Kızım porno izliyor !


pinaresul
10-11-11, 13:11
Hanımlar aranıza yeni katıldım. Daha önce burayı ziyaretçi olarak takip ediyordum ama artık üye olmaya karar verdim. 37 yaşındayım 16 yaşında bir kızım ve 8 yaşında bir oğlum var 4 aylıkta hamileyim. Neyse ben konuya gireyim artık,kızıma bu yaz karne hediyesi laptop aldık ama bunu kötüye kullanıyor. öyle erkek arkadaş konularında falan anlayışlı bir anneyim bana herşeyini anlatır kızım son 1 aydır bi oda kapısını kitleme modası çıktı ergenlikte falan diye üstüne gitmedim ama geçen laptoptan kk ya bakmak için aldım kızımdan. geçmişe bakim dedim şeytan dürttü bir sürü porno site var geçmiş nerdeyse onlarla dolu kızlar ne yapıcam başınıza geldi mi böyle bişey ?? yardım edin

zeyshan
10-11-11, 13:11
ergenlikte cok normal buluyorum,
genc erkek veya kizlar ergenlikte meraktan bakabiliyo,
eger onlem almak istiyosaniz karsiniza alip baska biyerden konuya girin
mesela erkek arkadasindan girin,
konuyu bir sekilde cinsellige baglayin birazda dinimizde bu tarz seylere bakmanin haram oldugunu soylerseniz:-)
insallah durumu cozebilirsiniz:-)

pinaresul
10-11-11, 13:11
zeyshan
ergenlikte cok normal buluyorum,
genc erkek veya kizlar ergenlikte meraktan bakabiliyo,
eger onlem almak istiyosaniz karsiniza alip baska biyerden konuya girin
mesela erkek arkadasindan girin,
konuyu bir sekilde cinsellige baglayin birazda dinimizde bu tarz seylere bakmanin haram oldugunu soylerseniz:-)
insallah durumu cozebilirsiniz:-)
Ne yapacağımı şaşırdım zeyshan'cım ya. Aklıma burası geldi hemen öyle 1-2 tane falan değil 3-4 aydır nerdeyse hergün girilmiş bu sitelere. Nasıl konuşacağımıda bilemedim ki okulda şimdi

ipekk61
10-11-11, 13:11
kesinlikle aile koruma şifresi koymalısınız. sonra karşınıza alıp konuşun. ama önce siteleri engelleyip tavırlarına, davranışlarına bakmalısız

pinaresul
10-11-11, 13:11
Bu çocuk dizilerde bile öpüşme sahnesi çıkınca kızaran bir çocuktu bende anlamadım nasıl olur böyle bişey. internet eşimin üzerine aile koruma şifresini ona söylemeden koyabilir miyim hanımlar yoksa haberi olmalı mı. oğlumun ağzını aradım bugün ablam sen dışarı çıkınca hep kapıyı kitliyor dedi. Yani bunu hep yapıyor

Dionisa
10-11-11, 13:11
Şimdi meraktan bakıyordur.
Siz onunla konusun böyle değerlerin var olduğunu, korunması gerektiğini vs.
İğrenç bişiy ya şu pornolar.
Allah göstermesin bağımlılık yapıyormus.

pinaresul
10-11-11, 13:11
sevgi_melegi
Şimdi meraktan bakıyordur.
Siz onunla konusun böyle değerlerin var olduğunu, korunması gerektiğini vs.
İğrenç bişiy ya şu pornolar.
Allah göstermesin bağımlılık yapıyormus.
Katılıyorum iğrenç hani romantik film seyredersin arada sevişme sahneleri olur anlarım ama direkt porno yani izledikleri geçmiş hep bunlarla dolu :KK43: Nasıl bir tavur sergilemeliyim konuşurken acaba ?

hatunirem
10-11-11, 13:11
ben şifrenin çok çözüm olduğuna inanmıyorum bu yaştaki her ergende olabiliyo. bende 22 yaşındayım ve lise dönemlerinde kız arkadaşlarım arasındada çok fazla gündemdi. ben farklı şekilde bi çözüm bulmanızı tavsiye ederim.

pinaresul
10-11-11, 13:11
Ne yapacağımı şaşırdım hiç beklemediğim bişeydi şok oldum zaten. hani acaba virüs mü falan dedim ama 3 ay boyunca ne virüsü olcak kızlar olaya nasıl girsem de anlatsam yakalamış gibi yapsam daha da mı tetikler

Dionisa
10-11-11, 13:11
Alıp karşınıza konuşmaktan başka çareniz yok pınar hanım.
O engel kaldırılabiliyor pc den.
Anlatın bu durumun pek normal sonuçlar doğurmayacağını.
İlerideki hayatını etkiler. Evlendiğin zaman bile sorun olur vs gibisinden.
Çünkü burda yazan bayanlar var çok izliyorum eşimle hiçbirşey hissetmiyorum ayrılma noktasındayız vs diye.
Her şeyin azı karar çoğu zarar

prensesin.uykusuyum
10-11-11, 13:11
Gayet normal olduğunu tedirgin olunacak bir durum olmadığını düşünüyorum ben. Herhangi bir önlem almaya çalışmanızda saçma olur çünkü ilgisini bu kadar çok çekiyorsa engellemeler bir işe yaramaz. Şuan cinsellik yeni keşfettiği bir şey , büyüdükçe kendisi yön verecektir zaten...

pinaresul
10-11-11, 13:11
sevgi_melegi
Alıp karşınıza konuşmaktan başka çareniz yok pınar hanım.
O engel kaldırılabiliyor pc den.
Anlatın bu durumun pek normal sonuçlar doğurmayacağını.
İlerideki hayatını etkiler. Evlendiğin zaman bile sorun olur vs gibisinden.
Çünkü burda yazan bayanlar var çok izliyorum eşimle hiçbirşey hissetmiyorum ayrılma noktasındayız vs diye.
Her şeyin azı karar çoğu zarar
okuldan gelince karşıma alıp konuşacağım mecbur artık. Allah korusun doğru söylüyorsun vallahi. Ama resmen şoktayım hiç beklemiyordum birde silmemişte geçmişten ya ben değilde eşim görseydi kıyametler kopardı evde korkusuda yok

ozly91
10-11-11, 13:11
birşey derseniz utanır daha kötü olur içine kapanır bence bşy demeden neti kapattrn ders çalşman gerekıo fln die bi bahane olabilr dersleri nasll ?

pinaresul
10-11-11, 13:11
Dersleride iyi çalışıyor ama bakalım sınavlarda belli olacak neti kapattırmak çözüm olur mu acaba

acbc
10-11-11, 13:11
bence böyle bir durumda en iyisi bilgisayarına güvenlik şifre koymanız.(bilmiyorsanız teknik servise verin bilgisayarı.) sitelere giremeyince virüs falan bulaştığını düşünür.hatta sizde bilg. virüs bulaşmış falan diyerek servise verdim gibi bişeyler söyleyin. Böylece tekrar sitelere girmeye korkar. sizin bunu bildiğiniz öğrenmek onu fazlasıyla küçük duruma düşürecek ve sizden daha da uzaklaştıracaktır. O yüzden bence bu konuda konuşmayın.Babasına da söylemeyin.. Dolaylı yollardan belki bişeyleri ima edebilirsiniz.Ergenlik döneminde yeni yeni farkına vardığı şeyler bunlar.Açıkcası çok telaş yapacak birşey yok. tabi siz bu siteleri girmesini engellerseniz. :) Kolay gelsin.

eLmayRa
10-11-11, 13:11
Cinselliği merak etmesinin ve kendini tatmin etmesinin normal olduğunu fakat bunu alışkanlığa dökerse evlenince düzenli cinsel yaşamda tatmin olamayacağını, mutsuzluğa sebebiyet vereceğini öğretin ona.

Tatlı dille söyleyin.

ekinaa
10-11-11, 13:11
pinaresul
Ne yapacağımı şaşırdım hiç beklemediğim bişeydi şok oldum zaten. hani acaba virüs mü falan dedim ama 3 ay boyunca ne virüsü olcak kızlar olaya nasıl girsem de anlatsam yakalamış gibi yapsam daha da mı tetikler
bence yakalamış gibi yapmayın direk karşınıza alın ve tatlı dille konudan haberinizin olduğunu söyleyin kızmadığınızı ama onun için endişelendiğinizi söyleyin.tabi cinsellikle ilgili konularada girmeniz gerekecektir .cinselliği her evli kadın erkeğin yaşadığını ama pornonun abartı olduğunu söyleyin. kısıtlama yapacağınınız yada şifreyi falan hiç söylemeyin çünkü ksıtlama yapacağınızı anlarsa daha çok merak uyandırmış olursunuz.içten davranarak her sorunu çözebilirsiniz bence ki kızınız zaten sizinle bi çok şeyi paylaşıyomuş.

1Sen
10-11-11, 13:11
Tabiiki yakalamış gibi yapmayın bu çok yanlış.

Bir uzmana sorsanız alıp karşınıza konuşun der ilk önce. Fakat konuşmayı ayarlamaya bilir belki sinirinize hakim olamayabilirsiniz.Bu yüzden ;

-Aile koruma şifresi koyun. Bu şifreyi yalnız siz bilin.

- Not defterine, bilg. izlediklerini gördüğünü ve bunun sizi çok üzüp kırdığını, kızınızla herzaman gururu duyduğunuzu,
çok sevdiğinizi, bunların hayatı etkileyecek hata olduğunu, sizi hayal kırıklığına uğrattığını,
hatalardan dönülebileceğini anlatan güzel bir not yazın ve bir başlıkla bunu masa üstüne görülebilecek şekilde not düşün.

Bundan sonrada muhtemelen utanacaktır ve gözlerinizin içine bakarak tepkinizi ölçmek isteyecektir..
Yumuşak davranmayın asla sert tepkilerde vermeyin..
İlk geldiğinde gözlerinin içine derin bir bakış atın ve daha sonrakilerde hep gözlerinizi kaçırın.

Sonrası kızınıza kalmış.

Bu şekilde gerekli dersi vereceğinize inanıyorum..

ozly91
10-11-11, 13:11
neti kapattrmsanızda şifre koyucam hfta sonları gir diyebilrsinzz. çnkü bnde 21 yaşındaym annemn bni karşına alıp onları söylemesi çok utandırrdı yüzüne bakamazdım bidaha heralde içime kapanırdm die düşünüyorumm. bu konuda konuşmanız iyi olmayabilr

Dionisa
10-11-11, 13:11
Kızlar normal bir durum değildir şu porno olayı.
Ki 3 ay boyunca izlediğini söylüyor arkadaşımız.
Sürekli bişiyle meşgul olan insanın aklında hep o olur.
Derste bile aklına girdiğini düşünsenize ne kadar kötü olur pskolojisi açısından.
Umarım konusmanızdan bir sonuç alabilirsin.
Yoksa neti kapatın. Bu seferde size cephe almaz umarım.

zeyshan
10-11-11, 13:11
valla ne yalan soyliyim,
bende o yaslarda meraktan televizyonun bagzi kanallarinda geceleri
ciktiginda bakiyodum tabi bu zamanda a dan z ye internette apacik izleyebiliyosun,
bence okuldan geldigi zaman oturup konusmalisiniz,
fazla merak iyi degildir:-(
erkek arkadasina en azindan dur diyebilsin:-)

mihracee
10-11-11, 13:11
hım kızınızla konuşmayı deneyin derim cinselliği pronolardna öğrenmeisn çnükü oradaki tarz sert normalde öyle bir cinsel hayat olmuyorrr beklentilerii o yönde olur evlendiğindede aradığını bulamaz, bunu direk bu şekilde söylebilirsinizz pronolardaji cinsel sahnelerin gerçekçi olmadığını çıkarılan sesleirn bile anormal olduğunu söyleyeiblirisniz.
yadaa biraz daha beklyeiblirsiniz geçici birşeyde olaiblir çok iyi hatırlıyorum orta okul sonda iken çcukluk arkadşaım bir degi getirmişti porno dergisiydii oda bulmuş bunu bizde meraktan açtık baktık inanamamıştımm çok kokrkmuştummmm günlerde ağladımve uyuyamamıştım ama kendi kendime aştım o gençliğin veridği merakla heycanla bakılıyorr tam merak dönemi takip edin biraz daha duruma göree müdehale edin derim.

1Sen
10-11-11, 13:11
ozly91
neti kapattrmsanızda şifre koyucam hfta sonları gir diyebilrsinzz. çnkü bnde 21 yaşındaym annemn bni karşına alıp onları söylemesi çok utandırrdı yüzüne bakamazdım bidaha heralde içime kapanırdm die düşünüyorumm. bu konuda konuşmanız iyi olmayabilr
Bu fikrede katılıyorum..
Hiçbirşey olmamış gibi şifre koyup dersleri için belirli zamanlarda girmesi gerektiğine dair konuşursunuz..Buda sizin kuralınız olur.

Tabii asi ve söz dinlemeyen bir değilse.

curiouss
10-11-11, 14:11
acaba kızınızın yakınlarında meraklı kim var:26: ben lise ye başlarken bi ark.ım vardı meraklı ben utandığım halde merak edip bakacaktım neredeyse sonra ark.la aramız bozuldu hiç aklıma bile gelmedi...taki üniv.e kadar burdada ev ark.ım meraklıydı kız daha hayatında sevgilisi olmamış ama acaba nasıl yapılıyor diye merak eder dururdu sonra birgün kendimi izlerken gördüm:86::86: bence bunu yüzüne vurmayın ama ona okadar yanlız kalma fırsatıda vermeyin ama tabe iş yaptırarak yada ne bileyim başka şeyler yaptırmaya çalışarak değilde savdiği şeyler mesela hobisi varsa o kursa gitmesini teşvik ederek vs.ama şuda var merakını gideremezse çıktığı çocuka kanabilir böyle kendini frenlemeyide bilir gibime geliyor sonuçta kendini avutmasını öğreniyor....ama tabe aşırısı hertürlü zarar

pinaresul
10-11-11, 14:11
Hanımlar kızım okuldan geldi bana şans dileyin konuşacağım yemeği bittiğinde hemen haber vereceğim size tatlı dille anlatacağım umarım asi gelmez bana çok tedirgin ve sinirliyim