Bir Erkeğin Size Aşık Olduğunu Nasıl Anlarsınız? Peki Ya Siz Nasıl Belli Edersiniz ?


gamzenk
13-06-11, 20:06
tourmaline
ahh canım, o çocuk sana tutulmuş belli ki...:KK69: hiç mi olamaz sence ? belki ondan daha hayırlıdır ne dersin ?

yok cnm başka birinden hoşlanıoken onu da kendimi de kandıramam:KK43: hoşlandığım çocuğu beklicem sonuna kadar bnden hoşlanmadığından iice emin olursam unutmaya çalışcam zor olcak tabi sürekli görcem çünki:KK43::KK43::KK43:

gamzenk
13-06-11, 20:06
ManyetikKarpuz
Ama şunu da unutmamak lazım ;

Bir erkeğin bir kadının peşinden koşması , erkek açısından çok kötü olsa bile bizler için çok güzel bi duygu . Egomuz kabarıyor öyle değil mi??? :KK61:

eh tabi beğenilmek güzel bi duygu. ah bi de benim beendiğim peşimden koşsa hoşlansa o zaman tadından yenmez:KK1:

ManyetikKarpuz
13-06-11, 20:06
gamzenk
eh tabi beğenilmek güzel bi duygu. ah bi de benim beendiğim peşimden koşsa hoşlansa o zaman tadından yenmez:KK1:

İnan senin sevdiğin kişi senin peşinden koşsaydı bu kadar sevmezdin onu . Ulaşılması zor olan şeyler insana daha cazip gelir.
Bu yüzden erkekler peşlerinden çok koştukları kadınları mutlu ederler onların bir dediğini iki etmezler. Ama eğer tam tersi olursa erkeler kolay kazandıkları için pek kıymetini bilmezler . Tecrübeyle sabitlenmiştir :KK61::KK61::KK61:

tourmaline
13-06-11, 21:06
ManyetikKarpuz canım bakınca haber ver olur mu özeline msj attım..bak bakalım beni onun yanına yakıştırabilicek misin, malum beyfendi brad pitt zaar :):KK12:

gamzenk
13-06-11, 21:06
ManyetikKarpuz
İnan senin sevdiğin kişi senin peşinden koşsaydı bu kadar sevmezdin onu . Ulaşılması zor olan şeyler insana daha cazip gelir.
Bu yüzden erkekler peşlerinden çok koştukları kadınları mutlu ederler onların bir dediğini iki etmezler. Ama eğer tam tersi olursa erkeler kolay kazandıkları için pek kıymetini bilmezler . Tecrübeyle sabitlenmiştir :KK61::KK61::KK61:
öle mi diosun:KK43::KK43: kadının ilk adımı atması hiç iyi bişe deil o zmn:KK50:

tourmaline
13-06-11, 21:06
kızlar ben ona mesaj atmakla ilk adımı atmış olmayacağım değil mi? ya bu ilk adım sayılır mı :KK43:((((

o başlattı ama ilk önce banane..ben sadece fişeklemek istiyorum, azıcık umutlansın diye ...merhaba nasılsın o kadar..

ne dersiniz bu ilk adım mı :KK43:(((( kıymetimi bilmez mi sonradan..

ManyetikKarpuz
13-06-11, 21:06
tourmaline
ManyetikKarpuz canım bakınca haber ver olur mu özeline msj attım..bak bakalım beni onun yanına yakıştırabilicek misin, malum beyfendi brad pitt zaar :):KK12:

Sen bana ondan hoşlandığını söylemeseydin . Sadece benim önüme her iki fotoğrafı koysalardı ben ,İnan onun senin peşinden koştuğunu söylerdim . Bence 40 yıl arasa senin gibisini bulamaz :KK61::KK61::KK61:


Yani anlayacağın bu iş olur aga :KK9::KK9::KK9:

prensesinannesi
13-06-11, 21:06
ama bizde merak ettik resimlerinizi
küstük...........

gamzenk
13-06-11, 21:06
tourmaline
kızlar ben ona mesaj atmakla ilk adımı atmış olmayacağım değil mi? ya bu ilk adım sayılır mı :KK43:((((

o başlattı ama ilk önce banane..ben sadece fişeklemek istiyorum, azıcık umutlansın diye ...merhaba nasılsın o kadar..

ne dersiniz bu ilk adım mı :KK43:(((( kıymetimi bilmez mi sonradan..

face ten de ekledin. msj da atınca ilk adım oluo bnce. bide çocuk sadece bakıodu sanırım. çok fazla bişe yapmadı ki cnm. bn böyle düşünüorum üzülme ama nolur:26: ilk adımı atmak kötü bişemi ki ya. atabilirsin bnce.

tourmaline
13-06-11, 21:06
ManyetikKarpuz
Sen bana ondan hoşlandığını söylemeseydin . Sadece benim önüme her iki fotoğrafı koysalardı ben ,İnan onun senin peşinden koştuğunu söylerdim . Bence 40 yıl arasa senin gibisini bulamaz :KK61::KK61::KK61:


Yani anlayacağın bu iş olur aga :KK9::KK9::KK9:
ya emin misin :KK31::KK31: bazen diyorum benim neremi beğeniyor da peşimden geliyor diyorum :KK43: bu kadar yakışıklı olduğu için de çok çekiniyorum ondan :KK43: keşke çirkin birşey olsaydı ya :KK1::KK1:

yorumun için çok teşekkürler...:KK71::KK71::KK71::KK71::KK71: zaar şu anda kendisi benden kaçmakla meşgul, özellikle çıkmıyor dışarı :KK43:(((( üzerine gitmeli miyim sence

gamzenk
13-06-11, 21:06
cadica
ama bizde merak ettik resimlerinizi
küstük...........

bnde çok mrk ettimmm:KK52::KK52::KK52::KK52:

prensesinannesi
13-06-11, 21:06
:63::63::63::63::63::63::63::63::63::63:

ManyetikKarpuz
13-06-11, 21:06
tourmaline
ya emin misin :KK31::KK31: bazen diyorum benim neremi beğeniyor da peşimden geliyor diyorum :KK43: bu kadar yakışıklı olduğu için de çok çekiniyorum ondan :KK43: keşke çirkin birşey olsaydı ya :KK1::KK1:

yorumun için çok teşekkürler...:KK71::KK71::KK71::KK71::KK71: zaar şu anda kendisi benden kaçmakla meşgul, özellikle çıkmıyor dışarı :KK43:(((( üzerine gitmeli miyim sence

Ya sen onu gözünde çok büyütmüşsün abartma o kadar. Hatta onu sana karşı kötülemek istiyorum çok fazla büyütme gözünde diye :))

başlıyorum saymaya ;

1 ) Öncelikle giyimi şık deil
2 ) Saçları pek gür deil seyrek seyrek
3 ) Gamzesi de yoktur muhtemelen

daha da sayarım ama bu kadar yeter :KK64::KK64::KK64:

prensesinannesi
13-06-11, 21:06
ManyetikKarpuz
Ya sen onu gözünde çok büyütmüşsün abartma o kadar. Hatta onu sana karşı kötülemek istiyorum çok fazla büyütme gözünde diye :))

başlıyorum saymaya ;

1 ) Öncelikle giyimi şık deil
2 ) Saçları pek gür deil seyrek seyrek
3 ) Gamzesi de yoktur muhtemelen

daha da sayarım ama bu kadar yeter :KK64::KK64::KK64:
yaaaa amaaa benim hoşlandığım çocukta barış manço sayılmaz yani ilerde kel adayı olur hatta:84::84::84::84::84:

tourmaline
13-06-11, 21:06
1 tane daha foto ekledim kızlar bakıp haber verin silicem :))))

tourmaline
13-06-11, 21:06
ManyetikKarpuz
Ya sen onu gözünde çok büyütmüşsün abartma o kadar. Hatta onu sana karşı kötülemek istiyorum çok fazla büyütme gözünde diye :))

başlıyorum saymaya ;

1 ) Öncelikle giyimi şık deil
2 ) Saçları pek gür deil seyrek seyrek
3 ) Gamzesi de yoktur muhtemelen

daha da sayarım ama bu kadar yeter :KK64::KK64::KK64:
walla ohoo benim de o kadar çok kusurum var ki...onun hiç kusuru yokmuş gibi geliyor bana :KK43:(
ayrıca gamzesi var hem de 2 daneee:KK52:

ManyetikKarpuz
13-06-11, 21:06
cadica
yaaaa amaaa benim hoşlandığım çocukta barış manço sayılmaz yani ilerde kel adayı olur hatta:84::84::84::84::84:
Her erkek belli bir yaştan sonra kel olur ama o günler gelene kadar fırça gibi saçların keyfini sürmek lazım :KK66::KK66::KK66:



Not : Bazı erkekler vardır ki 80 yaşına geldiklerinde bile süpürge gibi saçları oluyor . Örnek dedem :KK66::KK66::KK66:

gamzenk
13-06-11, 21:06
ManyetikKarpuz
Ya sen onu gözünde çok büyütmüşsün abartma o kadar. Hatta onu sana karşı kötülemek istiyorum çok fazla büyütme gözünde diye :))

başlıyorum saymaya ;

1 ) Öncelikle giyimi şık deil
2 ) Saçları pek gür deil seyrek seyrek
3 ) Gamzesi de yoktur muhtemelen

daha da sayarım ama bu kadar yeter :KK64::KK64::KK64:

acaba bizi yakıştırcak mısın çok mrk ettim şimdi:KK52:

prensesinannesi
13-06-11, 21:06
canım senin gibi biri nasıl kendine güvenmez anlamadım... saç rengin çok hoşuma gitti bu arada:KK1: çocukta yakışıklıymış ama gözünde büyüttüğün kadar değil yakışıklı niye bana baksın diyorsun ama onun yerinde olsam bu kız niye bana baksın derdim heralde

tourmaline
13-06-11, 21:06
walla onun yanında ben kendimi çok çirkin görüyorum :KK43:(:-)2::2:

esmergirl356
13-06-11, 21:06
Bende fotograf gorceeeem bendeee nereye bakmak lazim ???? :))))) nerden gorebiliriiz ?

gamzenk
13-06-11, 21:06
nereye bakcaz kızlar yardım edinnnn

ManyetikKarpuz
13-06-11, 21:06
gamzenk
acaba bizi yakıştırcak mısın çok mrk ettim şimdi:KK52:

Ben çok açık sözlü bir insanım yakıştırmazsam yakıştırmadım derim . Bu yüzden olumsuz yorumlara da hazır olmalısın
Tabii değerlendirmemi istersen ...

:KK61::KK61::KK61:

tourmaline
13-06-11, 21:06
albümümde kızlar, bakın silicem haydiii :)))

bu arada siz de bana fotolarınızı gösterin pleaseeeeee...sizlere de yorum yapalım ......

ManyetikKarpuz
13-06-11, 21:06
Show tv de bii yarışma varya " bugün ne giysem" ordakiler gibiyim işte :KK66::KK66::KK66:

prensesinannesi
13-06-11, 21:06
çok fena resim ekleyesim var ama onun resmi yokki bende offfff

gamzenk
13-06-11, 21:06
ManyetikKarpuz
Ben çok açık sözlü bir insanım yakıştırmazsam yakıştırmadım derim . Bu yüzden olumsuz yorumlara da hazır olmalısın
Tabii değerlendirmemi istersen ...

:KK61::KK61::KK61:
eleştiriye açık biriyim çok şükür cnm:KK76:

esmergirl356
13-06-11, 21:06
gamzenk
nereye bakcaz kızlar yardım edinnnn
haaa gamzenkcim :) bnim mesaja yazdigin cvbi gordum onceki sayfalarda simdi arayip alinti yapmiyim diyorum ..
mantikli dediklerin demissin :) evet bencede mantikli ama sen yinede dikkatli ol.. sevgini cok gosterip de aayy bu kiz bana sulaniyo mu demesin ! :KK66:)))

tourmaline
13-06-11, 21:06
cadica
çok fena resim ekleyesim var ama onun resmi yokki bende offfff
faceten printscrean tuşu ile kopyalayıp painte at ve pcne kaydet...bu kadarcık..

gamzenk
13-06-11, 21:06
saç rengine bayıldım cnm. çok tatlısın bu arada:nazar::nazar:

Dolcissimo
13-06-11, 21:06
türlü türlü insanlar var ve bunların türlü türlü hareketleri var mesela nasıl her kızın belirtisi farklıysa erkeklerin de öyle...ben mesela değişik bi kızım hoşlandığım erkeğin suratına bile bakamıyorm kaçıyrm hoşlanmadığımla çok rahat iletişim kuruyrm

prensesinannesi
13-06-11, 21:06
tourmaline
faceten printscrean tuşu ile kopyalayıp painte at ve pcne kaydet...bu kadarcık..
o yontulmamış odunun face si yok :KK47::KK47::KK47::KK47::KK47: bak nasıl sinirlendim şimdi yok ama en yakın zamanda temin etmem lazım bi resim hepinizden yorum istiyorummm

ManyetikKarpuz
13-06-11, 21:06
tourmaline
faceten printscrean tuşu ile kopyalayıp painte at ve pcne kaydet...bu kadarcık..

Sen bu işi çözmüşsün canım . Biraz daha zorlasan hacker olmaya adaysın :KK66:

prensesinannesi
13-06-11, 21:06
Dolcissimo
türlü türlü insanlar var ve bunların türlü türlü hareketleri var mesela nasıl her kızın belirtisi farklıysa erkeklerin de öyle...ben mesela değişik bi kızım hoşlandığım erkeğin suratına bile bakamıyorm kaçıyrm hoşlanmadığımla çok rahat iletişim kuruyrm
yine biri beni anlatmışşşşş:KK1::KK1::KK1: aynen bende hoşlandığım kişinin yanında yemek bile yiyemiyorum okadar abarttım durumu yani

tourmaline
13-06-11, 21:06
siliyorum kızlar tamam mı ?

prensesinannesi
13-06-11, 21:06
herkes baktı sanırım canım güvenin için teşekkürler.....

ManyetikKarpuz
13-06-11, 21:06
cadica
o yontulmamış odunun face si yok :KK47::KK47::KK47::KK47::KK47: bak nasıl sinirlendim şimdi yok ama en yakın zamanda temin etmem lazım bi resim hepinizden yorum istiyorummm


"Yontulmamış odun" :KK66::KK66::KK66:



gülmekten karnıma ağrılar girdi :KK66::KK66::KK66::KK66::KK66::KK66:

tourmaline
13-06-11, 21:06
gamzenk
saç rengine bayıldım cnm. çok tatlısın bu arada:nazar::nazar:
teşekkür ederim :KK71:

peki senin ikimiz hakkındaki yorumun ne ? :kk77:

prensesinannesi
13-06-11, 21:06
ManyetikKarpuz
"Yontulmamış odun" :KK66::KK66::KK66:



gülmekten karnıma ağrılar girdi :KK66::KK66::KK66::KK66::KK66::KK66:
e odun ama:KK53::KK53: odunki ne odun hemdee

gamzenk
13-06-11, 21:06
tourmaline
siliyorum kızlar tamam mı ?
bn gördüm cnm. çok saol:KK71::KK71:

tourmaline
13-06-11, 21:06
Dolcissimo
türlü türlü insanlar var ve bunların türlü türlü hareketleri var mesela nasıl her kızın belirtisi farklıysa erkeklerin de öyle...ben mesela değişik bi kızım hoşlandığım erkeğin suratına bile bakamıyorm kaçıyrm hoşlanmadığımla çok rahat iletişim kuruyrm
aynen ya işte ben de öyleyim, o yüzden hoşlanmadıklarım teklif ediyor ya hep :KK43:((

tourmaline
13-06-11, 21:06
cadica
yine biri beni anlatmışşşşş:KK1::KK1::KK1: aynen bende hoşlandığım kişinin yanında yemek bile yiyemiyorum okadar abarttım durumu yani
onu bırak ben yürüyemiyorum bile....konuşurken gözlerine bakamıyorum..

gamzenk
13-06-11, 21:06
tourmaline
teşekkür ederim :KK71:

peki senin ikimiz hakkındaki yorumun ne ? :kk77:

bn çocuğu da beendim. valla dışarda görsem. fıstık gibi bi çift derim. güzellik yönünden ikinizide beendim cnm. ama sen daha özenlisin giyim konuusunda. bi sıfır öndesino yüzden:KK34:

ManyetikKarpuz
13-06-11, 21:06
Dolcissimo
türlü türlü insanlar var ve bunların türlü türlü hareketleri var mesela nasıl her kızın belirtisi farklıysa erkeklerin de öyle...ben mesela değişik bi kızım hoşlandığım erkeğin suratına bile bakamıyorm kaçıyrm hoşlanmadığımla çok rahat iletişim kuruyrm

Canım erkek arkadaşımla tanışmamızdan önce erkek arkadaşımın yaşadığı duyguları yaşamışsın . Yani anlayacağın bu durumda olan erkekler de var. Hele hele bu iki tip birbirinden hoşlandı mı onun birlikteliğe dönüşmesi zor ki hem de ne zor :KK50::KK50::KK50:

tourmaline
13-06-11, 21:06
gamzenk
bn çocuğu da beendim. valla dışarda görsem. fıstık gibi bi çift derim. güzellik yönünden ikinizide beendim cnm. ama sen daha özenlisin giyim konuusunda. bi sıfır öndesino yüzden:KK34:
canım o sporcu o yüzden genelde öyle giyiniyor..teşekkürler de bakalım çift mi devam edicez yola tek mi :KK1::KK1::84::84::84::84::84:

prensesinannesi
13-06-11, 21:06
gamzenk
bn çocuğu da beendim. valla dışarda görsem. fıstık gibi bi çift derim. güzellik yönünden ikinizide beendim cnm. ama sen daha özenlisin giyim konuusunda. bi sıfır öndesino yüzden:KK34:
:KK9::KK9::KK9::KK9::KK9::KK9:

tourmaline
13-06-11, 22:06
yani düşünün benim için faceten eklemek bile ne kadar zor oldu, 1 hafta düşündüm..

mesaj atmaya da çok çekiniyorum.....merhaba nasılsın diye atayım mı son fikirleriniz nedir ?

gamzenk
13-06-11, 22:06
tourmaline
canım o sporcu o yüzden genelde öyle giyiniyor..teşekkürler de bakalım çift mi devam edicez yola tek mi :KK1::KK1::84::84::84::84::84:

inş çift olarak dvm edersiniz cnm:KK69:

ManyetikKarpuz
13-06-11, 22:06
tourmaline
yani düşünün benim için faceten eklemek bile ne kadar zor oldu, 1 hafta düşündüm..

mesaj atmaya da çok çekiniyorum.....merhaba nasılsın diye atayım mı son fikirleriniz nedir ?
Canım ortak arkadaşınız var mıydı face de ? Bende birinden hoşlanıyorum ama facede ortak arkadaşımız yok şimdi onu eklersem onu facede özellikle araştırıp bulduğumu düşünecek . Bende kararsız kaldım ekleyip eklememe konusunda

prensesinannesi
13-06-11, 22:06
arkadaşlar durumdan anladığım şu ki.... aranızda durumu en vahim benim:KK52::KK52::KK52::KK52: adam odun face yok , görme imkanım yok , saçları seyrek:KK47::KK47:, hahaha ay gülesim geldi kızlar benden iş çıkmazda inşallah sizin hakkınızda hayırlısı olur