Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

2012 Ocak Anneleri


62sinem
23-05-11, 10:05
simgeart
Günaydın arkadaşlar nasıl bebişlerimizz benım bulantım fln yok yaa
merhaba


benimde bulantim yok

bugün 5+1 allahtan yok bulantim ins. hic olmaz.

giordani41
23-05-11, 10:05
SEYDAFERHAT

Doktor ne dedi ilk gittiğinde?
İlaç fln bişey verdimi?
progynex 100 mg vermişti.dün bitti sanırım devam etirir bide vitamin hapı ben hamile kalmadan folik asite başalmıştım zaten

çok az konuşan bi doktora sahibim ve sırf bu yüzden değiştiriceğim doktorumu

meserret
23-05-11, 10:05
mpb
hanımlar malesef aranızdan ayrılıyorum.:KK43::KK43::KK43: doktor saati gelmedi daha ama netten sonuçlara baktım bhcg nerdeyse sıfırlanmış. :KK43::KK43::KK43:zaten kırmızılarda gelmeye başlıyor gibi rabbim meleklerinizi size bağışlasın...
Canım benim ya, doktorla bir görüş yine, çok da üzüp yıpratma kendini, her işte bir hayır vardır.
Ben daha önce 7 haftalık bebeğimi kaybettim, inan geciktikçe daha acı oluyor
Allahım bundan sonrası için hayırlısını nasip eder İnşallah

giordani41
23-05-11, 10:05
SEYDAFERHAT

Off sanki içimden bişiyler gitti :KK43:
Üzülme cnm Allah gönlünüze göre versin hayırlısı böyleymiş demekki..
Kendine çok dikkat et..
çok üzüldüm arkadaşım. rabbim inşallah en kısa sürede nasip eder sanada anneliği

seyyah2806
23-05-11, 10:05
mpb
hanımlar malesef aranızdan ayrılıyorum.:KK43::KK43::KK43: doktor saati gelmedi daha ama netten sonuçlara baktım bhcg nerdeyse sıfırlanmış. :KK43::KK43::KK43:zaten kırmızılarda gelmeye başlıyor gibi rabbim meleklerinizi size bağışlasın...
nasıl yanii :KK14: kesin mi? olamaz ya olmasın :KK43:

SEYDAFERHAT
23-05-11, 10:05
giordani41
progynex 100 mg vermişti.dün bitti sanırım devam etirir bide vitamin hapı ben hamile kalmadan folik asite başalmıştım zaten

çok az konuşan bi doktora sahibim ve sırf bu yüzden değiştiriceğim doktorumu

İşinde iyiyse ve güveniyorsan sadece çok az konuşuyo diye değiştirmen yanlış bence..
Çünkü çok ve gereksiz konuşup olmadık şeylere evham yaptıran doktorlardan değil en azından..
Sorduğun soruların cevabını net bi şekilde alıyomusun ve ilgilimi bunlar önemli..

SEYDAFERHAT
23-05-11, 10:05
giordani41
çok üzüldüm arkadaşım. rabbim inşallah en kısa sürede nasip eder sanada anneliği

Ben değilim cnm yanlış kişiden alıntı yaptın..

giordani41
23-05-11, 10:05
SEYDAFERHAT

İşinde iyiyse ve güveniyorsan sadece çok az konuşuyo diye değiştirmen yanlış bence..
Çünkü çok ve gereksiz konuşup olmadık şeylere evham yaptıran doktorlardan değil en azından..
Sorduğun soruların cevabını net bi şekilde alıyomusun ve ilgilimi bunlar önemli..
doğru sölüyrsun arkadaşım en iyisi bugün bi kez daha gözlemlemek,

SEYDAFERHAT
23-05-11, 10:05
giordani41
doğru sölüyrsun arkadaşım en iyisi bugün bi kez daha gözlemlemek,

Evet bugün gittiğinde iyice gözlemle sana karşı ilgisi nasıl sorulara cevap vermesi nasıl öğren..
Ona göre karar ver.. Eğer içine sinmezse hiç tereddüt etme değiştir doktorunu bence..
İyi haberlerini bekliyoruz.. İnşallah güzel haberlerle dönersin..

Nana_Nana
23-05-11, 10:05
kızlar aşkolsun yaaa hiçbiriniz cevap vermiyorsunuz bana :KK43: :KK43: :KK43:

mpb
23-05-11, 10:05
evindarkece
ay canım benimm çok üzüldümm yaa bende seni takip ediyodumm gerçekten üzüldümm canımm...neyse canım moralini bozma allahtan ümit kesilmezz.
canım biliyorum bende sana diğer tarafta cevap yazmıştım kısmet değilmiş.

SEYDAFERHAT

Off sanki içimden bişiyler gitti :KK43:
Üzülme cnm Allah gönlünüze göre versin hayırlısı böyleymiş demekki..
Kendine çok dikkat et..
Nasip değilmiş ama insanın içi öyle demiyor malesef...

meserret
Canım benim ya, doktorla bir görüş yine, çok da üzüp yıpratma kendini, her işte bir hayır vardır.
Ben daha önce 7 haftalık bebeğimi kaybettim, inan geciktikçe daha acı oluyor
Allahım bundan sonrası için hayırlısını nasip eder İnşallah
canım ben daha önce 8+4 deyken düşük yapmıştım çok zor oluyor biliyorum. bu defa sanırım kimyasaldı. çünkü yumurta takibi ile hamile kaldım. tedaviye devam yapacak başka birşey yok...

seyyah2806
nasıl yanii :KK14: kesin mi? olamaz ya olmasın :KK43:
doktora daha gitmedim netten sonuca baktım canım ama kesin nasip değilmiş.:KK43::KK43::KK43::KK43:

Rabbim size mleklerinizi basğışlasın...

SEYDAFERHAT
23-05-11, 10:05
Nana_Nana
kızlar aşkolsun yaaa hiçbiriniz cevap vermiyorsunuz bana :KK43: :KK43: :KK43:

Ne sordunki cnm? Gözümden kaçmış demekki veya bilgim olmadığı bişey sormuşsundur.. :KK9:

mpb
Nasip değilmiş ama insanın içi öyle demiyor malesef...


Rabbim size mleklerinizi basğışlasın...

Tabiki insanın içi öyle demiyodur kolay bişey değildir eminim..
Ama rabbim sabrını vericektir.
Yıpratmamaya çalış kendini..
Önceden kan testi yapıpmı öğrenmiştin yoksa idrar testimi yapmıştın?
Doktorda kese falan görünmemişti henüz dimi?

mpb
23-05-11, 10:05
SEYDAFERHAT
Tabiki insanın içi öyle demiyodur kolay bişey değildir eminim..
Ama rabbim sabrını vericektir.
Yıpratmamaya çalış kendini..
Önceden kan testi yapıpmı öğrenmiştin yoksa idrar testimi yapmıştın?
Doktorda kese falan görünmemişti henüz dimi?[/B][/COLOR][/FONT]
canım ben yumurta takibi ile hamile kaldım yani kan testi ile öğrendim ama nasip değilmiş.

Nana_Nana
23-05-11, 10:05
SEYDAFERHAT

Ne sordunki cnm? Gözümden kaçmış demekki veya bilgim olmadığı bişey sormuşsundur.. :KK9:


sağol canım yaa walla bi duyan oldu sesimi ben dr.a gittim geçen çarşamba kalp atışlarını gördük doktor her şey tıkırında çok şükür dedi ama dinletmedi ama gördüğüm kadarıyla birçok arkadaş dinlemiş benim yavrumda bişi mi var normal mi :KK43: :KK43: bide benim karnım çok şişti çok halsizim hiçbir şey yapamıyorum kollarımı kaldıramıyorum şimdiden böyle şişersem doğuma kadar 100 kilo olurum diyet yapsam bi sorun olur mu benimle aynı durumda olan arkadaşlar var mı ne olur bi akıl verin offf :KK43: :KK43:

SEYDAFERHAT
23-05-11, 10:05
mpb
canım ben yumurta takibi ile hamile kaldım yani kan testi ile öğrendim ama nasip değilmiş.

Evet nasip değilmiş demekki güzelim..
Rabbim herşeyin hayırlısını versin..
Demekki zamanı varmış.. İyi haberler alıcağın günlerde gelcek Allahın izniyle..
Elinden geldiğince yıpratmamaya çalış kendini :KK5:

Nana_Nana
sağol canım yaa walla bi duyan oldu sesimi ben dr.a gittim geçen çarşamba kalp atışlarını gördük doktor her şey tıkırında çok şükür dedi ama dinletmedi ama gördüğüm kadarıyla birçok arkadaş dinlemiş benim yavrumda bişi mi var normal mi :KK43: :KK43: bide benim karnım çok şişti çok halsizim hiçbir şey yapamıyorum kollarımı kaldıramıyorum şimdiden böyle şişersem doğuma kadar 100 kilo olurum diyet yapsam bi sorun olur mu benimle aynı durumda olan arkadaşlar var mı ne olur bi akıl verin offf :KK43: :KK43:

Şimdi bildiğim kadarıyla cevap veriyim cnm..
Bildiğim kadarıyla ilk olarak kalp atışı ultrsonda görünüyo fakat duymak için biraz daha beklemek gerekiyo..
Şükretki kalp atışları görünmüş ben sabırsızlıkla kalp atışını öğreniceğim günü bekliyorum..
Evham yapma bi problem olsa mutlaka ama mutlaka doktorun söylerdi..
Anladığım kadaryla rahatlatmaya çalışan bi doktorun var çok iyi bu..
Şişkinlik konusuna gelince daha dün konuşmuştuk acayip bi şişkinliğim vardı dün 5-6 aylık gbi kasıklarımda ağrı belimde ağrı karnımda ağrı midemde ağrı heryerim ağrıyo sanki..
Rejim falan bence yapma. Eğer çok kilo konusunu kafana takıyosan doktora sor..
O en uygun diyeti vericektir sana..
Ama bu zamanlarımız özel zamanlarımız kendini sıkıntıya sokarak geçirmemeye çalış..
Az biraz frenle yemek yerken kendini ama aç bırakma mideni..
Kaç kilosun bu arada?
Hee bide bende sanki bütün gün iş yapmışta yorulmuş gibi hissediyorum bazen kendimi kiii hiç bişey yaptığım yok oturmaktan başka :KK1:
Halsizlik normaldir heralde..
Ve evet bazı doktorlar zararlı diye kalp atışlarını dinletmiyolar doktorun o yüzden dinletmemiş olabilir bir dahaki gittiğinde sorup öğrenirsin..
Umarım yardımcı olabilmişimdir..

seyyah2806
23-05-11, 10:05
canım ne diyeti gebelikte diyet yapılır mı hiç. bazı doktorlar o cihaz bebeğe zararlı diye kalp atışlarını dinletmıyorlar. tamamen doktorunun tarzıyla ilgili. aynı şişlik birçoğumzda var. bende çok yorgunum devrilip yatacak yet kolluyorum. doktorun normal dediyse normaldir. telaş yapma canım.

reyyan_
23-05-11, 10:05
mpb
hanımlar malesef aranızdan ayrılıyorum.:KK43::KK43::KK43: doktor saati gelmedi daha ama netten sonuçlara baktım bhcg nerdeyse sıfırlanmış. :KK43::KK43::KK43:zaten kırmızılarda gelmeye başlıyor gibi rabbim meleklerinizi size bağışlasın...
canım ya çok üzüldüm Allah sabır versin......İnşallah en kısa zamanda yeni bebişin olur ve sağlıcakla kucağına alırsın.....

mpb
23-05-11, 10:05
reyyan_
canım ya çok üzüldüm Allah sabır versin......İnşallah en kısa zamanda yeni bebişin olur ve sağlıcakla kucağına alırsın.....
saol canım ben diğer topiğe geri dönüyorum malesef. rabbim size meleklerinizi bağışlasın.

Nana_Nana
23-05-11, 10:05

Şimdi bildiğim kadarıyla cevap veriyim cnm..
Bildiğim kadarıyla ilk olarak kalp atışı ultrsonda görünüyo fakat duymak için biraz daha beklemek gerekiyo..
Şükretki kalp atışları görünmüş ben sabırsızlıkla kalp atışını öğreniceğim günü bekliyorum..
Evham yapma bi problem olsa mutlaka ama mutlaka doktorun söylerdi..
Anladığım kadaryla rahatlatmaya çalışan bi doktorun var çok iyi bu..
Şişkinlik konusuna gelince daha dün konuşmuştuk acayip bi şişkinliğim vardı dün 5-6 aylık gbi kasıklarımda ağrı belimde ağrı karnımda ağrı midemde ağrı heryerim ağrıyo sanki..
Rejim falan bence yapma. Eğer çok kilo konusunu kafana takıyosan doktora sor..
O en uygun diyeti vericektir sana..
Ama bu zamanlarımız özel zamanlarımız kendini sıkıntıya sokarak geçirmemeye çalış..
Az biraz frenle yemek yerken kendini ama aç bırakma mideni..
Kaç kilosun bu arada?
Hee bide bende sanki bütün gün iş yapmışta yorulmuş gibi hissediyorum bazen kendimi kiii hiç bişey yaptığım yok oturmaktan başka :KK1:
Halsizlik normaldir heralde..
Ve evet bazı doktorlar zararlı diye kalp atışlarını dinletmiyolar doktorun o yüzden dinletmemiş olabilir bir dahaki gittiğinde sorup öğrenirsin..
Umarım yardımcı olabilmişimdir..
[/QUOTE]

çok sağol canım yaaa diyet vermedi doktor normal dedi ama 6 öğün ye vs dedi bende ona uyuyorum ama bu şişkinlik biranda tüm kıyafetlerim olmamaya başladı :KK25: birden korku ve paniğe kapıldım sanırım kilom maalesef 72 boyum 1,71 yani biraz kilolu hamile kaldım :KK43: :KK43:

SEYDAFERHAT
23-05-11, 10:05
mpb
saol canım ben diğer topiğe geri dönüyorum malesef. rabbim size meleklerinizi bağışlasın.

Amin cnm benim rabbim en kısa zamanda senide bebişinle buluştursun..
İyi haberler aldığında mutlaka bizede yaz olurmu..
Kendine iyi bak :KK58:

giordani41
23-05-11, 10:05
Nana_Nana
SEYDAFERHAT

Ne sordunki cnm? Gözümden kaçmış demekki veya bilgim olmadığı bişey sormuşsundur.. :KK9:


sağol canım yaa walla bi duyan oldu sesimi ben dr.a gittim geçen çarşamba kalp atışlarını gördük doktor her şey tıkırında çok şükür dedi ama dinletmedi ama gördüğüm kadarıyla birçok arkadaş dinlemiş benim yavrumda bişi mi var normal mi :KK43: :KK43: bide benim karnım çok şişti çok halsizim hiçbir şey yapamıyorum kollarımı kaldıramıyorum şimdiden böyle şişersem doğuma kadar 100 kilo olurum diyet yapsam bi sorun olur mu benimle aynı durumda olan arkadaşlar var mı ne olur bi akıl verin offf :KK43: :KK43:
doktordan doktora çok farklılıklar oluyor tatlım ben ce yok yere takılıyorsun sonuçta doktorun her şey yolunda demiş.
rahimin büyümeye geçmesiyle ilk başlangıçta bi şişlik oluyor zaten arkadaşım, bende fazla kilo almaktan korkuyorum zaten kiloluyum ama vitaminlerden zayıf bir diyet yapamayızda bize ve bebişimize yararı olmayan sadece kalorisi olan gıdalardan kaçınırsak çok almayız diye düşünüyorum. tatlı ve hamur işlerinden uzak durucaz yani

Nana_Nana
23-05-11, 10:05
seyyah2806
canım ne diyeti gebelikte diyet yapılır mı hiç. bazı doktorlar o cihaz bebeğe zararlı diye kalp atışlarını dinletmıyorlar. tamamen doktorunun tarzıyla ilgili. aynı şişlik birçoğumzda var. bende çok yorgunum devrilip yatacak yet kolluyorum. doktorun normal dediyse normaldir. telaş yapma canım.
ne bileyim canım çok plansız kör cahil hamile kaldım çok panikliyorum eşim benden daha panik bişi olduğunda beni daha da gazlıyor :18: :18: 3. ayda doğum yapıyorum diye hastaneye koşmazsam iyidir :KK9:

reyyan_
23-05-11, 10:05
sağolun arkadaşlar.....ardahandayız en yakın il erzurum orda özele gidip gelcem artık.....daha yeni memurum doğumdan önce izin almam çok zor doğuma ankaraya gideceğiz inşallah....doğuda yaşam çok zor Allah kalıcı olanlara sabır versin....en önemli şey sağlık ama sağlığınız da emin ellerde değil burda........Erzurumda idrar yollarımda enfeksiyon var demişti doktor 2 gün sonra tekrrar test yap dedi doktor burdaki doktora söyledim önemli değil her bayanda olur dedi test yapmadı....zaten buralarda doğum olayı fazla olduğu için doktorlar uğraşmıyor....düşük yapma sebebimde yine aynı doktor.........Neyse hakkımı helal etmiyorum ona Allah sorsun........İnşallah Allah bu bebişimizi bize bağışlar.....:KK19::KK19::KK19::KK19::KK19:

Nana_Nana
23-05-11, 10:05
giordani41
Nana_Nana
doktordan doktora çok farklılıklar oluyor tatlım ben ce yok yere takılıyorsun sonuçta doktorun her şey yolunda demiş.
rahimin büyümeye geçmesiyle ilk başlangıçta bi şişlik oluyor zaten arkadaşım, bende fazla kilo almaktan korkuyorum zaten kiloluyum ama vitaminlerden zayıf bir diyet yapamayızda bize ve bebişimize yararı olmayan sadece kalorisi olan gıdalardan kaçınırsak çok almayız diye düşünüyorum. tatlı ve hamur işlerinden uzak durucaz yani
haklısın hayatım walla zaten ruh hali pek karışık bir dönem tadını çıkarmak lazım ama biz ne oluyor diye düşünüp paniklemekten rahat olup keyfine bakamıyoruz ki

Nana_Nana
23-05-11, 11:05
reyyan_
sağolun arkadaşlar.....ardahandayız en yakın il erzurum orda özele gidip gelcem artık.....daha yeni memurum doğumdan önce izin almam çok zor doğuma ankaraya gideceğiz inşallah....doğuda yaşam çok zor Allah kalıcı olanlara sabır versin....en önemli şey sağlık ama sağlığınız da emin ellerde değil burda........Erzurumda idrar yollarımda enfeksiyon var demişti doktor 2 gün sonra tekrrar test yap dedi doktor burdaki doktora söyledim önemli değil her bayanda olur dedi test yapmadı....zaten buralarda doğum olayı fazla olduğu için doktorlar uğraşmıyor....düşük yapma sebebimde yine aynı doktor.........Neyse hakkımı helal etmiyorum ona Allah sorsun........İnşallah Allah bu bebişimizi bize bağışlar.....:KK19::KK19::KK19::KK19::KK19:
canım ne olur üzmemeye çalış kendini bak kafan rahat olsun kısa sürede hamiş olacaksın inşallah çok dua edicem senin için

giordani41
23-05-11, 11:05
Nana_Nana
ne bileyim canım çok plansız kör cahil hamile kaldım çok panikliyorum eşim benden daha panik bişi olduğunda beni daha da gazlıyor :18: :18: 3. ayda doğum yapıyorum diye hastaneye koşmazsam iyidir :KK9:
ilk hamileliğinmi tatlım, kaç yaşındasın? içinizde en yaşlı anne adayı benim galiba:KK66:

reyyan_
23-05-11, 11:05
mpb
saol canım ben diğer topiğe geri dönüyorum malesef. rabbim size meleklerinizi bağışlasın.
Amin canım şimdi git ama en kısa zamanda tekrar bekliyoruz seni buraya:KK5::KK5::KK5::KK5::KK5::KK5:

SEYDAFERHAT
23-05-11, 11:05
Nana_Nana
çok sağol canım yaaa diyet vermedi doktor normal dedi ama 6 öğün ye vs dedi bende ona uyuyorum ama bu şişkinlik biranda tüm kıyafetlerim olmamaya başladı :KK25: birden korku ve paniğe kapıldım sanırım kilom maalesef 72 boyum 1,71 yani biraz kilolu hamile kaldım :KK43: :KK43:

Bende kilolu hamile kaldım..
Pantalonlarımın hiç birisi olmuyo şuan biraz bile kasıklarımı sıksa giymekten çekiniyorum zaten zararı olur diye..
Ama takma kafana bu kadar.. Doktor diyete gerek yok demiş..
Makararna,hamurişi,kızartma ve tatlıdan uzak durduğumuz sürece çok fazla sıkıntı olucağını zannetmiyorum.Bide tuzdan uzak dur..
Napalım yani böyle hamile kaldık zamanı geri çevirip zayıflıyamıcaza göre keyfini çıkart boşver :KK9:

betty_berry
23-05-11, 11:05
slmlarr.Ben de varımm.Hatta biz dee. :21:
6+2 deyiz bugün.Rabbim hepimize yavrularımıza hayırlısıyla kavuşmak nasip etsin. :nazar:
Kızlar bişey sorucam size. Ben ilk doktora 4+6 dayken gittim.Kesemiz göründü 4mm. Ama doktor hiçbir tahlilimi yapmadı. 10-15 gün sonra tekrar gel, kalp atışlarını duyalım, tahlillerini o zaman yapalım dedi. Sizin de tahlilleriniz kalp atışlarından sonra mı yapıldı, yoksa bu doktorda bir tuhaflık mı var sezemedim. Allah korusun bir enfeksiyonum bişeyim olsa, 10-15 gün daha niye geçsin ki.Çok stres yapmıştım o gün doktordan gelince. Şimdi şimdi kendimi teselli ediyorum, belki de uygulama bu şekildedir diye.Sizlerin ne zaman yapıldı kan ve idrar tahlilleriniz. Cevaplarsanız çok sevinirim.

reyyan_
23-05-11, 11:05
Nana_Nana
canım ne olur üzmemeye çalış kendini bak kafan rahat olsun kısa sürede hamiş olacaksın inşallah çok dua edicem senin için
:KK3::KK3::KK3:sağol canım zaten şu anda hamileyim ama bu şartlarda ona da bişey olacak diye korkuyorum..........Allahım korusun bebişlerimizi.........:KK46::KK46::KK46:

Nana_Nana
23-05-11, 11:05
giordani41
ilk hamileliğinmi tatlım, kaç yaşındasın? içinizde en yaşlı anne adayı benim galiba:KK66:
28 yaşındayım evet ilk hamileliğim walla inşallah sağ salim tamamına ersin

SEYDAFERHAT
23-05-11, 11:05
giordani41
ilk hamileliğinmi tatlım, kaç yaşındasın? içinizde en yaşlı anne adayı benim galiba:KK66:

Yaş kaç cnm? :44:

Nana_Nana
23-05-11, 11:05
reyyan_
:KK3::KK3::KK3:sağol canım zaten şu anda hamileyim ama bu şartlarda ona da bişey olacak diye korkuyorum..........Allahım korusun bebişlerimizi.........:KK46::KK46::KK46:
o zaman hepberaber mbp için dua edelim o da bizler gibi hamiş olsun bir an önce inşallah sana da sağlıklı güzel hamilelikler canım benim

SEYDAFERHAT
23-05-11, 11:05
betty_berry
slmlarr.Ben de varımm.Hatta biz dee. :21:
6+2 deyiz bugün.Rabbim hepimize yavrularımıza hayırlısıyla kavuşmak nasip etsin. :nazar:
Kızlar bişey sorucam size. Ben ilk doktora 4+6 dayken gittim.Kesemiz göründü 4mm. Ama doktor hiçbir tahlilimi yapmadı. 10-15 gün sonra tekrar gel, kalp atışlarını duyalım, tahlillerini o zaman yapalım dedi. Sizin de tahlilleriniz kalp atışlarından sonra mı yapıldı, yoksa bu doktorda bir tuhaflık mı var sezemedim. Allah korusun bir enfeksiyonum bişeyim olsa, 10-15 gün daha niye geçsin ki.Çok stres yapmıştım o gün doktordan gelince. Şimdi şimdi kendimi teselli ediyorum, belki de uygulama bu şekildedir diye.Sizlerin ne zaman yapıldı kan ve idrar tahlilleriniz. Cevaplarsanız çok sevinirim.

Hoşgeldin cnm Allah sağlıkla kucağınıza alıcağınız günleride göstersin inşallah..
Ben ilk gittiğimde kese görünmedi tahlil fln yapılmadı..
2. gittiğimde kesemiz göründü ultrsona göre 5+4 dük 4mm kesem ve tahlillerimi yaptı o zmn sadece açlık kan şekerime bakılamadı aç değilim diye diğerlerini yaptı..
Bende de idrar yollarımda ilthap çıktı suya karıştırılp içilen bi ilaç verdi 1 doz..
Bol bol su içmek lazımmış idrar yolları için.. Bidahaki gittiğinde sorarsın ilk seferde yapsak daha iyi olmazmıydı diye ama bi sorun olucağını zannetmiyorum 10-15 günde..

giordani41
23-05-11, 11:05
betty_berry
slmlarr.Ben de varımm.Hatta biz dee. :21:
6+2 deyiz bugün.Rabbim hepimize yavrularımıza hayırlısıyla kavuşmak nasip etsin. :nazar:
Kızlar bişey sorucam size. Ben ilk doktora 4+6 dayken gittim.Kesemiz göründü 4mm. Ama doktor hiçbir tahlilimi yapmadı. 10-15 gün sonra tekrar gel, kalp atışlarını duyalım, tahlillerini o zaman yapalım dedi. Sizin de tahlilleriniz kalp atışlarından sonra mı yapıldı, yoksa bu doktorda bir tuhaflık mı var sezemedim. Allah korusun bir enfeksiyonum bişeyim olsa, 10-15 gün daha niye geçsin ki.Çok stres yapmıştım o gün doktordan gelince. Şimdi şimdi kendimi teselli ediyorum, belki de uygulama bu şekildedir diye.Sizlerin ne zaman yapıldı kan ve idrar tahlilleriniz. Cevaplarsanız çok sevinirim.
son adet tarihin kaç arkadaşım keseyi çok erken görmüşsünüz genelde, 5 haftadan önce görünmüyor, mesala ben daha günüm geçmeden gittim doktora ultrasyonda hiç bişey göremeyince tahlil istedi. doktorun sorunsuz bi şekilde ultrasyonda görünce tahlil gereği duymamıştır herhalde

giordani41
23-05-11, 11:05
SEYDAFERHAT

Yaş kaç cnm? :44:
34 yaşındayım, 2. çoçuğum, 3 hamileliğim