarak başaramadığım durum.

Yani ara ara yapıp atarım dondurucuya ama komple bu şekilde misafir ağırlamak hakkaten çok rahat; kan ter içinde kalmadan.:KK49:
evet,en azından poğaçanın kekin hazır olması bile bana büyük kolaylık sağlayacaktır.ama ya olmazsa,yeni yapılmış hissi kaybolursa diye cesaret edemiyorum.:26:
peki sizin dondurucuya attıklarınızda bi değişiklik oldumu hiç?yoksa o tazecik yeni yapılmış hissi duruyomuydu:KK49:

btlakkay
4-04-11, 10:04
moonna
evet,en azından poğaçanın kekin hazır olması bile bana büyük kolaylık sağlayacaktır.ama ya olmazsa,yeni yapılmış hissi kaybolursa diye cesaret edemiyorum.:26:
peki sizin dondurucuya attıklarınızda bi değişiklik oldumu hiç?yoksa o tazecik yeni yapılmış hissi duruyomuydu:KK49:
arkadaşım merhaba,ben sürekli hamur işi yaptığımda buzluğa atarım ki misafirim hiç eksik olmaz ve benim kurtarıcım dır onlar.özellikle poğaçalarını,böreklerini pişir ama koku geçirmeyecek buzdolabı poşetlerine koy at buzluğa misafirin gelmeden önce çıkar buzu çözülsün servis yapacağın zaman 10 dk fırına ver yeni pişmiş gibi oluyo.yada mikrodalgan varsa buzluktan çıkar mikrodalgaya at.ama özellikle buzdolabı poşetine koy ve ağzını sıkıca bağla ki buzluk kokusu sinmesin..

nefsim
4-04-11, 11:04
ben poğaça ve keki pişirip, böreği pişirmeden atıyorum canım. poğaçayı misafirlerin gelmeden önce çıkar oda sıcaklığında kalsın misafirler gelince de yağsız tavada ısıt taptaze olur. hazırlanmış böreği de suyun altına sokup ıslatıyorum sonra da yumurtalı sütlü ya da yoğurtlu karışıma iyice buluyorum mis gibi oluyo sürekli yaptığım şeyler. pişman olmazsın şekerim ama arkadaşın da dediği gibi buzdolabı poşetinde sakla muhakkak... kolay gelsinn

moonna
4-04-11, 12:04
cevaplar için teşekkürler :KK54:birde keki dilimleyipmi koyuyosunuz yoksa kalıptan çıkarıp ,poşetleyip oldugu gibimi koyuyorsunuz.sonra dilimlerken zor olmuyormu?

btlakkay
4-04-11, 13:04
moonna
cevaplar için teşekkürler :KK54:birde keki dilimleyipmi koyuyosunuz yoksa kalıptan çıkarıp ,poşetleyip oldugu gibimi koyuyorsunuz.sonra dilimlerken zor olmuyormu?
canım ben keki dilimleyip koyuyorum poşetlere,çözülmesi kolay oluyo.tüm koyunca biraz zor çözülüyo canım.ama ben keki genelde o gün yaparım.diğerleri hazır olunca bi keki çırparım hemen bi de salata yaparım.oh mis mis:KK36:kolay gelsin canım.

asi38
4-04-11, 14:04
cnm yeni evin hayırlı olsunn güle güle oturrrr:KK71::KK71:
ben poğaca sık sık yapar koyarım vede aynı tazelikte duruyooo poğacaları çıkardıktan soraaa fırında ısıtıyorum çok güzel oluyoooo ama diğerlerini bende denemedimmm...
ama yufkadan sigara böreği yapıp koyuyorum mesela ama kızartmadan tabiiii çok güzel oluyoooo:KK56::KK56::KK56:dene derimm...
bide elmalı pasta ve tuzlu pasta da çok koyarım bunlar aynı tazeliğini koruyo afiyet olsun cnmmmm dene derimmm:KK16::KK16:

uyygaar
4-04-11, 15:04
kızlar bende deneyeyim yaaa valla saol konu açan arkadsım ve cevap veren arkadaslar sizlerede teşekkür

moonna
4-04-11, 16:04
çookk teşekkür ederim kızlar.sigara böreğini denemiştim.dondurucudan çıkarıp üzerine yumurta sarısı sürüp fırınladım.çok güzel oluyor.şimdi poğaça yaptım ve yaparken arkadaşım aradı yarın bana gelicek.şimdi ben bu poğaçalardan dondurucuya atsamda yarın çıkarıp ısıtsam diyorum.mayalı poğaça dışarda bir gün beklese bile önceden oldugu belli oluyo çünkü.en iyisi dondurucuya atıp yarın ısıtmak:KK61:

zehra1025
4-04-11, 16:04
bende elmalı pasta yapıyorum once bı tepsıye dızıyorum atıyorum buzlukta bıraz donuyo 2 3 saat
ardından çıkarıp onları buzdolabı pışetıne koyuyorum yanı pişmeden yapıyorum bunları
mısafır gelmeden 2 saat once falanda atıp fırına pışırıyorum ardından pudra şekerıne buluyorum
çok guzel oluyo tazecık ben sevıyorum.bide arada bı mantı yapıp atıyorum o da çok ıyı oluyo
bırde alakasız ama et köfte yoğurup şekıl verıp bı tepsıye dızıp koyuyorum
hazır kofte gıbı darda kalınca çok rahat oluyo hemencık pışırıverıyorum

mehtap51
4-04-11, 16:04
birkaç arkadaşım dondurucuya kek, poğaça koy demişler ama ben önermem.birkaç kez denedim dondurucunun kokusu siniyor ve taze olmuyor.ben börek ve yaprak sarması koyuyorum onlarıda pişirmeden.pişirilerek konulan malzemeler kokuyor.ben dondurucuya banyolu börek koyarım.
mesala milföydende tatlı veya tuzlu pasta yapabilirsin.akşamdan yapılan muhallebili tatlılar, kurabiye yapabilirsin.bunlar ertesi gün daha güz<el olur.ben genelde böyle yaparım.akşamdan kurabiye, muhallebili tatlı yaparım.patatesli börek yapacaksamda akşamdan yaparım.buzdolabına koyarım.misafirimnin geleceği saate yakın pişiririm.yanınada makarna salatası veya patates salatası yaptın mı 4 çeşit olur.o da yeter.birde milföylü börekte kolay olur.yufka yapmazsan peynirli milföylü börek yapabilirsin.umarım yardımcı olmuşumdur.ben dondurucudan çıkan pastaları sevmiyorum ve yerken bilirim.o yüzden akşamdan yapacağım pastaları yaparım.ertesi günüde salata veya kısır hazırlığı birde böreğim kalır.hemde taze taze olur.

AskKirintisi
4-04-11, 22:04
kek yumurta kokuyor, poaçanın kabarıklığı sönüyor ve asla taze olmuyor.

akşamdan tepsi böreğini yap üzerine susamı atmadan sretç filmle buzdalobında beklet misafirler gelince susamını at frıa ver, börek bekleyince mükemmel oluyor.

rapsodi
5-04-11, 08:04
mehtap51
birkaç arkadaşım dondurucuya kek, poğaça koy demişler ama ben önermem.birkaç kez denedim dondurucunun kokusu siniyor ve taze olmuyor.ben börek ve yaprak sarması koyuyorum onlarıda pişirmeden.pişirilerek konulan malzemeler kokuyor.ben dondurucuya banyolu börek koyarım.
mesala milföydende tatlı veya tuzlu pasta yapabilirsin.akşamdan yapılan muhallebili tatlılar, kurabiye yapabilirsin.bunlar ertesi gün daha güz<el olur.ben genelde böyle yaparım.akşamdan kurabiye, muhallebili tatlı yaparım.patatesli börek yapacaksamda akşamdan yaparım.buzdolabına koyarım.misafirimnin geleceği saate yakın pişiririm.yanınada makarna salatası veya patates salatası yaptın mı 4 çeşit olur.o da yeter.birde milföylü börekte kolay olur.yufka yapmazsan peynirli milföylü börek yapabilirsin.umarım yardımcı olmuşumdur.ben dondurucudan çıkan pastaları sevmiyorum ve yerken bilirim.o yüzden akşamdan yapacağım pastaları yaparım.ertesi günüde salata veya kısır hazırlığı birde böreğim kalır.hemde taze taze olur.
bu koku sinmesi dondurucu veya dolabın markasıyla alakalı sanırım mehtap.ben çok memnunum.bir çok hamur işi kek kurabiye türü yiyeceklerimi saklayabiliyor ve gerektiği zaman ısıtıp ya da çözdükten sonra ikram edebiliyorum.poğaçaları çözdükten sonra fırına atıyorum önceden, yumuşaklığını ve kabarıklığını bozmuyor.hatta pişmiş yemek bile arttıysa atmaktansa saklıyorum dondurucuda.bir sıkıntı yaşamadım.tabiki taze yapıp yemeye ve ikrama benzemez.çalışanlar için ve artanları ziyan etmemek için güzel bir yol.ama kardeşim bunu yapamıyor, onun dolabında senin dediğin gibi koku sinmesi olabiliyor.o şikayetçi.

AminMellaLle
5-04-11, 08:04
derindondrcum hiç kokmaz benim..
koydğum herşeyide çift streçle koyarım..
her hafta neredeyse eşim için yapar koyarım işe giderken kahvaltı için bi tane çıkarır yer...

tazesiyle çıkarıp çözdürdüğümü ayırt edemezsiniz..


rapsodi
5-04-11, 08:04
AminMellaLle
derindondrcum hiç kokmaz benim..
koydğum herşeyide çift streçle koyarım..
her hafta neredeyse eşim için yapar koyarım işe giderken kahvaltı için bi tane çıkarır yer...

tazesiyle çıkarıp çözdürdüğümü ayırt edemezsiniz..

evet saklanılan kap da önemli. streç ve tupperware in saklama kaplarını kullanıyorum bende.

Mihriban
5-04-11, 10:04
hanımlar bende maalesef o kokuyu alıyorum:26: dolabıma pişmiş hiçbir şey koyamıyorum:KK50:
belki size tuhaf gelicek ama tereyağını bile buzluktan çıkarına yiyemiyorum bu nedenle kek poğaça türünü hiç denemedim bile:97:
acaba bende mi var tuhaflık ama başka arkadaşlarda yazmışlar koku olayını:KK61:

tontriko
5-04-11, 13:04
bende koyarim dondurucuya hersey. pogaca filan koysakta iyi olur aslinda ama genelde yaptigim gun yenip bitiyor zaten gerek kalmiyor. kek filanda koymayiz ama mesela sarmayi pisirmeden koyarsaniz kokmaz. ben pek sikayetci degilim ya. tabiiki cogu sey tazesi gibi olmaz, ama herseyide ayni gun yapamiyorsun maalesef.

mutsuz82
5-04-11, 16:04
Arkadaşlar mayalı hamurdan yapılan hiç bir şeyi buzluğa atmamak gerekirmiş gittiğim kurstaki pasta şefi öyle söylemişti.Bende sizler gibi bir çok şeyi yapıp atıyorum sadece misafire değil o gün yenmeyecekse kekin yarısını kesip saklama kabına koyuyorum kabıda streçleyip öyle atıyorum buzluğa börek-mayasız poğaça ne yapmışsam buzluğa atıyorum ya bi misafir geldiğinde yada canım istediğinde çıkarıyorum mikrodalgada ısıtıyorum yeni yapmış gibi tazecik oluyor.Koku falanda olmadı hiç bende.

moonna
5-04-11, 18:04
arkadaşlar bugün ilk kez denedim.dondurucuda hamur işi olayını.dün yazmıştım,poğaçaları attıgımı ve bugün arkadaşım gelmeden çıkarıp,ikram ediceğim zaman ısıttım.hiç bir sorun olmadı tadında yada kokusunda bi fark yoktu.ayrıca kek yapmıştım onuda bugün deneme amaçlı sadece iki dilim koydum.tad yada kokuda değişiklik olucakmı bi süre sonra çıkarır bakarım artık.kurabiyedende kalanları koydum 3-5 adet yine deneme amaçlı.çıkarıp çözdürünce yazarım sonucu.ama poğaçada hiçbir fark yoktu:KK56:
buzdolabı poşetine koyup ardından başka bi poşete bağlayıp koydum ki hava alıp koku sinmesin diye..:KK61:

kitie
5-04-11, 19:04
peki buzlukta ne kadar süre tazeliğini korur ya da bozulur.

fb341
5-04-11, 20:04
bende poğaça ve kurabiye muhakkak koyarım ve tadında da herhangi bir farklılık hissetmedim. poğaçayı ya da kurabiyeyi çıkarır fırına gösterirm hepsi o kadar ilk günkü gibi oluyor gerçekten.
Ama keki denemdim deneyen arkdaşlar yazarsa sevinirim. Kek derin dondurucudan çıkarılınca hafif bayat olduğu anlaşılıyormuş sanırım yani ilk günkü gibi taze olmuyormuş bir günlük kek gibi falan oluyormuş öyle duymuştum bu doğru mu? yoksa herhangi bir fark olmuyor mu bunu merak ediyorum...

tria
6-04-11, 10:04
kızlar benim dolaptada o koku sorunu oluyor ama sıkıca bağlıyorum bende poğaçalrı falan ama keki ilk defa duydum gene fırındamı ısıtıyosunuz . ıslak ıslak olmuyor dimi . denemek lazım . bende artan yemekleri atıyorum heleki mercimek çorbasoını falan fazla yapmışsam bida ısıtmadan atıyorum çözdürünce aynı kalıyor yemekler

btlakkay
6-04-11, 12:04
fbyildiz
bende poğaça ve kurabiye muhakkak koyarım ve tadında da herhangi bir farklılık hissetmedim. poğaçayı ya da kurabiyeyi çıkarır fırına gösterirm hepsi o kadar ilk günkü gibi oluyor gerçekten.
Ama keki denemdim deneyen arkdaşlar yazarsa sevinirim. Kek derin dondurucudan çıkarılınca hafif bayat olduğu anlaşılıyormuş sanırım yani ilk günkü gibi taze olmuyormuş bir günlük kek gibi falan oluyormuş öyle duymuştum bu doğru mu? yoksa herhangi bir fark olmuyor mu bunu merak ediyorum...
evet arkadaşım aynen öyle oluyo.kek taze formunda olmuyo nedense.1 gün önceden yapılmış gibi oluyo.

Alishia
10-04-11, 09:04
Bir süredir ben de bu konuyu araştırıyordum denk geldim iyi oldu.:KK9: Benim de şu an elimde yufkam ve peynirim var ikisi de bayatlamadan bir börek yapıp buzluğa atmayı düşünüyorum. Fakat bazılarınız pişmiş bazılarınız pişmemiş olarak saklamış buzlukta. Acaba ben nasıl yapsam karar veremedim.:26: En iyisi az miktar yapayım birazını pişirip birazını pişirmeden atayım buzluğa. Yarın da çıkarır denerim ona göre devamını yaparım. Sonucu da yazarım yarın arkadaşlar. :KK51:
Ben şimdiye kadar hamurişi olarak bir tek sigara böreği sarıp attım buzluğa, kahvaltıda çeşit olsun diye çıkarıp az az kızartıyorum bir sorun yaşamadım.

kahvekolik
10-04-11, 10:04
kokar diye hiç denememiştim bile. şimdi siz yazdıkça heveslendim.

Alishia
10-04-11, 10:04
kahvekolik
kokar diye hiç denememiştim bile. şimdi siz yazdıkça heveslendim.
Ben de baktım bu kadar yapan var heralde bir sorun olmuyor. Misafir falan geleceğinde elinin altında her zaman hazır bişey olması çok iyi olur o yüzden eğer denedikten sonra memnun kalırsam bi gün oturup bi sürü hamurişyapıcam ve hepsini atıcam buzluğa :KK1:

kahvekolik
10-04-11, 10:04
aok1986
Ben de baktım bu kadar yapan var heralde bir sorun olmuyor. Misafir falan geleceğinde elinin altında her zaman hazır bişey olması çok iyi olur o yüzden eğer denedikten sonra memnun kalırsam bi gün oturup bi sürü hamurişyapıcam ve hepsini atıcam buzluğa :KK1:
kesinlikle, hele şu habersiz gelenler için süper bişey olur. biraz deneyip sonra ona göre çoğaltalım bakalım inş olur.

kahverengili
10-04-11, 10:04
yaprak sarmasını da dondurucuya koy misafir gelince fln çıkar hemen pişir :KK56:

kahvekolik
10-04-11, 10:04
kahverengili
yaprak sarmasını da dondurucuya koy misafir gelince fln çıkar hemen pişir :KK56:
pişirmeden mi konulacak?

kahverengili
10-04-11, 10:04
kahvekolik


pişirmeden mi konulacak?
evet annem pişirmeden koyuyor dolaba. ani bir misafir gelince fln çok iyi oluyor :KK61:

miskokulum
10-04-11, 11:04
kahvekolik


pişirmeden mi konulacak?
pişirerek koyarsan daha iyi olur,pirinçler kırılmaz.Ben hep pişirip koyarım

kahverengili
10-04-11, 11:04
miskokulum
pişirerek koyarsan daha iyi olur,pirinçler kırılmaz.Ben hep pişirip koyarım
hiç denememiştim bi dahakine pişiripte koyucam tabi dayanamayıp ymessem:KK56:

ohcanimadeysin
10-04-11, 11:04
kek,poğça,kurabiyeleri pişiripte koyuyorum.börek ve sarmayı pişirmeden koyuyorum.pişirip çıkarınca güzel olmuyor onlar..çıkarıp buzu çözülünce pişriyorum..çok güzel oluyorlar.

kahverengili
10-04-11, 11:04
ohcanimadeysin
kek,poğça,kurabiyeleri pişiripte koyuyorum.börek ve sarmayı pişirmeden koyuyorum.pişirip çıkarınca güzel olmuyor onlar..çıkarıp buzu çözülünce pişriyorum..çok güzel oluyorlar.
annemde sizin gibi yaıyor. buzlukta dursada tadı bozulmuyor

ohcanimadeysin
10-04-11, 11:04
miskokulum
pişirerek koyarsan daha iyi olur,pirinçler kırılmaz.Ben hep pişirip koyarım
pişirip koyunca lezzetini büyük oranda kaybediyor bence..dondurucudan çıktığı çok belli oluyor

miskokulum
10-04-11, 16:04
2-3 hafta sonra çıkarıp yediğim oluyor,tadında en ufak bir fark olmuyor.Pişirip koymak daha pratik geldiği için tercih ediyorum belki de.

moonna
10-04-11, 20:04
kızlar geçenlerde yazmıştım.poğaçayı denedim tadında hiçbir değişiklik yoktu ve gayet güzeldi diye.
bugünde geçenlerde denemek amaçlı koydugum 2 dilim keki :) çıkarıp baktım.tazecik yeni pişmiş gibiydi..
ayrıca fazla alınan ekmekleride koyuyorum.çözününce yeni alınmış gibi oluyor.ekmek israfıda çok yapmıyoruz artık :))
dondurucuda hamurişi olarak şimdilik poğaça ve kurabiye var.poğaça ve kekten emin oldum.yarında kurabiyeleri çıkarıp bakıcam.bi değişiklik varmı diye...:KK53:

sevdam123
10-04-11, 21:04
bende sürekli koyarım acil durumlarda iyi oluyor dolabım hhiç boş kalmaz tadında bi değişiklik olmuyor bence yiyenlerde beğeniyor poçaları pişirip koyuyorum börekleri pişirmiyorum sarıp koyuyorum (hazır yufka tabi) çözdürüp pişiriyorum çok güzel oluyor:KK56::KK56::KK56:

ozgulgulece
13-04-11, 15:04
konusahibi arkadaşım süper konu gerçekten:KK70:ben 2,5 kişilk bişr aile olarak evde yaptığım ahmur işelrinşi bitiremeyip sürekli eşe dosat götüren ikram eden brisiyim ama artık acil durumlar için saklamayı da denicem:KK70:

moonna
13-04-11, 19:04
ozgulgulece
konusahibi arkadaşım süper konu gerçekten:KK70:ben 2,5 kişilk bişr aile olarak evde yaptığım ahmur işelrinşi bitiremeyip sürekli eşe dosat götüren ikram eden brisiyim ama artık acil durumlar için saklamayı da denicem:KK70:

faydalı olabildiysem ne mutlu :))
bu konuyu açtıktan sonra poğaça,kek,kurabiye ve yufkadan börek..hepsini denedim.ve hiçbirinde sorun yaşamadım.
kek,poğaça,kurabiyeleri pişirip attım.ikram etmeden birkaç saat önce çıkardım.hiçbi fark yoktu,gayet güzeldi.yufkadan ise sigara böreği sarıp koydum.ve yenilecek kadarını çıkarıp yumurta sarısı sürüp fırınladım.(sarmadan önce sadece su ile sıvı yağ karıştırıp sürdüm,sonra peynirli harcı koyup sardım)
birde burada okudugum gibi ertes igün gelicek misafirler için normal tepside börek yapıp buzdolabının altında beklettim.ertesi gün misafirlerimin gelmesine yakın çıkarıp pişirdim.harika oldu:KK56:

ksantip
14-04-11, 14:04
mutsuz82
Arkadaşlar mayalı hamurdan yapılan hiç bir şeyi buzluğa atmamak gerekirmiş
Bunun sebebi nedir acaba?:26:

aknzcn
10-08-11, 08:08
çok güzel bir konu olmuş ama nedense güncelliğii çabuk yitirmiş buzluğa başaka birşey yapıp koyan yokmu.bende patataesli börek var onu pişirmeden atarım güzelce streçe sarıp.kurabiye koyarım.sonra mozaik pasta koyarım

masraf
16-09-11, 21:09
aknzcn
çok güzel bir konu olmuş ama nedense güncelliğii çabuk yitirmiş buzluğa başaka birşey yapıp koyan yokmu.bende patataesli börek var onu pişirmeden atarım güzelce streçe sarıp.kurabiye koyarım.sonra mozaik pasta koyarım
patatesli böreği nasıl koyuyosun? mesela bi tepsi börek hazırlayıp pişirmeden kesip poşetliyo musun? anlayamadım da :KK70:
ben patatesli börek harcı denemiştim içinde soğan olduğu için mi bilmem çok sulanmıştı buzluktan çıkarınca, kullanamadım. acı tecrübe oldu bana:KK1:

feministo
16-09-11, 22:09
Dondurucuda cheescake ya da pasta turta falan saklayan var mı? Nasıl olur acaba? Kek poğaça falan zaten çabuk yapılıyor amA böyle meşakkatli şeyleri saklayabilmek önemli.
Deneyen var mı???

Ben bir de yemek pişirip koyuyorum. Et yemekleri, zeytinyağlılar, hepsi hepsi.... Süper oluyo hazıra konmak.

feministo
16-09-11, 22:09
masraf
patatesli böreği nasıl koyuyosun? mesela bi tepsi börek hazırlayıp pişirmeden kesip poşetliyo musun? anlayamadım da :KK70:
ben patatesli börek harcı denemiştim içinde soğan olduğu için mi bilmem çok sulanmıştı buzluktan çıkarınca, kullanamadım. acı tecrübe oldu bana:KK1:
patatesli börek pişirmeden ve kesmeden koyuluyor. yani olduğu gibi strece sararak. 2 parçaya bölünebilir rahat sarmak açısından.

masraf
17-09-11, 20:09
feministo
patatesli börek pişirmeden ve kesmeden koyuluyor. yani olduğu gibi strece sararak. 2 parçaya bölünebilir rahat sarmak açısından.
hımm teşekkür ettim :KK34:

zeynepberre
17-12-11, 16:12
kek poğaca elmalı kurabiye pişirip dondurucuya koyduktan sonra yani çıkardıktan buzunu çözdürdükten sonra nasıl pişiriyorsunuz cvp için tşklerr

yesilkubbe
21-03-12, 22:03
Konu bayağı gerilerde kalmış ben de ararken buldum burayı. Ben nisanın başında ailemin yanına gideceğim. 15 gün kalmayı planlıyorum. Ama gel gelelim ki eşim yemek yapmaz ben yokken zaten ben yapıp gitsem de onu yemez zaten. Buzluğa hamur işi kurabiye kek tarzında bir şeyler paketleyip öyle gitmek istiyorum.

Konuyu da baştan sona okudum zaten koymayı düşündüklerim şunlar:

elmalı kurabiye, havuçlu kek, açma, mayasız poğaça, bir de gül böreği düşünüyorum. Acaba gül böreğini pişirip de koyacağım mecburen. Sizce olur mu.? Cevaplarınz bekliyorum kk nın hamarat hatunları. Siz ne düşünüyorsunuz başka neler koyabilirim.?

Bu konu güncel kalsın. Herkesin işine yarar bence.

benim_olan
1-12-12, 23:12
Yapan arkadaşlar benmde size bi sorum olck kurabiyelerim var onları cam kvanozdamı saklayayım yoksa strecemi sarayım.poşette daha önce kek koydum tuhaf bi koku sindi ve taze tazede kalmadı tavsiye etmem...