Şu anda arşiv sayfalarında bulunmaktasınız. Konunun orjinali için tıklayınız:

Mucize Zayıflama İksiri


Ahmetin burcusu
26-11-07, 00:11
tabi yediklerimizede dikkat etmemiz gerekiyo bayanlar :KK70:

soytarı
26-11-07, 10:11
Selam Arkadaşlar Bu İksiri 5 gün denedim ve tam 2,5 kilo vardim rejimle
beraber..( arada diyet çikolata dedim ama çok az :-( )

özdeny
26-11-07, 13:11
ben zayıflama iksirini yaptım 3haftadır içiyorum ama hiç bir değişiklik yok.yanlışmı kullanıyorum.

Dishe
26-11-07, 16:11
özdeny
ben zayıflama iksirini yaptım 3haftadır içiyorum ama hiç bir değişiklik yok.yanlışmı kullanıyorum.
olabılır..CADIARZU
nasıl yaptın gunde ne kadar ıctın..şakkıdı

EU1
29-11-07, 07:11
günaydın kızlar bu çay gerçekten metabolizmayı hızlandırıyor wc yolunu tutmaya başladım şimdiden :eek: umarım faydası olur bu arda sebahat dopğru yasdım galiba :uhm:umarım istediğin kiloya ulaşırsın ben 70 den geldim 55 kiloya zor değil sadece istemen yeterli canım :1hug:gben gelişmeleri yazarım görüşürüzzz byyeee

özdeny
29-11-07, 10:11
günde 2 bardak sabah kahvaltıdan sonra akşam yemekten sonra içiyorum.

EU2
29-11-07, 15:11
celly
günaydın kızlar bu çay gerçekten metabolizmayı hızlandırıyor wc yolunu tutmaya başladım şimdiden :eek: umarım faydası olur bu arda sebahat dopğru yasdım galiba :uhm:umarım istediğin kiloya ulaşırsın ben 70 den geldim 55 kiloya zor değil sadece istemen yeterli canım :1hug:gben gelişmeleri yazarım görüşürüzzz byyeee
celly 15 kiloyu nasıl verdin?merak ediyorum.benim de 1o kilo vermem lazım. ama kafaya taktıkça daha çok alıyorum

EU1
29-11-07, 17:11
zeynepcim merhaba benim üst tarafım da fazla kilo yoktu belimde simitlerim ve kalçam dikkat çekiyordu naptım ben geçen sene aralık ayında başladım ilk haftalar ekmek yemedim sonra ekmek yemedikçe midem küçülmeye başladı yemeklerden az az yemeye başladım baktım bi kaç kilo gidiyor ben iyice moda girdim az az herşeyden yiyerek temmuza kadar kilo verdim temmuz da 58 kiloydum sonra ne olduysa kilo vermem durdu hatta 60a çıktım ama zmanla tekrar vermeye başladım şimdi de az yiyorumama herşeyi yiyorum ve 55 kiloyum ben 50 kilo omak istiyorum hedefim o gerçi boyum var kısa biri değilim ama kafama taktım ya o yüzden muhakkak vermeliyim kısacası zaman içerisinde oldu birden yapmadım tatlım bu kadarrrr amma uzun yasdım ama olsun :asigim: sen sakın vazgeçme olur mu eğer zayıflamak istiyorsan zayıflarsın unutma birde şunu bil kimse benden benim irademden güçlü değil istersem yaparım sende öyle öpüldün kocaman :dance::dance:

EU1
30-11-07, 10:11
merhaba bugün üçüncü günüm iştahımı da kesti bu içecek :sm_cool: devam ediyorum yarın sabah tartılıp hemen yazacağım kıslar byyyy:KK46::KK46:

ccerence
30-11-07, 10:11
celly
günaydın kızlar bu çay gerçekten metabolizmayı hızlandırıyor wc yolunu tutmaya başladım şimdiden :eek: umarım faydası olur bu arda sebahat dopğru yasdım galiba :uhm:umarım istediğin kiloya ulaşırsın ben 70 den geldim 55 kiloya zor değil sadece istemen yeterli canım :1hug:gben gelişmeleri yazarım görüşürüzzz byyeee

bu iksirle mi başadın bunu arkadşaım...
tebrik ederim...

ne kadar zmanada veridn peki..

EU1
30-11-07, 13:11
ccerence
bu iksirle mi başadın bunu arkadşaım...
tebrik ederim...

ne kadar zmanada veridn peki..
cnm merhaba teşekkür ederim hayır ben diyet sırasında hiç bişi kullanmadım sadece yediklerime dikkat ettim ve uzun bi sürede verdim 6-7 ay kadar bi süre zaten belli bi sürede de kilo vermem durmuştu şimdi bu iksire başladım kalan 5 kiloyu vermek için bunu içiyorum buna gerek duymuyorum ama kış mevsimindeyiz buçayında çay diyorum ben bi zararı yok normal bitki çayı niyetine içmeye başladım bakalım faydası olursa ne mutlu olmassa da tadı hoş damak zevkime uydu benim için farklı bir alternatif olmuş oldu fena mı işin özü az yemek bu kadar basit aslında hem geri de gelmiyor kilolar hem az yemeye de alışıyorsun hayat boyu devam ediyor anlayacağın canım :asigim::asigim: görüşürüsssss

Dishe
1-12-07, 00:12
bu cayın tadı muhtesem denemek ıcın dusunen herkeze tavsıye ederım...:kahve::kahve:

mutahhara
1-12-07, 17:12
bi arkadasimin ablasi bunu yapiyordu..cok faydasini görmüs..banada tavsiye etmisti..bende deniyim bunu..bakalim tadi nasil? faydasi nasil olcak :) tşkler a.s.

mutahhara
1-12-07, 21:12
bu icecegi yaptim..kokusu süper..elmali turta gibi valla :KK70: ama tadi için ayni şeyleri söyleyemicem..sicakken içemedim..şimdi sogumasini bekliyorum..soguk daha güzel gider sanirim :)

mekke
1-12-07, 21:12
inanın sürekli birşeyler denemekten bıktım.20 kilo zayıfladım akapunktur sayesinde ama doktorum urfadan ayrıldı.bendeyazın sigarayı bıraktım 3 ayda 6 kilo aldım. şimdi kiloları veremiyorum.

mekke
1-12-07, 22:12
:1no2::dilcikar::bbo:kafamçokkarıştıaslında benim asıl problemim metabolizmamın çok yavaş çalışması. kalorilere dikkat ederim.ama kronik kabızlığım sayesinde kilo veremediğim gibi çok çabuk alıyordum.ama doktorum küçük iğnelerle mucize yarattı. 90 kilodan 69 kiloya düştüm o kiloyu 6ay boyunca korudum ama lanet sigaradan kurtulma isteğim sonucu 6 kilo aldım.2ay dır zayıflamaya çalışıyorum.ama kronik kabızlığım baş gösterdi.istemesemde sigaraya başladım yine olmadı çıldıracağım. önerilerinizi bekliyorum.lütfen......

mekke
1-12-07, 22:12
yapıştırılan bantlar konusunda bir bilginiz var mı?diyetmax ve ti-ji gibi.kullananlar varsa lütfen bilgilendirin:uhm::sm_confused::nazar:

sibel_-
2-12-07, 05:12
slm,mekke,ben diyet max kullandim ve gercekten kilo verdiriyor,ben tr ye gidecegim diye cok diyet uyguladim ama hic bi sonuca gercekten ulasamadim,tr ye gitmeden 20 gun once kullanmaya baslamistim,ve trdekiler sen ne hala gelmissin ne kadar zayifsin demislerdi,yani gercekten ise yaramisti tr deki kilom 48 di.ama ikinci alisimda okadar zayiflayamamistim,ama gercekten sonucu iyiydi, ama bilmiyorum herkesizin metabolizmasi farklidir.

çakıltaşı_m
2-12-07, 10:12
selam arkadaşlar, ben de diyet bantlarından birini kullanıyorum, yaklaşık 1 hafta oldu, işe yaradığını düşünüyorum, inanılmaz tok tutuyor ve 3 kilo verdim, normalde metabolizmam çok yavaş çalışırdı,gerçi bir de diyet ve spor yaptım bu arada...

aleyna19
2-12-07, 10:12
arkadaşlar toz karabiber atıldıgında çok acı oluyo nasıl içiyonuz asıl tarifinde tane karabirdi öyle yapıp içen varmı ozamanda acı oluyomu

mutahhara
2-12-07, 10:12
aleyna19
arkadaşlar toz karabiber atıldıgında çok acı oluyo nasıl içiyonuz asıl tarifinde tane karabirdi öyle yapıp içen varmı ozamanda acı oluyomu
burdakinde toz karabibermi diyordu..hiç dikkat etmedim valla..arkadasimin verdigi tarifte tane karabiber tane karanfil yaziyordu..ben dün akşam yaptim..benimki acidan cok ekşi oldu..içerken böyle suratim binbir şekle giriyor :KK70: galiba süzerken limonu fazla ezdim ziyan olmasin diye :KK70:

AnneyimBen
2-12-07, 13:12
çakıltaşı_m
selam arkadaşlar, ben de diyet bantlarından birini kullanıyorum, yaklaşık 1 hafta oldu, işe yaradığını düşünüyorum, inanılmaz tok tutuyor ve 3 kilo verdim, normalde metabolizmam çok yavaş çalışırdı,gerçi bir de diyet ve spor yaptım bu arada...
canım hangi markanın kullanıyosun bandını

çakıltaşı_m
2-12-07, 13:12
dietpatch plus kullanıyorum

mekke
2-12-07, 16:12
ben karabiber koymayı unutmuşum. ama tadı fena değil bugün içmeye başlıyorum. bantlardan hangisini sipariş versem bilmiyorum. tecrübelerinize ihtiyacım var.:içelim::a015::teselli:

soytarı
4-12-07, 13:12
arkadaşlar ben ti-ji kullandım ama ne faydasını gördüm nede görmedim diyenbilirim
çünkü yeni doğum yapmıştım ve zaten epey bi kilom vardı...ama eşimin ablası
çok faydasını gördü ona çok iyi geldi..epey bi zayıfladı hemde yediği halde..

november26
8-12-07, 21:12
kızlar ben bunu yaklaşık 1,5 aydır filan kullanıyorum.işe yaradığına inanıyorum şimdiye kadar kilo verdim fakat bunun yanında yediklerimede dikkat ediyorum yani diyet yapıyorum ve hemen hemen hergün spor yapıyorum.bu iksirin sadece metabolizmayı hızlandırma etkisi var bence ama mucize bir iksir değil zayıflamada yardımcı olarak kullanabilirsiniz ama mucize kesinlikle beklemeyin mucize sizin içinizdea.s:roflol:

EU1
11-12-07, 07:12
kızlar merhaba bu çayı geçen hafta 1 sefer yaptım malzemeyi az almıştım zaten içtim bi faydasını göremedim gibi gelmişti 2 gün oldu tekrar yapıp şçiyorum ve dün akşam tartıldım 1,5 kilo vermişim 53,5 kiloyum :sm_cool::sm_cool: devam edeceğim artık bırakmak yok şirkete gelirken bile ufak bi kavanoza koydum öğle yemeğinden sonra içeceğim ii bi içecek oldu benim için :kahve::kahve: görüşürüsssa.s.a.s.

---***AppLE***---
11-12-07, 08:12
ya kızlar malesef bende bır etkı yapmadı bu ıksır artık cayı sekersız ıcıyorum ve ekmek yemıyorum senağlama

Dishe
31-12-07, 00:12
gonulsayfam
kıslar bende dün başladım bugün ikinci gün faydasını inşallah gorürüm çok kılom var çünküü
tek basına bu ıksırle kılo veremezsın canım..:1closedeyes:
bu yanlızca metobolızmanı hızlandırmak ıcın..
bunun yanısıra programlı bır dıyet yaparsan daha ıyı sonuc alırsın..yerimseniben
ama bu ıksır metobolızmayı hızlandırıyor dogrudur denedım bızzat, tadı da muhtesem..:içelim:

DeLix
31-12-07, 11:12
bende denedim anneme de denettirdim ama hiç faydası olmadı. 2 ay boyunca bu iğrenç şeyi içmek zorunda kaldım ama sonuç kocamanb sıfır. gram bile değiştirmiyor.

fatoş_02
1-01-08, 16:01
ya bu hergün mü yapılıyor yoksa yapıp dolaba koyup hergün ısıtıp içiyoruz öğrenebilirmiyim bide ben lahana suyunun çok faydasını gördüm deneyin...

ela19
3-01-08, 14:01
bende bunu yapmayı düşünüyorum ama rulo halinde tarçın yok evde toz olmaz mı cvbını bekliyorum şimdiden tşk.

KBRSRYLDZ
4-01-08, 20:01
Arkadaşlar Bu Formüller Dengeli Beslenme Ile Desteklenmediğinde Bir Işe Yaramaz. Ve Spor Da Tabi....

Siyah_24
5-01-08, 11:01
kıslarrrr.. özellikle faydası olmayan diyen arkadaşlara sesleniyorum.. sadece bunu içerek bir mucize beklememyin.. bogazınızı keserek.. sspor yapmadan hiç bişey olmaz .. kandırmayalım lütfen kendimizi... için yediklerinizede dikkat edin sporda yapın denemedim ama eminim faydası olacaktırra.s.

ilaydax25
6-01-08, 00:01
toz tarçın koysak olmazmı

Ur$uLa
6-01-08, 08:01
olurda, süzme işlemi olduğu için olmaz bence tozlarıda içmiş olursun