kayınvalidemle aramızı düzeltmek istiyorum


karden
18-10-11, 10:10
merabalar ben 1 buçuk yıllık evliyim eşimle birbirimizi severek evlendik ilk evlendiğim sıralar kayınvalidem bana çok iyi davranıyodu ve bende onu çok seviyodum anneciğim diye sürekli güzel güzel konuşup saygıda kusur etmiyodum evlerimiz ayrı oturmaya gittiğimizde elimi bişeye vurdurmazdı sen yeni evlisin soğuk alma ben yaparım derdi ama eltimle hiç anlaşamıyolardı sebebini çok merak ediyordum sonra öğrendim eltimin çocuğu olmuyop diye ama ben hala tam inanamıyodum çünkü çok iyi bi kadındı yaklaşımı çok güzeldi sonra aylar geçti bende hala hamile kalamadım kayınvalidem eşimden çok çekinir çünkü eşim biraz asabi ve çok ciddidir annesiyle bile samimi olmaz hep mesafelidir ben hariç herkese herneyse benim yüzüme bişey diyemiyodu sonra birgün ben hamile kaldığımı öğrendim doktora muayene diye gittiğimde dünyalar onun olmuştu sanki çok sevindi birsürü şeyler aldı beni ayağa bile kaldırmadı ama rabbim kısmet etmediyse ne yaparsan yap durduramazsın bebeğim düştü çok üzüldü ama yine bana bişey demedi bi defa hamile kalabildin ya yine olur dedi biraz geçtikten sonra arkamdan konuşmaya başlamış eltime ikinizde tembelsiniz bi çocuk yapamadınız oğullarımı yaktınız diye neyse eltim bana söyledi çok üzüldüm ama üzerinde durmadım sıkıntısından diyodur dedim kaynım çok pasifdir tekrar evlendirmek istedi onu eltim ağlayarak bizi aradı hemen gittik eşim karşı çıkınca bidaha yüzümü göremezsin yengemide alır götürürüz başımızın üzerinde yeri var ama beni sil bidaha oğlum yok de deyince vazgeçildi tekrar gündeme getirmezse tabi eltim şuan tüp bebek tedavisine başlıyo inşallah bu defa olurda yuvası kurtulur evet bu ramazanlıkta ben tekrardan hamile kaldım ama eltim tüp bebek yaptıracak diye çok stresliydi zaten aldığı her hamile haberi kayınvalideminde dokandırdığı sözlerle iyice bunalıma giriyodu benle eşim bi karar aldık ve eltim tüp bebeği yapana kadar söylemiycektik kaynanama çok mutluyduk ama sevinçten yerimizde duramıyorduk bu arada beni dedemle babannem büyüttü yanlızlar diye küçükken yanlarına almışlar tabi çok şükür annem babam hayatta sık sık bi araya gelirdik zaten dedemi kaybedince babannemle babamın evine yerleştik ben evlendim babannemde annemlerle yaşıyodu bi akşam oraya gittik iftarı orda yaptık babannem çok iyiydi sadece biraz halsizim diyordu biz eve dönünce arkamızdan vefat etmiş haberi gündüz aldım yıkıldım günlerce durmamaya ağladım sonra orda kötü oluyorum diye beni evime gönderdiler biraz kanamam oldu doktora gittim ve bebeğimin kalbi durmuştu ve dünya bi kere daha başıma yıkıldı aldılar bebeğimi eve geldik eşim acil iş dolayısıyla şehir dışına gitmek zorundaydı eltim bana baksın diye yanıma çağırdı ama haberi duyan annesi eltimden önce yetişti geldi bana surat yaptı sırf bana bişey demesin diye dokandırdığı lafların hiç birine karşılık vermedim o halimle kalkıp hürmet ettim ama beni kovdu ya defolur gidersiniz yada ben sizi boşandırmasını bilirim diye zaten böyle devam ederse oğullarım sizi bırakıcak felan dedi hamile olduğunu bile cenazede teyzenden öğrendim dedi ne hakla benden saklıyosun oğullarımı ellerinizin içine aldınız ama size kaptırmam felan dedi kötü yaşlı bi kadın için bu kadar yanacak ne vardı bak bebeğinden oldun deyince olanlar oldu o lafa dayanamadım çünkü o benim babannem değil annemdi :KK14: bende çok ağır konuştum çekti gitti bende arkasından çantamı aldım gidiyodum eltim mani olmaya çalıştı ama artık duramazdım babamın evine döndüm eşim dönünce telefonumda kapalıydi evdede bulamayınca annemlere geldi herşeyi anlattık çok sinirlendi evimize dönelim ben hesabını sorarım dedi ama babam asla kızımı tekrardan gönderemem deyip karşı çıktı açıkçası benimde içim öyle kopmuştu tekrardan aynı şeyler yaşamaktan korktum dönmek istemedim eşim annesiyle tartışmış sağolsun eltimde herşeyi anlatmış eşim günlerce geldi sonunda annem biraz kafasını dinlesin dedi sonra kızım git evine eşinin ne suçu var dedi eşimde bidaha asla annemle karşılaştırmam gidip gelmeyiz dedi ve ben evime döndüm eşime sen gidebilirsin ama beni sakın karşılaştırma dedim söz verdi bana eskisinden daha titiz davranıyo şimdi eşim ama biliyorum içten içe üzülüyo sırf ben üzülmeyeyim diye belli etmiyo ama ben onun üzülmesini hiç istemiyorum ve herşeyi içime atıp tekrar kayınvalidemle aramı düzeltmek istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum çok uzun oldu biliyorum ama herşeyi anlatmak istedim kusura bakmayın ama yardımınıza ihtiyacım var nolur tavsiyelerinizi bekliyorum hakkınızı helal edin

ssule07
18-10-11, 10:10
Bence kayınvalideniz görüşülmeye değecek bir insan değilmiş anlattıklarınıza göre, hazır durum bu noktaya gelmiş ve eşiniz de size destek vermişken bu tavrınızı devam ettirmenizi tavsiye ederim, illaki barışılacaksa bu istek karşı taraftan gelmeli ki, hatasını anlayıp aynı şeyleri tekrarlamasın kayınvalideniz. Yok eğer siz şimdi bu olanları sineye çekip barışırsanız o zaman aynı ya da benzer şeyler yaşama olasılığın çok yüksek olacaktır, ki bu durumda karşı çıkma olasılığınız kalmayacağı gibi belki eşinizden de şu andaki desteği göremeyebilir, ve nasılsa yine barışır mantığıyla kenara itilebilirsiniz.. Tabi karar size kalmış..

ekes
18-10-11, 10:10
Hep aynı şeyler canım....Bende görümcemle kopardım herşeyi,görüşmüyorum...İyimi yapıyorum bilmiyourm ama kafam çok rahat...Evet eşim mutsuz.Yok iyiyim desede,mutlu değil bu şeklide.Ama görüşmeye devam edersemde ben mutsuz olacağım....İki ucu değnerk anlayacağın :)

EmireAmade
18-10-11, 10:10
Allah kolaylık versin bacım, işin zor.. ama sonunda aldığın kararı çok taktir ettim. büyüklük sende kalsın kesinlikle doğru olanı istiyorsun bencede.. eşine de yazık, Allah korusun annesi ölse o vicdan yapar keşke böyle olmasaydı der.. bende aynen senin gibi kayınvalideme sırf eşim için katlanıyorum, hep alttan alıyom, hep susuyom, inşallah bigün benimde sabrım taşmaz senin gibi.. ama eşini seviyosan sabredecen yapcak bişi yok.. ne yaparsın nasıl yaparsın bilemiyom böyle bir durumda, ama yine eşin sen ve o bir araya gelip eşin açık açık konuşsun.. yani senin kesinlikle haklı olduğunu, annesinin daha dikkatli davranacağına söz verirse senin onunla görüşeceğini, herşeyi unutacağını söyleyebilir.. bence eşinin haberi olmadan kendi kendine bi işe kalkışma, eşin tüm süreci görsün işitsin derim ben..

karden
18-10-11, 10:10
ssule07
Bence kayınvalideniz görüşülmeye değecek bir insan değilmiş anlattıklarınıza göre, hazır durum bu noktaya gelmiş ve eşiniz de size destek vermişken bu tavrınızı devam ettirmenizi tavsiye ederim, illaki barışılacaksa bu istek karşı taraftan gelmeli ki, hatasını anlayıp aynı şeyleri tekrarlamasın kayınvalideniz. Yok eğer siz şimdi bu olanları sineye çekip barışırsanız o zaman aynı ya da benzer şeyler yaşama olasılığın çok yüksek olacaktır, ki bu durumda karşı çıkma olasılığınız kalmayacağı gibi belki eşinizden de şu andaki desteği göremeyebilir, ve nasılsa yine barışır mantığıyla kenara itilebilirsiniz.. Tabi karar size kalmış..
canım benim haklısın bunu günlerdir bende düşünüyorum ama bi yandanda diyorum belki gitsem elini öpsem sarılıp omuzunda ağlasam ben senin kızın gibi olmak istiyorum beni anla sana karşı hiç bi kusurum yok bilmeden olduysa affet ben seninle kötü olmak istemiyorum deyip bir bir derdimi anlatsam sonuçta oda insan anlamazmı ama terslenmektende çok korkuyorum bunu yapmak istememin en büyük nedenide eşim o çok üzülüyo biliyorum varikosel ameliyatı oldu ve test vericez korkudan sürekli erteliyoruz sonuç kötü çıkar diye ve sitres üzüntü etkiliyo bu durumu sırf bu yüzden sırf eşim düzelsin diye istiyorum ama napıcağımıda bilemiyorum kafam çok karışık

DeliKizinDirdiri
18-10-11, 10:10
karden
merabalar ben 1 buçuk yıllık evliyim eşimle birbirimizi severek evlendik ilk evlendiğim sıralar kayınvalidem bana çok iyi davranıyodu ve bende onu çok seviyodum anneciğim diye sürekli güzel güzel konuşup saygıda kusur etmiyodum evlerimiz ayrı oturmaya gittiğimizde elimi bişeye vurdurmazdı sen yeni evlisin soğuk alma ben yaparım derdi ama eltimle hiç anlaşamıyolardı sebebini çok merak ediyordum sonra öğrendim eltimin çocuğu olmuyop diye ama ben hala tam inanamıyodum çünkü çok iyi bi kadındı yaklaşımı çok güzeldi sonra aylar geçti bende hala hamile kalamadım kayınvalidem eşimden çok çekinir çünkü eşim biraz asabi ve çok ciddidir annesiyle bile samimi olmaz hep mesafelidir ben hariç herkese herneyse benim yüzüme bişey diyemiyodu sonra birgün ben hamile kaldığımı öğrendim doktora muayene diye gittiğimde dünyalar onun olmuştu sanki çok sevindi birsürü şeyler aldı beni ayağa bile kaldırmadı ama rabbim kısmet etmediyse ne yaparsan yap durduramazsın bebeğim düştü çok üzüldü ama yine bana bişey demedi bi defa hamile kalabildin ya yine olur dedi biraz geçtikten sonra arkamdan konuşmaya başlamış eltime ikinizde tembelsiniz bi çocuk yapamadınız oğullarımı yaktınız diye neyse eltim bana söyledi çok üzüldüm ama üzerinde durmadım sıkıntısından diyodur dedim kaynım çok pasifdir tekrar evlendirmek istedi onu eltim ağlayarak bizi aradı hemen gittik eşim karşı çıkınca bidaha yüzümü göremezsin yengemide alır götürürüz başımızın üzerinde yeri var ama beni sil bidaha oğlum yok de deyince vazgeçildi tekrar gündeme getirmezse tabi eltim şuan tüp bebek tedavisine başlıyo inşallah bu defa olurda yuvası kurtulur evet bu ramazanlıkta ben tekrardan hamile kaldım ama eltim tüp bebek yaptıracak diye çok stresliydi zaten aldığı her hamile haberi kayınvalideminde dokandırdığı sözlerle iyice bunalıma giriyodu benle eşim bi karar aldık ve eltim tüp bebeği yapana kadar söylemiycektik kaynanama çok mutluyduk ama sevinçten yerimizde duramıyorduk bu arada beni dedemle babannem büyüttü yanlızlar diye küçükken yanlarına almışlar tabi çok şükür annem babam hayatta sık sık bi araya gelirdik zaten dedemi kaybedince babannemle babamın evine yerleştik ben evlendim babannemde annemlerle yaşıyodu bi akşam oraya gittik iftarı orda yaptık babannem çok iyiydi sadece biraz halsizim diyordu biz eve dönünce arkamızdan vefat etmiş haberi gündüz aldım yıkıldım günlerce durmamaya ağladım sonra orda kötü oluyorum diye beni evime gönderdiler biraz kanamam oldu doktora gittim ve bebeğimin kalbi durmuştu ve dünya bi kere daha başıma yıkıldı aldılar bebeğimi eve geldik eşim acil iş dolayısıyla şehir dışına gitmek zorundaydı eltim bana baksın diye yanıma çağırdı ama haberi duyan annesi eltimden önce yetişti geldi bana surat yaptı sırf bana bişey demesin diye dokandırdığı lafların hiç birine karşılık vermedim o halimle kalkıp hürmet ettim ama beni kovdu ya defolur gidersiniz yada ben sizi boşandırmasını bilirim diye zaten böyle devam ederse oğullarım sizi bırakıcak felan dedi hamile olduğunu bile cenazede teyzenden öğrendim dedi ne hakla benden saklıyosun oğullarımı ellerinizin içine aldınız ama size kaptırmam felan dedi kötü yaşlı bi kadın için bu kadar yanacak ne vardı bak bebeğinden oldun deyince olanlar oldu o lafa dayanamadım çünkü o benim babannem değil annemdi :KK14: bende çok ağır konuştum çekti gitti bende arkasından çantamı aldım gidiyodum eltim mani olmaya çalıştı ama artık duramazdım babamın evine döndüm eşim dönünce telefonumda kapalıydi evdede bulamayınca annemlere geldi herşeyi anlattık çok sinirlendi evimize dönelim ben hesabını sorarım dedi ama babam asla kızımı tekrardan gönderemem deyip karşı çıktı açıkçası benimde içim öyle kopmuştu tekrardan aynı şeyler yaşamaktan korktum dönmek istemedim eşim annesiyle tartışmış sağolsun eltimde herşeyi anlatmış eşim günlerce geldi sonunda annem biraz kafasını dinlesin dedi sonra kızım git evine eşinin ne suçu var dedi eşimde bidaha asla annemle karşılaştırmam gidip gelmeyiz dedi ve ben evime döndüm eşime sen gidebilirsin ama beni sakın karşılaştırma dedim söz verdi bana eskisinden daha titiz davranıyo şimdi eşim ama biliyorum içten içe üzülüyo sırf ben üzülmeyeyim diye belli etmiyo ama ben onun üzülmesini hiç istemiyorum ve herşeyi içime atıp tekrar kayınvalidemle aramı düzeltmek istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum çok uzun oldu biliyorum ama herşeyi anlatmak istedim kusura bakmayın ama yardımınıza ihtiyacım var nolur tavsiyelerinizi bekliyorum hakkınızı helal edin
Elbetteki yaşlılara hürmet esastır, hel ki sevdiğiniz, bir hayatı paylaştığınız eşinizin annesine saygda kusur etmemeniz de güzel...
Ancak hem annesi gibi gördüğü babaannesini kaybetmiş hem de bebeğini 2. defa kaybetmiş bir kadına hasta ve yas anında edilen bu laflardan sonra bir kere daha düşünün derim...
Aynı şeyleri bir kere daha yaşatmayacağı kesin mi?
Ha bir de eşiniz yalnız gittiğinde eşinizi doldurma durumu var ki o da işin bir başka boyutu....

Tek diyeceğim yumuşak başlı insanlara denk gelmiş kayınvalideniz şansından...

terrakota
18-10-11, 10:10
Kayınvalideni kıracak birşey yapmamışsın ki,

En zor zamanında sana psikolojik baskı yapmış;

Bir insan neyse odur,değişmez,bence mesafeli olun,eşinde sana destek oluyor ne güzel;

Elbette hiç görüşme demiyorum ama mesafeli ol eskisi gibi olmasın;

Ne hakkı var sana o lafları etmeye;oğullarım oğullarım....Dünya onun etrafında dönüyor sanki!!!!

Çok sinirlendim....Çok....Dertsiz başına dert açma bence...:KK34:

kabilarda
18-10-11, 10:10
Düzeltmek bozan tarafa ait bir kelimedir.Sen herhangi birşeyi bozmuş değilsin ki düzeltmek istiyorsun.Bence sakın birşeyleri içine atıp yola öyle devam etmeye çalışma.Tekrar hamile kalacaksın o zaman kayınvaliden sürekli burnundan getirecek.Böylesi daha iyi inan bana hamilelikte değilse bile doğumdan sonra torununu kendi çocuğu zanneden ve saçmalayan bir kaynananın gelini olarak söylüyorum bunu..

eLmayRa
18-10-11, 10:10
Özel olarak ayağına gidip barışmak yerinde bayramda, seyranda bir araya gelip en azından eşimin üzülmemesini sağlardım. Özellikle barışmak için gidip görüşürsen ilerde yaşanan herhangi bir olumsuzlukta kayınvaliden yüzsüz davranacak.

DeliKizinDirdiri
18-10-11, 10:10
karden
canım benim haklısın bunu günlerdir bende düşünüyorum ama bi yandanda diyorum belki gitsem elini öpsem sarılıp omuzunda ağlasam ben senin kızın gibi olmak istiyorum beni anla sana karşı hiç bi kusurum yok bilmeden olduysa affet ben seninle kötü olmak istemiyorum deyip bir bir derdimi anlatsam sonuçta oda insan anlamazmı ama terslenmektende çok korkuyorum bunu yapmak istememin en büyük nedenide eşim o çok üzülüyo biliyorum varikosel ameliyatı oldu ve test vericez korkudan sürekli erteliyoruz sonuç kötü çıkar diye ve sitres üzüntü etkiliyo bu durumu sırf bu yüzden sırf eşim düzelsin diye istiyorum ama napıcağımıda bilemiyorum kafam çok karışık
Özür dilemesi gereken siz misiniz ki gidip özür dileyeceksiniz????
Eşiniz bu duruma çok içerliyorsa annesine eşimin gönlünü almazsan seninle görüştürmeyeceğim ve ileride torunun olduğunda kaçak göçek göreceksin farkında mısın dese ne olur???
Böyle yapıp, oooh istediğimi der istediğimi yaparım tıpış tıpış geir özür dilerler sonunda, diye intiba bırakacaksınız farkında mısınız???


Ben en iyisi suyayım çünkü böyle şeylerde hiç tahammülüm yok...

Kendinizi en rahat nasıl hissedecekseniz öyle davranın

Ancak unutmayın ki ölüm sadece yaşlılara değil...
Size bir şey olsa aynı üzüntüyü karşıdaki hissedecek mi acaba???

karden
18-10-11, 10:10
can_tugba
Allah kolaylık versin bacım, işin zor.. ama sonunda aldığın kararı çok taktir ettim. büyüklük sende kalsın kesinlikle doğru olanı istiyorsun bencede.. eşine de yazık, Allah korusun annesi ölse o vicdan yapar keşke böyle olmasaydı der.. bende aynen senin gibi kayınvalideme sırf eşim için katlanıyorum, hep alttan alıyom, hep susuyom, inşallah bigün benimde sabrım taşmaz senin gibi.. ama eşini seviyosan sabredecen yapcak bişi yok.. ne yaparsın nasıl yaparsın bilemiyom böyle bir durumda, ama yine eşin sen ve o bir araya gelip eşin açık açık konuşsun.. yani senin kesinlikle haklı olduğunu, annesinin daha dikkatli davranacağına söz verirse senin onunla görüşeceğini, herşeyi unutacağını söyleyebilir.. bence eşinin haberi olmadan kendi kendine bi işe kalkışma, eşin tüm süreci görsün işitsin derim ben..
sağol canım destek verdiğin için gerçekten işimiz çok zor ben çok üzgünüm böyle olmasını hiç istemezdim sırf eşim için herşeyi unutmaya hazırım allah yardımcımız olsun dediğini yapıcam eşimede anlatıcam zaten yanlız yapamam okadar cesaretim yok tekrar çok sağol canım allah razı olsun

karden
18-10-11, 10:10
ekes
Hep aynı şeyler canım....Bende görümcemle kopardım herşeyi,görüşmüyorum...İyimi yapıyorum bilmiyourm ama kafam çok rahat...Evet eşim mutsuz.Yok iyiyim desede,mutlu değil bu şeklide.Ama görüşmeye devam edersemde ben mutsuz olacağım....İki ucu değnerk anlayacağın :)
allah seninde yardımcın olsun canım görümcen neden karışıyo sana onu anlamadım ama sen böyle daha mutluysan bence rahatını bozma sonuçta annesi değil ablası kendini saydırsın kaynanan olsa iş değişir ama görümce neden karışırmış aklım almadı :44:

DeliKizinDirdiri
18-10-11, 10:10
Stres eşinizin hormonlarını, durumun etkileyecek de sizinkini etkilemeyecek mi?
Hayat sadece karşı taraftan ibaret değil....
Siz stres altındayken belki hormonlarınız bozulacak ve sıkıntı yaşayacaksınız
Eşiniz annesinni haksız olduğunu bile bile üzüntüsünü hissetiriyorsa bu da hoş bir şey değil...
Siz tavırlarından çıkarıyorsanız, yanlış da yorumluyor olabilirsiniz

mastika
18-10-11, 10:10
Akrabalığın gerektirdiği ölçüde bayramda seyranda görüşürsünüz ama bundan fazlasını yapmaya çalışma.Küs kalmazsın ama mesafeli olmak en iyisi olur.Eğer ki eşin ailesine çok düşkün,sürekli görüşmek,gidip gelmek isteyen biri olsaydı kayınvalidenle aranı düzeltmeye çalışmanı anlardım da eşin zaten mesafeli davranıyormuş,sadece sana yaptıklarından dolayı da değil öncesinde de böyleymiş bu durum.Şimdi aranız bozuk diye eşinin üzülüp kafaya takacağını sanmıyorum.Kafasına takıyorsa da senden ötürü değildir,annesini suçluyordur bence.Bu arada eltinle ilgili olayda olsun,seninle ilgili olayda olsun eşin çok doğru davranmış.Çok iyi biriymiş maşallah:nazar: Ayrıca eltini zor durumda bırakmamak için hamileliğini duyurmamanızda çok ince bir düşünce:KK9: ama bunu anlayacak kayınvalide nerdeeee:KK31:

DeliKizinDirdiri
18-10-11, 10:10
Stres eşinizin hormonlarını, durumun etkileyecek de sizinkini etkilemeyecek mi?
Hayat sadece karşı taraftan ibaret değil....
Siz stres altındayken belki hormonlarınız bozulacak ve sıkıntı yaşayacaksınız
Eşiniz annesinni haksız olduğunu bile bile üzüntüsünü hissetiriyorsa bu da hoş bir şey değil...
Siz tavırlarından çıkarıyorsanız, yanlış da yorumluyor olabilirsiniz

noree
18-10-11, 10:10
öncelikle takdir edilecek bir gelin ve bir eltisin bence...

hamile kaldığını eltine söylememen çok güzel bir hareket...hatta okurken böyle düşünceli insanlar kaldı mı demekten de kendimi alamadım :KK42:

kayınvalidene gelince...

en iyisi eşinle beraber gidip konuşmanız,tabi eşinin de seni desteklemesi çok güzel...ama ondan sonrası için de

yüzgöz olmamak en iyisi bence...kayınvalideniz klasik bir kayınvalide çünkü...

esrasofo
18-10-11, 10:10
kayinvalideyle problemler,agza alinmayacak hakaretler,kayinvalide yuzunden evi terkedisler...
esiniz size destek cikmis.
derdin ne arkadasim senin?
kendinden fedakarlik yaparak herkesi mutlu etmeye calisma cabasi niye?
gorusmuyomussun iste birak oyle devam et.
haa saglik problemi olur bilmem ne esinin hatri ve vicdan acisindan yardimci olursun
ama su an icin eskisi gibi olma istegi niye?

Tikabasa
18-10-11, 10:10
boynuna sarılıp ağlayınca af dileyince kayınvalıdenızın huyu değişecekmi sanıyorsunuz..
tekrar bır düşük yaptıgınızda ne olacak aynı şeyleri yine yapacak! fikri değişecekmi zannedıyorsunuz.
ben olsam bana bu lafları etmiş insana bayramlarda dahi gitmem.
onca sıkıntılar çekmişsiniz rahatsınız şimdi nıe takrar aynı şeyleri yaşayasınızki
kaşınıyormusunuz??

Mihriban
18-10-11, 10:10
bu olayda hatalı olan kayınvaliden sen değilsin canım.bence o gelip senin gönlünü almalı.anladığım kadarıyla eşin sana annemle görüşelim diye baskı yapmıor.öyleyse sadece bayramdan bayrama git fazla muhatap olma bence bunu da eşinin hatrı için yap ama asla özür dileme:KK50:

karden
18-10-11, 10:10
fatunuz
Elbetteki yaşlılara hürmet esastır, hel ki sevdiğiniz, bir hayatı paylaştığınız eşinizin annesine saygda kusur etmemeniz de güzel...
Ancak hem annesi gibi gördüğü babaannesini kaybetmiş hem de bebeğini 2. defa kaybetmiş bir kadına hasta ve yas anında edilen bu laflardan sonra bir kere daha düşünün derim...
Aynı şeyleri bir kere daha yaşatmayacağı kesin mi?
Ha bir de eşiniz yalnız gittiğinde eşinizi doldurma durumu var ki o da işin bir başka boyutu....

Tek diyeceğim yumuşak başlı insanlara denk gelmiş kayınvalideniz şansından...
evet canı haklısın ama neden hep sessiz taraf eziliyo benle iyi geçinse olmazmı bana bi adım gelse başımın üzerinde taşırım onu eşim çok sık gitmiyo öncede sık gitmezdi dolduracağını sanmıyorum çünkü eşim ona izin vermez oda bilir huyunu yardımın için çok sağol canım
terrakota
Kayınvalideni kıracak birşey yapmamışsın ki,

En zor zamanında sana psikolojik baskı yapmış;

Bir insan neyse odur,değişmez,bence mesafeli olun,eşinde sana destek oluyor ne güzel;

Elbette hiç görüşme demiyorum ama mesafeli ol eskisi gibi olmasın;

Ne hakkı var sana o lafları etmeye;oğullarım oğullarım....Dünya onun etrafında dönüyor sanki!!!!

Çok sinirlendim....Çok....Dertsiz başına dert açma bence...:KK34:
doğrusun tatlım her ne olsa oğullarını katıyo bizde bi annenin evladıyız bunu düşünen yok
bbbb46
Düzeltmek bozan tarafa ait bir kelimedir.Sen herhangi birşeyi bozmuş değilsin ki düzeltmek istiyorsun.Bence sakın birşeyleri içine atıp yola öyle devam etmeye çalışma.Tekrar hamile kalacaksın o zaman kayınvaliden sürekli burnundan getirecek.Böylesi daha iyi inan bana hamilelikte değilse bile doğumdan sonra torununu kendi çocuğu zanneden ve saçmalayan bir kaynananın gelini olarak söylüyorum bunu..
aslında bunları biliyorum ama vicdanı gelirmi diye düşünüyorum ama galiba sonuna kadar haklısınız o bizi hiç sevmiycek :KK43:(
umutefe
Özel olarak ayağına gidip barışmak yerinde bayramda, seyranda bir araya gelip en azından eşimin üzülmemesini sağlardım. Özellikle barışmak için gidip görüşürsen ilerde yaşanan herhangi bir olumsuzlukta kayınvaliden yüzsüz davranacak.
ozaman ilk adımı önümüzdeki bayramda yapıp bi durumu inceleyip öyle karar vericem sanırım
fatunuz
Özür dilemesi gereken siz misiniz ki gidip özür dileyeceksiniz????
Eşiniz bu duruma çok içerliyorsa annesine eşimin gönlünü almazsan seninle görüştürmeyeceğim ve ileride torunun olduğunda kaçak göçek göreceksin farkında mısın dese ne olur???
Böyle yapıp, oooh istediğimi der istediğimi yaparım tıpış tıpış geir özür dilerler sonunda, diye intiba bırakacaksınız farkında mısınız???


Ben en iyisi suyayım çünkü böyle şeylerde hiç tahammülüm yok...

Kendinizi en rahat nasıl hissedecekseniz öyle davranın

Ancak unutmayın ki ölüm sadece yaşlılara değil...
Size bir şey olsa aynı üzüntüyü karşıdaki hissedecek mi acaba???
tatlım haklısın ama eşim hiç lafını bile etmiyo sadece geliniyle iyi anlaşan gidip gelen kaynana gelin görünce benim annem niye böyle değil diye içerleniyo ve bu durum beni çok üzüyo yoksa zaten annesine düşkün bi insan değil annesi kendisini öpmek istediğinde bile şaka yollu eşime kalmaz öpme derdi hiç çekinmeden öyle zaten çok yakın değiller hep mesafeliydi
fatunuz
Stres eşinizin hormonlarını, durumun etkileyecek de sizinkini etkilemeyecek mi?
Hayat sadece karşı taraftan ibaret değil....
Siz stres altındayken belki hormonlarınız bozulacak ve sıkıntı yaşayacaksınız
Eşiniz annesinni haksız olduğunu bile bile üzüntüsünü hissetiriyorsa bu da hoş bir şey değil...
Siz tavırlarından çıkarıyorsanız, yanlış da yorumluyor olabilirsiniz
evet canım ben zaten alt üst oldum ama o kadının hiç umru değil bigün olsun nasıl oldun diye aramadı bile ama eşim beni destekliyo canım üzüldüğünü sadece neden böyle yapıyo diyerek belli ediyo oda benim üzüldüğümü bildiği için bana dayanamıyo
mastika
Akrabalığın gerektirdiği ölçüde bayramda seyranda görüşürsünüz ama bundan fazlasını yapmaya çalışma.Küs kalmazsın ama mesafeli olmak en iyisi olur.Eğer ki eşin ailesine çok düşkün,sürekli görüşmek,gidip gelmek isteyen biri olsaydı kayınvalidenle aranı düzeltmeye çalışmanı anlardım da eşin zaten mesafeli davranıyormuş,sadece sana yaptıklarından dolayı da değil öncesinde de böyleymiş bu durum.Şimdi aranız bozuk diye eşinin üzülüp kafaya takacağını sanmıyorum.Kafasına takıyorsa da senden ötürü değildir,annesini suçluyordur bence.Bu arada eltinle ilgili olayda olsun,seninle ilgili olayda olsun eşin çok doğru davranmış.Çok iyi biriymiş maşallah:nazar: Ayrıca eltini zor durumda bırakmamak için hamileliğini duyurmamanızda çok ince bir düşünce:KK9: ama bunu anlayacak kayınvalide nerdeeee:KK31:
çok sağol canım evet eşim çok iyi biridir sağolsun evet annesine düşkün değil ama ne bileyim acaba bizim yüzümüzden acı çekip strese giriyomu diyede düşünmeden yapamıyorum açıkçası allah hakkımızda hayırlı olanı çıkarsın karşımıza ben nekadar iyi niyetli davrandıysam okadar üzerime geldi
noree
öncelikle takdir edilecek bir gelin ve bir eltisin bence...

hamile kaldığını eltine söylememen çok güzel bir hareket...hatta okurken böyle düşünceli insanlar kaldı mı demekten de kendimi alamadım :KK42:

kayınvalidene gelince...

en iyisi eşinle beraber gidip konuşmanız,tabi eşinin de seni desteklemesi çok güzel...ama ondan sonrası için de

yüzgöz olmamak en iyisi bence...kayınvalideniz klasik bir kayınvalide çünkü...
sağolasın canım eltimde çok iyi biri onu elti değilde ablam gibi görüyorum onun üzülmesini asla istemem eşimle bunları konuşmam lazım canım bakalım zaman ne gösterecek

bicogogo
18-10-11, 10:10
karden
merabalar ben 1 buçuk yıllık evliyim eşimle birbirimizi severek evlendik ilk evlendiğim sıralar kayınvalidem bana çok iyi davranıyodu ve bende onu çok seviyodum anneciğim diye sürekli güzel güzel konuşup saygıda kusur etmiyodum evlerimiz ayrı oturmaya gittiğimizde elimi bişeye vurdurmazdı sen yeni evlisin soğuk alma ben yaparım derdi ama eltimle hiç anlaşamıyolardı sebebini çok merak ediyordum sonra öğrendim eltimin çocuğu olmuyop diye ama ben hala tam inanamıyodum çünkü çok iyi bi kadındı yaklaşımı çok güzeldi sonra aylar geçti bende hala hamile kalamadım kayınvalidem eşimden çok çekinir çünkü eşim biraz asabi ve çok ciddidir annesiyle bile samimi olmaz hep mesafelidir ben hariç herkese herneyse benim yüzüme bişey diyemiyodu sonra birgün ben hamile kaldığımı öğrendim doktora muayene diye gittiğimde dünyalar onun olmuştu sanki çok sevindi birsürü şeyler aldı beni ayağa bile kaldırmadı ama rabbim kısmet etmediyse ne yaparsan yap durduramazsın bebeğim düştü çok üzüldü ama yine bana bişey demedi bi defa hamile kalabildin ya yine olur dedi biraz geçtikten sonra arkamdan konuşmaya başlamış eltime ikinizde tembelsiniz bi çocuk yapamadınız oğullarımı yaktınız diye neyse eltim bana söyledi çok üzüldüm ama üzerinde durmadım sıkıntısından diyodur dedim kaynım çok pasifdir tekrar evlendirmek istedi onu eltim ağlayarak bizi aradı hemen gittik eşim karşı çıkınca bidaha yüzümü göremezsin yengemide alır götürürüz başımızın üzerinde yeri var ama beni sil bidaha oğlum yok de deyince vazgeçildi tekrar gündeme getirmezse tabi eltim şuan tüp bebek tedavisine başlıyo inşallah bu defa olurda yuvası kurtulur evet bu ramazanlıkta ben tekrardan hamile kaldım ama eltim tüp bebek yaptıracak diye çok stresliydi zaten aldığı her hamile haberi kayınvalideminde dokandırdığı sözlerle iyice bunalıma giriyodu benle eşim bi karar aldık ve eltim tüp bebeği yapana kadar söylemiycektik kaynanama çok mutluyduk ama sevinçten yerimizde duramıyorduk bu arada beni dedemle babannem büyüttü yanlızlar diye küçükken yanlarına almışlar tabi çok şükür annem babam hayatta sık sık bi araya gelirdik zaten dedemi kaybedince babannemle babamın evine yerleştik ben evlendim babannemde annemlerle yaşıyodu bi akşam oraya gittik iftarı orda yaptık babannem çok iyiydi sadece biraz halsizim diyordu biz eve dönünce arkamızdan vefat etmiş haberi gündüz aldım yıkıldım günlerce durmamaya ağladım sonra orda kötü oluyorum diye beni evime gönderdiler biraz kanamam oldu doktora gittim ve bebeğimin kalbi durmuştu ve dünya bi kere daha başıma yıkıldı aldılar bebeğimi eve geldik eşim acil iş dolayısıyla şehir dışına gitmek zorundaydı eltim bana baksın diye yanıma çağırdı ama haberi duyan annesi eltimden önce yetişti geldi bana surat yaptı sırf bana bişey demesin diye dokandırdığı lafların hiç birine karşılık vermedim o halimle kalkıp hürmet ettim ama beni kovdu ya defolur gidersiniz yada ben sizi boşandırmasını bilirim diye zaten böyle devam ederse oğullarım sizi bırakıcak felan dedi hamile olduğunu bile cenazede teyzenden öğrendim dedi ne hakla benden saklıyosun oğullarımı ellerinizin içine aldınız ama size kaptırmam felan dedi kötü yaşlı bi kadın için bu kadar yanacak ne vardı bak bebeğinden oldun deyince olanlar oldu o lafa dayanamadım çünkü o benim babannem değil annemdi :KK14: bende çok ağır konuştum çekti gitti bende arkasından çantamı aldım gidiyodum eltim mani olmaya çalıştı ama artık duramazdım babamın evine döndüm eşim dönünce telefonumda kapalıydi evdede bulamayınca annemlere geldi herşeyi anlattık çok sinirlendi evimize dönelim ben hesabını sorarım dedi ama babam asla kızımı tekrardan gönderemem deyip karşı çıktı açıkçası benimde içim öyle kopmuştu tekrardan aynı şeyler yaşamaktan korktum dönmek istemedim eşim annesiyle tartışmış sağolsun eltimde herşeyi anlatmış eşim günlerce geldi sonunda annem biraz kafasını dinlesin dedi sonra kızım git evine eşinin ne suçu var dedi eşimde bidaha asla annemle karşılaştırmam gidip gelmeyiz dedi ve ben evime döndüm eşime sen gidebilirsin ama beni sakın karşılaştırma dedim söz verdi bana eskisinden daha titiz davranıyo şimdi eşim ama biliyorum içten içe üzülüyo sırf ben üzülmeyeyim diye belli etmiyo ama ben onun üzülmesini hiç istemiyorum ve herşeyi içime atıp tekrar kayınvalidemle aramı düzeltmek istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum çok uzun oldu biliyorum ama herşeyi anlatmak istedim kusura bakmayın ama yardımınıza ihtiyacım var nolur tavsiyelerinizi bekliyorum hakkınızı helal edin
öncelikle merhametiniz,iyi niyetinizden dolayı sizi tebrik ediyorum gerçekten
kayınvalidenizle niye barışmak istediğinizi de anlıyorum
huzursuzluk olmasın,özellikle eşiniz mutlu olsun istiyorsunuz.
isterseniz bir kere deneyin ama önce eşinize danışın
bir akşam eşinizle beraber gidebilirsiniz mesela oturmaya
ilk adımı atmış olursunuz
eğer yine aynı şeyleri yapacak olursa bu sefer iyice yüzünüz aklanır
ben denedim en azından diyebilirsiniz.eşinizde bir defa daha size hak verir.

asude_bahar
18-10-11, 10:10
sen çok hassas ve iyi niyetli bir eş, gelin ve eltisin.. "insan"sın kısacası..

kayınvalidenin ne kadar kötü niyetli ve merhametsiz bir kadın olduğu ortada.. ancak eşinin ne kadar hassas ve sağduyulu bir adam olduğu da ortada.. o yüzden eşini bir nebze mutlu etmek için kayınvalide ile arayı bir parça ısıtabilirsin..

önümüz mübarek kurban bayramı. bayramda kayınvalidenin evine gidersiniz, elini öper, hal hatır sorarsınız. fazla samimiyete, omzunda ağlamaya, aramız iyi olsun demeye hiç gerek yok. asgari düzeyde, saygı çerçevesinde bir ilişki, eşini yeterince memnun eder, sen de o kötü niyetli kadına karşı onurunu zedelememiş olursun..

DustHaze
18-10-11, 10:10
kayinvalidenize bu kurban bayraminda damizlik inek hediye edin.. bu ne be dogurmakla bozmus aklini....

siz sadece bayramda seyranda esinizle görün yeter bence.. özür dileyecek birsey yapmamissiniz ki....


Fatal error: Call to undefined function showCriteoPostAd6() in /var/www/html/archive/xfsdk.php on line 17