Yaptığınız En Aptalca Şey Nedir?


EcEnAzZz
15-06-07, 11:06
hepimiz hayatımızda aptalca bişeyler yapmışızdır burda paylaşalım

mesela ben dedemlerin musluklarını çıkarmaya çalışırdım küçükken nedense..hatta bi kere yine çekmiştim baktım çıkmıo zorladım zorladım sonra birden çıktı düştüm başımı vurdum kafam şiştivs... :Roflol:

Lillyum
16-06-07, 22:06
tatlicadiarzu[B.ÖNCEDEN MELAMİN TABAKLAR VARDI ŞİMDİ PLASTİKLERE BENZEYEN TABAKLAR ANNEM ONUNİÇİNE KÖFTE KOYMUŞ . ÖĞLEN OKULDAN GELDİM ANNEM EVDE YOK TABAĞI OCAĞA KOYUP KÖFTELERİ ISITMIŞTIM. TABİKİ SONUÇ TABAK MÜTHİŞ BİR KOKUYLA OCAĞIN ÜSTÜNDE ALEV ALDIII ERİDİİİİİ. YİNE AYNI YILLARDA ANNEM BAKKALA SIVI YAĞ ALMAYA GÖNDERDİ GELİRKEN YAĞ ŞİŞESİNİ ELİMDEN DÜŞÜRDÜM YAĞIN YARISI YOLA DÖKÜLDÜ ANNEM DURUMU FARKETMESİN DİYEEEE YAĞIN ÜSTÜNE SU DOLDURMUŞTUMMMMMMMMM[/B]

kalemkitap2
16-06-07, 22:06
çok yapmışımdır da en sonuncunu yaziim...


posta kutsundan bizim telefon faturası diye tanımdığım etmediğim,bizim sitede bile olmayan yanlışlıkla bizim posta kutusuna konan adamın telefon faturasını yatırtdım:mymeka:
eşimle çok güldük ama 100 küsür milyonun üstüne bir bardakta su içtikfisfisfis
çoook zalağım çoook:1ninca:

EcEnAzZz
16-06-07, 22:06
asi kelebek o kadarını ben bile yapmadım bee naniknanik

deryahakan
16-06-07, 23:06
[[COLOR="RoyalBlue"]
SIZE="4"]ERKEK ÇOCUĞU GİBİ YETİŞTİRİLDİM.SOKSKLARDA TOP KOŞTURUR CAMLARA TAŞ ATIP KAÇARDIK,DEDEMLERİN 3 KATLI MÜSTAKİL EVLERİNDE ŞİMDİKİ MERDİVEN BOŞLUĞU DEDİGİMİZ YERİN HERYERİ CAMLA KAPLIYDI BİGÜN ÇOCUKLARLA İDDAYA GİRDİK KİM DAHA KUVVETLİ DİYE HIZIMI ALAMADIM VE YUMRUĞUMLA CAMA VURDUM SANKİ DUVARA VURUYORMUŞ GİBİ ÇOCUKLUK İŞTE BİLEĞİMDEN KANLAR AKIYOR BEN HALA GÜÇ GÖSTERİSİ PEŞİNDEYİM ALLAHTAN SESE ANNEMLER KOŞUYORLAR DA KANLAR İÇİNDE HASTANEYE GÖTÜRÜYORLAR.CANIMDAN OLUYORDUM ACI ​
[/COLOR]TECRÜBE
:sm_cool:laelaelaelaelaelaelaelaelaelae:sm_cool:
:Roflol:a.s:sm_cool:[/SIZE]

EcEnAzZz
16-06-07, 23:06
deryahakan
[[COLOR="RoyalBlue"]
SIZE="4"]ERKEK ÇOCUĞU GİBİ YETİŞTİRİLDİM.SOKSKLARDA TOP KOŞTURUR CAMLARA TAŞ ATIP KAÇARDIK,DEDEMLERİN 3 KATLI MÜSTAKİL EVLERİNDE ŞİMDİKİ MERDİVEN BOŞLUĞU DEDİGİMİZ YERİN HERYERİ CAMLA KAPLIYDI BİGÜN ÇOCUKLARLA İDDAYA GİRDİK KİM DAHA KUVVETLİ DİYE HIZIMI ALAMADIM VE YUMRUĞUMLA CAMA VURDUM SANKİ DUVARA VURUYORMUŞ GİBİ ÇOCUKLUK İŞTE BİLEĞİMDEN KANLAR AKIYOR BEN HALA GÜÇ GÖSTERİSİ PEŞİNDEYİM ALLAHTAN SESE ANNEMLER KOŞUYORLAR DA KANLAR İÇİNDE HASTANEYE GÖTÜRÜYORLAR.CANIMDAN OLUYORDUM ACI ​
[/COLOR]TECRÜBE
:sm_cool:laelaelaelaelaelaelaelaelaelae:sm_cool:
:Roflol:a.s:sm_cool:[/SIZE]


seninki daha komikmiş yahuu :Roflol:

bucat
18-06-07, 10:06
bikeresinde cocuklar adamın bırını bısıkletının tekerlegını ındırmıslerdı bende kı de akıl belkı tamır ederım dıye basına gecmıstım cocukluk işte:):):)

sedef
18-06-07, 14:06
ben sımdı gorucu usulu ıle evlendım kayınpederım bana telefon almıs bıze geldıler onlasr ıcerde oturuyo bende gorumcemle benım odamda oturuyoz esım aradı konustuk konustukm sonra onlar gıttı aksam oldu yataga gıtdım telefonu elıme aldım basladım mesaj yazmaya ne yazdım tahmın edın.....askım senı cok sevıyorum senı cok ozledım sen benım canımsın optum vs...... ılk gunden boyle bısey yazılırmı

kardelenes
19-06-07, 21:06
ılkokul son sınıftaydım aılece samsuna gıtmıstık goz muayenesı oldum ben onden cıktım babamda lavaboya gıtmıstı dısarda bızımkılerın gelmesını beklıyorum, sonra kapıdan bırı cıktı babam sandım gırdım koluna :bbo: normalde hep babamın koluna gırerım meger baska bırıymıs yanındada esı var oyle gıdıyoruz ama bıseyde demıyolar saskınlıktan galıba.babamlar cıkınca arkamdan seslendıler:eek: yanımdakı adama baktım,bısey dıyemeden babamın yanına kostum cok utanmıstım boyle ıste:1rolleyes: o amcanın eşi bu yazıyı okuyosa selamlar hörmetler:Roflol:

penbeiyana
21-06-07, 21:06
ben üniversitede okurken evime dönüyorum otobüste gece yolculugu yapıyorum.bi keresinde kabus görüp deli gibi bagirıyordum.ama ne diye biliyomusunuz'hayatta vermem' diye.bi uyandım basımda muavin bana aptal aptal bakıyo...çok fena rezil olmustum yaaaaaaa.ondan sonra bi daha otobuse bindiğimde uyuyamadım korkumdan..

PembeBeyaz
23-06-07, 17:06
sedef
ben sımdı gorucu usulu ıle evlendım kayınpederım bana telefon almıs bıze geldıler onlasr ıcerde oturuyo bende gorumcemle benım odamda oturuyoz esım aradı konustuk konustukm sonra onlar gıttı aksam oldu yataga gıtdım telefonu elıme aldım basladım mesaj yazmaya ne yazdım tahmın edın.....askım senı cok sevıyorum senı cok ozledım sen benım canımsın optum vs...... ılk gunden boyle bısey yazılırmı
Seninkide yapılacak bişey deilmiş yaa :Roflol:

kalemkitap2
23-06-07, 17:06
penbeiyana
ben üniversitede okurken evime dönüyorum otobüste gece yolculugu yapıyorum.bi keresinde kabus görüp deli gibi bagirıyordum.ama ne diye biliyomusunuz'hayatta vermem' diye.bi uyandım basımda muavin bana aptal aptal bakıyo...çok fena rezil olmustum yaaaaaaa.ondan sonra bi daha otobuse bindiğimde uyuyamadım korkumdan..
:Roflol::Roflol::Roflol:

SEN_KOLIK
23-06-07, 17:06
benden kücük kiz kardesim geceleri altina kacirirdi ben yapmazdim ve biz ayni yatakta yatardik bi keresinde gece cok korkup altima kacirmisim bi uyandim daha kaciriyorum bende sabah olunca kardesimin üstüne kalmisti zavalli itiraz bile etmedi yapmisimdir dedi

YaprakDökümü
24-06-07, 17:06
biz de kuzenimle birlikte onların oturduğu sitedeki deterjancıyı ararıp bir sürü sipariş verip rastgele daire no su verioduk. adamcağız gelip bütün katları dolaşıp, aynı poşetlerle geri gidiodu. ama sülalemize kadar sayarak:)

YaprakDökümü
24-06-07, 17:06
bir tane daha anlatayım:)
4-5 yaşlarındayken arkadaşımla tuvaletimiz geldiğinde eve gitmeye üşenirdik. bir gün bir yer bulduk iki bina arası 2 m boşluk vardı oraya yamaya karar verdik.bu birkaç gün böle devam etti. birgün yine çok sıkıştık aynı yerimize gittik. mutfak camları da oraya bakıomuş. biz iş başındayken kadının biri avazı çıktığı kadar bağırmaya başladı, biz de tabi koşmaya başladık. kendime geldiğimde sokağın ortasındaydık ve donlar dizimizde:) rezil olduk reziiil:KK43:

YaprakDökümü
24-06-07, 17:06
böle çok var şimdi aklımıza geldikçe krize giriyoruz neler yapmışız yaa:) daha çokkk var çokk...

şanssız
25-06-07, 20:06
yaprak_dokumu1985
bir tane daha anlatayım:)
4-5 yaşlarındayken arkadaşımla tuvaletimiz geldiğinde eve gitmeye üşenirdik. bir gün bir yer bulduk iki bina arası 2 m boşluk vardı oraya yamaya karar verdik.bu birkaç gün böle devam etti. birgün yine çok sıkıştık aynı yerimize gittik. mutfak camları da oraya bakıomuş. biz iş başındayken kadının biri avazı çıktığı kadar bağırmaya başladı, biz de tabi koşmaya başladık. kendime geldiğimde sokağın ortasındaydık ve donlar dizimizde:) rezil olduk reziiil:KK43:
çok hoşmuş anlatınca çok güldüm benimde buna benzer bir olayım olmuştu.hatırlattın ya süper bizdeyazlıktaydık çocuktuk tabi yüzerken sıkıştık tuvalete gitmekte istemiyorduk tuvalete gidersek bidaha annelerimiz bizi sahile geri getimeyecekti bizde kararlaştırıp denizin içinde yapmaya karar verdik tabi annem maşallahı var anladı hemen olayı yapamadan annemin çığlıgıyla denizin içinden bi kaçışımız vardı üstelik mayolarımızın altı elimizde çok komik ya annemden fırçayı yedik tabi denizin içine yapılırmı görmemişsin diye 2 saat fırça attı :)

aLLeGRia
25-06-07, 20:06
hmm benim de var bitane saftirik anım..biz 3 kardeşiz 2 erkek kardeşim var işte yılla önce çok küçükken daha annemler evde yokken biz 3 kafadar bi kağıda not yazdık notta şöyle diyodu ''Anne baba biz sobadan zehirlendik''koltuklara sıra sıra dizilip yattık ölü numarası yaptık bu notu da birimizin üzerine koyduk..güya annemler gelicek bizi öyle yatar halde görcekler notu okuyup korkçaklar ehehe ama nerdee saatlerce güldüler..bizimki de ne zaka ama

asiprenses88
26-06-07, 13:06
ANNEM mantı yapıp dolaba koyardı. Ben de geçen yapıım dedim. Su kaynayınca 5 dkka bekle al dedi. Aynen öle yaptım.AMA mantıyı soğuk suya attığım için ben kapattığımda yeni kaynıyodu:) We annemi arayıp kızmıştım mantın bozuk die:S:KK70::KK70::KK70::

YaprakDökümü
26-06-07, 17:06
SANSSIZCIM SENİN OLAYIN DA SÜPERMİŞ :Roflol:

sarı papatya
26-06-07, 19:06
asık olmak.degmez ınsanlar ıcın aılemı kırmak.

berivan_33
29-06-07, 09:06
ben 10 yaşlarında felan abimin sapanını almıştım oynamaya komşunun penceresindeki kuşu vuracam güya patttttttt cam üçüncü kattan aşşağı....... bir baktım kadın çıktı avazı çıktığı kadar bağırıyor telaştan ben sırılsıklam terliyom tabi annemler duymasın diye kadına camı taktırma sözü verdim ve gidip tanıdığım herkesten farklı bahanelerle para toplayıp camı taktırmıştım ALLAHIM şimdi bile o insanları gördüğüm zaman yüzüm kızarıyor :eek:

didosh
29-06-07, 09:06
bugun yaptigim en aptalca sey dakika yazicagima dakka yazdim hatta okdr aptalim once dakika yazdim sonra tipexle duzeltip dakka yaptim ve bunu patronum gordusenağlama

bernuş
29-06-07, 09:06
BENİMDE SALAKÇA BİRŞEYİM OLMUŞTU.ESKİDEN BİLİRSİNİZ DEMİR PARMAKLIKLIYDI BALKONLARIMIZ.ANNEMDEN SALINCAK KURMAYI ÖĞRENMİŞTİM.ABİM DE BİRGÜN BANA SALINCAK KUR DEDİ.TAMAM DEDİM.KURDUM.ABİM SALLANMAYA BAŞLADI.VE DÜŞTÜ.İÇİNDEKİ ÖRTÜYÜ DÜZGÜN YERLEŞTİRMEMİŞİM.TAM KÖŞE BETONA.DEDEM HASTANEYE GÖTÜRDÜ.SONRA Bİ GELDİLER ABİMİN KAFASINDA ÇİFT TARAFLI YARA VE DİKİŞ DOLU.NE YAPALIM CANIM KAZA İŞTEEE....jeyyar

yessillim
29-06-07, 17:06
gecen yaz arkadasımla denize girecez die agda yapacaz neyse toplandık bizim ewde arkadasımın agda işi bitti sıra bana geldi bu arada sigaramızın bittini farkettim benim işim yarım oldugu için arkadasımı gönderdim. bakkal asagıda 5 dakkaya gelir. 5 dakka sonra kapı caldı bende nasıl olsa arkadasım geldi die sorup sormadan üstümde iç çamasırı sayılacak derecede acık sacık kıyafetler bacagımda iki tane ağda bantı actım kapıyı. sonuc tam bi dumur gelen annemin tarafından yası genc olan bi akraba (erkek) düğünleri varmısda davetiye dagıtıyo. zavallı cocuk bişi diyemedn kulakları kızararak gitti. ne düğüne gidebildim ne de onu birdaha görmek :eek: