Erkek arkadaşımın içinde bulunduğum iğrenç duruma yaklaşımı


Mouse
20-09-11, 14:09
yaşın daha çok genç kısa sürede atlatırsın inş canım çok üzücü ve iğrenç bir durum ağır bir tramva. erkek arkadaşına bu konuda çok yüklenme bence en iyisi yakın bir arkadaşınla dostuna sıkıntını açman biz burda ne diyebiliriz ki üzüldüğümüzü dile getirmekten başka :KK59:
sanırım doktorada gidiyosun herşeyi kendin sırtlanmışsın ama emin ol bu hayatta önemli olan bi damla gelecek kan değil kadın yada kız olman da değil. sen iyi ol iyi insan ol sana yargıyla bakanlardan direk düşünmeden uzaklaş zaten kimse böyle bişey yaşamak istemez çünkü...

Sumak
20-09-11, 14:09
1 ayda ,ne kadar cabuk tanıyıp güvendın anlattın ve o senın herseyın oldu ..

ccerrenn
20-09-11, 14:09
mmousee
yaşın daha çok genç kısa sürede atlatırsın inş canım çok üzücü ve iğrenç bir durum ağır bir tramva. erkek arkadaşına bu konuda çok yüklenme bence en iyisi yakın bir arkadaşınla dostuna sıkıntını açman biz burda ne diyebiliriz ki üzüldüğümüzü dile getirmekten başka :KK59:
sanırım doktorada gidiyosun herşeyi kendin sırtlanmışsın ama emin ol bu hayatta önemli olan bi damla gelecek kan değil kadın yada kız olman da değil. sen iyi ol iyi insan ol sana yargıyla bakanlardan direk düşünmeden uzaklaş zaten kimse böyle bişey yaşamak istemez çünkü...
Teşekkür ederim inan bu sözler bile biraz daha iyi hissettiriyorç. Hayır polis raporunu almak için doktora gitmiştim sadece o sürekli gitmemi doktora ve cevremden guvendiğim insanlara anlatmamı tembihledi. Ama ben olayı anlatamıyorum , doktora gittiğimde bana olayı soracağı için orayada gitmek istemıyorum, arkadaşlarıma zaten anlatamam. Uzun zaman sonra üstün koru bir burada yazabildim ikinci gelen yorum ise yargı oldu, bunları görüp için pis insanların varlığını bilip nasıl anlatabilirim. Doktora muayeneye gittiğimde başımda 6 kişi vardı ve muayene eden doktorda erkekti,bayan olsun diye ısrar etmeme rağmen,acağım kitlendi açamadım, bağırdılar senlemi uğraşıcaz aç şu bacağını dediler ,üzerime çarşaf bile örtmediler,ben örtüncede kızdılar bir rahat dur diye.Polisler rapora eklemedikleri halde sırf meraklarından mahremim olan ne kadar soru warsa sordular yern dibindeydim zaten daha bir dibine girdim. her türlü ayrıntı,mahremim diye hiç bişey kalmadı. İnsanların ne kadar anlayışsız olabildiklerini görüpte yaşayıpta bunu nasıl anlatailirsinki başkalarına, öyle bir olayki anlattığında karşıdaki insanın gözüne baktığında en ufak bir yargıyı yakalarsan iiçinden öldürmek geçiyor, sen ne bilirsin ne anlarsında beni ve yaşadıllarımı küçük görüp eleştirirsin diye... Bu yüzden susuyorum ve beni yargılamayan erkek arkadaşıma daha çok bağlanıp tek bilen bu kişiye sırtımı dayıyorum ve onunda kjollarının altına alıp enı koruyacağına kaçması canımı acıtıyor

BibLoSuRat
20-09-11, 14:09
ccerrenn
Konuya ilk bu mesajla başlıyorum ve yaşadığım olayı geri plana atıp erkke arkadaşımı dert ediyorum çunku yaşadığım olayı dert edip düşünecek gücüm yok,
yani; bilinç altımda bunu mafeden bu olayı geri plana atıp, daha az acıtacak sorunları gözümün önüne getiriyorum. Gece uyurken beni elbette uykumdan uyandıran erkek arkadaşımın "bana anlatma" sözleri değil, o şahsın kırmızı delirmiş gözleri. ama şu an düşünmek ve dert etmek istediğim şey herkesin dert ettiğidir;işimdir,ailemdir,erkek arkadaşımdır. bu sebeple onun benım yanımda durmasını beklemekle ondan çokmu şey istiyorum yoksa o zaten boş biriside benmi kendimi kadırıyorum sorularımın cevaplarını almak ve bu konuda kaygılanmam daha tatlı bir hüzün olarak beynimde yer kaplıyor. Fake filan değilim yani.
erkek arkadaşınızın bu davranışını nden dert ediyosunuz demedim size farkındaysanız..elbette dert ediceksiniz bu durumu bilen tek kişi o ve destek olabilicek tek kişide o yani ona ihtiyacınız var..
bu sitede biçok yalan yanlış konular açıldıgı için sizinde bunlardan biri olabilceginizi düşündüm dogal olarak ama değilseniz özür dilemeyide bilirim o ayrı bi durum..
erkek arkadaşınız boş birisimi sizin burda anlattıgınız bikaç cümleyle bunu kimse söyleyemez size ama bu durumu konuşmak istememesinde çok büyük bi sorun görmüyorum ama size en büyük destek olucak kişi ailenizden biridir tkrar düşünün erkek arkadaşınz her zaman hayatınızda olmayabilir

ccerrenn
20-09-11, 14:09
Sumak
1 ayda ,ne kadar cabuk tanıyıp güvendın anlattın ve o senın herseyın oldu ..
keşke başlık ekleseydim anlamayacaksanız eleştirecekseniz allah aşkına yorum yapmayın diye. Mantığınıza girmeyen ko9nulara urnunuzu sokmayınız beni eleştrin diye açmadım bu konuyu.

ccerrenn
20-09-11, 14:09
gecekirpik
Böyle terbiyesizce, haddini aşan bir yoruma ne gerek vardı..!!

Foruma kayıt olur olmaz maaşallah hemen fişek gibi konu açabilmişsiniz..Hem de doğru yere..!!

Burada bulunan üyeler bile eminim konu açarken yanlış başlıklar seçiyor..Ama size maaşallah cidden..!!!!

Ayrıca belirtmek isterim tecavüze uğrayan kişinin aklına gelen tek erkek babası ve erkek kardeşi olur..O da baktıkça üzülür..Erkeklerden nefret edersin cunku...!!!!

Fakat siz eşiniz değil,nişanlınız değil ; sadece 1 ay tanıdıgınız bir erkek için dertleniyorsunuz..Doktor git paylaş acını dediyse gidip paylaşacağın kişi hayatındaki 1 aylık erkek olmamalıydı..(konu eger dogruysa)

arkadaşın yorumuna ''doğru söz'' dedim diye demediğini bırakmamışsn..Kendine gel derim ben bir an önce!
,
,MaşAllah gecekrpik sen bu konuyu okuyupgidip konu başlığına ve topiğinemi takıldın,yani eleltri bulmak için kendini bir nevi parçaladın. Sen boyle bir olay yaşamadın ve yaşayan bir insannın psikoljisinden zerre anlayamazsın ki yazılarında bunu gösteriyor.Senb kendine gel deidn diye gelirim ben hemen :) sen kaç defa tecavüze ugradında aklına gelen ilkk kişilerin babaları ve erkek kardeşleri olduunu savunursun. bende sana aksini söytlüm tecavüze uğrayan kişi kaçar herkesden kaçar utandığı için öçnce ailesinden kaçar ve tecavüze uğrayan kişi şoku atlattıktan sonra suçu kendisinde de aramaya başlar bu utancı yaşadığı için daha çok kaçar kendinden ve yakınlarından,kendisine bir kişi seçebilir ancak paylaşaildiği ve ona o zaman bağlanır zayıf olduğu için. ve halı hazırdsa hem kendisiyle ceelleşirklen hem yaşadığı olayla, hem gece yarısı o iğrenç kabuslardan uyanırken,bilinç altında tekrar tekrar yaşarken,
kadınlığından nefret etmişken,sana bakan gözlerden tiksinirken, şanslılarsa benim gibi bir destek seçerler kendilerine ama şansızlarsa o destek çürük olur.yani bu olayı yaşayan kişiden kişiye değişir. Anlayamazsın bu yüzden yaşayan kişilerin nasıl olması konusunda bana tabular seçme,ve yine anlamıyorsun bari yargılama yardımcı olmuyorsun kötülük yapıyorsun.

ccerrenn
20-09-11, 14:09
btlbgra
canım sen kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin hiç canını sıkma sen burda başka bir derdini anlatmışsın ona yoğunlaş diğer sorularada cevap verme. Burda hepimiz bayanız ilerde başımıza gelmeyeceği ne malum etraf o kadar pis insanla dolu ki bilip bilmeden başlarına gelecekleri düşünmeden yargılıyorlar.

BBu yorumu okuyup dostça bir destek görünce... salak gibi ağlıyorum şimdi. Harbiden bu kadar zayıflayabileceğime inanamazdım. Teşekkür ederim.

ccerrenn
20-09-11, 15:09
MonaPisa
İşte tam da bu zayıflığından ötürü konuyu ailene açmalısın.
Sana şu anda tam anlamıyla destek verebilecek tek insanlar onlar çünkü... evet gönül isterki sevgililer, erkek arkadaşlar hatta eşler böyle anlarda hep kadınların yanında olsun, ama inan bana ailenden başka kimse seni onlar kadar destekleyemez, sana yardımcı olamaz.

Bak, görüyorsun işte, sevgilin belki de kendine bile destek olamadığı için senden de kaçmaya başlamış.

Amacım seni kırmak falan değil ama doğru olanı göstermeye çalışıyorum.
İnan bana bu yaşadığın şey ilk mesajımda da söylediğim gibi bir travma, ciddi bir yük, bunun altından öyle erkek arkadaşla falan kalkamazsın, hele tek başına asla.
Anlat ailene, tutma içinde, ne gerekiyorsa beraber yapın.
Anlatamam. Onları üzersem omuzlarıma ikinci i yük daha almış olurum bu bana yardımcı olmaz. Sen bir bayan olarak ailene anlatıp nasıl üzüldüklerini görmek istermisin, bu destek olmaz sana daha çok köstek olur, sana baktıklarında ne düşündüklerini düşünmek ve sana daha değişik baktıklarını bilmek, hayatın her alnında zindan olur sanada onlara da , aileme anlatmam yükümü ağırlaştırır. Aileme anlatıp onları üzmektense sevgilime anlatıp onu üzmek daha kolay bnm için ailem çok değerli kıyamam onlara. Ama şimdide durum daha farkjlı oldu bir ay iki ay onemli değil ne kadar zamandır sevgilin olması sadece senin hayatının en üyük sırrına sahip olan tek kişiye bunu bildiği için çekiliyorsun destek olarak görüyorsun ve erkeklerden nefret etmişken nefret etmediğin tiksinemediğin tek erkek olunca daha çok bağlanıyorsun,korkunç ve korkutucu bir bağlılık oluyor o zaman ve buna yeterli olmadığını görüncede ikinci bir vuurgun yiyorsun... ne demek istediğimi anlayabiliyormusun?

cecenn
20-09-11, 15:09
ccerrenn
BBu yorumu okuyup dostça bir destek görünce... salak gibi ağlıyorum şimdi. Harbiden bu kadar zayıflayabileceğime inanamazdım. Teşekkür ederim.
Bence sen hiç de zayıf bi kız değilsin.
Tam tersi bu olayı yaşadıktan sonra hayata küsmemişsin
Nasıl devam etmen gerekiyosa o şekilde devam ediyosun yaşamaya
Gereken herşeyi yapmışsın polise başvurmuşsun
Doktordan yardım almışsın
Gerçekten aklı başında yapılabilcek herşeyi yapmışsın

Erkek arkadaşının tavırları üzmemeli seni
Onada bi yerde hak vermek lazım
Belki canı yanıyo belki kabullenmekte zorlanıyo belki sana yeterince destek olamıyo
Ama dediğim gibi sen zaten güçlüsün bunlarıda aşarsın eminim zamanla

MonaPisa
20-09-11, 15:09
ccerrenn
Anlatamam. Onları üzersem omuzlarıma ikinci i yük daha almış olurum bu bana yardımcı olmaz. Sen bir bayan olarak ailene anlatıp nasıl üzüldüklerini görmek istermisin, bu destek olmaz sana daha çok köstek olur, sana baktıklarında ne düşündüklerini düşünmek ve sana daha değişik baktıklarını bilmek, hayatın her alnında zindan olur sanada onlara da , aileme anlatmam yükümü ağırlaştırır. Aileme anlatıp onları üzmektense sevgilime anlatıp onu üzmek daha kolay bnm için ailem çok değerli kıyamam onlara. Ama şimdide durum daha farkjlı oldu bir ay iki ay onemli değil ne kadar zamandır sevgilin olması sadece senin hayatının en üyük sırrına sahip olan tek kişiye bunu bildiği için çekiliyorsun destek olarak görüyorsun ve erkeklerden nefret etmişken nefret etmediğin tiksinemediğin tek erkek olunca daha çok bağlanıyorsun,korkunç ve korkutucu bir bağlılık oluyor o zaman ve buna yeterli olmadığını görüncede ikinci bir vuurgun yiyorsun... ne demek istediğimi anlayabiliyormusun?
Erkek arkadaşının nasıl bir insan olduğunu, ya da şu anda içinde neler yaşadığını bilip bilmememiz imkansız elbette.
Ama kendi 40 yıllık hayat tecrübeme dayanarak söyleyebilirim ki bu kadar hassas bir konuda henüz çok yeni tanıdığın bir erkeğe asla sırtını dayama.
Çok güvenme, çünkü gün gelir seni yüzüstü bırakıp giderse (ki üzülerek söylüyorum buna hiç şaşırmam) o zaman yaşayacağın hayal kırıklığı çok daha büyük olur.

Bak benim de 16 yaşında bir kızım var, Allah korusun hepimizin yavrusunu ama başına kötü bir şey gelse ve o ben üzülürüm diye susmayı tercih etse inan bin kat daha fazla üzülürüm, mahvolurum.
Elini tutamadığım için, ona en kötü gününde destek olamadığım için, canımdan bir parçanın yanında olup onu koruyamadığım, sarıp sarmalayamadığım için.
Bunları düşün lütfen, sen şu anda ailene aslında çok daha büyük bir fenalık yapıyorsun farkında olmadan.
Hiçbir anne başına böyle bir felaket gelmiş evladına "değişik" gözle bakmaz, kıyamaz anneler evlatlarına.

Dolayısıyla her türlü senin ailene anlatman taraftarıyım ama madem asla olmaz diyorsun, başka bir kız arkadaşın, dostun, yakın olduğun bir kuzenin, bir ablan vs. de yok mu hayatında?
Tamam anlatma da nereye kadar yükleneceksin sen bunu bi başına?
Hayır en azından profesyonel psikolojik destek falan alıyor musun bari?

niltt
20-09-11, 15:09
Böyle konuları okuyunca bütün erkeklerin suratına tüküresim geliyor,hala geçerli bir ceza yok süründürülmeleri gereken yaratıklara...:KK20:

Çok çok hassas bir durumun içindesin canım,sana en iyi gelecek şey klişe olacak ama zaman...
güzel bir psikiyatr tedavisiyle de zamanla kendine gelirsin inşallah canım..

Erkek arkadaşınla da herşeyini paylaşma derim,hatta şu durumda biraz tavır al üzme kendini
herşeyi kendi başına çözmeye çalış ki ayaklarının üzerinde durabildiğini görsün..

Allah yardımcın olsun,yapanların da bin türlü belalarını versin...

ccerrenn
20-09-11, 15:09
MonaPisa
Erkek arkadaşının nasıl bir insan olduğunu, ya da şu anda içinde neler yaşadığını bilip bilmememiz imkansız elbette.
Ama kendi 40 yıllık hayat tecrübeme dayanarak söyleyebilirim ki bu kadar hassas bir konuda henüz çok yeni tanıdığın bir erkeğe asla sırtını dayama.
Çok güvenme, çünkü gün gelir seni yüzüstü bırakıp giderse (ki üzülerek söylüyorum buna hiç şaşırmam) o zaman yaşayacağın hayal kırıklığı çok daha büyük olur.

Bak benim de 16 yaşında bir kızım var, Allah korusun hepimizin yavrusunu ama başına kötü bir şey gelse ve o ben üzülürüm diye susmayı tercih etse inan bin kat daha fazla üzülürüm, mahvolurum.
Elini tutamadığım için, ona en kötü gününde destek olamadığım için, canımdan bir parçanın yanında olup onu koruyamadığım, sarıp sarmalayamadığım için.
Bunları düşün lütfen, sen şu anda ailene aslında çok daha büyük bir fenalık yapıyorsun farkında olmadan.
Hiçbir anne başına böyle bir felaket gelmiş evladına "değişik" gözle bakmaz, kıyamaz anneler evlatlarına.

Dolayısıyla her türlü senin ailene anlatman taraftarıyım ama madem asla olmaz diyorsun, başka bir kız arkadaşın, dostun, yakın olduğun bir kuzenin, bir ablan vs. de yok mu hayatında?
Tamam anlatma da nereye kadar yükleneceksin sen bunu bi başına?
Hayır en azından profesyonel psikolojik destek falan alıyor musun bari?

Bu olayı yaşayan herkesle ortak bir yanım varsa oda eleştiriden ödümüzün kopması ve bunu kaldıramamak. Bir ima yanlış bir kelime bile bizim durumumuzdaki bir insanın kalbine bıçak saplamış gibi olur,kaldıramayız zaten hayat siyah beyaz artık. Benimde ödüm kopuyor yüz üstü bırakıp giderse diye zaten kimseye güvencim kalmadı artık, ve bir erkeğe bağlanabilecek son insanlardan birisiydim ben. Doktora gitmiyorum olayı anlatmak istemiyorum ,anlatınca tekrar yaşıyorum,bu yüzden yakınımdan birisine anlatmakta zor geliyor. Halı hazırda bir tek insana anlatabildim ki o adamın elinden kaçıp kurtulduktan sonra canımı kurtarmak için yoldan geçen bir arabaya atlamıştım hemen sahip çıktılar sağolsunlar ve ben arabanın içinde sinir krizi geçirirken o esnada o aradı,öğrendi yoksa onada anlatamazdım.Kolay değil yani anlatmak o kadar zorki,yok olarak kabbul etmeye çalışıyorsun bu yüzden arada başarabiliyorsunda fakat bilinçaltı taşıyamıyor bir an bir şey görüyorsun hatırlatan ve bir kriz gibi sarıyor herkesden kaçıp gizlice ağlayıp sessizce bağırıp ses çıkartmamaya özen göstererek duvarları yumrukluyorsun. o an seni sakinleştiren tek şey varsa kendine destek biçtiğin kişinin sesi. yani erkek arkadaşımın sesi ve onu dert edince bunları daha az düşünüyorum.yani büyük derdimi düşünmektense onu bilinçaltıma hapsedip küçüklere canımı sıkarak kendimi korumaya çalışıyorum.

ccerrenn
20-09-11, 15:09
cecenn
Bence sen hiç de zayıf bi kız değilsin.
Tam tersi bu olayı yaşadıktan sonra hayata küsmemişsin
Nasıl devam etmen gerekiyosa o şekilde devam ediyosun yaşamaya
Gereken herşeyi yapmışsın polise başvurmuşsun
Doktordan yardım almışsın
Gerçekten aklı başında yapılabilcek herşeyi yapmışsın

Erkek arkadaşının tavırları üzmemeli seni
Onada bi yerde hak vermek lazım
Belki canı yanıyo belki kabullenmekte zorlanıyo belki sana yeterince destek olamıyo
Ama dediğim gibi sen zaten güçlüsün bunlarıda aşarsın eminim zamanla
O farkında değil ama bu noktada bnm için anahtar, erkeklere tekrar güvenebilmek için bir anahtar.hayata gülümsemem için ir anahtar ki gülümsetiyorda bbu konuda hakkını yiyemem. Teşekkür ederim inşAllah aşıcam bunları.

ccerrenn
20-09-11, 15:09
niltt
Böyle konuları okuyunca bütün erkeklerin suratına tüküresim geliyor,hala geçerli bir ceza yok süründürülmeleri gereken yaratıklara...:KK20:

Çok çok hassas bir durumun içindesin canım,sana en iyi gelecek şey klişe olacak ama zaman...
güzel bir psikiyatr tedavisiyle de zamanla kendine gelirsin inşallah canım..

Erkek arkadaşınla da herşeyini paylaşma derim,hatta şu durumda biraz tavır al üzme kendini
herşeyi kendi başına çözmeye çalış ki ayaklarının üzerinde durabildiğini görsün..

Allah yardımcın olsun,yapanların da bin türlü belalarını versin...

cezaevinde şu an,mahkemesi olmadı henüz ama içeride ne kadar uzun süre yatacağı umrumda değil, tek dileğim bana yaptığını içerideyken ona yapılması, şu hapis hikayeleri var ya... işte bunu yaşatsınlar ona.

ceyar
20-09-11, 15:09
öküzün teki olsaydı senden ayrılırdı ya da hayatı sana zindan ederdi

o sadece yaşadıklarını unutmak istiyor, çünkü onun dokunmaya kıyamadığı sevgilisine böyle acı bir şey yaşatmaları onu çok üzüyor ve ağırına gidiyor. onu da anla

biraz kendine geldikten sonra zaten yaralarını sarmak için elinden geleni yapacaktır diye umuyorum

fndkfndk
20-09-11, 15:09
Bu aralar bana mı denk geliyor anlamıyorum çokça rastlar oldum benzeri konulara.Öyle de çok etkileniyorum ki günlerce aklımdan çıkmıyor. :KK50: Allah yardımcın olsun arkadaşım.Böyle bi şey yapanlara da hayvan demeye bile dilim varmıyor.Hayvanlara zarar vermezsen onlar da sana zarar vermiyor.Bana kızanlar olabilir belki ama ben cinsel suçlar için idamı bile savunuyorum..
Erkek arkadaşınla ilgili de söyleyecek söz bulamıyorum.Hatta olayla ilgili de söyleyecek hiçbir şey bulamıyorum.Gerçekten çok kötü hissettim kendimi.Allah yardımcın olsun arkadaşım.. :KK50:

myzt
20-09-11, 15:09
Merhaba canım, yaşadıkların elbette çok zor..Düşünemiyorum bile..Ben sana buradan sadece üzgün oldugumu dile getirebilirim, keşke elimizden birşey gelse..
Görüyorsun konuyu açınca bir sürü yoruma hazır olman gerekir burada binlerce insan var..Kimisi senin gibi düşünür, kimisi çok ayrı pencereden bakabilir...

Ben sana neden ailenden saklıyorsun, yada sevgilini ne kadardır tanıyorsun da ilgi alaka bekliyorsun gibi şeyler söylemeyeceğim...Bilemem belki bende aynı konumda olsam aynı şeyleri yapıyor olurum..Bİlemeyiz ki, insan başına gelmeden bilemiyor anlamıyor konusmak kolay oluyor belkide...

İçinde bulunduğun durum zor ve psikolojin alt üst durumda...Yine de birşeyler yapabiliyorsun mahkeme, doktor vs..Bunlar bile senin güçlü oldugunu gösterebilir, ailene söyle diye sana birşey söylemem yasayan ve bu durumda olan sensin, yasayan bilir derler ya.
Böyle bir olay yasadın diye sakın ola YILMA ! Her zaman başın dik alnın açık olsun..Unutma sen değerlisin herseyden önce bireysin..Özünü kaybetme...

Unutma, kim olursa olsun yanında, insan önce her zaman kendi mücadelesini vermeli..
Sen önce bileceksin KENDİ KIYMETİNİ,,,,,,Benim söyleyebileceklerim bunlar..Umarım en kısa zaman da bu süreçten kurtulursun..
Rahata ve huzura ermen dileğiyle..

Sevgiler..



beril040
20-09-11, 16:09
canim durumuna gercekten cok uzuldum.Böyle bir seyi ailenden saklmani anlayisla karsiliyorum.ama tek basina mücadele etmek cok zor.elbette bir destek olarak erkek arkadasinida yaninda istemen normal.ama sen icini dökerken de bazi seyler onuda incitiyor olabilir,Onu caresiz hissettiriyor olabilirsin.allah sana sabir versin canim.allahá dönüp ondan yardimi tüm ictenliginle istemelisin.Biz yaratan odur ve basimiza gelenlerde,geleceklerde onun bilgisi dahilindedir.Bunu unutma ve bu bilincte ol canim.Her karanliktan sonra bir sabah geliyor.

ccerrenn
20-09-11, 16:09
ceyar
öküzün teki olsaydı senden ayrılırdı ya da hayatı sana zindan ederdi

o sadece yaşadıklarını unutmak istiyor, çünkü onun dokunmaya kıyamadığı sevgilisine böyle acı bir şey yaşatmaları onu çok üzüyor ve ağırına gidiyor. onu da anla

biraz kendine geldikten sonra zaten yaralarını sarmak için elinden geleni yapacaktır diye umuyorum
ODa öyle diyor çok üzülüyorum ağrıma gidiyor,duymak istemiyorum dıyor. Telefon numaralarını bilgiflerini filan istedi benden vermedim. o sapık adamın karısına ulaştı ,karısıda çok tatlı görseniz dünya güzeli bir kadın,öyle bir kadına bböyle işey yapılamazdı yani,karısından adamın bilgisini istedi kadın tamam cerenden numaranızı alıp göndereyim demiş bana sordu göndermemi istermisin diye hayır dedim,sevgilimi bu işin içine sokmak istemedim. sonuç adamın bilgilerine ulaşamadı bağırdı çağırdı yine benden istedi bende yok dedim üzerime gelemedi.onunla farklı şehirlerde yaşıyoruz. bu olay yaşanırken ilk fırsatta yanına gelicem dedi geldi iki gun kaldı benımle ama konuyu açtığım an susturdu. gitti tekrar konuyu açtım avukaty araştırıyorum nasıl bulucam bbilmiyorum die yine susturdu dinlemek istemiyorum dedi, ben bu olayın içinde yaşayacak bununla savaşacak gücü kendimde buluyorumda sen yanımda duracak gücümü bulamıyorsun dedim sesini çıkartamadı. şu an onunla konuşmuyorum ve böyle yapmasıda uzaklaştırdı fakat çevremde ondan başka kimsede yok güvenebileceğim bu yüzden uzaklaşmakta istemıyorum diğer yandan ve onu dert edinmek daha tatlı geliyor bana kafamı oyalıyor.o yüzden ona karşı nasıl olmalıyım emin değilim

ccerrenn
20-09-11, 16:09
ysmehmt
Merhaba canım, yaşadıkların elbette çok zor..Düşünemiyorum bile..Ben sana buradan sadece üzgün oldugumu dile getirebilirim, keşke elimizden birşey gelse..
Görüyorsun konuyu açınca bir sürü yoruma hazır olman gerekir burada binlerce insan var..Kimisi senin gibi düşünür, kimisi çok ayrı pencereden bakabilir...

Ben sana neden ailenden saklıyorsun, yada sevgilini ne kadardır tanıyorsun da ilgi alaka bekliyorsun gibi şeyler söylemeyeceğim...Bilemem belki bende aynı konumda olsam aynı şeyleri yapıyor olurum..Bİlemeyiz ki, insan başına gelmeden bilemiyor anlamıyor konusmak kolay oluyor belkide...

İçinde bulunduğun durum zor ve psikolojin alt üst durumda...Yine de birşeyler yapabiliyorsun mahkeme, doktor vs..Bunlar bile senin güçlü oldugunu gösterebilir, ailene söyle diye sana birşey söylemem yasayan ve bu durumda olan sensin, yasayan bilir derler ya.
Böyle bir olay yasadın diye sakın ola YILMA ! Her zaman başın dik alnın açık olsun..Unutma sen değerlisin herseyden önce bireysin..Özünü kaybetme...

Unutma, kim olursa olsun yanında, insan önce her zaman kendi mücadelesini vermeli..
Sen önce bileceksin KENDİ KIYMETİNİ,,,,,,Benim söyleyebileceklerim bunlar..Umarım en kısa zaman da bu süreçten kurtulursun..
Rahata ve huzura ermen dileğiyle..

Sevgiler..



"Önce ben bilmeliyim kendi kıymetımı!!!" doğru söze ne denir yüzde yüz haklısınız. Yılma şansımda yok her ne kadar istemesemde yarın meslek hayatıma tekrar dönmek için iş görüşmelerine başlıyorum,çağırıyorlardı zaten gidecek gücüm yoktu. İnsanları görmek istemiyorum ama belki oyalar beni bilmiyorum ama en azından kendime bile faydam yokken şimdi belki birilerine faydam olur yada bu olaydan sonra nefret ettiğim ve kendimi soktuğum "erkek yolu gözleyen her bişeyleri erkek arkadaşları olan" basit katagoriden çıkıp desteğimi işim haline getiririm bilmiyorum. Aklımdan çok şey geçiyor ama enerjimde yok ya o yüzden bu basit katogoride kalıp sevgili erkek arkadaşımın bana ilgi göstermesini beklemek çok daha kolayıma geliyor.

ceyar
20-09-11, 16:09
ccerrenn
ODa öyle diyor çok üzülüyorum ağrıma gidiyor,duymak istemiyorum dıyor. Telefon numaralarını bilgiflerini filan istedi benden vermedim. o sapık adamın karısına ulaştı ,karısıda çok tatlı görseniz dünya güzeli bir kadın,öyle bir kadına bböyle işey yapılamazdı yani,karısından adamın bilgisini istedi kadın tamam cerenden numaranızı alıp göndereyim demiş bana sordu göndermemi istermisin diye hayır dedim,sevgilimi bu işin içine sokmak istemedim. sonuç adamın bilgilerine ulaşamadı bağırdı çağırdı yine benden istedi bende yok dedim üzerime gelemedi.onunla farklı şehirlerde yaşıyoruz. bu olay yaşanırken ilk fırsatta yanına gelicem dedi geldi iki gun kaldı benımle ama konuyu açtığım an susturdu. gitti tekrar konuyu açtım avukaty araştırıyorum nasıl bulucam bbilmiyorum die yine susturdu dinlemek istemiyorum dedi, ben bu olayın içinde yaşayacak bununla savaşacak gücü kendimde buluyorumda sen yanımda duracak gücümü bulamıyorsun dedim sesini çıkartamadı. şu an onunla konuşmuyorum ve böyle yapmasıda uzaklaştırdı fakat çevremde ondan başka kimsede yok güvenebileceğim bu yüzden uzaklaşmakta istemıyorum diğer yandan ve onu dert edinmek daha tatlı geliyor bana kafamı oyalıyor.o yüzden ona karşı nasıl olmalıyım emin değilim
senin derdini yerim :KK54:

O adamın bilgilerine ulaşması hıncını alması açısından iyi olurdu da, kesin başını belaya sokar. Hiç gerek yok. Söylememekle iyi etmişsiniz.

Hayatına bir başkası da girse emin ol ki bundan daha kolay atlatmayacak bu durumu. Senin başına gelen şey onun da başına gelmiş gibidir. Sen nasıl yaralandıysan o da yaralandı. Neden destek olunması gerekeni sadece kendin gibi görüyorsun ki? Bence ikiniz de birbirinize destek olmalısınız. Beraber aşabilirsiniz bu durumu.

ccerrenn
20-09-11, 16:09
beril040
canim durumuna gercekten cok uzuldum.Böyle bir seyi ailenden saklmani anlayisla karsiliyorum.ama tek basina mücadele etmek cok zor.elbette bir destek olarak erkek arkadasinida yaninda istemen normal.ama sen icini dökerken de bazi seyler onuda incitiyor olabilir,Onu caresiz hissettiriyor olabilirsin.allah sana sabir versin canim.allahá dönüp ondan yardimi tüm ictenliginle istemelisin.Biz yaratan odur ve basimiza gelenlerde,geleceklerde onun bilgisi dahilindedir.Bunu unutma ve bu bilincte ol canim.Her karanliktan sonra bir sabah geliyor.
haklısın ama kirli bir bedenle secdeye yatmakta pek bir zor :KK43:

ccerrenn
20-09-11, 16:09
ceyar
senin derdini yerim :KK54:

O adamın bilgilerine ulaşması hıncını alması açısından iyi olurdu da, kesin başını belaya sokar. Hiç gerek yok. Söylememekle iyi etmişsiniz.

Hayatına bir başkası da girse emin ol ki bundan daha kolay atlatmayacak bu durumu. Senin başına gelen şey onun da başına gelmiş gibidir. Sen nasıl yaralandıysan o da yaralandı. Neden destek olunması gerekeni sadece kendin gibi görüyorsun ki? Bence ikiniz de birbirinize destek olmalısınız. Beraber aşabilirsiniz bu durumu.
sana başka birisinin öyle dokunmuş olması eni mafeetti filan demıyor yanı ayrıntılı olarak ne hissediyor bilmiyorum,bana beni üzüyor duymak istemıyorum kelimesinden başka bişey demiyor ama bu sözler benim kulağıma "sıkıldım bu konudan yeter duymak istemıyorum" gibi geliyor kafayı yedim bir nevi o zaman gıcık oluyorum ve ben tek başımayım diye sızlanmaya başlıyorum kendi içimde. bu defa sesli sızlandım konuşmuyorum onunla. Haksızlıkmı ediyorum bilmiyorum ama avukatla şunla bunla eni uğraştıracağına doğru olan kendisi araştırmöalıymış gibi geliyor yapmadığı için sinirlerim geliyor.

ceyar
20-09-11, 16:09
ccerrenn
sana başka birisinin öyle dokunmuş olması eni mafeetti filan demıyor yanı ayrıntılı olarak ne hissediyor bilmiyorum,bana beni üzüyor duymak istemıyorum kelimesinden başka bişey demiyor ama bu sözler benim kulağıma "sıkıldım bu konudan yeter duymak istemıyorum" gibi geliyor kafayı yedim bir nevi o zaman gıcık oluyorum ve ben tek başımayım diye sızlanmaya başlıyorum kendi içimde. bu defa sesli sızlandım konuşmuyorum onunla. Haksızlıkmı ediyorum bilmiyorum ama avukatla şunla bunla eni uğraştıracağına doğru olan kendisi araştırmöalıymış gibi geliyor yapmadığı için sinirlerim geliyor.
sıkıldığı için söylemiyor işte, öyle düşünme
daha önce de dediğim gibi bir süre sonra bu durumun şokunu atlatıp sana daha çok destek olacaktır gerçekten seviyorsa.

erkekler sorun olduğu zaman yüzleşmek yerine bir süre kaçmayı tercih ediyorlar sanırım.

myzt
20-09-11, 16:09
ccerrenn

"Önce ben bilmeliyim kendi kıymetımı!!!" doğru söze ne denir yüzde yüz haklısınız. Yılma şansımda yok her ne kadar istemesemde yarın meslek hayatıma tekrar dönmek için iş görüşmelerine başlıyorum,çağırıyorlardı zaten gidecek gücüm yoktu. İnsanları görmek istemiyorum ama belki oyalar beni bilmiyorum ama en azından kendime bile faydam yokken şimdi belki birilerine faydam olur yada bu olaydan sonra nefret ettiğim ve kendimi soktuğum "erkek yolu gözleyen her bişeyleri erkek arkadaşları olan" basit katagoriden çıkıp desteğimi işim haline getiririm bilmiyorum. Aklımdan çok şey geçiyor ama enerjimde yok ya o yüzden bu basit katogoride kalıp sevgili erkek arkadaşımın bana ilgi göstermesini beklemek çok daha kolayıma geliyor.
:81: Her zaman bu olsun felsefen...

Ne güzel git tabiki iş görüşmelerine, işe başlarsın kafan dağılır...İnsanlardan nefret etme, kimseye kapılarını kapatma, bu olayı yaşadın diye..Böyle daha da çok acı çeker derin yalnızlığa gömersin kendini..Hiçbir zaman düze çıkamazsın..İnsanları sevmemek ,onlardan kaçmak çözüm değil..Kendine neden faydan olmasın ki, çalış ayaklarının üzerinde dur mis mis paranı kazan :KK34: Daha ne olsun..

Enerjini, diriliğini hiçbir zaman kaybetme..İnatla dimdik dur, inadın yasadıgın duruma olsun, inadın seni bazı negatif düşüncelere salan aklına beynine olsun..Kendinle savaş, galip gel :KK34: Erkek arkadasını tanımıyorum, neler düşünür bilemiyorum, yorum da yapamam..Ama zordur be çok zordur onun içinde bu durum, özellikle erkek olarak ağır geliyordur ona, içinden yiyordur belki kendini ama kaldıramıyordur, bu senden kaçması anlamına gelmez elbette ki..Bazı erkekler böyledir, yanlıs anlasılıyor olabilirler ama onların içindekileri bilemez kimse..Düzgün bir insansa güvenilirse elbette yanında olacaktır zaten...

Dediğim gibi, hemcinsinin sana yasatmıs oldugu bu durumu kolay kolay konusmak bahsetmek istemez...