'Tahmini veya Kesin 2013-2014 yılı gelincikleri hadi buraya gel gel çekinme !


pufing
13-12-11, 10:12
cottonsugar
ben ona yansıtmıyorum ki yansırsam su günde 15 dk.konusmamızda olmazdı kesin bitmişti sımdı kopma noktasndayız care yok dıe cnm ben ek ıs ne yapabilirim yaa:KK14:
ama sonucta annenın bı 2 sene daha beklemeye ızın vermıcenı bılıyo bu bıle yeterlı baskı ıcın canım, ya mılletı neden bu kadar takıokı annen bole acele ısler hep sorun cıkarır Allah korusun. Ben bıle bazen sureklı evlılıkten bahsettıgımde bıraz susuyorumkı kendını baskıda hıssetmesın. 30 hazıran dıyoruz ama ılla o gun olcak dıye bısıde yok eger ozaman sartlarımız uygun olursa askım dıye eklıyorum konusmanın sonuna, cunku ınannn cevremdee bu sebeplerden dolayı ayrılaan cooook ınsan vaar :KK43: ek iş avon falan satsan cevren varmı satabılıceen

turquazzzz
13-12-11, 10:12
cottonsugar
turquazzzz
canlarım ona belli etmiyorum sorun o deılkı yaa[/QUOTE

Ek iş olarak ilk aklıma gelen şey Avon, Oriflame gibi temsilci olmak... Başka aklıma gelmedi malesef.

cottonsugar
13-12-11, 10:12
minnaksultan


ama sonucta annenın bı 2 sene daha beklemeye ızın vermıcenı bılıyo bu bıle yeterlı baskı ıcın canım, ya mılletı neden bu kadar takıokı annen bole acele ısler hep sorun cıkarır Allah korusun. Ben bıle bazen sureklı evlılıkten bahsettıgımde bıraz susuyorumkı kendını baskıda hıssetmesın. 30 hazıran dıyoruz ama ılla o gun olcak dıye bısıde yok eger ozaman sartlarımız uygun olursa askım dıye eklıyorum konusmanın sonuna, cunku ınannn cevremdee bu sebeplerden dolayı ayrılaan cooook ınsan vaar :KK43: ek iş avon falan satsan cevren varmı satabılıceen
çevrem yookki:KK50: onun ablası satıyr siftahı ben yaptım tık yok yaa

pufing
13-12-11, 11:12
cottonsugar
çevrem yookki:KK50: onun ablası satıyr siftahı ben yaptım tık yok yaa
ailen ızın verse pazar gunlerı anketrlük, stand hosteslıgı falan yapabılırsın gunde 100 tl alıyo stand hosteslerı marketlerde falan ürün tanıtımı yapıyolar

turquazzzz
13-12-11, 11:12
minnaksultan


ailen ızın verse pazar gunlerı anketrlük, stand hosteslıgı falan yapabılırsın gunde 100 tl alıyo stand hosteslerı marketlerde falan ürün tanıtımı yapıyolar
Evet evet baya para alıyorlar bence de düşünebilirsin..

cottonsugar
13-12-11, 11:12
minnaksultan


ailen ızın verse pazar gunlerı anketrlük, stand hosteslıgı falan yapabılırsın gunde 100 tl alıyo stand hosteslerı marketlerde falan ürün tanıtımı yapıyolar
canım pc basında ne olusa yapabilirim
ailem bilmeden normalde dısarı cıkarmıolar ayy öldrür babam

pufing
13-12-11, 11:12
cottonsugar
canım pc basında ne olusa yapabilirim
ailem bilmeden normalde dısarı cıkarmıolar ayy öldrür babam
onu bılmıyorum maleseeef :KK43:

giz08
13-12-11, 11:12
cottonsugar
yaa diyor 2,5senedir bekliyorsun 2 sene daha beklicen 4,5 yıl onu bekledin ama ne yapcak hiç evide ikiniz ödiceksniz esyaları da hereyi 2niz bide üstüne goncacık kızımı veriyorum sonra erkegım dıe evde sana höt höt yapıcak hepsi değişiyor kızım dıo yaa:KK14:
canım valla ananen beni duysa ne der acaba ilişkimnin 3 yılını ayrı geçirdim ve anca 7. senede evlencez kart gelin deselerde umrumda değil hem ablası 85 li o evlenmedi kimsede düşünmez öyle


yağmur yanlış anlama ama vallla ben erkek olsam bana yansıtsan çeker giderdim


bana bir anne tavsiyesi var ben haftasonu cumartesi surat astım sevgilimin yüreğni yordum bana gönül yorgunusun yapma canım kıyma bana dedi arada maddiyat yokken böle azap çekti aşkım öyle pişman oldum anneme anlattım annemde gizem ben bile katlanamam senin o haline kusura bakma ama seni terkederdim kadın dediğin ilişkisine sahip olcak başı yukarda ezmicek ezilmicek yuvayı dişi kuş yapar misali örnekler verdi birkere bile babandan altınlar elmaslar istemedim diğer kadınlara alındı ama ben hiç surat asmadm onların kocaları şu kadın hep gülüyo kocası ne mutlu dedi sende öyle ol güler yüzle ışık saç dedi


yağmurcum hayatta böyle şeylere takmayıp kendini yıpratmadığında yüzüne gülcek ama böle üzerseniz ilişkiden hayır gelmez zorlama ilişki olur uzatmaları oynarsınız vakit kaybı yaşarsınız sonra


kızlar öğlen paşabahçeye gittim malum şirketten masa arkadaşım evlence, inekli yumurtalıklar vardı çok cicişlerdi çok nilim o şarap kadehleri 9 tl idi bunların 24 lüsümü ucuza satılıyormuş gelince yaz emi

cottonsugar
13-12-11, 12:12
giz08
canım valla ananen beni duysa ne der acaba ilişkimnin 3 yılını ayrı geçirdim ve anca 7. senede evlencez kart gelin deselerde umrumda değil hem ablası 85 li o evlenmedi kimsede düşünmez öyle


yağmur yanlış anlama ama vallla ben erkek olsam bana yansıtsan çeker giderdim


bana bir anne tavsiyesi var ben haftasonu cumartesi surat astım sevgilimin yüreğni yordum bana gönül yorgunusun yapma canım kıyma bana dedi arada maddiyat yokken böle azap çekti aşkım öyle pişman oldum anneme anlattım annemde gizem ben bile katlanamam senin o haline kusura bakma ama seni terkederdim kadın dediğin ilişkisine sahip olcak başı yukarda ezmicek ezilmicek yuvayı dişi kuş yapar misali örnekler verdi birkere bile babandan altınlar elmaslar istemedim diğer kadınlara alındı ama ben hiç surat asmadm onların kocaları şu kadın hep gülüyo kocası ne mutlu dedi sende öyle ol güler yüzle ışık saç dedi


yağmurcum hayatta böyle şeylere takmayıp kendini yıpratmadığında yüzüne gülcek ama böle üzerseniz ilişkiden hayır gelmez zorlama ilişki olur uzatmaları oynarsınız vakit kaybı yaşarsınız sonra


kızlar öğlen paşabahçeye gittim malum şirketten masa arkadaşım evlence, inekli yumurtalıklar vardı çok cicişlerdi çok nilim o şarap kadehleri 9 tl idi bunların 24 lüsümü ucuza satılıyormuş gelince yaz emi
benim sucum ne ki ya neee:KK14::KK14::KK14:

turquazzzz
13-12-11, 12:12
giz08
canım valla ananen beni duysa ne der acaba ilişkimnin 3 yılını ayrı geçirdim ve anca 7. senede evlencez kart gelin deselerde umrumda değil hem ablası 85 li o evlenmedi kimsede düşünmez öyle


yağmur yanlış anlama ama vallla ben erkek olsam bana yansıtsan çeker giderdim


bana bir anne tavsiyesi var ben haftasonu cumartesi surat astım sevgilimin yüreğni yordum bana gönül yorgunusun yapma canım kıyma bana dedi arada maddiyat yokken böle azap çekti aşkım öyle pişman oldum anneme anlattım annemde gizem ben bile katlanamam senin o haline kusura bakma ama seni terkederdim kadın dediğin ilişkisine sahip olcak başı yukarda ezmicek ezilmicek yuvayı dişi kuş yapar misali örnekler verdi birkere bile babandan altınlar elmaslar istemedim diğer kadınlara alındı ama ben hiç surat asmadm onların kocaları şu kadın hep gülüyo kocası ne mutlu dedi sende öyle ol güler yüzle ışık saç dedi


yağmurcum hayatta böyle şeylere takmayıp kendini yıpratmadığında yüzüne gülcek ama böle üzerseniz ilişkiden hayır gelmez zorlama ilişki olur uzatmaları oynarsınız vakit kaybı yaşarsınız sonra


kızlar öğlen paşabahçeye gittim malum şirketten masa arkadaşım evlence, inekli yumurtalıklar vardı çok cicişlerdi çok nilim o şarap kadehleri 9 tl idi bunların 24 lüsümü ucuza satılıyormuş gelince yaz emi

Annen ne kadar güzel söylemiş. Söylediklerine de aynen katılıyorum. Umarım hepsini atlatırlar. Herkes muradına erer.

giz08
13-12-11, 12:12
cottonsugar
benim sucum ne ki ya neee:KK14::KK14::KK14:
canım ben sana birşey demiyorum ama annenin dediklerini sevdiğim dediğin insana yanıstma yoksa yığranırsınız sevgide bazen biryere kadar her aile çocuğunun iyi yaşamöasını ister ama seninde sevdiğin insan bir anne evladı yani bilmiyorum benmi farklı bakıyorum benim annemmi bana farklı aksettirdi birşeyleri bilmiyorum canım o yüzden başımıza gelen yaşadıklarımız suçumuz değil elbet ama daha sağlıklı koşullarda zor yaratılmıyor iyi düşününce iyi şeyler geliyor bana öyle oldu en azından

o yüzden şu dert dediklerinde bende olaydıda yollar olmamayaydı farklı yerlerden bakıyoruz ama ben empati uygulamaya çalışıyorum senin yerine çok koydum kendimi ama aynı olamayız herhalde ben farklı davranırdım küsme bana sana kızmıyorum uyarıyorum susadabilirdim

prensess05
13-12-11, 12:12
cottonsugar
benim sucum ne ki ya neee:KK14::KK14::KK14:
pamukum ben calistigim icin konuyu takip edemedim sorun ne canm? anneyle ilgili oldugunu okudum ama tam konuyu bilmiyorum belki sana yardimci olabilirim

turquazzzz
13-12-11, 12:12
cottonsugar
benim sucum ne ki ya neee:KK14::KK14::KK14:
Biricisi çok karamsarsın ya yapma böyle. Düzelecek, geçecek, atlatacağız diye düşün. Valla sen böyle yazınca üzülüyorum sanki ümidini kaybetmişsin dünyanın sonuymuş gibi davranıyorsun. Hiç bir şeyin sonu değil sevginizden mi emin değilsin ? Eminsen geç bunları bugün olmazsa yarın düzelir ayrıca koca bir sene var önünzde kimin ne olacağı hiç belli olmaz. Sıkma canını ya :üzgünüm:

giz08
13-12-11, 12:12
turquazzzz
Annen ne kadar güzel söylemiş. Söylediklerine de aynen katılıyorum. Umarım hepsini atlatırlar. Herkes muradına erer.
benim annem surat yapmaz üzülmez başkasında var bende yok demez, bana asla ve asla karşı taraftan bekle demez ne ilginç dimi kız annesi bide kız veriyorum herşeyi onlar alcak demedi demezde, bana hep yapıcı ve güçlü ol dedi sen çıkar herşeyi sen yap millet kıza bak desin parasını kenara koymuş şimdide ihtiyaçta zor durumda kalmıyor desin diye alıştırdı annem evlenirken öyle yapmış çünkü babamın ailesi şok olmuş eh babamda ev alsa anneciğimin üstüne yapar kadınının hakkını verir allah razı olsun öyle bir anneden farklı birşey ben çıktım surat asıyorum kötü huyum çocuk öldü gözümün önünde 3 ay görmemişim cumartesi her istediğimi yaptı ben gidicek die üzüldüm anı yaşayamadım surat astım annemle paylaşmasam dünde kötü olcaktım dün hoplayıp zıpladım çocuk gibi iyikide anneme ilişkimi itiraf etmişim ne iyi ki çok güveniyor güvenini boşa çıkarmıcam nasipse

cottonsugar
13-12-11, 12:12
turquazzzz
Biricisi çok karamsarsın ya yapma böyle. Düzelecek, geçecek, atlatacağız diye düşün. Valla sen böyle yazınca üzülüyorum sanki ümidini kaybetmişsin dünyanın sonuymuş gibi davranıyorsun. Hiç bir şeyin sonu değil sevginizden mi emin değilsin ? Eminsen geç bunları bugün olmazsa yarın düzelir ayrıca koca bir sene var önünzde kimin ne olacağı hiç belli olmaz. Sıkma canını ya :üzgünüm:
canım ama yaa böle olmamıza dayanamıyorum yaa demin pazar izin alıyım sabah dükkanda kahvaltı yaparız dedım msj attım hayır gerek yok dedı yaa neden dedım ıstemyorum dedı hiç ama hiç keyfi yoooooook nasıl düzelcez AYRICA TÜM KIZLAR BEN ONA BİŞİ YANSITMIYORUM O SUANDA KENDİ DÜŞÜNCESİYLE İSTEMEYE GELSEK HADİ GELDİK EE NİŞANI NASIL YAPCAZ TAKI DEDI DÜĞÜN VAR IVIZR ZIVR EV ESYASI VAR AİLEN DEMİCEKMİİ OĞKUM SEN NİE KARSIMIZA CIKTIN:KK14::KK14:
DEMEZ TABİKİ DEDİM KİM KANDRYORSUN HER AILE DER DEDI YA SIMDI BEN NE YAPIYIM BENMLE TARTISIYORR YAPAMADIGINI GÖRÜNCE BEN ONA ESYLARI BERABER ODERIZ ANNENLER 3-4 TOPLAMINDA BİLEZİK TAKAR DEDIM SENDE DÜGÜNMÜGÜN YAPARSN DEDIM AILEM BISI YAPAMIYORR BİLMİYORMUSUN BENDE HANGİSİ YAPIYIM WS.WS.:KK14::KK14::KK14:
ALLAHIM AKLIMA MUKAYET OL KACIRCAM DÜŞÜNMEKTENNNNNN :KK14::KK14:

cottonsugar
13-12-11, 12:12
giz08
benim annem surat yapmaz üzülmez başkasında var bende yok demez, bana asla ve asla karşı taraftan bekle demez ne ilginç dimi kız annesi bide kız veriyorum herşeyi onlar alcak demedi demezde, bana hep yapıcı ve güçlü ol dedi sen çıkar herşeyi sen yap millet kıza bak desin parasını kenara koymuş şimdide ihtiyaçta zor durumda kalmıyor desin diye alıştırdı annem evlenirken öyle yapmış çünkü babamın ailesi şok olmuş eh babamda ev alsa anneciğimin üstüne yapar kadınının hakkını verir allah razı olsun öyle bir anneden farklı birşey ben çıktım surat asıyorum kötü huyum çocuk öldü gözümün önünde 3 ay görmemişim cumartesi her istediğimi yaptı ben gidicek die üzüldüm anı yaşayamadım surat astım annemle paylaşmasam dünde kötü olcaktım dün hoplayıp zıpladım çocuk gibi iyikide anneme ilişkimi itiraf etmişim ne iyi ki çok güveniyor güvenini boşa çıkarmıcam nasipse
canım sizin durumuzun bildigim kadarıyla cok iyi he ayrıca belki yokluktan geldiler ama sabit işleri vardı ıslerı de ıyı bıldıgım kadarıyla arkaları saglamdı yanı:sss:KK14:
Benm annem 30 yıldr kıracı hergün cekıyor ondan bu kadar karamsar yoksa cocuga bişi demiyor onun ogluda var arada kalıyorummmmmmmm:KK14::KK14:

orchidea
13-12-11, 12:12
Yağmurcum yazıklarını okudum ve çok üzüldüm.

dert ettğiniz şeyler ne kadar da basit bi bilseniz.

yok evlenince kart denirmiş, yok ev bark meseleleri, annen bizi bilse ölün falan derdi maazallah.

sevgilimin işi yok, bizim evimiz yok, haftaya memlekete gideceğim kalacak yerim yok.

baba evimin bile eşyaları yok gibi bir şey, her şey darmadağınık.

değil 2013 atrık ancak bizimkisi 2023 oldu, ne oldu yani ben kart gelin mi olcam???


takmayın bu kadar herkesin dediğini canım, sonra elinizdekini bile bulamaz olursunuz, ah vahlarla geçen günlerinize yanarsınız.

cottonsugar
13-12-11, 12:12
orchidea
Yağmurcum yazıklarını okudum ve çok üzüldüm.

dert ettğiniz şeyler ne kadar da basit bi bilseniz.

yok evlenince kart denirmiş, yok ev bark meseleleri, annen bizi bilse ölün falan derdi maazallah.

sevgilimin işi yok, bizim evimiz yok, haftaya memlekete gideceğim kalacak yerim yok.

baba evimin bile eşyaları yok gibi bir şey, her şey darmadağınık.

değil 2013 atrık ancak bizimkisi 2023 oldu, ne oldu yani ben kart gelin mi olcam???


takmayın bu kadar herkesin dediğini canım, sonra elinizdekini bile bulamaz olursunuz, ah vahlarla geçen günlerinize yanarsınız.
ya öyle tabiki ama o çok kötü davrnıyor kendi kafasında artık isteyelim demişti 2012 basında uzattk demıstı ama cıkamaynca bana sardı kötü davranıyor konusmuyoruz hiç böle olmamıstık yaa zoruma gidiyor benım sucum ne dıee:KK14:

orchidea
13-12-11, 12:12
cottonsugar
ya öyle tabiki ama o çok kötü davrnıyor kendi kafasında artık isteyelim demişti 2012 basında uzattk demıstı ama cıkamaynca bana sardı kötü davranıyor konusmuyoruz hiç böle olmamıstık yaa zoruma gidiyor benım sucum ne dıee:KK14:
mutlaka anlayacak annen de senin üstüne bu kadar gitmemesi gerektiğini.

annen hala seni kendine bağımlı biliyor, ama nihayetinde erkek arkadaşınla evli olmasanız da biz artık ayrı bir bütün oldunuz.

belki de bu sebeple, yani erkek arkadaşını koruma içgüdünle hareket ettiğinden annen daha çok tavırlı?

turquazzzz
13-12-11, 12:12
cottonsugar
canım sizin durumuzun bildigim kadarıyla cok iyi he ayrıca belki yokluktan geldiler ama sabit işleri vardı ıslerı de ıyı bıldıgım kadarıyla arkaları saglamdı yanı:sss:KK14:
Benm annem 30 yıldr kıracı hergün cekıyor ondan bu kadar karamsar yoksa cocuga bişi demiyor onun ogluda var arada kalıyorummmmmmmm:KK14::KK14:
Peki sen desen ki ona evliliği erteleyelim senin bu kadar sıkıntı çekmeni bende istemiyorum. Benim için önemli olan sensin sen herşeyden önce geliyorsun, mutlu olalım yeter. Bunlar bir şekilde hal olur ben beklemeye razıyım desen. Ona bu şekilde destek olmaya çalışsan. Sanırım bu evlilik konusu onu baya bunaltmış. Bence kafasından bu konu bir süre uzaklaşırsa daha rahat hareket edersiniz. Sonra yine zamanla yavaş yavaş konuyu açarsın.

orchidea
13-12-11, 12:12
turquazzzz
Peki sen desen ki ona evliliği erteleyelim senin bu kadar sıkıntı çekmeni bende istemiyorum. Benim için önemli olan sensin sen herşeyden önce geliyorsun, mutlu olalım yeter. Bunlar bir şekilde hal olur ben beklemeye razıyım desen. Ona bu şekilde destek olmaya çalışsan. Sanırım bu evlilik konusu onu baya bunaltmış. Bence kafasından bu konu bir süre uzaklaşırsa daha rahat hareket edersiniz. Sonra yine zamanla yavaş yavaş konuyu açarsın.
katılıyorum, insan ne kadar gündeme gelirse o kadar kafasına takar, ne kadar kafasına takarsa o kadar karamsar olur.

bu da yarardan çok zarar demek

giz08
13-12-11, 12:12
cottonsugar
canım sizin durumuzun bildigim kadarıyla cok iyi he ayrıca belki yokluktan geldiler ama sabit işleri vardı ıslerı de ıyı bıldıgım kadarıyla arkaları saglamdı yanı:sss:KK14:
Benm annem 30 yıldr kıracı hergün cekıyor ondan bu kadar karamsar yoksa cocuga bişi demiyor onun ogluda var arada kalıyorummmmmmmm:KK14::KK14:
kuzum bunlar olabilir herkeste oluyor doğru diyorsun ama durumun iyiliği ile alakası yok valla durumu kötü olanlarda iyi olanlarda aynı evlendiriyor bizim orda cidden durumu hiç olmayanda yapıyor ki senin erkek arkadaşının durumu olmayabilir ama yeri geldimi yapcaklar mecburlar birşeyler için


şahsen senin yerinde olsam 2014 yazı isterdim o zamana kadarda belimi doğruturdum inan ben böyle olsam bunu isterdim ki benim sevgilim ağustosta askere giderse 12 ay gider maaş alır istediği yerde yaparsa heran evlenebiliriz yada kpss kazanırsak eş durumu için direk evleniriz ama o bana dese benim 10 bin tl okul borcumun kredisi var şu var bu var valllaha bişi demem üstüne varmam bekleyin bence uygun vakti ki senin çeyizin tamdı bildiğim kadarıyla

cottonsugar
13-12-11, 12:12
turquazzzz
Peki sen desen ki ona evliliği erteleyelim senin bu kadar sıkıntı çekmeni bende istemiyorum. Benim için önemli olan sensin sen herşeyden önce geliyorsun, mutlu olalım yeter. Bunlar bir şekilde hal olur ben beklemeye razıyım desen. Ona bu şekilde destek olmaya çalışsan. Sanırım bu evlilik konusu onu baya bunaltmış. Bence kafasından bu konu bir süre uzaklaşırsa daha rahat hareket edersiniz. Sonra yine zamanla yavaş yavaş konuyu açarsın.
orchidea
katılıyorum, insan ne kadar gündeme gelirse o kadar kafasına takar, ne kadar kafasına takarsa o kadar karamsar olur.

bu da yarardan çok zarar demek
söledim kızlar söledim kız ailesi bekletmez diyor benim alıemde olsa 4,5-5yıl hayatta bekletmez ama senın annen bekletıo saolsun dedı ama nasıl yapcam diyor sigarayı 1,5 senedir bıraktrmıstım bana dedı sevmedgn seı yapıyorum suan dedı ney dedım zıkkımı ıcıyorum yne dedı basladım :KK14::KK14::KK14:

cottonsugar
13-12-11, 12:12
giz08
kuzum bunlar olabilir herkeste oluyor doğru diyorsun ama durumun iyiliği ile alakası yok valla durumu kötü olanlarda iyi olanlarda aynı evlendiriyor bizim orda cidden durumu hiç olmayanda yapıyor ki senin erkek arkadaşının durumu olmayabilir ama yeri geldimi yapcaklar mecburlar birşeyler için


şahsen senin yerinde olsam 2014 yazı isterdim o zamana kadarda belimi doğruturdum inan ben böyle olsam bunu isterdim ki benim sevgilim ağustosta askere giderse 12 ay gider maaş alır istediği yerde yaparsa heran evlenebiliriz yada kpss kazanırsak eş durumu için direk evleniriz ama o bana dese benim 10 bin tl okul borcumun kredisi var şu var bu var valllaha bişi demem üstüne varmam bekleyin bence uygun vakti ki senin çeyizin tamdı bildiğim kadarıyla
mutfak tam sayılır tek tük eksik yani biraz var eksik mutfak ev tekstili falan
ya cnm sızınkı güzel seyler ıcın okul ıcın ws.bak okusa vallahı gık demem ama yok deseki okuyalım bekleyelim valla beklerim ama yok istek yok bari ozaman maaslarımız artar yaa
orta terk suanda en azından lise ol diyorum bizim mmeslekte gerek yok dedı 2kere sınava girdi veremdı yapamıyorum dedı tmm dedım sustum düşünün ben onu her haliyle kabul ettımkı:KK14::KK14:

giz08
13-12-11, 12:12
cottonsugar
mutfak tam sayılır tek tük eksik yani biraz var eksik mutfak ev tekstili falan
ya cnm sızınkı güzel seyler ıcın okul ıcın ws.bak okusa vallahı gık demem ama yok deseki okuyalım bekleyelim valla beklerim ama yok istek yok bari ozaman maaslarımız artar yaa
orta terk suanda en azından lise ol diyorum bizim mmeslekte gerek yok dedı 2kere sınava girdi veremdı yapamıyorum dedı tmm dedım sustum düşünün ben onu her haliyle kabul ettımkı:KK14::KK14:
gönül kimi severse güzel odur valla o yüzden her haliyele kabul etcen tabi canım en hayırlısı diyelim biraz birikim yapın borcunuz harcınız olsada kıyıya koyun benim fikrim bu tabikide

turquazzzz
13-12-11, 12:12
cottonsugar
mutfak tam sayılır tek tük eksik yani biraz var eksik mutfak ev tekstili falan
ya cnm sızınkı güzel seyler ıcın okul ıcın ws.bak okusa vallahı gık demem ama yok deseki okuyalım bekleyelim valla beklerim ama yok istek yok bari ozaman maaslarımız artar yaa
orta terk suanda en azından lise ol diyorum bizim mmeslekte gerek yok dedı 2kere sınava girdi veremdı yapamıyorum dedı tmm dedım sustum düşünün ben onu her haliyle kabul ettımkı:KK14::KK14:

Umarım her şey düzelir başka ne diyebilirim bilmiyorum. Tabi ki neler yaşandığını dışarıdan anlamak çok zor. Keşke elden bir şey gelse. O yüzden de mümkün olduğunca dikkatli cümleler kurmaya çalışıyorum. İnşallah düzelir.

turquazzzz
13-12-11, 13:12
Kızlar hadi biraz da farklı şeylerden bahsedelim. Çok hüzünlendik :KK43:

cottonsugar
13-12-11, 13:12
turquazzzz
Kızlar hadi biraz da farklı şeylerden bahsedelim. Çok hüzünlendik :KK43:
k.bakamyın canm ben gidiyorum siz konusun güzel konuları ya pardon:KK14:

turquazzzz
13-12-11, 13:12
cottonsugar
k.bakamyın canm ben gidiyorum siz konusun güzel konuları ya pardon:KK14:
Ya senin de modun değişsin diye demiştim canım gitme ya. Kafan dağılır diye.

prensess05
13-12-11, 13:12
valla kizlar dogrumu yanlismi bilmiyorum ama eger 2 kisi bir yola ciktiysa anne baba ellerinden geleni yapmalidir eger oglunu veya kizinin mutlulugunu istiyorsa. bicok aile taniyorum dügün yapicak durumlari yok ama 2 gencin mutlu olmasi icin kenardan köseden borc alip yapiyorlar ellerinden geldigince. yarin öbürgün bizde bu duruma düsücez belki siz olsaniz yapmazmisiniz? tabiki fazlasina gerek yok ama olmaz diye birsey de olmamali.

kusura bakmayin kimseyi hakli veya haksiz duruma düsürmek ve hickimseyi üzmek istemiyorum istemedim de sadece icimden geceni söyledim. umarim bana kizmamissinizdir

giz08
13-12-11, 13:12
prensess05
valla kizlar dogrumu yanlismi bilmiyorum ama eger 2 kisi bir yola ciktiysa anne baba ellerinden geleni yapmalidir eger oglunu veya kizinin mutlulugunu istiyorsa. bicok aile taniyorum dügün yapicak durumlari yok ama 2 gencin mutlu olmasi icin kenardan köseden borc alip yapiyorlar ellerinden geldigince. yarin öbürgün bizde bu duruma düsücez belki siz olsaniz yapmazmisiniz? tabiki fazlasina gerek yok ama olmaz diye birsey de olmamali.

kusura bakmayin kimseyi hakli veya haksiz duruma düsürmek ve hickimseyi üzmek istemiyorum istemedim de sadece icimden geceni söyledim. umarim bana kizmamissinizdir
aynı şeyleri düşünüyoruz katılıyorum canım ben çok çok durumu kötü ailler görüdm ama herşeyleri aldılar kredi çektiler borç harç valla kısmet allah yüzlerine güldü güzelcede ödediler ben evdekilere diyorum bana çeyiz yapmıyosunuz beliniz bükülcek die ama ailem diyor ki kim düğün yapamadı herkes yaptı allah gücünüde veriyor dedi

prensess05
13-12-11, 13:12
giz08
aynı şeyleri düşünüyoruz katılıyorum canım ben çok çok durumu kötü ailler görüdm ama herşeyleri aldılar kredi çektiler borç harç valla kısmet allah yüzlerine güldü güzelcede ödediler ben evdekilere diyorum bana çeyiz yapmıyosunuz beliniz bükülcek die ama ailem diyor ki kim düğün yapamadı herkes yaptı allah gücünüde veriyor dedi
evet aynen öyle katiliyorum sana ve annene ayrica kizmiz da öyle herseyi isteyen biri degil tanidigim kadariyla altucu bi dügün yapicak ceyiz falan bitmis sayilir zaten

cottonsugar
13-12-11, 13:12
prensess05
evet aynen öyle katiliyorum sana ve annene ayrica kizmiz da öyle herseyi isteyen biri degil tanidigim kadariyla altucu bi dügün yapicak ceyiz falan bitmis sayilir zaten
benim mi bu kızımız dedıgın?
canlarım ya anlasılmıyor demek ıstedgım sanırım aılesı kredı cekıcek te ne ıle odıcek gelırmı varr yoooooooook emeklı deıller sadece babası arada iş olursa calısıyor bu uff tamam canınızı sıkmım daha fazla

prensess05
13-12-11, 13:12
cottonsugar
benim mi bu kızımız dedıgın?
canlarım ya anlasılmıyor demek ıstedgım sanırım aılesı kredı cekıcek te ne ıle odıcek gelırmı varr yoooooooook emeklı deıller sadece babası arada iş olursa calısıyor bu uff tamam canınızı sıkmım daha fazla
cnm tamam simdi anladim konuyu ben calistigim icin arada bir bakiyordum konuyu tam anlamadim kusura bakma. calismiyorlar demek. dügünden sonra kendi borclariniz bittiginde sizde az cok yardimci olsaniz? ek is filan demissin baban izin vermez mi ek is yapmana?

sakin ama sakin birdaha canınızı sıktm sizi deme duymak istemiyorum böyle bisey. biz burada ne güne duruyoruz birbirimize destek cikmak ve yardimci olmak icin degilmi? ben senin durumunda olsam sen bana yardimci olmaya calismazmisin? eminim ki elinden geleni yaparsin bizde su an onu yapiyoruz ve seni anlamaya calisiyoruz.

turquazzzz
13-12-11, 14:12
cottonsugar
benim mi bu kızımız dedıgın?
canlarım ya anlasılmıyor demek ıstedgım sanırım aılesı kredı cekıcek te ne ıle odıcek gelırmı varr yoooooooook emeklı deıller sadece babası arada iş olursa calısıyor bu uff tamam canınızı sıkmım daha fazla
prensess05
cnm tamam simdi anladim konuyu ben calistigim icin arada bir bakiyordum konuyu tam anlamadim kusura bakma. calismiyorlar demek. dügünden sonra kendi borclariniz bittiginde sizde az cok yardimci olsaniz? ek is filan demissin baban izin vermez mi ek is yapmana?

sakin ama sakin birdaha canınızı sıktm sizi deme duymak istemiyorum böyle bisey. biz burada ne güne duruyoruz birbirimize destek cikmak ve yardimci olmak icin degilmi? ben senin durumunda olsam sen bana yardimci olmaya calismazmisin? eminim ki elinden geleni yaparsin bizde su an onu yapiyoruz ve seni anlamaya calisiyoruz.
Kesinlikle beni yanlış anladın ya çok üzüldüm tabi ki destek olacağız birbirimize katılıyorum sana.

prensess05
13-12-11, 14:12
kizlar bu topige birbirimize destek cikalim ve önümüzde cikan engelleri beraber asalim diye geldik. yeri gelicek hep beraber gülücez yeri gelicek hep beraber aglicaz.
unutmayin sakin su an yasadigimiz sorunlar gecicidir biz sadece ümidimizi kaybetmeyelim olurmu?? hepinizi cok seviyorummmm :KK19::KK19::KK19:

turquazzzz
13-12-11, 14:12
prensess05
kizlar bu topige birbirimize destek cikalim ve önümüzde cikan engelleri beraber asalim diye geldik. yeri gelicek hep beraber gülücez yeri gelicek hep beraber aglicaz.
unutmayin sakin su an yasadigimiz sorunlar gecicidir biz sadece ümidimizi kaybetmeyelim olurmu?? hepinizi cok seviyorummmm :KK19::KK19::KK19:
Aynen katılıyorum ümidimizi kaybetmeyelim. Ben sadece konu biraz değişirse bütün gün düşündüğü konulardan uzaklaşır biraz diye düşünmüştüm. Umarım beni yanlış anlamamışsındır yağmur.

prensess05
13-12-11, 14:12
turquazzzz
Aynen katılıyorum ümidimizi kaybetmeyelim. Ben sadece konu biraz değişirse bütün gün düşündüğü konulardan uzaklaşır biraz diye düşünmüştüm. Umarım beni yanlış anlamamışsındır yağmur.
arkasindan konusmak gibi olmasin kafasi cok karisik yanlis algilamistir kolay bi durum degil yasadigi üzme sen canini biraz toparlansin önce

giz08
13-12-11, 14:12
prensen Strauss Innovation Online Shop bunu biliyormusun canım çok cici şeyler var bu site tchibodan bile güzel geldi ama malesef yurtdışında

bide birşey sorcam birkenstocklar ne kadar sizin oralarda ucuzdur almanyadaysan

turquazzzz
13-12-11, 14:12
prensess05
arkasindan konusmak gibi olmasin kafasi cok karisik yanlis algilamistir kolay bi durum degil yasadigi üzme sen canini biraz toparlansin önce
Zor bir durum. Dışarıdan da algılanması zor. Ne yaşadıklarını onlar kadar iyi bilemeyiz tabi ki. Dolayısıyla yorum yaparken olabildiğince düşünerek yapmak lazım. Eminim bugünleri de atlatırlar.

prensess05
13-12-11, 14:12
giz08
prensen Strauss Innovation Online Shop bunu biliyormusun canım çok cici şeyler var bu site tchibodan bile güzel geldi ama malesef yurtdışında

bide birşey sorcam birkenstocklar ne kadar sizin oralarda ucuzdur almanyadaysan
strauss innovation online shop ilk defa senden duydum güzelim :) ben bilmiyordum sen nerden buldun :KK1: güzel seyler varmis gercekten.

birkenstock terligi mi ?? bakmam lazim haber veririm sana ben :KK31:

prensess05
13-12-11, 14:12
turquazzzz
Zor bir durum. Dışarıdan da algılanması zor. Ne yaşadıklarını onlar kadar iyi bilemeyiz tabi ki. Dolayısıyla yorum yaparken olabildiğince düşünerek yapmak lazım. Eminim bugünleri de atlatırlar.
kendilerine ve asklarina güveniyorsalar hicbirsey engel degildir bence atlaticaklar söylemedi demeyin :KK1:

giz08
13-12-11, 14:12
prensess05
strauss innovation online shop ilk defa senden duydum güzelim :) ben bilmiyordum sen nerden buldun :KK1: güzel seyler varmis gercekten.

birkenstock terligi mi ?? bakmam lazim haber veririm sana ben :KK31:
o terliği istiyorum yaza paraya kıyıp alcam ama eğer orada ucuzsa sen alsan ben hesabına postalasam kargo felan farketmez orda ucuz die duydum ben

ThirtyFouR çeyizine baktım canım ordan aldığını sölemişti ama türkiyeye gelmiyor bende çok şey beğendim off ama malesef

sen almanyadamıydın

prensess05
13-12-11, 14:12
giz08
o terliği istiyorum yaza paraya kıyıp alcam ama eğer orada ucuzsa sen alsan ben hesabına postalasam kargo felan farketmez orda ucuz die duydum ben

ThirtyFouR çeyizine baktım canım ordan aldığını sölemişti ama türkiyeye gelmiyor bende çok şey beğendim off ama malesef

sen almanyadamıydın
sen terligin modelini ver ben bakiyim fiyatlarina degisik modelleri var fiyatlarida degisiyor sorun degil gönderebilirim :) evet almanyadayim

giz08
13-12-11, 14:12
prensess05
sen terligin modelini ver ben bakiyim fiyatlarina degisik modelleri var fiyatlarida degisiyor sorun degil gönderebilirim :) evet almanyadayim
o zaman süper çok sevindim kendi adıma valla 39 brkenstock ve açık kahve yada acı kahve ikisinden biri canım onların fiyatlarını öğrenrsen en düz modeli sade ebaydan alcam yoksa

valla şu siteden beğendiğin varsa al cici bardaklar beğendim vintage tarzı ama alamıyorum

cath kidson var ingilterede onuda beğeniyorum ordan vercem ama bardak o siteyede bak canım

cottonsugar
13-12-11, 14:12
turquaz ve prenses size çok çok tşk ederim yanlıs anlamadım sizi sıkmamak ıcın ole dedım ben cok karısıgım evet cokta bunalımdayım cunku sevgılım cok kotu davranıyor ve o dahada bunalımda cıkamıyorum ısın ıcınden sağolun hepinizzzzz gizem snde

giz08
13-12-11, 14:12
cottonsugar
turquaz ve prenses size çok çok tşk ederim yanlıs anlamadım sizi sıkmamak ıcın ole dedım ben cok karısıgım evet cokta bunalımdayım cunku sevgılım cok kotu davranıyor ve o dahada bunalımda cıkamıyorum ısın ıcınden sağolun hepinizzzzz gizem snde
canım bunalıma girmen için cidden sebep yok güzel günler olabilir sıkmadın bizi elimden geldiğince kendi düşüncelerimde olsa yardım etmeye çalışıyorum keza diğer arkadaşlarda öyle

cottonsugar
13-12-11, 14:12
giz08
canım bunalıma girmen için cidden sebep yok güzel günler olabilir sıkmadın bizi elimden geldiğince kendi düşüncelerimde olsa yardım etmeye çalışıyorum keza diğer arkadaşlarda öyle
demin aradım hasta olmus yolda eve gdiyorms haberim yokkkk ufff uff ya bana böle yapmasın ama:KK14:

prensess05
13-12-11, 14:12
cottonsugar
turquaz ve prenses size çok çok tşk ederim yanlıs anlamadım sizi sıkmamak ıcın ole dedım ben cok karısıgım evet cokta bunalımdayım cunku sevgılım cok kotu davranıyor ve o dahada bunalımda cıkamıyorum ısın ıcınden sağolun hepinizzzzz gizem snde
rica ederim güzelim herzaman senin yanindayiz bunu unutma. sevgiline de sen biraz destek cik olumlu seyler söyle olmumlu konus ki oda biraz olsa rahatlasin. cici gelincik hadi gülümse simdi biraz olurmu :KK35:

turquazzzz
13-12-11, 15:12
cottonsugar
demin aradım hasta olmus yolda eve gdiyorms haberim yokkkk ufff uff ya bana böle yapmasın ama:KK14:
Bence yüz yüze bu konuları ciddi ciddi oturup bir daha konuşun, ortada hal olması gereken bir sorun var. Sen önce sadece beni dinle sonra da kararını ver deyip, bir denesen mi acaba onu? of ne bileyim ne diyeceğimi bende şaşırdım.