3 Aylık Kızım Beslenmeyi Reddediyor


Esra
15-04-11, 08:04
evet çok zorlayınca karanlıkta biraz olsun alıyor,tabi uzun süren açlıktan sonra.emziği ben de düşündüm ama emziksiz kesinlikle uykuya dalamıyor.elini de emiyor ama yok,o fayda etmiyor emziği verdiğim anda gözlerini süzmeye başlıyor.
dün denedim onu almazsa belki beni emer diye,gün boyu vermedim ama yok malesef...

cadaloz99
15-04-11, 17:04
ben de cok kotuyum
aynı dert ben de basladı
emmıyo ac ac yatıyo melegı
sızın kılosu nasıl benım bebek 2 5 aylıkken 6200
ama sımdı nasıl bılmıyorum 1 hafta sonra 3 aylık olucak

Esra
15-04-11, 21:04
Allah yardımcın olsun,çok feci bir süreç.bizim yaklaşık 20 gündür öğün sayımız 5 e düştü,gece dahil.4 gün sonra 3 aylık oluyoruz biz de.doğum kilosu 4, tabi 3600e kadar düştü.2 ay 1 haftalıkken 6200 çıktı.dün yine 6200dü.yani bu süreçte 1 gr bile almamış.dün akşamdan beri biberonla verebildim çok şükür sütü sağıp.beni kesinlikle almıyor,çok üzülüyorum emziremediğime ama yavrum 20 gündür aç duruyordu,buna razıydım yani.umarım geçici bir süreçtir ve tekrar emmeye başlar.
kime sorduysam 3-5 gün yaşamış bu olayı,en fazla 1 hafta.bizim 1 aya dayandı.inşallah sizinki de çok hızlı geçer,çok yıpratıcı bir süreç çünkü.ağlamaktan morardı benim göz altlarım.

Esra
16-04-11, 09:04
bugün yine biberonu da itmeye başladık.Allah ım sabır ver,nolucak böyle yaa...

cadaloz99
16-04-11, 14:04
canım takma kafana
ınan takmayınca emıyolar
bırak kendı ıstesın
benımkısı 8 saat ac kaldı
bende vermedım
ondan sonra memeye saldırdı
ben de ınsan kılıgından cıktım yaa
yaslandım walla

cadaloz99
16-04-11, 21:04
canım ne yaptın
emdımı melegın
ınsallah emmıstır
allah bızım yardımcımız olsun
emmıgı zamanlar o kadar mutlu oluyorum kı anlatamam
12 de emdı benımkısı her ıkı gogus 7 dk
gece 4 uyandırıcam bıde bakalım ne olucak

Esra
18-04-11, 12:04
yok canım,benimki emmeyi tamamen bıraktı.gece uykusunda bie anında uyanıyor emzirmeye çalışınca.feryadı koparıyor.tamamen biberobla besleniyor artık,süt sağıyorum.biberonla da zorla,gün boyunca uğraşıyorum,hiç başından kalkamıyorum.
iştahı biraz düzelsin de ,yine emzirmek için uğraşacağım,çok fazla zorlamıyorum şimdi,günde 1-2 kez.almıyor zaten.ama daha önce başardım emzişrmeyi,1 ay sonra almıştı,şimdi de alacağına inanıyorum yalnız daha vakti var
aman maşallah seninkine,inşallah toparlarsınız.emzirmek harika bi duygu,bizimki çok kısa sürsü ama en azından o kadarını yaşadım.inşallah tekrar olur ilerde.

cadaloz99
18-04-11, 14:04
sagıpta verme benımkısı de bıberon aalısmıstı sımdı hıc vermıyorum
nasıl olsa emecek ne zamana kadar ac kalacak
dr kesınlıklel sagıp ta verme dedı bana
o yetetınce emer 1 dk bıl eolsa demıstı

Esra
21-04-11, 09:04
canım benimkinin gidişi baya kötüydü,dr böyle olmayacak artık sağ da ver dedi,önce bana da demişti sağma diye,biberon almazsa kaşıkla,ya da şırıngayla ver dedi.mecburen sağıyorum ve doğal olarak beni emmiyor şu an...nerdeyse 1 ay aç bıraktım ama sonuç bu oldu malesef.

yercekimlikaranfil
21-04-11, 10:04
Çok ilginç ya. İnatçı bir kızın var Esra. Ne kadar çabaladığını görüyorum. Sağ da ver ama arada gene dene sen emzirmeyi. Gün içinde birkaç kez dene. Emmezse gene sağ tabi. Belli olmaz bu veletlerin ne yapacağı. Belki pat diye emer.

Esra
21-04-11, 10:04
evet malesef çok inatçı.doğduktan sonra da emmemişti,sürekli uğraştım.1 ay sonra dediğin gibi pat diye emiverdi.1 ay sürdü saltanatımız sonra yine bıraktı malesef.
bu aralar pek zorlamıyorum emzirmeye,çünkü çok tepki gösteriyor çok ağlıyor.bu kadar küçük bir bebekte şartlanma falan olur mu bilmiyorum ama tamamen soğumasın ,biraz unutsun diye bekliyorum.en azından beslenmeye karşı şu tepkilerimiz biraz azalsın yine emzirmeye uğraşacağım.daha önce 1 kere başardım,belki yine olur.umudumu kaybetmemeye çalışıyorum

niva
11-05-11, 18:05
kızlar ben de oğlumla aynı süreci yaşıyorum beni emmiyor zaten de mamayı da reddediyor 30 40 ml ancak içiyor deli gibi saldırıyor iki yudumdan sonrası yok cumaya idrar kültürü çıkıcak inşallah temiz çıkar sizin sonuç ne oldu aceba düzeldiniz mi:KK58:

su_su
12-05-11, 08:05
esra kızın nasıl oldu kilosu emmesi nasıl merak ediyorum..

Esra
15-05-11, 11:05
su_su
esra kızın nasıl oldu kilosu emmesi nasıl merak ediyorum..
canım görmemişim mesajını kusura bakma.
değişen bişey yok malesef,emmiyor hala,sağarak veriyorum.bazen iyice kötü oluyor.uyumazsa bir yudum süt içmiyor.bi ara günde 800-850 cc kadar uyurken doyurabiliyordum,o zaman kilo alımı düzelmişti.1 haftadır bunda da sıkıntı çıktı.uykudayken de almıyor bazen,bugünlerde günlük 600-700 arası zorla içiyor.zaten yine durdu kilo alımı benim takip ettiğim kadarıyla.1-2 gün içinde doktora gideceğiz o zaman netleşir.
ek gıdaya geçmek istiyorum,belki uyanıkken onlardan alır da tok durur hiç olmazsa.bugün son 7 saatte sadece 90 cc süt içti mesela.bilmiyorum ne olacak böyle böyle.

Esra
15-05-11, 11:05
niva
kızlar ben de oğlumla aynı süreci yaşıyorum beni emmiyor zaten de mamayı da reddediyor 30 40 ml ancak içiyor deli gibi saldırıyor iki yudumdan sonrası yok cumaya idrar kültürü çıkıcak inşallah temiz çıkar sizin sonuç ne oldu aceba düzeldiniz mi:KK58:
hayır malesef,her geçen gün daha beter oluyoruz.nerdeyse 2 ay oldu,her gün belki bugün düzelir diye bekliyorum ama yok,artık umudumu da gücümü de kaybediyorum.açlıktan ölmez herhalde,artık buna razı olmaya çalışıyorum.

bicket
17-05-11, 09:05
Esra
hayır malesef,her geçen gün daha beter oluyoruz.nerdeyse 2 ay oldu,her gün belki bugün düzelir diye bekliyorum ama yok,artık umudumu da gücümü de kaybediyorum.açlıktan ölmez herhalde,artık buna razı olmaya çalışıyorum.
slm arkadaşım yazdıklarını okudum sanki kendimi gördüm benim kızımda şu an 3 aylık memeyı zaten 1 aylıkken bıraktı sütüm yoktu memeyi hiç ağzına bile almıyodu sağıp veriyodum kusuyodu mecburen mama vermeye başladım şimdi onuda yeniyo butun markaları denedim biboronunu değiştirdim.
2 gün önce ek gıdaya başlattı doktorumuz onlarıda severek yemiyo zaten bende çok çaresizin ne yapıcam bilmiyorum benim kızımın kilosuda düşük zaten sadece 4400 çok çaresizim yani günde sadece 420 cc yiyor oda zorla

Esra
17-05-11, 09:05
bicketciğim,Allah yardımcımız olsun ne diyeyim.
kızımın doğum kilosu yüksek en azından,onun avantajını kullanıyoruz şu an.son 1-2 aydır doğru düzgün kilo almadı ama yine de iyi durumda.(4 ayı doldurduk)senin kızın zayıfmış bir de...anlamıyorum ki dertleri ne.
benim de ev mama kutuları,biberon emzikleriyle dolu.olur da içlerinden birini sever diye ama yok malesef.uyuduğunda veriyorum biberonu,o zaman içiyor.uyku düzenini bozmazsak yine doyuruyorum karnını.450cc falan az bir hayli,biz daha iyi durumdayız.yarın doktor kontrolümüz var,ek gıda meselesini görüşeceğim,ben de vermek istiyorum.

bicket
23-05-11, 09:05
Esra
bicketciğim,Allah yardımcımız olsun ne diyeyim.
kızımın doğum kilosu yüksek en azından,onun avantajını kullanıyoruz şu an.son 1-2 aydır doğru düzgün kilo almadı ama yine de iyi durumda.(4 ayı doldurduk)senin kızın zayıfmış bir de...anlamıyorum ki dertleri ne.
benim de ev mama kutuları,biberon emzikleriyle dolu.olur da içlerinden birini sever diye ama yok malesef.uyuduğunda veriyorum biberonu,o zaman içiyor.uyku düzenini bozmazsak yine doyuruyorum karnını.450cc falan az bir hayli,biz daha iyi durumdayız.yarın doktor kontrolümüz var,ek gıda meselesini görüşeceğim,ben de vermek istiyorum.
slm doktorunuz ne dedi merak ettim ek gıdaya başlattımı gercekten çok zor iştahsız bir cocukla uğraşmak bende bebekken hiç yemek yemezmişim dün eşimin dediği gibi annelerimize çok çektirmişiz yemek konusunda şimdi sıra bizde

kkkmevsim5
24-05-11, 13:05
inanmıyorum yaaa benim bebeğimde 2.5 aylık bir haftadır beni zaman zaman zorladığı oluyor emmek istemiyor ama biliyorumki aç artık hoplaya zıplaya veriyodum gazdan diyodum ama değilmiş demekkş böyle bi durum varmış o zaman hiç fırsat vermeden ben devam edeyim hoplaya zıplaya emzirmeye kızım bırakırsa dayanamam zaten azıcık ağlasa elim ayağım boşalıyo bu arada esra nasıl oldu canım bebeğin dua ediyorum sana çok üzüldüm ben 3 saat aralıksız almayınca huzursuz oldum Allah sana sabır versin idrarda falan bişey çıkmamış değilmi?

Esra
24-05-11, 13:05
sağolun arkadaşlar,iki gündür perişanız yine.dün 9 saatbir damla içmedi,ateşi falan çıktı sonra.
Allahtan uyudu da uyurken verdim,normale döndü.anladım ki uyumayınca açlıktan ölecek olsa da almayacak.
bugün iştah şurubu verdi doktor,inşallah işe yarar.15 gün içinde 350 gr almazsa kan tahlili yaparız dedi.kansızlık ihtimalinden şüphelendi.(başka dokora gidiyoruz artık)
ek gıdaya da başlıyoruz yavaş yavaş.meyve suları ve muhallebi (bebelac ve milupanınk,lerden deniyorum) vermeye başladım.onlara da bayılmadı ama küçük kaşıkla 9-10 kaşık kadar yiyor çok aç olursa.ne kadarı yeterli bilemiyorum ama buna da şükrediyorum yoksa şu 2 günde acından ölürdü muhtemelen.
Allah kimseye böyle sıkıntılar vermesin,hoplat zıplat alıyorsa emzir canım.ben altını açarak bile denedim,almıyor.bugün sağlık ocağında bi daha deneyelim dediler,inanın aşı yaptıklarında bile bu kadar ağlamadı,istemiyor çocuk.

bicket
24-05-11, 13:05
Esra
sağolun arkadaşlar,iki gündür perişanız yine.dün 9 saatbir damla içmedi,ateşi falan çıktı sonra.
Allahtan uyudu da uyurken verdim,normale döndü.anladım ki uyumayınca açlıktan ölecek olsa da almayacak.
bugün iştah şurubu verdi doktor,inşallah işe yarar.15 gün içinde 350 gr almazsa kan tahlili yaparız dedi.kansızlık ihtimalinden şüphelendi.(başka dokora gidiyoruz artık)
ek gıdaya da başlıyoruz yavaş yavaş.meyve suları ve muhallebi (bebelac ve milupanınk,lerden deniyorum) vermeye başladım.onlara da bayılmadı ama küçük kaşıkla 9-10 kaşık kadar yiyor çok aç olursa.ne kadarı yeterli bilemiyorum ama buna da şükrediyorum yoksa şu 2 günde acından ölürdü muhtemelen.
Allah kimseye böyle sıkıntılar vermesin,hoplat zıplat alıyorsa emzir canım.ben altını açarak bile denedim,almıyor.bugün sağlık ocağında bi daha deneyelim dediler,inanın aşı yaptıklarında bile bu kadar ağlamadı,istemiyor çocuk.
walla benide çok yıpratıyo en azından sen anne sütü verebiliyosun bende oda yok 1 damla bile süt yok zaten bende ek gıda veriyorum mamasını değiştirdim biberon değişti sanki biraz fark etti bakalım bende cuma günü kilosuna baktırcam sağlık ocağında ona göre doktorla konuşup cumartesi götürcez tahlil ister herhalde bu arada ben istanbul anadolu yakasında oturuyorum kadıköy de yada üsküdarda önere bileceğiniz bir doktor varmı doktorumdan memnunum ama bir başkasınıda görmesinde fayda var diye düşünüyorum

Esra
24-05-11, 14:05
benim sütüm de baya azaldı,stresten olsa gerek.yarı yarıya mama veriyorum son günlerde.
istanbulda değilim malesef,dr bilemiyorum.inşallah çabuk atlatır bebeğin bu dönemi.ben tam düzeliyor derken daha beter olup başa dönüyoruz.

bicket
24-05-11, 14:05
Esra
benim sütüm de baya azaldı,stresten olsa gerek.yarı yarıya mama veriyorum son günlerde.
istanbulda değilim malesef,dr bilemiyorum.inşallah çabuk atlatır bebeğin bu dönemi.ben tam düzeliyor derken daha beter olup başa dönüyoruz.
ek gıdara başlamışsın onlarla arası nasıl yiyebiliyomu peki benim kızım sabahları meyve püresi veriyorum havuç ne elma ilk başlarda suyundan azar azar başladık çünkü boğazında kalıyodu öğlenleri kendi yaptığım yoğurdu veriyorum onu güzel yiyo hemşiremiz süte daha yakın olduğu için demişti akşamları muhallebisi var onuda yiyo dediğim gibi biraz meyve püresinde zorlanıyoruz sizde durumlar nasıl? bide anladım ki rahat olmak gerekiyo ben ne kadar rahat ve sevgiyle yaklaşırsan kızımda daha güzel yiyo artık panik olmamaya çalışıyorum onunda faydasını gördüm

Esra
25-05-11, 12:05
tam anlamıyla ek gıdaya geçtik diyemem aslında.2 defa elma suyu verdim,ilk gün hoşuna gitmişti ama ikincisini pek beğenmedi sanki.(elmalar farklıydı belki lezzetini ayırdı bilemiyorum).
bir de bebelac sütlü pirinçli muhallebi veriyorum.ona da tepkisi hiç belli olmuyor.bazen homur homur yiyor,bazen de delirmiş gibi ağlayıp kaşığa vuruyor.milupanın armutlu meyveli muhallebsini verdim,onu da pek sevmedi şu an bebelac veriyorum.
süt bulabilsem yoğurt mayalayacağım ben de ama bulamadım henüz.2 doktora gittim,biri kendin yap dedi diğeri fark etmez dedi.hatta ilk etapta meyvelileri falan verme sadece dedi,baktık olmuyor onları deneriz dedi( bu doktor daha ciddiye aldı çocuğun açlığını her yolu denetecek gibi görünüyor)
sen hangi miktarlarda veriyorsun muhallebiyi,yoğurdu falan?kaç kaşık mı desem,kase mi desem bilemiyorum işte sen bi yazıver bakıyım bana:))
inşallah birlikte atlatırız bu sorunları canım,ne zormuş valla bilemedim ki.
ha bir de unutmadan,garip gelebilir de bir de hocaya götürüp okutturacağım.şifanın nerden geleceği belli olmaz,kendim sürekli okuyorum ama şöyle mübarek bir zat bulabilirsem onu da deneyeceğim:)

sermest
25-05-11, 13:05
ben bu baslıgı neden daha önce görememişim tam da bu sıralar kahrolmak üzereyken aynı dertten muzdarip bisekilde
ne var bu üç ay dönemecinde Allah askına:KK14: ya gayet güzel yiyen iştahlı cocuguma bıhaller oldu
esra seni baska konulardan da biliyorum benim kızım da hic meme almadı dogumdan sonra o kadar ugrastım deli oldum ne kadar cok cabalasam da emmedi emmeye ugrstırdıkca bagır cagır agladı o da kahroldu ben de kahroldum bu sürecte sütümü sagarak verdım ben de ama yeterli gelmemeye basladı mama takviyesiyle götürüyorduk zamanla süt azaldı ama olsun günde 250 cc olsun süt verıyordum üzerine mama toplamda 800-900 cc beslenıyordu iştahlıydı yani dogudugunden beri cok cok anında sütü mamayı götüren cocuga noldu bilmem bir haftadır düzenli azalma basladı önce ögün sayısı düşmeye basladı günde sekiz dokuz ögünden yediye altıya..her ögünde mutlaka 120 cc icerdi o düşmeye basladı 40-50 cclere kadar..matematik hesabı yapmaktan kafayı yedim bugün kac cc içti diye..biberon agzına girdgi an kavga kıyamet yıkıyor ortalıgı nasıl aglamak..bu süreci daha önce meme alsın dıye ugrasırken de yasadgımızdan o da ben de mahvoluyoruz...ama ac yanı saatlerce ac duruyor ac uyuyor..emzigi deliler gibi emiyor ama biberon agzına degdigi an geveliyor itiyor ögürüyor..bisürü farklı marka biberonu var mamayı degiştirdim gene olmadı..kan idrar hepsine bakıldı temiz cıktı..bir haftada üç doktor gezdim hepsi bişeyi yok diyor bugün gene doktordaydık aksine cok saglıklı buldu hareketlerini gelişimini verdigi tepkileri falan..zorlama dedi..akısına bırak dedi..bırakamıyorsun işte ana yüreği günde tepelersem zorlaya zorlaya en fazla 550-600 cc yedirebiliyorum..sabahtan beri üc biberon anca yedirdim o da bölük pörcük..zaten kusma problemimiz de var..idrara da sık cıkıyor susuzlugu yokmus kan sekeri normal ee nasıl ac götürüyor bu cocuk anlamadım gitti..kafayı yedm inankı cok zor..önceden olsa iştahsız dıycem ama gül gibi iştahlı cocugum bu halde görünce inanki kahrımdan ölüyorum:KK59: