TEST

Varmı böyle dağlanan yürek?2 yıl 2 melek.Biri 7aylk,diğeri gününde sağlam doğan bebek


melekannesi67
31-05-11, 10:05
madeofhonor
kızlar ev aramaya çıkıyorum hepinizi öpüyorum
kolay gelsin.gönlüne göre bulursun inşallah.

chnb
31-05-11, 13:05
hulyabaskurt
tefrıcıye duasını kac gunde tamamlayacaksınız eger sürelı ise bıraz bende alabılırım calısıyorum da bazen yogun oluyor ama almak isterım ve insallah benım ettıgım dualarında sizlere faydası olur ve insallah onun huzuruna ererim. banada bıldırırsenız sevınırım bende 3 bebeğini kaybetmiş ama umut yolunda yürüyen 22 yasında bı bayanım insallah herseyın hayırlısı olsun..
Allah bir daha bu acıyı yaşatmasın. Umudunu da yitirmemen güzel. Ama lütfen yapılabilecek tüm testleri yaptır, zamanın gelince dene...

madeofhonor
kızlar ev aramaya çıkıyorum hepinizi öpüyorum
Allah gönlüne göre bir ev bulmayı nasip etsin. Satılık mı?

ozlem378
31-05-11, 13:05
Kizlar 3 aylar da basliyor, Allahin izniyle bu dualarimiz daha da anlam kazanacak....

Benim bu hafta sonu yurtdisina gitmem gerek , nete fazla giremem ama dua gidisatina ara ara bakarim... Payima düsen Tefriceyi de hic aksatmadan okurum...

ghisem
31-05-11, 13:05
arkadaşlar; perşembe akşamı kandil ayrıca cumada üç aylar başlıyo... bu perşembe bol bol okuyun.... okuduklarınızı Hz. Muhammed mustafa (s.a.v)' ın ruhun hediye edip dileklerinizin kabul olması için peygamberimizin aracılığıyla diye dua edip isteyin... bu mübarek günü kaçırmayın...
ben bide helva kavurup dağıtıcam...

ozlem378
31-05-11, 13:05
madeofhonor
özlemcim şiddeti duyduğumda deli oluyorum ister istemez ve malesef ki bu arkadaşının yediği son dayak olmayacak ..Ben avukatım ve eğer sormak istediği birşey varsa seve seve yanıtlarım ama lütfen bu duruma izin vermeye devam etmesin...:KK20:
canim cok tesekkürler ilgin icin, ben Türkiye de oturmuyorum, ama orda avukatlik bir isim olursa kesin seni bulurum... bayildim sana...

Ayrica bebegini sag salim, hayirlisiyla kucagina alirsin Insallah, Allaha emanet olun

ceyda_1984
31-05-11, 14:05
ooo ne yazılar yazılmıs gırmeyelı sımdı sıze benım hıkayemı anlatcam kızlar kıssadan hısse mısalı...27 yasındayım benım ıkıncı evlılıgım bu ve esım bekardı 9 senedır tanısıyoduk 4 sene cıktık cok kıskanctı bıgun calıscam dedım olmaz dedı ınat ettım ıse gırdım terkettı bıkaz kez barısalım dedım olmaz dedı bıgun denemek ıstedım nısanlandım dedım mutluluklar dedı demekkı benı unuttu dedım ılk ıstemye gelnle evlendım ve hersey ondan sonra basladı kabus dolu bı 7 ay gecırdım anlatmayım neler yasadıgımı mezhepsız genıs rahat ınsanlardı kocam var ama yoktu aglamakla gecen 7 ay aılem hasret 7 ay bıgun kolumdan tutp aıleme getırdı babama benı sıkayte ettı yalancı kızın pıs psaklı kızını terbıye ver saygısız sok oldum babmda sok oldu ben ole bırı degıldım cunku babam tamam dedı sen gıt ben terbıyesını vercem ama gerı getırın dedı babama...gıttı ve bıttı hersey aıle buyuklerı toplandı sulalede ılkkez bosanma olacak sebepler cok onemlı annem aglamktan kahrolmus karar verıldı bosanmalıyım buarada eskı esım benı arıyo telı acmıyorum ve sonunda dava actım dedım aılesıyle geldı noldu gotrelım ortada bısey yok babm actı agzını yumdu gozunu senı vururum dedı 7 ay nolmus neler yapmısınız dedı gıttıler 1.5 sene dava surdu buarada sımdıkı esım eskı erkek arakdasım karsıma cıktı konustukevlenmısın dedı evet dedım ama ayrıldım suan burdayım telımı bulmus bırınden bır ay yalvardı tekrar olsun dedı olmaz dedım sen bekar ben bosanmıs aılen ıstemz aılesı bekarkende bılıyodu benı gıtmıs solemıs ben onunla ozman evlenemedım sımdı evlencem ya kabul edersınız ya sızı sılerım mecbur kabul etmısler ben olmaz dedım o geldı babamla konustu agladı ben hep dua ettım ıns ayrılır esınden karsıma cıkar dıye dedı allah duamı kabul ettı senı bıda kaybedrsem yasayamam ve nısanlandık dıllere destan bı dugun yaptık hegecen sene eylulde hemen hamıle kaldım ıkızlerımız olcaktı 10 haftalıkken bırını kaybettım olsun bunada sukur dedık bırı var 34 haftadaykende dıgerını kaybettım bır ay once ama olsun yıne sukur yaradan bana once cefa sonra sefa verdı hep ben hıcbızaman ısyan etmedım hep hayırlısını ıstedım herseyde bır hayır varmıs buna ınandım bu yazdıklarım yasadıklarımın bınde bırıdır belkı sımdı yıne tek ıstedıgımız yenı bı bebek kocam benı cok sevıyo cok sukur bende onu ve hıcbızaman bana eskı hayatımı sorgulamadı allah hepımızın hakkında hayırlıısını nasıp etsın...

ozlem378
31-05-11, 14:05
NKOB canim ya, simdi senin hikayeni yeniden okudum, aklima bisey takildi... ogluna hamileliginde kontrollerinin cok itinali yapildigini yazmissin, peki detayli incelemede kalp sorununu neden göremediler? dogumdan sonra bakildiginda ne oldugu ortaya cikti?

Eger seni üzecekse bunu cevaplamak, bosver... ben de oglumu kalp sorunundan kaybettigim icin cok hassasim bu konuda...

ozlem378
31-05-11, 14:05
Ceydacim cok zor seyler yasamissin... Ilk evliligin, aileler, sonra da yavrularin.... Büyük imtihanlar...
Cok sükür simdi esinle iyisiniz, Insallah mutlulugunuz daim kalir ve en kisa ve hayirli zamanda cocuklariniza kavusursunuz....

n__a__z
31-05-11, 14:05
ceydacım ne zor günler yaşamışsın yaaa bi inat uğruna seni ilk istemeye gelenle ewlenmek büyük cesaret...
ama eşin seni gerçekten çook sewiyomuş onun kıymetini bil sewginiz saygınız daim olsun cnmm allah en yakın zmndada sğlıklı bi ewlatla yuwanızı taçlandırsın işlh...

madeofhonor
31-05-11, 14:05
Selam kızlar ev baktım buldunmu derseniz bulamadım kiralık arıyorum ben ayrıca peff ne zormuş

ceyda_1984
31-05-11, 14:05
aminnn kızlarr cok sukur esım ıyı allah onu benden ayrmasın ıns.yaradan sevdıgı kullarına dertler verır bana ısyan edecekmı yoksa sıgınacakmı dıye cok sukur bız ısyan edenlerden olmadık hıc olmayızda ıns.allah hepınızden razı olsn hepımıze yenı evlatlar nasıp etsın ıns.

madeofhonor
31-05-11, 14:05
ceyda_1984
aminnn kızlarr cok sukur esım ıyı allah onu benden ayrmasın ıns.yaradan sevdıgı kullarına dertler verır bana ısyan edecekmı yoksa sıgınacakmı dıye cok sukur bız ısyan edenlerden olmadık hıc olmayızda ıns.allah hepınızden razı olsn hepımıze yenı evlatlar nasıp etsın ıns.
aminncanım benim...ya kızlar ayıp olmayacaksa bişey sorucam ya,ben önceki hamileliğimde hiç böyle şeyler yaşamamıştım çünkü:KK43:sanki vajinamda bişey var gibi hissediyorum ara sıra batıyo gibi yada çıkacak gibi sizde hiç böyle olmuşmuydu?

chnb
31-05-11, 15:05
ceyda_1984
ooo ne yazılar yazılmıs gırmeyelı sımdı sıze benım hıkayemı anlatcam kızlar kıssadan hısse mısalı...27 yasındayım benım ıkıncı evlılıgım bu ve esım bekardı 9 senedır tanısıyoduk 4 sene cıktık cok kıskanctı bıgun calıscam dedım olmaz dedı ınat ettım ıse gırdım terkettı bıkaz kez barısalım dedım olmaz dedı bıgun denemek ıstedım nısanlandım dedım mutluluklar dedı demekkı benı unuttu dedım ılk ıstemye gelnle evlendım ve hersey ondan sonra basladı kabus dolu bı 7 ay gecırdım anlatmayım neler yasadıgımı mezhepsız genıs rahat ınsanlardı kocam var ama yoktu aglamakla gecen 7 ay aılem hasret 7 ay bıgun kolumdan tutp aıleme getırdı babama benı sıkayte ettı yalancı kızın pıs psaklı kızını terbıye ver saygısız sok oldum babmda sok oldu ben ole bırı degıldım cunku babam tamam dedı sen gıt ben terbıyesını vercem ama gerı getırın dedı babama...gıttı ve bıttı hersey aıle buyuklerı toplandı sulalede ılkkez bosanma olacak sebepler cok onemlı annem aglamktan kahrolmus karar verıldı bosanmalıyım buarada eskı esım benı arıyo telı acmıyorum ve sonunda dava actım dedım aılesıyle geldı noldu gotrelım ortada bısey yok babm actı agzını yumdu gozunu senı vururum dedı 7 ay nolmus neler yapmısınız dedı gıttıler 1.5 sene dava surdu buarada sımdıkı esım eskı erkek arakdasım karsıma cıktı konustukevlenmısın dedı evet dedım ama ayrıldım suan burdayım telımı bulmus bırınden bır ay yalvardı tekrar olsun dedı olmaz dedım sen bekar ben bosanmıs aılen ıstemz aılesı bekarkende bılıyodu benı gıtmıs solemıs ben onunla ozman evlenemedım sımdı evlencem ya kabul edersınız ya sızı sılerım mecbur kabul etmısler ben olmaz dedım o geldı babamla konustu agladı ben hep dua ettım ıns ayrılır esınden karsıma cıkar dıye dedı allah duamı kabul ettı senı bıda kaybedrsem yasayamam ve nısanlandık dıllere destan bı dugun yaptık hegecen sene eylulde hemen hamıle kaldım ıkızlerımız olcaktı 10 haftalıkken bırını kaybettım olsun bunada sukur dedık bırı var 34 haftadaykende dıgerını kaybettım bır ay once ama olsun yıne sukur yaradan bana once cefa sonra sefa verdı hep ben hıcbızaman ısyan etmedım hep hayırlısını ıstedım herseyde bır hayır varmıs buna ınandım bu yazdıklarım yasadıklarımın bınde bırıdır belkı sımdı yıne tek ıstedıgımız yenı bı bebek kocam benı cok sevıyo cok sukur bende onu ve hıcbızaman bana eskı hayatımı sorgulamadı allah hepımızın hakkında hayırlıısını nasıp etsın...
Canım gerçekten zor şeyler bunlar. Ama ne mutlu ki eşin hatasını anlamış. Senin gönlünü tekrar kazanmış. Bugün iki arkadaş için (biri bebeğini kaybeden, biri de şu an açılması olduğu için hastanede yatan)yasin bir de sekine duası okudum. Sekine'de " Allah her zorluğun arkasından bir kolaylık yaratır.( Talak, 65: 7. ) yazıyordu. Senin de kolaylığını vermiş. Tekrar yaşadığın zorluklardan sonra inanıyorum ki mükafatını alacaksın canım...

madeofhonor
aminncanım benim...ya kızlar ayıp olmayacaksa bişey sorucam ya,ben önceki hamileliğimde hiç böyle şeyler yaşamamıştım çünkü:KK43:sanki vajinamda bişey var gibi hissediyorum ara sıra batıyo gibi yada çıkacak gibi sizde hiç böyle olmuşmuydu?
Canım biz riskli hamileleriz. Doktorunu ara sor beence. Bu aralar çok olumsuz şeyler okudum. Bence sor ya da yakın bir doktora git... Seni endişelendirmek istemem. Normal hamile sorsa derlerki rahimin genişliyordur arada olur filan. Ne bileyim ben mi büyütüyorum artık...

NKOB
31-05-11, 15:05
ozlem378
Kizlar 3 aylar da basliyor, Allahin izniyle bu dualarimiz daha da anlam kazanacak....

Benim bu hafta sonu yurtdisina gitmem gerek , nete fazla giremem ama dua gidisatina ara ara bakarim... Payima düsen Tefriceyi de hic aksatmadan okurum...
perşembe günü regaib kandiliymiş özlem yaaa..

keşke tefriciyemiz o güne bitirilip o gün indirilmiş olabileydi , değil mi..

yarın belli olur güzelim paylarımıza düşenler.

kaç gün verelim?

1 hafta yeter mi kızlar? az mı çok mu?

fikirlerinizi söyleyin de, oyle karar çıksın ortaya.

esmeray görünmez oldu yaaa, annesınde kalıyor heralde.. onla ayarlıyorduk da.

NKOB
31-05-11, 15:05
ghisem
arkadaşlar; perşembe akşamı kandil ayrıca cumada üç aylar başlıyo... bu perşembe bol bol okuyun.... okuduklarınızı Hz. Muhammed mustafa (s.a.v)' ın ruhun hediye edip dileklerinizin kabul olması için peygamberimizin aracılığıyla diye dua edip isteyin... bu mübarek günü kaçırmayın...
ben bide helva kavurup dağıtıcam...
diline sağlık gizem, ne diyeyim ki:)

chnb
31-05-11, 15:05
NKOB
perşembe günü regaib kandiliymiş özlem yaaa..

keşke tefriciyemiz o güne bitirilip o gün indirilmiş olabileydi , değil mi..

yarın belli olur güzelim paylarımıza düşenler.

kaç gün verelim?

1 hafta yeter mi kızlar? az mı çok mu?

fikirlerinizi söyleyin de, oyle karar çıksın ortaya.

esmeray görünmez oldu yaaa, annesınde kalıyor heralde.. onla ayarlıyorduk da.
Bence yeter... Tabi arkadaşlar ne diyecek bu işe. Sonra da diğer duaları okuruz inşallah...

NKOB
31-05-11, 15:05
Arkadaşlar, bn size karmakarışık bir şekilde isimlerimizin listesini yollasam, dualarınızda bu isimleri kullanır mısınız?

nik yazmıycammm, sadece melek annelerinin isimleri.

ne dersiniz?

madeofhonor
31-05-11, 15:05
NKOB
Arkadaşlar, bn size karmakarışık bir şekilde isimlerimizin listesini yollasam, dualarınızda bu isimleri kullanır mısınız?

nik yazmıycammm, sadece melek annelerinin isimleri.

ne dersiniz?
olur canım benim

chnb
31-05-11, 15:05
NKOB
Arkadaşlar, bn size karmakarışık bir şekilde isimlerimizin listesini yollasam, dualarınızda bu isimleri kullanır mısınız?

nik yazmıycammm, sadece melek annelerinin isimleri.

ne dersiniz?
Tamam canım... Olur...

chnb
31-05-11, 15:05
Madeofhonor sordun mu doktoruna canım. Merak ettim de?

madeofhonor
31-05-11, 15:05
chnb
Madeofhonor sordun mu doktoruna canım. Merak ettim de?
sormadım canım ya psikopat gibi davranmak istemiyorum adam manyakmısın kadın diyecek:KK43:artarsa arıycam ama ara ara oluyo çünkü

chnb
31-05-11, 15:05
Kızlar bugün 6 tane yolluk yıkadım. Dersim yoktu okulda. Sonra çarşıya gidiop 3 tane kilim aldım. Burada yaz gelince halıları kaldırıyorlar. Biz alışık değiliz diye ben de kilim aldım onları sereceğim. Bugün çok sıcaktı hava...

NKOB
31-05-11, 15:05
ozlem378
NKOB canim ya, simdi senin hikayeni yeniden okudum, aklima bisey takildi... ogluna hamileliginde kontrollerinin cok itinali yapildigini yazmissin, peki detayli incelemede kalp sorununu neden göremediler? dogumdan sonra bakildiginda ne oldugu ortaya cikti?

Eger seni üzecekse bunu cevaplamak, bosver... ben de oglumu kalp sorunundan kaybettigim icin cok hassasim bu konuda...
farkedilememiş...??????????????? (asılll dr umuz o sürede askerdeydi, ondan sonraki en iyiyi bulmaya çalıştık:S)

çok da araştırmadım, çnk hızlı mudahale edılebıldı bebeğe.

çok da araştırmadım, çnk sebeplere bakmadım, baksaydım kimi vururdum bilmiyorum. belki de kendimi..

sadece sonuca baktım, ''diğer bebeğimde anlaşıldı, elden gelen yapıldı da nooldu, sonuç değişmez'' dedim.

bundan sonra fetal eko vs şart ama unutma güzelim.

NKOB
31-05-11, 15:05
chnb
Canım gerçekten zor şeyler bunlar. Ama ne mutlu ki eşin hatasını anlamış. Senin gönlünü tekrar kazanmış. Bugün iki arkadaş için (biri bebeğini kaybeden, biri de şu an açılması olduğu için hastanede yatan)yasin bir de sekine duası okudum. Sekine'de " Allah her zorluğun arkasından bir kolaylık yaratır.( Talak, 65: 7. ) yazıyordu. Senin de kolaylığını vermiş. Tekrar yaşadığın zorluklardan sonra inanıyorum ki mükafatını alacaksın canım...



Canım biz riskli hamileleriz. Doktorunu ara sor beence. Bu aralar çok olumsuz şeyler okudum. Bence sor ya da yakın bir doktora git... Seni endişelendirmek istemem. Normal hamile sorsa derlerki rahimin genişliyordur arada olur filan. Ne bileyim ben mi büyütüyorum artık...
beğendim, iki yazını da çok beğendim:)

evet biz her bir hale pimpiriklenebliriz.

eğer zaten pimpirikli anneler olmasaydık, kayıplar sonrası '' keşke şunu yapsaydım.... şunu yapmasaydım.... vs '' gibi cümleler kuran anneler olurduk.

bakın, hiç birimiz ''bn iyi davranan bir hamile deildim, bnm ihmalim yuzunden oldu'' demiyor:)

madeofhonor
31-05-11, 15:05
NKOB
beğendim, iki yazını da çok beğendim:)

evet biz her bir hale pimpiriklenebliriz.

eğer zaten pimpirikli anneler olmasaydık, kayıplar sonrası '' keşke şunu yapsaydım.... şunu yapmasaydım.... vs '' gibi cümleler kuran anneler olurduk.

bakın, hiç birimiz ''bn iyi davranan bir hamile deildim, bnm ihmalim yuzunden oldu'' demiyor:)
nasıl diyebilirzki,ben iki doktora birden takipteydim ki birisi riskli gebelik uzmanı ve profosör...nasipten öte gitmiyor işte...

Profosöre önce gitmek istememiştik eşimle,riskli gebemiyim ben diye,ama allah işte büyük konuşmuşuz...

NKOB
31-05-11, 15:05
chnb
Kızlar bugün 6 tane yolluk yıkadım. Dersim yoktu okulda. Sonra çarşıya gidiop 3 tane kilim aldım. Burada yaz gelince halıları kaldırıyorlar. Biz alışık değiliz diye ben de kilim aldım onları sereceğim. Bugün çok sıcaktı hava...
kilim iyidir, hafif hafif. yıka sık ser:KK66:

iyi günlerde kirlet

chnb
31-05-11, 15:05
NKOB
beğendim, iki yazını da çok beğendim:)

evet biz her bir hale pimpiriklenebliriz.

eğer zaten pimpirikli anneler olmasaydık, kayıplar sonrası '' keşke şunu yapsaydım.... şunu yapmasaydım.... vs '' gibi cümleler kuran anneler olurduk.

bakın, hiç birimiz ''bn iyi davranan bir hamile deildim, bnm ihmalim yuzunden oldu'' demiyor:)
Sağ ol canım. ben de senin yazılarını edebi buluyorum. Bu arada benim yaklaşık yedi yaşındakioğlumda 29+4 te açolmam oldu yolda yediğim erikler yüzünden barsaklarım bozulmuştu karın ağrısı normal doğumu başlatmış meğerse. Ben geçen seneki hamileliğimde yine erken açılmam olur diye düşünmedim hiç. Enfeksiyondandır dedim çok gezdim, çok misafir ağırladım, uzun yolculuk yaptım. Bebeğim bu tempoya dayanamadı ve 24+4 te kanam 2 gün sonra su iki gün sonra 25 haftada doğum. Çok pişmanlıklar yaşadım her hamile gördüğümde taşıyamadım bebeğimi diye çok üzüldüm. Şimdi çok pipirikli oldum. Geçen ayki hamileliğimde doktor ilk gittiğimde ultrasonla bakıyor inşallah kimyasal gebelik değildir dedim. Çok okuyorsun dedi. (İnternet için) Kimyasal olmadı ama boş gebelik oldu malesef. Geçen sene bu zamanlar çok rahat bir hamileydim doktorun dedikleri dışında hiçbir şey bilmiyordum. Şimdi pıhtılaşma, enfeksiyonlar, rahimağzı yetmezliği, serklaj bu hamileliğimde de genetik testler, tüp bebek, pgt birçok şey öğrendim. Hatta geçen cumartesi Memorialden gelen doktorla bir baktım ki tıbbi litaratürle konuşuyorum. Anlatış biçimim bile sıradan değil. Doktor bir ara ben iki ileri haftalara taşıdığım gebeliğim olduğu için pıhtılaşmadan düşük olduğunu düşünmüyorum deyince bravo dedi. Sanırım hepimiz kendi derdimizle ilgili uzmanlaşmaya başladık... Ama oğlum var 2. nin de oğlum olacağını 12. haftada öğrendiğimde üzüldüğüme de çok pişmanım...

madeofhonor
nasıl diyebilirzki,ben iki doktora birden takipteydim ki birisi riskli gebelik uzmanı ve profosör...nasipten öte gitmiyor işte...

Profosöre önce gitmek istememiştik eşimle,riskli gebemiyim ben diye,ama allah işte büyük konuşmuşuz...
Canım sen neden kaybetmiştin ki? Riskli gebelik uzmanı anlamadıysa kime güvenelim artık? Şimdi uzman doktora mı gidiyorsun? Doktorunu aradın mı? Bir de hangi şehirdeydin canım?

madeofhonor
31-05-11, 16:05
Canım sen neden kaybetmiştin ki? Riskli gebelik uzmanı anlamadıysa kime güvenelim artık? Şimdi uzman doktora mı gidiyorsun? Doktorunu aradın mı? Bir de hangi şehirdeydin canım?[/QUOTE]

aslında benim bebeğimin gidiş nedeni çok net değil,önlem olsun diye kan sulandırıcı iğne ve aspirin kullanıyorum,35. haftamın başındaydım ki o cuma gününe geliyodu hamielliğimdeki tek pişmalığımdır zaten o,havalar çok ısınmıştı ve benim işim çok yoğundu deli gibi duruşmalara giriyodum,keşiflere gidiyodum köy köy,yorulduğumu hissetmiştim aslında pazartesi izne ayrılayım artık diyodum,cumarteside kontrolümüz vardı ve doktora gittiğimizde kızımın kalbinin durduğunu öğrendik(proftan)doktorda çok şaşırdı bu kadar ileri bi gebelikte ve herşey normalken çok ilginç dedi,ertesi gün bebeğim alındı sezaryanla,ona otopsi yapıldı,banada testler,proteinim biraz düşük çıkmış,pıhtılaşmamamda da biraz sorun varmış,aslında bunlar bile buna neden olmazdı dedi doktor....şimdi yine aynı profa gidiyorum geçmişimi biliyor diye bu sefer üç doktora gidiyorum ama...ben kütahyadayım

eminapolat
31-05-11, 17:05
NKOB
Yahu bu bekar kız aştı bizleri. :)

Sanırım senin bu yaptığın tam bir HAYIR.

Yani sadaka kime verilir, parasıza. Bu nasıl hayırsa, bize dua edilmesi, bize bizden bir şeyler anlatılması, acımızın azalması niyetiyle paylaşılması da o şekil bir hayırdır.

Başkası olsa, vur patlasın çal oynasın olur böyle düğün, kavuşma arefelerinde. Onlara sözüm yok da, sana sözüm çok.

Allahım seni de tüm olumsuzluklardan, bildiğimiz bilmediğimiz tümmm kötülüklerden korusun inşallah. (bizleri de:p )

Gerçek ismini de yollarsan özele, duamız içinde yerini alır, yarına da kaç tane tefriciye çekeceğin duyrulur güzelim. (sana da hyrlı , bol kısmetli bir evlilik dileriz:) )
Çok çok utandırdın beni:kk77:
Sizin şu dualarınız,samimiyetiniz Allah razı olsun deyişiniz herşeye değer benim için.
Bir insana kendinden çok başkasının ettiği dua hayırlıymış,Rabbim kabul eder inşallahda yüzleriniz güler.

NKOB
Manisa birliğinin bağrından çekip aldığın aşkerin acaba ne kadar şanslı olduğunun ve karşısındaki olgunluğun farkında mı? :KK66:
Estağfurullah canım,mahvettin sen beni yahu:78:
O öyle iyi bir insan ki Allah bin kere razı olsun ondan,karşıma çıkardığı için şükürler ediyorum.
Kısmetse temmuza nişanımız var:)

melekannesi67
31-05-11, 19:05
ceyda_1984
ooo ne yazılar yazılmıs gırmeyelı sımdı sıze benım hıkayemı anlatcam kızlar kıssadan hısse mısalı...27 yasındayım benım ıkıncı evlılıgım bu ve esım bekardı 9 senedır tanısıyoduk 4 sene cıktık cok kıskanctı bıgun calıscam dedım olmaz dedı ınat ettım ıse gırdım terkettı bıkaz kez barısalım dedım olmaz dedı bıgun denemek ıstedım nısanlandım dedım mutluluklar dedı demekkı benı unuttu dedım ılk ıstemye gelnle evlendım ve hersey ondan sonra basladı kabus dolu bı 7 ay gecırdım anlatmayım neler yasadıgımı mezhepsız genıs rahat ınsanlardı kocam var ama yoktu aglamakla gecen 7 ay aılem hasret 7 ay bıgun kolumdan tutp aıleme getırdı babama benı sıkayte ettı yalancı kızın pıs psaklı kızını terbıye ver saygısız sok oldum babmda sok oldu ben ole bırı degıldım cunku babam tamam dedı sen gıt ben terbıyesını vercem ama gerı getırın dedı babama...gıttı ve bıttı hersey aıle buyuklerı toplandı sulalede ılkkez bosanma olacak sebepler cok onemlı annem aglamktan kahrolmus karar verıldı bosanmalıyım buarada eskı esım benı arıyo telı acmıyorum ve sonunda dava actım dedım aılesıyle geldı noldu gotrelım ortada bısey yok babm actı agzını yumdu gozunu senı vururum dedı 7 ay nolmus neler yapmısınız dedı gıttıler 1.5 sene dava surdu buarada sımdıkı esım eskı erkek arakdasım karsıma cıktı konustukevlenmısın dedı evet dedım ama ayrıldım suan burdayım telımı bulmus bırınden bır ay yalvardı tekrar olsun dedı olmaz dedım sen bekar ben bosanmıs aılen ıstemz aılesı bekarkende bılıyodu benı gıtmıs solemıs ben onunla ozman evlenemedım sımdı evlencem ya kabul edersınız ya sızı sılerım mecbur kabul etmısler ben olmaz dedım o geldı babamla konustu agladı ben hep dua ettım ıns ayrılır esınden karsıma cıkar dıye dedı allah duamı kabul ettı senı bıda kaybedrsem yasayamam ve nısanlandık dıllere destan bı dugun yaptık hegecen sene eylulde hemen hamıle kaldım ıkızlerımız olcaktı 10 haftalıkken bırını kaybettım olsun bunada sukur dedık bırı var 34 haftadaykende dıgerını kaybettım bır ay once ama olsun yıne sukur yaradan bana once cefa sonra sefa verdı hep ben hıcbızaman ısyan etmedım hep hayırlısını ıstedım herseyde bır hayır varmıs buna ınandım bu yazdıklarım yasadıklarımın bınde bırıdır belkı sımdı yıne tek ıstedıgımız yenı bı bebek kocam benı cok sevıyo cok sukur bende onu ve hıcbızaman bana eskı hayatımı sorgulamadı allah hepımızın hakkında hayırlıısını nasıp etsın...
canım benim sonunda mutluluğu bulmuşsun.ALLAH mutluluğunu,huzurunu daim etsin.en kısa zamanda da hayırlı,sağlıklı bebeklerle taçlandırsın inşallah.

rabbim her konuda hakkımızda hayırlısını nasip etsin.

melekannesi67
31-05-11, 19:05
eminapolat
Çok çok utandırdın beni:kk77:
Sizin şu dualarınız,samimiyetiniz Allah razı olsun deyişiniz herşeye değer benim için.
Bir insana kendinden çok başkasının ettiği dua hayırlıymış,Rabbim kabul eder inşallahda yüzleriniz güler.



Estağfurullah canım,mahvettin sen beni yahu:78:
O öyle iyi bir insan ki Allah bin kere razı olsun ondan,karşıma çıkardığı için şükürler ediyorum.
Kısmetse temmuza nişanımız var:)
utanma canım.maşallah.bekarlar hakkında bu kadar atasözü varken sen bizi evli,çocuklu kişilerden daha iyi anlıyorsun.

her duama mutlaka buradaki arkadaşlarımıda katıyorum.sizleri tanımıyorum ama sanki uzun süredir tanışıyormuşum gibi hissediyorum.

ALLAH tamamına erdirsin.ömür boyu sağlık,huzur,hayırlı,sağlıklı evlatlar nasip etsin.

melekannesi67
31-05-11, 19:05
NKOB
perşembe günü regaib kandiliymiş özlem yaaa..

keşke tefriciyemiz o güne bitirilip o gün indirilmiş olabileydi , değil mi..

yarın belli olur güzelim paylarımıza düşenler.

kaç gün verelim?

1 hafta yeter mi kızlar? az mı çok mu?

fikirlerinizi söyleyin de, oyle karar çıksın ortaya.

esmeray görünmez oldu yaaa, annesınde kalıyor heralde.. onla ayarlıyorduk da.
NKOB 'CUM 1 hafta bencede yeterli.en kısa zamanda bitirip şu mübarek günlerde yeni faaliyetler planlayalım.

melekannesi67
31-05-11, 19:05
NKOB
Arkadaşlar, bn size karmakarışık bir şekilde isimlerimizin listesini yollasam, dualarınızda bu isimleri kullanır mısınız?

nik yazmıycammm, sadece melek annelerinin isimleri.

ne dersiniz?
harika olur derim.

eminapolat
31-05-11, 19:05
melekannesi67
utanma canım.maşallah.bekarlar hakkında bu kadar atasözü varken sen bizi evli,çocuklu kişilerden daha iyi anlıyorsun.

her duama mutlaka buradaki arkadaşlarımıda katıyorum.sizleri tanımıyorum ama sanki uzun süredir tanışıyormuşum gibi hissediyorum.

ALLAH tamamına erdirsin.ömür boyu sağlık,huzur,hayırlı,sağlıklı evlatlar nasip etsin.
Amin canım benim Rabbim hepimize gönlümüzdekileri nasip etsin:KK16:
Duaların için Allah razı olsun.

NKOB
31-05-11, 19:05
ceyda_1984
ooo ne yazılar yazılmıs gırmeyelı sımdı sıze benım hıkayemı anlatcam kızlar kıssadan hısse mısalı...27 yasındayım benım ıkıncı evlılıgım bu ve esım bekardı 9 senedır tanısıyoduk 4 sene cıktık cok kıskanctı bıgun calıscam dedım olmaz dedı ınat ettım ıse gırdım terkettı bıkaz kez barısalım dedım olmaz dedı bıgun denemek ıstedım nısanlandım dedım mutluluklar dedı demekkı benı unuttu dedım ılk ıstemye gelnle evlendım ve hersey ondan sonra basladı kabus dolu bı 7 ay gecırdım anlatmayım neler yasadıgımı mezhepsız genıs rahat ınsanlardı kocam var ama yoktu aglamakla gecen 7 ay aılem hasret 7 ay bıgun kolumdan tutp aıleme getırdı babama benı sıkayte ettı yalancı kızın pıs psaklı kızını terbıye ver saygısız sok oldum babmda sok oldu ben ole bırı degıldım cunku babam tamam dedı sen gıt ben terbıyesını vercem ama gerı getırın dedı babama...gıttı ve bıttı hersey aıle buyuklerı toplandı sulalede ılkkez bosanma olacak sebepler cok onemlı annem aglamktan kahrolmus karar verıldı bosanmalıyım buarada eskı esım benı arıyo telı acmıyorum ve sonunda dava actım dedım aılesıyle geldı noldu gotrelım ortada bısey yok babm actı agzını yumdu gozunu senı vururum dedı 7 ay nolmus neler yapmısınız dedı gıttıler 1.5 sene dava surdu buarada sımdıkı esım eskı erkek arakdasım karsıma cıktı konustukevlenmısın dedı evet dedım ama ayrıldım suan burdayım telımı bulmus bırınden bır ay yalvardı tekrar olsun dedı olmaz dedım sen bekar ben bosanmıs aılen ıstemz aılesı bekarkende bılıyodu benı gıtmıs solemıs ben onunla ozman evlenemedım sımdı evlencem ya kabul edersınız ya sızı sılerım mecbur kabul etmısler ben olmaz dedım o geldı babamla konustu agladı ben hep dua ettım ıns ayrılır esınden karsıma cıkar dıye dedı allah duamı kabul ettı senı bıda kaybedrsem yasayamam ve nısanlandık dıllere destan bı dugun yaptık hegecen sene eylulde hemen hamıle kaldım ıkızlerımız olcaktı 10 haftalıkken bırını kaybettım olsun bunada sukur dedık bırı var 34 haftadaykende dıgerını kaybettım bır ay once ama olsun yıne sukur yaradan bana once cefa sonra sefa verdı hep ben hıcbızaman ısyan etmedım hep hayırlısını ıstedım herseyde bır hayır varmıs buna ınandım bu yazdıklarım yasadıklarımın bınde bırıdır belkı sımdı yıne tek ıstedıgımız yenı bı bebek kocam benı cok sevıyo cok sukur bende onu ve hıcbızaman bana eskı hayatımı sorgulamadı allah hepımızın hakkında hayırlıısını nasıp etsın...
ceydacığımm sen de almışsın hayattan payına düşeni...

Kararların hep doğru kararlar olur, Allah yaptığın hiç birşeyden pişman etmez inşaallah seni.

bundan sonra da eviniz, yuvanız tüm kötülüklerden uzak olsun.

Birbirinizin kıymetini de iyi biliyorsunuzdur kız siz şimdi:KK66:

NKOB
31-05-11, 19:05
chnb
Sağ ol canım. ben de senin yazılarını edebi buluyorum. Bu arada benim yaklaşık yedi yaşındakioğlumda 29+4 te açolmam oldu yolda yediğim erikler yüzünden barsaklarım bozulmuştu karın ağrısı normal doğumu başlatmış meğerse. Ben geçen seneki hamileliğimde yine erken açılmam olur diye düşünmedim hiç. Enfeksiyondandır dedim çok gezdim, çok misafir ağırladım, uzun yolculuk yaptım. Bebeğim bu tempoya dayanamadı ve 24+4 te kanam 2 gün sonra su iki gün sonra 25 haftada doğum. Çok pişmanlıklar yaşadım her hamile gördüğümde taşıyamadım bebeğimi diye çok üzüldüm. Şimdi çok pipirikli oldum. Geçen ayki hamileliğimde doktor ilk gittiğimde ultrasonla bakıyor inşallah kimyasal gebelik değildir dedim. Çok okuyorsun dedi. (İnternet için) Kimyasal olmadı ama boş gebelik oldu malesef. Geçen sene bu zamanlar çok rahat bir hamileydim doktorun dedikleri dışında hiçbir şey bilmiyordum. Şimdi pıhtılaşma, enfeksiyonlar, rahimağzı yetmezliği, serklaj bu hamileliğimde de genetik testler, tüp bebek, pgt birçok şey öğrendim. Hatta geçen cumartesi Memorialden gelen doktorla bir baktım ki tıbbi litaratürle konuşuyorum. Anlatış biçimim bile sıradan değil. Doktor bir ara ben iki ileri haftalara taşıdığım gebeliğim olduğu için pıhtılaşmadan düşük olduğunu düşünmüyorum deyince bravo dedi. Sanırım hepimiz kendi derdimizle ilgili uzmanlaşmaya başladık... Ama oğlum var 2. nin de oğlum olacağını 12. haftada öğrendiğimde üzüldüğüme de çok pişmanım...
Anladım güzelim. Sorgulama ama noolur kendini. bilirim zorluğunu. hele de erkekti... kızdı.. derken çevremizin tepkilerinin sorgusu.

Neyse yaa.. Bundan sonra iyi olalım, kötü olan hiç bir şey yaşamayalım inşaallah.

Senin de test sonuçların iyi geleydi..

madeofhonor
31-05-11, 19:05
aloha güzeller:)

NKOB
31-05-11, 19:05
bebeğin cinsiyeti sorulur;

kız dersin; '' hmmm Allah sağlık versin yaa, cinsiyeti önemli değil, kız çocuk zaten daha hayırlı'' şeklinde tepkiler. Resssmen teselli boyutlu.

erkek dersin; '' oo maşallah maşallah , babası nasıl sevinmiştirrrr'' şeklinde ellerinde madalya olsa takacakları, alnından öpecekleri bir tepki

ozlem378
31-05-11, 19:05
NKOB
perşembe günü regaib kandiliymiş özlem yaaa..

keşke tefriciyemiz o güne bitirilip o gün indirilmiş olabileydi , değil mi..

yarın belli olur güzelim paylarımıza düşenler.

kaç gün verelim?

1 hafta yeter mi kızlar? az mı çok mu?

fikirlerinizi söyleyin de, oyle karar çıksın ortaya.

esmeray görünmez oldu yaaa, annesınde kalıyor heralde.. onla ayarlıyorduk da.
ozaman persembeye bitirelim,

canim sen bizim face gizli örgütümüze:KK1: üye degil misin? Esmeray bilgileri orda....

madeofhonor
31-05-11, 19:05
NKOB
bebeğin cinsiyeti sorulur;

kız dersin; '' hmmm Allah sağlık versin yaa, cinsiyeti önemli değil, kız çocuk zaten daha hayırlı'' şeklinde tepkiler. Resssmen teselli boyutlu.

erkek dersin; '' oo maşallah maşallah , babası nasıl sevinmiştirrrr'' şeklinde ellerinde madalya olsa takacakları, alnından öpecekleri bir tepki
ne boş geliyo insana değil mi?

bi arkadaşım 12 haftalık hamile bebeğine ayakkabı almış,kesin başına bişey gelmez bunun doğurur dedim içimden

NKOB
31-05-11, 19:05
eminapolat
Çok çok utandırdın beni:kk77:
Sizin şu dualarınız,samimiyetiniz Allah razı olsun deyişiniz herşeye değer benim için.
Bir insana kendinden çok başkasının ettiği dua hayırlıymış,Rabbim kabul eder inşallahda yüzleriniz güler.



Estağfurullah canım,mahvettin sen beni yahu:78:
O öyle iyi bir insan ki Allah bin kere razı olsun ondan,karşıma çıkardığı için şükürler ediyorum.
Kısmetse temmuza nişanımız var:)
bekarlarda utanma duygusu iyidirrrr:KK66:

NKOB
31-05-11, 19:05
melekannesi67
NKOB 'CUM 1 hafta bencede yeterli.en kısa zamanda bitirip şu mübarek günlerde yeni faaliyetler planlayalım.
evetvetevetvetevetvetevet...

yasaşınnnnn..

NKOB
31-05-11, 19:05
ozlem378
ozaman persembeye bitirelim,

canim sen bizim face gizli örgütümüze:KK1: üye degil misin? Esmeray bilgileri orda....
Esmeray yasakladı mı bilgilerinin burada paylaşımını? :KK43:

msnde yok 2 gündür. yaşayamadık seevinç.

izin verdiyse yazın şuraya gaari. (ya da özelime:p)

NKOB
31-05-11, 19:05
madeofhonor
ne boş geliyo insana değil mi?

bi arkadaşım 12 haftalık hamile bebeğine ayakkabı almış,kesin başına bişey gelmez bunun doğurur dedim içimden
hepimiz mi bu kötü duygudayız yaaa..

''gamsızlar doğururrrrrrrr, ilgililer dikkatliler zorlanırrrrr...''

madeofhonor
31-05-11, 19:05
NKOB
hepimiz mi bu kötü duygudayız yaaa..

''gamsızlar doğururrrrrrrr, ilgililer dikkatliler zorlanırrrrr...''
ben her konuda bütün melek annelerinin aynı şeyi düşündüğünü düşünüyorum,acı ortak olunca düşündüklerimizde aynı oluyo ne yazıkki

ozlem378
31-05-11, 19:05
NKOB
Esmeray yasakladı mı bilgilerinin burada paylaşımını? :KK43:

msnde yok 2 gündür. yaşayamadık seevinç.

izin verdiyse yazın şuraya gaari. (ya da özelime:p)
canim Esmeray biraz rahatsiz, hastanede,, ben de bu gün hicbisey duymadim

ozlem378
31-05-11, 20:05
madeofhonor
ben her konuda bütün melek annelerinin aynı şeyi düşündüğünü düşünüyorum,acı ortak olunca düşündüklerimizde aynı oluyo ne yazıkki
cok haklisin, ama bu düsüncelerin günü gününü tutmuyor, karmakarisik

madeofhonor
31-05-11, 20:05
ozlem378
cok haklisin, ama bu düsüncelerin günü gününü tutmuyor, karmakarisik
kesinlikle...
bazen çok umutluyum bazen dipteyim resmen...ah diyorum bi uyusam ve uyandığımda herşey geçmiş olsa...

ozlem378
31-05-11, 20:05
madeofhonor
kesinlikle...
bazen çok umutluyum bazen dipteyim resmen...ah diyorum bi uyusam ve uyandığımda herşey geçmiş olsa...
canim, bu senin 2. hamileligin degil mi? nasil duygular yasadin?

NKOB
31-05-11, 20:05
madeofhonor
kesinlikle...
bazen çok umutluyum bazen dipteyim resmen...ah diyorum bi uyusam ve uyandığımda herşey geçmiş olsa...
sık dişini tut bebişini be güzelim.. :)

bişeyler bul; uğraşıp, zamanı unutabileceğin..