Uzun Süreli İlişkisi Olupta Evlilik Yolunda Henüz Hiç Adım Atmamış Olanlar Buyrun :)


_Semiramis_
16-04-12, 23:04
gwencooper
[​IMG]
[​IMG]

konuya dalıyo gibi oluyom kusura bakmayın ama cok guzel bunlar :26:
gerçekten güzelmişler yaa ben sade sevdiğim içinn cok begendım bunlarııı :21:

PammukSeker
16-04-12, 23:04
sedefonur
evet kuzum, kendi öz kızı olsa bu kadar sever miydi diyorum bazen, küçükken gece olunca ille de onun kucağında odama gitmek istermişim, yatağıma o yatırmadan uyumazmışım. pamuk baba dermişim. annem 24 ken babam 44 olduğundan babamın saçlar kırlaşmış tabii :KK53: ama keşke hep küçük kalsa insan.. büyüyünce başka şeyleri fark ediyo, araya soğukluklar giriyo. :KK50: bi de dediğim gibi o sevgisini çoğunlukla parayla gösteren biri, ama manevi şeyler daha önemli bunun farkında değil..
canım yine de üvey baban sağolsun ilgilenmiş. ne üvey babalar görüyoruz biliyosun. ufak tefek sorunlar özlerde de oluyor:KK31:

semiramis
zaten özellikle kendi kanından olan kimseden fayda beklemeyeceksınn ne gelirse insanın yakınından geliyoo :KK50: evet tabii sorunlar muhakkak vardırr benım annem 3 ay evli kaldı birisiyle mesela adam daha evlenmeden bana beddua etti annemi aldatmıştı bende ortaya çıkardımm hatta aşkımla birlikte ortaya cıkardıkk annemde ayrıldı doğal olarak sonra bana beddua etmiş Allah belanı versın falan diye gerçi köpeğin duası kabul olsa gökten kemik yağardıı :KK34: o 3 ayda adamla hiç konuşmadıkk annem bana para verıyodu ayda 100 tl düşün semiramise para verıyosun paramız kalmıyo dıyomuşş annemle telde konusurken konusmalarımızı dinliyodu belki ben anneme özel bişey söylicem değil mi ama adet oldum dicem veya baska bişeyy Allahtan o beyinsizden kurtuldukk ama hala içimde bi yaradır o benım annemın benden habersiz evlenmesi beni düşünmemesiii :KK31: mesela annem diyoki ben sana kıyamadım sen olmasaydın o adamı çekerdim bu sefer benım vicdanım rahatsız oluyo ama bunları sevgilim söylemişti bana sakın bu ayrılıgın nedeni sen olma ılımlı davran annen sonra senın yüzünden der demiştii haklıymışş senın yüzünden demesede onun kibar halini söylüyoo bazenn :KK31: sanki adam mükemmeldide bi benımle anlaşamadıı annemi ölümle mi tehdit etmedi, vurmadı mı aldatmadı mı sankii daha önce iki kere evlenmiş anneme bi kere evlendim demiş :KK31:
ah canım ya, iyi olmuş annenin ayrılması. insan her zaman sağlıklı düşünemiyor işte. annen de zor zamanlar geçirmiş, psikolojisi o an o yönde bozuktur ve de düşünememiştir belki. Neyse ki doğru yolu bulup ayrılmış.:KK31:

atractive
16-04-12, 23:04
sedefonur
yok tatlım bilmediğin şeyler var :KK25:
aa tabi görüşmedik bir yıl değişen çok olmuştur neler oldu anlatırsın isteyince:KK31:

atractive
16-04-12, 23:04
ammavelakin
hahaa:KK52: ex erkek arkadaşın çok kurnazmış canım:KK52: benimkinin uykusu çok hafif. bi de artık gece uyandırmalarıma alıştı, kontörüm olmadığı zamanlar mesaj atıyorum. mesaj zil sesini uzun bişey yapıyor ki mesaj gelince uyanabilsin.:KK1:

ben de uyku sersemi bildiğin "sersem" oluyorum.:KK53:
Buna bi keresinde "çişini yaptın mı aşkım" diye sormuşum durup dururken. O da napcan sen benim çişimi falan deyip gülüyormuş.
Ben hala "çişini yaptın mı" diye soruyormuşumm:KK53::KK53: cevabını almama rağmen soruyormuşum bi de:KK1: yaklaşık 7-8 sormadan sonradan sonra, yaptım merak etme falan deyince de, "aferin yapmadan yatma" demişim:KK53: herhalde tuvaletm gelmişti o an, bilinç altım bu şekilde ortaya çıkardı:KK52:
:KK52::KK52:çok komiksin ya kesin bilinç altı anılar işte bunlar pembe anılar yani hayatımızda hep hatırlıcaz belkide:KK52:

sedefonur
16-04-12, 23:04
semiramis
evet öyle cnm yaa yanlıs düşünceler ama işte napıcaksın.. aman bosandıktan sonra ' senın için bosandım ' lafıda hiç çekilmiyo doğrusuu sonuçta cok iyi olsa bana derdi semieamis kızım o adam cok iyi bırakamam derdi dmii :KK31:
yanii.. demek ki senin gibi mantıklı düşünmüş ki böyle karar vermiş. yoksa kaç yaşına gelmiş bağımsız bi kadın. mantıklı gelmeseydi boşanmazdı canım. aman kurtulmuşsunuz ya iyi olmuş boşver. zaten kısa sürmüş. ondan çocuk falan da yok anladığım kadarıyla. boşver daha kötüsü olabilirdi. şükredicez halimize :KK31:

atractive
16-04-12, 23:04
semiramis
evet benide düşünmüştür ama ' ben sen olmasaydın ayrılmazdım' deyince insan ister istemez kötü oluyosunn sonuçta adamda mükemmel değil kii :KK31:
çok haklısın o da anlar zamanı gelince canım sana hak vericektir

PammukSeker
16-04-12, 23:04
gwencooper
[​IMG]
[​IMG]

konuya dalıyo gibi oluyom kusura bakmayın ama cok guzel bunlar :26:
ayy çok güzelmiiişş.. ben de üst kısmı böyle dantelli istiyorumm, bayıldım o yüzden.:KK17:

sedefonur
16-04-12, 23:04
ammavelakin
canım yine de üvey baban sağolsun ilgilenmiş. ne üvey babalar görüyoruz biliyosun. ufak tefek sorunlar özlerde de oluyor:KK31:



ah canım ya, iyi olmuş annenin ayrılması. insan her zaman sağlıklı düşünemiyor işte. annen de zor zamanlar geçirmiş, psikolojisi o an o yönde bozuktur ve de düşünememiştir belki. Neyse ki doğru yolu bulup ayrılmış.:KK31:
tabii ki canım hakkını ne olursa olsun ödiyemem, en azından bana karşı :KK31:
atractive
aa tabi görüşmedik bir yıl değişen çok olmuştur neler oldu anlatırsın isteyince:KK31:
canım anlatırdım da profilim biraz açık, kim olduğum belli burda. tanıdık falan çıkar, hiç belli olmaz valla :KK34:

_Semiramis_
16-04-12, 23:04
ammavelakin
canım yine de üvey baban sağolsun ilgilenmiş. ne üvey babalar görüyoruz biliyosun. ufak tefek sorunlar özlerde de oluyor:KK31:



ah canım ya, iyi olmuş annenin ayrılması. insan her zaman sağlıklı düşünemiyor işte. annen de zor zamanlar geçirmiş, psikolojisi o an o yönde bozuktur ve de düşünememiştir belki. Neyse ki doğru yolu bulup ayrılmış.:KK31:
evet haklısın cnm iyi olduu annem iyi gibi sadece artık kımseye güvenmiyoo :KK31:

sedefonur
16-04-12, 23:04
gwencooper gelinlikler rüya gibi :KK31:
zaten bu topikten ilk seni vericez gibi duruyor :21:
inş en kısa zamanda giymek nasip olsun :KK31:

_Semiramis_
16-04-12, 23:04
sedefonur
yanii.. demek ki senin gibi mantıklı düşünmüş ki böyle karar vermiş. yoksa kaç yaşına gelmiş bağımsız bi kadın. mantıklı gelmeseydi boşanmazdı canım. aman kurtulmuşsunuz ya iyi olmuş boşver. zaten kısa sürmüş. ondan çocuk falan da yok anladığım kadarıyla. boşver daha kötüsü olabilirdi. şükredicez halimize :KK31:
yok cocuk falan allahtan o pis adamdann :KK1: aynen cok şükürr cnmm :KK31:

gwencooper
16-04-12, 23:04
sedefonur
gwencooper gelinlikler rüya gibi :KK31:
zaten bu topikten ilk seni vericez gibi duruyor :21:
inş en kısa zamanda giymek nasip olsun :KK31:
ben ayrı telden calıyom bugun valla kusura bakmayın okuyorum yazdıklarınızı cevap veremiyom takıldım elbiseler gelinlikler :KK1:

sedefonur
16-04-12, 23:04
semiramis
evet haklısın cnm iyi olduu annem iyi gibi sadece artık kımseye güvenmiyoo :KK31:
o da bi hayat tecrübesi işte :KK34: ben de sevgilim dışında hiçbir erkeğe güvenmiyorum :113: :KK1:
canlarım ben yatıyorum. hepinize tatlı rüyalar :KK16:

_Semiramis_
16-04-12, 23:04
sedefonur
o da bi hayat tecrübesi işte :KK34: ben de sevgilim dışında hiçbir erkeğe güvenmiyorum :113: :KK1:
canlarım ben yatıyorum. hepinize tatlı rüyalar :KK16:
iyi uykular cnmm görüşürüzz :KK54:

PammukSeker
16-04-12, 23:04
semiramis
hahayyyy :KK9: cok güldürdün beniii :KK1: :KK1:
hep gülelim inşallah canım:KK16::KK1: ben de zamanında çok gülmüştüm utanarak:KK17: ama artık utanmıyorum, sadece gülüyorum.:KK53::KK1:

atractive
:KK52::KK52:çok komiksin ya kesin bilinç altı anılar işte bunlar pembe anılar yani hayatımızda hep hatırlıcaz belkide:KK52:
sorma canım, benim çok sık tuvaletim gelir zaten. bi de çok geldiyse gülerken tutmakta çok zorlanıyorum:KK50:. bi gün altıma kaçırdım resmen onun yanında ama altımda ped vardı tuttu Allah'tan.:KK37:
adım sidikliye çıkacak valla:KK53::KK53:

PammukSeker
16-04-12, 23:04
sedefonur
o da bi hayat tecrübesi işte :KK34: ben de sevgilim dışında hiçbir erkeğe güvenmiyorum :113: :KK1:
canlarım ben yatıyorum. hepinize tatlı rüyalar :KK16:
iyi geceler, tatlı rüyalar canım:KK16:

_Semiramis_
16-04-12, 23:04
ammavelakin
hep gülelim inşallah canım:KK16::KK1: ben de zamanında çok gülmüştüm utanarak:KK17: ama artık utanmıyorum, sadece gülüyorum.:KK53::KK1:



sorma canım, benim çok sık tuvaletim gelir zaten. bi de çok geldiyse gülerken tutmakta çok zorlanıyorum:KK50:. bi gün altıma kaçırdım resmen onun yanında ama altımda ped vardı tuttu Allah'tan.:KK37:
adım sidikliye çıkacak valla:KK53::KK53:
ayy kızlar bu muhabbet acılınca aklıma geldi bende bulusmalarda wc ye gitmeye cok utanıyorum yaa ama napıyım onca saat birlikteyiz ister istemez ihtiyacı oluyo insanınnn :KK17: :KK53:

PammukSeker
16-04-12, 23:04
semiramis
ayy kızlar bu muhabbet acılınca aklıma geldi bende bulusmalarda wc ye gitmeye cok utanıyorum yaa ama napıyım onca saat birlikteyiz ister istemez ihtiyacı oluyo insanınnn :KK17: :KK53:
canım valla en iyisi benimki gibi, bi kere rezil oldum ama sonrasında rahat ettim:KK53:
artık aşkım beni tuvalete götür diyorum. o da tutuyo elimden çocuğunu tuvalete götürür gibi götürüyor:KK1: iyiki rezil olmuşum diyorum bazen:KK53:

_Semiramis_
16-04-12, 23:04
ammavelakin
canım valla en iyisi benimki gibi, bi kere rezil oldum ama sonrasında rahat ettim:KK53:
artık aşkım beni tuvalete götür diyorum. o da tutuyo elimden çocuğunu tuvalete götürür gibi götürüyor:KK1: iyiki rezil olmuşum diyorum bazen:KK53:
benımki coooook dalga geçer benımle yaaa unutmazda valla :KK1: evlenince napıcam bilmiyorumm artıkk :KK30:

PammukSeker
16-04-12, 23:04
semiramis
benımki coooook dalga geçer benımle yaaa unutmazda valla :KK1: evlenince napıcam bilmiyorumm artıkk :KK30:
benimki de geçiyor canım ama alıştım artık:KK1:, komik esprilere falan sebep oluyor bazen bu konu aramızda:KK1: ay ama onun da aksi gibi hiç gelmiyor.:KK31:
bi yerinde mi biriktiriyor anlamadım ki:KK33:

_Semiramis_
16-04-12, 23:04
ammavelakin
benimki de geçiyor canım ama alıştım artık:KK1:, komik esprilere falan sebep oluyor bazen bu konu aramızda:KK1: ay ama onun da aksi gibi hiç gelmiyor.:KK31:
bi yerinde mi biriktiriyor anlamadım ki:KK33:
hahah :KK9: aynı durumdayızz ben 2 kere kesin wc ye giriyorummm yaaaa :2:

hurremland
16-04-12, 23:04
ay kızlar sonunda kapadık teli içime fenalıklar bastı hiç bukadar uzun konusmayız normalde:95::102::122::132:

gwencooper
16-04-12, 23:04
hurremland
ay kızlar sonunda kapadık teli içime fenalıklar bastı hiç bukadar uzun konusmayız normalde:95::102::122::132:
ne konustunuzzzzzzzzzzzzzzzzzz ki :KK23::KK1:

PammukSeker
16-04-12, 23:04
semiramis
hahah :KK9: aynı durumdayızz ben 2 kere kesin wc ye giriyorummm ama ooo hiççç bu sefer ben daha cok çekiniyorum bu durumdannn ayyy okumasa barii yazılanlarrı :KK17:
evet ben de yazarken bunu düşündüm, demesinler sonra çişimizi bile yazıyorsunuz oraya diye.:KK1:

PammukSeker
16-04-12, 23:04
hurremland
ay kızlar sonunda kapadık teli içime fenalıklar bastı hiç bukadar uzun konusmayız normalde:95::102::122::132:
hayırdır canım ne konustunuz bu kadar:KK23::KK23::KK23::KK23: