Epilasyon aleti nerileri ve paylam alan


panicofpsych
25-08-08, 17:08
cok teşekür ederim yardımcı olduğun için ben biraz araştırdım çok kararsız kaldım da o yüzden soruyorum annem de artık yeter alalım bi tanesini dedi şimdi gönül rahatlığıyla aldırabilirim değil mi anneme??

panicofpsych
25-08-08, 17:08
birde ben kaçırmısım orayı 5585 ile 5685 arasında çok fark var mı acaba

hoscakal
25-08-08, 18:08
panicofpsych
birde ben kaçırmısım orayı 5585 ile 5685 arasında çok fark var mı acaba
Benim modelde 4 tane basklik var.

1. Bacaklar icin
2. Koltuk altlari icin
3. Tras basligi
4. yüz ve bikini bölgesi icin..!

Sende bu basliklar mevcutmu bilmiyorum ama görüntü olarak aletler ayni..!

Ben bildim bileli hep Braun kullanirim ama bu tek cimbizli, yani 4. baslik ciktigi icin yeni bi model alma karari aldim..Cokta memnunum..Braun ürünleri cok dayaniklidir..!

Simdiden Hayirli olsun!!

panicofpsych
25-08-08, 18:08
evet bu başlıkların hepsi var tekrar teşekkür ederim

LonelyLove
25-08-08, 21:08
LonelyLove
kızlar ben braunun yeni çıkandan aldım ama sinir etti beni ya.7000 serisi diyo modeli 7180 açık yeşil bişey masaj sistemi var yıkanabilir ve aydınlatıcı ışığı olan.önceden bacağımı 10 dakikada bitirirdim şimdi bi bacakla yarım saat uğraşıyorum kafayı yedirtti bana ya.acaba alettemi bi sorun var anlamadımki hiç memnun kalmadım.okadar para verdim bide eskisini kullanıyorum yine braunun.aranızda kullanan varmı bunu bilgi verirse sevinirim acaba benim aldığımmı sorunlu diye şüphelenmeye başladım çünkü braun eski kullandığım hemencik alıyodu bu acıtmıyo ama uğraştırıyo saatlerce
kızlar yokmu beni bilgilendirecek birisi yaa :çok üzgünüm:

hoscakal
25-08-08, 21:08
LonelyLove
kızlar yokmu beni bilgilendirecek birisi yaa :çok üzgünüm:
Benimmmodel 5585, evet biraz daha yavas aliyor sanki bu yeni modeller...eskileri daha hizli aliyordu....hersey bir arada olmuyor iste..!!

LonelyLove
25-08-08, 21:08
hoscakal34
Benimmmodel 5585, evet biraz daha yavas aliyor sanki bu yeni modeller...eskileri daha hizli aliyordu....hersey bir arada olmuyor iste..!!
kız eskisini kullanmaya başladım bende yine boşuna okadar para verdim ya eskisiyle 10 dakikada hallediyorum herşeyi bununla saatlerce uğraşıyorum anlamadım gitti sinir olduğumla kalıyorum.bir alet bukadarmı yavaş alır yaa kurban olurum ben eskisine valla

cnscsn
27-08-08, 18:08
ya bu aletler nette daha ucuz ama netten alamam ben.philips ürünlerini ucuz bulabilcegim bildiginiz yer war mı istte??

endeniz
28-08-08, 22:08
hoscakal34
TEFAL mi dedin kizzz sen? Hic duymadim..hayret, tefal öyle ürünlerde üretiyormuydu? Linki varmi sende..? Varsa gönderde bi görelim?
O çok eskiden vardı, bayadır piyasada yok,üretimi kalktı herhalde onların.

çilekli reçel
29-08-08, 13:08
dilekdilek
Arkadaşlar bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.
Ben epilalatör aleti alcam ama benim kullandığım epilasyon aletlerinin çoğu bende kıl dönmesi yaptı benim istediğim bikini bölgemdede koltuk altımdada ve bacaklarımda da kullanabileceğim ve kıl dönmesi yapmayacak bir epilasyon makinesi olsun istiyorum.Ama bu konuda pek bilgim yok sizlerin kullandığı ve tavsiye edeceği bir makine var mı.Çünkü o kadar para verip bide kullanmazsam yazık olur.cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar..
canım bence bıazcıık ten yapısıylada alakalı o dönmeler falan yorumlara sole bı bakarsın bazıları cook memnun
ama bazılarında kıl donmesı faaln yapmıss....ben ilk cıktıgında satın ıce almıstıım
o kadar para verıp kardesıım gıttı uyduruk bıse aldı onda hııc bıse yook
benım makina daha ii ama ben batık problemi yasıoummsenağlama

cnscsn
30-08-08, 06:08
ben braun 5685 almaya karar werdim..doğubankta ucuzmuş.ancak yinede para toplamam lazım önce... :)

endeniz
30-08-08, 12:08
Arkadaşlar epilasyon aletinin yaklaşık ömrü nedir? (epilasyon için sadece cihazın kullanıldığı düşünülürse)

hoscakal
31-08-08, 18:08
endeniz
Arkadaşlar epilasyon aletinin yaklaşık ömrü nedir? (epilasyon için sadece cihazın kullanıldığı düşünülürse)
Ömrü bence kalitesine ve kullanima bagli...Benim eski ama hala sorunsuz calisir vaziyette olan Braun modelim yaklasik 6-7 yasinda..Simdi yenisini aldim, cünkü basliklari daha cok..! Muhtemelen bu en az bi 10-15 yil gider..insALLAH!

endeniz
31-08-08, 19:08
Bende de braun'un bir önceki modeli var yaklaşık 2.5-3 sene olacak. Cımbızlar metal sonuçta, sanki artık kırıyormuş gibi geliyor. Philips'in seramik cımbızına ve yıkanabilir başlığına takıldım şu ara; ama erteliyorum ucuz bir şey de değil...

dirim
1-09-08, 09:09
kızlar braun'un 7380 modeli var 199'a düşmüş.40 cımbızlı diyo.20 cımbız olursa yavaşmı oluyo?:uhm:Kullanan varmı?Yaklaşık 3 yıldır ağdayla alıyorum.makina ben de kıl dönmesi yapıyordu.şimdi yok çok şükür.epilasyon aleti almam gerekiyor.tekrar kıl dönmesi yaşamak istemiyorum.yarıdımcı olursanız sevinirim.Bide yoksa ucuz bişeymi alsam diyorum.çok para veripte kıl dönmesi yaparsa:KK43:

PurpleRain
1-09-08, 12:09
braun almıştım, 2 yıl içinde köreldi başlığı, başka başlıklar da var ama bana en uygun olanı çok kırıyor artık tüylerimi.

yorgun savaşçı
1-09-08, 12:09
ilk aldığım makine braun'du. 7-8 yıl kullandık annem ve ben. tek başlıklıydı. hala çalışıyordu ama kısa tüyleri almıyordu ve sanki biraz da körelmişti cımbızları son zamanlarda.

3 yıl kadar önce yine braun'un x-elle serisi (doğru yazmışımdır umarım) smart light özellikli, bacak için iki tane (biri az diğeri çok cımbızlı) koltuk altı,bikini ve sanırım yüz için olmak üzere 4 başlıklı modelini aldım, paketi bulamadım, makinenin üzerinde yazmıyor modeli.

koltuk altı için de yüz için olan en az cımbızlı başlığı kullanıyorum ve harika koltuk altımdaki tüyler çok azaldı. 10 günden fazla atlet tişörtle gezebiliyorum rahat rahat. bacaklarımda da çok seyreldi.

yüz için asla kullanmadım bu arada, kullanmam da.

endeniz
1-09-08, 14:09
seramik cımbızla metal cımbız sistemi arasında ne gibi farklar var, seramikdaha hassas ciltler için uygun sanırım ama kullanan var mı? Kullanan arkadaşlara soruyorum, bu 2 cımbız tipini mukayese ederseniz, hangisinin avantajları daha fazla?

hazal_diren
2-09-08, 21:09
ben braun 5385 modelini kullanıyorum ışıklı. koltukaltını çok iyi alıyor ağda ile alınca hepsi alınamıyor çünkü, fakat bacakları almak çok zor bu makineyle :1no2: hem çok uzun sürüyor hem de tüyleri kırıyor sanki çünkü 1 hafta geçmeden tüyler çıkıveriyor ve de batık sorunundan kurtulamıyorum kese-fırça yapmam rağmen anlamadım ben bu işi sanırım bacak için en iyisi sir ağda :uhm:

EU3
10-09-08, 19:09
bencede en iyisi sir ağdaymış. makina çok acıtıyo yaaa :KK43: hemde daha sert çıkarıyooo. sizede öyle oluyormu? o kadarda para verdim!!!!!!!!!!!!!!

94049
11-09-08, 05:09
dilekdilek
Arkadaşlar bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.
Ben epilalatör aleti alcam ama benim kullandığım epilasyon aletlerinin çoğu bende kıl dönmesi yaptı benim istediğim bikini bölgemdede koltuk altımdada ve bacaklarımda da kullanabileceğim ve kıl dönmesi yapmayacak bir epilasyon makinesi olsun istiyorum.Ama bu konuda pek bilgim yok sizlerin kullandığı ve tavsiye edeceği bir makine var mı.Çünkü o kadar para verip bide kullanmazsam yazık olur.cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar..
ben arçelik kullanıyorum. 8 sene falan oldu,baya memnunum. :dance:
ama kardeşim roventa kullanıyor. hiç beğenmedi o başlığı çok sertmiş,kullanışlı değil...:kızgın:

94049
11-09-08, 05:09
endeniz
Arkadaşlar epilasyon aletinin yaklaşık ömrü nedir? (epilasyon için sadece cihazın kullanıldığı düşünülürse)
valla ben arçelik kullanıyorum 8 sene oldu yaklaşık...kaydirigubbakcemile2

EU3
11-09-08, 09:09
esperanza
valla ben arçelik kullanıyorum 8 sene oldu yaklaşık...kaydirigubbakcemile2
8 sene içinde belirgin bir azalma oldumu?

dertlikız
11-09-08, 19:09
çilekli reçel
canım bence bıazcıık ten yapısıylada alakalı o dönmeler falan yorumlara sole bı bakarsın bazıları cook memnun
ama bazılarında kıl donmesı faaln yapmıss....ben ilk cıktıgında satın ıce almıstıım
o kadar para verıp kardesıım gıttı uyduruk bıse aldı onda hııc bıse yook
benım makina daha ii ama ben batık problemi yasıoummsenağlama
bebeğimm bende de vardı berbattı yane arkadaşlarım da epilasyon yapıodu kaymak gibi ama benim pürüzlü ve siyah siyah kalıodu temiz olduğu halde:kızgın:. forumda ponza taşını okudum ve aldım önceleri normalde kuru kuru yaptım yavaş yavaş amayasakkelime. işe yaradı hafifledi biraz sonraları her duş aldığımda tüm vücudumu ponzalamaya başladım süper oluo tenim yumuşuo:teytey: tavsiye ederim pişman olmazsın

dertlikız
12-09-08, 14:09
Cankiiz5o
kizlar ben braun silk epil kullaniy0orum.. cokta memnunum.. makinenin ustunde kucuk boncuklar var masaj yapiyor ondan fazla aci hissetmiyorsun.. bi kaba limon sikiyorum sonra tuz katiyorum icine beraber karistiriyorum.. epilasyon yaptiktan sonra suruyorum bacaklarima.. cok yumusak ve tuyler sonradan cok ince cikiyor.. hafiften yaniyor ama olsun o kadar.. yaani ben oyle yapiyorum deneye bilirsiniza.s
o boncuklu masaj aparatından philipste de var cidden bacağıma bi onsuz denedim bi onla farkı gördüm onsuz aslaşakkıdı