2012 Ocak Anneleri Paylaşım Alanı


inar80
1-08-11, 07:08
Enobo
Sizin de dogum tarihinizi ve son adet tarihinizi ogrenebilir miyim ?
doğum tarihim 02/01/1980
son adet tarihim 28 mart

Enobo
1-08-11, 07:08
deelay81
teşekkürler canım ister istemez tedirginlik oluyor işte
Bence sevinin bile. Sonra zor gidiyo kilolar. Dogumdan sonra vucut 9 kiloyu 1 hafta icinde atiyo. Ama uzerine aldiginiz her kilo sizin gayretinize gore gidiyo ya da sizde kaliyo.
E emzirirken de sut olsun diye yiyosunuz bol bol. Sut oluyo da kilo da oluyo.

kayyum
1-08-11, 07:08
inar80
öğrenmek tabi güzel bir duygu ama,sağlıklı olsunlar da geç öğrensek de olur.
Ben biraz eski usul yapıyorum hazırlıkları,sadece bakıyorum,alma işini sonraya bırakıyorum,henüz hiçbişey almadım.
Ismini koyamadığım garip bir fobi,neyi nereden alacağımın listesi bile hazır,
tüm ihtiyaçlar için bakınıyorum ama alamıyorum.
Sağlıkla gelsinler inş.
Alışveriş bi kaç günlük iş.
çok şükür cmtsi dr umuz herşey yolunda dediiii.


Sadece su çok az içiyormuşum . Tüm arkadaşlarım buna dikkat etsinn.
Arkadaşlar allah korusun ablam anlattı bir arkadaşının bebek böbrek kısmına yapışmık kadın cağız 4 ay mahvolmuş


ödüm koptu bunu duyuncaaa.

Cnm ama ben çalışıyorum ve işim den de geç çıkıyorummm. Her hafta da değerlendirme toplantılarımız var uzun sürüyorrr.
şimdi ben özgürken diyorum şöyle baka baka alsam keyfine varsam diyorumm.

esmy
1-08-11, 07:08
cimcimesude
günaydın bugün uzun bir aradan sonra işe başladım...dekanım rahatsız olduğumu biliyordu ama bir geçmiş olsun dahi demedi.insanlık ölmedi herhalde söz gelişi kibarlık olsun diye gene söylenir...ne insanlar var ya benim sahte rapor aldığımı düşünüyordu...benim ne çektiğimi bir allah bir ben birde eşim bilir.inanmazlarsa inanmasınlar..
ben bu gün oruçta tuttum inşallah dayanabilirim.deneyeceğim eğer dayanamazsam diğer günler tutmayacağım...
cnm ALLAH kolaylığını versin inş.
tutabılemyı cok ısterdım

deelay81
günaydın herkese:KK43:( arkadaşlar ben çok korkuyorum ya ben de hiç hareket hissetmiyorum bu ay hiç kilo da almadım bu aya kadar 3 kilo almıştım şimdi tık yok kontrolüm de daha haftaya napıcam bilmiyorum :KK43:
cnm dur kötüdüşünme ya
her ay kg alcan diyede bişey yok cnm
lady_gargara_
herkese iyi geceler.

bende yaklaşık 10 gündür yoktum. konu baya bi ilerlemiş. bundan sonra evdeyim artık..birkaç gündür bebeğimin hareketlerini hissediyorum. dışarıdan da hissediliyor. geçen eşim belki anlarım diye elini koydu. oğlum hareket edince hıı diye içini çekti. beklemiyordu hissedeceğini baya bi şaşırdı. duygulandı...gözle de anlaşılıyor bazen. böyle baloncuk patlaması gibi oluyor. hareket kuvvetli olunca inip kalkıyor hareket ettiği yer. inşallah sıra tekmelere de gelir.. Rabbim hepimize sağlıklı hamilelikler,doğumlar,evlatlar nasip etsin.

hepinizin ramazanı mübarek olsun annecikler...
ay ne guzel yaaaaaaaaa
fmk
bende cok cok cok düsündüm bi tutacam orucumu bi ya cocuguma bir sey olursa diye git geller yasadim. Bendeki son durum yarin oruca niyet etmicem.

Oruca niyetlenirsem ama gün icinde herhangi bi problemden dolayi orucu bozmak zorunda kalirsam bu daha da zorum gider diye düsünüyorum. Hani ben öyle yada böyle acliga dayanirim olmadi isten sonra yatar uyurum istirat ederim ama bebegim susuz kalirsa diye oruca niyetlenmicem. Tutmadigim ilk ramazan olacak, allah rahim allah rahman bebeklerimizi dünyaya getirdikten sonra tutmayi nasip etsin.
ALLAH yardımcınzı olsun
benaclıktan degılde acç kalınac midem bulanıyor oyuüzde tutamıycam:KK43:
[
burcu4530
kizlar...aranizda oruc tutacak olan varmiiiiiiii???:44:
var cnm bikaç kişi ben tutamıyacm ama
fmk
:KK71: selam sevgili anne adaylari. dün bi grup arkadasla gezmeye gittik. benim burnumdan geldi diye bilirim. daha gidecegimiz yere varmadan sag kaburgamdaki agrim basladi. nasil otursam nasil dikilsem nafile. Bi de disardaydik uzun süre hafalarda soguk buralarda üsüdüm bas agrisi ense agrisi derken eve attinca kendimi sükrettim.

nedir bu sag kaburgamdaki agri bilmiyorum. Sinir sikisiyormus gibi oluyor zonk zonk ediyor uzaninca geciyor, ama disarda olunca yada iste uzanmaya firsat yok tabi :KK59:

Beni görenler senin oglun olacak diyor, bende bakalim allah neyi nasip ederse diyorum ama ilk hamileligimi ögrendigimde benimde icime erkek doguyordu. Simdi ise fikir yürütemiyorum. 16 gün sonra randevum var.

ramazan geldi hosgeldi, dün iki kisi kafami sisirdi aman orucunu tutmamazlik yapma bebegine hic bir sey olmaz oruc tut filan felan. o an kendimi kötü hissetim, oruc tutmamakla günah isliyormusum gibi bir his uyandirdi. Ablamla konustum sonra 18 saat bebegi ac birakmak dogru olmadigini söyledi kaza yaparsin dedi. Bende evdeki kitabta okudum. Hasta hamile vs.. allah kolaylik göstermis kaza yapma imkanini kularina sunmus. Bende sizler gibi bu yilki ramazan orucumu tutmayarak kaza yapacagim.
mutlubal
günaydın kızlar nasılsınz bugün bakalım ben çoooooooooooooook iyiyim dün kontrole gittim dr um bir sürü sordu sordu ve sonunda ultrasonla baktı çooooooooooooooook şükür meleğim iyiymiş çok endişeleniyordum kıpır kıpır suyun da gayet iyi dedi ayaklarıyla boks yapıyodu:)bi ara öyle bi anı yakaladı ki dr um bize gülümsedi meleğim herşeyin iyi olduğuğnu öğrenince eşim cinsiyetin sordu o da şimdi değil dedi olsun geç olsun güç olmasın napim sağlığı önemli benim için ama benim içime kız doğuyor yüzü toparlak benimki gibi eşim diyo uzalak onun ki öyle ya ben diyom toparlak dur bakalım nolacak:)sonra vajinal muayene etti rahim ağzı için iyi dedi ona da çok şükür en son ben öğrenicem heraldeneyse bende şimdiden isim önerilerini değerlendireyim RABBİM meleklerimizi korusun
fmk cıgım sızın orda dahada geç napıcan canm?
mutlubal cnm demek ogrenemedın he az sabır bende ogrenemedım bılıyon:)
Sseha
canım benım oğluşum oluyor :) bugun öğrendik :nazar::nazar::nazar::KK46:
Sseha
merhabalar iyi geceler annişler
benimde bir oğluşum oluyor :)içimede doğuyordu herkez kız diyordu ama rüyalarımda çıktı kızlar çok güzel bir duygu ağladım çıkınca doktordan
bebişim baya uğraştırdı karnımdan baktı drum bızımkı anası gibi yüzükoyun yatıyor :)))) baya ugraştı sonra dedımkı vajinal muayeneyle baksanız göstermezmı (bu arada bunuda bana kuzenım söylemişti onunda aynısı olmuş) neyse baktı dr baya ugraştı benımki kıpır kıpır nasıl oynuyor drum dediki yandın sen :)))))))
tatlım cok sevındım ya sende öğrendin
pekisen kaçıncı haftadan oğrendin
bi önceki muaynen kac haftalıkkendı?
cilekk
selam herkeze..Nihayet cimcimemin olucağını öğrendim çok mutlu olduk ailecek.

bi oğlum var birde kızım olması harıka bı duygu.gözüm hep kıyafetlerdee alıyorum ufak tefek

abartmakta istemiyorum ama elimde diiil..
gozun aydın?
kacıncı haftanda öğrendin?

meserret
Kızlarrrrrrrrrrr Kızım oluyor :KK69::KK69::KK69::KK69:

Meleğim çiçeğim prensesim, sabahtan beri ağzım kulaklarımda, ayaklarım yere basmıyor :KK66:

Şimdi sıra isim bulmakta, favorilerim: Rüya, Hayal, Öykü, Beste
alternatiflere açığım :KK71:
ay gozun aydın tatlım benmm mide bulantısı olanların kızımı oluyor ne
rüya guzel
ela
eslem?
sen sımdı kacıncı hafntan ogrendım

22012010
slm hanımlar bizde oğluşumun adını alperen koymaya karar verdik
[cok guzel cnm

Enobo
1-08-11, 07:08
inar80
doğum tarihim 02/01/1980
son adet tarihim 28 mart
Benim tahminime gore erkek. Bakalim dogru cikacak mi ?

inar80
1-08-11, 07:08
kayyum
günaydın cnmmm. Bende kalktım sahurada eşim birşey yemedi bende onu merak ediyorum hem çok sıcak hem gün çok uzun yaaa.



Bu arada bugün orucu deneyecek olan varmııı aramızdaaa. Ben miniklikten bu yana allah ım kabul ederse tutuyorum ama bugün tutmadımm. Tuhaf oluyorummm ama inan arkadaşım kaltım ilk yaptığım şey bilinçsizce 1 yudum su içtim.
İnan benim de aklım eşimde,burası çok sıcak çalışma saati uzun onun,malum bankalar.
Orucu denemedim açlık da susuzluk da bebeği çok etkiler çünkü süre uzun ve hava çok sıcak.Bizi yaratan bizi bizden daha iyi biliyor,gerek görmeseydi bizlere tutmama ruhsatı vermezdi.
Borçlarımız Allah ömür verir de öderiz inş.

inar80
1-08-11, 07:08
Enobo
Benim tahminime gore erkek. Bakalim dogru cikacak mi ?
Öğrenince inş teyitleşiriz,bakalım tutcak mı,
Çin takvimine göre de erkek ama,bilmiyorum bakalım görcez inş.

ecrenim
1-08-11, 07:08
kayyum
günaydın cnmmm. Bende kalktım sahurada eşim birşey yemedi bende onu merak ediyorum hem çok sıcak hem gün çok uzun yaaa.



Bu arada bugün orucu deneyecek olan varmııı aramızdaaa. Ben miniklikten bu yana allah ım kabul ederse tutuyorum ama bugün tutmadımm. Tuhaf oluyorummm ama inan arkadaşım kaltım ilk yaptığım şey bilinçsizce 1 yudum su içtim.
Günaydın Kızlar bende kalktım sahura hatta çok niyetlendim acaba tutsam mı diye ama eşimde kızdı yemeği geçtim bebek vücut susuz nası dayancak diye bende tutmadım hem bende gebelik şekeri olduğundan diyet ile gidiyorum 6/8 öğün yapıyorum günde ,ama hiç ramazan gelmiş gibi değil yaa , eşim kalkma dedi ama bende kıyamadım kalktım masayı kurdum bari onun sevabını alayım demi,hizmet etmekte sevaptır demi oruçluya .

inar80
1-08-11, 07:08
kayyum
çok şükür cmtsi dr umuz herşey yolunda dediiii.


Sadece su çok az içiyormuşum . Tüm arkadaşlarım buna dikkat etsinn.
Arkadaşlar allah korusun ablam anlattı bir arkadaşının bebek böbrek kısmına yapışmık kadın cağız 4 ay mahvolmuş


ödüm koptu bunu duyuncaaa.

Cnm ama ben çalışıyorum ve işim den de geç çıkıyorummm. Her hafta da değerlendirme toplantılarımız var uzun sürüyorrr.
şimdi ben özgürken diyorum şöyle baka baka alsam keyfine varsam diyorumm.
Doğum öncesi izninde alırsın canım,hem daha vaktimiz var düşünme şimdi bunları.
Evet bol su içmek lazım hele bu havalarda.
Heryer mi böyle sıcak,yoksa burası mı yanıyor?

Enobo
1-08-11, 07:08
inar80
Doğum öncesi izninde alırsın canım,hem daha vaktimiz var düşünme şimdi bunları.
Evet bol su içmek lazım hele bu havalarda.
Heryer mi böyle sıcak,yoksa burası mı yanıyor?
Belki dr soylemistir ama sakin yuzunuze en yuksek koruma faktorlu krem surmeden disari cikmayin. Sebamed uygun, yoksa kalici lekeleriniz olabilir gebelik dolayisiyla.

kayyum
1-08-11, 07:08
inar80
doğum öncesi izninde alırsın canım,hem daha vaktimiz var düşünme şimdi bunları.
Evet bol su içmek lazım hele bu havalarda.
Heryer mi böyle sıcak,yoksa burası mı yanıyor?
biz fazlaca alamıyoruz maalesef cnmmm işte öyle yokyaaa benim öyle söylediğime bakma problem etmiyorummm cnmm cım .

Benim bebişim için zaman ayırmak çok hoşuma gidiyooo ciddi ciddi bana terapi oluyoooo bebeğime küçücük 1 şey alıyorum sanarsın odasını döşemişimmm o günn oooo o kadar rahatlıyorum kiii.


Bizim buraları çok sıcakkk türkiyenin her tarafı yanıyoooo.

mirage9_2
1-08-11, 07:08
Enobo
Alisveris ve oda icin acele etmeyin. Tum test sonuclariniz cikana kadar bekleyin. Bu da en az 6. Ay demek. En dogrusu 7. Ayda baslamak.
Odaya da telas etmeyin, uzunca bi sure bebek sizle uyucak.
Alisveris icin de deneyimlemis biri olarak tavsiyelerde bulunabilirim isteyen arkadaslara.
çok doğru aama çoğumuzun ilk bebeği o açıdan dayanamıyor insan:KK1:

inar80
1-08-11, 07:08
Enobo
Belki dr soylemistir ama sakin yuzunuze en yuksek koruma faktorlu krem surmeden disari cikmayin. Sebamed uygun, yoksa kalici lekeleriniz olabilir gebelik dolayisiyla.
Evet normalde de yazın güneş lekelerim olduğu için sebamed kullanıyordum.Bu yıl daha bir bol sürüyorum.Gerçi dışarı çıkmak pek mümkün değil.Ama ramazan boyunca kısa mesafelerde olsa mecburen çıkcam.Yemek için dışarı çıkmam lazım.oda arkadaşlarım oruçlu yanlarında yiyemem.Onlar da öğle arası çıkamazlar oruçlu oruçlu.

inar80
1-08-11, 07:08
kayyum
biz fazlaca alamıyoruz maalesef cnmmm işte öyle yokyaaa benim öyle söylediğime bakma problem etmiyorummm cnmm cım .

Benim bebişim için zaman ayırmak çok hoşuma gidiyooo ciddi ciddi bana terapi oluyoooo bebeğime küçücük 1 şey alıyorum sanarsın odasını döşemişimmm o günn oooo o kadar rahatlıyorum kiii.


Bizim buraları çok sıcakkk türkiyenin her tarafı yanıyoooo.
Bebişe ne alacağımı düşünmek bile heyecanlandırıyor beni.eminim almanın hazzı daha başkadır.İnsanın içi kıpır kıpır oluyor düşününce.
Allah izin verirse daha neler neler alcaz onlara ömrümüz boyunca.İnş hep bu heyecan ve tadı yaşarız.

feryad
1-08-11, 07:08
kayyum
Gggünaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnn annişlerrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


hayırlı ramazanlarr arkadaşlarımm.hiç oruç tutacak olan varmıı???????????

Bu arada bebişim yine göstermedi cinsiyetini canlarım herhalde en son benim bebişi öğreneceğizzzzzzzzzz.
canım geçen hafta bende gitmiştim bebeğim dönmedi bir türlü doktor çok uğraştı görmeye ama öksürdüm falan banamısın demedi yatmış sırt üstü keyif yapıyo bizim ki bakalım 2 hafta sonra gösterecek mi :)
kayyum
günaydın cnmmm. Bende kalktım sahurada eşim birşey yemedi bende onu merak ediyorum hem çok sıcak hem gün çok uzun yaaa.



Bu arada bugün orucu deneyecek olan varmııı aramızdaaa. Ben miniklikten bu yana allah ım kabul ederse tutuyorum ama bugün tutmadımm. Tuhaf oluyorummm ama inan arkadaşım kaltım ilk yaptığım şey bilinçsizce 1 yudum su içtim.
ben tutmayacam canım normalde rahatsızlanıyordum sonra doktor serumla bozuyordu orucumu hele ki şimdi kendimden geçtim bebeğime kıyamam her halimiz onları etkiliyor çünkü ...ama tutmayı çok isterdim :KK59:

Enobo
1-08-11, 07:08
mirage9_2
çok doğru aama çoğumuzun ilk bebeği o açıdan dayanamıyor insan:KK1:
Benim de ilk bebegimdi. Dayanirsiniz. Bakin ama almayin derim.
Ne ne kadar gidiyo sayi bakimindan falan da ihtiyaciniz olursa yardimci olurum zamani gelince.
Hayirli hamilelik ve dogumlariniz olsun insallah.
Her gun mutlaka et yiyin ve bol bol bol su icin, simdiden yuruyun bol bol ve mumkunse cd den falan hamilelik yogasi yapin. Ben normal dogum yaptim ve coook faydasini gordum; suyun yuruyusun ve yoganin.

kayyum
1-08-11, 07:08
feryad
canım geçen hafta bende gitmiştim bebeğim dönmedi bir türlü doktor çok uğraştı görmeye ama öksürdüm falan banamısın demedi yatmış sırt üstü keyif yapıyo bizim ki bakalım 2 hafta sonra gösterecek mi :)


ben tutmayacam canım normalde rahatsızlanıyordum sonra doktor serumla bozuyordu orucumu hele ki şimdi kendimden geçtim bebeğime kıyamam her halimiz onları etkiliyor çünkü ...ama tutmayı çok isterdim :KK59:


feryad cımmm günaydınn cnmmmm dr um dedikii ben bulmuşum böyle anne bende hep yatar dururudum diyooo senin bebişede sen iyi bakıyosun şimartıyosun demek benim gibiiii :KK60::KK60:hatdi hayırlısı cnmmm.

Cnm bugün deniyecek olanı duydunmu pekii ben de tutmuyorumm.

nurrose
1-08-11, 07:08
kızlar benm bazı sabahlar ani bulantılarım oluyo ve 5 dk yatınca geçio.Hergün olmuyo ama.Başka benm gibi olan var mı ?Neden böyle oluyo acaba fikri olan var mı?:26::26:

inar80
1-08-11, 07:08
deelay81
günaydın herkese:KK43:( arkadaşlar ben çok korkuyorum ya ben de hiç hareket hissetmiyorum bu ay hiç kilo da almadım bu aya kadar 3 kilo almıştım şimdi tık yok kontrolüm de daha haftaya napıcam bilmiyorum :KK43:
Canım kilo almamayı takma kafana,ben 18 haftayı bitirdim.Daha 1 kilo aldım.
Hepimizn oluyor böyle kaygıları,bir yerden yakalayıp kaygılanacak bişey buluyoz.
Ben hareketleri erken hissetim die seviniyordum şimdi niye az oldu,bugün oldu,olmadı böyle kaygılanmaya başladım.
zaten erken dönemde saymak mümkün değilmiş.Doktorum bi kaç gün hissetmeyebilirsni bile dedi.
Ama işte gene de insan tedirgin oluyor.Keşke karnımızdan bakıp görebileceğimz bi pencere olsaydı bu döneme özel:KK60:

kayyum
1-08-11, 07:08
enobo
benim de ilk bebegimdi. Dayanirsiniz. Bakin ama almayin derim.
Ne ne kadar gidiyo sayi bakimindan falan da ihtiyaciniz olursa yardimci olurum zamani gelince.
Hayirli hamilelik ve dogumlariniz olsun insallah.
Her gun mutlaka et yiyin ve bol bol bol su icin, simdiden yuruyun bol bol ve mumkunse cd den falan hamilelik yogasi yapin. Ben normal dogum yaptim ve coook faydasini gordum; suyun yuruyusun ve yoganin.
hayatım bnm dr um şimdiye dek yapmadın sporları şimdi başlama diyoooo. Bir de uzman eşliğinde olmadan hiç yapılmamalı istersen böyle şeyler önerme çok de tehlikeli olabilir sende bence cd den yapma bir yere yazıl uzman eşliğinde yap. Ayrıca kişiden kişiye değişiyooo. örneğin benim dr um hala yürümemi istemiyoo ben sordum kaç kez ben komut vermeden yrüme diyoooo. Yoksa ben yürüyüşü çok seviyorum eşimde çok seviyoo dr a hatta sizi bekliyoruz dedi dr um yok daha dedi. Burda bazı arkadaşlar benim gibi kolay gebelik geçirmedi şimdiye dek.

egemenadil
1-08-11, 07:08
günaydın hanımlar ben bugün niyet ettim oğlumda hiç vesaret edememiştim çünkü ayımdaydım geçenyılda emziriyodum ama bugün denicem dedim tüm ramazan tutamam herhalde ama 1-2 gün en azından dayanabilirsem istiyorum

cimcimesude
1-08-11, 07:08
deelay81
bu hafta 16. haftam ... neden kilo almadığıma taktım kafayı:KK43:
canım benim herkesin bünyesi bir değildir.bende 15+1 im ama 4 kilo aldım kız kardeşim 17 haftalık daha 1 kilo dahi almadı.hekes alacak yada almayacak diye bir şey yokki..takma kafana bebişin sağlıklı olsunda kilo artık ne yapalım biz dikkat ederiz sonuçta gene alıyorsak ozaman yapacak birşey yok değiş mi ama...:nazar:

deelay81
1-08-11, 07:08
inar80
Canım kilo almamayı takma kafana,ben 18 haftayı bitirdim.Daha 1 kilo aldım.
Hepimizn oluyor böyle kaygıları,bir yerden yakalayıp kaygılanacak bişey buluyoz.
Ben hareketleri erken hissetim die seviniyordum şimdi niye az oldu,bugün oldu,olmadı böyle kaygılanmaya başladım.
zaten erken dönemde saymak mümkün değilmiş.Doktorum bi kaç gün hissetmeyebilirsni bile dedi.
Ama işte gene de insan tedirgin oluyor.Keşke karnımızdan bakıp görebileceğimz bi pencere olsaydı bu döneme özel:KK60:
canım benim çok sağol içim biraz olsun rahatladı. doğru söylüyosun çağla şikel evine ultrason cihazı almış hamileliği boyunca çok haklıymış:)))

kayyum
1-08-11, 07:08
egemenadil
günaydın hanımlar ben bugün niyet ettim oğlumda hiç vesaret edememiştim çünkü ayımdaydım geçenyılda emziriyodum ama bugün denicem dedim tüm ramazan tutamam herhalde ama 1-2 gün en azından dayanabilirsem istiyorum
cnm allah kabu etsinnn o zaman bugün iş yapma cnmmmm olurmuuu yoksa sanaaa:63::63: Ona göree

deelay81
1-08-11, 07:08
cimcimesude
canım benim herkesin bünyesi bir değildir.bende 15+1 im ama 4 kilo aldım kız kardeşim 17 haftalık daha 1 kilo dahi almadı.hekes alacak yada almayacak diye bir şey yokki..takma kafana bebişin sağlıklı olsunda kilo artık ne yapalım biz dikkat ederiz sonuçta gene alıyorsak ozaman yapacak birşey yok değiş mi ama...:nazar:
evet canım haklısın ... normalde takıntılı bir insan değilimdir ama hassas dönem işte malum:)))